5 Φεβ 2018
Groupama Ασφαλιστική: Και το 2018 δίπλα στον παγκόσμιο πρωταθλητή ιστιοπλοΐας Δημήτρη Παπαδημητρίου
5.2.18
Δημήτρης Παπαδημητρίου, Ιστιοπλοΐα, Υπερήφανος Χορηγός, Groupama Ασφαλιστική, Groupama Asfalistiki Sailing Team
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να είναι υπερήφανος χορηγός του αθλητή του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης Δημήτρη Παπαδημητρίου, συμβάλλοντας και φέτος στην επίτευξη των στόχων του πολυνίκη ιστιοπλόου, τόσο στον ελληνικό, όσο και στον διεθνή αθλητικό χώρο.
Η εταιρία παραμένει δίπλα στον Δημήτρη Παπαδημητρίου, στην προσπάθεια του να χαρίσει ξανά μεγάλες νίκες στο σύλλογό του και στη χώρα μας. Κατά την περσινή χρονιά, ο νεαρός Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ιστιοπλοΐας προσέθεσε πολύ σημαντικές διακρίσεις στο ενεργητικό του, με αποκορύφωμα τις χρυσές πρωτιές στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας στην Τουρκία και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Laser U19 στην Ολλανδία, κάνοντας υπερήφανη την Groupama Ασφαλιστική για την έμπρακτη στήριξή της στον αγώνα του τα τελευταία δύο χρόνια.
Η Groupama Ασφαλιστική, με την Groupama Ασφαλιστική Sailing Team, στέκεται σε δύσκολους καιρούς στο πλευρό των αθλητών που, με προσωπικές θυσίες και σκληρή δουλειά, προσπαθούν να κατακτήσουν την κορυφή. Άλλωστε, η προσήλωση στον στόχο και η συστηματική και επίμονη προσπάθεια αποτελούν αξίες και της ίδιας της εταιρίας.
Σε ενδιαφέρουν:
Operations Management στις ασφαλιστικές εργασίες από την Interamerican
5.2.18
Ασφαλιστικές εργασίες, Ημερίδα, Νέες μεθοδολογίες, Interamerican, Lean Continuous Improvement και Agile, Operations Management
No comments
Κομβικές για την περαιτέρω ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών είναι οι νέες μεθοδολογίες που έχουν εισαχθεί στην λειτουργική καθημερινότητα της INTERAMERICAN. Προς την κατεύθυνση αυτή, η Γενική Διεύθυνση Ασφαλιστικών Εργασιών οργάνωσε πρόσφατα ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν διοικητικά στελέχη και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Καντώρος, που προλόγισε την ημερίδα υπογραμμίζοντας τις βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις της εταιρείας: τον νέο τρόπο εργασίας, την αναλυτική σκέψη, την καινοτομία, την ψηφιοποίηση και τη δημιουργία μιας νέας, μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη. Κεντρικός ομιλητής και συντονιστής της ημερίδας ήταν ο COO, Besim Jawad.
Ο νέος τρόπος εργασίας βασίζεται στις μεθοδολογίες Lean Continuous Improvement και Agile. Το Lean πρόγραμμα έχει δώσει, ήδη, αποτελέσματα για την INTERAMERICAN από το 2017, στα οποία αναφέρθηκε η Δ. Παπαχρυσάνθου, παρουσιάζοντας δείκτες παραγωγικότητας, κόστους και ικανοποίησης πελατών. Ο Β. Βερνάρδος και η Ν. Θώδου παρουσίασαν παραδείγματα εφαρμοσμένης επιχειρησιακής πρακτικής της Lean μεθοδολογίας στους τομείς των εκτός αυτοκινήτου κλάδων κατά ζημιών και ζωής – υγείας και ομαδικών ασφαλίσεων αντιστοίχως. Ακόμη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των γραπτών εξετάσεων των στελεχών που έχουν εκπαιδευτεί στη μεθοδολογία, για το πρώτο «αστέρι» πιστοποίησης γνώσεων. Το επίσημο πιστοποιητικό (Cardiff University) οι επιτυχόντες θα το λάβουν ολοκληρώνοντας φέτος το «End of Period Evaluation».
