>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

1 Σεπ 2016

INTERLIFE: Αύξηση Παραγωγής και κερδοφορίας το Α΄ Εξάμηνο 2016

Αύξηση κατά 2,36% στην παραγωγή Δεδουλευμένων Ασφαλίστρων κατέγραψε η INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ το α’ εξάμηνο του 2016 έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2015. Τα Εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα αυξήθηκαν κατά 1,47% συμπεριλαμβανομένης της απορρόφησης της αύξησης του φόρου ασφαλίστρων από την εταιρία.

Η Εταιρία κατέγραψε για μία ακόμα περίοδο Κέρδη προ Φόρων ύψους 3,28 έναντι 1,27 εκατ. € το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015, όπως ανελλιπώς κάνει τα τελευταία 8 χρόνια.

Η INTERLIFE, σε αντίθεση με το γενικότερο οικονομικό κλίμα της περιόδου που διανύουμε, κατέγραψε επίσης εντυπωσιακή αύξηση του Ανθρώπινου Δυναμικού της κατά 4,38% από 1/1/2016.

Άνοδος σημειώθηκε επίσης και στα υπόλοιπα μεγέθη της Εταιρίας με το σύνολο του Ενεργητικού να αυξάνεται κατά 5,92%, το σύνολο των Επενδύσεων & Διαθεσίμων κατά 6,45% (139,65 εκατ. €), ενώ τα Ίδια Κεφάλαια αυξήθηκαν κατά 3,3% (49,43 εκατ. €) μετά την αφαίρεση της διανομής Μερίσματος στους μετόχους ποσού 0,03€ ανά μετοχή σύμφωνα με την απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

Οι Καθαρές Αποζημιώσεις (συμπεριλαμβανομένης της μεταβολής Ασφαλιστικών Προβλέψεων) μειώθηκαν κατά 16,98%, ενώ, παρά την αύξηση του προσωπικού, τα Λειτουργικά και λοιπά Έξοδα μειώθηκαν κατά 3,67%, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τόσο τη συνέπεια της εταιρίας απέναντι στους πελάτες της όσο και τη συνετή διαχείριση των εξόδων της.

Και ασφάλειες μέσω των ΕΛΤΑ

Μετά τις τράπεζες, στον χώρο των ασφαλειών μπαίνουν και τα ΕΛΤΑ.

Σύμφωνα με το νέο επιχειρησιακό σχέδιο της διοίκησης των ΕΛΤΑ, προβλέπεται η διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων, μέσω των καταστημάτων του δικτύου του.

Για το λόγο αυτό, έχουν ήδη πιστοποιηθεί περισσότεροι από 500 άτομα ως ασφαλιστικοί σύμβουλοι, ώστε να παρέχουν τις υπηρεσίες τους μέσω των φυσικών καταστημάτων των ΕΛΤΑ.

INTERAMERICAN: Διανομή μερίσματος 15 εκατ. ευρώ στους μετόχους της

Την ικανή αποθεματοποίηση και φερεγγυότητά της επιβεβαιώνει η INTERAMERICAN με τη διανομή μερίσματος στους μετόχους της για τη χρήση 2015. Η πολιτική ανάπτυξης δραστηριοτήτων, οι διαχειριστικές πρακτικές και η έγκαιρη προσαρμογή στην κοινοτική οδηγία Solvency II, που αποτελεί πλέον νόμο από τις αρχές του 2016 με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την εφαρμογή του Μερικού Εσωτερικού Μοντέλου για τις Γενικές Ασφάλειες, έχουν ισχυροποιήσει την οικονομική θέση της εταιρείας, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, το μέρισμα ανέρχεται σε 14,95 εκατ. ευρώ και οι μέτοχοι της INTERAMERICAN θα λάβουν καθαρό μέρισμα ανά μετοχή 0,11 ευρώ, με καταβολή του από 1ης Σεπτεμβρίου.

Επισημαίνεται ότι το 99,89% των μετοχών της INTERAMERICAN κατέχει η ολλανδική εταιρεία ACHMEA, ενώ το ελάχιστο υπόλοιπο είναι διεσπαρμένο σε ιδιώτες. Η ACHMEA δραστηριοποιείται, εκτός Κάτω Χωρών και Ελλάδος, και στις χώρες Τουρκία, Σλοβακία, Ιρλανδία καθώς και στην Αυστραλία, με πολιτική επίτευξης επικερδούς μεγέθυνσης και καινοτομίας, με τη χρήση των γνώσεων και της κεκτημένης εμπειρίας κυρίως στις γενικές ασφαλίσεις και την ασφάλιση υγείας.

