>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

17 Οκτ 2017

"Φύλαξε όσα αγαπάς" [Video]: Η Generali γράφει το επόμενο κεφάλαιο στην ψηφιακή της καμπάνια

Κομμάτια αναμνήσεων, κομμάτια της ψυχής μας. Αυτά που απαρτίζουν τη ζωή μας και της δίνουν νόημα. Δεν είναι υλικά αγαθά, είναι όσα γεμίζουν τις ζωές των ανθρώπων και τις κάνουν πραγματικά «πλούσιες». Είναι όσα θέλουμε να φυλάξουμε στην καρδιά μας.

Αυτό είναι το μήνυμα του νέου βίντεο της ψηφιακής καμπάνιας της Generali. Το δεύτερο κεφάλαιο της πετυχημένης επικοινωνίας δηλώνει, με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο, ότι η Generali, έχοντας στο επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο, στέκεται με ευαισθησία αλλά και σεβασμό απέναντι στη βαθιά ανάγκη του να «Φυλάξει όσα Αγαπά».

Σε έναν κόσμο συνεχών τεχνολογικών μεταλλαγών, η Generali επιλέγει να γράψει μία ζεστή, ανθρώπινη ιστορία στο timeline της ψηφιακής απεραντοσύνης. Ακολουθώντας την καθημερινότητα ενός αγοριού, θυμόμαστε ξανά όσα εμποτίζουν με νόημα τη ζωή μας. Αγαπημένα πρόσωπα, στιγμές-ορόσημα, παραδόσεις αλλά και λατρεμένες συνήθειες συνθέτουν για τον καθένα μας μια ξεχωριστή καθημερινότητα. Μέσα από την αφιλτράριστη ματιά του κεντρικού ήρωα, αναδεικνύονται όλα εκείνα τα μικρά ή και μεγάλα γεγονότα που φωτίζουν τη ζωή μας. Όλα εκείνα που η Generali θέτει ως αποστολή της να διαφυλάξει με ένα μόνο στόχο, να κάνει τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη.



Μετά από 4 εκατ. προβολές, χιλιάδες likes και εκατοντάδες θετικά σχόλια, που απέσπασε η πρώτη ταινία, η on-line καμπάνια της Generali συνεχίζεται με στόχο να αγγίξει ακόμη μεγαλύτερο κοινό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μία ελληνική παραγωγή, η οποία θα προβάλλεται στα ψηφιακά κανάλια στα οποία καταγράφει δυναμική παρουσία η Generali, στο youtube και στο facebook.



Σε ενδιαφέρουν:

INTERAMERICAN: "Μονόδρομος" ο ψηφιακός μετασχηματισμός και για τις ασφαλιστικές εταιρείες

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις αναδεικνύεται, πλέον, σε βασική προτεραιότητα βιώσιμης ανάπτυξης και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας. Η αναγκαιότητα αυτή υπογραμμίστηκε και για την ασφαλιστική βιομηχανία στις 6 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο του «Thessaloniki Summit 2007». Στο πάνελ των εισηγητών για το θέμα «Advancing a digital transformation of the economy», στο οποίο συμμετείχε και ο Νίκος Παππάς, υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μίλησε για τις σχετικές εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά ο Ξενοφών Λιαπάκης, γενικός διευθυντής IT της INTERAMERICAN.

Όπως τόνισε το στέλεχος της εταιρείας, στο σύγχρονο περιβάλλον για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, στο οποίο η καινοτομία αποκτά κομβική σημασία, ο ανταγωνισμός εντείνεται και το εποπτικό πλαίσιο γίνεται συνεχώς αυστηρότερο (βλέπε Solvency II), είναι αναγκαία η ψηφιακή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου. Αυτό σημαίνει καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες, προϊόντα νέας γενιάς συνδεδεμένα με τεχνολογίες αιχμής, όπως: τηλεματική, internet of thinks, wearables, smart devices and sensors, με επενδύσεις παράλληλα σε προηγμένες πλατφόρμες ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων. Ακόμη, απαιτείται και η ενίσχυση των υποδομών ασφάλειας και διαχείρισης των δεδομένων, καθώς το cyber risk αποτελεί ένα από τους μεγαλύτερους κινδύνους αλλά, ταυτόχρονα, είναι και πρόκληση για ασφαλιστικές καλύψεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού -με το έργο να κατευθύνεται στρατηγικά στην υλοποίησή του από τον Γιάννη Καντώρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ομίλου- αποτελεί η INTERAMERICAN, που κατά τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της και την καινοτομία, με ενδεικτικά αντιπροσωπευτικά επιτεύγματα την κορυφαία στην ασφαλιστική αγορά πλατφόρμα Anytime για την απευθείας ασφάλιση, τα συστήματα underwriting και διαχείρισης ζημιών, το προϊόν τηλεματικής στην ασφάλιση αυτοκινήτου “Buy the Mile” και το ψηφιακό γραφείο του ασφαλιστή “askme”. Η εταιρεία επενδύει, παράλληλα, στη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της.