Με στόχο την ενίσχυση της νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης των στελεχών, πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα ο δεύτερος κύκλος εσωτερικών εκπαιδεύσεων για την πρώτη βαθμίδα πιστοποίησης στη Lean πρακτική. Σκοπός είναι τα μεσαία στελέχη της εταιρείας να ευθυγραμμιστούν στο επίπεδο ωριμότητας και εποικοδομητικής επικοινωνίας, στο πλαίσιο εφαρμογής της πρακτικής, στη βάση των αξιών που θα πρέπει να διέπουν τον ρόλο του manager ( Servant Leadership).
Εξάλλου, πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η έναρξη του προγράμματος «Architecture of Listening Program» με τον καθηγητή Jim Macnamara, που απευθύνεται κυρίως στα στελέχη της ΙΝΤERAMERICAN τα οποία έρχονται σε επαφή με το πελατειακό κοινό και στόχο έχει να βελτιώσει την προσοχή έναντι του πελάτη, στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης της πελατοκεντρικής πολιτικής της εταιρείας.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών
Η INTERAMERICAN, στη βάση της αλληλεπίδρασης με το πελατειακό κοινό της, διατηρεί «ανοικτή γραμμή» μαζί του μέσω Έρευνας Ικανοποίησης, που διενεργείται ετησίως. Η νέα έρευνα, που ξεκίνησε κατά τις προηγούμενες ημέρες και θα ολοκληρωθεί περί τα μέσα του Φεβρουαρίου, διεξάγεται online, με στόχο να συγκεντρωθούν σημαντικές πληροφορίες και ιδέες από τους πελάτες για όλες τις εταιρικές ασφαλιστικές δραστηριότητες: στους κλάδους Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου και Κατοικίας.
Σε ενδιαφέρουν:
2 Φεβ 2018
Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System του Ομίλου Generali
2.2.18
Εξυπηρέτηση πελατών, Παγκόσμια πρωτιά, Customer Experience Management, Generali, Net Promoter System, NPS
No comments
Μιλάνο – το πρόγραμμα Net Promoter System (NPS) του Ομίλου Generali αναγνωρίστηκε, παγκοσμίως, ως ένα από τα πιο εκτενή και επιτυχημένα προγράμματα του είδους του, από τη Medallia – παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα του Customer Experience Management, της Συμβουλευτικής και της Ανάπτυξης Λογισμικού – στο πλαίσιο της διοργάνωσης “Experience Europe 2017”, στο Λονδίνο. Στη διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 375 επαγγελματίες, από 25 χώρες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τρέχοντα θέματα, που αφορούν στην εμπειρία των πελατών και στις προκλήσεις της αγοράς.
Το σύστημα Net Promoter επιτρέπει στις εταιρίες να λαμβάνουν ανατροφοδότηση από τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο και να απαντούν, με στόχο την επίλυση προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Το πρόγραμμα NPS του Ομίλου Generali συμπεριλαμβάνει τόσο τους κατόχους ατομικών συμβολαίων όσο και στους εταιρικούς της πελάτες αλλά και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Το NPS αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο, προκειμένου ο Όμιλος Generali να βρει νέους τρόπους ώστε να γίνει μια πιο πελατοκεντρική, ασφαλιστική εταιρία και να προσφέρει στους πελάτες της simpler, smarter, faster- πιο απλές, πιο έξυπνες, πιο γρήγορες λύσεις, καταλαμβάνοντας εξέχουσα θέση στην προτίμησή τους.
Ο Όμιλος έχει εφαρμόσει το NPS σε 54 εταιρίες του, από τον Δεκέμβριο του 2014. Συνολικά, έχουν αποσταλεί περίπου 8 εκ. έρευνες, σε πελάτες και συνεργάτες ανά τον κόσμο, από τις οποίες έχει απαντηθεί μέχρι στιγμής 1 εκ.
