>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

31 Αυγ 2015

Μάζεψε πλαστικά καπάκια για να μετατραπούν σε...αναπηρικά αμαξίδια!

Πολλοί σύλλογοι, οργανώσεις και φορείς σε όλη την Ελλάδα συγκεντρώνουν πλαστικά καπάκια, με σκοπό από τα χρήματα που θα εισπράξουν προσκομίζοντάς τα σε εταιρίες ανακύκλωσης, να προχωρήσουν στην αγορά αναπηρικών αμαξιδίων, χαρίζοντας χαμόγελα σε συνανθρώπους μας που τα έχουν πραγματικά ανάγκη.

Ήδη τα τελευταία χρόνια με τη μέθοδο αυτή έχουν αγοραστεί δεκάδες αμαξίδια και έχουν παραδοθεί σε άτομα που τα χρειαζόντουσαν και δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να τα αποκτήσουν.

Σε κάθε γωνιά της Ελλάδος τη συγκεκριμένη δράση έχουν υιοθετήσει πολλοί σύλλογοι, σχολεία, κρατικοί οργανισμοί, ακόμα και ο στρατός και μεγάλες αθλητικές ομάδες  που προσπαθούν να συνεχίσουν το συγκεκριμένο κοινωνικό έργο, συγκεντρώνοντας τόνους από πλαστικά καπάκια.

Αν θες να συνεισφέρεις και εσύ σε αυτή την προσπάθεια, την επόμενη φορά που θα έχεις στα χέρια σου ένα πλαστικό καπάκι, είτε από συσκευασία που ήπιες κάτι (π.χ. νερό, αναψυκτικό, γάλα, χυμούς κτλ), είτε από απορρυπαντικό ή άλλο πλαστικό αντικείμενο (π.χ. καπάκια από στυλό ή μαρκαδόρους ή μπιτόνι κτλ) τοποθέτησέ το σε μια σακούλα και όταν συγκεντρωθούν αρκετά πλαστικά καπάκια, ψάξε να ενημερωθείς κοντά στον τόπο διαμονής σου ποιος αναλαμβάνει και τρέχει αυτή την περίοδο αντίστοιχη δράση, προκειμένου να τα παραδώσεις.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να απευθυνθείς στον δήμο ή κοινωνικούς συλλόγους και φορείς της περιοχής σου.

Αν γνωρίζεις αντίστοιχες ομάδες που έχουν αναλάβει να συγκεντρώσουν καπάκια για το συγκεκριμένο σκοπό, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσεις για να τις προσθέσουμε στο άρθρο.

28 Αυγ 2015

INTERLIFE Ασφαλιστική: Χορηγός στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος

Στην υποστήριξη ως μεγάλος χορηγός  του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας προχώρησε η INTERLIFE Ασφαλιστική μέσα από το πρόγραμμά της «Προσφέρω αλλιώς», προωθώντας  δυναμικά την Κοινωνική  Εταιρική της Ευθύνη και αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία της απέναντι στην Τέχνη και τον Πολιτισμό. Επιπλέον, με τη χορηγία αυτή η εταιρία στοχεύει να στείλει το μήνυμα στην τοπική κοινωνία ότι συνυπάρχει και μοιράζεται αξίες και προβληματισμούς με τους πολίτες.

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το οποίο συμπληρώνει φέτος 54 χρόνια καλλιτεχνικής δημιουργίας, αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο θεατρικό και ευρύτερα πολιτιστικό Οργανισμό στη χώρα μας, ενώ λειτουργεί ως ενεργός πυρήνας πολιτισμού από το 1961.

Του πούλησε πλαστό ασφαλιστήριο και στη συνέχεια του έκλεψε το αυτοκίνητο ζητώντας λύτρα!

Θύμα απάτης έπεσε 37χρονος στη Θεσσαλονίκη, με δράστη 41χρονο με τον οποίον είχαν επαγγελματική συνεργασία. Σχετική δικογραφία σχηματίστηκε σε βάρος ενός ακόμα συνεργού του. Με το πρόσχημα της μεσολάβησης για τον εντοπισμό και την επιστροφή του κλεμμένου οχήματος του παθόντα, είχαν καταφέρει να του αποσπάσουν το ποσό των 3.000 ευρώ.

