>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

29 Φεβ 2016

Παράταση ασφαλιστικής κάλυψης ανέργων και ανασφάλιστων για το 2016

Παράταση δόθηκε για την παροχή πλήρους ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε ανέργους, ανασφάλιστους, αλλά και ανασφάλιστους ελεύθερους επαγγελματίες και μηχανικούς, για ένα ακόμα έτος και συγκεκριμένα έως τις 28/2/2017.

Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας, παρατείνεται για ένα έτος η ασφαλιστική κάλυψη ανέργων και ασφαλισμένων ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ και ΟΓΑ, ενώ για τους υπόλοιπους ασφαλισμένους του ΙΚΑ-ΤΕΑΜ για τη θεώρηση του βιβλιαρίου υγείας ισχύει η προϋπόθεση των 50 ενσήμων.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Εργασίας ισχύουν τα εξής: 

α) στους ασφαλισμένους του Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ. και στα μέλη οικογένειας τους, για την περίοδο από 1/3/2016 έως 28/2/2017, είναι δυνατή η χορήγηση παροχών ασθένειας σε είδος, με τη συμπλήρωση τουλάχιστον πενήντα (50) ημερών ασφάλισης, είτε κατά το προηγούμενο ημερολογιακό έτος (2015), είτε κατά το τελευταίο δεκαπεντάμηνο, χωρίς να συνυπολογίζονται οι ημέρες που πραγματοποιήθηκαν κατά το τελευταίο ημερολογιακό τρίμηνο του δεκαπεντάμηνου.

β) στους ανέργους ηλικίας άνω των 29 και έως 55 ετών, που έχουν κάνει χρήση των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 5 του ν.2768/1999 (Α, 273) όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, η ασφαλιστική κάλυψη για παροχές ασθένειας σε είδος, παρατείνεται έως την 28η Φεβρουαρίου 2017.

γ) στους ασφαλισμένους του Ο.Α.Ε.Ε. ηλικίας άνω των 30 και έως 65 ετών, που διέκοψαν την άσκηση του επαγγέλματος τους, έχουν κάνει χρήση των διατάξεων της παρ.8 του άρθρου δευτέρου του ν.3845/2010 (Α,65) και παραμένουν άνεργοι, η ασφαλιστική κάλυψη για παροχές ασθένειας σε είδος παρατείνεται έως την 28η Φεβρουαρίου 2017.

δ) στους ασφαλισμένους του Ο.Α.Ε.Ε., του Ε.Τ.Α.Α. και στους υπερήλικες ασφαλισμένους του Ο.Γ.Α., που έχουν κάνει χρήση των διατάξεων της υποπ. Α3, του άρθρου πρώτου του ν.4254/2014 (Α, 85), η ασφαλιστική κάλυψη για παροχές σε είδος, παρατείνεται έως 28/2/2017.

ε) στους εργαζόμενους των επιχειρήσεων με την επωνυμία «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.», «ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ», της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος και των Ναυπηγείων Ελευσίνας, καθώς και τα μέλη οικογένειας τους, για την περίοδο από 1/3/2016 έως 28/2/2017, είναι δυνατή η χορήγηση παροχών ασθένειας σε είδος, χωρίς την προϋπόθεση συμπλήρωσης ημερών ασφάλισης.

στ) στους πωλητές Λαϊκού Λαχείου, οι οποίοι υπάγονται στο κεφάλαιο ΙΓ του Κανονισμού Ασφάλισης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, καθώς και τα μέλη οικογενείας τους, που αναφέρονται στο άρθρο 33 του α.ν.1846/1951 (Α' 179), για την χρονική περίοδο από 1/3/2016 έως 28/2/2017 καλύπτονται από τον ΕΟΠΥΥ για παροχές ασθένειας σε είδος χωρίς την προϋπόθεση της συμπλήρωσης απαιτούμενων ημερών ασφάλισης.

