>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Ιουλ 2017

Πότε λήγει ο Δακτύλιος για το καλοκαίρι 2017

Την Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017 είναι η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά-ζυγά) για την περίοδο 2016-2017, στην περιοχή του ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ.

Ο Μικρός Δακτύλιος ορίζεται από τις οδούς:

[Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή – Λ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Αλεξάνδρας] .

Ωστόσο, τα περιοριστικά μέτρα που καθιερώθηκαν με το μέτρο του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ και αφορούν φορτηγά με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και λεωφορεία, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 1−1−1994, τα οποία κυκλοφορούν στη ζώνη του ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ, εξακολουθούν να ισχύουν.

Ο Μεγάλος Δακτύλιος ορίζεται από τις οδούς:


[Παραλιακή λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι].

Κατά συνέπεια όλα τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους μπορούν να κινούνται ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας, μέχρι την έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης, που θα ρυθμίζει τα περιοριστικά μέτρα για την περίοδο 2017-2018.



Σε ενδιαφέρουν:

Ανακοίνωση για εκκαθάριση & αποζημιώσεις της Enterprise Insurance

Η Τράπεζα της Ελλάδος ενημερώνει για νέα ανακοίνωση που εξέδωσε ο εκκαθαριστής της ασφαλιστικής εταιρίας Enterprise Insurance Company Plc. Η ανακοίνωση αναφέρεται στη διαδικασία εκκαθάρισης της εταιρίας, αλλά και σε ασφαλιστικές αποζημιώσεις που θα δοθούν

Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση αναφέρει:

Σύμφωνα με την Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου του Γιβραλτάρ ("το Δικαστήριο") με ημερομηνία 26 Οκτωβρίου 2016, διορίστηκε ως Εκκαθαριστής της εταιρείας «Enterprise Insurance Company plc» (εφεξής «η Εταιρεία») ο κ. Frederick White.

Ο κ. White διεξάγει την εκκαθάριση υπό την εποπτεία του Δικαστηρίου και της Επιτροπής Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ (GFSC), της ρυθμιστικής αρχής για τον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στο Γιβραλτάρ.

Με ισχύ από τις 00:00 π.μ. της 27ης Οκτωβρίου 2016 όλα τα συμβόλαια αυτοκινήτων που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα από την Εταιρεία έχουν ανακληθεί. Αυτό σημαίνει πως από αυτό το χρονικό σημείο και έπειτα η Εταιρεία δεν είναι πλέον υπεύθυνη για υποχρεώσεις που απορρέουν από τα συγκεκριμένα ασφαλιστήρια συμβόλαια. Η αποποίηση της ευθύνης δεν επηρεάζει έγκυρες ασφαλιστικές αποζημιώσεις που μπορεί να προέκυψαν από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια πριν από την ημερομηνία αποποίησης. Ενδεχόμενες ασφαλιστικές αποζημιώσεις πριν την εν λόγω ημερομηνία αποποίησης πρέπει να γνωστοποιηθούν στον εκκαθαριστή, στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται παρακάτω.

Παρόλο που η Εταιρεία είναι σε διαδικασία εκκαθάρισης και δεν είναι σε θέση να πληρώσει ασφαλιστικές αποζημιώσεις, ο εκκαθαριστής θα διαχειριστεί και θα εγκρίνει έγκυρες ασφαλιστικές αποζημιώσεις που αναγγέλθηκαν πριν την ημερομηνία αποποίησης ώστε να λάβουν μέρος στην εκκαθάριση οι δικαιούχοι των ασφαλιστικών απαιτήσεων. Σε επόμενο στάδιο και ανάλογα με τα περιουσιακά στοιχεία που θα δημιουργηθούν από την εκκαθάριση ενδέχεται ο εκκαθαριστής να είναι σε θέση να πληρώσει τους δικαιούχους των έγκυρων ασφαλιστικών απαιτήσεων που εγκρίθηκαν ή των απαιτήσεων που προέκυψαν πριν την ημερομηνία αποποίησης αλλά αναγγέλθηκαν μεταγενέστερα.

