>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

4 Μαΐ 2016

Fiat και Google ετοιμάζουν το πρώτο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό!

Τη συνεργασία της με την Fiat Chrysler ανακοίνωσε χθες η μητρική εταιρεία της Google Alphabet, κάτι που θα σηματοδοτήσει την επέκταση του στόλου αυτόνομων αυτοκινήτων.

Ο στόλος αυτοκινούμενων δοκιμαστικών αυτοκινήτων της Google πρόκειται σχεδόν να διπλασιαστεί με την προσθήκη 100 νέων μίνι-βαν Chrysler Pacifica Hybrid του 2017. Στόχος των δύο εταιρειών είναι να βγάλουν τα νέα αυτοκίνητα στους δρόμους μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η συνεργασία με τη Fiat Chrysler Automobiles (FCA) σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η διαδικτυακή εταιρεία συνεργάζεται άμεσα με μια αυτοκινητοβιομηχανία για την κατασκευή αυτό-οδηγούμενων οχημάτων.

«Η FCA θα σχεδιάσει τα μίνι-βαν, οπότε θα είναι εύκολο για εμάς να εγκαταστήσουμε τα συστήματά μας, συμπεριλαμβανομένων των υπολογιστών στους οποίους είναι εγκατεστημένο το λογισμικό αυτό-οδήγησης και τους αισθητήρες που επιτρέπουν στο λογισμικό να καταγράφει τι συμβαίνει στο δρόμο γύρω από το όχημα», αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ομάδα της Google.

Από την πλευρά της η Alphabet αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι δεν σκοπεύει να διαθέσει προς πώληση τα μίνι-βαν.

Η Google ξεκίνησε τις δοκιμές της στην τεχνολογία αυτό-οδήγησης το 2009, χρησιμοποιώντας το μοντέλο Prius της Toyota, τα οποία ήταν εξοπλισμένα στο ειδικό σύστημα. Η εταιρεία διαθέτει πλέον 70 οχήματα.

Το πλάνο των δύο εταιρειών είναι η FCA να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τα μίνι-βαν με τρόπο τέτοιον ώστε να είναι δυνατή η ενσωμάτωση της τεχνολογίας αυτό-οδήγησης. Οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να τοποθετήσουν μία ομάδα μηχανικών σε εγκαταστάσεις στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία σχεδιασμού, δοκιμών και κατασκευής των ειδικών Chrysler Pacifica.

«Η ευκαιρία να δουλέψουμε στενά με τους μηχανικούς της FCA θα επιταχύνει τις προσπάθειές μας να αναπτύξουμε ένα πλήρως αυτό-οδηγούμενο αυτοκίνητο, το οποίο θα κάνει την οδήγηση στους δρόμους ασφαλέστερη και θα διευκολύνει σημαντικά τη ζωή των ανθρώπων που δεν έχουν τη δυνατότητα να οδηγούν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Self-Driving Car Project της Google Τζον Κράφσικ.

(Πηγή: Fpress.gr)




INTERAMERICAN: Πασχαλινές "Πράξεις Ζωής"

Δέσμη πρωτοβουλιών για ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας ανέπτυξε κατά το 15θήμερο έως το Πάσχα η INTERAMERICAN, συνδυάζοντας και φέτος τις προγραμματισμένες ενέργειες κοινωνικής υπευθυνότητας με την εθελοντική συνεισφορά του ανθρώπινου δυναμικού και των συνεργατών της.

Η εταιρεία υλοποίησε πρωτοβουλίες για τους άπορους και άστεγους του Δήμου Αθηναίων, τους πρόσφυγες σε συνεργασία με τη ΜΚΟ “PRAKSIS”, συνδιοργάνωσε για τέταρτη χρονιά με τον εκδοτικό οργανισμό "Πελοπόννησος" την Εβδομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης στην Πάτρα, ενώ φιλοξένησε στα κεντρικά γραφεία της και bazaar για το "Χαμόγελο του Παιδιού".