Για τις ασφαλιστικές εταιρείες αναδύεται η ανάγκη της εστίασης στην εμπειρία του πελάτη με την παροχή προσωποποιημένων ψηφιακών υπηρεσιών, καθώς και του ελέγχου – της μείωσης του διαχειριστικού κόστους και της αύξησης της κερδοφορίας. Η ψηφιοποίηση διευκολύνει την παροχή υπηρεσιών σε σχέση με προϊόντα, την πληρέστερη πληροφόρηση του πελάτη για συμβόλαια και καλύψεις που έχει, την πληρωμή των ασφαλίστρων, την βελτίωση της εξυπηρέτησης και απλοποίηση - συντόμευση των διαδικασιών αποζημίωσης, ενώ είναι σημαντικό ότι οι εταιρείες με προηγμένες εφαρμογές μπορούν να ανιχνεύουν περιπτώσεις απάτης σε πραγματικό χρόνο. Επισημαίνεται πως το 52% των εταιρειών που περιλαμβάνονταν στη λίστα του FORTUNE 500 κατά το 2000, σήμερα δεν υπάρχουν στον επιχειρηματικό χάρτη και ένας σοβαρός λόγος ήταν, για τις περισσότερες εξ αυτών, το γεγονός ότι δεν παρακολούθησαν τις τεχνολογικές εξελίξεις.


Σε ενδιαφέρουν:

16 Οκτ 2017

Groupama Ασφαλιστική: "Make More Money" για το Δίκτυο μη αποκλειστικής συνεργασίας

Η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου εκδήλωση για τους συνεργάτες του Δικτύου μη αποκλειστικής συνεργασίας, με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωσή τους για τις πολλές και σημαντικές επικείμενες αλλαγές στα προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρίας.

Τα στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης και Μarketing της Groupama Ασφαλιστικής παρουσίασαν στους συνεργάτες της εταιρίας τη νέα απλοποιημένη διαδικασία ασφάλισης στον κλάδο Υγείας και, ειδικότερα, στα προϊόντα ισόβιας διάρκειας, με στόχο την περαιτέρω διευκόλυνση των ασφαλισμένων. 

Παράλληλα, οι συνεργάτες της εταιρίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη ριζική αναδιαμόρφωση των όρων και των καλύψεων στα προϊόντα του κλάδου Πυρός και, κυρίως, για τη νέα δυνατότητα που παρέχει πλέον η εταιρία για την άμεση και εγγυημένη καταβολή της αποζημίωσης μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες.

Ταυτόχρονα, η Groupama Ασφαλιστική ανακοίνωσε το νέο σύστημα προμηθειών στον κλάδο Υγείας. Με κεντρικό μήνυμα Μ.Μ.Μ. «Make More Money», η εταιρία προσφέρει κοινή και σταθερή για 5 χρόνια προμήθεια για όλες τις ηλικίες, ενώ δίνει τη κίνητρο για επιπλέον αύξηση τον 1ο χρόνο, ανάλογα με το ύψος της νέας παραγωγής.

Η Groupama Ασφαλιστική, ακολουθώντας πιστά τη δέσμευσή της να κάνει την ασφάλιση πιο απλή, συνεχίζει να παρέχει νέες δυνατότητες μέσω των ασφαλιστικών της προγραμμάτων και να συνεργάζεται εποικοδομητικά με τα δίκτυα των συμβούλων της, με απώτερο στόχο πάντα, τη γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της.



Σε ενδιαφέρουν:

Πρόστιμα με εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ!