Εκμεταλλευόμενος την επαγγελματική γνωριμία τους, ο 41χρονος ημεδαπός πέτυχε να εξαπατήσει τον 37χρονο πελάτη του, όταν πληροφορήθηκε την κλοπή του πολυτελούς του οχήματος, μέχρι τη στιγμή που αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά της Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης αποκάλυψαν τη δράση του.


Συγκεκριμένα, ο 41χρονος άντρας, πληροφορούμενος την κλοπή του οχήματος του παθόντα, προθυμοποιήθηκε να μεσολαβήσει για τον εντοπισμό και την επιστροφή του στον ιδιοκτήτη του, επικαλούμενος προσωπικές του γνωριμίες. Του ζήτησε λοιπόν το χρηματικό ποσό των (3.000) ευρώ, ισχυριζόμενος ότι θα το παρέδιδε σε 34χρονο συνεργό του, για να επικοινωνήσει με τους δράστες της κλοπής.

Επιπλέον, όπως δήλωσε ο παθόντας, ο 41χρονος ημεδαπός στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, του παρέδωσε πλαστό ασφαλιστήριο συμβόλαιο που αφορούσε στο κλεμμένο όχημα.

Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών της κλοπής του προαναφερόμενου οχήματος.


Astra Asigurari: Σε πτώχευση η δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική στην Ρουμανία

Την άδεια της δεύτερης μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας στη Ρουμανία, Astra Asigurari, ανακάλεσε η εποπτική Αρχή της χώρας, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι θα ξεκινήσει τη διαδικασία πτώχευσης.

Σύμφωνα με ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, ο επικεφαλής της εποπτικής Αρχής ASF, Misu Negritoiu, δήλωσε ότι η Astra Asigurari, η οποία κατέχει μερίδιο αγοράς της τάξης του 10%, διέθετε δείκτη κάλυψης ρευστότητας 0,03 στο τέλος Ιουνίου ενώ οι επιπρόσθετες κεφαλαιακές της ανάγκες διαμορφώνοντας στα 248,19 εκατ. δολάρια.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι η ρουμανική ασφαλιστική λειτουργεί υπό ειδικό καθεστώς από τις αρχές του 2014. Σύμφωνα με τον Negritoiu, έκθεση της KPMG έδειξε ότι η Astra Asigurari, δεν μπορούσε ν απληρώσει τα χρέη της με τα υφιστάμενα κεφάλαια και ότι ο δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας είχε υποχωρήσει στο μισό του νόμιμου ορίου.

«Ορισμένα δομικά προβλήματα δεν ήταν δυνατό να διορθωθούν», τόνισε ο ίδιος. «Πληρούνται και οι τρεις προϋποθέσεις που καθιστούν την εταιρεία σε πτώχευση».

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

27 Αυγ 2015

Αρχίζουν τα σχολεία: Προληπτικός Έλεγχος Υγείας από την Ευρωκλινική Παίδων


Η Ευρωκλινική Παίδων, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, αποδεικνύει για άλλη μία φορά ότι φροντίζει την υγεία των παιδιών και στηρίζει τους γονείς, υλοποιώντας το πρόγραμμα «Προληπτικός Έλεγχος Υγείας - Αρχίζουν τα σχολεία». Συγκεκριμένα, προσφέρει για τον Σεπτέμβριο, ειδικά πακέτα ιατρικών εξετάσεων σε προνομιακές τιμές

 - Εξέταση από ΩΡΛ ή Οφθαλμίατρο ή Δερματολόγο 20 ευρώ 

 - Εξέταση από ΩΡΛ, Ακοολογικό Διάγραμμα 25 ευρώ

 - Mini check up (Γεν. Αίματος, Γεν. Ούρων, Σάκχαρο, Φερριτίνη) 30 ευρώ

 - Καρδιολογική εξέταση, Triplex καρδιάς και ΗΚΓ (με χρήση ΕΟΠΥΥ) & Οφθαλμολογική εξέταση 35 ευρώ

 - Καρδιολογική εξέταση, Triplex καρδιάς και ΗΚΓ (χωρίς χρήση ΕΟΠΥΥ) & Οφθαλμολογική εξέταση 55 ευρώ

Οι ενδιαφερόμενοι για να αποκτήσετε ένα ή περισσότερα από τα προγράμματά μας, μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση 
http://www.euroclinic.gr/contacted.aspx και ένας συνεργάτης της Ευρωκλινικής Παίδων θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη πραγματοποίησή τους.

