18 Δεκ 2015
EIOPA: Ετήσια έκθεση για τις τάσεις των καταναλωτών
18.12.15
Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικά προϊόντα, Ασφαλιστική αγορά, Ετήσια έκθεση, Τάσεις Καταναλωτών, EIOPA
No comments
Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της για τις καταναλωτικές τάσεις στον χώρο των ασφαλίσεων και των επαγγελματικών συντάξεων.
Όσον αφορά την ασφαλιστική αγορά, επισημαίνεται ότι η σε βάθος ανάλυση των καταναλωτικών συνηθειών και η επεξεργασία δεδομένων επιτρέπουν στα ασφαλιστικά προϊόντα να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών. Για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης για την επαγγελματική κατάρτιση και τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, ενώ αναφέρεται στην ανάγκη για καλύτερη προστασία των καταναλωτών, εστιάζοντας στην κατανόηση των ασφαλιστικών προγραμμάτων και στην καλύτερη εξυπηρέτησή τους σε θέματα απαιτήσεων ζημιών ειδικά στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Στον κλάδο συντάξεων παρατηρείται μετατόπιση από σχήματα Εγγυημένων Αποδόσεων σε σχήματα Εγγυημένων Παροχών.
Περισσότερα για την ετήσια έκθεση της EIOPA μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Eurolife ERB: Κλείνει το deal της πώλησης του 80%
18.12.15
Ασφαλιστικές Εταιρίες, Ασφαλιστική αγορά, Πώληση, Deal, Eurobank, Eurolife ERB, Fairfax
No comments
Με την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών κλείνει μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα το deal της πώλησης του 80% της Eurolife από την Eurobank, με έντονο ενδιαφέρον, όπως αναφέρουν διάφορες πληροφορίες, από τουλάχιστον δύο επενδυτικά funds.
Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες το τίμημα αναμένεται να "κλειδώσει" κοντά η λίγο πάνω στα 300 εκατ ευρώ, ενώ φήμες θέλουν τον Καναδικό Επενδυτικό όμιλο Fairfax, που επίσης κατέχει σημαντικό ποσοστό στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank, να είναι από τους βασικούς διεκδικητές της εξαγοράς.
Επίσης, έντονο ακούγεται να είναι το ενδιαφέρον και του κινεζικού ομίλου Fosun που επενδύει στις ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές αγορές της Ευρώπης.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
17 Δεκ 2015
Έρχονται τα πρώτα ταξί χωρίς οδηγό από την Google μέσα στο 2016;
17.12.15
2016, Αυτοκίνητα, Αυτοκινούμενα, αυτόνομα αυτοκίνητα, Οχήματα χωρίς οδηγό, Ταξί, Google, TAXI
No comments
H Google σχεδιάζει τη δημιουργία μιας εταιρικής μονάδας αυτόνομων/αυτοοδηγούμενων οχημάτων, που θα προσφέρει διαδρομές αντί χρηματικού αντιτίμου, ως ανεξάρτητη επιχειρηματική κίνηση, υπό την «ομπρέλα» της Alphabet, μέσα στο επόμενο έτος, αναφέρει το Bloomberg, επικαλούμενο πηγή που έχει γνώση επί της στρατηγικής της εταιρείας.
Τα αυτόνομα οχήματα της εταιρείας έχουν καταγράψει 1,6 χλμ. διαδρομών σε δημόσιους δρόμους, κυρίως στο Σαν Φρανσίσκο και το Όστιν του Τέξας, κάτι που καθιστά τους εν λόγω δρόμους ιδανικούς για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας.
Οι στόλοι των οχημάτων θα περιλαμβάνουν τόσο μεγάλα, όσο και μικρά αυτοκίνητα, που θα αρχίσουν πρώτα να χρησιμοποιούνται σε περιορισμένους χώρους, όπως πανεπιστημιακά campus, στρατιωτικές ή εταιρικές εγκαταστάσεις κ.ά.
Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, η κούρσα για την ανάπτυξη ενός τέτοιου στόλου οχημάτων εντάθηκε τον Φεβρουάριο, μετά από αναφορές περί ανάπτυξης ανταγωνιστικής εταιρείας προς την Uber Technologies Inc από την Google. Σημειώνεται πως η Uber αναπτύσσει και η ίδια τεχνολογία για αυτόνομα οχήματα, έναν τομέα στον οποίο εργάζονται και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες (και ειδικότερα στον τομέα των «ημιαυτόνομων» οχημάτων).
Σημειώνεται πως τον Σεπτέμβριο η Google X προσέλαβε τον Τζον Κράφτσικ, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για ανεξάρτητη επιχειρηματική μονάδα, αλλά δεν αποκλειόταν κάτι τέτοιο στο μέλλον. Παράλληλα, στελέχη της εταιρείας είχαν πει ότι δεν υπήρχαν σχέδια μαζικής παραγωγής αυτοκινήτων/ φορτηγών.
(Πηγή: Naftemporiki.gr)
Ευρωπαϊκή Πίστη: Εξόφληση ασφαλίστρων έως και σε 12 άτοκες δόσεις μέσω της νέας υπηρεσίας Onlinepay
17.12.15
Ασφάλιστρα, Άτοκες δόσεις, Ευρωπαϊκή Πίστη, Ηλεκτρονική πληρωμή, Πληρωμή ασφαλίστρων, online, Onlinepay
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας εξόφλησης ασφαλίστρων, Onlinepay.