Μέχρι την ολοκλήρωση της σχετικής νομοθετικής διαδικασίας και δεδομένου ότι, την 29η/2/2016 λήγει η ασφαλιστική ικανότητα των ανωτέρω ασφαλισμένων, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε τις αρμόδιες υπηρεσίες σας ότι:

i. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας στους ασφαλισμένους του Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ., για την περίοδο 1/3/2016 έως 28/2/2017, γίνεται με την συμπλήρωση τουλάχιστον πενήντα (50) ημερών ασφάλισης, είτε κατά το προηγούμενο ημερολογιακό έτος (2015), είτε κατά το τελευταίο δεκαπεντάμηνο, χωρίς να συνυπολογίζονται οι ημέρες που πραγματοποιήθηκαν κατά το τελευταίο ημερολογιακό τρίμηνο του δεκαπεντάμηνου.

ii. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας των εργαζομένων των επιχειρήσεων με την επωνυμία «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.» και «ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ», της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος και των Ναυπηγείων Ελευσίνας, για την περίοδο 1/3/2016 έως 28/2/2017, γίνεται χωρίς την συμπλήρωση των απαιτούμενων ημερών ασφάλισης.

iii. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας στους πωλητές Λαϊκού Λαχείου, οι οποίοι υπάγονται στο κεφάλαιο ΙΓ του Κανονισμού Ασφάλισης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, καθώς κα τα μέλη οικογενείας τους, που αναφέρονται στο άρθρο 33 του α.ν.1846/1951 (Α' 179), για την χρονική περίοδο από 1/3/2016 έως 28/2/2017 γίνεται χωρίς την προϋπόθεση της συμπλήρωσης απαιτούμενων ημερών ασφάλισης.

iv. Παρατείνεται η ασφαλιστική κάλυψη για παροχές ασθένειας σε είδος έως 28/2/2017, των ανέργων που έχουν κάνει χρήση των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 5 του ν.2768/1999 (Α, 273), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

v. Παρατείνεται η ασφαλιστική κάλυψη για παροχές σε είδος έως 28/2/2017, στους ασφαλισμένους του Ο.Α.Ε.Ε. που έχουν κάνει χρήση των διατάξεων της παρ. 8 του άρθρου δεύτερου του ν.3845/2010 (Α, 65) και της περ. Α, της υποπ. Α3, του άρθρου πρώτου του ν.4254/2014 (Α, 85).

vi. Παρατείνεται η ασφαλιστική κάλυψη για παροχές σε είδος έως 28/2/2017, στους ασφαλισμένους του Ε.Τ.Α.Α. που έχουν κάνει χρήση των διατάξεων της περ. Β, της υποπ. Α3, του άρθρου πρώτου του ν.4254/2014 (Α, 85)και των διατάξεων του άρθρου 30 του ν.4320/2015 (Α,29) .

vii. Παρατείνεται η ασφαλιστική κάλυψη για παροχές σε είδος έως 28/2/2017, στους υπερήλικες ασφαλισμένους του Ο.Γ.Α. των οποίων το ασφαλιστικό δικαίωμα επανεξετάζεται βάσει της περ. 5, της υποπ. ΙΑ6, του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (Α,222) και έχουν κάνει χρήση της διατάξεων της περ. Γ, της υποπ. Α3, του άρθρου πρώτου του ν.4254/2014 (Α, 85).

Αξιολόγηση ασφαλιστικών για τα παράπονα των καταναλωτών

Τα παράπονα που δέχονται από καταναλωτές καλούνται να στείλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στην ΤτΕ κάνοντας πρεμιέρα  ανταπόκρισης  στις απαιτήσεις της Solvency ανάμεσα στις οποίες είναι και η «συνέπεια» των εταιρειών απέναντι στους πελάτες τους.

Είναι φανερό ότι όσο λιγότερα είναι τα παράπονα, τόσο καλύτερα για τις εταιρείες, τόσο για την αξιολόγησή τους όσο και για τα κεφάλαια που χρειάζονται.  Δηλαδή είναι σαφές ότι τα πολλά παράπονα σηματοδοτούν επισφάλειες και οδηγούν τις εταιρείες σε μεγαλύτερες κεφαλαιακές υποχρεώσεις.

Κατά τις πληροφορίες του insurance-eea  τα στοιχεία αυτά –των παραπόνων- θα συμπληρωθούν και θα σταλούν σε ειδική φόρμα την οποία έχει υποδείξει η ΤτΕ.

Ο λόγος της ενιαίας φόρμας είναι πώς τα στοιχεία πρέπει να είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους και να αποκαλύψουν το επίπεδο των υπηρεσιών που οι εταιρείες προσφέρουν, το οποίο και συνιστά μια βασική παράμετρο για την σωστή λειτουργία μιας ασφαλιστικής.