26 Αυγ 2015

Τι είναι η πράσινη κάρτα, πότε χρειάζεται και πως χορηγείται

Τι είναι η Πράσινη Κάρτα
Η Πράσινη Κάρτα είναι ένα Πιστοποιητικό Διεθνούς Ασφάλισης Αυτοκινήτου, το οποίο πιστοποιεί και εγγυάται την ασφαλιστική κάλυψη της Αστικής Ευθύνης από την κυκλοφορία οχημάτων στις χώρες που μετέχουν στο Σύστημα της Πράσινης Κάρτας, σύμφωνα με τους όρους και τα όρια κάλυψης που ισχύουν σε κάθε χώρα σε περίπτωση ατυχήματος.

Πότε χρειάζεται έκδοση Πράσινης Κάρτας
Σε περίπτωση που θέλετε να ταξιδέψετε εκτός Ελλάδος φροντίστε να ζητήσετε από την ασφαλιστική σας εταιρία να σας προμηθεύσει με πράσινη κάρτα, εάν το ταξίδι σας θα είναι σε κάποια από τις χώρες που είναι απαραίτητη η πράσινη κάρτα. Για τις χώρες ΕΟΧ αρκεί το ασφαλιστήριο εάν τα στοιχεία ασφάλισης αναγράφονται με λατινικούς χαρακτήρες.
Είναι σημαντικό να ζητάτε την έκδοση πράσινης κάρτας μερικές μέρες πριν το ταξίδι σας και να μην το αφήνετε για τελευταία στιγμή.
Βεβαιωθείτε ότι: 
  • οι ημερομηνίες ισχύος της κάρτας, σας καλύπτουν για τη διάρκεια του ταξιδιού σας
  • κάποια από τις χώρες προορισμού δεν έχει διαγραφεί με Χ
  • όλα τα στοιχεία στην Πράσινη Κάρτα (αριθμός κυκλοφορίας, τύπος και μάρκα, όνομα ιδιοκτήτη) είναι σωστά
  • το αναγνωριστικό GR, ο κωδικός της ασφαλιστικής σας εταιρίας και ο αριθμός της Πράσινης Κάρτας είναι ευανάγνωστα
  • αναγράφεται το όνομα της ασφαλιστικής σας εταιρίας με την υπογραφή της
Πως χορηγείται η Πράσινη Κάρτα
Η Πράσινη Κάρτα εκδίδεται με ευθύνη του εκάστοτε Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης κατόπιν της Σύστασης υπ’ αριθ. 5 της Επιτροπής των Οδικών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ο.Η.Ε.
Χορηγείται στις ασφαλιστικές εταιρίες μέλη ενός Γραφείου, οι οποίες με τη σειρά τους τις παρέχουν στους πελάτες τους σε περίπτωση που θέλουν να κυκλοφορήσουν έξω από τα σύνορα της χώρας.

Συνεπώς, την Πράσινη Κάρτα θα την προμηθευτείτε από την ασφαλιστική εταιρεία στην οποία έχετε ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ, και όπως ήδη προαναφέρθηκε, καλό είναι να ζητήσετε την έκδοσή της τουλάχιστον 4 με 5 ημέρες πριν το ταξίδι. Ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες την χορηγούν δωρεάν, ενώ ορισμένες άλλες επιλέγουν μια μικρή χρέωση για την έκδοσή της.
Η Πράσινη Κάρτα απαγορεύεται να εκδοθεί για οχήματα με ξένη πινακίδα κυκλοφορίας.