Μέσω του Onlinepay, όλοι οι πελάτες της εταιρίας έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν το συμβόλαιό τους όλο το 24ωρο με τη χρήση οποιασδήποτε χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας Visa και MasterCard, χωρίς καμία επιβάρυνση, εύκολα, γρήγορα και σε ασφαλές περιβάλλον. Επιπρόσθετα, με την χρήση πιστωτικής κάρτας η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, οι ασφαλισμένοι στον κλάδο αυτοκινήτων μπορούν να εκτυπώνουν το συμβόλαιό τους σε πραγματικό χρόνο.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.europaikipisti.gr, στην ενότητα my account ή στο https://myservices.europisti.gr.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στην προσπάθειά της να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους της, θα συνεχίσει να ενσωματώνει τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.
MetLife LifeChanger: Παραδίδει μαθήματα ζωής
17.12.15
Ενημέρωση, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Κοινωνική προσφορά, Πρόγραμμα επιμόρφωσης, LifeChanger, METLIFE
No comments

Η αποτελεσματικότητα μιας πρωτοβουλίας ΕΚΕ καθορίζεται απ’ τον τρόπο που επηρεάζει τα μέλη της κοινωνίας.
Η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «MetLife LifeChanger», προωθεί ενεργά την ενημέρωση πάνω σε θέματα οικονομίας και οικονομικής διαχείρισης, παρέχοντας, κατ’ αυτό τον τρόπο, στους νέους τη γνώση και τις δεξιότητες που θα τους οδηγήσουν στην οικονομική τους ανεξαρτησία.
Η MetLife ξεκίνησε την πρωτοβουλία αυτή πριν από δύο χρόνια σε συνεργασία με τον παγκόσμιο οργανισμό εκπαίδευσης & επιχειρηματικότητας Junior Achievement Worldwide (JA), που παρέχει εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σε πάνω από 35 χώρες στην Περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Ασίας κι αποτελεί την πρώτη δράση του έργου του Ιδρύματος MetLife με στόχο την οικονομική ένταξη/ενσωμάτωση των οικονομικά ασθενών πληθυσμών.
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «LifeChanger» στην Ελλάδα, πάνω από 100 εθελοντές της MetLife, εργαζόμενοι και συνεργάτες, έχουν πραγματοποιήσει μια σειρά επιμορφωτικών συναντήσεων με περισσότερους από 1.100 μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Οι μαθητές, δια μέσου αυτών των συναντήσεων, εξοικειώνονται με τις βασικές αρχές της οικονομίας, συμμετέχουν σε ομάδες και μαθητικούς διαγωνισμούς, καλλιεργούν το επιχειρηματικό τους πνεύμα, μα πάνω απ’ όλα μαθαίνουν να γίνονται οικονομικά υπεύθυνοι για το μέλλον τους. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το πρόγραμμα «LifeChanger» έχει ως στόχο να επηρεάσει άμεσα τους νέους και να αποτελέσει τον καταλύτη μιας σημαντικής αλλαγής στη ζωής τους.
Μετά την επιτυχία των δύο τελευταίων ετών, η MetLife συνεχίζει με αμείωτο ενδιαφέρον την υλοποίηση του προγράμματος και κατά σχολικό έτος 2015-2016. Το όραμα της MetLife είναι να διευρυνθεί και να ενισχυθεί η αντίληψη της νέας γενιάς ως προς την οικονομία και την επιχειρηματικότητα, με επίκεντρο τα παιδιά και τους νέους με περιορισμένη πρόσβαση σε αυτού του είδους τη γνώση και πληροφορία. Δεδομένης της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα, τέτοιες πρωτοβουλίες έχουν πολλές πιθανότητες να επηρεάσουν σημαντικά την κοινωνία και να βοηθήσουν τα μέλη της.
Φέτος ο στόχος της εταιρείας είναι το πρόγραμμα «MetLife LifeChanger» να επιμορφώσει ακόμα περισσότερους μαθητές, σε περισσότερα σχολεία δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά και να προσεγγίσει παιδιά που υποστηρίζονται από ΜΚΟ που βοηθούν οικονομικά ασθενείς ομάδες. Επιπλέον, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, θα αναπτυχθούν ειδικές τεχνολογικές εφαρμογές που θα επιτρέπουν σε ακόμα περισσότερα παιδιά να αποκτήσουν πρόσβαση στο πρόγραμμα, ανοίγοντας νέους δρόμους προς την οικονομική γνώση εντός κι εκτός διαδικτύου.
Η αποστολή της MetLife και του MetLife Foundation είναι η παροχή βοήθειας σε άτομα, οικογένειες και κοινότητες σε όλο τον κόσμο με σκοπό τη βελτιστοποίηση της ζωής τους. Η ανιδιοτελής προσφορά των εθελοντών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «MetLife LifeChanger» αποτελεί εγγύηση για τη συνέχιση της δράσης ΕΚΕ της εταιρείας και της σημαντικής επίδρασής της στην κοινωνία.