31 Αυγ 2016

Οι top 50 ασφαλιστικές εταιρείες της Ευρώπης με βάση το ενεργητικό τους!

Η γαλλική AXA είναι η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρία της Ευρώπης και παγκοσμίως, σε σύνολο ενεργητικού, σύμφωνα με τη λίστα του Banks around the World (relbanks.com). Αποτελεί επίσης, έναν από τους μεγαλύτερους διαχειριστές κεφαλαίων παγκοσμίως, καθώς διαχειρίζεται συνολικά κεφάλαια ύψους περίπου 1,3 τρισ. δολάρια.

Στη λίστα με τις μεγαλύτερες εταιρίες της Ευρώπης με βάση το συνολικό ενεργητικό, στη δεύτερη θέση βρίσκεται η γερμανική Allianz, ενώ στις τρεις επόμενες θέσεις βρίσκονται 3 βρετανικές εταιρίες: η Legal & General, η Aviva και η Prudential plc. Ακολουθεί η Generali, η Aegon, η CNP Assurances, η Zurich Insurance ενώ η δεκάδα κλείνει με την Munich Re.

Να σημειωθεί ότι από τις 50 μεγαλύτερες ασφαλιστικές, παρουσία στη χώρα μας έχουν 10 περίπου.

Δείτε παρακάτω τη λίστα του Banks around the World με τις 50 μεγαλύτερες ασφαλιστικές της Ευρώπης με βάση το συνολικό ενεργητικό:

































(Πηγή: Nextdeal.gr)

Το πελατολόγιο της Enterprise Insurance στο στόχαστρο 3 ασφαλιστικών

Στο στόχαστρο τριών ασφαλιστικών εταιριών φαίνεται ότι έχει μπει το χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτων της Enterprise Insurance.

Η Enterprise Insurance, 
 στα τέλη Ιουλίου αναγκάστηκε σε παύση λειτουργίας από την Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ, λόγω αδυναμίας κάλυψης των υποχρεώσεων της. Η συγκεκριμένη εταιρία στη χώρα μας έχει ασφαλισμένα περίπου 142.000 οχήματα, τα οποία είναι προς αναζήτηση νέας ασφαλιστικής.

Στις αρχές Αυγούστου, υπήρξε δημοσίευση για στρατηγική συνεργασία με την Eurolife ERBΣύμφωνα με το δημοσίευμα, ανακοινώθηκε στο δίκτυο συνεργατών της Europrotection έναρξη νέας στρατηγικής συνεργασίας με την Eurolife ERB Ασφαλιστική, η οποία εξασφαλίζει τις ίδιες συνθήκες ασφάλισης και ασφαλίστρου για τους ασφαλισμένους της Enterprise Insurance Company PLC στην Eurolife ERB Ασφαλιστική.

Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες, στην διεκδίκηση του πελατολογίου της Enterprise Insurance δείχνουν να έχουν μπει άλλες 2 ασφαλιστικές.

Πρόκειται για την "διαδικτυακή" Hellas Direct και την κυπριακή ασφαλιστική Cosmos.

Η Hellas Direct αποστέλλοντας email προτρέπει όσους ήταν ασφαλισμένοι μέχρι πρότινος σε Enterprise Insurance και International Life, να ασφαλιστούν σε εκείνη.

Η τρίτη ενδιαφερόμενη ασφαλιστική, είναι η κυπριακή Cosmos, η οποία σύμφωνα με δημοσίευμα του Insuranceworld.gr, φαίνεται ότι έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για το χαρτοφυλάκιο της Enterprise Ε.Π.Υ. 

H κυπριακή εταιρεία Cosmos είναι η 4η μεγαλύτερη εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων στην Κύπρο με μέση ετησιοποιημένη παραγωγή τα τελευταία 5 χρόνια  περίπου 25 εκατ. ευρώ . Πρόκειται για μία οικογενειακή ουσιαστικά επιχείρηση η οποία συνεργάζεται με 150 διαμεσολαβούντες στην Κύπρο και φαίνεται ότι επιθυμεί να  εξαγοράσει το ελεύθερο  χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου της Enterprise  κάνοντας έτσι είσοδο και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.  Για πραγματοποιηθεί η μεταβίβαση θα πρέπει να δοθεί η έγκριση και από την εποπτική αρχή του Γιβραλτάρ (εκεί που είναι εγγεγραμμένη η Enterprise) αλλά και την ελληνική εποπτική αρχή της Τράπεζας της Ελλάδος.  Όπως αναφέρει το Insuranceworld.gr, οι συζητήσεις είναι σε αρχικό στάδιο και αναμένεται επίσκεψη στελεχών της κυπριακής εταιρείας στην Ελλάδα προκειμένου να συγκεκριμενοποιηθεί η πρόταση.