25 Αυγ 2015

Τι ισχύει για τα κράνη και τον προστατευτικό τους ρόλο στα ατυχήματα

Μύθος 1: Τα κράνη προκαλούν τραυματισμούς στον αυχένα και το κρανίο.
Πραγματικότητα 1: Έρευνες δείχνουν ότι τα κράνη μειώνουν τους τραυματισμούς στο κρανίο και τη συχνότητα σοβαρών τραυματισμών του αυχένα.
Τα κράνη ευθύνονται μόνο για τους 4 στους 100 τραυματισμούς κρανίου και αυχένα που είναι συνήθως μικρής βαρύτητας. Η ανάλυση αυτών των τραυματισμών δείχνει ότι η χρήση του κράνους είχε ως αποτέλεσμα την προστασία από ένα θανατηφόρο ατύχημα με μόνο αντάλλαγμα μια απλή θλάση ή μωλωπισμό.
Μύθος 2: Τα κράνη μειώνουν την ορατότητα. 
Πραγματικότητα 2: Τα κράνη που τηρούν τις προδιαγραφές παρέχουν 2100 ορατότητα, ποσοστό που ισοδυναμεί με τη φυσιολογική περιφερική όραση.
Στην πραγματικότητα, λιγότερο από 3% της περιφερική όρασης περιορίζεται από ένα κράνος. Ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές απλά στρέφουν το κεφάλι τους λίγο παραπάνω αν χρειαστεί, για να ελέγξουν την κίνηση.
Μύθος 3: Τα κράνη μειώνουν την ακουστική οξύτητα. 
Πραγματικότητα 3: Ένας μοτοσυκλετιστής που φοράει κράνος ακούει το ίδιο καλά ή ακόμα καλύτερα από κάποιον που δεν φοράει. Ο θόρυβος του ανέμου ή της μηχανής είναι ισχυρός και άλλα σημαντικά ηχητικά μηνύματα πρέπει να είναι πιο δυνατά για να ακουστούν από κάποιον που δεν φοράει κράνος.
Αυτό σημαίνει ότι, οποιοδήποτε ήχος μπορεί να ακουστεί πάνω από τον αέρα και τη μηχανή χωρίς το κράνος, μπορεί να ακουστεί και αν φοράει κράνος.
Μύθος 4: Τα κράνη προστατεύουν μόνο μέχρι την ταχύτητα των 20 χλμ/ώρα, αφού σε αυτή την ταχύτητα γίνονται οι δοκιμασίες σύγκρουσης. 
Πραγματικότητα 4: Τα κράνη δοκιμάζονται σε αυτή την ταχύτητα, αλλά σχεδιάζονται για να αντέχουν σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Οι δοκιμασίες σύγκρουσης γίνονται με ταχύτητα 50 χλμ/ώρα, οι ζώνες ασφαλείας όμως μας προστατεύουν και σε ατυχήματα με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μύθος 5: Τα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες αντιπροσωπεύουν το μικρότερο ποσοστό των ατυχημάτων, αφού οι μοτοσυκλέτες αποτελούν το μικρότερο ποσοστό των οχημάτων. 
Πραγματικότητα 5: Οι μοτοσυκλέτες αποτελούν στη χώρα μας το 37% όλων των κυκλοφορούντων οχημάτων (επιβατικά, λεωφορεία, φορτηγά κλπ), ενώ τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες ξεπερνούν το 20% ποσοστό κατά πολύ μεγαλύτερο σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επίσης, ο κίνδυνος θανατηφόρου ατυχήματος υπολογίζεται ότι είναι 20 φορές μεγαλύτερος στους μοτοσυκλετιστές από ότι στους επιβάτες αυτοκινήτων.
Μύθος 6: Ο νόμος για τη χρήση του κράνους είναι παρέμβαση στην ελευθερία του ατόμου. 
Πραγματικότητα 6: Στην πραγματικότητα η μη χρήση κράνους δίνει την ελευθερία στο μοτοσυκλετιστή να ρισκάρει και να παίζει με το θάνατο και την αναπηρία.
Μπορούν όμως οι οικογένειες των τραυματισμένων και η κοινωνία να αντέξουν το τεράστιο οικονομικό, ψυχολογικό και ιατροκοινωνικό κόστος; Πως μπορούμε να ανακουφιστούμε από την αιμορραγία που προκαλεί η απώλεια τόσων ζωών; Από τη στιγμή του ατυχήματος η κοινωνία του παρέχει ιατρική περίθαλψη, του δίνει άδεια από την εργασία για το χρόνο αποκατάστασης της βλάβης και αν ο τραυματισμός του προκαλέσει μόνιμη αναπηρία, έχει ισόβια την ευθύνη.
Είναι αδιανόητο λοιπόν να κατανοούμε κάποιον που σκέφτεται ότι ένας τέτοιος νόμος αφορά μόνο αυτόν.
Γνωρίζετε ότι:
  • Η κρανιοεγκεφαλική κάκωση είναι η κύρια αιτία θανάτου σε ατυχήματα με μοτοσυκλέτες. 80% των μοτοσυκλετιστών που σκοτώνονται σε τροχαίο ατύχημα υπολογίζεται ότι έχουν υποστεί κρανιοεγκεφαλική κάκωση.
  • Μοτοσυκλετιστές που δε φορούν κράνος έχουν διπλάσιες πιθανότητες να υποστούν κρανιοεγκεφαλική κάκωση σε μια σύγκρουση σε σχέση με όσους το χρησιμοποιούν.
  • Περισσότερα από 4 στα 5 ατυχήματα με μοτοσυκλέτα καταλήγουν σε τραυματισμό ή θάνατο του μοτοσυκλετιστή.
  • Ο πιο πρόσφατος νόμος για τη χρήση του κράνους είναι ο 2696 και ισχύει από το 1999.
  • Όταν οι νόμοι για τα κράνη δεν εφαρμόζονται, οι θάνατοι από ατυχήματα με μοτοσυκλέτα αυξάνονται κατά 20-30%.
  • Για κάθε 1,5 χλμ. οδήγησης, ένας μοτοσυκλετιστής κινδυνεύει 16 φορές περισσότερο να πεθάνει σε μια σύγκρουση από ότι ο οδηγός ενός άλλου οχήματος.
  • Όποιος χρησιμοποιεί το κράνος, μειώνει τον κίνδυνο στο 1/3.
Οι μοτοσυκλέτες το 1997 ήταν οι διπλάσιες από ότι το 1987, ενώ τα αυτοκίνητα είχαν αυξηθεί μόνο στο μισό.
Όταν αγοράζετε κράνος αναζητείστε πάντοτε το αυτοκόλλητο DOT ή SNELL.
ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ
Ποιος δεν το ξέρει!!!
Το κράνος μπορεί την κατάλληλη στιγμή να γίνει ο φύλακας άγγελός σου. Γι΄ αυτό μην το αποχωρίζεσαι ποτέ.
Γιατί δεν χρησιμοποιείς την κοινή λογική;
Αν κάποιος επρόκειτο να σε χτυπήσει στο κεφάλι με ένα μπαστούνι, θα προτιμούσες να φορούσες κράνος ή όχι;
(Πηγή: Iatronet.gr)

Ανασφάλιστες οι μισές βίλες στο Ντουμπάι!

Έρευνα που διενήργησε η δεσπόζουσα στην αραβική χώρα ασφαλιστική RSA σε συνεργασία με τον ιστότοπο ακινήτων MoveSouq.com δείχνει ότι το 61% των κατοίκων έχουν τα σπίτια τους ανασφάλιστα, ενώ το 66% των ιδιοκτητών διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη.

Την ίδια ώρα, μόλις το 25% των ενοικιαστών νιώθει την ανάγκη να αγοράσει ασφάλεια για το σπίτι του. Τα διαμερίσματα είναι ασφαλισμένα σε ποσοστό 67% και οι βίλες σε ποσοστό 50%.

Τα ποσοστά των ασφαλισμένων είναι αναμενόμενα πολύ υψηλότερα στους κλάδους της ιατρικής περίθαλψης και του αυτοκινήτου. Το 91% των εργαζόμενων κατοίκων του Ντουμπάι διαθέτει ιατρική κάλυψη ενώ το 100% έχει ασφάλεια αυτοκινήτου.

Ο CEO του MoveSouq.com, Bana Shomali δήλωσε: «Δεδομένων των εκτεταμένων περιστατικών πυρκαγιών σε κτίρια στις βασικότερες κατοικημένες περιοχές του Ντουμπάι, προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τόσα πολλά σπίτια παραμένουν ανασφάλιστα, όταν υπάρχουν ασφαλιστήρια ακόμη και για να βασικά υπάρχοντα, τα οποία είναι οικονομικά».

Σύμφωνα με τον ίδιο, το συγκριτικά πολύ υψηλότερο ποσοστό ασφάλισης στους κλάδους Υγείας και αυτοκινήτου δεν προκαλεί έκπληξη αφού η ασφάλιση είναι υποχρεωτική. Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες ασφάλειες, το 36% των κατοίκων διαθέτουν ασφάλιση ταξιδιού, το 40% ασφάλιση προσωπικού ατυχήματος και το 45% ασφάλεια Ζωής.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

24 Αυγ 2015

Οχήματα χωρίς οδηγό: Αλλάζουν τα δεδομένα στην ασφάλεια και την ασφάλιση

Η κυκλοφορία αυτοματοποιημένων οχημάτων, χωρίς οδηγό, αναμένεται από το 2025 και μετά να παίξει καθοριστικό ρόλο στην οδική ασφάλεια αλλά και να διαμορφώσει νέες συνθήκες στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Τα πρώτα οχήματα με εξελιγμένη τεχνολογία για την αποφυγή ατυχημάτων θα παρουσιαστούν σε εκθέσεις αυτοκινήτων και θα μπορούν οι πρώτοι χρήστες να τα αγοράσουν από το 2019.