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της σταθερής κατά τη διάρκεια της κρίσης, υποστηρικτικής σχέσης της με το Κέντρο Υποδοχής Αστέγων του Δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ), η INTERAMERICAN έκανε και φέτος το πασχαλινό τραπέζι σε περίπου 1.000 άτομα που υποδέχθηκε ο Δήμος κατά την Κυριακή του Πάσχα στο κλειστό γυμναστήριο του Ρουφ. Εξάλλου, από τις 18 έως τις 24 Απριλίου η εταιρεία κινητοποίησε το τοπικό γραφείο της στην Πάτρα, συνδράμοντας για τέταρτη χρονιά στην πραγματοποίηση της πολυδιάστατης κοινωνικής εβδομάδας στην Πάτρα με συλλογή τροφίμων και φαρμάκων, παροχή φροντίδας της υγείας, αιμοδοσία και περιβαλλοντικές δράσεις, με τη σύμπραξη πολλών τοπικών κοινωνικών φορέων.



Ακόμη, συγκέντρωσε και παρέδωσε στην ΜΚΟ "PRAKSIS", κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα σημαντική ποσότητα ειδών προσωπικής υγιεινής για την κάλυψη σχετικών αναγκών των προσφύγων σε δομές, με τη συμμετοχή των εργαζομένων και συνεργατών της από τα γραφεία πωλήσεων Αττικής. Τέλος, η μακρά ασφαλιστική υποστήριξη που παρέχει δωρεάν η INTERAMERICAN στο "Χαμόγελο του Παιδιού" συμπληρώθηκε με την επιτυχή οργάνωση πασχαλινού bazaar στα κεντρικά γραφεία για τους εργαζόμενους κατά τη Μεγάλη Τρίτη, προς οικονομική ενίσχυση του οργανισμού.

"Η ανάταξη της κοινωνικής ζωής δεν πρέπει να είναι μόνο ζήτημα προτεραιότητας στις υποχρεώσεις των κυβερνητικών και πολιτειακών θεσμών. Στην INTERAMERICAN αναγνωρίζουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί ως υπεύθυνης κοινωνικά επιχείρησης, την επιταγή της συμβολής μας στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, πέρα από την προσαρμογή των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων μας στις απαιτήσεις της οικονομικής και κοινωνικής συγκυρίας. Συνεπώς, προχωρούμε παράλληλα στην έμπρακτη έκφραση αλληλεγγύης προς τις αδύναμες πληθυσμιακές ομάδες, συνεργαζόμενοι με φορείς που αναδεικνύουν το δικαίωμα όλων των πολιτών στην αξιοπρέπεια και υποστηρίζουν τους μη έχοντες και τα εκτεθειμένα παιδιά" επισημαίνει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, τονίζοντας τη σημειολογική αξία της οργανωμένης και επαναλαμβανόμενης ανταπόκρισης της εταιρείας ως μέρους της κοινωνίας, ανεξάρτητα από το μέγεθος της προσφοράς.  


International Life: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης Rental για ενοικιαζόμενα οχήματα

Η International Life προχώρησε στη δημιουργία του νέου προγράμματος ασφάλισης ενοικιαζόμενων οχημάτων Rental, με ισχύ από τις 22/04/2016.

Σύμφωνα με εγκύκλιο που απέστειλε προς τους συνεργάτες της, το πακέτο Rental περιλαμβάνει τις βασικές καλύψεις:

  • Αστική ευθύνη (Σ.Β. 1.000.000€ / Υ.Ζ.: 1.000.000€)
  • Φροντίδα Ατυχήματος
  • Ρυμούλκηση οχήματος συνεπεία ατυχήματος
  • Υλικές Ζημιές από Ανασφάλιστο (15.000€)
Το παραπάνω πακέτο συνδυάζει ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, ποιότητα υπηρεσιών με απλές και γρήγορες διαδικασίες.
Πακέτο προαιρετικών καλύψεων:
  • Πυρκαγιά καλυπτόμενου οχήματος
  • Καιρικά και Φυσικά Φαινόμενα
  • Τρομοκρατικές Ενέργειες
  • Κλοπή Ολική
  • Κλοπή Μερική
Μεμονωμένες Προαιρετικές καλύψεις:
  • Προσωπικό Ατύχημα ιδιοκτήτη/οδηγού
  • Νομική Προστασία
  • Θραύση κρυστάλλων
  • Οδική Βοήθεια

29 Απρ 2016

Θερμές Ευχές για Καλό Πάσχα!