Η AXA ευχαριστεί τους ψηφιακούς της πελάτες
17.12.15
Ηλεκτρονική υπηρεσία, Κληρώσεις, Ψηφιακοί πελάτες, AXA, iPhone 6, iPhone 6s, My AXA
No comments
Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών εφαρμογών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών της αποτελεί για την ΑΧΑ Ασφαλιστική κύρια στρατηγική προτεραιότητα. Από τα μέσα του 2015 η Εταιρεία επιβραβεύει τους ψηφιακούς της πελάτες στον κλάδο Αυτοκινήτου, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μηνιαίες κληρώσεις για να κερδίσουν ένα iPhone 6.
Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να ευχαριστήσει τους ασφαλισμένους της που επιλέγουν την ψηφιακή διαχείριση των εγγράφων τους, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας My AXA, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Εταιρείας.
Αποστέλλοντας ευχαριστήρια επιστολή προς την ΑΧΑ, ο κ. Αντώνιος Λειβαδάρας, πελάτης της ΑΧΑ, ανέφερε:
«Φίλες και φίλοι μου στην ασφαλιστική Εταιρεία ΑΧΑ, σας εύχομαι να συνεχίσετε να εξυπηρετείτε τους ασφαλισμένους σας με την ίδια συνέπεια και επαγγελματισμό που έχετε πράξει μέχρι τώρα και για μένα».
Λόγω της πολύ θερμής υποδοχής της ενέργειας από τους πελάτες, οι κληρώσεις θα συνεχιστούν μέχρι τον Ιούνιο 2016, με έπαθλο αυτή τη φορά ένα iPhone 6s.
Φωτογραφίες των τυχερών πελατών της AXA που κέρδισαν το iPhone 6:

Ανοιχτή επιστολή Προέδρου EEA: Μην τραυματίζετε την αγορά με την ΑΣΠΙΣ!
17.12.15
αποζημιώσεις, Ασπίς Πρόνοια, Ασφαλιστική αγορά, ΔΕΙΑ, Δικαιούχοι, ΕΕΑ, Επιστολή, Πρόεδρος, Χατζηθεοδοσίου
No comments
Παραθέτουμε την ανοιχτή επιστολή του Προέδρου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Χατζηθεοδοσίου προς τη Διεύθυνση Ελέγχου Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) η οποία υπάγεται στην Τράπεζα της Ελλάδος, για το θέμα των δικαιούχων αποζημίωσης του Ομίλου Ασπίς:
"Αντίθετα με ότι περιμέναμε, αντίθετα με την προσδοκία της αγοράς, αντίθετα με κάθε λογική προσέγγιση του ζητήματος, το «φαινόμενο» Ασπίς παραμένει ζωντανό.
Νομίσαμε, συγκυριακά, ότι το τέλος θλιβερής για την ιδιωτική ασφάλιση ιστορίας θα το έβαζε η εκκαθάριση με την αποζημίωση των ασφαλισμένων.
Και όμως δεν έγινε έτσι. Προς έκπληξη κάθε στελέχους της αγοράς μας, οι ασφαλισμένοι δεν αναρτήθηκαν όλοι στον πίνακα του εκκαθαριστή.
Άνθρωποι που πίστευαν στην ιδιωτική ασφάλιση και πλήρωναν επί σειρά ετών το συμβόλαιό τους, δεν «αναγνωρίσθηκαν» ή δεν «εντοπίστηκαν» με αποτέλεσμα να μείνουν εκτός δικαιούχων αποζημίωσης. Πολίτες που πίστευαν στον ασφαλιστή τους και είχαν εμπιστευτεί την πρότασή του εξαπατήθηκαν. Δικαιολογημένα τώρα μιλούν για μια μεγάλη απάτη. Δικαιολογημένα αγανακτούν επαγγελματίες και ασφαλισμένοι.
Ως πρόεδρος του ΕΕΑ στο οποίο μέλη είναι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και ως ασφαλιστής λυπάμαι για όλα αυτά. Περισσότερο όμως ανησυχώ για τις συνέπειες που θα έχει στην εργασία μας, στην εικόνα μας προς τους πολίτες, και στον κλάδο η μη αποζημίωση των ασφαλισμένων της Ασπίς.
Προσωπικά δεν δικαιολογώ την μερική αποζημίωση, ή την αποζημίωση κάποιων. Δε μπορώ να σταθώ σε ερμηνείες, νομικίστικες προσεγγίσεις, τεχνικές λεπτομέρειες και άλλα σχετικά που ΤΕΜΑΧΙΖΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ και την κάνουν κομμένη και ραμμένη σε κάποια μέτρα που ορίζονται από τις θεωρίες…
Δεν στέκομαι σε αντιθέσεις. Υπερβαίνω συντεχνιακές λογικές και συμφέροντα.
Πιστεύω όμως ότι πρέπει να κλείσει η πληγή που άνοιξε στο επάγγελμα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης η Ασπίς. Θέλω να αποκατασταθεί ο επαγγελματίας ασφαλιστής και η τιμή του. Διότι πούλησε συμβόλαια της εταιρείας που έκλεισε το κράτος και οι θεσμοί και ο πελάτης του πρέπει να αποζημιωθεί.