Ανάλογα με την πληρότητα των προϋποθέσεων, οι δικαιούχοι ασφαλιστικών απαιτήσεων ενδέχεται να μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση από το Επικουρικό Κεφάλαιο. Ο Εκκαθαριστής και η ομάδα υποστήριξής του θα βοηθήσουν αυτή τη διαδικασία με την παροχή πληροφοριών στο Επικουρικό Ταμείο.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ασφαλισμένοι και οι συνεργάτες της Εταιρείας μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: greececlaims@eigplc.com
Mε ταχυδρομική επιστολή στην διεύθυνση: T.Θ.: PR 79102, Π. Φάληρο
Στο τηλέφωνο τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-15:00: 0030 210 94 299 27


Σε ενδιαφέρουν:

19 Ιουλ 2017

Πως αντιμετωπίστηκε περιστατικό ασφαλιστικής απάτης από την INTERAMERICAN

Ένα χαρακτηριστικό περιστατικό έρχεται να αναδείξει τις πολιτικές και πρακτικές αντιμετώπισης της απάτης που οφείλουν να εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, στο επίπεδο των ποιοτικών απαιτήσεων του νομοθετημένου πλαισίου της Φερεγγυότητας (Solvency II) και της προστασίας τους από σχετικούς κινδύνους. 

Συγκεκριμένα, στις 19 Ιουνίου το Πενταμελές Εφετείο Δωδεκανήσου επέβαλε σε κατηγορούμενο συνολική ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών, για την πράξη της απάτης σε βαθμό κακουργήματος, καθώς και για την πράξη της απάτης σχετικής με τις ασφάλειες, αφού με πρόθεση και σκοπό να αποκομίσει όφελος από την ασφαλιστική σύμβαση, παρέστησε ψευδώς στην INTERAMERICAN ότι η αιτία της καταστροφής από φωτιά του ξενοδοχείου του οφειλόταν σε εμπρησμό εκ προθέσεως από άγνωστο άτομο.

Η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει και ενσωματώσει στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της πολιτική και διαδικασίες για την πρόληψη και καταπολέμηση της απάτης, που περιλαμβάνουν την ενημέρωση του ανθρώπινου δυναμικού της για τις μορφές απάτης και τους κινδύνους που επιφυλάσσουν για την εταιρεία, καθώς επίσης διαδικασίες και ψηφιακά εργαλεία διερεύνησης περιστατικών. 

Η θωράκιση έναντι της απάτης είναι για την INTERAMERICAN εξίσου σημαντική με την οφειλόμενη συνέπεια εκπλήρωσης των υποχρεώσεών της προς τους πελάτες. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία κατέβαλε, πέρυσι, ειδικά για ζημιές γενικών ασφαλίσεων (κατοικία, αυτοκίνητο, αστικές ευθύνες κ.ά.) 65,5 εκατ. ευρώ, έχοντας διαχειριστεί αποτελεσματικά και με διαφανείς διαδικασίες 58.452 περιστατικά.


Σε ενδιαφέρουν:

ΚΕΕΛΠΝΟ: Στην Αργολίδα το πρώτο κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου

Το πρώτο εργαστηριακά επιβεβαιωμένο περιστατικό λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου για το 2017 σημειώθηκε στην χώρα μας, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ).  Το περιστατικό σημειώθηκε στην Αργολίδα και η έκβαση της νόσου στον ασθενή ήταν καλή και έχει ήδη εξέλθει από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν. 

Κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου σε ανθρώπους και ζώα είχαν καταγραφεί τα έτη 2010-2014, κατά τους θερινούς μήνες, σε διάφορες περιοχές της χώρας, ενώ κυκλοφορία του ιού είχε καταγραφεί σε όλες σχεδόν τις Περιφέρειες. Αν και τα έτη 2015-2016 δεν καταγράφηκαν κρούσματα της λοίμωξης σε ανθρώπους στην Ελλάδα, λόγω της σύνθετης επιδημιολογίας και της απρόβλεπτης κυκλοφορίας του ιού, θεωρούνταν πιθανή και αναμενόμενη από τους επιστήμονες, η επανεμφάνιση περιστατικών λοίμωξης από τον ιό στη χώρα μας.



Υπενθυμίζουμε ότι ο ιός του Δυτικού Νείλου μεταδίδεται κυρίως μέσω του τσιμπήματος μολυσμένων «κοινών» κουνουπιών. Η βασική δεξαμενή του ιού στη φύση είναι τα άγρια πτηνά, από όπου μολύνονται τα κουνούπια, ενώ οι άνθρωποι δεν μεταδίδουν περαιτέρω τον ιό. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι ασθενείς παραμένουν ασυμπτωματικοί, ή έχουν ήπια συμπτωματολογία, ενώ οι πιο σοβαρές εκδηλώσεις της νόσου, όπως π.χ. εγκεφαλίτιδα, αφορούν συνήθως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, καθώς και άτομα με χρόνια υποκείμενα νοσήματα.

Ο ασθενής που καταγράφηκε είναι κάτοικος αγροτικής περιοχής της Περιφέρειας Ενότητας Αργολίδας. Ωστόσο, οι περιοχές κυκλοφορίας του ιού κατά την τρέχουσα περίοδο δεν μπορούν να προβλεφθούν με ασφάλεια, καθώς η επιδημιολογία του ιού καθορίζεται από πολλούς παράγοντες. Ως εκ τούτου, συνιστούμε να λαμβάνονται συστηματικά μέτρα ατομικής προστασίας από κουνούπια, σε όλη την επικράτεια.

Τα μέτρα ατομικής προστασίας από τα κουνούπια περιλαμβάνουν τη χρήση εγκεκριμένων δραστικών εντομοαπωθητικών ουσιών σώματος και περιβάλλοντος, σητών, κουνουπιέρων, κλιματιστικών κλπ, καθώς και την αποφυγή δημιουργίας λιμναζόντων υδάτων σε αυλές και μπαλκόνια.

Σε σύσκεψη που διοργανώθηκε την Τρίτη 18/07/2017, με κοινή πρωτοβουλία του ΚΕΕΛΠΝΟ και της Περιφέρειας Πελοποννήσου και στην οποία συμμετείχαν η πολιτική ηγεσία, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του αρμόδιου δήμου καθώς και το ΚΕΕΛΠΝΟ, συζητήθηκαν οι ενδεικνυόμενες δράσεις πρόληψης σε τοπικό επίπεδο.

Στη σύσκεψη αποφασίστηκε η εντατικοποίηση στοχευμένων μέτρων πρόληψης και απόκρισης για την επιτήρηση και τον έλεγχο των εντόμων διαβιβαστών και για την ενημέρωση του πληθυσμού στο πλαίσιο συνεργασίας των ανωτέρω φορέων.

Το ΚΕΕΛΠΝΟ βρίσκεται σε επικοινωνία και συνεργασία με τις αρμόδιες εθνικές και τοπικές αρχές, για την εφαρμογή των ενδεικνυόμενων μέτρων πρόληψης και σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, παρακολουθεί την εξέλιξη της επιδημιολογίας της νόσου στη χώρα μας.



Σε ενδιαφέρουν:

18 Ιουλ 2017

AXA: Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών σε κατοικία ή επιχείρηση

Στη βάση της στρατηγικής της να μεταβεί από μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει» σε μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών με δύο βασικά χαρακτηριστικά: 1. Επισκευάζει με συνεργαζόμενο συνεργείο, άμεσα, τις ζημιές συντονίζοντας και επιβλέποντας κεντρικά τις εργασίες και 2. Αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες για τις ζημιές αυτές.

