>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

12 Οκτ 2015

Καταγγελίες για πλαστούς τεχνικούς ελέγχους από τους εργαζόμενους στα ΚΤΕΟ

Για σοβαρές παραβιάσεις των κανονισμών τεχνικού ελέγχου αλλά και της εργατικής νομοθεσίας κάνει λόγο το Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ με ανακοίνωσή του. Όπως, μάλιστα, αναφέρει "υπάρχουν περιπτώσεις όπου ακόμη και το 1/5 των οχημάτων που ελέγχονται σε ορισμένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ, λαμβάνουν Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου με πλαστή υπογραφή ελεγκτή". Ενημερώνουν ακόμη τους ιδιοκτήτες Ι.Χ. και δικύκλων πως ακόμη κι αν δεν προλάβουν τις ημερομηνίες ευνοϊκής ρύθμισης, η επιπλέον του κόστους ελέγχου επιβάρυνση τους, είναι 32 ευρώ για επιβατικό (σύνολο 65) και 21 ευρώ για μοτοσυκλέτες (σύνολο 41), εφόσον πραγματοποιήσουν τεχνικό έλεγχο μέχρι 31/12/2015.

Η ανακοίνωση
 

"Ενημερώνουμε ότι την καλοκαιρινή περίοδο, εκτός από την αύξηση των ελεγχόμενων οχημάτων στα ΚΤΕΟ, αυξάνεται κατακόρυφα η παραβίαση εργατικών δικαιωμάτων, στοιχειωδών όρων τεχνικού ελέγχου και προϋποθέσεων λειτουργίας των ιδιωτικών ΚΤΕΟ.

Συγκεκριμένα, υπάρχουν περιπτώσεις όπου ακόμη και το 1/5 των οχημάτων που ελέγχονται σε ορισμένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ, λαμβάνουν Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου με πλαστή υπογραφή ελεγκτή. Οι εργαζόμενοι στα ΙΚΤΕΟ υποχρεώνονται από τους εργοδότες τους, να "υπογράφουν”, χρησιμοποιώντας την υπογραφή άλλων συναδέλφων τους που είτε απουσιάζουν εκείνη την ώρα, επειδή εργάζονται σε άλλη βάρδια ή βρίσκονται σε άδεια, είτε επειδή εκείνη την ώρα εργάζονται λόγω αυξημένου φόρτου στη γραμματεία.

H πρόσφατη ρύθμιση έλεγχου εκπρόθεσμων οχημάτων με μειωμένο παράβολο, εντός Σεπτεμβρίου, Οκτωβρίου και Νοεμβρίου, επιδεινώνει τις συνθήκες, λόγω της αυξημένης προσέλευσης οχημάτων.

Η παράνομη χρήση υπογραφών ελεγκτών, πέρα από τα προφανή ερωτήματα για το αποτέλεσμα του τεχνικού ελέγχου, δίνει τη δυνατότητα λειτουργίας των ιδιωτικών ΚΤΕΟ με μειωμένο προσωπικό από αυτό που είναι αναγκαίο, συνυπολογίζοντας νόμιμο ωράριο εργασίας, ρεπό, άδειες κλπ. Στερεί από άνεργους συναδέλφους τη δυνατότητα να βρουν εργασία, από τα ασφαλιστικά ταμεία εισφορές κλπ. Σημειώνουμε, πως τα ΙΚΤΕΟ οφείλουν την δραστηριότητα τους, στην υποχρεωτικότητα του τεχνικού έλεγχου των οχημάτων.

Ήδη εδώ και ένα χρόνο, έχουμε ζητήσει από το υπουργείο μεταφορών και την επιθεώρηση εργασίας, να επεξεργαστούν στοιχεία για τις ώρες υπογραφών των ελεγκτών, τα οποία υπάρχουν στο υπουργείο αλλά και σε κάθε ιδιωτικό ΚΤΕΟ, ώστε να ελέγξουν τις πραγματικές συνθήκες εργασίας και να σταματήσουν την παράνομη, και αντεργατική πρακτική των ιδιωτικών ΚΤΕΟ.

