Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Αν διαθέτεις ακόμα χάρτινα εισιτήρια (τα οποία από 16/11 δεν ισχύουν πλέον στα μέσα μαζικής μεταφοράς), μπορείς να τα ανταλλάξεις με αντίστοιχα ηλεκτρονικά εισιτήρια, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ.
Οι κάτοχοι όλων των ειδών χάρτινων εισιτηρίων (π.χ. ενιαίο €1,40, κανονικό εισιτήριο ΜΕΤΡΟ 10,00 κ.τ.λ. ) έχουν τη δυνατότητα ανταλλαγής με ηλεκτρονικά ως εξής:
α. Οι κάτοχοι εισιτηρίων έως και 10 τεμάχια (όλων των ειδών) τα ανταλλάσσουν στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοιας όλες τις ημέρες της εβδομάδας κατά τις ώρες από 07.00π.μ. έως τις 21.30 μ.μ. ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (τις εργάσιμες ημέρες από τις 08.00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ. - Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης).
β. Οι κάτοχοι 11 εισιτηρίων και άνω τα ανταλλάσσουν στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) τις εργάσιμες ημέρες, από τις 08.00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ.
Η διαδικασία ανταλλαγής των χάρτινων εισιτηρίων πραγματοποιείται σύμφωνα με τα κάτωθι:
Συμπληρώνεται σχετικό έντυπο με τα είδη και των αριθμό των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων.
Η αξία των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων ανταλλάσσεται με αποθηκευμένη αξία προσωποποιημένης κάρτας (ATH.ENA Card).ή
Η αξία των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων ανταλλάσσεται με αποθηκευμένη αξία απρόσωπης κάρτας (ATH.ENA Card).ή
Η αξία των επιστρεφομένων μονών χάρτινων εισιτηρίων αντιστοιχίζεται αθροιστικά με πολλαπλό ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Τicket) 5 διαδρομών ή 10+1 διαδρομών ή 2πλό.
Επισημάνσεις:
- Οι δικαιούχοι μετακίνησης με μειωμένο κόμιστρο, φέρουν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά (π.χ. οι κάτω των 18 και οι άνω των 65, Δελτίο Ταυτότητος ή έγγραφο με την ημερομηνία γέννησης)
- Οι ανταλλαγές με πολλαπλά ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα πραγματοποιούνται μόνο με συνδυασμούς των 5 διαδρομών, 10+1 διαδρομών, 2πλό και 1 μεμονωμένο.
- Τα εισιτήρια ελέγχονται με ηλεκτρονικό εξοπλισμό ως προς τη γνησιότητά τους. Εισιτήρια μη γνήσια δεν αντικαθίστανται.
- Η ανταλλαγή χάρτινων εισιτηρίων με αντίστοιχα ηλεκτρονικά θα πραγματοποιείται έως το τέλος του έτους 2017.
Σε αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre προχώρησε ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού (Eurolife 2.0) που ακολουθεί, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και των συνεργατών του Ομίλου.
Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Eurolife ERB συνεργάζεται με την εταιρεία Barphone [Avaya Diamond Partner & Service Expert] προκειμένου να δημιουργήσει την κατάλληλη υποδομή που θα καλύψει πλήρως τις σημερινές ανάγκες του Ομίλου, αλλά και τη μελλοντική προοπτική επεκτάσεων με ταυτόχρονη υποστήριξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας.
Η επένδυση της Eurolife ERB στην αναβάθμιση αυτή της προσφέρει μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες στην επικοινωνία της με τους πελάτες-συνεργάτες, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:
Συνολική διαχείριση όλων των επαφών από οποιοδήποτε κανάλι κι αν προέρχονται (εισερχόμενες/ εξερχόμενες κλήσεις, mails, fax, web chat και μελλοντικά social media).
Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση σε πραγματικό χρόνο του συνόλου των αιτημάτων δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων διορθωτικών κινήσεων όπου χρειάζεται.
Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών και συνεργατών από κάθε κανάλι επικοινωνίας.