Μια μοναδική διαδικασία έχει εισαγάγει η ΑΧΑ για την ολοκλήρωση ζημιών σε κατοικίες και επιχειρήσεις. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών προσφέρει στους πελάτες εναλλακτικές να αναλάβει η ΑΧΑ πλήρως το συντονισμό των συνεργείων επισκευής ή να αποζημιώσει άμεσα τους πελάτες αφού πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για το κόστος επισκευής.


Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και απλότητα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον ηρεμίας για τους πελάτες. Στόχος της ΑΧΑ είναι να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από επιπλέον άγχος και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα.

Για ζημιές που υπάγονται στη διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος, γίνεται επί τόπου αξιολόγηση της ζημιάς και ακολούθως ο πελάτης έχει δύο δυνατότητες:
  •  να επιλέξει την άμεση αποζημίωση (η οποία ολοκληρώνεται σε 1 – 2 μέρες) ώστε να την αξιοποιήσει για τα τεχνικά συνεργεία που θα καλέσει ο ίδιος.
  • να αφήσει το συντονισμό των συνεργείων στην ΑΧΑ η οποία σε συνεργασία με τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς του ασφαλισμένου.
Αφού όλες οι εργασίες ολοκληρωθούν γίνεται αυτοψία από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας, υπογράφεται συμφωνία για το άρτιο πέρας των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη.

«Η διαδικασία της Άμεσης Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ που δημιουργούμε για να στηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας να ζουν καλύτερα, μεταβαίνοντας από μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει” σε μια Εταιρεία “συνοδοιπόρο του πελάτη”. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, να στεκόμαστε δίπλα τους και να ενισχύουμε συνεχώς την αμοιβαία εμπιστοσύνη μέσα από θετικές εμπειρίες» αναφέρει ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ.

17 Ιουλ 2017

Anytime: Νέα, ευέλικτα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου "Buy the Mile"

Tο πρωτοποριακό προϊόν “Buy the Mile” εξελίσσει η Anytime, η direct ασφάλιση από την INTERAMERICAN που έχει ξεπεράσει, ήδη, τα 300.000 ασφαλισμένα οχήματα. Η Anytime καινοτομεί για ακόμα μία φορά με τα προγράμματα “Buy the Mile”, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες και στο προφίλ του οδηγού που κάνει, σχετικά, περιορισμένη χρήση του αυτοκινήτου του.

Όλα τα προγράμματα “Buy the Mile” παρέχουν, πλέον σημαντική ευελιξία ασφαλιστικής επιλογής. Τα προγράμματα είναι βασισμένα και πάλι στη συχνότητα χρήσης του οχήματος και στα διανυθέντα χιλιόμετρα, με κλιμάκωση που χαρακτηρίζει πιο δίκαιη την τιμολόγηση της ασφάλισης, ανάλογη με τα χιλιόμετρα. Για τον υπολογισμό τον χιλιομέτρων είναι απαραίτητη η χρήση μιάς ειδικής συσκευής, η οποία τοποθετείται μόνιμα στο αυτοκίνητο και αποστέλλεται από την Anytime εντελώς δωρεάν.

Τα ευέλικτα προγράμματα “Buy The Mile”, ξεκινούν από 3.000 χιλιόμετρα και σε περίπτωση που το ασφαλισμένο αυτοκίνητο έχει διανύσει τα χιλιόμετρα αυτά και χρειάζεται επιπλέον, μπορεί να προσθέτει 2.000 χιλιόμετρα με 20 ευρώ. Τα προγράμματα έχουν ετήσια διάρκεια, ακολουθώντας τη λογική των υπολοίπων προγραμμάτων της Anytime (Basic, Economic, Value), καθώς και τις συμπληρωματικές καλύψεις της νομικής προστασίας και της θραύσης κρυστάλλων. Η ασφάλιση γίνεται απευθείας μέσω internet ή τηλεφωνικά, σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Με τα νέα προγράμματα “Buy The Mile”, η Anytime της INTERAMERICAN καινοτομεί και πάλι, αναδεικνύοντας τη σταθερή προσήλωσή της στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και το όφελος των πελατών της. Είναι χαρακτηριστικό ότι, στο βάθος της δεκαετίας που η Anytime λειτουργεί στην ασφαλιστική αγορά, η αναγνωρισιμότητά της προσεγγίζει το απόλυτο (98%), ενώ 9 στους 10 πελάτες της δηλώνουν ικανοποιημένοι.