30 Αυγ 2016

EY: Το Internet of Things ανατρέπει δραστικά τα δεδομένα της αγοράς

Καθώς δισεκατομμύρια συσκευές αναμένεται να διασυνδεθούν τα επόμενα χρόνια, οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι σε ιδανική θέση να αποκτήσουν σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά μέσω της χρήσης εφαρμογών ΙοΤ, σύμφωνα με την έκθεση της ΕΥ Internet of Things: Human-machine interactions that unlock possibilities. 

Οι δυνατότητες του ΙοΤ στο χώρο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας εκτείνονται από τη δημιουργία, τη μετάδοση και την εξατομίκευση περιεχομένου για νέες τεχνολογικές πλατφόρμες, έως και τη μέτρηση της χρήσης των μέσων επικοινωνίας μέσω τεχνικών ανάλυσης δεδομένων.

Σύμφωνα με την έκθεση, ο κλάδος της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας ήδη χρησιμοποιεί ορισμένες κατηγορίες αισθητήρων, όπως αυτές που ανιχνεύουν την κίνηση, καθώς και αισθητήρες εικόνας που χρησιμοποιούνται σε κινούμενα σχέδια, παιχνίδια, βίντεο, στον αθλητισμό και στις εφαρμογές 3D, δημιουργώντας νέες, πιο φιλικές προς τον χρήστη εμπειρίες ψυχαγωγίας. Όμως, οι διαρκώς αυξανόμενες δυνατότητες των αισθητήρων του ΙοΤ επιτρέπουν στις συνδεδεμένες συσκευές να διαβάζουν, να μετρούν και να κατανοούν τους καταναλωτές σε πρωτόγνωρα επίπεδα.

Οπλισμένες με ουσιαστική γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά δεδομένα προκειμένου να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες ψυχαγωγίας, που θα λαμβάνουν υπόψη τη θέση και το περιβάλλον του χρήστη, διευρύνοντας τις δυνατότητες των συσκευών που οι χρήστες ήδη κατέχουν.

Για να εκμεταλλευτούν πλήρως τις ευκαιρίες που δημιουργεί το ΙοΤ, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να επεκταθούν σε τεχνολογικές πλατφόρμες που σήμερα δε θεωρούνται μέρος του ψυχαγωγικού οικοσυστήματος, ή που δεν έχουν εφευρεθεί ακόμα. Στο μέλλον δεν θα είναι διόλου απίθανο να έχει ο καταναλωτής τη δυνατότητα να λαμβάνει ειδήσεις και πληροφορίες μέσω οικιακών συσκευών, ή να κατεβάζει σε πραγματικό χρόνο βίντεο σε αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα. Είναι σαφές ότι οι επερχόμενες τεχνολογικές εξελίξεις θα επαναπροσδιορίσουν δραματικά τις προσδοκίες των καταναλωτών στο κοντινό μέλλον.

Ένα από τα σημαντικότερα αναμενόμενα οφέλη του ΙοΤ για τους ανθρώπους του marketing είναι η δυνατότητα συλλογής και ανάλυσης πληροφοριών σχετικών με τις συνήθειες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή και, το σημαντικότερο, το εκάστοτε πλαίσιο στο οποίο καταναλώνεται η ενημέρωση ή η ψυχαγωγία. Οι καλύτερες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (data analytics) θα συμβάλουν στη βελτίωση του σημερινού ελλιπούς συστήματος μέτρησης της κατανάλωσης περιεχομένου και υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως η αναγνώριση και αντιστοίχιση μοναδικών χρηστών που χρησιμοποιούν διαφορετικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την κατανόηση των στελεχών marketing για το κοινό τους.