Πρέπει να αποζημιωθεί ο κάθε πολίτης που πλήρωσε ιδιωτική ασφάλιση και θεωρεί ότι είναι καλυμμένος από την νομοθεσία και το κράτος. Θεωρεί ότι υπάρχει εγγύηση για τις εταιρείες του χρηματοπιστωτικού τομέα που λειτουργούν στην αγορά.
Απευθύνομαι στην ΔΕΙΑ που μέχρι σήμερα έχει στηρίξει τις εταιρείες σε όλες τις προσπάθειές τους. Που έχει συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό και την ήπια προσαρμογή στις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις. Που ενισχύει την αγορά στην ποιοτική της αναβάθμιση. Στην ΔΕΙΑ που με την μέχρι σήμερα διακριτική της στάση έχει καθοδηγήσει στελέχη και εταιρείες σε ένα καλύτερο αύριο.
Καλώ την ΔΕΙΑ να παρέμβει και να ρυθμίσει το θέμα της αποζημίωσης των χιλιάδων πολιτών που πλήρωναν συμβόλαια στην Ασπίς.
Να δώσει μια λύση τίμια, καθαρή, συνεπή, και προς όφελος των ασφαλισμένων που περιμένουν να αποζημιωθούν και των ασφαλιστών που θέλουν να συνεχίσουν να κάνουν την δουλειά τους χωρίς «ρετσινιές».
Είμαι βέβαιος ότι η παρέμβασή σας σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας θα στείλει οριστικά στο παρελθόν μια τραυματική υπόθεση για τον κλάδο."
ΑΤΕ Ασφαλιστική: Άμεση Πληρωμή Ασφαλίστρων μέσω ΔΙΑΣ σε πραγματικό χρόνο
17.12.15
Άμεση Πληρωμή Ασφαλίστρων, Ασφάλιστρα, ΑΤΕ Ασφαλιστική, ΔΙΑΣ, Ηλεκτρονική πληρωμή, Πληρωμή ασφαλίστρων, online
No comments
Η ΑΤΕ Ασφαλιστική ενεργοποίησε την ON-LINE εξόφληση ασφαλίστρων και μέσω ΔΙΑΣ, παρέχοντας στους πελάτες και στους Συνεργάτες της, δυνατότητα πληρωμής ασφαλίστρων, συνεχώς, 24 ώρες το 24ωρο.
Στην εν λόγω υπηρεσία του ΔΙΑΣ (DIAS CREDIT TRANSFER), συμμετέχουν οι συστημικές Τράπεζες: Εθνική, Alpha bank και Eurobank, που πλέον μαζί με την Τράπεζα Πειραιώς, εξυπηρετούν τους Συνεργάτες και τους πελάτες της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, στην πληρωμή των ασφαλίστρων τους.
Με στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στους περιορισμούς στην κίνηση κεφαλαίων, η ΑΤΕ Ασφαλιστική παρέχει όλους και τους πλέον σύγχρονους τρόπους και όλα τα διαθέσιμα κανάλια εξυπηρέτησης αναφορικά με την εξόφληση των ασφαλίστρων.
Η υπηρεσία «Άμεση Πληρωμή Ασφαλίστρων» ενισχυμένη πλέον με τα κανάλια εξυπηρέτησης της ΔΙΑΣ (Διατραπεζικά Συστήματα ΑΕ), επιτρέπει την ενημέρωση των Συστημάτων της Εταιρείας την στιγμή που πραγματοποιείται η πληρωμή. Έτσι, κάθε Συνεργάτης μπορεί μέσω του portal της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, αμέσως, τη στιγμή που πραγματοποιείται η εξόφληση, να έχει πρόσβαση στα αντίστοιχα ασφαλιστικά παραστατικά που «αποδεσμεύονται προς χρήση», σε πραγματικό χρόνο.
On-line Τρόποι Πληρωμής Ασφαλίστρων προς την ΑΤΕ Ασφαλιστική
1. Μέσω της υπηρεσίας e-banking στις Τράπεζες: Πειραιώς, Εθνική, Eurobank, Alpha bank.
2. Με ηλεκτρονική χρέωση Τραπεζικού λογαριασμού της Τράπεζας, μέσω των Υπηρεσιών Winbank και EasyPay.
3. Με άμεση χρέωση κάθε Κάρτας VISA ή MASTERCARD (χρεωστικής, πιστωτικής, προπληρωμένης) οποιασδήποτε Τράπεζας, μέσω του www.ateinsurance.gr.
4. Δυνατότητα μέχρι και 6 άτοκων δόσεων σε εξόφληση ασφαλίστρων, μέσω του www.ateinsurance.gr.
5. Με μετρητά στα Ταμεία της ΑΤΕ Ασφαλιστικής.
6. Μέσω των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών της ΑΤΕ Ασφαλιστικής.
7. Σε όλα τα Καταστήματα των Τραπεζών: Πειραιώς, Εθνική,Alpha bank, Eurobank.
Λοιποί Τρόποι Πληρωμής Ασφαλίστρων προς την ΑΤΕ Ασφαλιστική
1. Με Πάγια Εντολή σε Τραπεζικό Λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς.
2. Με Πάγια Εντολή σε όλες τις κάρτες VISA ή MASTERCARD, οποιασδήποτε Τράπεζας.