Να σημειωθεί ότι τα παράπονα θα κατηγοριοποιηθούν και θα δώσουν σημείο αναφοράς για τις ασφαλιστικές και στο που θα πρέπει να προχωρήσουν σε βελτιώσεις.  

Ταυτόχρονα θα σηματοδοτήσουν και τις τυχόν κεφαλαιακές απαιτήσεις των εταιρειών ώστε να καλυφθούν άμεσα ή να οδηγήσουν σε άρση όλων αυτών που προκαλούν τα παράπονα των καταναλωτών για τα ασφαλιστικά συμβόλαια.

Πάντως κατά τις πληροφορίες η ΤτΕ δίνει μεγάλο βάρος στο θέμα των καταναλωτών γι αυτό και ξεκινά από αυτό ενώ ακολουθεί η αποτύπωση των οικονομικών στοιχείων.

(Πηγή: Insurance-eea.gr)


26 Φεβ 2016

International Life: Νέα προγράμματα ασφάλισης TAXI

Η International Life δημιούργησε δυο νέα προγράμματα ασφάλισης ΤΑΞΙ με βάση τη νέα στρατηγική της στον κλάδο αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με εγκύκλιο της εταιρίας, τα νέα προγράμματα ασφάλισης TAXI είναι τα παρακάτω:
TAXI - Minimum
Στο συγκεκριμένο πακέτο προσφέρει τις παρακάτω καλύψεις:
1. Σωματικές Βλάβες Τρίτων και Επιβαινόντων
2. Υλικές Ζημιές Τρίτων
3. Φροντίδα Ατυχήματος
4. Ρυμούλκηση οχήματος συνεπεία ατυχήματος
5. Ζημιές από Ανασφάλιστο Όχημα
6. Προσωπικό Ατύχημα Οδηγού και/ή Ιδιοκτήτη
7. Νομική Προστασία
TAXI - Plus
Στο συγκεκριμένο πακέτο οι καλύψεις είναι οι εξής:
1. Σωματικές Βλάβες Τρίτων και Επιβαινόντων
2. Υλικές Ζημιές Τρίτων
3. Φροντίδα Ατυχήματος
4. Ρυμούλκηση οχήματος συνεπεία ατυχήματος
5. Ζημιές από Ανασφάλιστο Όχημα
6. Προσωπικό Ατύχημα Οδηγού και/ή Ιδιοκτήτη
7. Νομική Προστασία
8. Πυρκαϊά καλυπτόμενου οχήματος
9. Τρομοκρατικές Ενέργειες
10. Κλοπή Ολική καλυπτόμενου οχήματος
11. Κλοπή Μερική
12. Καιρικά και Φυσικά Φαινόμενα
13. Θραύση Κρυστάλλων
Προαιρετική κάλυψη:
  • Οδική Βοήθεια INTERAMERICAN (και για τα δυο πακέτα)
Κανόνες Underwriting:
  • Διαχωρισμός της Ελλάδος σε 5 γεωγραφικές περιοχές.
  • Ενιαίο ασφάλιστρο για όλους τους φορολογήσιμους ίππους.
Προϋποθέσεις ασφάλισης:
Για την ασφάλιση των TAXI ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Πλήθος ζημιών ευθύνης μέχρι 2 τον τελευταίο χρόνο.
2. Διάρκεια κάλυψης 12 μήνες, 6 μήνες, 3 μήνες (τρίμηνη διάρκεια συμβολαίου επιτρέπεται για Αττική, Θεσσαλονίκη, Αχαΐα, Ηράκλειο και Χανιά).
3. Ποσόστωση παραγωγής με μέγιστο 20% των καθαρών εγγεγραμμένων του συνεργάτη (πχ. 100.000 € καθαρά εγγεγραμμένα παραγωγή του συνεργάτη ανώτατο όριο 20.000 € καθαρά εγγεγραμμένα στην χρήση TAXI).
4. Θραύση κρυστάλλων μόνο με φωτογραφίες από τον συνεργάτη ή από πραγματογνώμονα της εταιρείας.
5. Επισκευή ή αντικατάσταση μόνο στα συνεργαζόμενα συνεργεία της εταιρείας.
Τα νέα προγράμματα είναι διαθέσιμα από τις 22/02/2016.