Η πρακτική που ακολουθείται από το υπουργείο, είναι να ελέγχονται οι ελάχιστοι χρόνοι ελέγχου και να επιβάλλονται ποινές στους ελεγκτές, σα να θεωρεί πως "βιάζονται” με δική τους πρωτοβουλία, να τελειώσουν τον έλεγχο.

Η δε επιθεώρηση εργασίας ελέγχει μόνο το πρόγραμμα εργασίας και τους κατά δήλωση τους παρόντες εργαζόμενους την στιγμή που πραγματοποιεί επιτόπιο έλεγχο, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα εκτυπωμένα δελτία και χωρίς να ελέγχει με βάση αυτά, αδήλωτες πολλές φορές υπερωρίες άλλων ημερών.

Δημιουργούνται έτσι ψεύτικες εντυπώσεις ελέγχου των επιχειρήσεων, ενώ στην πραγματικότητα οι παρανομίες συνεχίζουν και αυξάνονται.


Το Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων στα ΙΚΤΕΟ, το οποίο καλύπτει όλες τις ειδικότητες εργαζομένων στα ΙΚΤΕΟ, πιστεύει και δηλώνει οτι μόνο η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, η οποία θα περιέχει αξιοπρεπείς όρους εργασίας και αμοιβής, μπορεί να βάλει φρένο στην ασυδοσία καταπάτησης των δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας των εργαζόμενων, αλλά και να αποτελέσει εργαλείο για την κατοχύρωση της ανεξαρτησίας του αποτελέσματος ελέγχου από εκβιασμούς και πιέσεις.

Άμεσα, να πραγματοποιηθούν οι νομοθετημένοι επιτόπιοι και εξ'αποστάσεως έλεγχοι που απαιτούνται για να μπει φρένο στην ασυδοσία και τους πλαστούς ελέγχους. Να τροποποιηθούν οι όροι ελάχιστης στελέχωσης των ΙΚΤΕΟ, ώστε να ανταποκρίνονται στην πραγματική προσέλευση οχημάτων και οι όροι του "ποινολογίου” που θεωρούν ως κύριους υπεύθυνους τους ελεγκτές. Να προστατευτεί η ακεραιτότητα τους, ώστε να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια για όλους και να μειωθούν τα ρυπογόνα οχήματα.

Σχετικά με την κατάσταση που επικράτησε την Τετάρτη 30/09/2015:
α) είναι αυτονόητο πως οι έλεγχοι που διενεργήθηκαν ειδικά την Τετάρτη 30/09/2015, απέχουν από πολλούς κανόνες της νομοθεσίας και της τεχνικής αρτιότητας, λόγω της υπερβολικής κούρασης (μέχρι και 18 ώρες συνεχούς εργασίας) που επιπλέον, διέλυε κάθε αντίσταση σε πιέσεις.
β) είναι απαραίτητη η εκλογίκευση των προθεσμιών, καθώς είναι αδύνατο σε δύο χρόνια από σήμερα, να προσκληθούν για περιοδικό τεχνικό έλεγχο κάθε βδομάδα των τελευταίων τεσσάρων μηνών του 2017, τόσα οχήματα, όσα σχεδόν η μηνιαία κίνηση των ΚΤΕΟ το υπόλοιπο έτος.
γ) ενημερώνουμε τους ιδιοκτήτες οχημάτων, πως ακόμη κι αν δεν προλάβουν τις ημερομηνίες ευνοϊκής ρύθμισης, η επιπλέον του κόστους ελέγχου επιβάρυνση τους, είναι 32 ευρώ για επιβατικό (σύνολο 65) και 21 ευρώ για μοτοσυκλέτες (σύνολο 41), εφόσον πραγματοποιήσουν τεχνικό έλεγχο μέχρι 31/12/2015. 
Τους καλούμε -ως εργαζόμενοι κι οι ίδιοι- να προγραμματίσουν τον τεχνικό έλεγχο του οχήματός τους, έχοντας υπόψη τους και τον χρόνο αναμονής, που είναι αρκετά μεγαλύτερος του συνηθισμένου και την πρόσθετη επιβάρυνση της γραμματείας λόγω των παραβόλων.
δ) ήδη το σωματείο μας έχει προσφύγει ξανά στα υπουργεία μεταφορών και εργασίας, ζητώντας να ελεγχθεί η δήλωση και πληρωμή υπερωριών, νυχτερινών κλπ τουλάχιστο για τις 30/09".