Η κα Isabelle Conner, Chief Marketing & Customer Officer του Ομίλου Generali, δήλωσε:
«Η αναγνώριση αυτή αναδεικνύει τη δουλειά των 54 εταιριών του Ομίλου και τον στόχο μας να γίνουμε ακόμη πιο πελατοκεντρικοί, μέσω του Net Promoter System. Το να ακούμε τους πελάτες μας, κατανοώντας τις προσδοκίες τους είναι σημαντικό, αλλά το να πραγματοποιούμε, το να βελτιώνουμε συγκεκριμένα σημεία των διαδικασιών μας που οι ίδιοι ορίζουν, είναι ακόμη πιο σημαντικό. Έτσι, συμβάλλουμε στη συνολική προσπάθεια στρατηγικής αναδιαμόρφωσης του Ομίλου μας».
Σε ενδιαφέρουν:
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα της
Με αισιόδοξες προσδοκίες και θετικές σκέψεις για το νέο έτος, η «οικογένεια» της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα της, ανταλλάσσοντας ευχές για μια χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα και παραγωγικότητα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Εντεταλμένο Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ, κ. Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς, έκανε έναν σύντομο απολογισμό των ενεργειών του 2017 και έθεσε τους νέους στόχους της εταιρίας.
«Το 2017 αποτέλεσε μία ιδιαίτερη χρονιά για τη ΔΥΝΑΜΙΣ. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό και το ασταθές οικονομικό περιβάλλον, η εταιρία μας, η οποία μετρά πλέον 41 χρόνια λειτουργίας, εμφάνισε εξαιρετικά αποτελέσματα αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η ποιότητα και η άριστη εξυπηρέτηση επιβραβεύονται. Η περσινή χρονιά έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς και για έναν ακόμα λόγο, η ΔΥΝΑΜΙΣ προχώρησε σε μια μεγάλη επένδυση, αγοράζοντας ένα αυτόνομο κτήριο στο Μαρούσι, εξαιρετικών προδιαγραφών, στο οποίο θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες της εντός του 2018, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της και θέτοντας στόχο να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προάγοντας τον Πολιτισμό στην Ασφάλιση».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, κ. Παύλος Γ. Καρακώστας απηύθυνε χαιρετισμό στο προσωπικό της εταιρίας, κάνοντας μάλιστα ειδική αναφορά στην ενίσχυση του με νέους ανθρώπους, τους οποίους η εταιρία στηρίζει αλλά και στους οποίους στηρίζεται, για την ανάπτυξη της.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην ορθολογιστική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η εταιρία, ενάντια στην πολιτική των «πτωχευτικών» ασφαλίστρων, που υιοθετείται στην αγορά, τονίζοντας ότι στόχος της ΔΥΝΑΜΙΣ ήταν, είναι και θα παραμείνει, να διατηρήσει την αξιοπιστία της, στηρίζοντας τους ασφαλισμένους της και τους συνεργάτες της, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η ΔΥΝΑΜΙΣ αναγνωρίζοντας την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού της στην πρόοδο και στην ανάπτυξη της, βράβευσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στελέχη που ξεχώρισαν για την πολυετή προσφορά τους στην εταιρία και για τη συνδρομή τους στην εξέλιξη της, κατά το 2017.
Ειδικότερα, βραβεύτηκαν:
− Ο κ. Αθανάσιος Ριζογιάννης, από τη Διεύθυνση Λογιστηρίου, για την προσπάθεια και την αφοσίωση που επέδειξε στην εργασία του, κατά το έτος 2017.
− Το δυναμικό της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου, για την προσπάθεια και την αφοσίωση που επέδειξε στην εργασία του, κατά το έτος 2017.