INTERAMERICAN: Δωρεάν ασφάλιση οχημάτων κοινωνικών φορέων

Στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής της για πρακτικές υπευθυνότητας σε συνάφεια με τις επιχειρησιακές δραστηριότητές της, η INTERAMERICAN ασφαλίζει ως χορηγός ασφάλισης οχήματα μη κυβερνητικών οργανώσεων και φορέων με αναγνωρισμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό έργο.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει καλύψει ασφαλιστικά με συμβόλαια 96 οχήματα, μεταξύ των οποίων το μεγαλύτερο μερίδιο έχει ο στόλος των οχημάτων που ανήκουν στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Ειδικότερα, το «Χαμόγελο του Παιδιού» κινεί με την ασφαλιστική υποστήριξη της INTERAMERICAN 78 οχήματα διαφόρων χρήσεων: 10 ασθενοφόρα, 1 ειδικού τύπου (κινητό ιατρείο), 6 δίκυκλα, 38 επιβατικά, 14 φορτηγά, 1 ρυμουλκό και 8 λεωφορεία για τις μετακινήσεις των παιδιών. Ακόμη, η εταιρεία έχει χορηγήσει την ασφάλιση οχημάτων που ανήκουν στους οργανισμούς Θεοδωρίδειο Κέντρο «Ορίζοντες» (Καρδίτσα, 1), Κιβωτός του Κόσμου (Ιωάννινα, 1), ΕΚΑΜΕ «Ζωοδόχος Πηγή» (Αίγιο, 2), «Η Μέριμνα» (Πάτρα, 2), «Δικαίωμα στη Ζωή» (Ηράκλειο Κρήτης, 2), Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης (Θεσσαλονίκη, 1), ενώ ασφάλιση παρέχει η εταιρεία χορηγικά και στα οχήματα της περιβαλλοντικής οργάνωσης «Αρκτούρος» (Φλώρινα, 4) και της Σχολής Ασφαλούς Οδήγησης Ιαβέρη (Αθήνα, 5), στο πλαίσιο της συνεργασίας για την οδική ασφάλεια και τον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων.

Η INTERAMERICAN, με τον τρόπο αυτό, επιστρέφει αξία στην κοινωνία με χορηγική παροχή μέσω των ασφαλιστικών προγραμμάτων της σε ένα κλάδο στον οποίο έχει διακεκριμένη παρουσία με καινοτομίες και όγκο πελατολογίου, καθώς στην ασφάλιση αυτοκινήτου ο ασφαλισμένος από την εταιρεία –τα φυσικά δίκτυά της και την Anytime- στόλος κυμαίνεται περί τα 520 χιλιάδες οχήματα.



25 Φεβ 2016

AXA: Χρονιά με ισχυρά κέρδη το 2015

Το 2015 ήταν μία ακόμα χρονιά όπου η ΑΧΑ κατέγραψε ισχυρά κέρδη.

  • Αύξηση στα λειτουργικά κέρδη 10% ανά μετοχή και αύξηση στα προσαρμοσμένα κέρδη (κέρδη προ εκτάκτων αποτελεσμάτων) 9% ανά μετοχή
  • Προτεινόμενο Μέρισμα ανά μετοχή, 1,10 ευρώ, αύξηση 16% σε σύγκριση με το 2014
  • Δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ (Solvency II) στο 205%, αύξηση 4 μονάδων σε σχέση με το 2014
Μεταβολή σε συγκρίσιμη βάση (με σταθερές ισοτιμίες):

  • Αύξηση στα συνολικά έσοδα κατά 1% σε 99 δις ευρώ
  • Καθαρές εισροές Ζωής & Επενδύσεων στα +9,6 δις ευρώ
  • Αύξηση στα λειτουργικά κέρδη (κέρδη προ εκτάκτων κερδών επενδύσεων) κατά 2% σε 5,6 δις ευρώ
  • Αύξηση στα προσαρμοσμένα κέρδη (κέρδη προ εκτάκτων αποτελεσμάτων) κατά 2% σε 6,0 δις ευρώ
  • Αύξηση στα καθαρά κέρδη κατά 3% σε 5,6 δις ευρώ
«Είμαστε ικανοποιημένοι που ολοκληρώσαμε επιτυχώς τη Φιλοδοξία ΑΧΑ, έχοντας γίνει έτσι πιο ανθεκτικοί, αποδοτικοί και ευέλικτοι σε όλο το φάσμα εργασιών μας, από τους οικονομικούς μας δείκτες έως τη δύναμη της επωνυμίας μας. Ήταν μια συνολική επιτυχία και θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους, τις ομάδες μας και τους συνεργάτες μας για την ακλόνητη δέσμευσή τους» ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ, Henri de Castries.