Καλή Ανάσταση και να φέρει υγεία, ευτυχία, δύναμη και φώτιση σε όλα τα επίπεδα!

Καλό Πάσχα!





28 Απρ 2016

INTERAMERICAN: Υπηρεσίες βοήθειας σε 93.436 περιστατικά κατά το πρώτο τρίμηνο

Η INTERAMERICAN, ηγετική δύναμη της ασφαλιστικής αγοράς όσον αφορά στον κύκλο εργασιών και τις ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας, υποστήριξε κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους συνολικά 93.436 περιστατικά με σχετικές υπηρεσίες. Ειδικότερα στον τομέα της οδικής βοήθειας, η εμπειρία των 350 εξειδικευμένων ατόμων στο προσωπικό της, το πυκνό δίκτυο των 140 σταθμών, τα 220 ιδιόκτητα οχήματα εξυπηρέτησης για κάθε περίπτωση (και για βαρέα οχήματα) και οι σημαντικές συνεργασίες που η INTERAMERICAN έχει συνάψει για σχετικές υπηρεσίες με παρόχους αλλά και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Αττική Οδό, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου) αποτελούν τη βάση και για το σχέδιο αντιμετώπισης των αυξημένων αναγκών κατά την έξοδο και επιστροφή των εκδρομέων για το Πάσχα, με το συντονιστικό κέντρο της εταιρείας (κλήση: 1158) σε συνεχή λειτουργία.

Κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου, η INTERAMERICAN ειδικότερα παρέσχε οδική βοήθεια με επιτόπου αντιμετώπιση βλάβης σε 31.248 περιπτώσεις, διέθεσε όχημα για ρυμούλκηση σε 26.636 περιπτώσεις, μετέφερε στην έδρα τους 2.054 οχήματα και υποστήριξε με τις υπηρεσίες autohelp 27.318 περιστατικά. Η εταιρεία αξιοποιεί ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής, που έχει εισαγάγει επενδύοντας στη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, προκειμένου να έχει ταχύτερες και πληρέστερες διαδικασίες διαχείρισης.

Σημαντική ήταν και η δραστηριότητα που ανέπτυξαν κατά το πρώτο τρίμηνο και οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας της INTERAMERICAN, με ανταπόκριση σε 6.180 περιστατικά. Πραγματοποιήθηκαν 17 αεροδιακομιδές -κυρίως από τη νησιωτική Ελλάδα σε νοσηλευτικές μανάδες της Αθήνας- και 1.383 μεταφορές με ασθενοφόρο.

Σημειώνεται ότι η ΙΝΤERAMERICAN Bοήθειας παρουσίασε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,3 εκατ. ευρώ κατά το 2015, ενώ έχει εισαγάγει όλες τις διαχειριστικές πράξεις συμβολαίων του τομέα στην ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα “Operations ‘n’ Excellence” (OnE) των Γενικών Ασφαλίσεων. Στο πλαίσιο της περαιτέρω καθετοποιημένης διαχείρισης των ζημιών προς όφελος των πελατών, η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη δικτύου Κέντρων Αποζημιώσεων Αυτοκινήτου και Συνεργείων στο πρότυπο του επιτυχημένου ιδιόκτητου Κέντρου CarPoint.


Συμβουλές από το Ι.Ο.ΑΣ. για να μετακινηθούμε αυτό το Πάσχα με ασφάλεια!