Πρόστιμα με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια φέρνει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις, το νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, θα προβλέπει την επιβολή ενός προστίμου βάσης, το οποίο θα αυξάνεται στη συνέχεια με βάση τα οικονομικά στοιχεία του παραβάτη που θα αντλούνται μέσω του συστήματος ΤΑΧΙS, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών. «Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική τού έχω χρήματα πληρώνω και παρανομώ» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι στον νέο ΚΟΚ θα υπάρχουν παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς που θα αντιμετωπίζονται μόνο με διοικητικές κυρώσεις, όπως είναι η αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και του διπλώματος. Μεταξύ των παραβάσεων αυτών  προσδιόρισε την ομιλία  των οδηγών στο κινητό τηλέφωνο, τη ρίψη του τσιγάρου από το παράθυρο του αυτοκινήτου, αλλά και τη στάθμευση οχήματος σε διάβαση αναπήρων.

Μετά τις δύο αφαιρέσεις της άδειας και του διπλώματος, που θα διαρκεί έναν με δύο μήνες, ο οδηγός θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις. Όπως ανέφερε, θα υπάρχει κατηγοριοποίηση των προστίμων σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι με τον νέο ΚΟΚ θα αυξηθούν τα όρια ταχύτητας, ενώ θα καθιερωθούν ρυθμίσεις ΚΟΚ και σήματα για τα ποδήλατα. Ακόμα, θα προβλέπονται ηλεκτρονικά συστήματα για την έκδοση πινακίδων και διπλωμάτων, για να «σπάσουν» τα κυκλώματα που λειτουργούν σε αυτόν τον τομέα με τα φορτηγά κ.α.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)



Σε ενδιαφέρουν:

Allianz Ελλάδος: Νέα πλατφόρμα e-learning

Η Allianz εκσυγχρονίζει περαιτέρω την εκπαιδευτική κατάρτιση των συνεργατών της μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας e-learning, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την ποιότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Allianz από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία, κάνει την εκπαίδευση πολύ πιο προσιτή στον χρόνο και στο τόπο που ο ασφαλιστικός σύμβουλος επιλέγει.

Η νέα πλατφόρμα e-learning απευθύνεται σε επιλεγμένους συνεργάτες από όλα τα κανάλια διανομής της εταιρείας. Είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις κάθε συνεργάτη και συνδυάζει ποιότητα, διαδραστικότητα και ευελιξία.

Πρώτο εκπαιδευτικό ταξίδι για τους συνεργάτες της Allianz Ελλάδος, είναι η επαναπιστοποίηση των διαμεσολαβούντων προσώπων που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανανέωση της επαγγελματικής άδειάς τους.

Οι τομείς επανεκπαίδευσης για το έτος 2017 μέσω της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας είναι οι παρακάτω:

Τομέας Α’ | Προϊοντική Εκπαίδευση
Ασφαλίσεις Μεταφορών

Τομέας Β΄| Θεσμικό και Νομικό πλαίσιο
Αντιμετώπιση Ξεπλύματος Βρώμικου Χρήματος και Αιτιάσεις

Τομέας Γ’ | Σεμινάρια Βελτίωσης Ικανοτήτων
Ολική Ποιότητα στις Πωλήσεις

«Η Διεύθυνση Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες για τους συνεργάτες της παρέχοντάς τους έτσι, όλα τα εργαλεία δουλειάς που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα στην αγορά» δήλωσε για το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας, η Νόρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος.

Η νέα ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα της Allianz, θα αναβαθμίζεται και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες σειρές μαθημάτων που θα καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των συνεργατών της, σε προϊόντα, τεχνικές πωλήσεων αλλά και ενότητες του θεσμικού πλαισίου. Η ψηφιακή εκπαίδευση έρχεται να συμπληρώσει τη δια ζώσης εκπαίδευση προκειμένου να συνεχιστεί η μέχρι σήμερα επιτυχία του ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος της Allianz Ελλάδος.


Σε ενδιαφέρουν:

13 Οκτ 2017

Ευρωκλινική Αθηνών: Ολοκληρωμένη Ιατρική υποστήριξη στο Nomads

Την Ευρωκλινική Αθηνών εμπιστεύτηκε ο ΑΝΤ1 για τον ιατρικό προληπτικό έλεγχο και τον εμβολιασμό παιχτών και συντελεστών του Nomads. Η Ευρωκλινική Αθηνών ανέλαβε τις ιατρικές εξετάσεις των συμμετεχόντων και των ανθρώπων της παραγωγής του πιο πρωτοποριακού adventure reality της Ελληνικής τηλεόρασης. Συνολικά ελέγχθησαν 31 υποψήφιοι παίχτες, δημοφιλή ονόματα από το χώρο της τηλεόρασης, του θεάτρου, του αθλητισμού, και απλοί πολίτες καθώς επίσης και ο παρουσιαστής Γρηγόρης Αρναούτογλου και 65 άτομα της παραγωγής που ταξίδεψαν στις Φιλιππίνες.

Ο ιατρικός έλεγχος πραγματοποιήθηκε από εξειδικευμένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Ευρωκλινικής και περιλάμβανε συνολικά 6 ειδικότητες ιατρών (καρδιολόγος, ΩΡΛ, οφθαλμίατρος, δερματολόγος, ορθοπεδικός και παθολόγος) καθώς επίσης πλήρη αιματολογικό έλεγχο, καρδιολογικό (triplex, τεστ κοπώσεως, καρδιογράφημα), παθολογικό και ακτινολογικό. Επιπλέον δημιουργήθηκαν πλήρεις ιατρικοί φάκελοι για όλους, βάσει των οποίων πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητοι εμβολιασμοί στην Ευρωκλινική και στη Νομαρχία Αθηνών.

Η ιατρός παθολόγος της Ευρωκλινικής Αθηνών και επιστημονική υπεύθυνη του τμήματος checkup του νοσοκομείου, Βαρβάρα Καλογερή, ακολούθησε την αποστολή στις Φιλιππίνες και είναι υπεύθυνη για την υγεία και την ιατρική κάλυψη των παιχτών και του προσωπικού παραγωγής καθ’όλη τη διάρκεια των 12 εβδομάδων που θα προβάλλεται το reality περιπέτειας στον ΑΝΤ1. Η κ. Καλογερή με την πολυετή εμπειρία της σε δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία της χώρας αλλά και με τη φιλοσοφία της Ευρωκλινικής να βάζει τους ασθενείς στο κέντρο του ενδιαφέροντος θα προσφέρει σε όλο το team την ιατρική της φροντίδα με το πάθος και τη συνέπεια που τη χαρακτηρίζει.


ERGO: "Εισιτήριο συμμετοχής" Περιφέρειας Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης στον Μαραθώνιο Αθήνας

Το «εισιτήριο συμμετοχής» στην ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης στον τελικό αγώνα δρόμου 3χλμ ERGO την ημέρα του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, παραδόθηκε από την ERGO Ασφαλιστική σε τελετή που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αλεξανδρούπολης.

Οι είκοσι νικητές που διακρίθηκαν, από τους 4.000 σχεδόν δρομείς που συμμετείχαν στο Run Greece Αλεξανδρούπολης θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στον τελικό αγώνα δρόμου 3χλμ. που διενεργείται για πρώτη χρονιά φέτος από την ERGO Ασφαλιστική την ημέρα διεξαγωγής του Αυθεντικού Μαραθωνίου, Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017. Συμμετέχοντες στον συγκεκριμένο αγώνα, είναι οι νικητές  κάθε ηλικιακής κατηγορίας (10 άνδρες και 10 γυναίκες) από τους επτά τοπικούς αγώνες Run Greece.

Ο κύριος Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ της ERGO, παρέδωσε τα «εισιτήρια συμμετοχής» και τα «πακέτα» του προγράμματος φιλοξενίας στα μέλη της ομάδας που θα εκπροσωπήσει την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης.

Μετά την παράδοση  των εισιτηρίων συμμετοχής στον μεγάλο τελικό της Αθήνας ακολούθησε η Γιορτή των Εθελοντών του Run Greece. Όπως κάθε χρόνο, το τμήμα στίβου του ΜΓΣ Εθνικού Αλεξ/πολης και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης αναγνώρισαν την πολύτιμη συνεισφορά  των Φορέων που στήριξαν τον αγώνα αλλά και των Εθελοντών του Run Greece Αλεξανδρούπολης, βραβεύοντάς τους.