«Το 2015 ήταν μία ακόμα χρονιά όπου η ΑΧΑ κατέγραψε ισχυρά κέρδη, με τα λειτουργικά κέρδη να φτάνουν στο ιστορικό υψηλό επίπεδο των 5,6 δις ευρώ. Σε αυτό το πλαίσιο το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα ανά μετοχή της τάξεως των 1,10 ευρώ, το οποίο αποτελεί αύξηση 16% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και αντιστοιχεί σε ποσοστό 47% των κερδών, σύμφωνα με τη νέα οδηγία του Ομίλου».

«Στους τομείς Ζωής & Επενδύσεων συνεχίσαμε να αυξάνουμε τα κέρδη μας, επωφελούμενοι από το ισορροπημένο μίγμα εργασιών μας, ενώ διατηρήσαμε το περιθώριο επενδυτικού κέρδους μας παρά το περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων. Στις Γενικές Ασφαλίσεις διατηρήσαμε την πειθαρχημένη ανάληψη κινδύνων, γεγονός το οποίο οδήγησε σε ισχυρά τεχνικά αποτελέσματα. Παράλληλα, συνεχίσαμε να βλέπουμε ισχυρές καθαρές εισροές στη Διαχείριση Κεφαλαίων. Οι δείκτες δανειακής εξάρτησης και φερεγγυότητάς μας παρέμειναν πολύ ικανοποιητικά μέσα στο εύρος των στόχων μας, τονίζοντας την ισχύ του ισολογισμού μας».

«Σε συνέχεια της επιτυχούς ολοκλήρωσης της Φιλοδοξίας ΑΧΑ, ο Όμιλος εξέρχεται από την περίοδο 2011-2015 πιο ισχυρός από ποτέ, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Διατηρήσαμε την προσήλωσή μας στην προστασία των πελατών μας και στην αύξηση της ικανοποίησής τους. Για να πετύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε αξία σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, έχουμε ήδη δρομολογήσει μια σειρά από πρωτοβουλίες που μετασχηματίζουν τον Όμιλο και τον προσαρμόζουν στις ταχείες τεχνολογικές αλλαγές και τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας. Αυτή η στρατηγική επιλογή μας, σε συνδυασμό με την οικονομική μας ισχύ, αποδεικνύουν ότι είμαστε σε πολύ καλή θέση για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις».

Κύρια οικονομικά αποτελέσματα (σε εκατομμύρια ευρώ, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)









FY14
FY15
Μεταβολή
επί δημοσιευμένων αποτελεσμάτων
Μεταβολή σε συγκρίσιμη βάση
Σύνολο Εσόδων
91.988
98.534
+7%
+1%
Ζωή & Επενδύσεις (ετησιοποιημένα πρωτοετή ασφάλιστρα)
6.477
7.376
+14%
+5%
Ζωή & Επενδύσεις περιθώριο κέρδους νέας παραγωγής (%)
34,3%
33,8%
-0,5 pt
-1,0 pt
Γενικές ασφαλίσεις δείκτης ζημιών και εξόδων (all-year combined ratio) (%)
96.9%
96.2%
-0.7 pt
-0.6 pt






FY14
FY15
Μεταβολή
επί δημοσιευμένων αποτελεσμάτων
Μεταβολή σε σταθερή ισοτιμία
Λειτουργικά κέρδη
5.060
5.574
+10%
+2%
Προσαρμοσμένα κέρδη
5.503
6.008
+9%
+2%
Καθαρά κέρδη
5.024
5.617
+12%
+3%
Λειτουργικές χρηματοροές Ομίλου (Ευρώ δις)
5,5
5,8


Απόδοση Ιδίων Κεφαλαίων (Adjusted ROE) (%)
14,5%
14,1%
-0,4 pt

Δείκτης Δανειακής Εξάρτησης (Debt Gearing) (%)
24%
23%
-1 pt

Περιθώριο φερεγγυότητας (Solvency II) (%)
201%
205%
+4 pts

Μέρισμα ανά μετοχή (Ευρώ)
0,95
1,10
+16%






Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.axa.com/en/newsroom/press-releases/full-year-earnings-successful-ambition-axa












Διεύρυνση συνεργασίας Ομίλου ΙΑΣΩ με τη MetLife


Ο Όμιλος ΙΑΣΩ διευρύνει σημαντικά την συνεργασία του με την ασφαλιστική εταιρεία MetLife, εντάσσοντας στα ειδικά συμβεβλημένα νοσηλευτήρια της ασφαλιστικής, το ΙΑΣΩ, το ΙΑΣΩ Παίδων και το ΙΑΣΩ General.