− Η κα Ξένια Χαρίτου, Γραμματεία Διοίκησης, για τα 25 χρόνια προσφοράς της στην εταιρία.
− Ο κ. Χαράλαμπος Ριζογιάννης, από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, για τα 25 χρόνια προσφοράς του στην εταιρία.
Η νέα χρονιά βρίσκει τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική έτοιμη να ανταποκριθεί σε όλες τις προκλήσεις και με όλα τα εχέγγυα για υγιή ανάπτυξη.
Σε ενδιαφέρουν:
Εθνική Ασφαλιστική: Νέα τιμητική διάκριση από την Ένωση "Μαζί για το Παιδί"
2.2.18
Εθνική Ασφαλιστική, Ένωση «Μαζί για το παιδί», Μουσείο Μπενάκη, Τιμητική διάκριση
No comments
Νέα τιμητική διάκριση, για μια ακόμη χρονιά, απονεμήθηκε στην Εθνική Ασφαλιστική από την Ένωση των 10 Σωματείων – Μελών «Μαζί για το Παιδί», σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018, στο Μουσείο Μπενάκη.
Την τιμητική διάκριση, για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής, παρέλαβε η υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, κ. Μαρία Κόρακα.
Ταυτόχρονα, στην ίδια εκδήλωση απονεμήθηκαν τα δυο βραβεία εθελοντισμού «Μαζί για το παιδί», συγκεκριμένα το «Έργο Ζωής» και «Μάθημα Ζωής», που απονέμονται σε ανθρώπους διαφόρων χώρων, οι οποίοι προσφέρουν σημαντικό εθελοντικό κοινωνικό έργο, βελτιώνοντας τις συνθήκες ζωής των συνανθρώπων τους.
Την εκδήλωση παρουσίασε η δημοσιογράφος Σία Κοσιώνη, ενώ μεταξύ των τιμώμενων ήταν και οι καλλιτέχνες Γιώργος Νταλάρας και Άλκηστις Πρωτοψάλτη.
Η Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης, προβαίνει εδώ και χρόνια σε ασφαλιστική κάλυψη των εκδηλώσεων που διοργανώνει η Ένωση «Μαζί για το παιδί».
Σε ενδιαφέρουν:
1 Φεβ 2018
Επιτέλους! Βαριά "καμπάνα" 12.000 ευρώ σε μεθυσμένο οδηγό για τροχαίο με τραυματισμό!
1.2.18
5χρονος, Βόλος, Μεθυσμένος οδηγός, Ποινές, Πρόστιμο, Τραυματισμός, Τροχαία, Τροχαίο Ατύχημα
No comments
Ιδιαίτερα αυστηρές ήταν οι συνέπειες για ένα μεθυσμένο οδηγό στον Βόλο, όταν πριν λίγες ημέρες προκάλεσε τροχαίο που είχε ως αποτέλεσμα πέρα από υλικές ζημιές και τον τραυματισμό ενός 5χρονου παιδιού.
Στον ασυνείδητο 40χρονο οδηγό ασκήθηκε δίωξη και πέρασε από Αυτόφωρο που πρώτη φορά στα χρονικά επιβλήθηκαν τόσο σοβαρές ποινές για τα αδικήματα της απλής σωματικής βλάβης, της οδήγησης υπό την επήρεια μέθης και την οδήγηση χωρίς δίπλωμα. Συγκεκριμένα, του επιβλήθηκαν για τις σωματικές βλάβες 4 μήνες φυλάκιση και 3.000 ευρώ πρόστιμο, για την οδήγηση υπό την επήρεια μέθης 1.200 ευρώ πρόστιμο και τρία χρόνια φυλάκιση και για την οδήγηση χωρίς δίπλωμα φυλάκιση ενός έτους. Οι ποινές είναι εξαγοράσιμες προς πέντε ευρώ ημερησίως, ενώ η εξαγορά, τα πρόστιμα και τα δικαστικά έξοδα που του επιβλήθηκαν ανεβάζουν το ποσό που πρέπει να πληρώσει σε περισσότερα από 12.000 ευρώ. Σε περίπτωση μάλιστα που δεν καταβληθούν τα χρήματα θα περάσει το κατώφλι της φυλακής.