3. Μέσω ΕΛΤΑ, χρησιμοποιώντας Ειδικό Έντυπο της Ταχυπληρωμής.
Σε σχετική δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΕ Ασφαλιστικής κος Ι. Χατζηιωσήφ δήλωσε: «Η δέσμευσή μας να στηρίζουμε τους Συνεργάτες μας και να τους παρέχουμε κορυφαίες υπηρεσίες που ταυτόχρονα τους μειώνουν το λειτουργικό τους κόστος, βρίσκει εφαρμογή και στην περίπτωση της εξόφλησης των ασφαλίστρων. Με την ενεργοποίηση του DIAS CREDIT TRANSFER, η υπηρεσία «Άμεση Πληρωμή Ασφαλίστρων» της ΑΤΕ Ασφαλιστικής αποκτά τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα, αμεσότητα και ασφάλεια. Πλέον, όλοι οι πελάτες μας, μπορούν να εξοφλούν τα ασφάλιστρά τους, με τον πιο απλό, φιλικό και άμεσο τρόπο επιλέγοντας το κανάλι εξυπηρέτησης που επιθυμούν. Ταυτόχρονα, οι Συνεργάτες μας μπορούν να «δουν» την πληρωμή μέσω του portal της Εταιρείας μας την στιγμή που πραγματοποιείται και να διαχειριστούν άμεσα τα αντίστοιχα ασφαλιστήρια. Είναι σαφές ότι, ακόμα και εντός των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων και ειδικά στον Κλάδο Ασφάλισης Οχημάτων, δημιουργούμε σημαντική υπεραξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους Συνεργάτες μας».
Περισσότερες πληροφορίες για την αξιοποίηση της υπηρεσίας «Άμεση Πληρωμή Ασφαλίστρων», είναι διαθέσιμες στο www.ateinsurance.gr.
16 Δεκ 2015
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ηλεκτρονική Ανάληψη Κινδύνων στον Κλάδο Ασφάλισης Οχημάτων
16.12.15
ασφάλιση, Ασφάλιση οχημάτων, Ηλεκτρονική αίτηση, Ηλεκτρονική ανάληψη κινδύνων, Υδρόγειος Ασφαλιστική
No comments
Η Υδρόγειος αναβαθμίζοντας τη διαδικασία ανάληψης κινδύνων και έκδοσης ασφαλιστηρίων στον Κλάδο Ασφάλισης Οχημάτων, δημιούργησε και έθεσε στη διάθεση των συνεργατών της την ηλεκτρονική ανάληψη κινδύνων.
Η νέα εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, μέσα από μία αντικειμενική και αυτοματοποιημένη διαδικασία, να δημιουργεί αιτήσεις ασφάλισης για όλες τις χρήσεις του Κλάδου Οχημάτων και να τις μετατρέπει σε ασφαλιστήριο με αυτόματη, στις περισσότερες περιπτώσεις, έγκριση, σε λίγα λεπτά της ώρας. Με τον τρόπο αυτό ο συνεργάτης μπορεί να εκτυπώνει άμεσα το ασφαλιστήριο και να το παραδίδει στον ασφαλισμένο μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έντυπα.
«Το ηλεκτρονικό underwriting εισάγει μία ακριβή, συστηματική, αναβαθμισμένη προσέγγιση στη διαδικασία της ανάληψης κινδύνων. Με τη χρήση του εξαλείφουμε τη γραφειοκρατία ενώ ο συνεργάτης μας εξοικονομεί χρόνο, μειώνει τα έξοδά του και μπορεί να εστιάσει με μεγαλύτερη έμφαση στις συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους πελάτες του. Την ίδια στιγμή οι ασφαλισμένοι μας απολαμβάνουν ταχύτερη, πληρέστερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση» δηλώνει σχετικά ο κ. Κωνσταντίνος Λαπιδάκης, Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων της Υδρογείου.
Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου από την Υδρόγειο, με τη συνεργασία των Διευθύνσεων Ανάληψης Κινδύνων και Μηχανογράφησης. Έχει σχεδιασθεί με γνώμονα τη φιλοσοφία της εταιρείας και τις ανάγκες του δικτύου των συνεργατών της ενώ, επιπλέον, ανταποκρίνεται στα πρότυπα του Solvency II για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά στην ανάληψη κινδύνων.
Η Υδρόγειος έχει ήδη ξεκινήσει την υλοποίηση της ηλεκτρονικής ανάληψης κινδύνων και στους υπόλοιπους κλάδους ασφάλισης (περιουσία, αστική ευθύνη, προσωπικό ατύχημα, κτλ.), έργο που πρόκειται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2016.
Τρόποι να πληρώσεις τα ασφάλιστρα χωρίς να πιεστείς οικονομικά!
16.12.15
Ασφάλιστρα, Αυτοκίνητο, Διευκόλυνση, Δόσεις, Εκπτώσεις, Εξοικονόμηση, Πληρωμή, Πληρωμή ασφαλίστρων, Προσφορές
No comments
Ένα ερώτημα που πλέον απασχολεί ολοένα και περισσότερους ασφαλισμένους είναι πως θα καταφέρουν να μειώσουν τα ασφάλιστρα τους και πως θα διευκολυνθούν στο να τα πληρώσουν.