Δημιουργία προσωποποιημένων ηχογραφημένων μηνυμάτων αναγγελίας πελάτη και εκπροσώπου, ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείριση του χρόνου εξυπηρέτησης.
Ο κ. Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, τόνισε: «Για εμάς την ομάδα του EEC, το Eurolife 2.0 είναι κάτι περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας, είναι ένα οργανωμένο πλαίσιο ενεργειών που μας επιτρέπουν σταδιακά να κάνουμε πράξη το 3πτυχο: Άμεσα, Γρήγορα, Αποτελεσματικά. Οι βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση των πελάτων, κυρίως όσον αφορά τα κέντρα εξυπηρέτησης, περιλαμβάνουν την επίλυση των αιτημάτων σε λογικό χρονικό διάστημα, την παροχή omni-channel υποστήριξης στα σημαντικότερα κανάλια και τη μείωση του χρόνου αναμονής επικοινωνίας. Με την πρόσφατη αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre εξελίσσουμε ακόμα περισσότερο τις υποδομές μας, παρέχοντας στους εκπροσώπους μας το ιδανικό εργαλείο για να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες γρήγορη, αξιόπιστη και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.»
Σημαντική ήταν η παρουσία της INTERAMERICAN στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την ανάπτυξη της ελληνικής γεωργίας, που οργανώθηκε στις 9 και 10 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία, που ήταν μεγάλη χορηγός του Συνεδρίου, εκπροσωπήθηκε σε πάνελ ομιλητών στη θεματική ενότητα για τις στρατηγικές καινοτομίας των αγροτικών συνεταιρισμών στην ΕΕ. Η Έφη Κοκορέλη, διευθύντρια αγροτικών ασφαλίσεων και bancassurance της INTERAMERICAN, αναφέρθηκε στην προσέγγιση των ασφαλιστικών αναγκών των παραγωγικών μονάδων, με φάσμα καλύψεων που ανταποκρίνεται στα σύγχρονα επιχειρηματικά μοντέλα του πρωτογενούς τομέα, τα οποία πρέπει να υιοθετήσουν και οι συνεταιρισμοί.
Η εταιρεία έχει εισέλθει ασφαλιστικά στον αγροτικό τομέα από το 2016, εστιάζοντας στη συστηματική αντιμετώπιση φυσικών και επιχειρηματικών κινδύνων. Παρέχει στον επαγγελματία αγρότη τη δυνατότητα επιλογής και σύνθεσης καλύψεων για αγροτικές κατοικίες και κτήρια (γεωργικά, κτηνοτροφικά), εγκαταστάσεις θερμοκηπίων και εξοπλισμό θερμοκηπίων, γεωργικά μηχανήματα υπαίθρου και αγροτικά οχήματα, μηχανήματα παραγωγής και συσκευασίας, φυτική παραγωγή υπαίθρια και εντός θερμοκηπίου, μεταφορές αγροτικών προϊόντων και αστική ευθύνη έναντι τρίτων: γενική, εργοδότη και προϊόντος. Ειδικότερα όσον αφορά στην ασφάλιση της φυτικής παραγωγής, αυτή παρέχεται είτε ως κάλυψη φυτικής παραγωγής θερμοκηπίου είτε υπαίθριων καλλιεργειών για σειρά κινδύνων, εξειδικευμένων για την κάθε κατηγορία.
Επιπλέον, η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει την εκπαίδευση και εξειδίκευση ασφαλιστικών συμβούλων σε θέματα σχετικά με τις αγροτικές καλλιέργειες, συνεργαζόμενη με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ακόμη, για τη διάδοση της γνώσης γύρω από τα προβλήματα και τις σύγχρονες πρακτικές καλλιεργειών και προστασίας του αγροτοδιατροφικού κεφαλαίου, η εταιρεία συμμετέχει τακτικά σε ημερίδες στην περιφέρεια.