Το περιστατικό συνέβη απόγευμα πριν λίγες ημέρες στο κέντρο του Βόλου, όταν ένας 40χρονος οδηγός κινούμενος επί της οδού Ιωλκού, έχασε τον έλεγχο του οχήματος του και προσέκρουσε πάνω σε σταθμευμένα αυτοκίνητα. Εκείνη την στιγμή ανάμεσα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα βρισκόταν ένα αγοράκι 5 ετών που περίμενε να περάσει το δρόμο απέναντι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί (ευτυχώς) ελαφρά.
Όπως διαπιστώθηκε από τους αστυνομικούς της Τροχαίας που έφτασαν στο σημείο του ατυχήματος, ο 40χρονος οδηγούσε χωρίς δίπλωμα ενώ σε έλεγχο αλκοτέστ που του έγινε, έδειξε 1,75mg/l αλκοόλ στον οργανισμό του!
Σε ενδιαφέρουν:
Allianz Ελλάδος: Ταξίδι επιβράβευσης στις Ελβετικές Άλπεις για τους συνεργάτες της
Δύο από τους πιο δημοφιλείς και ξεχωριστούς προορισμούς στον κόσμο, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν οι επιτυχόντες του διαγωνισμού πωλήσεων του Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών της Allianz Ελλάδος.
Η επιτυχία στον διαγωνισμό, 8μηνης διάρκειας, βασιζόταν σε κριτήρια παραγωγής από προϊόντα Προσωπικών και Επαγγελματικών Ασφαλίσεων αλλά και σε ποιοτικά κριτήρια όπως η διασταύρωση πωλήσεων, η αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και η ψηφιακή επικοινωνία με τον πελάτη.
Η δυναμική κινητοποίηση των συνεργατών επιβραβεύθηκε με ένα ταξίδι στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο και στο παραμυθένιο Zermatt, το «διαμάντι» των Άλπεων. Η γαλήνια ατμόσφαιρα, η ησυχία και το μοναδικής ομορφιάς φυσικό τοπίο του Zermatt πρόσφεραν μία μοναδική εμπειρία στους συνεργάτες της Allianz.
Στα πλαίσια του ταξιδιού επιβράβευσης, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας, των διακεκριμένων συνεργατών με διοικητικά στελέχη της εταιρίας. Εκεί, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της Allianz είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πορεία της εταιρίας το 2017 και για τους στρατηγικούς στόχους που έχουν τεθεί για το 2018. Κύρια όμως θεματική ενότητα της συνάντησης, ήταν η ένταξη του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή στην ψηφιακή εποχή. Στα πλαίσια της ενότητας αυτής, καθορίστηκε ο ρόλος του στη νέα ψηφιακή κοινωνία και οι ενέργειες της Allianz που θα τον στηρίξουν στη μετάβαση αυτή. Οι επιτυχόντες συνεργάτες της Allianz Ελλάδος είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη των digital και social media για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους.
Στη συνέχεια, μέσα από μία ωφέλιμη και ανοιχτή συζήτηση, αναδείχθηκαν ιδέες για τη βελτίωση διαδικασιών, την αύξηση της παραγωγικότητας και την επίτευξη της στοχοθεσίας, που θα τους οδηγήσει σε έναν ακόμα ξεχωριστό προορισμό το 2018.
Σε ενδιαφέρουν:
Eurolife Partners : Το νέο Portal συνεργατών της Eurolife ERB
1.2.18
Συνεργάτες, Ψηφιακός μετασχηματισμός, Eurolife 2.0, Eurolife ERB, Eurolife Partners, Portal
No comments
Ο νέος προορισμός στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού Eurolife 2.0 είναι γεγονός.