Γνωρίζουμε πως κάθε μήνας συνεπάγεται τα δικά του έξοδα, ειδικότερα με την ιδιαίτερα βεβαρημένη οικονομική κατάσταση των τελευταίων μηνών στην χώρα μας. Το συνεχώς μειωμένο εισόδημα και η αλλεπάλληλη αύξηση της φορολογίας δημιουργεί έναν εκρηκτικό συνδυασμό και μια ασφυκτική κατάσταση για την πλειοψηφία των νοικοκυριών. Όταν εκτός από τα πάγια έξοδα, την πληρωμή του ΕΝΦΙΑ, την πληρωμή τελών κυκλοφορίας, την προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης, τα δώρα και λοιπά έξοδα των εορτών, τυχαίνει αυτούς τους μήνες να λήγει και κάποιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο οποιοδήποτε κλάδου, οπωσδήποτε προκύπτει μια δυσκολία στο να μπορέσουν να καλυφθούν οικονομικά όλα αυτά τα έξοδα ταυτόχρονα.
Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπίσουμε όλα αυτά τα έξοδα και να τα βάλουμε σε μια σειρά ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε. Ας δούμε μεμονωμένα τι μπορούμε να κάνουμε και τι επιλογές έχουμε στο θέμα αυτό όσον αφορά τα ασφάλιστρα.
Τρόποι να πληρώσεις τα ασφάλιστρα χωρίς να πιεστείς οικονομικά:
Σωστός προγραμματισμός
Προγραμμάτισε έγκαιρα και σωστά την πληρωμή των ασφαλίστρων, έχοντας στο νου την ημερομηνία ανανέωσης. Είναι συχνό φαινόμενο αρκετοί από εμάς να μη θυμόμαστε την ακριβή ημερομηνία που λήγει κάθε ασφαλιστήριο, με αποτέλεσμα όταν πλησιάζει εκείνη η στιγμή να προκύπτει η ανάγκη να διατεθεί το ποσό για τα ασφάλιστρα το οποίο ίσως να μην είχαμε υπολογίσει εγκαίρως. Ειδικά αν πρόκειται για ασφάλεια οχήματος που υπάρχουν κυρώσεις, έλεγξε πότε λήγει η ασφάλεια σου (μπορείς να το ελέγξεις πλέον online ανά πάσα στιγμή), και προγραμμάτισε να έχεις διαθέσιμο το ποσό λίγες ημέρες πριν τη λήξη για να μη πιεστείς και κυρίως να μη βρεθείς σε θέση αδυναμίας πληρωμής και μείνει το όχημα σου ανασφάλιστο.
Αναπροσαρμογή καλύψεων και αξίας οχήματος
Έλεγξε στο ασφαλιστήριο που διαθέτεις αναλυτικά τις καλύψεις καθώς και την ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος και κάνε ότι αλλαγές θεωρείς ότι είναι απαραίτητες για να μειωθεί το τελικό ασφάλιστρο. Αξιολόγησε τις καλύψεις και το ρίσκο που συνεπάγεται η κάθε μια από αυτές αν την αφαιρέσεις, και στη συνέχεια εφόσον κρίνεις ότι δεν επιθυμείς κάποιες από αυτές τις καλύψεις τις αφαιρείς. Μη ξεχνάς να αναπροσαρμόζεις κάθε χρόνο την αξία του αυτοκινήτου στην τρέχουσα αξία του στην αγορά. Εφαρμόζοντας αυτά τα βήματα, θα μειωθεί κατά ένα μικρό μέρος και το τελικό ασφάλιστρο.
Προσοχή! Μην ασφαλίζεις το αυτοκίνητο για χαμηλότερη αξία από την τρέχουσα αξία του στην αγορά. Αν το ασφαλιζόμενο αυτοκίνητο είναι μέσω χρηματοδότησης και δεν έχει ακόμα εξοφληθεί, μην αφαιρέσεις τις καλύψεις Ολικής Κλοπής και Πυρκαγιάς.
Προσοχή! Μην ασφαλίζεις το αυτοκίνητο για χαμηλότερη αξία από την τρέχουσα αξία του στην αγορά. Αν το ασφαλιζόμενο αυτοκίνητο είναι μέσω χρηματοδότησης και δεν έχει ακόμα εξοφληθεί, μην αφαιρέσεις τις καλύψεις Ολικής Κλοπής και Πυρκαγιάς.
Προσφορές ασφάλισης - Σύγκριση τιμών και καλύψεων
Πάρε προσφορές και από άλλες ασφαλιστικές εταιρίες και σύγκρινε με βάση τις καλύψεις που έχεις επιλέξει αν προκύπτει μεγάλη διαφορά στα ασφάλιστρα και ποια σε συμφέρει καλύτερα. Ορισμένες εταιρίες σου εξασφαλίζουν ότι με την προσφορά ασφάλισης "κλειδώνουν" την τιμή από ένα έως και τρεις μήνες (προϋπόθεση να έχεις λάβει προσφορά με σωστά και πλήρη στοιχεία) και δεσμεύονται να μην αλλάξουν το τελικό ασφάλιστρο όταν επιλέξεις να προχωρήσεις σε ασφάλιση.
Η άποψή μας σε αυτό το θέμα βέβαια, είναι να μην κοιτάς μόνο την τιμή αλλά να αξιολογείς το συνολικό πακέτο ασφάλισης και τι σου προσφέρει συνολικά.
Η άποψή μας σε αυτό το θέμα βέβαια, είναι να μην κοιτάς μόνο την τιμή αλλά να αξιολογείς το συνολικό πακέτο ασφάλισης και τι σου προσφέρει συνολικά.
Ενημερώσου για τις προσφορές και εκπτώσεις των ασφαλιστικών εταιριών
Εκμεταλλεύσου τις προσφορές και τις εκπτώσεις που "τρέχουν" οι ασφαλιστικές ως προωθητικές ενέργειες κάθε μήνα. Παρακολούθησε την αγορά, τις προσφορές και τις εκπτώσεις ώστε να είσαι ενήμερος και μη το αφήνεις για τελευταία στιγμή, καθώς είναι πιο δύσκολο να έχεις πλήρη εικόνα του τι σε συμφέρει. Επιπλέον, ορισμένες ασφαλιστικές εάν είσαι ήδη πελάτης με άλλο ασφαλιστικό προϊόν, επιλέγοντας να ασφαλιστείς ξανά στην ίδια εταιρία (είτε στον ίδιο, είτε σε άλλο κλάδο) σου παρέχουν επιπλέον έκπτωση.
Μείωσε τη διάρκεια ασφάλισης
Ένας απλός και εύκολος τρόπος να μειώσεις το ύψος του προς πληρωμή ασφαλίστρου, είναι να μειώσεις τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Αν έχεις ασφαλιστήριο ετήσιας διάρκειας έχεις τη δυνατότητα να το μετατρέψεις σε εξάμηνης διάρκειας, αν το έχεις ανά εξάμηνο και δυσκολεύεσαι να το πληρώσεις έχεις την επιλογή της τρίμηνης ασφάλισης ή και μηνιαίας ασφάλισης. Εκείνο που πρέπει να έχεις υπόψη σου σε αυτή την περίπτωση είναι ότι τα μεγαλύτερης διάρκειας ασφαλιστήρια (εξάμηνα και ετήσια) σου προσφέρουν μεγαλύτερες εκπτώσεις στο ποσό που θα καταβάλλεις συνολικά μέσα στο έτος.
Κάλυψη Μικτής (Αξιολόγησε αν σου χρειάζεται)
Αν διαθέτεις μικτή ασφάλεια στο αυτοκίνητό σου και τα ασφάλιστρα είναι πλέον... "απαγορευτικά", μπορείς να τα μειώσεις με τους παρακάτω τρόπους:
- Αν το αυτοκίνητο είναι αρκετών ετών και η αξία του έχει μειωθεί σημαντικά υπάρχουν δύο τρόποι να μειώσεις τα ασφάλιστρα. Είτε να διατηρήσεις την Μικτή Ασφάλεια (Κάλυψη Ιδίων Ζημιών) μειώνοντας την αξία του οχήματος στην τρέχουσα αξία της αγοράς και αυξάνοντας το ποσό της Απαλλαγής, είτε να διατηρήσεις όλες τις άλλες καλύψεις στο όχημα αφαιρώντας μόνο την κάλυψη Ιδίων Ζημιών (την κάλυψη δηλαδή της Μικτής).
- Αν το αυτοκίνητο είναι καινούριο και υψηλότερης αξίας, μπορείς να αυξήσεις το ποσό της Απαλλαγής εφόσον βέβαια μπορείς να ανταποκριθείς σε μια πιθανή ζημιά που θα προκύψει μέχρι αυτό το ύψος. Αν θες να μειωθεί σημαντικά το ασφάλιστρο και εδώ η μόνη λύση είναι η αφαίρεση της κάλυψης Ιδίων Ζημιών, επιλέγοντας ένα πλήρες πακέτο που θα περιλαμβάνει όλες τις υπόλοιπες καλύψεις πλην της μικτής.
Κάλυψη Οδικής Βοήθειας
Αν η κάλυψη Οδικής Βοήθειας δεν παρέχεται δωρεάν από την ασφαλιστική εταιρία, υπάρχουν ορισμένες εναλλακτικές επιλογές για να μειωθεί το κόστος για τη συγκεκριμένη κάλυψη.
Ορισμένες αντιπροσωπείες παρέχουν οδική βοήθεια είτε δωρεάν για τα πρώτα χρόνια αν το αυτοκίνητο είναι καινούριο, είτε στη συνέχεια με μικρό κόστος εφόσον το service του αυτοκινήτου γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο τους. Πρόσφατα γνωστή εταιρία καυσίμων ξεκίνησε να παρέχει πρόγραμμα οδικής βοήθειας στους πελάτες της σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Μέσω αυτού του τρόπου μπορείς να εξοικονομήσεις ένα ποσό από τα ασφάλιστρα καθώς αντικαθιστάς την οδική βοήθεια της ασφαλιστικής εταιρίας με την οδική βοήθεια που έχεις βρει σε προσφορά. Σε αυτή τη περίπτωση χρειάζεται να δοθεί προσοχή στις ημερομηνίες καθώς η οδική βοήθεια ίσως λήξει σε προγενέστερη ή μεταγενέστερη ημερομηνία από το ασφαλιστήριο και ίσως μείνεις χωρίς κάλυψη οδικής βοήθειας καθώς δεν θα έχεις κάτι να στο θυμίζει. Επίσης σημαντικό είναι να δεις αναλυτικά τις παρεχόμενες καλύψεις που σου προσφέρει κάθε πρόγραμμα οδικής βοήθειας πριν κάνεις την επιλογή σου.
Πληρωμή ασφαλίστρων σε δόσεις
Αν η κάλυψη Οδικής Βοήθειας δεν παρέχεται δωρεάν από την ασφαλιστική εταιρία, υπάρχουν ορισμένες εναλλακτικές επιλογές για να μειωθεί το κόστος για τη συγκεκριμένη κάλυψη.
Ορισμένες αντιπροσωπείες παρέχουν οδική βοήθεια είτε δωρεάν για τα πρώτα χρόνια αν το αυτοκίνητο είναι καινούριο, είτε στη συνέχεια με μικρό κόστος εφόσον το service του αυτοκινήτου γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο τους. Πρόσφατα γνωστή εταιρία καυσίμων ξεκίνησε να παρέχει πρόγραμμα οδικής βοήθειας στους πελάτες της σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Μέσω αυτού του τρόπου μπορείς να εξοικονομήσεις ένα ποσό από τα ασφάλιστρα καθώς αντικαθιστάς την οδική βοήθεια της ασφαλιστικής εταιρίας με την οδική βοήθεια που έχεις βρει σε προσφορά. Σε αυτή τη περίπτωση χρειάζεται να δοθεί προσοχή στις ημερομηνίες καθώς η οδική βοήθεια ίσως λήξει σε προγενέστερη ή μεταγενέστερη ημερομηνία από το ασφαλιστήριο και ίσως μείνεις χωρίς κάλυψη οδικής βοήθειας καθώς δεν θα έχεις κάτι να στο θυμίζει. Επίσης σημαντικό είναι να δεις αναλυτικά τις παρεχόμενες καλύψεις που σου προσφέρει κάθε πρόγραμμα οδικής βοήθειας πριν κάνεις την επιλογή σου.
Πληρωμή ασφαλίστρων σε δόσεις
Πλήρωσε τα ασφάλιστρα σε άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ώστε να "σπάσει" το ποσό σε μηνιαίες δόσεις.
Στα συμβόλαια Υγείας υπάρχει η δυνατότητα να ζητηθεί από τις ασφαλιστικές η πληρωμή των ασφαλίστρων ανά εξάμηνο ή ανά τρίμηνο ή ακόμα και ανά μήνα, αναλόγως ποσού και συνήθως χωρίς να είναι απαραίτητη η εξόφληση μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
Λάβε μέρος στους διαγωνισμούς των ασφαλιστικών εταιριών
Πάρε μέρος στους διαγωνισμούς που συχνά ανακοινώνουν οι ασφαλιστικές εταιρίες. Υπάρχει η πιθανότητα να κερδίσεις ένα πρόγραμμα ασφάλισης, γλιτώνοντας κατ' αυτό τον τρόπο χρήματα.
Μείωση κόστους ασφάλισης κατοικίας μέσω στεγαστικού δανείου
Αν έχεις ασφαλίσει το σπίτι μέσω τραπέζης λόγω στεγαστικού δανείου, στις περισσότερες περιπτώσεις μπορείς να το ασφαλίσεις με σημαντικά φθηνότερο ασφάλιστρο σε ασφαλιστική εταιρία επιλογής σου. Πάρε προσφορές, δες τις προϋποθέσεις που ζητάει η τράπεζα να καλύπτει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο και ασφάλισέ το σε ασφαλιστική που θα επιλέξεις ο ίδιος και θα σε συμφέρει οικονομικά καλύτερα.
Εξοικονόμησε χρήματα στην επιχείρησή σου
Εξοικονόμησε χρήματα στην επιχείρησή σου
Αν έχεις προγράμματα ασφάλισης της επιχείρησης σου ή ασφαλιστήριο συμβόλαιο επαγγελματικής αστικής ευθύνης, όταν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο πλησιάζει στη λήξη του, ζήτα προσφορές για να συγκρίνεις, αξιολόγησε τις καλύψεις και το τελικό ασφάλιστρο, ώστε να αποφασίσεις τι σε συμφέρει και ενδεχομένως να μπορέσεις να μειώσεις σημαντικά το κόστος ασφάλισης, εξοικονομώντας ένα ποσό για την επιχείρησή σου.
Είναι βέβαιο πως αν εφαρμόσεις τις παραπάνω προτάσεις μας στην πράξη, θα καταφέρεις να μειώσεις τα ασφάλιστρα σου και να εξοικονομήσεις ένα ποσό (όσο μικρό ή μεγάλο κι αν είναι αυτό), να βρεις το δικό σου τρόπο να προσαρμόσεις την πληρωμή τους στις ανάγκες σου και να τακτοποιήσεις την εξόφλησή τους χωρίς να πιεστείς οικονομικά.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)