Για παράδειγμα, η διάδοση του IoT θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις των μέσων ψυχαγωγίας όχι μόνο να κατανοήσουν τι παρακολουθεί ένας καταναλωτής, αλλά και να μετρήσουν πώς, πού, γιατί και με ποιους το βλέπει. Αυτό το νέο επίπεδο πληροφόρησης και κατανόησης του εκάστοτε πλαισίου χρήσης που εξασφαλίζουν οι έξυπνες συσκευές θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις, οι οποίες ανταποκρίνονται στη διάθεση, στη σωματική δραστηριότητα ή στη θέση ενός ατόμου σε πραγματικό χρόνο. Είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο θα ωθήσει τη διαφημιστική βιομηχανία να επαναπροσδιορίσει εντελώς το μέτρο της επιτυχίας της.

Εάν οι έξυπνες συσκευές παρέχουν χρήσιμα δεδομένα στους παρόχους περιεχομένου, χωρίς να αισθάνεται ο χρήστης ότι παραβιάζεται η ιδιωτικότητα των προσωπικών του δεδομένων, και το περιεχόμενο προσαρμόζεται άμεσα στην εκάστοτε στιγμή, ερμηνεύοντας τη διάθεση, τις ανάγκες και τις προθέσεις των χρηστών και εκπέμποντας, παράλληλα, στοχευμένες διαφημίσεις και επικοινωνία, τότε οι δυνατότητες για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τις διαφημιζόμενες εταιρείες που θα κάνουν χρήση αυτών των τεχνολογιών, έναντι αυτών που θα παραμείνουν στο παραδοσιακό διαφημιστικό μοντέλο, θα είναι τεράστιες.

Για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες του ΙοΤ, πρέπει να εξετάσουν επίσης τους σχετικούς κινδύνους, συμπεριλαμβανομένων των εμποδίων του ρυθμιστικού πλαισίου, των νομικών και κανονιστικών θεμάτων, των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, της έλλειψης προτύπων διασύνδεσης και της παρούσας περιορισμένης κλίμακας διάδοσης του ΙοΤ. Οι μεγαλύτερες προκλήσεις σχετίζονται με τη διασφάλιση της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι ένα θέμα με εκθετικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας, καθώς το IoT συγκεντρώνει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και συνδέει όλο και περισσότερες συσκευές, λογισμικό, μηχανήματα και ανθρώπους.

Ο κ. Ηλίας Βυζάς, εταίρος της ΕΥ στο τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, σχολιάζει: «Το IoT είναι μία τεχνολογία που ανατρέπει δραστικά τα δεδομένα της αγοράς. Για να πετύχουν οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, θα πρέπει να προχωρήσουν άμεσα σε καινοτομίες και να διαχειριστούν ενεργά τις προκλήσεις, για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών και να μπορούν να παρέχουν στοχευμένες εμπειρίες, πλούσιες σε περιεχόμενο. Η χώρα μας δεν πρέπει να μείνει πίσω σε αυτόν τον τομέα. Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, οι ελληνικές επιχειρήσεις που επενδύουν στο ΙοΤ και αξιοποιούν τις τεράστιες δυνατότητές του, αυξάνουν τις πιθανότητες να δουν τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών, το μερίδιο αγοράς αλλά και τα έσοδά τους να πολλαπλασιάζονται».

Οι ασφαλιστικές με το μεγαλύτερο μερίδιο στην ασφάλιση κυβερνοεπιθέσεων

Στο 1 δισ. ανέρχεται η παραγωγή των ασφαλίσεων για κυβερνοεπιθέσεις και απώλειες δεδομένων στις ΗΠΑ. Περίπου 120 εταιρείες δραστηριοποιούνται στον εν λόγω τομέα, ενώ ηγετική θέση σύμφωνα με την Fitch έχουν η AIG που ασφαλίζει το 12% της αγοράς, η Chubb που έχει μερίδιο 12% και η XL με 11%.

Στις εξειδικευμένες ασφαλίσεις έναντι των κινδύνων από ηλεκτρονικούς εγκληματίες στρέφονται σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί ανεξαρτήτως μεγέθους και επιχειρηματικού τομέα. Η Marsh & McLennan εκτιμά ότι η αγορά που έφτασε στο 1 δισ. το 2015 και τα 2 δισ. το 2014, μέχρι το 2020 μπορεί ακόμα και να πενταπλασιάσει την παραγωγή της.

«Είναι πιθανό μέχρι το 2020 η αγορά να φτάσει τα 20 δισ., ωστόσο η έλλειψη ενημέρωσης για τις κυβερνοασφαλίσεις είναι η μεγαλύτερη πρόκληση την οποία αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι ασφαλισμένοι και οι ρυθμιστικές αρχές», αναφέρει ο James Auden, Managing Director στη Fitch.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Προσοχή αν λάβετε τηλεφώνημα για εμπλοκή δικού σας ατόμου σε τροχαίο ατύχημα!

Σε έξαρση είναι η μέθοδος της εξαπάτησης μέσω τηλεφωνικών κλήσεων για δήθεν εμπλοκή συγγενικού προσώπου σε τροχαίο ατύχημα, με σκοπό την απόσπαση χρηματικού ποσού, σε πολλές περιοχές της χώρας.

Συγκεκριμένα, τα μέλη της εγκληματικής ομάδας, επικοινωνούν τηλεφωνικά, με ηλικιωμένα κυρίως άτομα, παρουσιάζοντας ψευδή γεγονότα ως αληθινά, προσποιούμενοι οικείο συγγενικό πρόσωπο των παθόντων (γιος ή κόρη) το οποίο δήθεν βρίσκεται σε δεινή θέση εξαιτίας σύλληψης του από την αστυνομία, συνεπεία τροχαίου ατυχήματος που έχει προκαλέσει.

Με αυτό το τρόπο δημιουργούν έντονη συναισθηματική φόρτιση στα θύματα και στην συνέχεια άλλος άγνωστος δράστης, προσποιούμενος αστυνομικό, απαιτεί μεγάλα χρηματικά ποσά από τους παθόντες, προκειμένου να αποφευχθούν οι άμεσες νομικές συνέπειες και η φυλάκιση του οικείου προσώπου.

Οι δράστες κατά την επικοινωνία τους, απαιτούν χρηματικά ποσά που κυμαίνονταν από 20.000 έως 100.000 ευρώ, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις ζητούν και χρυσαφικά.

Κατά το μήνα Αύγουστο τέτοια περιστατικά εξαπάτησης έχουν σημειωθεί σε Πτολεμαΐδα και γύρω περιοχές, στην Κρήτη (Χανιά και Ηράκλειο) καθώς και στο Άργος και γύρω περιοχές (και ενδεχομένως και σε άλλες περιοχές της χώρας). Αντίστοιχα περιστατικά έχουν αναφερθεί κατά τους προηγούμενους μήνες και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η αστυνομία δίνει τις παρακάτω συμβουλές για να αποφύγετε παρόμοια περιστατικά εξαπάτησης:

  • Να μην πείθεστε εύκολα από άτομα, τα οποία σας “πλησιάζουν” ως γνωστοί συγγενικών - φιλικών προσώπων.
  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε άγνωστα άτομα που επιχειρούν με διάφορα προσχήματα και τεχνάσματα να εισέλθουν στην οικία σας.
  • Εφόσον άγνωστο άτομο εισέλθει στην οικία σας με οποιαδήποτε πρόφαση (π.χ. διεξαγωγή έρευνας, πώληση κάποιου προϊόντος, ανάγκη να πραγματοποιήσουν μια κλήση κ.λπ.), να μην επιτρέπετε να μεταβαίνει σε άλλους χώρους του σπιτιού σας, πέραν αυτών που χρειάζεται και ποτέ να μην χάνετε την οπτική επαφή μαζί του.
  • Στην περίπτωση αυτή, να προσέχετε τα προσωπικά σας αντικείμενα, προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο αφαίρεσής τους με τη μέθοδο της απασχόλησης.
  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού - φιλικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο).Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).
  • Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού -συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό-συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι.
  • Σε κάθε περίπτωση, να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να παραδώσετε χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί-συγγενείς σας.
  • Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.
  • Να μην πείθεσθε εύκολα σε ευκαιριακές αγορές προϊόντων που σας προτείνουν άγνωστα άτομα, ιδιαίτερα δε δίχως να δείτε πρώτα τα προϊόντα αυτά.
  • Να μην πείθεστε από άγνωστους, οι οποίοι εμφανίζονται ως υπάλληλοι Δημόσιας Υπηρεσίας ή άλλου φορέα για την επιδιόρθωση κάποιου τεχνικού προβλήματος, εάν δεν τους έχετε εσείς προηγουμένως καλέσει.
  • Να μην πείθεστε όταν άγνωστοι σας ζητούν να καταβάλλετε χρήματα για οφειλές γνωστών ή συγγενικών προσώπων σε δημόσιες υπηρεσίες ή σε καταστήματα-εταιρείες για αγορά αγαθών-προσφορά υπηρεσιών.
  • Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.
  • Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.).
  • Προσπαθήστε να συγκρατήσετε τα χαρακτηριστικά των δραστών, καθώς και τα οχήματα με τα οποία κινούνται (αριθμό κυκλοφορίας, μάρκα οχήματος, χρώμα κ.λπ.), για να βοηθήσετε το έργο των διωκτικών αρχών.
  • Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.

29 Αυγ 2016

Οι πρώτες δοκιμές για το υπερυψωμένο λεωφορείο που περνάει πάνω από τα αυτοκίνητα! [Video]

Μόλις πριν λίγους μήνες στην Κίνα, κυκλοφόρησαν τα πρώτα σχέδια ενός υπερυψωμένου λεωφορείου, του οποίου ο σχεδιασμός θα του επέτρεπε να περνά κυριολεκτικά πάνω από τα αυτοκίνητα.

Οι πρώτες φωτογραφίες είχαν κάνει αίσθηση και είχαν εντυπωσιάσει τον περισσότερο κόσμο.




Η κύρια ιδέα ήταν ένα λεωφορείο το οποίο να μπορεί να κινείται συνεχόμενα πάνω από δύο λωρίδες κυκλοφορίας, ακόμα και αν αυτές είναι μποτιλιαρισμένες, ενώ οι επιβάτες να μπορούν να επιβιβάζονται και αποβιβάζονται σε επίσης υπερυψωμένους σταθμούς.


Η εταιρία Jinchuang Corp ωστόσο, ανέλαβε σε διάστημα λιγότερο των τριών μηνών και υλοποίησε αυτό το σχέδιο με την κωδική ονομασία TEB-1! Έτσι, στις αρχές Αυγούστου έγινε στην πόλη Qinhuangdao η πρώτη δοκιμή του υπερυψωμένου λεωφορείου σε πραγματικές συνθήκες!

Σύμφωνα με τους εμπνευστές της ιδέας, το κόστος του λεωφορείου είναι πολύ χαμηλότερο από το να κατασκευαστούν νέοι σταθμοί μετρό, ενώ ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι ο απαραίτητος εξοπλισμός υποδομής είναι πολύ απλός στο να κατασκευαστεί. 

Το σχέδιο του λεωφορείου θυμίζει καταμαράν. Με το χώρο επιβατών να βρίσκεται 2,10 μέτρα πάνω από το έδαφος στηριζόμενο στις δύο πλευρές του οχήματος που πατάνε στις ράγες, ενώ η καμπίνα του είναι χωρητικότητας 300 επιβατών.


Το συνολικό μήκος του είναι 22 μέτρα, ενώ το πλάτος του είναι 7,8 μέτρα και έτσι επιτρέπει σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες να περνάνε από κάτω. Το TEB-1 κινείται με ηλεκτροκινητήρα και μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα που φτάνει μέχρι τα 60 χλμ/ώρα.

Αν και η πρώτη δοκιμή για πολλούς αμφισβητήθηκε, ότι δεν ήταν καν αληθινό γεγονός, ωστόσο κυκλοφόρησαν φωτογραφίες και βίντεο που δείχνουν το αντίθετο.


Αν πάλι ανυπομονείτε να δείτε το project ολοκληρωμένο, θα πρέπει να έχετε υπομονή καθώς η ιδέα θα χρειαστεί αρκετό καιρό ακόμα εξέλιξης και δοκιμών, μέχρι να μπορέσει να στηθεί δίκτυο και να υπάρχουν όλες οι υποδομές ώστε το υπερυψωμένο λεωφορείο να κυκλοφορήσει επίσημα.

Δείτε το σχετικό Βίντεο:





INTERAMERICAN: Ενισχύει την ηγετική της θέση στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων

Σημαντική αύξηση πελατών κατά 8,4% στον κλάδο ασφάλισης Αυτοκινήτου πέτυχε η INTERAMERICAN κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, φθάνοντας στους 553.774 πελάτες έναντι 510.961 κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και αυξάνοντας το μερίδιό της επί του συνόλου των ασφαλισμένων οχημάτων της αγοράς σε ηγετικό επίπεδο.