Η χρήση των οχημάτων που δεν θα χρειάζονται οδηγό αλλά θα λειτουργούν με υπολογιστή θα βελτιώσουν τις συνθήκες ασφάλειας των οδηγών, των επιβαινόντων και των πεζών και θα οδηγήσουν σε αλλαγές τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου. Σε πρόσφατη έρευνα της KPMG και του Center for Automotive Research στο Michigan, την οποία δημοσιεύει το Reuters, αναφέρεται πως μεταξύ των θεμάτων που προκύπτουν είναι και ο ρόλος των ασφαλιστικών προγραμμάτων σε οχήματα τα οποία δεν θα συγκρούονται.

Οι επιπτώσεις των οχημάτων που δεν συγκρούονται:
  • Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μειώσουν το βάρος στα αυτοκίνητα και τα φορτηγά που είναι “crashless” καθώς δεν θα χρειάζεται ο ενισχυμένος χάλυβας, οι αερόσακοι κλπ. Αυτό θα μειώσει το κόστος του οχήματος, θα μειώσει το χρόνο επιτάχυνσης του οχήματος και θα αυξήσει την απόδοση των καυσίμων
  • Τα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα θα οδηγούν σε οχήματα μικρότερου μεγέθους καθώς η ταχύτητα και η απόσταση θα ελέγχεται ηλεκτρονικά. Αυτό σημαίνει ότι θα κατασκευάζονται στενότεροι δρόμοι και δε θα είναι αναγκαία τα μέτρα ασφαλείας. Υπολογίζεται ότι έτσι θα μειωθούν σημαντικά τα έξοδα για την κατασκευή αυτοκινητόδρομων, γλιτώνοντας περίπου 75 δις ετησίως
  • Με τους υπολογιστές να ελέγχουν τη συμπεριφορά των οχημάτων η οδήγηση θα είναι πιο αποτελεσματική και πιο γρήγορη, οδηγώντας σε μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους και η κατανάλωση καυσίμου θα μειωθεί
  • Θα μειωθεί η χρήση των φωτεινών σηματοδοτών και των οδικών, σε πολλές περιπτώσεις. Αυτό θα μειώσει δραστικά τη χρήση της ενέργειας
  • Θα αλλάξουν οι ανάγκες στην ασφάλιση οχημάτων
  • Θα μειωθούν τα θύματα των τροχαίων και το κόστος για τα νοσοκομεία, το κράτος και τους ιδιώτες
  • Θα περιοριστεί το κόστος στα συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων που σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξει το επιχειρηματικό μοντέλο τους
  • Θα περιοριστούν τα πρόστιμα του ΚΟΚ και τα κρατικά έσοδα από αυτά
  • Άνθρωποι με αναπηρίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα οχήματα αυτά
  • Αν η κοινή χρήση των οχημάτων επεκταθεί, τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες και οι άνθρωποι να πληρώσουν για τις υπηρεσίες κινητικότητας αντί της ιδιοκτησίας ενός οχήματος
  • Θα εισέλθουν στον ανταγωνισμό και άλλοι παίκτες όπως η Apple
  • Θα προκύψουν ζητήματα ασφάλειας από χάκερ τα οποία θα πρέπει να επιλύσουν οι κατασκευαστές
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Αυτοκίνητο: Τι να προσέξετε για να ταξιδεύουν τα παιδιά σας με ασφάλεια

Με την ασφάλεια και τη ζωή των παιδιών μας δεν παίζουμε! Ακολουθήστε πάντα τους κανόνες ασφαλείας, ακόμα κι αν πρόκειται να πάτε με το αυτοκίνητο μέχρι την επόμενη γωνία!
Τα παιδιά στο αυτοκίνητο κάθονται μόνο στο ειδικό παιδικό καθισματάκι, που ανταποκρίνεται στην ηλικία και το βάρος τους. Σύμφωνα με τις νεότερες οδηγίες της Αμερικανικής Παιδιατρικής Εταιρείας, τα παιδιά πρέπει πλέον να μετακινούνται με το αυτοκίνητο σε καθίσματα που κοιτάζουν προς τα πίσω έως την ηλικία των 2 ετών –και όχι του ενός έτους όπως ίσχυε μέχρι πριν από λίγα χρόνια- ώστε σε περίπτωση σύγκρουσης να προστατεύεται καλύτερα το κεφάλι τους.

