>

6 Απρ 2015

Αυξήθηκαν τα παράπονα των καταναλωτών για ασφάλειες και τράπεζες

Αυξημένες αναφορές πολιτών καταναλωτών αντιμετώπισε μέσα στο 2014 ο Συνήγορος του Καταναλωτή συνολικά για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες , με τις ασφάλειες να έχουν χαμηλότερο ποσοστό αυτών των αναφορών σε σχέση με τις τράπεζες ή τις άλλες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.

Πρώτος σε αναφορές στον Συνήγορο του Καταναλωτή ήταν ο κλάδος των ασφαλίσεων που αφορούν την κατοικία και την περιουσία και ακολουθούν οι κλάδοι των ασφαλίσεων ζωής και υγείας, ενώ ελάχιστες ήταν οι αναφορές για ασφάλειες με το αυτοκίνητο η άλλους κλάδους των γενικών ασφαλίσεων.


Ειδικότερα οι συνολικές αναφορές για τις ασφάλειες ήταν 338 το 2014 έναντι 270 που είχε δεχτεί το 2013 σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής.

Συνολικά για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (δηλαδή τράπεζες, ασφάλειες, επενδυτικές υπηρεσίες) οι αναφορές ανήλθαν σε 1.168 (21,7% επί του συνόλου των αναφορών), και ήταν αυξημένες σε σχέση με το 2013 κατά 16%.

H φιλική επίλυση διαφορών σε αυτή την κατηγορία υπηρεσιών κυμάνθηκε σε ποσοστά άνω του 70% (58,3% υπέρ του καταναλωτή και 12,7% υπέρ του προμηθευτή).

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου