>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Μαΐ 2015

Grexit: Γιατί δεν θα συμβεί

Τις πιθανότητες πραγματοποίησης των σεναρίων που θέλουν την Ελλάδα να εγκαταλείπει την Ευρωζώνη, αξιολογεί στο περιοδικό της δελτίο Greece Macro Monitor, η Eurobank, εξηγώντας παράλληλα τους λόγους για τους οποίους η αθέτηση πληρωμών και η έξοδος από το ευρώ θα ήταν καταστροφική για τη χώρα. 
Τη συγγραφή της έκθεσης επιμελήθηκαν οι οικονομολόγοι της Τράπεζας κ.κ. Δρ. Πλάτων Μονοκρούσος, Επικεφαλής Οικονομολόγος του Ομίλου Eurobank, Δρ. Θεόδωρος Σταματίου, Ανώτερος Οικονομολόγος, και Στυλιανός Γ. Γώγος, Οικονομικός Αναλυτής.
Με αφορμή τη διοχέτευση σειράς σεναρίων στο διεθνή τύπο για το ενδεχόμενο ενός σοβαρού «ατυχήματος» (‘Graccident’) στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα – κυρίως λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων της χώρας για την αποπληρωμή τόκων και χρεολυσίων και την έως σήμερα μη επίτευξη συμφωνίας με τους επίσημους δανειστές για την υλοποίηση των αποφάσεων του EUROGROUP της 20ης Φεβρουαρίου -, η μελέτη επιχειρεί να αξιολογήσει τις πιθανότητες πραγματοποίησης κάποιων εκ των σεναρίων αυτών καθώς και τις δυνητικές τους επιπτώσεις. Η μελέτη απέχει από την ανάλυση των νομικών και τεχνικών επιπλοκών που ενδεχομένως σχετίζονται με κάποια από τα υπό εξέταση σενάρια. Αντ’ αυτού, στηρίζεται σε αμιγώς οικονομικά επιχειρήματα και εξηγεί για ποιους λόγους η αθέτηση πληρωμών προς τους κατόχους ελληνικού δημόσιου χρέους ή ακόμη και έξοδος από την ζώνη του ευρώ θα ήταν καταστροφική για την χώρα αλλά και αποσταθεροποιητική για το οικοδόμημα της Οικονομικής και Νομισματικής Ένωσης (ΟΝΕ).