Κατά το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Θεσσαλονίκης, που είχε ως θέμα την καινοτομία και γνώση για τον πρωτογενή τομέα, ώστε να απελευθερωθεί η δυναμική της υπαίθρου, στελέχη συνεταιρισμών από την Ελλάδα και την Ευρώπη, εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής και ερευνητικής κοινότητας, περιφερειακών, εθνικών και ευρωπαϊκών αρχών, καθώς και επιχειρηματικοί φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων από την Ελλάδα και την ΕΕ, ανέδειξαν τις σημαντικές προκλήσεις για μια «ευφυή γεωργία». Μάλιστα, ο Νίκος Παππάς, υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, ανακοίνωσε το διαδικτυακό έργο «Agro Internet of things” για την αγροτική παραγωγή, προϋπολογισμού 7,5 εκατ. ευρώ.
H διαφορά ανάμεσα σε ένα φυσικό γεγονός και μία καταστροφή, βρίσκεται στο πλήθος των ζημιών και των θυμάτων.
Η ΑΧΑ και το NationalGeographic αναδεικνύουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στα αστικά κέντρα και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατευθούν καλύτερα.
Στη νέα σειρά της ΑΧΑ και του National Geographic «Ανθεκτικές Πόλεις», ερευνητές που υποστηρίζονται από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ, διερευνούν τις δυνητικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πόλεις και τους τρόπους για να γίνουν πιο ανθεκτικές ενάντια σε ακραία γεγονότα.
Η σειρά για τις ανθεκτικές πόλεις θα αποτελείται από πέντε επεισόδια:
#1 – Ερευνώντας την ανάπτυξη των μελλοντικών πόλεων και την αστική τοπογραφία
Οι σημερινές εκτιμήσεις είναι ότι η παγκόσμια αύξηση του επιπέδου της θάλασσας πρόκειται να διπλασιαστεί μέχρι το 2100. Σε μία πρώτη ανάγνωση μπορεί κανείς να σκεφτεί ότι κινδυνεύουν κυρίως οι παραθαλάσσιες περιοχές. Παρόλα αυτά οι ηπειρωτικές πόλεις κινδυνεύουν εξίσου, καθώς η εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων δημιουργεί υπερχειλίσεις στα ηπειρωτικά ποτάμια συστήματα.
Οι πλημμύρες και οι καταστροφές που αυτές προκαλούν μπορούν να κοστίσουν τόσο σε κοινωνικό όσο και οικονομικό επίπεδο. Το 2016, το κόστος από τις πλημμύρες που έπληξαν το Παρίσι και τις παρακείμενες περιοχές, κόστισαν περισσότερα από 1 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι πλημμύρες επηρεάζουν όλους τους ανθρώπους, σε όλο τον κόσμο: ιδιοκτήτες κατοικιών, ασθενείς τη στιγμή που μεταφέρονται στο νοσοκομείο, σχολεία, επιχειρήσεις.
Πολλές πόλεις έχουν χτιστεί δίπλα σε ακτές ή ποτάμια, για να έχουν εύκολη πρόσβαση σε αγαθά. Αυτός είναι ο λόγος που η αύξηση της γνώσης μας για τις πλημμύρες είναι ζωτικής σημασίας. Έτσι θα επιτρέψουμε πρόσβαση σε καλύτερη πληροφορία, βοηθώντας τους ανθρώπους να αυξήσουν την ανθεκτικότητα των πόλεων.
Σε αυτό το video συζητάμε με τον Dr. Vazken Andréassian (IRSTEA Παρίσι) του οποίου η έρευνα (με την υποστήριξη του Ταμείου Ερευνών ΑΧΑ), προσβλέπει στην ανάπτυξη μοντέλων έγκαιρης ειδοποίησης.
Εάν υπάρχει έγκαιρη ειδοποίηση, οι απώλειες και ζημιές που προκύπτουν από τις πλημμύρες μπορούν να ελαχιστοποιηθούν. Πρακτικά αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι αντιπλημμυρικά έργα δημιουργούνται γύρω από ευάλωτες περιοχές ή κρίσιμες υποδομές (όπως οδικές αρτηρίες) ή θα μπορούσαν να επιτρέπουν στους κατοίκους να μεταφέρουν τα υπάρχοντά τους σε χώρους όπου δεν θα καταστραφούν, ενώ οι κτηνοτρόφοι θα έχουν χρόνο να μετακινήσουν τα ζώα τους σε ανώτερα σημεία, πριν η πλημμύρα τους πλήξει.
Τα συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης προσφέρουν χρόνο για να μειώνεται η επίδραση από τις πλημμύρες και στηρίζουν τη δημιουργία ανθεκτικών πόλεων.
Η Groupama Ασφαλιστική κατέκτησε ακόμη μια τιμητική πρωτιά, κατά τη διάρκεια του τελικού του Groupama International Innovation Challenge, που διεξήχθη την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου στην Τουλούζη της Γαλλίας.
Η πρωτοποριακή και πρόσφατα ανανεωμένη εφαρμογή Groupama NOW παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του φετινού διαγωνισμού και απέσπασε το 1ο βραβείο. Η διεθνής αυτή διάκριση έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της εταιρίας έναν μήνα μετά τις εγχώριες βραβεύσεις στα Mobile Excellence Awrards 2017 και λίγες μέρες πριν τη διοργάνωση του 2 ου Διαγωνισμού Ανοικτής Καινοτομίας HackInnow. www.hackinnow.gr
Ο διαγωνισμός Groupama International Innovation Challenge αναδεικνύει projects που υλοποιούνται επιτυχώς από τις θυγατρικές εταιρίες του Γαλλικού Πολυεθνικού Ομίλου Groupama και σχετίζονται με την καινοτομία.
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει αμείωτα να επενδύει στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, μένοντας πιστή και αφοσιωμένη στο όραμά της, να κάνει την ασφάλιση πιο απλή και προσιτή σε όλους.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που πλήττουν όλη τη χώρα δημιουργούν ιδιαίτερα απρόβλεπτες και επικίνδυνες καταστάσεις. Υπό αυτές τις συνθήκες, καλό είναι να λαμβάνουμε επιπλέον μέτρα προφύλαξης, για να περιορίσουμε όσο γίνεται τους κινδύνους.
Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr) του Υπουργείου Εσωτερικών, έχει ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσιακά εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις περιφέρειες και τους δήμους της χώρας, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα πολιτικής προστασίας, προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τις επιπτώσεις από την εκδήλωση των έντονων καιρικών φαινομένων.
Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, μεριμνώντας για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας από κινδύνους που προέρχονται από την εκδήλωση των έντονων καιρικών φαινομένων.
Ειδικότερα, σε περιοχές όπου προβλέπεται η εκδήλωση έντονων βροχοπτώσεων, καταιγίδων ή θυελλωδών ανέμων συνιστά:
Να ασφαλίσουν αντικείμενα τα οποία αν παρασυρθούν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα ενδέχεται να προκαλέσουν καταστροφές ή τραυματισμούς.
Να βεβαιωθούν ότι τα λούκια και οι υδρορροές των κατοικιών δεν είναι φραγμένα και λειτουργούν κανονικά.
Να αποφεύγουν να διασχίζουν χειμάρρους και ρέματα, πεζή ή με όχημα, κατά τη διάρκεια καταιγίδων και βροχοπτώσεων, αλλά και για αρκετές ώρες μετά το τέλος της εκδήλωσής τους
Να αποφεύγουν τις εργασίες υπαίθρου και δραστηριότητες σε θαλάσσιες και παράκτιες περιοχές κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των έντονων καιρικών φαινομένων.
Να προφυλαχτούν αμέσως κατά τη διάρκεια μιας χαλαζόπτωσης. Να καταφύγουν σε κτίριο ή σε αυτοκίνητο και να μην εγκαταλείπουν τον ασφαλή χώρο, παρά μόνο όταν βεβαιωθούν ότι η καταιγίδα πέρασε. Η χαλαζόπτωση μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη και για τα ζώα.
Να αποφύγουν τη διέλευση κάτω από μεγάλα δέντρα, κάτω από αναρτημένες πινακίδες και γενικά από περιοχές, όπου ελαφρά αντικείμενα (π.χ. γλάστρες, σπασμένα τζάμια κλπ.) μπορεί να αποκολληθούν και να πέσουν στο έδαφος (π.χ. κάτω από μπαλκόνια).
Να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των κατά τόπους αρμοδίων φορέων, όπως Τροχαία κλπ.
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Οκτωβρίου 2017, τα εξής:
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 31 Οκτωβρίου 2017, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 26,665 συμβόλαια εκ των οποίων 13,734 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 12,931 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 31 Οκτωβρίου 2017 ανήλθαν σε περίπου 52.000.000 ευρώ.
Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 3,234 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 2,065 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 1,169 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 13 Νοεμβρίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.
Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/
Σε κατάσταση συναγερμού και με κινητοποίηση όλων των δυνάμεων, μηχανοκίνητου εξοπλισμού και ανθρώπινου δυναμικού, βρίσκεται από τις πρώτες ώρες των ακραίων καιρικών φαινομένων η INTERAMERICAN για την υποστήριξη των ασφαλισμένων της εταιρείας -και όχι μόνο- που επλήγησαν από τις καταστροφικές πλημμύρες στο Θριάσιο Πεδίο.
Η εταιρεία έχει διαθέσει στην περιοχή Μεγάρων - Νέας Περάμου - Μάνδρας - Ελευσίνας από χθες 10 οχήματα του στόλου οδικής βοήθειας που σήμερα αυξήθηκαν σε 15: πλατφόρμες, ρυμουλκά, γερανούς και προσωπικό, που εργάζεται αδιάλειπτα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, έχοντας διαχειριστεί ήδη περισσότερα από 150 περιστατικά, ενώ οι κλήσεις συνεχίζονται με υψηλή συχνότητα. Οι επεμβάσεις αφορούν, επί το πλείστον, σε αυτοκίνητα που παρασύρθηκαν από τα νερά, αλλά και σε αποκατάσταση άλλων προβλημάτων σε περιουσιακά στοιχεία, λόγω των φερτών υλικών από τη θεομηνία.
Ταυτόχρονα, εξειδικευμένη ομάδα της INTERAMERICAN έχει αναλάβει τη διενέργεια άμεσης πραγματογνωμοσύνης και εκτίμησης των ζημιών, προχωρώντας σε ταχύτατη διαδικασία διακρίβωσης και διαχείρισης των περιστατικών, ώστε να ανακουφιστούν το συντομότερο δυνατόν οι πληγέντες. Οι υπηρεσίες της εταιρείας είναι «επί ποδός» και θα παραμείνουν σε επιφυλακή, σε 24ωρη βάση, δεδομένου ότι τα ακραία καιρικά φαινόμενα αναμένεται να έχουν συνέχεια. Το Συντονιστικό Κέντρο της INTERAMERICAN Βοήθειας -τηλέφωνα κλήσης 1158 για οδική βοήθεια και 1010 για άμεση ιατρική βοήθεια- βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα ανταπόκρισης σε κάθε κλήση.
Η Εβδομάδα “We Care for You”, θεσμός πλέον για την ΑΧΑ Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία για 3η συνεχή χρονιά. Στόχος της Εβδομάδας ήταν η Εταιρεία να «ακούσει τους ανθρώπους της, να κατανοήσει και να προσαρμόσει» τις επερχόμενες στρατηγικές της προτεραιότητες ώστε να συνεχίσει να τους στηρίζει να ζουν καλύτερα.
Μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες οι άνθρωποι της ΑΧΑ είχαν τη δυνατότητα να γιορτάσουν, να ενημερωθούν, να μάθουν διασκεδάζοντας και να συζητήσουν ανοικτά για οτιδήποτε τους απασχολεί. Η καθολική συμμετοχή σε όλες τις ενέργειες απέδειξε τη σημαντικότητα που αποδίδεται σε αυτή την εβδομάδα, η οποία για τη χρονιά αυτή περιλάμβανε:
Flame story: Μια γιορτή για τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της AXA στην Ελλάδα. Μαζί με εκπροσώπους των δικτύων διανομής, τον χρυσό Ολυμπιονίκη Νίκο Κακλαμανάκη, καθώς και τον Wilm Langenbach, Οικονομικό Διευθυντή της ΑΧΑ για τις Νέες & Διεθνείς Αγορές και υπεύθυνο Ανάπτυξης Στρατηγικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, οι εργαζόμενοι έθεσαν τις βάσεις για μια ακόμα πιο ισχυρή επερχόμενη δεκαετία. Κεντρικό σύμβολο της εκδήλωσης ήταν μια «φλόγα» ταυτισμένη με το κόκκινο switch της ΑΧΑ, ένα σύμβολο που ενώνει τους 165.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και αναδεικνύει το όνομα της ΑΧΑ.
My Well Being Rocks: Μια ενέργεια για τη σωστή στάση του σώματος στο γραφείο. Οι άνθρωποι της ΑΧΑ είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για τους ίδιους. Η ενέργεια αυτή υλοποιήθηκε υπό την ομπρέλα που έχει ορίσει η Εταιρεία για την καλύτερη εξισορρόπηση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
So you think you can escape? Live my day: Ένα escape room που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της κουλτούρας πελατοκεντρικότητας της ΑΧΑ και με βάση μία από τις δομικές αξίες της Εταιρείας, «Customer First». Μέσα από ένα καλογραμμένο σενάριο, οι άνθρωποι της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων Γενικών Ασφαλίσεων (motor & non-motor claims) έθεταν προκλήσεις προς τους συναδέλφους τους, οι οποίοι έπρεπε να λύσουν μια σειρά από γρίφους με επιτυχία, με απώτερο σκοπό να ικανοποιήσουν με δίκαιο τρόπο τις απαιτήσεις των πελατών. Στην εξέλιξη του σεναρίου ενεργό ρόλο είχαν οι καινοτόμες πρακτικές της ΑΧΑ που αφορούν στην αποζημίωση του πελάτη, όπως είναι η ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο και η άμεση εξυπηρέτηση ζημιών κατοικίας, με άμεση πληρωμή ή άμεση επισκευή.
Να η ευκαιρία: Η καθιερωμένη συνάντηση ανάμεσα στην Εκτελεστική Επιτροπή και τους ανθρώπους της Εταιρείας έγινε για μία ακόμα χρονιά, χωρίς ατζέντα. Συζητήθηκαν ανοικτά μια σειρά από θέματα που τέθηκαν από τους εργαζόμενους προς την ανώτατη διοίκηση, με το αποτέλεσμα να αποζημιώνει για μία ακόμα φορά τη σημαντική πρωτοβουλία αυτή.
The AXA factor & Party: Μια ενημέρωση για ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο, το νέο Employee Pulse Survey. Ένα σύστημα για τη Διαχείριση της Απόδοσης αλλά και τις παροχές της ΑΧΑ προς τους ανθρώπους της. Την ενημέρωση ακολούθησε ένα εσωτερικό party, κλείνοντας με μια ευχάριστη νότα τις εκδηλώσεις της Εβδομάδας.
«Η ΑΧΑ στην Ελλάδα αποτελεί μια δύναμη σταθερότητας και μετασχηματισμού. Μια ισχυρή ομάδα που με εστίαση στο στόχο της θα συνεχίσει να στηρίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται να ζουν καλύτερα. Η εβδομάδα αυτή ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να θυμηθούμε όλοι μαζί τι έχουμε καταφέρει και να δεσμευτούμε για ακόμα περισσότερα στο μέλλον, υπερκαλύπτοντας πλέον τις προσδοκίες που έχουμε δημιουργήσει» είπε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διεθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.
«Ήταν μια εβδομάδα γεμάτη συναίσθημα και υπερηφάνια για τα 10 χρόνια της ΑΧΑ στην Ελλάδα. Δέκα χρόνια προσπαθειών, δυσκολιών, επιτυχιών, μα πάνω από όλα με κατάθεση ψυχής από όλους τους ανθρώπους αυτής της Εταιρείας. Η καθολική συμμετοχή του κόσμου στις δράσεις της εβδομάδας αυτής απέδειξαν πως οι άνθρωποί μας αναγνωρίζουν πως στην ΑΧΑ το τρίπτυχο «ακούμε, καταννοούμε, αλλάζουμε» το κάνουμε πράξη» ανέφερε η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ στην Ελλάδα.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη πιστοποιήθηκε από τον Οργανισμό Επιθεώρησης και Πιστοποίησης TÜV HELLAS (TÜV NORD) σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 27001:2013, το οποίο καθορίζει τις απαιτήσεις αναφορικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών.
H πιστοποίηση κατά ISO 27001, αφορά σε όλες τις διαδικασίες της Εταιρίας και διασφαλίζει ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη διαχειρίζεται και προστατεύει τα πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της πληροφόρησης, τηρώντας την ισχύουσα Νομοθεσία και τους Κανονισμούς.
Επιπλέον, με τη συγκεκριμένη πιστοποίηση, η Εταιρία αποδεικνύει έμπρακτα ότι η θωράκιση της ασφάλειας των πληροφοριών των πελατών της αποτελεί για την ίδια παράγοντα πρωταρχικής σημασίας.
Η πιστοποίηση από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) ενισχύει την ήδη ενεργή πιστοποίηση της ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη για την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2015, την οποία κατέχει από το 2002 για το σύνολο των υπηρεσιών της.
Το Μέλος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Στέφανος Βερζοβίτης δήλωσε: «Η θωράκιση της ασφάλειας των πληροφοριών, είναι από τα πλέον σημαντικά θέματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Η συγκεκριμένη πιστοποίηση από την TÜV HELLAS (TÜV NORD), παρέχει σε όλους τους πελάτες μας το απαραίτητο τείχος προστασίας των πληροφοριών τους. Είμαστε βέβαιοι πως η πιστοποίηση με ISO 27001:2013 θα δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Ευρωπαϊκή Πίστη, προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία στις σύγχρονες ανάγκες και στις απαιτήσεις της ασφαλιστικής αγοράς».
O Διευθυντής Πιστοποίησης της TÜV HELLAS (TÜV NORD), κ. Γιάννης Οικονομίδης, δήλωσε σχετικά: «Κάθε χρόνο, δις gigabytes αποστέλλονται σε όλο τον κόσμο. Αυτός ο όγκος αναμένεται να αυξηθεί στα επόμενα χρόνια. Η Ασφάλεια των Πληροφοριών για την αποφυγή κακοδιαχείρισης και λαθών αποτελεί το κλειδί του μέλλοντος και η TÜV HELLAS αποδίδει ιδιαίτερη σημασία μέσα από την εφαρμογή του προτύπου ISO 27001. Είναι για τον Φορέα μας εξαιρετικά τιμητικό ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη, μια σπουδαία εταιρεία στον χώρο των ασφαλειών, εμπιστεύεται την πιστοποίηση ενός τόσο ευαίσθητου τομέα σε εμάς και την τεχνογνωσία μας. Η διεθνής μας εμπειρία μας καθιστά πολύτιμους συνεργάτες».
Σχετικά με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Η TÜV HELLAS είναι Οργανισμός Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, μέλος του Γερμανικού Οργανισμού TÜV NORD GROUP. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1987 παρέχοντας ανεξάρτητες υπηρεσίες Επιθεώρησης και Πιστοποίησης (Third Party Inspection-Certification), σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, στους τομείς της Τεχνολογίας, της Ποιότητας, της Ασφάλειας, της Ενέργειας και του Περιβάλλοντος. Η TÜV HELLAS έχει καταφέρει να συνδέσει το όνομά του Οργανισμού με τα μεγαλύτερα έργα Υποδομής και Ανάπτυξης της Χώρας μας, συμβάλλοντας με τις υπηρεσίες της στην ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων και των κατασκευών, προσφέροντας υπηρεσίες με κύρος, αξιοπιστία, αναγνωρισιμότητα και προστιθέμενη αξία.