Αυτό το Πάσχα μετακινούμαστε με ασφάλεια! Tο Ι.Ο.ΑΣ. εύχεται καλό Πάσχα και δίνει συμβουλές για ένα ασφαλές ταξίδι:

  • Πριν από κάθε ταξίδι, ελέγχουμε το όχημά μας ώστε να πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας (έλεγχος πίεσης ελαστικών, στάθμης υγρών, συμπλέκτη, φρένων κ.α.).
  • Έχουμε εύκολα προσβάσιμο όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (πυροσβεστήρα, προειδοποιητικό τρίγωνο, πρώτες βοήθειες, ανακλαστικό γιλέκο, φακό) σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
  • Τοποθετούμε βαριές βαλίτσες και μεγάλα αντικείμενα στο χώρο αποσκευών με τρόπο που να εφάπτονται στην πλάτη των πίσω καθισμάτων και δένουμε με δίχτυ πρόσδεσης.
  • Φροντίζουμε να έχουμε κοιμηθεί καλά, να μην έχουμε καταναλώσει αλκοόλ ενώ απέχουμε από το τιμόνι σε περίπτωση λήψης φαρμάκων με απαγόρευση οδήγησης.
  • Προσέχουμε να μην υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου διότι υπάρχει πιθανότητα τραυματισμού των επιβατών.
  • Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού φροντίζουμε να κάνουμε -κάθε δύο ώρες-στάσεις για ξεκούραση στους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) ή σε ειδικούς χώρους στάθμευσης.
  • Διατηρούμε τις αναγκαίες αποστάσεις ασφαλείας, σεβόμαστε την προτεραιότητα, οδηγούμε αμυντικά και συμπεριφερόμαστε με ευγένεια.Κινούμαστε με κατάλληλη – βάσει των εξωτερικών συνθηκών και των νόμιμων ορίων – ταχύτητα.
  • Παραμένουμε συγκεντρωμένοι στο δρόμο καθώς η απόσπαση της προσοχής του οδηγού αποτελεί σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου (χρήση κινητού τηλεφώνου, δυνατή μουσική, έντονες συζητήσεις κ.ά.).

Πρόσεχε το δρόμο, ΟΧΙ το κινητό! (video)

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας, η COSMOTE με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού, μεταφέρει ένα μήνυμα ζωής που πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους τους Έλληνες,

"Η ασφάλεια σου και η ασφάλεια των άλλων, είναι σημαντικότερη από ένα μήνυμα SMS ή ένα τηλεφώνημα."

Κινητό και αυτοκίνητο δεν πάνε μαζί. Όλοι το γνωρίζουμε, αλλά δεν το ακολουθούμε.

Όλοι παραδέχονται ότι η χρήση του κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης, βάζει σε κίνδυνο τη δική του ζωή, αλλά και τις ζωές άλλων. Όμως, μόνο το 54%, συνεχίζει να χρησιμοποιεί το κινητό όταν οδηγεί. Μήπως κι εσύ ανήκεις σε αυτό το ποσοστό;

Ο κ. Τάσος Μαρκουίζος, ο γνωστός σε όλους μας Ιαβέρης, ειδικός σε θέματα οδικής ασφαλείας συμβουλεύει : «Ας μην προσθέσουμε την επικοινωνία με τα αγαπημένα μας πρόσωπα σε μια σειρά παραγόντων και προβλημάτων που ευθύνονται για τα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Ας σκεφτούμε πόσοι περιμένουν να μας αγκαλιάσουν στο τέλος της ημέρας ή να περάσουν μαζί μας αυτές τις γιορτές». 

Η προσπάθεια μας για την ενημέρωση του κοινού σε ό,τι αφορά την ασφαλή χρήση του κινητού και την οδική ασφάλεια είναι συνεχής. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η πολύχρονη συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», η υποστήριξη για τη δημιουργία του εκπαιδευτικού app του Ι.Ο.ΑΣ. «O Kόσμος της Ασφάλτου», διαθέσιμο σε Google Play & iTunes, καθώς και η στήριξη πρωτοβουλιών και δράσεων της Σχολής Οδικής Συμπεριφοράς «Ιαβέρης», σταθερά από το 2009 μέχρι σήμερα.  