Η Eurolife ERB συνεχίζοντας δυναμικά την υλοποίηση έργων που δίνουν ώθηση στο ταξίδι που ξεκίνησε ο Όμιλος στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού Eurolife 2.0, παρουσιάζει το νέο portal των συνεργατών του με την ονομασία Eurolife Partners.
Το Eurolife Partners αποτελεί έναν διαδικτυακό χώρο με μοναδικές δυνατότητες και πλεονεκτήματα που δημιουργήθηκε με βάση τις πραγματικές και σύγχρονες ανάγκες των συνεργατών της Eurolife ERB. Πρόκειται για ένα νέο, σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο για τη δημιουργία του οποίου αξιοποιήθηκαν οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες, εφαρμόστηκαν τα πιο υψηλά στάνταρ/ πρότυπα ασφάλειας και ακολουθήθηκε πρωτότυπη μεθοδολογία. Βασικός στόχος του portal είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών του Ομίλου.
Σε αυτό το πλαίσιο, το portal προσφέρει στους χρήστες του μια σειρά από καινοτόμες λύσεις με γνώμονα την ευελιξία, την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα στην αξιοποίηση των δεδομένων. Παράλληλα, η νέα αυτή έξυπνη εφαρμογή ασφάλισης παρέχει εύκολη πρόσβαση από διάφορες συσκευές, επιτυγχάνοντας γρήγορη και απρόσκοπτη διαδικασία ασφάλισης και εξυπηρέτησης.
Ειδικότερα, οι βασικές λειτουργίες του portal περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
Ευελιξία
- Σύνδεση με τους συνεργάτες από οπουδήποτε
- Ηλεκτρονική υπογραφή πελάτη και συνεργάτη
- Quick Quotation (Γρήγορη Προσφορά)
Αυτοματισμός
- Συντομεύσεις γρήγορης πρόσβασης
- Φόρτωση και μεταφόρτωση δικαιολογητικών
- Εύκολη πλοήγηση
- Αποθήκευση εργασιών προς επεξεργασία σε δεύτερο χρόνο
Αποτελεσματικότητα
- Καθοδήγηση κατά την πρώτη χρήση
- Dashboard συνεργατών
Αξιοποίηση Δεδομένων
- Συνεχής βελτίωση των λειτουργιών μέσα από τα δεδομένα που εισάγονται στο σύστημα
Ο κ. Σωτήριος Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB δήλωσε: «Το Εurolife Partners αποτελεί μια εφαρμογή με αμέτρητες δυνατότητες και τον πρώτο μεγάλο σταθμό του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου. Το ταξίδι της επιτυχίας είναι στο χέρι μας και αυτό είναι μόνο η αρχή. Καθώς συνεχίζουμε να οδηγούμε τις εξελίξεις στον κλάδο, προγραμματίζουμε να παρουσιάζουμε σταδιακά προϊόντα και υπηρεσίες που θα μας οδηγήσουν δυναμικά στη νέα εποχή και την περαιτέρω ανάπτυξη της Eurolife ERB».
Σε ενδιαφέρουν:
INTERAMERICAN Βοήθειας: Διαχείριση 439.844 περιστατικών κατά το 2017
Στα 31,1 εκατ. ευρώ το αποτέλεσμα των ασφαλιστικών εργασιών βοήθειας για το 2017, ενώ διαχειρίστηκαν 439.844 περιστατικά από την INTERAMERICAN Βοήθειας.
Αυξημένη κατά 2,1% έναντι του 2016 ήταν η ζήτηση υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας από την INTERAMERICAN, κατά το 2017. Η εταιρεία ανταποκρίθηκε, συνολικά, σε 439.844 περιστατικά, παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες σε 1.205 πελάτες, κατά μέσο όρο, ημερησίως! Η INTERAMERICAN κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο, με συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα βοήθειας πέρυσι 31,1 εκατ. ευρώ έναντι 30,5 εκατ. το 2016 (αύξηση παραγωγής 2%) και 1,4 εκατομμύριο πελάτες στους δύο τομείς, έχοντας κτίσει εμπειρία και τεχνογνωσία εικοσαετίας. Τόσο η οδική όσο και η άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια αποτελούν προστιθέμενη αξία και ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως προσαρτήματα στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου και υγείας, αντιστοίχως, της εταιρείας.