Σε ενδιαφέρουν:

ΙΑΣΩ Παίδων: "Το CHECK UP του μαθητή!"

Με αφορμή τη νέα σχολική χρονιά, σας ενημερώνουμε ότι το ΙΑΣΩ Παίδων συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία για “Το CHECK UP του μαθητή!”, βοηθώντας τους μαθητές να βάλουν γερές βάσεις με ολοκληρωμένα πακέτα προληπτικών εξετάσεων υγείας σε προνομιακές τιμές.

To ΙΑΣΩ Παίδων πρωτοπορεί με τη δημιουργία δύο νέων check up που αφορούν τον Έλεγχο Σπονδυλικής Στήλης-Σκολίωσης και την Κινητική Ανάλυση Στάσης & Βάδισης.

Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε στην πρόληψη και την καλή υγεία των μαθητών!

Τα πακέτα προληπτικών εξετάσεων είναι τα ακόλουθα:

  • Βασικό πακέτο 60€: οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση
  • Έλεγχος άθλησης 80€: οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, δερματολογικός έλεγχος
  • Πλήρες πακέτο 80€: οφθαλμολογική εξέταση, ηλεκτροκαρδιογράφημα, triplex & καρδιολογική εξέταση, ακοολογικό διάγραμμα παίδων
  • Εκτίμηση Μαθησιακών Δυσκολιών 110€: εκτίμηση από τρεις ειδικότητες – Παιδοψυχίατρος, Παιδίατρος-Αναπτυξιολόγος, Ψυχολόγος (σε συνεργασία με Λογοθεραπευτή ή γιατρό άλλης ειδικότητας, εφόσον κριθεί απαραίτητο)
  • Έλεγχος Σωματικού Βάρους 100€: εκτίμηση από τρεις ειδικότητες – Παιδίατρος-Ενδοκρινολόγος, Διατροφολόγος-Διαιτολόγος, Ψυχολόγος
  • Έλεγχος Σπονδυλικής Στήλης - Σκολίωσης 20€: επισκόπηση των σημαντικών χαρακτηριστικών, Αναλυτικό αναπτυξιολογικό ιστορικό, forward bending test, σε συνεργασία με Χειρουργό Σκολίωσης & Σπονδυλικής Στήλης
  • Κινητική Ανάλυση Στάσης & Βάδισης 40€: πελματογράφημα, αξιολόγηση πελματικών αποτελεσμάτων και κατασκευή εξειδικευμένων ορθωτικών πελμάτων σε συνεργασία με Παιδο-Φυσικοθεραπευτή με 50€
Το μόνο που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι το βιβλιάριο ασφαλιστικού φορέα (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) του παιδιού.

Oι εξετάσεις διενεργούνται καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο 210 6383070 - 2 & 210 6383503 μέχρι 31/10/2017, ημέρα λήξης του προγράμματος. 

Τα check up απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας 5 ετών και άνω.



Σε ενδιαφέρουν:

Τι συνεπάγεται η λήξη της προθεσμίας για τα ανασφάλιστα οχήματα;

Η παράταση για τα ανασφάλιστα οχήματα έληξε την περασμένη Παρασκευή 14/7/2017, ωστόσο η νέα ηλεκτρονική διασταύρωση δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα, καθώς εκκρεμούν ακόμα ζητήματα να διορθωθούν στο ηλεκτρονικό σύστημα μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων και υπουργείων και των δεδομένων που ανταλλάσσουν μεταξύ τους, στοιχείο που δίνει ακόμα λίγη πίστωση χρόνου στους κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων.

Η όλη διαδικασία ξεκίνησε εσπευσμένα στις 6 Ιουνίου 2017, με την πρώτη ηλεκτρονική διασταύρωση που έγινε από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) να εντοπίζει 1.151.000 ανασφάλιστα οχημάτα, με την παράλληλη αποστολή ηλεκτρονικού προστίμου στους ιδιοκτήτες τους. 

Από τον συνολικό αριθμό αυτό όμως, ένα μεγάλο μέρος αφορούσε οχήματα που είτε είχαν αποσυρθεί από την κυκλοφορία, είτε είχαν λάθος στοιχεία, είτε είχαν κλαπεί κτλ, υποχρεώνοντας τα κυβερνητικά στελέχη να ακυρώσουν τα αρχικά πρόστιμα και να δώσουν παράταση μέχρι τις 14 Ιουλίου 2017 προκειμένου να διορθωθούν τα λάθη του συστήματος, αλλά και μια τελευταία ευκαιρία στους ανασφάλιστους να τακτοποιήσουν την εκκρεμότητα με τα οχήματά τους, ώστε είτε να ασφαλιστούν, είτε να διαγραφούν από το σύστημα αν εντάσσονται σε άλλες περιπτώσεις.

Παράλληλα, εκδόθηκε νέα εγκύκλιος σύμφωνα με την οποία το αρχικό πρόστιμο των 250 ευρώ, μειώνεται κλιμακωτά με βάση τον κυβισμό: 

  • 100 ευρώ για τα δίτροχα κάτω από 250 κυβικά.
  • 150 ευρώ για όλα τα υπόλοιπα δίτροχα.
  • 200 ευρώ για τα αυτοκίνητα κάτω από 1.000 κυβικά.
  • 250 ευρώ για τα υπόλοιπα οχήματα.
Ωστόσο, όταν πραγματοποιηθεί η νέα ηλεκτρονική διασταύρωση, το πρόστιμο αυτό δεν θα μπορεί να διαγραφεί και θα πρέπει πρώτα να πληρωθεί και μετά να ασφαλιστεί υποχρεωτικά το όχημα που εμφανίζεται ως ανασφάλιστο.

Πότε θα γίνει όμως η νέα ηλεκτρονική διασταύρωση που αυτή τη φορά θα φέρει νέα και οριστικά πρόστιμα για τα ανασφάλιστα; 

Σύμφωνα με δηλώσεις της υφυπουργού Οικονομίας Κ.Παπανάτσιου σε ραδιοφωνική εκπομπή την Παρασκευή 14 Ιουλίου που έληγε η προθεσμία, οι διασταυρώσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα δεν αναμένεται να γίνουν πριν να λυθούν όλα τα ζητήματα που έχουν προκύψει με τα αρχεία των εμπλεκομένων φορέων και υπουργείων. 

Αυτό δίνει μια ακόμα μικρή πίστωση χρόνου στους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων, αλλά μόνο για την ηλεκτρονική διασταύρωση. Σε έλεγχο της Τροχαίας οι παραβάσεις καταλογίζονται κανονικά με τα πρόστιμα και τις διοικητικές κυρώσεις που ορίζει ο νόμος. 

Επίσης, μην ξεχνάμε και τις συνέπειες που έχει η εμπλοκή ενός ανασφάλιστου οχήματος σε ένα τροχαίο ατύχημα, καθώς θα πρέπει να πληρώσουν οι ίδιοι ότι υλικές και σωματικές βλάβες προκαλέσουν.



Σε ενδιαφέρουν:

14 Ιουλ 2017

ARAG Thinkspace: Συλλογική σκέψη, δράση & δημιουργικότητα

Το όνομα χαρακτηρίζει το πρόγραμμα: Στόχος του προγράμματος ARAG Thinkspace είναι η ανάπτυξη νέων ιδεών μέσω του διαλόγου με τους ασφαλισμένους μας. Η Stéphanie Röhrig, Αντιπρόεδρος Διεθνών Επικοινωνιών / Έρευνας και Ανάλυσης εξηγεί αναφορικά με το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα: «Θέλουμε να κάνουμε χρήση αυτής της νέας online πλατφόρμας έρευνας αγοράς για να γνωρίσουμε, με έναν τρόπο άμεσο και χωρίς παρεμβάσεις, τι απασχολεί τους ασφαλισμένους μας σχετικά με συγκεκριμένα ζητήματα, τι τους προκαλεί το ενδιαφέρον και ποιες είναι οι ανάγκες τους».

Τι επιθυμούν και σε τι προσδοκούν οι ασφαλισμένοι μας; Ποια προϊόντα, πρόσθετες υπηρεσίες ή εξατομικευμένες λύσεις προκαλούν το ενδιαφέρον τους; Σκοπός του πιλοτικού προγράμματος ARAG Thinkspace είναι η λήψη απαντήσεων σε αυτά κι άλλα ερωτήματα.


Μέσω αυτής της πλατφόρμας έρευνας αγοράς, η οποία παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2016, οι ασφαλισμένοι της ARAG μπορούν να συμμετέχουν σε έρευνες που αφορούν σε ποικίλα θέματα. «Η επικοινωνία δεν είναι υπόθεση ενός. Θέλουμε να συμμετέχουμε σε έναν ευθύ, δημιουργικό διάλογο με τους πελάτες μας, ώστε να παραμένουμε όσο το δυνατόν περισσότερο δίπλα τους, καθιερώνοντας έτσι μία στενή και διαρκή επαφή» αναφέρει η Stéphanie Röhrig.

Τουλάχιστον τρεις νέες έρευνες αναρτώνται στο www.ARAG-denkraum.de κάθε τρεις εβδομάδες. «Πολλά τμήματα μας έχουν υποστηρίξει με ένα πλήθος θεμάτων και μερικές εξαιρετικές ιδέες» σημειώνει η Project Manager. Πρακτικά, οποιοδήποτε πιθανό ζήτημα μπορεί να συμπεριληφθεί στο ARAG Thinkspace. Για παράδειγμα, οι ασφαλισμένοι, είναι δυνατόν να ερωτηθούν σχετικά με ήδη υπάρχουσες ή νέες υπηρεσίες και κατηγορίες προϊόντων ή να τους ζητηθεί να αξιολογήσουν επιστολές άλλων πελατών καθώς και διαφημιστικές καμπάνιες. Οι συμμετέχοντες στο ARAG Thinkspace ενημερώνονται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σχετικά με την εφαρμογή των προτάσεών τους.

Προς το παρόν, οι ασφαλισμένοι καλούνται να συμμετέχουν μέσω της επιβεβαιωτικής επιστολής της κάλυψης Νομικής Προστασίας και ενός συνδέσμου (link), ο οποίος παρέχεται στο ARAG Online Legal Service. «Ένα πλεονέκτημα αυτής της πλατφόρμας είναι ότι λαμβάνουμε τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Μπορούμε να αναρτούμε νέα ερωτήματα ημερησίως ακόμη να πραγματοποιήσουμε και τηλεδιασκέψεις. Ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε την ανταπόκριση των πελατών μας σε αυτό το νέο τρόπο άμεσης επικοινωνίας» εξηγεί η Stéphanie Röhrig, η οποία συνέλαβε κι ανέπτυξε το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα, σε συνεργασία με την ομάδα της -Thomas Dieker, Hatice Bozdogan και Birgit Kraft. To ARAG Thinkspace συντονίζεται από τη Skopos Connect, η οποία παρέχει τόσο τις υπηρεσίας κοινοτικής διαχείρισης, όσο και την τεχνολογική πλατφόρμα.

(Τα παραπάνω αποτελούν αναδημοσίευση και ελληνική μετάφραση από το ARAG JOURNAL τεύχος 01/2017).


Σε ενδιαφέρουν:

13 Ιουλ 2017

INTERAMERICAN: Κατέβαλε αποζημιώσεις 113,8 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο 2017

Η INTERAMERICAN, με σταθερή προσήλωση στην κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση των πελατών της, κατέβαλε κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, συνολικά, 113,8 εκατ. ευρώ σε πληρωμές και αποζημιώσεις, σε 178.609 περιπτώσεις.

Η εταιρεία, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των λειτουργιών της, έχει επιτύχει εντυπωσιακή βελτίωση στις διαδικασίες πληρωμών μέσω της απλοποίησης και καθετοποίησης, με μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης και της γραφειοκρατίας.

Πρόσφατα, η INTERAMERICAN προχώρησε σε ενιαία αντιμετώπιση και των αποζημιώσεων στους κλάδους ζωής και υγείας για τα ατομικά συμβόλαια, με διαδικασία κατάθεσης αποκλειστικά στον τραπεζικό λογαριασμό του συμβεβλημένου ή του ασφαλισμένου. Με τον τρόπο αυτό, πέρα από τη βελτίωση του χρόνου ανταπόκρισης, εξασφαλίζεται και η άμεση (real-time) ενημέρωση τόσο του πελάτη όσο και του διαμεσολαβούντος συνεργάτη για την κατάθεση και τις λεπτομέρειες της αποζημίωσης.


Όσον αφορά στις καταβολές ανά ασφαλιστική δραστηριότητα, η εταιρεία πλήρωσε σε πελάτες της στον κλάδο ζωής για θανάτους, λήξεις συμβολαίων, ανικανότητες και εξαγορές συνολικά 36,7 εκατ. ευρώ, σε 8.403 περιπτώσεις. Στον τομέα ασφάλισης της υγείας, η INTERAMERICAN κατέβαλε για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας και νοσηλείες, χειρουργικές επεμβάσεις και επιδόματα 27,5 εκατ. σε 101.362 περιπτώσεις. Στους κλάδους ασφαλίσεων κατά ζημιών, αποζημιώθηκαν με 40,5 εκατ. ευρώ 28.798 δικαιούχοι, με τις αποζημιώσεις του κλάδου οχημάτων να φθάνουν τα 28,6 εκατ. ευρώ. Ακόμη, η εταιρεία πλήρωσε σε 40.046 δικαιούχους ομαδικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων για συντάξεις και καλύψεις ζωής, υγείας και ζημιών 9,1 εκατ. ευρώ.

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016, οι καταβολές και οι αποζημιώσεις παρουσιάζουν, συνολικά, αύξηση 16,7%, ενώ και οι πράξεις είναι αυξημένες κατά 19,5%, κυρίως λόγω αύξησης στους κλάδους υγείας και γενικών ασφαλίσεων.

Η INTERAMERICAN εστιάζει στην εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω ενός εξειδικευμένου συστήματος διαχείρισης σχέσεων, του “Customer Relationship Management” (CRM), που αποτελεί συνδετικό κρίκο επικοινωνίας μεταξύ των διοικητικών τομέων, δεδομένου ότι παρέχει τη δυνατότητα κατηγοριοποίησης των ατυχημάτων και παρακολούθησης των συμφωνημένων χρόνων ανταπόκρισης έναντι των πελατών (“Service Level Agreements”). «Κάθε στιγμή επικοινωνίας με τον πελάτη, αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία εξυπηρέτησής του εκ μέρους της εταιρείας, που επιβεβαιώνει την αποστολή και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN. Επισημαίνεται ότι ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας, ανέρχεται για την INTERAMERICAN στο 84% και για την Anytime στο 90%.


Σε ενδιαφέρουν: