5 Δεκ 2016
Ορίζων Ασφαλιστική: Ημερίδα Συνεργατών Δυτικής Ελλάδος
Με άριστη οργάνωση και ιδιαίτερη επιμέλεια, η Ορίζων Ασφαλιστική διοργάνωσε με επιτυχία στην Πρέβεζα στις 7 Νοεμβρίου 2016 Ημερίδα Συνεργατών Δυτικής Ελλάδος. Συνεργάτες της Εταιρίας παρευρέθησαν στο ξενοδοχείο "MARGARONA ROYAL HOTEL", τους οποίους υποδέχθηκε το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας.
Οι Συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν άκρως ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις που είχαν ως σκοπό την άμεση ενημέρωσή τους για τα νέα προϊόντα της Εταιρίας, καθώς και εκπαίδευση σε τεχνικές ασφαλίσεις, όπως αυτές του κλάδου Περιουσίας & κλάδου Αστικής Ευθύνης.
Η παρουσίαση έγινε από τον κ. Τσακατούρα Γεώργιο, Διευθυντής Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης, ο οποίος στην ομιλία του ενημέρωσε εκτενέστερα τους παρευρισκόμενους για τα νέα άκρως ανταγωνιστικά προγράμματα της Εταιρίας, και τρόπους προώθησης τους στην αγορά, καλύπτοντας πάντα τις ανάγκες των ασφαλιζομένων.
Στην ημερίδα παρευρέθηκε η κ. Ντούνη Μαρία, Επιθεωρητής Πωλήσεων και ο κ. Θεοφίλου Δημήτριος, Επιθεωρητής Πωλήσεων, οι οποίοι είναι πάντα δίπλα στις ανάγκες των συνεργατών της Ορίζων Ασφαλιστικής.
Η παρουσίαση έκλεισε με χαμόγελο και αισιοδοξία για μια νέα παραγωγική χρονιά, και με την υπόσχεση και από τα δύο μέρη, Συνεργάτες & Εταιρία, ότι θα συνεχίσουν να πορεύονται δυναμικά για την επίτευξη των κοινών τους στόχων.
2 Δεκ 2016
INTERAMERICAN: Δωρεάν ασφάλιση δρομέων σε 2 αθλητικές εκδηλώσεις
2.12.16
1ο Acropolis Night Run, Άμεση Ιατρική Βοήθεια, Πράξεις Ζωής, Χορηγία, Interamerican, Kallithea Night Run
No comments
Οι υπηρεσίες που διαθέτει η INTERAMERICAN για άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, βασιζόμενες στο εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό υγειονομικής υποστήριξης και στις ιδιόκτητες υποδομές – τον στόλο ασθενοφόρων, αποτελεί τον πιο σταθερό πρεσβευτή κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας, εδώ και αρκετά χρόνια.
Στο οργανωμένο σχέδιο ΕΚΕ "Πράξεις Ζωής" της INTERAMERICAN, η συνεισφορά αναλόγων υπηρεσιών είναι σημαντικής κοινωνικής αξίας και προσμετράται στο "κοινωνικό κεφάλαιο" που αποδίδει η εταιρεία. Πρόσφατα, η INTERAMERICAN ασφάλισε δωρεάν όλους τους δρομείς-πολίτες που συμμετείχαν σε δύο μαζικές αθλητικές εκδηλώσεις δρόμων υγείας.
Η χορηγία ασφαλιστικής κάλυψης αφορούσε στο διεθνές "1ο Acropolis Night Run", που οργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου στην Αθήνα με περισσότερους από 2.800 δρομείς από 14 χώρες, σε διαδρομή 5.000 μέτρων. Ασφάλιση δρομέων προσέφερε η εταιρεία και στο "Kallithea Night Run" στις 22 Οκτωβρίου με περισσότερες από 2.000 συμμετοχές, που οργάνωσε ο Φιλαθλητικός Σύλλογος Καλλιθέας σε διαδρομές 2,5 και 5 χιλιομέτρων.
Η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN ήταν παρούσα με ασθενοφόρα και εξειδικευμένο προσωπικό φέτος και στους δρόμους Υγείας που οργάνωσε ο Σύλλογος Υγείας Δρομέων Αθήνας, 10 και 20 χιλιομέτρων, καθώς και σε εκδηλώσεις δήμων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Επίσης, διατέθηκαν δωρεάν ασθενοφόρα στο πλαίσιο της υποστήριξης πρωτοβουλιών για ηλικιωμένους ("Γραμμή Ζωής" και Κοινωνική Μέριμνα Μοσχάτου).
1 Δεκ 2016
Η NN Hellas δραστηριοποιείται για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
1.12.16
Διαγωνισμός, ΜΚΟ "ΠΕΡΠΑΤΩ", Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, Σεμινάριο, Facebook, NN Hellas
No comments
Η ΝΝ Hellas, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (03 Δεκεμβρίου 2016), αναλαμβάνει μία σημαντική πρωτοβουλία σε συνεργασία με τον Παραολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά και τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση για άτομα με κινητικά προβλήματα «ΠΕΡΠΑΤΩ».
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα διαγωνισμό που θα πραγματοποιηθεί μέσω της σελίδας του Παραολυμπιονίκη στο Facebook και θα καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν. Δέκα από αυτούς θα κερδίσουν τη συμμετοχή τους σε ένα ολοκληρωμένο δεκαήμερο Σεμινάριο στο Κέντρο Εκπαίδευσης Αυτόνομης Διαβίωσης της ΜΚΟ «ΠΕΡΠΑΤΩ», με στόχο να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες που θα τους καταστήσουν πλήρως ανεξάρτητους στην καθημερινότητά τους.
Ο Μάκης Καλαράς, Παραολυμπιονίκης θερινών και χειμερινών αγώνων, συνεχίζει την ενασχόλησή του με μία πλειάδα αθλημάτων, ενώ ταυτόχρονα επισκέπτεται σχολεία και Πανεπιστήμια με σκοπό την παρακίνηση μέσα από τις ομιλίες του. Είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος μέσα από τα επιτεύγματά του αποδεικνύει καθημερινά την αγάπη του για τη ζωή. Ο ίδιος συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια με το Σύλλογο Ατόμων με Κινητικά Προβλήματα και Φίλων Ν. Ροδόπης «ΠΕΡΠΑΤΩ», μία ΜΚΟ που δραστηριοποιείται από το 2002 με στόχο να προσφέρει λύσεις - μέσα από συντονισμένες ενέργειες - στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Άτομα με Αναπηρία στην καθημερινότητά τους.
Το Σεμινάριο που θα χορηγηθεί από την NN Hellas θα περιλαμβάνει δράσεις, όπως αθλητικές δραστηριότητες (γυμναστική, καταδύσεις, θεραπευτική ιππασία κτλ.) και εκπαίδευση για την πλήρη ανεξαρτητοποίηση των συμμετεχόντων τόσο κατά τις μετακινήσεις τους όσο και κατά τη συνολική καθημερινή τους διαβίωση. Το Σεμινάριο θα διαρκέσει 10 ημέρες και θα πραγματοποιηθεί υπό την καθοδήγηση και το συντονισμό του Παραολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά, στην Κομοτηνή τον Απρίλιο του 2017.
Η NN Hellas, πάντα αρωγός και δημιουργός πρωτοβουλιών με στόχο την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων που χρήζουν υποστήριξης, στέκεται δίπλα στα άτομα με κινητικά προβλήματα και το αποδεικνύει έμπρακτα.
29 Νοε 2016
Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αποζημίωσης Κλάδου Αυτοκινήτων e-claim
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αναγνωρίζοντας τη σημασία της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων προς τους καταναλωτές και ενσωματώνοντας τις πλέον σύγχρονες web τεχνολογίες, ανακοινώνει το λανσάρισμα της νέας πρωτοποριακής υπηρεσίας αποζημίωσης e-claim.
Μέσω της υπηρεσίας e-claim, που πρώτη η Ευρωπαϊκή Πίστη παρέχει στην Ασφαλιστική αγορά, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε Ασφαλισμένο της Εταιρίας στον Κλάδο Αυτοκινήτου, να ενημερώνεται online για την εξέλιξη της διαδικασίας αποζημίωσης σε περίπτωση ατυχήματός του, παρέχοντας τη σχετική πληροφόρηση για τα στάδια της ζημιάς του μέχρι την καταβολή της αποζημίωσης.
Πιο συγκεκριμένα, οι Ασφαλισμένοι της Εταιρίας που έχουν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, αποκτούν αυτόματα πρόσβαση στην υπηρεσία e-claim, μέσω της οποίας μπορούν να ενημερωθούν για τα στοιχεία της ζημιάς, τα στοιχεία των εμπλεκόμενων στο ατύχημα, την πορεία της υπόθεσής τους βήμα – βήμα, για τα έγγραφα που πρέπει να υποβληθούν, την εντολή πραγματογνωμοσύνης, τα στοιχεία του προσωπικού τους Διακανονιστή, αλλά και ενημέρωση για τα στοιχεία καταβολής της αποζημίωσης.
Η υπηρεσία είναι αρχικά διαθέσιμη για τους ασφαλισμένους της Εταιρίας που έχουν εμπλακεί σε ατύχημα χωρίς δική τους ευθύνη και έχουν ενταχθεί στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής (Φιλικός Διακανονισμός), με άμεσο στόχο την σταδιακή επέκταση και στις υπόλοιπες κατηγορίες αποζημιώσεων.
Με το e-claim η Ευρωπαϊκή Πίστη καινοτομεί τεχνολογικά για μια ακόμη φορά, παρέχοντας άμεση πληροφόρηση με εύκολο, κατανοητό τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή ο χρήστης της υπηρεσίας επιθυμεί, καθώς η πρόσβαση γίνεται ακόμη και μέσω Smartphone.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, θα συνεχίσει να επενδύει σε τεχνολογικές εφαρμογές με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Ασφαλισμένους της και τους Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεών της.
25 Νοε 2016
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για το δίκτυο συνεργατών
25.11.16
Δίκτυο Συνεργατών, Ηλεκτρονικές υπηρεσίες, Υδρόγειος Ασφαλιστική, YdrogiosOnLine
No comments
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική εμπλουτίζει συνεχώς τις υπηρεσίες της προς το δίκτυο των συνεργατών της με στόχο να παρέχει σε αυτούς εύχρηστα εργαλεία που διευκολύνουν το καθημερινό τους έργο και συμβάλλουν στην άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Οι συνεργάτες της εταιρείας μπορούν πλέον να προχωρούν σε άμεση έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου κατοικίας μέσω της ολοκληρωμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας YdrogiosOnLine. Πιο συγκεκριμένα, στην πλατφόρμα έχουν πρόσφατα προστεθεί νέες επιλογές που δίνουν τη δυνατότητα στο συνεργάτη να προβεί, εύκολα και γρήγορα, σε τιμολόγηση, δημιουργία αίτησης ασφάλισης, έκδοση και εκτύπωση ασφαλιστηρίου κατοικίας – μόνιμης, εξοχικής ή ενυπόθηκης– σε οποιοδήποτε από τα σχετικά προγράμματα ασφάλισης της εταιρείας.
Επιπλέον, η Υδρόγειος Ασφαλιστική, σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και το Διατραπεζικό Σύστημα Πληρωμών ΔΙΑΣ (Υπηρεσία Dias Credit Transfer Online), παρέχει πλέον στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να εξοφλούν άμεσα και σε πραγματικό χρόνο τις καταστάσεις πληρωμής τους προς την εταιρεία. Η εξόφληση γίνεται μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής οποιασδήποτε τράπεζας συμμετέχει στο σύστημα ΔΙΑΣ, εφόσον ο συνεργάτης διατηρεί τραπεζικό λογαριασμό και έχει πρόσβαση στην υπηρεσία Web Banking αυτής.
Με τη χρήση αυτού του τρόπου πληρωμής, ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου, η εξόφληση εμφανίζεται στην εταιρεία σε πραγματικό χρόνο και ενημερώνεται αυτόματα η εφαρμογή Agent Print του συνεργάτη.
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική συνεργάζεται με περισσότερους από 2.000 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές σε όλη την Ελλάδα, μέσω των οποίων διαθέτει αποκλειστικά τα προϊόντα της.
24 Νοε 2016
INTERAMERICAN: Εστιάζει στην τηλεματική για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων
24.11.16
Αυτοκίνητο, Μέτρα πρόληψης, Οδική Ασφάλεια, Τηλεματική, Τροχαία ατυχήματα, Anytime, Interamerican
No comments
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων (20 Νοεμβρίου), η INTERAMERICAN υπενθυμίζει την ανάγκη της συμβολής όλων των σχετικών φορέων και ιδιαίτερα της ασφαλιστικής κοινότητας, σε μια κοινή και οργανωμένη προσπάθεια περιορισμού των τραγικών -κοινωνικών, δημογραφικών, οικονομικών κ.ά.- συνεπειών του «πολέμου της ασφάλτου»
Η εταιρεία, με ηγετική δραστηριότητα στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων που ορίζεται από ένα πελατολόγιο 570 χιλιάδων ασφαλισμένων στον κλάδο, από τους οποίους οι 289 χιλιάδες προέρχονται από την Anytime, προσεγγίζει μεθοδικά την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας τόσο μέσω της ενημέρωσης όσο και ασφαλιστικά, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της για την ανάπτυξη της καινοτομίας. Η INTERAMERICAN προσαρμόζει τα ασφαλιστικά προγράμματά της στην πρόληψη και αντιμετώπιση των αιτίων πρόκλησης δυστυχημάτων, τα οποία αφορούν σε παράγοντες που διαφοροποιούνται ταχύτατα κατά τα τελευταία χρόνια, ενώ αξιοποιεί με βέλτιστη χρήση τις υποδομές της στον τομέα βοήθειας. Σημειώνεται ότι, με βάση τα οικονομικά στοιχεία, κατά το 2015 η INTERAMERICAN κατέβαλε 7,53 εκατ. ευρώ για θανάτους και 15,41 εκατ. για σωματικές βλάβες και αναπηρίες από τροχαία δυστυχήματα. Συνολικά, πέρυσι η εταιρεία κατέβαλε 22,94 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις θυμάτων από τροχαία δυστυχήματα. Φέτος, κατά το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου οι αντίστοιχες αποζημιώσεις προσεγγίζουν τα 2 εκατ. για θανάτους και έχουν φθάσει τα 12,82 εκατ. για σωματικές βλάβες και αναπηρίες.
«Το ενδιαφέρον μας στρέφεται, κυρίως, στον έλεγχο της οδηγικής συμπεριφοράς και την αύξηση της οδικής ασφάλειας μέσω των εφαρμογών τηλεματικής, σε πρώτη φάση με την ελκυστική διαφοροποίηση της τιμολόγησης μέσω της οικονομικότερης χρήσης του αυτοκινήτου -όπως συμβαίνει με το πρόγραμμα “Buy the Mile”- ενώ σε επόμενη φάση, θα ακολουθήσει η παραμετροποίηση των τρόπων με τους οποίους οδηγεί κάποιος. Είμαστε συνεχώς ανοιχτοί στις προκλήσεις της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας, όπως αυτή της τηλεκατεύθυνσης και της αυτοκίνησης οχημάτων, συμμετέχοντας σε σχετικά πιλοτικά projects. Εκτιμάται ότι οι εφαρμογές της τεχνολογίας θα περιορίσουν δραστικά τα τροχαία δυστυχήματα, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές. Παράλληλα, στο δύσκολο επίπεδο της εκπαίδευσης και ενημέρωσης των πολιτών, που για να γίνει αποτελεσματική και να αποδώσει σε βάθος χρόνου με αλλαγή της οδικής κουλτούρας, προϋποθέτει θεσμική εισαγωγή της τακτικής κυκλοφοριακής αγωγής τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η εταιρεία μας έχει αναλάβει υπεύθυνη, οργανωμένη ανάπτυξη πρωτοβουλιών εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Πλέον, σε αυτό το επίπεδο εμείς εστιάζουμε στην ενημέρωση ομάδων υψηλού κινδύνου, όπως π.χ. είναι οι δικυκλιστές» τονίζει σχετικά με την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της INTERAMERICAN.
Η εταιρεία, όπως επισημαίνει το διοικητικό της στέλεχος, παρέχει επιπλέον αξία αποτροπής της θανατηφόρου έκβασης δυστυχήματος χάρη στη μετρήσιμη αποτελεσματικότητα της εσωτερικής συνέργειας και έγκαιρης επέμβασης, σε ανάλογες περιπτώσεις, των εταιρικών υπηρεσιών Άμεσης Ιατρικής και Οδικής Βοήθειας, που περιορίζει σημαντικά τον κρίσιμο χρόνο της μεταφοράς των τραυματιών σε νοσοκομείο. Υπογραμμίζεται πως η ΙΝΤERAMERICAN, που ηγείται της ασφαλιστικής αγοράς στον τομέα βοήθειας κατέχοντας μερίδιο υψηλότερο του 31%, ανταποκρίθηκε κατά το 2015 με παροχή Οδικής Βοήθειας σε 302.865 περιστατικά, ενώ κατά το δεκάμηνο του 2016 τα περιστατικά που έχει υποστηρίξει έχουν φθάσει ήδη τα 290.980.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας - Διεύθυνσης Τροχαίας, οι θάνατοι πέρυσι από τροχαία δυστυχήματα ανήλθαν σε 789, παρουσιάζοντας μη αξιολογήσιμη μείωση σε σχέση με το 2014 (1,1%). Ο δείκτης των βαρέων τραυματισμών που μεταφράζονται σε μεγάλο διαχειριστικό κόστος υγείας πλήττοντας ταυτόχρονα την απασχόληση και την οικογενειακή ευημερία, παρέμεινε αμετάβλητος, ενώ τα θανατηφόρα δυστυχήματα με δικυκλιστές έφθασαν τα 287. Εκτός της παραβίασης του ορίου ταχύτητας, που παραμένει η συχνότερη αιτία δυστυχημάτων, οι συχνότερες αιτίες αποδίδονται στη μέθη, την απόσπαση της προσοχής του οδηγού -με έμφαση στην ανερχόμενη αιτία της χρήσης κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση- και στη μη χρήση κράνους και ζώνης.
23 Νοε 2016
Allianz Ελλάδος: "Τολμάμε και πετυχαίνουμε τους στόχους μας"
Στην ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Πωλήσεων Agency, που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής, τα διοικητικά στελέχη της εταιρείας επιβράβευσαν τους Συνεργάτες που τόλμησαν και πέτυχαν τους στόχους τους μέσα σε μία χρονιά προκλήσεων, ραγδαίων και δυσμενών κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων και θεσμικών αλλαγών.
Οι Συνεργάτες της Allianz Ελλάδος είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο κ. Φιλίππα Μιχάλη, για τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, την εικόνα του πρώτου εξαμήνου του 2016, τις αλλαγές που συντελούνται στο παγκόσμιο γίγνεσθαι αλλά κυρίως για τους στόχους της Allianz Ελλάδος στο προσεχές διάστημα και τη δική τους σημαντική θέση στο φιλόδοξο πλάνο της εταιρείας. «Συνεχίζουμε να ενισχύουμε διαχρονικά το μερίδιό μας στην αγορά, με σεβασμό στη χρηματοοικονομική κοινότητα μέσα στην οποία λειτουργούμε. Ειδικότερα, σε ένα 2ο εξάμηνο του 2015 πολύ διαφορετικό, καταφέραμε με τη δική σας ευελιξία και τα σωστά αντανακλαστικά, να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας και να κλείσουμε τη χρονιά κερδίζοντας μερίδιο αγοράς», επεσήμανε η κ. Φ. Μιχάλη.
Το 1ο εξάμηνο του 2016, βρήκε την Allianz Ελλάδος κατά 0,9% πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων, 2,6% πάνω από την αγορά στις Aσφαλίσεις Ζωής & Υγείας, ενώ στις Γενικές Ασφαλίσεις, παρά τον έντονο ανταγωνισμό που έχει παρασύρει σε πόλεμο τιμών τον ασφαλιστικό κλάδο, βρέθηκε μόλις κατά 0,6% κάτω από τον μέσο όρο της αγοράς.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η κ. Φ. Μιχάλη στους ποιοτικούς δείκτες με τους οποίους η Allianz Ελλάδος αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της και οι οποίοι θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό κριτήριο απόδοσης της εταιρείας και τα επόμενα χρόνια. «Μέσα σε ένα θεσμικό πλαίσιο ολοένα και πιο αυστηρό αλλά και διαφανές προς τον καταναλωτή, καταφέραμε να ανεβάσουμε τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις, κατακτώντας επάξια τον τίτλο του ηγέτη στην πιστότητα των πελατών. Οι πελάτες αναγνωρίζουν σε εμάς τη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία. Είστε όμως εσείς, οι άνθρωποί της, που κάνετε τη διαφορά και διασφαλίζετε την εξαιρετική εμπειρία του καταναλωτή μαζί μας», απευθύνθηκε προς τους Συνεργάτες η κ. Φ. Μιχάλη.
Η κ. Φ. Μιχάλη έκλεισε την ομιλία της με ένα παρακινητικό μήνυμα αλλαγής προς τους Συνεργάτες της Allianz: «Με παρακαταθήκη και κληρονομιά τα όσα έχουμε, οφείλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτά τα γερά θεμέλια, ακόμα περισσότερα. Ο μοχλός ανάπτυξής μας σε αυτή την ανοδική πορεία αλλαγής, είστε εσείς, το Δυναμικό Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος. Και είμαι βέβαιη ότι θα πετύχουμε. Γιατί επενδύουμε στην εξέλιξή σας, έχοντας πάντα τη στήριξη ενός δυνατού παγκόσμιου Ομίλου, πρόσβαση σε τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές, δυνατό brand name στην αγορά, το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό και την εμπιστοσύνη των πελατών μας, των ανθρώπων μας και της κοινωνίας».
Τη σκυτάλη της εκδήλωσης πήρε ο επίσημος προσκεκλημένος ομιλητής της Allianz Ελλάδος, κ. Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1, σχολιαστής των σημερινών αγώνων στη γερμανική τηλεόραση και Ειδικός του Ομίλου Allianz σε θέματα ασφαλούς οδήγησης. Ο κ. Danner με συμμετοχή σε 47 Grand Prix και παγκόσμιες διακρίσεις σε πολλά πρωταθλήματα τη δεκαετία του ’80, μετέφερε το κοινό στον κόσμο της Formula 1. Μέσα από τα προσωπικά του βιώματα και εύστοχους παραλληλισμούς με τον επαγγελματικό στίβο, μετέδωσε στους παρευρισκόμενους, τη σημασία της ομαδικότητας, το πάθος για τον «αγώνα», τη συγκέντρωση στο στόχο και τη σπουδαιότητα της σωστής προετοιμασίας για τη νίκη.