Στον ιδιαίτερα ευμετάβλητο, για πολλούς λόγους -ανασφάλιστα οχήματα, δραστηριοποίηση ΕΠΥ, οξύς ανταγωνισμός κ.ά.- και μοναδικό υποχρεωτικό κλάδο ασφάλισης η εταιρεία έχει αναπτύξει κατά τα τελευταία χρόνια μια σταθερή δυναμική, που της εξασφαλίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και οφείλεται σε μια σύνθεση σημαντικών παραγόντων και σε πολιτική, που συγκλίνουν στο όφελος του πελάτη και τη διαφοροποιούν αισθητά από τις άλλες εταιρείες.

Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα οχημάτων κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου ανήλθαν σε 68,8 εκατ. ευρώ, έναντι 70,8 εκατ. πέρυσι (μόλις 2,9% μείωση), σε μια περίοδο κατά την οποία η αγορά υπέστη μεγάλη μείωση στο σύνολό της, που έφθασε στο 11,1% (στοιχεία Μαϊου). Τα δεδομένα, που χαρακτηρίζουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της INTERAMERICAN στον κλάδο, είναι:

  • ο πλουραλισμός στη διανομή, με ισορροπημένη σχέση παραγωγής μεταξύ των φυσικών δικτύων -όπου το 50,6% προέρχεται από το εταιρικό δίκτυο agency και το δίκτυο συνεργαζομένων brokers- και των απευθείας πωλήσεων, όπου το 49,4% παρήγαγε η Anytime,
  • η καινοτομία, με εφαρμογές σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας και νέα προγράμματα, όπως το οικονομικότερο “Buy the Mile”, το οποίο βασίζεται στην εφαρμογή της τηλεματικής και της τιμολόγησης με το χιλιόμετρο, κερδίζοντας την προτίμηση νέων πελατών που κάνουν λιγότερα από 5.000 χιλιόμετρα ετησίως,
  • η καθετοποίηση της διαχείρισης (underwriting, αξιοποίηση ιδιόκτητων υποδομών-CarPoint και συνεργείων, απλοποίηση αποζημιωτικών διαδικασιών), με συνέπεια τον καλύτερο έλεγχο του δείκτη ζημιών που έχει περιοριστεί στο 55,9% από το 67,5% πέρυσι,
  • οι εσωτερικές συνέργειες, καθώς η οδική βοήθεια INTERAMERICAN, που ηγείται της ασφαλιστικής αγοράς στον τομέα, προσθέτει σημαντική αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες,
  • η υψηλή ικανοποίηση των πελατών, ως αποτέλεσμα όλων των ανωτέρω αναφερόμενων χαρακτηριστικών, που αντικατοπτρίζεται στον ειδικό δείκτη NPS (Net Promoter Score), ο οποίος κυμαίνεται στη διεθνώς υψηλή επίδοση των 62 μονάδων για τις αποζημιώσεις αυτοκινήτου και αφορά κυρίως στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας για ασφάλιση αυτοκινήτου σε τρίτους.
Ειδικότερα η Anytime, που αποτελεί πρωτοπόρο τρόπο διανομής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έφθασε κατά το πρώτο εξάμηνο τους 280.000 πελάτες με αύξηση κατά 33.000 από το 2015, ξεπερνώντας το ήμισυ των ασφαλισμένων οχημάτων της εταιρείας, ενώ αύξησε την παραγωγή της κατά 3,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, φθάνοντας τα 34,1 εκατ. ευρώ. Η Anytime ανέπτυξε περαιτέρω τις συνεργασίες με retailers στη διανομή και επιπλέον, διατίθεται και από τα φυσικά δίκτυα με πολύ καλά αποτελέσματα, καταρρίπτοντας τον μύθο του «εσωτερικού ανταγωνισμού» και εμπλουτίζοντας τις δυνατότητες επιλογής του πελάτη.

Στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, είναι ενδεικτική της ποιότητας και της επιτυχούς εστίασης στον πελάτη η ελαχιστοποίηση των παραπόνων. Κατά το 2015, η INTERAMERICAN είχε καταγράψει αντιστοιχία παραπόνων στις αποζημιώσεις 1 προς 1.856. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία, κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, κατέβαλε αποζημιώσεις για 22.128 περιπτώσεις στον κλάδο συνολικού ύψους 27,1 εκατ., ενώ κατά το 2015 είχε πληρώσει σε αποζημιώσεις ασφάλισης αυτοκινήτων 59,2 εκατ. ευρώ.