Στο πλαίσιο της νέας διευρυμένης συνεργασίας με τον Όμιλο ΙΑΣΩ, οι ασφαλισμένοι της MetLife θα μπορούν να απολαμβάνουν τα μοναδικά προνόμια αλλά και της υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας στις μονάδες του Ομίλου. O Όμιλος ΙΑΣΩ διαθέτει κορυφαίους ιατρούς, άρτια εκπαιδευμένο νοσηλευτικό προσωπικό και τελευταίας τεχνολογίας ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, που αποτελούν εγγύηση για ένα εξαιρετικό επίπεδο περίθαλψης, εφαρμόζοντας πολιτική ποιότητας διεθνών προδιαγραφών.

Η MetLife, με 147 χρόνια εμπειρίας παγκοσμίως και 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα, διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στον παροχή καινοτόμων προγραμμάτων και υπηρεσιών στον τομέα της ασφαλιστικής προστασίας και εμπνέει εκατομμύρια πελάτες ανά τον κόσμο να διεκδικήσουν περισσότερα από τη ζωή τους.

Η εν λόγω συνεργασία με τον Όμιλο ΙΑΣΩ (Γυναικολογική κλινική ΙΑΣΩ, Παιδιατρική κλινική ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ, Γενική κλινική ΙΑΣΩ General και ΙΑΣΩ Θεσσαλίας) απευθύνεται σε όλους τους ασφαλισμένους της MetLife παρέχοντας υπηρεσίες υγείας και περίθαλψης στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των μοναδικών προνομίων και παροχών του Advanced Benefit Club (ABC). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.metlife.gr (ενότητα: προνόμια Advanced Benefit Club).

  • Το ΙΑΣΩ βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 37-39 στο Μαρούσι (Τηλεφωνικό Κέντρο: 210 61 84 000)
  • Το ΙΑΣΩ Παίδων βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 37-39 στο Μαρούσι (Τηλεφωνικό Κέντρο: 210 63 83 000)
  • Το ΙΑΣΩ General βρίσκεται στη Λεωφόρο Μεσογείων 264 στο Χολαργό (Τηλεφωνικό Κέντρο: 210 65 02 000)

Η Google εγκαταλείπει τα σχέδια της για online ασφάλιση


Σε διάστημα λιγότερο του ενός χρόνο μετά την απόπειρα του διαδικτυακού κολοσσού της Google να θέσει στην Αμερική εφαρμογή online σύγκρισης τιμών για ασφάλιση αυτοκινήτου, φέρεται να διακόπτει την σχετική δραστηριότητα.

Η Insurance Technologies Corp πάροχος του λογισμικού με έδρα το Τέξας, που τροφοδοτεί την εφαρμογή συγκριτικής τιμολόγησης της Google για ασφάλιση online, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα κλείσει το σύνολο των δραστηριοτήτων της για online σύγκριση τιμών κατά τη διάρκεια των επόμενων 30 ημερών.

Η Google δεν έχει ακόμα προχωρήσει σε σχολιασμό, της πιο πάνω εξέλιξης, αλλά πιστεύεται ότι η εταιρεία θα προβεί σε επίσημη ανακοίνωση αυτή την εβδομάδα.

(Πηγές: Asfalisinet.gr, Insurancebusinessonline.au)


AIG: Νέες μειωμένες τιμές ασφάλισης αυτοκινήτου

Σε νέα χαμηλότερη τιμολόγηση με σημαντικές εκπτώσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου προχώρησε η AIG

Σύμφωνα με εγκύκλιο της που έστειλε στους συνεργάτες της, οι νέες μειωμένες τιμές θα ισχύσουν:
  • Για νέα ασφαλιστήρια με ημερομηνία έναρξης από 22 Φεβρουαρίου 2016
  • Για τις ανανεώσεις με ημερομηνία έναρξης από 1 Μαΐου 2016
Με τη νέα τιμολόγηση, τα πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου είναι πλέον ιδιαίτερα ανταγωνιστικά καθώς διευκολύνουν την προσέλκυση νέων ασφαλισμένων και τη διατήρηση των υφισταμένων, ενώ παράλληλα διασφαλίζουν την κερδοφορία της εταιρίας, τιμολογώντας την κάθε κατηγορία πελατών ανάλογα με τον κίνδυνο που αντιστοιχεί.
Χαρακτηριστικά, με τη νέα τιμολόγηση προκύπτουν τα εξής θετικά στοιχεία:
  • Μεσοσταθμική μείωση της τάξης του 9,5%, με ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης, αγγίζοντας και το 12% σε συγκεκριμένους Τ.Κ.
  • Μειώσεις σε επιλεγμένες μάρκες και ηλικίες οχημάτων
  • Μεγαλύτερη έκπτωση στο ετήσιο συμβόλαιο από 10% σε 15%
Εκτός από τις σημαντικές μεσοσταθμικές μειώσεις για τα ΕΙΧ, θα υπάρξουν και στοχευμένες ήπιες τιμολογιακές διορθώσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες κινδύνων με γνώμονα πάντα την ορθή αξιολόγηση της εκάστοτε κατηγορίας κινδύνου.
Επιπλέον, συνεχίζει να προσφέρει τις παρακάτω παροχές και εκπτώσεις:
  • Επισκευή οχήματος χωρίς εκταμίευση χρημάτων με το πρόγραμμα συνεργαζόμενων συνεργείων Easy Repair
  • Φροντίδα αποζημίωσης για ζημίες που δεν εντάσσονται στο Φιλικό Διακανονισμό
  • Ιατροφαρμακευτική προστασία του οδηγού από ατύχημα (ανεξάρτητα αν είναι τροχαίο ή όχι) έως και €1.200
  • Έκπτωση 5% στα υβριδικά οχήματα
  • Έκπτωση 5% στα αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων χαμηλότερες από 140g/km CO2
  • Έκπτωση 10% στο ΕΙΧ του ασφαλισμένου εφόσον ασφαλιστεί και η κύρια κατοικία
  • Έκπτωση 5% στα καινούργια αυτοκίνητα με πλήρη κάλυψη
  • Έκπτωση έως και 20% για τον προσεκτικό οδηγό
  • Έκπτωση 5% για κάθε όχημα επιπλέον του ενός που ανήκει στα μέλη του νοικοκυριού του ασφαλιζόμενου
  • Έκπτωση πιστότητας έως 12% εντός 2 ετών συνεχούς ασφάλισης

24 Φεβ 2016

Spotmechanic: Τι έδειξαν 2.500 έλεγχοι σε μεταχερισμένα αυτοκίνητα το 2015

Η Spotmechanic αποτελεί μια νέα υπηρεσία ελέγχου στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, έχοντας ελέγξει περισσότερα από 2.500 αυτοκίνητα στους πρώτους 9 μήνες λειτουργίας της. Με την ανεξάρτητη και έμπιστη οπτική της στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, βοήθησε πολλούς υποψήφιους αγοραστές να αποφύγουν παγίδες και να πάρουν μια σωστά ζυγισμένη απόφαση.

Με βάση τους συγκεκριμένους ελέγχους που πραγματοποίησε το προηγούμενο έτος, προέκυψαν σημαντικά και ενδιαφέροντα στοιχεία για την αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τα οποία μας παρουσιάζει παρακάτω: 


Εντύπωση προκαλούν τα υψηλά ποσοστά που εμφανίζουν συγκεκριμένες κατηγορίες βάσει του ελέγχου (π.χ. ίχνη ζημιάς).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, το 58% των ατόμων που έκαναν χρήση της υπηρεσίας, προχώρησαν σε αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:


Στην τελευταία καρτέλα απεικονίζονται τι χρονολογίας αυτοκίνητα επιλέχθηκαν για αγορά ως μεταχειρισμένα και το αντίστοιχο ποσοστό:




Βάσει των στοιχείων της Spotmechanic, σε γενικές γραμμές οι Έλληνες αγοραστές δείχνουν μία σαφή τάση προς τα ασφαλή αυτοκίνητα, τα οποία δεν παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα μηχανολογικής φύσης.

Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία θα βρείτε στο site της Spotmechanic.


Ευρωπαϊκή Πίστη: Επιλέγει την SAS ως στρατηγικό συνεργάτη στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης

H Ευρωπαϊκή Πίστη, η Ελληνική φερέγγυα Ασφαλιστική Εταιρία, με περισσότερους από 500.000 ικανοποιημένους πελάτες, με ένα Δίκτυο Πωλήσεων 5.000 Συνεργατών και με σταθερή οικονομική ανάπτυξη, εμπιστεύεται ως στρατηγικό συνεργάτη την SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας και επενδύει στην αξιοπιστία των λύσεών της στη διαχείριση και καταπολέμηση της απάτης.

Με την υιοθέτηση των λύσεων SAS Fraud Framework for Insurance και SAS Visual Analytics, η Ευρωπαϊκή Πίστη επιτυγχάνει να θωρακίσει τόσο την ίδια όσο και το εκτεταμένο Δίκτυο Πωλήσεων που διαθέτει, ενώ παράλληλα στοχεύει στον εκσυγχρονισμό και στην αυτοματοποίηση των εσωτερικών της διαδικασιών στον κλάδο αποζημιώσεων αυτοκινήτου. 

Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του προηγμένου μηχανισμού analytics, ο οποίος αξιοποιεί πολλαπλές τεχνικές όπως predictive modeling, text mining, αναζήτηση σε βάσεις δεδομένων, αυτοματοποιημένους επιχειρηματικούς κανόνες, ανίχνευση ανωμαλιών και κανόνες δικτύου προκειμένου να ανακαλύψει την απάτη. Με το συγκεκριμένο μηχανισμό, η εταιρία βελτιστοποιεί και μεγιστοποιεί τους τρόπους εύρεσης απάτης και επιτυγχάνει να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία διαχείρισης των απαιτήσεων, να μειώσει το Δείκτη Ζημιών (Loss Ratio), να αυξήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, παρέχοντας καλύτερο customer service και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στην ελληνική αγορά. 

Ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου κ. Ν. Χαλκιόπουλος δήλωσε σχετικά: «Η διαχείριση και καταπολέμηση της απάτης είναι από τα πλέον σημαντικά θέματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Η συνεργασία με τη SAS αποτελεί μία στρατηγική επιχειρηματική απόφαση που θα μας προσφέρει το απαραίτητο στρώμα προστασίας από την απάτη αλλά και θα αυξήσει τις αναλυτικές μας δυνατότητες. Είμαστε βέβαιοι πως η υιοθέτηση των λύσεων SAS Fraud Framework for Insurance και SAS Visual Analytics θα δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Ευρωπαϊκή Πίστη που προσβλέπει για να ανταποκριθεί με επιτυχία στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της ασφαλιστικής αγοράς».

Ο κ. Νίκος Πέππας, Country Manager Greece, Cyprus, Bulgaria της SAS δηλώνει πως «Με μεγάλη χαρά αλλά και αντίστοιχο αίσθημα ευθύνης υποδεχόμαστε τη συνεργασία μας με την Ευρωπαϊκή Πίστη. Αποτελεί σίγουρα τιμή η εμπιστοσύνη που δείχνει η Ευρωπαϊκή Πίστη στην ποιότητα των λύσεων και στους ανθρώπους της SAS. Η επένδυση στις συγκεκριμένες λύσεις θα βοηθήσει την εταιρία τόσο στην καταπολέμηση της απάτης όσο και στην απόκτηση ακόμα μεγαλύτερου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ SAS

H SAS είναι ηγέτιδα εταιρία λογισμικού και υπηρεσιών Business Analytics και ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος προμηθευτής παγκοσμίως στην αγορά του Business Intelligence. H SAS αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη των σύγχρονων επιχειρήσεων και οργανισμών, με τις εξειδικευμένες και κλαδικές λύσεις της να χρησιμοποιούνται σε πάνω από 70.000 εγκαταστάσεις σε περισσότερες από 139 χώρες ανά την υφήλιο. Από το 1976 η SAS δίνει στους πελάτες της ανά τον κόσμο “Τhe Power to Know®” (www.sas.com/greece).