Πιο αναλυτικά, η έκθεση ρίχνει μια σύντομη ματιά στη διαχρονική εξέλιξη σειράς νομισματικών ενώσεων στη σύγχρονη ιστορία (καθώς και σε προηγούμενα επεισόδια διάλυσης ή μονομερούς εξόδου κάποιων εκ των κρατών-μελών τους) με στόχο την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Κατόπιν αναλύει το δυνητικό κόστος και τα οφέλη που εκπορεύονται από τη συμμετοχή στη ζώνη του ευρώ και εξηγεί για ποιο λόγο δεν υπάρχει σαφές ιστορικό προηγούμενο για την ΟΝΕ, η οποία, πάνω απ’ όλα, αποτελεί πολιτικό οικοδόμημα Στη συνέχεια, αξιολογεί εν συντομία τα προγράμματα προσαρμογής που εφαρμόστηκαν την τελευταία 5ετία σε οικονομίες της λεγόμενης περιφέρειας της Ευρωζώνης και εξηγεί γιατί τα προγράμματα αυτά δεν έχουν εξαλείψει πλήρως τις βαθύτερες αιτίες που οδήγησαν στην κρίση χρέους της ΟΝΕ.
Στην τρέχουσα συγκυρία, η αποκατάσταση θετικών και βιώσιμων ρυθμών οικονομικής ανάπτυξης αποτελεί το κύριο ζητούμενο όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για τα υπόλοιπα κράτη-μέλη της περιφέρειας της Ευρωζώνης με στόχο τη δημιουργία θέσεων εργασίας, τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών, την ενίσχυση των φορολογικών εσόδων και την αύξηση της ποσότητας (και ποιότητας) των τραπεζικών στοιχείων ενεργητικού και ενεχύρων. Ωστόσο, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι οικονομίες αυτές είναι η χαμηλή ανταγωνιστικότητα σε σχέση με τους εμπορικούς εταίρους του ευρωπαϊκού Βορρά. Επιπλέον, οι περισσότερες από αυτές έχουν συσσωρεύσει υψηλά επίπεδα δημόσιου (ή / και ιδιωτικού) χρέους τα οποία, ελλείψει δραστικών αναδιαρθρώσεων, συνεχίζουν να δυσχεραίνουν τις προσπάθειες εξόδου από το φαύλο κύκλο χαμηλής ανάπτυξης και υψηλού δανεισμού.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα ανωτέρω, η μελέτη ρίχνει μια προσεκτική ματιά στα προβλήματα υψηλού δημοσίου χρέους και χαμηλής ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας και εξηγεί γιατί μια στάση πληρωμών ή/και έξοδος από τη ζώνη του ευρώ θα ήταν μια εξαιρετικά αντιπαραγωγική (και, στην πραγματικότητα, άκρως επικίνδυνη) στρατηγική για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη σημειώνει ότι άνω του 95% του ελληνικού δημόσιου χρέους είναι σήμερα σε ευρώ και το μεγαλύτερο μέρος του (άνω το 80%) έχει συναφθεί σε ξένο δίκαιο. Αυτό σημαίνει ουσιαστικά ότι μια χρεοκοπία θα εξέθετε τη χώρα σε τεράστια νομική αβεβαιότητα και τον κίνδυνο δαπανηρών και χρονοβόρων διαδικασιών για την επίλυση μεγάλων νομικών διαφορών με τους διεθνείς πιστωτές. Επιπλέον, σε περίπτωση εξόδου από την ΟΝΕ, η μετατροπή των εγχώριων συμβάσεων και συμβατικών απαιτήσεων (πχ. τραπεζικά δάνεια και καταθέσεις) στο νέο εθνικό νόμισμα θα ήταν ιδιαιτέρως αποσταθεροποιητική για τους καταθέτες, το τραπεζικό σύστημα, το εγχώριο επιχειρηματικό περιβάλλον και, ιδιαίτερα, τις οικονομικά ασθενέστερες ομάδες του πληθυσμού.
Επιπλέον, η μελέτη υποστηρίζει ότι η χαμηλή ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας δεν αποτελεί κατά κύριο λόγο πρόβλημα υψηλότερου σχετικού μισθολογικού κόστους σε σχέση με τους κύριους εμπορικούς εταίρους. Αντ’ αυτού, αντανακλά κυρίως σειρά άλλων παραγόντων που συνεχίζουν να παρεμποδίζουν τον εξαγωγικό προσανατολισμό της οικονομίας. Οι στρεβλώσεις αυτές πρέπει να αντιμετωπισθούν με σαρωτικές διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις στις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και στο εσωτερικό κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο.
Συμπερασματικά, μια εξωτερική υποτίμηση (δηλ. μέσω εξόδου από την Ευρωζώνη και υιοθέτησης νέου νομίσματος) δεν θα επέλυε τα ανωτέρω προβλήματα μακροπρόθεσμα, ιδιαίτερα καθώς θα υπονόμευε τη σταθερότητα και την ποιότητα του εγχώριου θεσμικού περιβάλλοντος, θα αποσταθεροποιούσε την εγχώρια παραγωγική βάση (η οποία εξακολουθεί να παρουσιάζει μεγάλο εισαγωγικό περιεχόμενο) και θα αποδυνάμωνε την όποια ορμή και διάθεση για δομικές μεταρρυθμίσεις.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

MetLife: Δωρεά 250.000 δολαρίων για τους σεισμόπληκτους του Νεπάλ

Το ίδρυμα MetLife ανακοίνωσε ότι κάνει δωρεά 250.000 δολαρίων (USD), στο Διεθνές Ιατρικό Σώμα, το οποίο είναι ήδη στο Νεπάλ και προσπαθεί για την ανακούφιση σε όσους έχουν ανάγκη, σώζοντας ζωές και προσφέροντας υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης για τους επιζώντες του σεισμού.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MetLife Ιδρύματος, Dennis White είπε, «το Νεπάλ έχει υποστεί ένα καταστροφικό σεισμό που έχει επηρεάσει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Όπως έχουμε δει αμέτρητες φορές, οι φυσικές καταστροφές μπορεί να χτυπήσουν οποιονδήποτε, οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή. Οι ανθρωπιστικές οργανώσεις που παρεμβαίνουν για να απαλύνουν τον πόνο των θυμάτων των φυσικών καταστροφών κάνουν σπουδαία πράγματα, αλλά δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους. Η MetLife πιστεύει ότι μπορούμε να κάνουμε όλοι μια διαφορά, και είμαι περήφανος που το Ίδρυμα MetLife παρέχει κάποια σημαντική και ουσιαστική στήριξη για να απαλυνθεί ο πόνος των ανθρώπων στην σεισμόπληκτες περιοχές».

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Δωρεάν Δερματολογική εξέταση

Δωρεάν Δερματολογική εξέταση προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, από τις 05 έως τις 08 Μαΐου, με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος & την Ελληνική Εβδομάδα κατά του καρκίνου του δέρματος*.
Η προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν και προγραμματίσουν το ραντεβού τους από τις 05 έως τις 08 Μαΐου, από τις 12.00 έως τις 14.00, στα παρακάτω τηλέφωνα:
  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862984, 2106862108
  • Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974003
  • Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210  9892120
  • Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464
Η προσφορά πραγματοποιείται στο πλαίσιο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών για την έγκαιρη διάγνωση των δερματολογικών παθήσεων, με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος & την Ελληνική Εβδομάδα κατά του καρκίνου του δέρματος, από τις 04 έως τις 08 Μαΐου.
*Ισχύει για περιορισμένο αριθμό συμμετοχών.  

5 Μαΐ 2015

6 "απίστευτα κι όμως αληθινά" των ασφαλειών



Πάνω από 30.000 άτομα φέρονται να έχουν αγοράσει Ασφάλεια Απαγωγής από Εξωγήινους.

Συχνά ακούμε ιστορίες που μοιάζουν – ή είναι – απίστευτες, ωστόσο ο κόσμος των ασφαλειών προσφέρει μία ευρεία γκάμα πραγματικών περιστατικών και στοιχείων που άλλες φορές αποτελούν απίθανες συμπτώσεις, άλλες υπερτονίζουν την ανθρώπινη ματαιοδοξία και άλλες εντυπωσιάζουν με την… τρέλα τους.
Ακολουθούν ορισμένες από τις πιο τρελές ιστορίες που σχετίζονται με τις ασφάλειες:
#1. Κι αν σε κλέψει εξωγήινος;
alien2«Αποκλείεται!» Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση ενός φυσιολογικού ανθρώπου στο άκουσμα της είδησης ότι υπάρχουν ασφάλειες που προσφέρουν κάλυψη για την περίπτωση απαγωγής από εξωγήινους. Κι όμως, δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου αναφέρουν ότι πάνω από 30.000 άτομα έχουν αγοράσει Ασφάλεια Απαγωγής από Εξωγήινους.
Και η τρέλα δεν σταματά εκεί, αφού ορισμένες ασφαλιστικές φέρονται να ασφαλίζουν για περιπτώσεις εγκυμοσύνης που προκαλείται από εξωγήινους, συνεπειών από εξωγήινα πειράματα ή θανάτου. Η πρώτη εταιρεία που προσέφερε ασφάλεια για απαγωγή από εξωγήινους ήταν η St. Lawrence Agency στη Φλόριντα. Η εταιρεία πληρώνει στον δικαιούχο 1 δολάριο ετησίως μέχρι το θάνατό του ή για 1 εκατ. χρόνια – ότι συμβεί πρώτο!!!
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τα μέλη της θρησκευτικής ομάδας Heaven’s Gate είχαν αγοράσει ασφάλεια για απαγωγή από εξωγήινους πριν προχωρήσουν σε ομαδική αυτοκτονία το Μάρτιο του 1997.
Το λονδρέζικο μεσιτικό γραφείο Goodfellow Rebecca Ingrams Pearson, φέρεται να προσφέρει πρόγραμμα που με ετήσιο ασφάλιστρο 155 δολαρίων πληρώνει 160.000 δολάρια σε όποιον αποδείξει ότι έπεσε θύμα απαγωγής από εξωγήινο. Βέβαια, το συγκεκριμένο γραφείο εμπλέκεται και σε άλλα τρελά ασφαλιστήρια, όπως αυτό που ασφαλίζει για «παρθενογένεση από το χέρι του Θεού».
#2. Ασφαλιστείτε μήπως χάσετε κάποιο στοίχημα
betΣτην Ιαπωνία, οι λάτρεις του γκολφ ασφαλίζονται για να γλιτώσουν το κόστος μίας παλιάς παράδοσης. Πληρώνουν ετήσια ασφάλιστρα της τάξης των 65 δολαρίων, σε ένα πρόγραμμα που τους προσφέρει κάλυψη έως και 3.000 δολαρίων. Για ποιο λόγο; Μα… φυσικά για το ενδεχόμενο να πετύχουν την τρύπα με την πρώτη προσπάθεια. Γιατί σε αυτή την περίπτωση η παράδοση επιτάσσει ο «τυχερός» να κεράσει όλους τους φίλους του και να τους πάρει δώρα.
#3. Αυτόγραφα αντί για ασφαλιστήρια
ApolloΟι αστροναύτες που συμμετείχαν στη διαστημική αποστολή του Apollo 11 δεν είχαν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν κάποιο ασφαλιστήριο ζωής πριν την εκτόξευση, έτσι σκέφτηκαν κάτι μάλλον καινοτόμο. Έφτιαξαν τα δικά τους ασφαλιστήρια ζωής, δίνοντας τα αυτόγραφά τους στους συγγενείς τους, με σκοπό να τα πωλούσαν στην περίπτωση που δεν θα επέστρεφαν στη Γη.
#4.Το πιο… άτακτο αυτοκίνητο
subaruΤο Subaru WRX είναι το αυτοκίνητο που δέχεται τις περισσότερες κλήσεις στην Αμερική. Μελέτη έδειξε ότι ένας στους τρεις οδηγούς (33,6%) που κατέχουν το συγκεκριμένο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας έχουν πάρει κλήση τον τελευταίο χρόνο.
Στη δεύτερη θέση των πιο… άτακτων οδηγών των αμερικανικών αυτοκινητόδρομων είναι οι κάτοχοι Pontiac GTO, με ποσοστό 32,6%. Και καλά μέχρι εδώ. Το περίεργο είναι ότι στην έβδομη θέση βρίσκεται το Mercury Topaz, ένα αμερικανικό μοντέλο που τελευταία φορά κατασκευάστηκε προϊόν 20 χρόνια.
5#. Η… πολύτιμη γλώσσα
harrisonΟ John Harrison δεν κάνει μία συνηθισμένη δουλειά. Για να… δικαιολογήσει το μισθό του, βγάζει από την τσέπη του σακακιού του ένα χρυσό κουτάλι και το βουτάει σε ένα δοχείο με παγωτό βανίλια. Στη συνέχεια φέρνει το κουτάλι στο στόμα του, το γυρίζει ανάποδα έτσι ώστε να πάει το παγωτό πάνω στη γλώσσα του και να… πιάσουν δουλειά οι 10.000 γευστικοί θύλακες που θα κρίνουν αν η συγκεκριμένη παρτίδα παγωτού είναι ισορροπημένη και ανταποκρίνεται στα πρότυπα παραγωγής.
Λιώνει το παγωτό στο στόμα του και στη συνέχεια κατευθύνει το… μείγμα γεύσεων και αρωμάτων προς το οσφρητικό του νεύρο. Αφήνει πέντε δευτερόλεπτα να περάσουν και τότε αξιολογεί το προϊόν.
Ο Harrison είναι ο επίσημος δοκιμαστής της μεγαλύτερης εταιρείας παγωτών στις ΗΠΑ, της Dreyer’s Grand Ice Cream, θυγατρικής της Nestle (Häagen-Dazs). Μέχρι σήμερα έχει δοκιμάσει και εγκρίνει πάνω από 200 εκατ. γαλόνια παγωτού.  Είναι τέτοιο το ταλέντο του στη συγκεκριμένη εργασία που έχει ασφαλίσει τη γλώσσα του για 1 εκατ. δολάρια.
Halloween6#. Ο άνθρωπος που «σκότωσε» το Halloween
Στις 31 Οκτωβρίου του 1974, την ημέρα του Halloween, ένα αγόρι έχασε τη ζωή του εξαιτίας ενός δηλητηριασμένου με κυάνιο γλυκού που του προσέφεραν. Θύτης ήταν ο ίδιος του ο πατέρας ο οποίος σκότωσε το παιδί του για να λάβει το ποσό των 40.000 δολαρίων από την ασφαλιστική.
Ο Ronald O’ Bryan έγινε γνωστός με το παρατσούκλι «Candy Man» που του κόλλησαν οι συγκρατούμενοι του στη φυλακή. Το όνομα του μικρού Timothy O’ Bryan μπορεί να έχει ξεχαστεί με τα χρόνια, όμως έμεινε στην ιστορία ως ο «άνθρωπος που ‘σκότωσε’ το Halloween», καθώς από τότε το έθιμο του «trick or treat»(παιδιά μεταμφιέζονται σε κάτι τρομακτικό και γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι μαζεύονται γλυκά) δεν ήταν ποτέ το ίδιο για τους Αμερικανούς. Αποτέλεσε, μάλιστα, την αιτία για να επιβληθούν έλεγχοι στα πάρτυ του Halloween.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Το Μέλλον της Συνταξιοδότησης...

Η κληρονομιά με την παραδοσιακή έννοιά της ενδέχεται να εκλείψει, σύμφωνα με έρευνα της HSBC, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 16.000 άτομα από 15 χώρες. Στη θέση της, πολλοί συνταξιούχοι «μοιράζουν» τις αποταμιεύσεις τους κατά τη διάρκεια της ζωής τους με τη μορφή «κληρονομιάς εν ζωή»
Σύμφωνα με την έρευνα, ενώ τα τρία τέταρτα (74%) των ερωτώμενων παραγωγικής ηλικίας αναμένουν να αφήσουν περιουσία στα παιδιά τους, μόνο το 29% νιώθουν σίγουροι ότι θα μπορέσουν, τελικά, να τα καταφέρουν. Επιπλέον, μόνο το 32% των ατόμων παραγωγικής ηλικίας έχουν λάβει οι ίδιοι κληρονομιά. Το ποσοστό είναι ελάχιστα υψηλότερο στις ηλικίες 45-65, γεγονός που φανερώνει την απόκλιση που υπάρχει μεταξύ προσδοκιών και πραγματικότητας.
Η έρευνα της HSBC με τίτλο “The Future of Retirement, Choices for later life” αποκαλύπτει την ανάδειξη μιας νέου είδους κληρονομιάς, της «κληρονομιάς εν ζωή». Πιο συγκεκριμένα, τρεις στους πέντε συνταξιούχους παρέχουν τακτικά οικονομική υποστήριξη στην οικογένεια και τους φίλους τους. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα, η περιουσία περνάει στις επόμενες γενιές, με το 22% των συνταξιούχων να δίνουν χρήματα στα ενήλικα παιδιά τους και το 12% στα εγγόνια τους.
Η «κληρονομιά εν ζωή» εγείρει προβληματισμούς για περισσότερους από δύο στους πέντε (41%) συνταξιούχους, οι οποίοι ανησυχούν για το εάν θα είναι σε θέση να στηρίξουν οικονομικά την οικογένεια και τους φίλους τους. Παρόμοια, το 40% των συνταξιούχων ανησυχούν εάν θα είναι οι ίδιοι οικονομικά εξαρτημένοι από συγγενείς ή φίλους. Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, το 73% των συνταξιούχων δεν έχουν καταφέρει να πραγματοποιήσουν ούτε ένα από τα όνειρα που είχαν από τότε που συνταξιοδοτήθηκαν, γεγονός που ενδέχεται να είναι αποτέλεσμα της τακτικής οικονομικής στήριξης συγγενών και φίλων.
Παρ' όλα αυτά, πολλοί συνταξιούχοι βασίζονται σε κληρονομιά που έχουν λάβει οι ίδιοι για να χρηματοδοτήσουν τη διαβίωσή τους, όταν θα βρίσκονται σε προχωρημένη ηλικία. Πιο συγκεκριμένα, το 43% όσων έχουν λάβει ή αναμένουν να λάβουν κληρονομιά πιστεύουν ότι με αυτήν θα χρηματοδοτήσουν μερικώς ή πλήρως τη συνταξιοδότησή τους. Η ίδια τάση διαφαίνεται και μεταξύ των ερωτώμενων παραγωγικής ηλικίας, με τα δύο τρίτα (66%) αυτών να περιμένουν να κληρονομήσουν περιουσία, την οποία θα χρησιμοποιήσουν όταν θα βρίσκονται σε προχωρημένη ηλικία.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ο κ. Στέλιος Πιρπινιάς Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής και Marketing της HSBC Ελλάδος, δήλωσε: «Όπως αναδεικνύει η έρευνα, η ανάγκη παροχής τακτικής οικονομικής ενίσχυσης προς την οικογένεια καθιστά πιο σύνθετο το ήδη περίπλοκο ζήτημα της αποταμίευσης για την περίοδο της συνταξιοδότησης. Συνεπώς, η προετοιμασία για την περίοδο της συνταξιοδότησης αποτελεί μια πρόκληση την οποία, όμως, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε εγκαίρως με σωστό προγραμματισμό. Σε αυτό το πλαίσιο, η HSBC έχοντας πρόσβαση σε σύγχρονα ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά προϊόντα, παρέχει εξατομικευμένες λύσεις που αποσκοπούν στην αύξηση του εισοδήματος των πελατών σήμερα αλλά και που μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των μελλοντικών συνταξιοδοτικών τους αναγκών. Εξάλλου, κύριος άξονας κάθε συζήτησης με τους πελάτες μας είναι η ευημερία της σημαντικότερης οικονομίας του κόσμου, που στην HSBC θεωρούμε ότι είναι η “Προσωπική Οικονομία” των ιδίων αλλά και της οικογένειάς τους.»
(Πηγή: Nextdeal.gr)

ΙΑΣΩ General: Δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για τον καρκίνο του δέρματος

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος και την Ελληνική Εβδομάδα κατά του Καρκίνου του Δέρματος, το ΙΑΣΩ General προσφέρει δωρεάν εξετάσεις πρώιμης διάγνωσης του καρκίνου του δέρματος για όλη την εβδομάδα.
Οι εξειδικευμένοι Πλαστικοί Χειρουργοί και Δερματολόγοι θα διενεργούν δωρεάν κλινικές εξετάσεις για πιθανό μελάνωμα ή άλλη μορφή καρκίνου του δέρματος στο ειδικό Ιατρείο Μελαγχρωματικών Αλλοιώσεων και Μελανώματος του ΙΑΣΩ General.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνούν για το ραντεβού τους από την Τρίτη 5 Μαΐου έως και την Παρασκευή 8 Μαΐου (08.00 - 16.00) στο τηλ. 210 650 2015. Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό ραντεβού.
Στόχος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του δέρματος λόγω της μεγάλης αύξησης της συχνότητας της εμφάνισής του.

4 Μαΐ 2015

ERGO: Νέο Τιμολόγιο Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Σκαφών Αναψυχής

Η ERGO, πιστή στην εταιρική της φιλοσοφία για συνεχή βελτίωση των προϊόντων της, αναπροσαρμόζει το τιμολόγιο ασφάλισης αστικής ευθύνης σκαφών αναψυχής, η οποία είναι υποχρεωτική από τον νόμο, επιφέροντας κατά περίπτωση σημαντικές μειώσεις τιμών, που σε αρκετές περιπτώσεις φθάνουν ή και ξεπερνούν το 30%, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σκάφους και τη διάρκεια της ασφάλισης.
Όπως διευκρινίζει η εταιρία σε εγκύκλιο που απέστειλε στους συνεργάτες της, οι νέες τιμές ασφαλίστρων αστικής ευθύνης σκαφών αναψυχής θα ισχύουν από την 1η Μαΐου 2015 και αφορούν όλα τα ασφαλιστήρια, νέα και ανανεώσεις, “ERGO Σκάφος Basic” (αστική ευθύνη έναντι τρίτων) και “ERGO Σκάφος Ideal” (αστική ευθύνη έναντι τρίτων, ατύχημα ιδιοκτήτη σκάφους και κάλυψη φωτιάς του σκάφους).
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Έρχεται το βιβλιάριο υγείας σε κάθε ανασφάλιστο

Τέλος στο φαινόμενο των ανασφάλιστων το οποίο μαζικοποιήθηκε κατά τα τελευταία τρία χρόνια, επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση με Κοινή Υπουργική Απόφαση την οποία έχει ήδη ετοιμάσει.

Συγκεκριμένα, οργανώνεται με βάση πρόνοια του Υπουργείου Εργασίας, σύστημα χορήγησης Βιβλιαρίων Υγείας Ανασφάλιστων (ΒΥΑ) σε όλους τους δικαιούχους και μάλιστα, χωρίς εισοδηματικό κριτήριο. Η εν λόγω Κοινή Υπουργική Απόφαση έχει τεθεί ήδη σε δημόσια διαβούλευση και προβλέπει ότι όλοι οι δικαιούχοι θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ανθρωπιστική κρίση της χώρας.
Οι κάτοχοι των Βιβλιαρίων Υγείας Ανασφαλίστων θα έχουν πλήρη πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, στη φαρμακευτική κάλυψη και στις εργαστηριακές εξετάσεις.
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών τα οποία θα χορηγούν στους δικαιούχους το Βιβλιάριο Υγείας Ανασφάλιστου.
Το κόστος το οποίο θα φέρει η αυξημένη ζήτηση θα αντιμετωπιστεί από τον ευρύτερο σχεδιασμό για την ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.
Σύμφωνα πάντως με την εισηγητική έκθεση του κρατικού προϋπολογισμού του 2015, οι δαπάνες του ΕΟΠΥΥ εκτιμώνται φέτος στα 4,9 δις. ευρώ και του Εθνικού Συστήματος Υγείας στα 2,2 δις. ευρώ.
Η κρατική χρηματοδότηση στον ΕΟΠΥΥ ανέρχεται στα 526 εκατ. ευρώ ενώ από τις ασφαλιστικές εισφορές αναμένεται να εισπραχθούν 3,7 δις. ευρώ.
Το ΕΣΥ χρηματοδοτείται με 1 δις. ευρώ από το κράτος και με 900 εκατ. ευρώ από τους ασφαλιστικούς φορείς

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

3 Μαΐ 2015

Ασφαλίστρια μετατρέπει σε άρωμα τη μυρωδιά των αγαπημένων σας!

Απίστευτο κι όμως αληθινό... Μια Γαλλίδα ασφαλίστρια φιλοδοξεί να αιχμαλωτίσει τη μυρωδιά των αγαπημένων σας σε μπουκάλι, ώστε να την έχετε για… παρηγοριά όταν φύγουν από τη ζωή!
Η 52χρονη Katia Apalategui συνεργάζεται με ερευνητές του Πανεπιστημίου της Χάβρης για να βρουν την κατάλληλη τεχνική, σύμφωνα με δηλώσεις της στον «Guardian». Οι ειδικοί θα παίρνουν ρούχα του εκλιπόντος προσώπου και μέσω μιας απροσδιόριστης διαδικασίας θα συλλέγουν περίπου 100 μόρια. Από αυτά θα προκύπτει και το (σαφώς) ιδιαίτερο άρωμα.
Θα μπορούσαν πάντως, σκέφτεται η ασφαλίστρια, να δημιουργηθούν και αρώματα με λιγότερο μακάβριο σκοπό, όπως μιας μητέρας για να ηρεμεί το παιδί της όταν την αποχωρίζεται.
Το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο και θα κοστίζει περίπου 600 δολάρια.
Επιστημονικές έρευνες, πάντως, έχουν δείξει ότι οι μυρωδιές ξυπνούν ισχυρότερες και πιο έντονες συναισθηματικά μνήμες απ’ ό,τι οι λέξεις.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Ρισκάρουμε τη ζωή μας μη φορώντας πίσω ζώνες ασφαλείας

Για τη μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων αυτοκινήτων, η χρήση ζώνης ασφαλείας στο εμπρός κάθισμα έχει γίνει συνήθεια. Είναι αποτέλεσμα της συνεχώς αυστηρότερης νομοθεσίας που εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη και της αυξημένη επίγνωσης του κοινού σχετικά με τα πλεονεκτήματα ασφάλειας. 

Ομως, μία νέα έρευνα με χορηγό τη Ford, αποκαλύπτει ότι δεν ισχύει το ίδιο για πολλούς επιβάτες που ταξιδεύουν στα πίσω καθίσματα. Η έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 7.100 ενήλικες από όλη την Ευρώπη, αποκάλυψε ότι πάνω από ένας στους τρεις Ευρωπαίους δεν φορά ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα παρά την Ισχύουσα Ευρωπαϊκή νομοθεσία εδώ και αρκετά χρόνια.

Επιπλέον, σχεδόν ο ένας στους τέσσερις οδηγούς δεν επιμένει οι πίσω επιβάτες να φορούν τις ζώνες τους. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών εκτιμά ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση μόνο το 2012, 8.600 θάνατοι με αυτοκίνητο αποφεύχθηκαν χάρη στη χρήση ζώνης ασφαλείας. Το συμβούλιο αναφέρει επίσης ότι το 2013, από τα 1.900 θύματα τροχαίων ατυχημάτων στους Ευρωπαϊκούς Αυτοκινητόδρομους, το 60% δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.*

Η έρευνα έδειξε ότι άτομα άνω των 40 ετών κατά κανόνα δεν φορούν ζώνη ασφαλείας στα πίσω καθίσματα (46%). Από τα άτομα ηλικίας 24 ετών και κάτω – που μεγάλωσαν σε μία εποχή όπου οι γονείς τους ήταν πιο συνειδητοποιημένοι στη χρήση πίσω ζωνών ασφαλείας και παιδικών καθισμάτων – μόνο το 21% δήλωσε ότι δεν φορά ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα. Οδηγοί άνωτων 40 επίσης συνήθως δεν υποχρεώνουν τους πίσω επιβάτες να φορούν ζώνη ασφαλείας.

«Η εκμάθηση της οδήγησης δεν είναι κάτι που σταματά παίρνοντας το δίπλωμα του οδηγού,» είπε σχετικά ο Jim Graham, διευθυντής του προγράμματος Ford Driving Skills for Life, που έχει εκπαιδεύσει πάνω από μισό εκατομμύριο νεαρούς οδηγούς σε όλο τον κόσμο από τότε που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ, πριν από 12 χρόνια. «Η χρήση ζώνης ασφαλείας είναι πολλές φορές ζήτημα ζωής και θανάτου, είτε κάθεσαι μπροστά είτε πίσω και ανεξαρτήτως ηλικίας.»


Η έρευνα που έγινε σε: Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρουμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο
, έδειξε επίσης ότι οι Ρουμάνοι έχουν το υψηλότερο ποσοστό μη συμμόρφωσης στους κανόνες χρήσης των πίσω ζωνών ασφαλείας (84%), με τους Ιταλούς να ακολουθούν (56%), και τους Ισπανούς να βρίσκονται στην τρίτη θέση(39%). Οι Ρουμάνοι οδηγοί ήταν επίσης εκείνοι που δεν επέμεναν οι πίσω επιβάτες να φορούν ζώνες ασφαλείας (μόλις το 39% το τηρεί), και ακολουθούν οι Ιταλοί (53%) και οι Βέλγοι (85%).


Η αστυνομία σε όλη την Ευρώπη έχει στο στόχαστρο τους παραβάτες. Το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υπηρεσιών Τροχαίας (TISPOL) οργάνωσε μία επιχείρηση καταστολής της παραβατικότητας διάρκειας μιας εβδομάδας στις αρχές του μήνα. Παρόμοια πανευρωπαϊκή επιχείρηση τον περασμένο Σεπτέμβριο απέδωσε πρόστιμα σε 95.000 οδηγούς και επιβάτες.

Ο πρόεδρος του TIPSOL, Aidan Reid δήλωσε: «Η άρνηση ενός επιβάτη να φορέσει ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα, θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του ίδιου και όσων κάθονται μπροστά. Προτρέπουμε σθεναρά τους οδηγούς να λειτουργούν υπεύθυνα για τη δική τους ασφάλεια και των επιβατών τους, φροντίζοντας όλοι να φοράνε ζώνες ασφαλείας σε κάθε ταξίδι.»

Ο Διεθνής οργανισμός οδικής ασφάλειας IRTAD **συγκρίνει παγκόσμια δεδομένα σχετικά με τη χρήση των πίσω ζωνών. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι Γερμανοί (97%) έχουν το υψηλότερο ποσοστό χρήσης πίσω ζωνών ασφαλείας, ενώ ανάμεσα στους λαούς που τις χρησιμοποιούν λιγότερο είναι οι Έλληνες (23%), οι Ιταλοί (10%), και οι Σέρβοι (3%). 

Η Ford στις ΗΠΑ λανσάρισε σε αυτοκίνητο παραγωγής το πρώτο σύστημα φουσκωτών πίσω ζωνών ασφαλείας InflatableRearSeatbelt που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αερόσακου και μιας ζώνης ασφαλείας. Έρευνα της Ford δείχνει ότι πάνω από το 90% παραδέχτηκε ότι η InflatableRearSeatbelt είναι παρόμοια ή ακόμα πιο άνετη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη– λόγω επένδυσης και πιο μαλακού υλικού.
Οι πίσω ζάνες ασφαλείας του νέου Mondeo με ενσωματωμένους αερόσακους
Το σύστημα Inflatable Rear Seatbelt που τώρα διατίθεται με το νέο Ford Mondeo αναβαθμίζει την προστασία των πίσω επιβατών. Κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, η φουσκωτή ζώνη βοηθά στην κατανομή των δυνάμεων κρούσης καλύτερα στο σώμα του επιβάτη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη – μέχρι πέντε φορές περισσότερο.

Η τεχνολογία υπενθύμισης πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας της Ford εκδίδει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις εάν οι επιβάτες δεν έχουν δέσει τις ζώνες τους. Η εταιρία υπογραμμίζει επίσης τους κινδύνους που διατρέχουν όσοι δεν φοράνε ζώνη ασφαλείας στο πλαίσιο του προγράμματος DSFL, που έχει προσφέρει πρακτική εκπαίδευση σε πάνω από 6.100 οδηγούς ηλικίας 18 – 24 ετών στις χώρες όπου έγινε η έρευνα και πρόσφατα ξεκίνησε και στη Ρωσία.

«Η σημασία της χρήσης της ζώνης ασφαλείας τονίζεται μέχρις ενός σημείου,» δήλωσε ο Graham. «Τεχνολογίες που πιθανόν σώζουν ζωές όπως οι φουσκωτές ζώνες ασφαλείας Inflatable Rear Seat belt είναι αποτελεσματικές μόνον όταν χρησιμοποιούνται.»

(Πηγή: Driveandtravel.gr)