Οι τρεις ερευνητές, Flavio Garcia από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, και οι συνεργάτες του Baris Ege και Roel Verdult από το Πανεπιστήμιο του Nijmegen στην Ολλανδία, υποστηρίζουν στην έρευνά τους ότι διαπίστωσαν πως το λογισμικό στα ασύρματα κλειδιά 138 διαφορετικών μοντέλων, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και Ferrari, Porsche και Audi είναι πολύ εύκολο να παραβιαστούν. Συνολικά 26 αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν κλειδιά τα οποία οι ερευνητές θεωρούν ότι έχουν υπερβολικά απλούς κώδικες, που παραβιάζονται με ευκολία.
Οι τρεις ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι κώδικες είναι τόσο απλοί που ουσιαστικά είναι παιχνιδάκι για κάποιον με στοιχειώδεις γνώσεις λογισμικού να τους σπάσει. Αν γίνει αυτό το μόνο που χρειάζεται είναι ένας πομπός και οποιοσδήποτε από τα εν λόγω μοντέλα είναι στο έλεος των κλεφτών. Ο Flavio Garcia λέει χαρακτηριστικά «είναι σαν ο κωδικός σου να έχει το όνομα...κωδικός». Και συνεχίζει: «θέλουμε να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι για την αυτοκινητοβιομηχανία να ξεφύγει από αδύναμους αλγόριθμους και να αρχίζει να χρησιμοποιεί πολύ πιο ισχυρούς και δοκιμασμένους». Εκτός από τη Volkswagen, η Skoda, η Citroen, η Fiat και η Volvo είναι μόνο κάποιες από τις εταιρείες που αυτή τη στιγμή πουλάνε αυτοκίνητα με αδύναμους κωδικούς.
Τα 138 μοντέλα που είναι πιο ευάλωτα στην αποκωδικοποίηση των αλγορίθμων των κλειδιών τους
| |
Κατασκευαστής
|
Μοντέλο
|
Audi
|
A1, A2, A3, A4 (2000), A6, A8, Allroad, Cabrio, Coupé, Q7, S2, S3, S4, S6, S8, TT (2000)
|
Buick
|
Regal
|
Cadillac
|
CTS-V, SRX
|
Chevrolet
|
Aveo, Kalos, Matiz, Nubira, Spark, Evanda, Tacuma
|
Citroën
|
Jumper (2008), Relay
|
Daewoo
|
Kalos, Lanos, Leganza, Matiz, Nubira, Tacuma
|
DAF
|
CF, LF, XF
|
Ferrari
|
California, 612 Schaglietti
|
Fiat
|
Albea, Doblo, Idea, Mille, Multipla, Palio, Punto (2002), Seicento, Siena, Stilo, Ducato (2004)
|
Holden
|
Barina, Frontera
|
Honda
|
Accord, Civic, CR-V, FR-V, HR-V, Insight, Jazz (2002), Legend, Logo, S2000, Shuttle, Stream
|
Isuzu
|
Rodeo
|
Iveco
|
Eurocargo, Daily
|
Kia
|
Carnival, Clarus, Pride, Shuma, Sportage
|
Lancia
|
Lybra, Musa, Thesis, Y
|
Maserati
|
Quattroporte
|
Opel
|
Frontera
|
Pontiac
|
G3
|
Porsche
|
911, 968, Boxster
|
Seat
|
Altea, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
|
Skoda
|
Fabia (2011), Felicia, Octavia, Roomster, Super, Yeti
|
Ssangyong
|
Korando, Musso, Rexton
|
Tagaz
|
Road Partner
|
Volkswagen
|
Amarok, Beetle, Bora, Caddy, Crafter, Cross Golf, Dasher, Eos, Fox, Gol, Golf (2006, 2008), Individual, Jetta, Multivan, New Beetle, Parati, Polo, Quantum, Rabbit, Saveiro, Santana, Scirocco (2011), Touran, Tiguan, Voyage, Passat (1998, 2005), Transporter
|
Volvo
|
C30, S40 (2005), S60, S80, V50, V70, XC70, XC90, XC94
|
Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο αδύναμος κρίκος στον οποίο στοχεύει η «διάρρηξη» είναι το τσιπάκι του κλειδιού, γνωστό ως πομπός Megamos Crypto. Αυτοί χρησιμοποιούνται στα κλειδιά των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων για να ξεκλειδώσουν τις πόρτες και να βάλουν μπροστά τον κινητήρα. Ο πομπός επικοινωνεί με τον εγκέφαλο του οχήματος, ο οποίος επιβεβαιώνει την ταυτότητά του όταν πιέζεις το κουμπί. Ο δυαδικός κώδικάς δίνει τη δυνατότητα δισεκατομμυρίων συνδυασμών. Παρόλα αυτά οι τρεις ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν επενέβαιναν στην επικοινωνία μεταξύ κλειδιού και οχήματος μόλις δύο φορές, μπορούσαν να περιορίσουν τους πιθανούς κωδικούς σε μόλις 200.000. Κατόπιν, ειδικά προγράμματα σπασίματος μπορούσαν να δοκιμάσουν έναν έναν αυτούς τους 200.000 συνδυασμούς σε μόλις μισή ώρα. Αφού λοιπόν έβρισκαν τελικά τον κωδικό η κλοπή ήταν «ένα κομμάτι τούρτα».