Η κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, επικεντρώθηκε στoυς τρεις βασικούς άξονες στους οποίους η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει: Προϊόντα, Πελάτες, Συνεργάτες. H Allianz Ελλάδος βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων Κατοικίας και Επιχείρησης, εμπλουτίζοντας τις παρεχόμενες καλύψεις, διαθέτοντας νέα προϊόντα σε προσιτά ασφάλιστρα. Στην ασφάλιση Κατοικίας η κ. Θ. Σταθούρου ανακοίνωσε και την έναρξη ενεργειών cross selling οι οποίες στοχεύουν στην επιβράβευση των πελατών που εμπιστεύονται την εταιρεία και στην κάλυψη περισσότερων αναγκών του υφιστάμενου πελατολογίου. Έμφαση δόθηκε και στους τομείς Υγείας & Προστασίας, όπου η εταιρεία διατηρεί σταθερά ανταγωνιστικές τιμές και Σύνταξης & Αποταμίευσης, που βρίσκονται ξανά στο προσκήνιο με την επαναδιάθεση του Unit Linked προγράμματος My Global Allianz.
Τέλος, η κ. Θ. Σταθούρου αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που υλοποιεί η εταιρεία προκειμένου να θωρακίσει με εφόδια και εργαλεία δουλειάς τους Συνεργάτες της, εστιάζοντας στη συνεχή εκπαίδευση και επαναπιστοποίησή τους (3.070 επαναπιστοποιήσεις το 2015) καθώς και στις ψηφιακές λύσεις της Allianz, που εξελίσσονται και κυριαρχούν στην καθημερινή τους επαφή με τους πελάτες τους.
Κλείνοντας, η κ. Σταθούρου απευθύνθηκε στο Δίκτυο Πωλήσεων της εταιρείας: «Χωρίς τόλμη δεν υπάρχει νίκη. Αυτή άλλωστε είναι και η βάση της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Είμαστε εδώ για να δίνουμε στους πελάτες μας τη σιγουριά που χρειάζονται προκειμένου να μπορούν να τολμούν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους».
22 Νοε 2016
AXA: Δώρα για τα 10 χρόνια του Προγράμματος Επιβράβευσης Bonus της Alpha Bank
Η AXA, ως Μεγάλος Συνεργάτης στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Bonus της Αlpha Bank, συμμετέχει στον εορτασμό των 10 χρόνων επιτυχημένης πορείας του Προγράμματος και χαρίζει μεγάλα δώρα στους κατόχους των καρτών Bonus.
Στο πλαίσιο του προγράμματος που θα διαρκέσει έως τις 10 Δεκεμβρίου, 150 τυχεροί που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους σε ένα από τα 4.000 συνεργαζόμενα καταστήματα με οποιαδήποτε κάρτα Bonus της Alpha Bank θα κερδίσουν δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ για όλα τα προϊόντα της AXA.
Οι 150 νικητές, κάτοχοι καρτών Bonus, θα ενημερώνονται μέσω της απόδειξης της αγοράς τους με το μήνυμα: «ΚΕΡΔΙΣΑTE ΒΟNUS» «10 Χρόνια Βοnus! Συγχαρητήρια. Κερδίσατε μία δωροεπιταγή από την AXA Ασφαλιστική. Ενημερωθείτε στο 210 9892850.» Στην προωθητική ενέργεια συμμετέχουν και οι συναλλαγές σε Bonus συνεργάτες κατά τις οποίες δεν εκδίδεται απόδειξη, π.χ. ηλεκτρονικές. Οι νικητές θα ενημερώνονται τηλεφωνικώς ή/και μέσω sms από την Alpha Bank.
Εξίσου σημαντικό είναι και το όφελος για τους πελάτες που θα επιλέξουν να πληρώσουν τα ασφάλιστρά τους στην AXA με τη χρήση της Bonus κάρτας τους καθώς θα κερδίσουν από τη συναλλαγή τους δεκαπλάσιους πόντους.
ERGO: Διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά ως TRUE LEADER για το 2015
Η ERGO διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά στον αναγνωρισμένο θεσμό βράβευσης των υγιών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στη χώρα μας «True Leader 2015», που διοργανώνει η ICAP Group.
Ο θεσμός "True Leader" εδώ και έξι χρόνια αναγνωρίζει και επιβραβεύει τις Εταιρίες και τους Ομίλους που συνδυάζουν τέσσερα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια: τα υγιή οικονομικά αποτελέσματα, την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, την ηγετική θέση στον κλάδο και την υψηλή πιστοληπτική ικανότητα (ICAP Credit Score).
Η διάκριση της ERGO για το προηγούμενο έτος συνιστά μια σημαντική επιβράβευση καθώς το 2015 ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις. Η ERGO Ζημιών διακρίθηκε ως “True Leader” καταλαμβάνοντας τη 2η θέση στον κλάδο της και την 49η θέση στη γενική κατάταξη σε σύνολο 500 εταιριών. H εταιρία ικανοποιεί όλα τα κριτήρια που χρησιμοποιεί η ICAP για τον θεσμό αυτό δηλαδή, με βάση τα κέρδη EBITDA, τον αριθμό προσωπικού, τη θέση της στον κλάδο από πλευράς κύκλου εργασιών και τη διαβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας (ICAP Score).
Η βράβευση της ERGO πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο επίσημης τελετής, γιορτής του υγιούς επιχειρείν, παρουσία 300 περίπου υψηλόβαθμων στελεχών των σημαντικότερων επιχειρήσεων, εκπροσώπων της Κυβέρνησης και των σημαντικότερων Φορέων Επιχειρηματικότητας της χώρας και το βραβείο παρέλαβε ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO κ. Στάθης Τσαούσης. Ο CEO της Εταιρείας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας σε σχετική δήλωσή του σημείωσε ότι: «H βράβευση είναι αποτέλεσμα της επιτυχημένης στρατηγικής για κερδοφόρο ανάπτυξη που ακολουθούμε πιστά τα τελευταία χρόνια και επιβεβαιώνει το σπάνιο περιβάλλον εργασίας, που ενθαρρύνει την ομαδική συνεισφορά και στηρίζεται στην εμπιστοσύνη και την άμεση και ανοικτή επικοινωνία. Είναι η επιβράβευση των προσπαθειών των συνεργατών μας και του προσωπικού μας που εργάζονται με ομαδικό πνεύμα, ήθος και επαγγελματισμό για τους κοινούς μας στόχους».
21 Νοε 2016
INTERLIFE: Digital διαφημιστική καμπάνια "Ένα βήμα μπροστά"
21.11.16
25 Χρόνια, Ένα βήμα μπροστά, Digital διαφημιστική καμπάνια, Interlife, Internet, Video
No comments
Με αφορμή τα 25 χρόνια από την ίδρυσή της και τη συνεχή ανοδική της πορεία, η INTERLIFE ξεκίνησε digital διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Ένα βήμα μπροστά».
Στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει το μέγεθος και τη δυναμική της εταιρίας, με βασικούς άξονες τα Καινοτόμα Ασφαλιστικά Προγράμματα που προσφέρει στην Ασφαλιστική Αγορά, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τις σχετικές ενέργειες στις οποίες προβαίνει τονίζοντας, παράλληλα, το Υπεύθυνο Επιχειρείν που αποτελεί την κινητήριο δύναμη της INTERLIFE εκφρασμένο μέσα από την αξιοπιστία τη φερεγγυότητα και τη γρήγορη εξυπηρέτηση που την χαρακτηρίζει.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίχθηκε ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσίων Σχέσεων και προωθήθηκε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin & Youtube) και στον κλαδικό ηλεκτρονικό τύπο.
Δείτε το video:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)