(Πηγή: Capital.gr)

9 Οκτ 2015

Ποια είναι τα 138 μοντέλα αυτοκινήτων με αυξημένες πιθανότητες κλοπής!

Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες βρίσκονται σε κίνδυνο, την ίδια στιγμή που η έρευνα αποκαλύφθηκε μόνο αφού οι ερευνητές κέρδισαν τη δίκη με τη VW (που έχει 29 «ευάλωτα» μοντέλα) η οποία προσπάθησε να σταματήσει τη δημοσίευσή της.

Οι τρεις ερευνητές,
 Flavio Garcia από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, και οι συνεργάτες του Baris Ege και Roel Verdult από το Πανεπιστήμιο του Nijmegen στην Ολλανδία, υποστηρίζουν στην έρευνά τους ότι διαπίστωσαν πως το λογισμικό στα ασύρματα κλειδιά 138 διαφορετικών μοντέλων, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και Ferrari, Porsche και Audi είναι πολύ εύκολο να παραβιαστούν. Συνολικά 26 αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν κλειδιά τα οποία οι ερευνητές θεωρούν ότι έχουν υπερβολικά απλούς κώδικες, που παραβιάζονται με ευκολία.



Οι τρεις ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι κώδικες είναι τόσο
 απλοί που ουσιαστικά είναι παιχνιδάκι για κάποιον με στοιχειώδεις γνώσεις λογισμικού να τους σπάσει. Αν γίνει αυτό το μόνο που χρειάζεται είναι ένας πομπός και οποιοσδήποτε από τα εν λόγω μοντέλα είναι στο έλεος των κλεφτών. Ο Flavio Garcia λέει χαρακτηριστικά «είναι σαν ο κωδικός σου να έχει το όνομα...κωδικός». Και συνεχίζει: «θέλουμε να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι για την αυτοκινητοβιομηχανία να ξεφύγει από αδύναμους αλγόριθμους και να αρχίζει να χρησιμοποιεί πολύ πιο ισχυρούς και δοκιμασμένους». Εκτός από τη Volkswagen, η Skoda, η Citroen, η Fiat και η Volvo είναι μόνο κάποιες από τις εταιρείες που αυτή τη στιγμή πουλάνε αυτοκίνητα με αδύναμους κωδικούς.