27 Απρ 2016

Προσέχουμε για να έχουμε: Η γυναικεία υγεία στο μικροσκόπιο

Ο γυναικολόγος είναι από τους γιατρούς (μαζί με τον οδοντίατρο ίσως ) τους οποίους κάνουμε τα πάντα για να αποφύγουμε. Η ειρωνεία; Με τη σωστή πρόληψη σχεδόν δεν θα τους είχαμε ανάγκη!

Τα τελευταία χρόνια έχει επικρατήσει η πρακτική να δίνουμε έμφαση σε τέτοιου είδους θέματα (προληπτικές εξετάσεις κλπ) μόνο κατά τις διάφορες παγκόσμιες ημέρες, την Ημέρα της Γυναίκας, τις Παγκόσμιες ημέρες κατά των διάφορων καρκίνων κοκ, κάτι το οποίο είναι το ακριβώς αντίθετο από ότι θα έπρεπε να κάνουμε. Η πρόληψη, ειδικά στην γυναικεία υγεία, είναι κάτι που θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας κάθε μέρα για να αποφύγουμε τα χειρότερα. Το καλύτερο είναι ότι όλες αυτές οι παθήσεις μπορούν να γίνουν οριστικό παρελθόν αν κάνουμε τα τακτικά μας τσεκ-απ! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που υπάρχουν ειδικά ασφαλιστικά πακέτα που περιλαμβάνουν εξετάσεις και παροχές αποκλειστικά για τις γυναίκες και τη φροντίδα τους.

Υπάρχει μια ποικιλία εξετάσεων που μπορεί να προτείνει ο προσωπικός γιατρός της κάθε γυναίκας ανάλογα με το ιστορικό της, καθώς κάθε μία έχει τις δικές της ανάγκες. Υπάρχουν όμως κάποιες εξετάσεις που είναι σταθερές και σημαντικές για όλες τις γυναίκες. Μία από αυτές είναι το γνωστό σε όλους Τεστ-Παπ. 

Το Τεστ Παπ-συντομογραφία για το Παπανικολάου-είναι μια απλή εξέταση 10 λεπτών κατά την οποία ο γυναικολόγος εξετάζει τον τράχηλο της μήτρας για να διαπιστώσει εάν υπάρχουν πιθανές μεταβολές στα κύτταρα που δεν οφείλονται σε ορμονικές αλλαγές ή στην ηλικία και μπορεί μελλοντικά να εξελιχθούν σε καρκινικά. Η εξέταση αυτή θα πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, ανάλογα και με τις οδηγίες του γιατρού. 

Την ύπαρξη της συγκεκριμένης-ιδιαίτερα σημαντικής εξέτασης- τη χρωστάμε στον γιατρό και βιολόγο Γεώργιο Παπανικολάου που την εφήρμοσε για πρώτη φορά το 1923 και την ανακοίνωσε το 1928. Στην αρχή αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό, πλέον όμως χρησιμοποιείται σε ολόκληρο τον κόσμο. Από την πρώτη του χρήση έχουν υπάρξει κάποιες βελτιώσεις με την κυριότερη να είναι το Thin Pep Παπ Τεστ το οποίο βελτιώνει τις συνθήκες συντήρησης του δείγματος, ενώ από το ίδιο δείγμα μπορούν να πραγματοποιηθούν πολλαπλές εξετάσεις. 

Η άλλη πολύ σημαντική εξέταση την οποία δεν πρέπει να παραβλέπει καμία γυναίκα είναι η μαστογραφία της καθώς μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και στην έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού. Με τα χρόνια προκύπτουν και πιο εξειδικευμένες- συμπληρωματικές-εξετάσεις όπως το Τεστ Παπ Μαστού, το οποίο μπορεί να προβλέψει κάποιες μορφές καρκίνου του μαστού σε πολύ πρώιμα στάδια αλλά κυρίως μπορεί να κατατάξει τις γυναίκες σε δύο κατηγορίες, αυτές που έχουν υψηλό κίνδυνο να αναπτύξουν κακοήθεια στο μαστό τους και αυτές με μειωμένο κίνδυνο. Μάλιστα, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να ανιχνεύσει καρκίνο στο μαστό 7-10 χρόνια πριν αυτός εμφανιστεί στην μαστογραφία. 

Υπάρχουν πλέον πολλά εφόδια και εργαλεία να πολεμήσουμε τις ασθένειες που απειλούν την υγεία μας ανάλογα με την ηλικία μας. Οι εξετάσεις που χρειαζόμαστε διαρκούν οι περισσότερες λίγα λεπτά, λίγα λεπτά όμως που μπορούν να μας σώσουν από χρόνια ταλαιπωρίας. 

(Πηγή: As-milisoume.gr)


AXA: Βραβεύσεις των καλύτερων αποκλειστικών συνεργατών της Εταιρείας

Στον Αστέρα Βουλιαγμένης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Απριλίου το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΑΧΑ και οι βραβεύσεις των καλύτερων αποκλειστικών συνεργατών της Εταιρείας, με συμμετοχή 225 συνέδρων.

Η πρόσφατη μοναδική επιτυχία της ΑΧΑ να καταταγεί ως #1 Best Workplace στην Ελλάδα για το 2016 καθώς και το νέο προϊόν υγείας Mediσυν 2 που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες, σε συνδυασμό με τον φιλόξενο χώρο του συνεδρίου, δημιουργούσαν όλες τις προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθεί ένα εξαιρετικό συνέδριο στο οποίο όλοι οι συμμετέχοντες θα ήταν #ΥπερήφανοιΠρεσβευτές της ΑΧΑ.

Το συνέδριο ξεκίνησε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΧΑ, Ερρίκο Μοάτσο, να τονίζει: «Στόχος μας είναι να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των πελατών και των ανθρώπων μας και αυτοί να αποτελούν Υπερήφανους Πρεσβευτές της Εταιρείας μας. Έχουμε σημειώσει σημαντικές επιτυχίες καθώς είμαστε: πρώτο brandname1 παγκοσμίως για 7 συνεχή χρόνια, πρώτοι παγκοσμίως σε θέματα καινοτομίας2, πρώτοι ως Πράσινη3 ασφαλιστική στον κόσμο και φυσικά, πρώτοι ως η καλύτερη Εταιρεία4 για να εργάζεται κανείς στην Ελλάδα».

«Διατηρούμε ισορροπημένη στρατηγική κερδοφόρας ανάπτυξης με επίκεντρο τους πελάτες και τους ανθρώπους μας. Ο δείκτης δέσμευσης των ανθρώπων της ΑΧΑ έχει αυξηθεί κατά δύο μονάδες στο 87%, ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργατών μας βρίσκεται στο 92% ενώ, πλέον, περισσότεροι από 9 στους 10 πελάτες μας (91%) δηλώνουν ικανοποιημένοι από εμάς. Στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, δεν βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο αλλά ούτε μισογεμάτο: το βλέπουμε γεμάτο προκλήσεις, τις οποίες σκοπεύουμε να κατακτήσουμε».

Ακολούθως, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου σημείωσε ότι: «Για να επιτύχουμε τους παραγωγικούς μας στόχους και παράλληλα να αυξάνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, προχωράμε με πολύ συγκεκριμένη στρατηγική έως το 2020. Οι άξονες που θα βασιστούμε καλύπτουν ένα ολοκληρωμένο φάσμα που θα μας βοηθήσει να βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στους πελάτες, ενώ την ίδια ώρα ενισχύουν τον συμβουλευτικό σας ρόλο. Ανάμεσα στις βασικές μας ενέργειες είναι η ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών για συνεργάτες και πελάτες, η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη για τα στελέχη του αποκλειστικού μας δικτύου. Μέσα από αυτές τις στρατηγικές θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε».