"Η γενικότερη στρατηγική εστίασης στην ευρύτερη εμπειρία του πελάτη από την INTERAMERICAN βρίσκει καθημερινή επιβεβαίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες οδικής και ιατρικής βοήθειας. Η οργάνωση είναι υποδειγματική για την ταχύτητα εξυπηρέτησης, με μέσο όρο προσέγγισης των περιστατικών, που χρήζουν οδικής υποστήριξης και με ασθενοφόρο, τη μισή ώρα και των περιπτώσεων αεροδιακομιδής τις τρεισήμισυ ώρες, από τη στιγμή της κλήσης έως την παράδοση του μεταφερομένου ατόμου σε νοσηλευτήριο. Οι υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (NPS 72%) υπογραμμίζουν την ποιότητα της διαχείρισης των περιστατικών, με εφαρμογή και της σύγχρονης μεθοδολογίας Lean" επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας, τονίζοντας και την προχωρημένη ψηφιοποίηση - χρήση της τεχνολογίας στις διαδικασίες. Ειδικά όσον αφορά στην οδική βοήθεια, το πρότυπο της εταιρείας υπερκαλύπτει κατά πολύ τη "ρήτρα ελαχίστων κανόνων εξυπηρέτησης" με την οποία δεσμεύονται από φέτος οι σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου, στη βάση της σχετικής πρωτοβουλίας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. "Ανάλογες συμφωνίες -service level agreements- είναι αυτονόητες στο εξωτερικό και η INTERAMERICAN πρωτοστατεί για τη θεσμοθέτηση και στη χώρα μας" συμπληρώνει ο κ. Βαλαής.
Πιο αναλυτικά, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρυσι επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης βλάβης σε 111.293 περιπτώσεις, διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 113.658, ρυμούλκησης σε 141.884 και μεταφοράς στην έδρα σε 45.907 περιπτώσεις. Η εταιρεία έχει αναπτύξει αποκλειστικές συνεργασίες παροχής υπηρεσιών εντός των μεγάλων οδικών αξόνων με τη Νέα και Κεντρική Οδό και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, καλύπτοντας πλήρως τη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης με την Ιονία Οδό και τη Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου για τη Δυτική Ελλάδα. Η INTERAMERICAN διαθέτει ιδιόκτητο στόλο 218 οχημάτων κάθε τύπου και έχει συνάψει 65 συνεργασίες επιπλέον με παρόχους υπηρεσιών, βρίσκεται σε 111 σημεία εξυπηρέτησης στην επικράτεια, ενώ παρέχει οδική βοήθεια και μέσω άλλων, συνεργαζομένων ασφαλιστικών εταιρειών.
Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2017 σε 120 κλήσεις για διακομιδή σε κρίσιμα περιστατικά με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο, σε 5.744 με ασθενοφόρο, διαχειρίστηκε 132 περιστατικά στο εξωτερικό, ενώ παρασχέθηκαν τηλεφωνικά υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 21.106 περιπτώσεις. Η INTERAMERICAN συνεχίζει συνεργασίες με την τοπική αυτοδιοίκηση σε ορισμένα νησιά, κυρίως στη βάση χορηγιών τρίτων προς την τοπική κοινωνία -όπως π.χ., πρόσφατα ξεκίνησε για τους κατοίκους της Λήμνου- συμπληρωματικά προς το ΕΚΑΒ. Η εταιρεία διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.