Τη διπλή γιορτή τίμησαν με την παρουσία τους οι εκλεκτοί εκπρόσωποι του ΣΕΓΑΣ και των τοπικών αρχών, κ.κ. Γιάννης Βαταμίδης, Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Κυριακή Κερέμη, Δ/κτης της Τροχαίας, Αυγερινός Μεσηνέζης, Πρόεδρος του ΜΓΣ Εθνικού, Χρήστος Γερακόπουλος, Δημοτικός Σύμβουλος, Όλγα Βρετοπούλου, Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αλεξ/πολης, Σταύρος Τζωίδης, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Νοσοκομείου Αλεξ/πολης, Ευθυμία Μπαρηγοριώτου, Δ/νουσα του ΚΙΧΝΕ Αλεξ/πολης, Γιάννης Βαβίας, Τομεάρχης Δικτύου της ΔΕΔΔΗΕ, Κότινος Ειρήναρχος Κεμανετζής, Αντιπρόεδρος του ΑΜΕΑ, Γιάννης Μπαρμπαγιάννης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Κριτών Στίβου Θράκης, Ελευθέριος Σταυρίδης, Αρχηγός του 2ου Συστήματος Προσκόπων Αλεξ/πολης, Κώστας Πατερόπουλος, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του RG Αλεξ/πολης και Αντιπρόεδρος της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΑΜΘ.

Ιδιαίτερη η παρουσία του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του ακοντισμού Κώστα Γκατσιούδη, ο οποίος έτρεξε μαζί με τα παιδιά, στον αγώνα Run Greece Αλεξανδρούπολης και βραβεύθηκε ως εθελοντής.

Στο τέλος της τελετής, ο κος Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ της ERGO, αφού συνεχάρη όλους τους νικητές δήλωσε: «Η ERGO, ο μεγαλύτερος Όμιλος Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα (μετά και την απόκτηση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, βάσει των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων των δύο εταιριών), στηρίζει έμπρακτα για μια ακόμη χρονιά, ως Μεγάλος Χορηγός, τους Αγώνες δρόμου που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ. Με συνέχεια και συνέπεια, προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες σε όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίες τους προστατεύουν από τον κίνδυνο οποιουδήποτε ατυχήματος κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Με υψηλό αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας, υποστηρίζουμε όλες τις αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύουν οι αγώνες δρόμου που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ. Γινόμαστε αρωγοί και ενεργά μέλη στην ανάπτυξη του δρομικού κινήματος στην Ελλάδα. Στηρίζουμε τον Άνθρωπο σε κάθε του βήμα, σε κάθε προσωπικό Μαραθώνιο. Το δικό μας μήνυμα απλό: Έργο μας να στηρίζουμε κάθε προσπάθεια & αγώνα».


Σε ενδιαφέρουν:

MetLife: Διευρύνεται το δίκτυο Advanced Benefit Club

Το δίκτυο Advanced Benefit Club (ABC)  της MetLife γίνεται ισχυρότερο και μεγαλύτερο, με νέες συνεργασίες, που αυξάνουν τις εναλλακτικές επιλογές για τους ασφαλισμένους της, συνεχίζοντας πάντα να προσφέρουν υψηλότατου επιπέδου ιατρικές υπηρεσίες.

Το ABC, αποτελεί ένα δυναμικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο, το οποίο περιλαμβάνει  τα περισσότερα νοσοκομεία στην Αττική και την περιφέρεια, διαγνωστικά κέντρα στην Αττική και την υπόλοιπη Ελλάδα, καθώς και πάνω από 2.000 ιατρούς σε όλη την επικράτεια.

Στο ήδη εκτεταμένο και συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο του ABC εντάχθηκε και το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών στο Μαρούσι, για την παροχή υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης, επεκτάθηκε η συνεργασία της εταιρείας με τον Όμιλο  ΙΑΣΩ (Παίδων, General και Γενική Μαιευτική Γυναικολογική κλινική), για την παροχή υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης, ενώ συγχρόνως αναβαθμίστηκαν και οι δωρεάν παροχές στα Νοσοκομεία των δύο Ομίλων.



Ταυτόχρονα, η MetLife αναβάθμισε τις προσφερόμενες παροχές προς τους ασφαλισμένους της και στους Ομίλους της ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗΣ (Αθηνών και Παίδων) και ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗΣ (Αθηνών, Πειραιά και Θεσσαλονίκης).

Με την ενίσχυση του δικτύου και των προσφερόμενων δωρεάν παροχών, οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν περισσότερα και σημαντικά προνόμια, όπως εκπτώσεις στη συμμετοχή των ασφαλισμένων στα έξοδα νοσηλείας, καθώς και δωρεάν ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού.

Στο πλαίσιο αυτό, οι  ασφαλισμένοι με ατομικό ή/και Ομαδικό Πρόγραμμα, μπορούν να απολαμβάνουν κορυφαία προνόμια και παροχές στους συνεργαζόμενους φορείς.

Εύκολη και άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ώρο

με ένα τηλεφώνημα στο 800 800 99 99 (από σταθερό χωρίς χρέωση)

ή στο 210 6127722 (από κινητό)

Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται γρήγορα, άμεσα και απλά, μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και μέσω του οποίου αποκτούν άμεση πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το δικτύο ABC, προγραμματίζουν τα ραντεβού τους με τους συνεργαζόμενους γιατρούς, λαμβάνουν απλές ιατρικές συμβουλές και καθοδήγηση σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού και ενημερώνονται για τα εφημερεύοντα νοσοκομεία και φαρμακεία.

Σε μια εποχή αβεβαιότητας και μεγάλης οικονομικής αστάθειας, η MetLife τηρεί τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της και εξελίσσει συνεχώς τις παροχές, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ώστε να ανταποκρίνονται  στις ανάγκες τους.

12 Οκτ 2017

AXA: Συνεργασία με το ALBA Graduate Business School

Μέσα από ένα νέο πεδίο συνεργασίας με το ALBA Graduate Business School, η ΑΧΑ, ολοκλήρωσε ένα έργο στην κατεύθυνση της βέλτιστης εξυπηρέτησης πελατών. Στο πλαίσιο της πτυχιακής τους εργασίας (Field Consulting Project, FPC), τέσσερις φοιτήτριες του ALBA εκπόνησαν μελέτη στρατηγικής που είχε ως στόχο την αξιολόγηση και πιθανή τροποποίηση της διαδικασίας αποζημιώσεων υγείας.

Η εργασία αυτή έθεσε στο επίκεντρο τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία του πελάτη μέσα από τη δημιουργία πρόσθετης αξίας από την πλευρά της Εταιρείας. Υποστηρικτής του έργου από πλευράς ΑΧΑ ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ερρίκος Μοάτσος και επιβλέπων από την πλευρά του ALBA ο Δρ. Κυριάκος Κυριακόπουλος, Καθηγητής Στρατηγικής & Marketing, Αντιπρύτανης Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων.


Η ομάδα των φοιτητριών ανέλυσε τη σχετική βιβλιογραφία και οργάνωσε πρωτογενή έρευνα προς 150 χρήστες ασφάλισης υγείας (συνεντεύξεις, focus groups, ερωτηματολόγιο). Η ομάδα διέγνωσε τους παράγοντες ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών, καθώς και τις προτιμήσεις τους για νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτησή στην ασφάλιση υγείας. Η μελέτη ολοκληρώθηκε με καινοτόμες προτάσεις για τη δημιουργία ανώτερης αξίας στον πελάτη μέσω της μεθοδολογίας Blue Ocean.

«Με την βοήθεια των νέων επιστημόνων ανακαλύπτουμε νέους χώρους και νέες ιδέες. Διαφοροποιούμαστε υπό αυτήν την έννοια εστιάζοντας την προσοχή μας περισσότερο σε αυτό που πρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας για να αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία και λιγότερο στον ανταγωνισμό» είπε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος στην ΑΧΑ Ελλάδας.

«Η συνεργασία των φοιτητών του ALBA ΜΒΑ με την ΑΧΑ αποδεικνύεται μια εξαιρετική πλατφόρμα για να γεφυρώσουμε το χάσμα που χωρίζει την ακαδημαϊκή γνώση με πρακτικές δεξιότητες, κάτι που αποτελεί καίρια πρόκληση για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στη χώρα μας» ανέφερε ο Δρ. Κυριάκος Κυριακόπουλος Καθηγητής Στρατηγικής & Marketing, Αντιπρύτανης Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του ALBA.

Από την πλευρά τους, οι φοιτήτριες Μαρία Αλεξανδράκη, Εύα Τσιρώνη, Χριστίνα Δρόσου και Σοφία Σκίκου είπαν: «Σαν ομάδα είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με την AXA, μια Εταιρεία που συνεχώς αναζητά καινοτόμες ιδέες με σκοπό πάντα να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους της ΑΧΑ για την υποστήριξη τους και ιδιαίτερα τον κύριο Μοάτσο για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε, καθώς και για την καθοδήγησή του καθ’ όλη τη διάρκεια της εργασίας μας».

Η ΑΧΑ, έχει θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής της την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη. Σε αυτό τον άξονα αναζητά συνεχώς νέους τρόπους και καινοτόμες μεθόδους για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας (customer experience). Η συνεργασία με ένα από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ελλάδα και τους φοιτητές υψηλού επιπέδου του ALBA, είναι ικανή να προσφέρει ιδέες και λύσεις. Ένας σημαντικός στόχος που επίσης επιβεβαιώνεται μέσα από αυτό το έργο είναι η συνεχής υποστήριξη της ΑΧΑ προς τους νέους της χώρας, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύπλευρες εμπειρίες σε έναν πολυεθνικό οργανισμό, βιώνοντας την καθημερινότητα και συμμετέχοντας στη δημιουργία στρατηγικών πλάνων σε πραγματικό χρόνο μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων.


Σε ενδιαφέρουν:

INTERAMERICAN: Στρατηγική συνεργασία με την Νέα Οδό

Στρατηγική συμφωνία συνεργασίας στον τομέα της οδικής βοήθειας υπέγραψαν η INTERAMERICAN και η Νέα Οδός, με αφορμή την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού σε κυκλοφορία.

Η συμφωνία αφορά στο έργο ρυμούλκησης και απομάκρυνσης οχημάτων όλων των τύπων -ελαφρών, βαρέων, δικύκλων κ.λπ.- που ακινητοποιούνται στον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδoύ λόγω βλάβης ή ατυχήματος.

Οι δυο εταιρείες συνεργάζονται, ήδη, επιτυχώς στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στο τμήμα από Μεταμόρφωση Αττικής έως και Σκάρφεια Φθιώτιδας και πλέον με την Ιόνια Οδό, αυτή η συνεργασία επεκτείνεται.

Η Νέα Οδός, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο την παροχή των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας, παρέχει σε όλους τους οδηγούς δωρεάν Οδική Βοήθεια, σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματός τους.

Για την παροχή αυτής της υπηρεσίας ξεκίνησε η στρατηγική συνεργασία με την INTERAMERICAN. Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι από τον Ιανουάριο έως και σήμερα στην Ιόνια Οδό έχουν εξυπηρετηθεί περισσότερα από 800 περιστατικά από την INTERAMERICAN Βοήθειας.

Τα συνεργαζόμενα μέρη

Η INTERAMERICAN Βοήθειας, έχει ηγετική παρουσία στην ασφαλιστική αγορά της οδικής βοήθειας, στην οποία δραστηριοποιείται από το 1992. Η λειτουργία της βασίζεται σε ένα πυκνό δίκτυο 140 σταθμών πανελλαδικά. Η Οδική Βοήθεια της εταιρείας διαθέτει 220 ιδιόκτητα οχήματα (ρυμουλκά, πλατφόρμες, μοτοσικλέτες) και 250 άτομα σε εξειδικευμένο προσωπικό, που συμπληρώνονται από 65 τοπικές συνεργασίες με 150 οχήματα. Παρέχει υπηρεσίες επιτόπου επισκευής, ρυμούλκησης και μεταφοράς, επαναπατρισμού οχήματος και υποστήριξης σε περίπτωση ατυχήματος (autohelp). Σε ετήσια βάση, η εταιρεία εξυπηρετεί με οδική βοήθεια περισσότερα από 320.000 περιστατικά, ενώ ο δείκτης ικανοποίησης πελατών είναι ιδιαίτερα υψηλός (πάνω από 90%), καθώς και η διάθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους από τον πελάτη (70%).

Η Νέα Οδός είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει τη μελέτη, τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την εκμετάλλευση, τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου Παραχώρησης «Ιόνια Οδός». Αυτό το έργο πνοής, συνολικού προϋπολογισμού 1,1 δισ. ευρώ, περιλαμβάνει:
  • τον ομώνυμο αυτοκινητόδρομο «Ιόνια Οδός», μήκους 196 χιλιομέτρων, από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα (ανισόπεδος κόμβος με Εγνατία Οδό).
  • τμήμα του αυτοκινητόδρομου Α.Θ.Ε., μήκους περίπου 172,5 χιλιομέτρων, από τον ανισόπεδο κόμβο Μεταμόρφωσης Αττικής έως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας, μετά τα Καμένα Βούρλα και το συνδετήριο κλάδο του Α.Θ.Ε. Σχηματάρι - Χαλκίδα, μήκους 11 χιλιομέτρων. Πρωταρχική δέσμευση της Νέας Οδού είναι η ασφαλής και ταχύτατη μετακίνηση για όλους τους Έλληνες πολίτες, σε συνδυασμό με την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.