Προσκεκλημένος στο συνέδριο ήταν ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της Περιφέρειας Μεσογείου και Λατινικής Αμερικής, Emiliano D’ Angelo, ο οποίος στη διάρκεια της παρουσίασής του έβαλε μια σφραγίδα στήριξης στο αποκλειστικό  δίκτυο. Ο κ. D’ Angelo ανέφερε ότι το 49% των εργασιών του Ομίλου ΑΧΑ περνάει μέσα από τους αποκλειστικούς συνεργάτες και τόνισε ότι η φυσική παρουσία των διαμεσολαβητών στην επικοινωνία με τους πελάτες είναι ιδιαίτερα σημαντική αλλά και ότι αυτή η παρουσία πρέπει να ενισχύεται με ψηφιακά Μέσα, για πιο αποτελεσματική ανάπτυξη εργασιών.

Τη σκυτάλη πήρε ο Ernesto Di Giorgio, Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων Διανομής, ο οποίος ξεκίνησε την παρουσίασή του, αναφέροντας ότι «μας ενδιαφέρει η συνεχής ανάπτυξη και η κερδοφορία σε όλους τους κλάδους, με αιχμή την υγεία, την κατοικία και το αυτοκίνητο. Για να έχουμε επιτυχία, θα εκμεταλλευτούμε όλα τα νέα μας προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχευση στη διακράτηση των υφιστάμενων πελατών αλλά και στις σταυροειδείς πωλήσεις. Σύμμαχοί μας καθημερινά θα είναι τα ψηφιακά εργαλεία που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας αλλά και αυτά που πρόκειται να δημιουργήσουμε».

Στη διάρκεια του Συνεδρίου, όλα τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ συμμετείχαν σε πάνελ και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν το 2015 καθώς και για τη στρατηγική των επόμενων ετών, τόσο για το σύνολο της Εταιρείας όσο και για το αποκλειστικό δίκτυο.

Οι σύνεδροι χαρακτήρισαν το φετινό συνέδριο της ΑΧΑ ως μεστό, με σημαντικά και ξεκάθαρα μηνύματα για το παρόν και το μέλλον της Εταιρείας και δεσμεύθηκαν πως θα συνεχίσουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να συνεχίσει η ΑΧΑ στην πορεία της κερδοφόρας ανάπτυξης.


26 Απρ 2016

INTERAMERICAN: Νέες ψηφιακές λειτουργίες στη διάθεση των Συνεργατών της

Νέες, μοναδικές δυνατότητες παρέχονται στους Συνεργάτες όλων των Δικτύων Πωλήσεων από την INTERAMERICAN, μέσω του "askme", της πρωτοποριακής πλατφόρμας για την ψηφιακή υποστήριξη των πωλήσεων, όσον αφορά στη διαχείριση των συμβολαίων Αυτοκινήτου. Οι συγκεκριμένες λειτουργίες παρέχονται μέσω της "Αναζήτησης Πελατών" στην ενότητα "Πελάτες".

Συγκεκριμένα, παρέχονται οι ακόλουθες δυνατότητες:
  • Αλλαγή/προσθήκη email και κινητού τηλεφώνου στα στοιχεία πελατών
  • Αλλαγή διεύθυνσης αλληλογραφίας συμβολαίου
  • Αλλαγή διάρκειας συμβολαίου
  • Ακύρωση συμβολαίου
  • Επαναφορές συμβολαίων τα οποία έχουν ακυρωθεί μέχρι και 30 ημέρες πριν από την ημερομηνία εργασίας.
Η INTERAMERICAN, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία αποδεικνύει για μία ακόμη φορά πως υποστηρίζει με κάθε σύγχρονο τρόπο τους Συνεργάτες της, δίνοντας την δυνατότητα άμεσης διεκπεραίωσης αλλαγών, ακυρώσεων και επαναφορών, καθώς και την υποδομή για την δημιουργία μίας απόλυτα ενημερωμένης βάσης στοιχείων πελατών.