Τα 138 μοντέλα που είναι πιο ευάλωτα στην αποκωδικοποίηση των αλγορίθμων των κλειδιών τους
Κατασκευαστής
Μοντέλο
Audi
A1, A2, A3, A4 (2000), A6, A8, Allroad, Cabrio, Coupé, Q7, S2, S3, S4, S6, S8, TT (2000)
Buick 
Regal 
Cadillac 
CTS-V, SRX 
Chevrolet 
Aveo, Kalos, Matiz, Nubira, Spark, Evanda, Tacuma 
Citroën 
Jumper (2008), Relay
Daewoo 
Kalos, Lanos, Leganza, Matiz, Nubira, Tacuma
DAF 
CF, LF, XF 
Ferrari 
California, 612 Schaglietti 
Fiat 
Albea, Doblo, Idea, Mille, Multipla, Palio, Punto (2002), Seicento, Siena, Stilo, Ducato (2004) 
Holden 
Barina, Frontera 
Honda 
Accord, Civic, CR-V, FR-V, HR-V, Insight, Jazz (2002), Legend, Logo, S2000, Shuttle, Stream 
Isuzu 
Rodeo 
Iveco 
Eurocargo, Daily 
Kia 
Carnival, Clarus, Pride, Shuma, Sportage 
Lancia 
Lybra, Musa, Thesis, Y 
Maserati 
Quattroporte 
Opel 
Frontera 
Pontiac 
G3 
Porsche 
911, 968, Boxster 
Seat 
Altea, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo 
Skoda 
Fabia (2011), Felicia, Octavia, Roomster, Super, Yeti 
Ssangyong 
Korando, Musso, Rexton 
Tagaz 
Road Partner 
Volkswagen 
Amarok, Beetle, Bora, Caddy, Crafter, Cross Golf, Dasher, Eos, Fox, Gol, Golf (2006, 2008), Individual, Jetta, Multivan, New Beetle, Parati, Polo, Quantum, Rabbit, Saveiro, Santana, Scirocco (2011), Touran, Tiguan, Voyage, Passat (1998, 2005), Transporter 
Volvo 
C30, S40 (2005), S60, S80, V50, V70, XC70, XC90, XC94

Όπως είπαμε η Volkswagen μήνυσε και τα δύο Πανεπιστήμια όταν δημοσίευσαν τα συμπεράσματά τους. Ωστόσο ύστερα από δύο χρόνια δικαστικών αγώνων συμφώνησε στη δημοσίευση της έρευνας, αφού πρώτα απαλείφθηκε από αυτήν η περιγραφή του απλού τρόπου με τον οποίο έσπαγε ο κωδικός.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο 
αδύναμος κρίκος στον οποίο στοχεύει η «διάρρηξη» είναι το τσιπάκι του κλειδιού, γνωστό ως πομπός Megamos Crypto. Αυτοί χρησιμοποιούνται στα κλειδιά των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων για να ξεκλειδώσουν τις πόρτες και να βάλουν μπροστά τον κινητήρα. Ο πομπός επικοινωνεί με τον εγκέφαλο του οχήματος, ο οποίος επιβεβαιώνει την ταυτότητά του όταν πιέζεις το κουμπί. Ο δυαδικός κώδικάς δίνει τη δυνατότητα δισεκατομμυρίων συνδυασμών. Παρόλα αυτά οι τρεις ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν επενέβαιναν στην επικοινωνία μεταξύ κλειδιού και οχήματος μόλις δύο φορές, μπορούσαν να περιορίσουν τους πιθανούς κωδικούς σε μόλις 200.000. Κατόπιν, ειδικά προγράμματα σπασίματος μπορούσαν να δοκιμάσουν έναν έναν αυτούς τους 200.000 συνδυασμούς σε μόλις μισή ώρα. Αφού λοιπόν έβρισκαν τελικά τον κωδικό η κλοπή ήταν «ένα κομμάτι τούρτα».




Οι ερευνητές εξέφρασαν βάσιμους φόβους ότι με αυτό το know how οι επίδοξοι κλέφτες θα μπορούσαν άνετα να χτίσουν έναν ολόκληρο στόλο κλεμμένων ακριβών αυτοκινήτων. Ο κ. Garcia και οι συνεργάτες του παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στην Washington τον περασμένο Αύγουστο. Μετά έδωσαν στην ελβετική EM Microelectonic, την εταιρεία που κατασκευάζει τον πομπό Megamos Crypto εννέα μήνες για να διορθώσει το ελάττωμα, διαφορετικά θα δώσουν όλες τις λεπτομέρειες της έρευνας στη δημοσιότητα.


Η Volkswagen από τη μεριά της ανακοίνωσε ότι το σπάσιμο του κώδικα προϋποθέτει σημαντική και περίπλοκη προσπάθεια που είναι απίθανο να εφαρμοστεί εκτός κι αν μιλάμε για ένα πολύ οργανωμένο και άρτιο τεχνολογικά «συνδικάτο εγκλήματος». Και προσέθεσε: «Δίνουμε μεγάλο βάρος στην ασφάλεια των οχημάτων μας, τόσο στα μηχανικά όσο και στα ηλεκτρονικά μέρη και επενδύουμε μεγάλα ποσά για να διασφαλίσουμε την όσο το δυνατόν καλύτερη προστασία τους από εξωτερικές κακόβουλες επιθέσεις.»

(Πηγή: Drive.gr | Dailymail.co.uk)

Στα όρια της χρεοκοπίας ο ΕΟΠΥΥ

Tη δεινή εικόνα στην οποία βρίσκεται στην παρούσα φάση ο ΕΟΠΥΥ παρουσίασε χθες η Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού στους Οργανισμούς Κοινωνικής Πολιτικής (ΠΟΠΟΚΠ).
Τα έσοδα του Οργανισμού από το έτος 2012 έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
2012201320142015
(έως και 8o/2015)*
ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΣΦ/ΝΩΝ3.058.664.750 €3.781.973.913 €3.461.653.404 €1.687.993.070 €*
ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ1.023.000.000 €1.008.000.000 €656.347.648 €347.100.000 €*
ΣΥΝΟΛΟ4.081.664.750 €4.789.913.973 €4.118.001.052 €2.035.093.070 €*
Η ΠΟΠΟΚΠ παρατηρεί ότι η κρατική επιχορήγηση εμφανίζει δραματική μείωση κατ’ έτος.
Μεγάλο πρόβλημα αποτελούν οι οφειλές των φορέων που δεν έχουν αποδοθεί στον ΕΟΠΥΥ και οι οποίες είναι:
2012201320142015
(έως 8ο/2015)
ΣΥΝΟΛΟ ΟΦΕΙΛΩΝ
ΙΚΑ ΕΤΑΜ85.997.103 €138.318.581 €79.126.573 €503.459.876 €806.902.133 €
ΤΑΥΤΕΚΩ
(μέσω ΙΚΑ)
15.894.383 €37.200.000 €53.094.383 €
ΟΑΕΕ35.978.230 €277.435.947 €257.987.277 €571.401.454 €
ΕΤΑΑ92.210.836,54 €-23.244.959 €481.123 €69.447.000  €
ΓΕΝ. ΣΥΝΟΛΟ1.500.844.970 
Οι λοιπές απαιτήσεις που έχουν παρακρατηθεί από το ΙΚΑ (για έξοδα διαχείρισης – διοίκησης και εισφορά υπέρ ΤΕΑΥΕΟ) και δεν έχουν αποδοθεί στον ΕΟΠΥΥ ανέρχονται στο ποσό των 265.972.593. Συνολικά οι οφειλές των φορέων ανέρχονται στο ποσό των 1.766.817.563, σημειώνεται από την ΠΟΠΟΚΠ.
Αν ο ΕΟΠΥΥ δεν λάβει άμεσα ποσό άνω των 900 εκατομμυρίων ευρώ (από τα ποσά που έχουν εισπραχθεί από τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης αλλά δεν έχουν αποδοθεί , 1,767 δισ. ευρώ περίπου) κινδυνεύει το επόμενο διάστημα να προβεί σε στάση πληρωμών προς τους παρόχους και προς τους ασφαλισμένους του, οι οποίες μέχρι και τον Αύγουστο 2015 διαμορφώνονται ως εξής:

Προς ιδιώτες παρόχους
2.471.610.666  €

Προς ασφαλισμένους
>100.000.000  €
Προς φορείς γενικής κυβέρνησης (νοσοκομεία κ.λ.π.)5.249.729.866  €

ΣΥΝΟΛΟ ΟΦΕΙΛΩΝ
7.821.340.532,00  


(Πηγή: Insurancedaily.gr)