Το καθισματάκι του αυτοκινήτου θα πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και –ιδανικά- να είναι καινούριο. Όταν δανειζόμαστε από άλλους γονείς θα πρέπει να ελέγχουμε ότι δεν έχει φθορές, σπασίματα και χτυπήματα, ότι δεν έχει εμπλακεί σε τρακάρισμα που μπορεί να προκάλεσε μεταβολές στα υλικά του αλλά και ότι δεν είναι πολύ παλιό (πάνω από 6 ετών), γιατί στο πέρασμα του χρόνου οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας, της υγρασίας και η έκθεση στον ήλιο προκαλούν φθορές κυρίως στα πλαστικά μέρη και το κάνουν λιγότερο ασφαλές.
Όση σημασία έχει η επιλογή του καθίσματος, άλλη τόση έχει και η σωστή τοποθέτησή του για την ασφάλεια του παιδιού. Εάν το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα isofix,  εκεί είναι και το ιδανικό σημείο για να το στηρίξετε. 

Διαφορετικά, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει ακριβώς τις οδηγίες του κατασκευαστή για το πώς θα το σταθεροποιήσετε με τις ζώνες ασφαλείας.  Στο εγχειρίδιο οδηγιών του αυτοκινήτου σας πιθανότατα αναγράφεται ποια είναι η πιο ασφαλής θέση για να τοποθετηθεί το καθισματάκι. 

Φροντίστε να δένετε σωστά με τις ζώνες ασφαλείας του καθίσματος ή του αυτοκινήτου (ανάλογα με το μοντέλο) το παιδί και ελέγξτε ότι το καθισματάκι είναι σταθερό και τοποθετημένο σωστά κάθε φορά πριν βάλετε το παιδί στο αυτοκίνητο.

Όλα τα παιδιά χρειάζονται ειδικό κάθισμα ή booster (αυτό που ανεβάζει το ύψος του παιδιού ώστε να εφαρμόζει σωστά η ζώνη ασφαλείας του αυτοκινήτου) μέχρι να φτάσουν το 1,50 σε ύψος, οπότε μπορούν να προστατεύονται φορώντας τη ζώνη ασφαλείας. 

Τα παιδιά κάθονται πάντα στο πίσω κάθισμα μέχρι να φτάσουν την ηλικία των 13 ετών. Μετά από αυτή την ηλικία, εάν πρέπει να ταξιδέψουν στη θέση του συνοδηγού, φροντίστε να μετακινήσετε το κάθισμα όσο πιο πίσω γίνεται. 

Ποτέ μη δένετε δύο παιδιά ή έναν ενήλικα κι ένα παιδί με
 την ίδια ζώνη. Εννοείτε, επίσης, ότι τα παιδιά απαγορεύεται να ταξιδεύουν στην αγκαλιά κάποιου ενήλικα. 

Μην επιτρέπετε στα παιδιά να παίζουν, να φωνάζουν και να κουνιούνται στο πίσω κάθισμα ή επάνω στα καθισματάκια τους όταν ταξιδεύετε. Η φασαρία μπορεί να αποσπάσει την προσοχή σας από την οδήγηση, βάζοντάς σας όλους σε κίνδυνο.

Ποτέ μην αφήνετε ένα παιδί μόνο του μέσα στο αυτοκίνητο για να «πεταχτείτε» σε κάποια δουλίτσα. Για τα μωρά αυτό είναι επικίνδυνο επειδή η υπερθέρμανση που ενδέχεται να προκληθεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου όταν είναι σταθμευμένο στον ήλιο (ιδιαίτερα το καλοκαίρι) είναι απειλητική για την ίδια τη ζωή τους. Τα μεγαλύτερα διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο αλλά και το ενδεχόμενο να κάνουν κάποια σκανταλιά, όπως να κατεβάσουν το χειρόφρενο ή να βγουν από το αυτοκίνητο. Και, βέβαια, υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάποιο όχημα να πέσει πάνω στο σταθμευμένο αυτοκίνητό σας ή κάποιος να επιχειρήσει να το κλέψει.

(Πηγή: as-milisoume.gr)