Αξίζει να αναφερθεί η ανταπόκριση της INTERAMERICAN για ζητούμενες υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας, στο πλαίσιο της κοινωνικής υπευθυνότητας, σε πλήθος περιπτώσεων (προσωπικών αναγκών και κοινωνικών/συλλογικών φορέων για υποστήριξη εκδηλώσεων και εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες), με διάθεση ασθενοφόρου και εξειδικευμένου προσωπικού, ενώ συνεργάζεται με τις διασωστικές ομάδες της ΕΟΔ και της ΕΔΟΚ και αρέχει χορηγίες ταξιδιωτικής ασφάλισης μαθητών για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Σε ενδιαφέρουν:
31 Ιαν 2018
Στα 30 λεπτά η οδική βοήθεια της Generali σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
31.1.18
30 λεπτά, Αθήνα, Ασφαλισμένοι, Εξυπηρέτηση πελατών, Θεσσαλονίκη, Οδική Βοήθεια, Φροντίδα Ατυχήματος, Europ Assistance, Generali
No comments
Δύο φορές πιο γρήγορη, από το ελάχιστο που ορίζει ο νόμος, αποδεικνύεται σύμφωνα με τα στοιχεία η εξυπηρέτηση, οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος της Generali.
Ενώνοντας τις δυνάμεις της με μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις παγκοσμίως στις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, την Europ Assistance, η Generali κατάφερε να μειώσει σημαντικά τον ελάχιστο χρόνο ανταπόκρισης, σε πανελλήνια κλίμακα.
Συγκεκριμένα, η Generali προχώρησε, ήδη, από το Νοέμβριο του 2017 σε ειδική συμφωνία (service level agreement) με τη Europ Assistance, αναφορικά με το επίπεδο της εξυπηρέτησης, το οποίο θα δεσμεύει και τις δύο εταιρείες. Η εταιρεία έθεσε συγκεκριμένους ποσοτικούς στόχους για κάθε νομό, καταφέρνοντας να μειώσει τους χρόνους ανταπόκρισης πολύ κάτω από το μέσο όρο της αγοράς, σε λιγότερο από 50 λεπτά πανελλαδικά. Ειδικότερα, ο ελάχιστος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφονται τα περισσότερα περιστατικά αγγίζει, σε ποσοστό πάνω του 80%, τα 30 λεπτά. Αντίστοιχα, στους υπόλοιπους δέκα μεγαλύτερους νομούς ο χρόνος εξυπηρέτησης δεν ξεπερνά τα 45 λεπτά, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω στόχων έπαιξαν η χαρτογράφηση των αναγκών κάθε γεωγραφικής περιοχής, η προσεκτική ανάλυση δεδομένων, η αξιολόγηση των αιτημάτων των ασφαλισμένων της, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στις πιο αποκεντρωμένες περιοχές αλλά και η πολύτιμη συνεργασία των συνεργατών της, οι οποίοι της μεταφέρουν καθημερινά το σφυγμό της αγοράς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Generali ανέλαβε την παραπάνω πρωτοβουλία πολύ πριν την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, που φέρνει σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο λειτουργίας και στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας. Σύμφωνα με τις διατάξεις, οι επιχειρήσεις οδικής βοήθειας οχημάτων θα πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα και να ανταποκρίνονται με το κατάλληλο προσωπικό και όχημα εντός μίας (1) ώρας από την κλήση. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιχείρηση θα βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμα από 5.000 έως 20.000 ευρώ.
Ήδη, από τους πρώτους μήνες εφαρμογής της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, καταγράφεται αύξηση των ευχαριστημένων πελατών, οι οποίοι εξυπηρετούνται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα. Η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της αποτελεί στρατηγικό στόχο της Generali. Η ίδια και οι συνεργάτες της δεσμεύονται ότι θα συνεχίσουν να πρωτοπορούν, προωθώντας την ανάπτυξη του κλάδου και βελτιώνοντας τη ζωή των χιλιάδων ασφαλισμένων, που την εμπιστεύονται καθημερινά.
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)