>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

26 Φεβ 2018

Groupama Ασφαλιστική: 10 χρόνια σταθερά κοντά στα Παιδικά Χωριά SOS

Η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε ειδική εκδήλωση προς τιμήν των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος στις εγκαταστάσεις της, την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου, με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων συνεχούς οικονομικής υποστήριξης της εταιρείας προς τον συγκεκριμένο οργανισμό.

Πιο αναλυτικά, μια ομάδα παιδιών από τα Χωριά SOS Βάρης, συνοδευόμενη από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Αναστάσιο Βρεττό, τον Γεν. Γραμματέα κ. Μιχάλη Σουρίκα και τον Διευθυντή του Παιδικού Χωριού Βάρης κ. Νώντα Λοράνδο, επισκέφθηκαν τα γραφεία της Groupama Ασφαλιστικής στη Λ. Συγγρού. Τα παιδιά, αφού ξεναγήθηκαν στους χώρους εργασίας, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν στελέχη της εταιρείας και να γευματίσουν μαζί τους, επιβεβαιώνοντας τους άρρηκτους δεσμούς που έχουν αναπτυχθεί ανάμεσα στην Groupama Ασφαλιστική και τα Παιδικά Χωριά SOS κατά την τελευταία δεκαετία. Στο τέλος της εκδήλωσης, τα παιδιά του Παιδικού Χωριού SOS προσέφεραν στον εκπρόσωπο της Groupama Ασφαλιστικής, αν. Γενικό Διευθυντή κ. Laurent Thuillier, τη ζωγραφιά που ετοίμασαν για τα 90 χρόνια της, αλλά και η εταιρεία προσέφερε εκπαιδευτικά δώρα, χαρίζοντας πηγαία χαμόγελα στα παιδιά που στερούνται βασικά αγαθά στην πιο τρυφερή τους ηλικία.

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ιστιοπλοΐας Δημήτρης Παπαδημητρίου, υπερήφανος χορηγός του οποίου είναι η Groupama Ασφαλιστική (Groupama Asfalistiki Sailing Team). Ο νεαρός πολυνίκης ιστιοπλόος συνομίλησε με τα παιδιά και τους μετέφερε το αισιόδοξο μήνυμα της εκπλήρωσης των παιδικών ονείρων μέσω της αδιάκοπης και επίμονης προσπάθειας.

Η Groupama Ασφαλιστική, συμπληρώνοντας 10 αδιάκοπτα χρόνια υποστήριξης των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος, θα συνεχίσει να υλοποιεί σταθερά προγράμματα Κοινωνικής Υπευθυνότητας, με σκοπό την ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.



Interamerican-Anytime: Βελτιώνουν την πρόσβαση σε ζωή και αθλητισμό για άτομα με ειδικές ανάγκες

H INTERAMERICAN, σταθερά προσανατολισμένη στην επιχειρησιακή αποστολή της συμβολής στην κοινωνική ευημερία, πέραν των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων και στις πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας που αναπτύσσει, έχει προτάξει και την ανάδειξη του δικαιώματος στην ποιότητα ζωής των Ατόμων με Αναπηρία.

Προς αυτή την κατεύθυνση, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και η Αnytime, η μάρκα της απευθείας ασφάλισης που πρωτοποριακά έχει εισαγάγει στην ασφαλιστική αγορά η εταιρεία. Πρόσφατα, η Αnytime προχώρησε σε δύο σχετικές ενέργειες, σε συνάφεια με την άθληση και μετακίνηση. Συγκεκριμένα, διευκόλυνε την καθημερινότητα του Μάριου Μαρκόπουλου, αθλητή του Συλλόγου Αθλουμένων Νεφροπαθών, παρέχοντας χορηγικά την ασφάλιση ενός αυτοκινήτου, ενώ ανέλαβε και τη χορηγική υποστήριξη του Πανελληνίου Αθλητικού Συλλόγου Κινητικά Αναπήρων (ΠΑΣΚΑ) για την ποδηλασία.

Ο Μάριος Μαρκόπουλος είναι πρωταθλητής Ελλάδος από το 2006, έχοντας κατακτήσει διακρίσεις και σε Πανευρωπαϊκούς Αγώνες Αιμοκαθαιρομένων και Μεταμοσχευμένων Ατόμων επί σειρά ετών (5 χρυσά, 4 αργυρά και 2 χάλκινα μετάλλια).

Μέσω της άθλησης, ο Μάριος διατηρείται σε καλή φυσική κατάσταση αντιμετωπίζοντας τη χρόνια νεφρική ανεπάρκεια, ενώ παράλληλα είναι και πρεσβευτής της ιδέας για τη δωρεά ιστών και οργάνων. Η συμμετοχή του στους 30ους Πανελλήνιους Αγώνες Αιμοκαθαιρομένων και Μεταμοσχευμένων Ατόμων (22, 23 και 24 Φεβρουαρίου) σε τρία αγωνίσματα: στο bowling, τον στίβο (100 μ.) και την επιτραπέζια αντισφαίριση με την ομάδα του Ηρακλείου Κρήτης, είναι ενδεικτική της σχέσης του με τον αθλητισμό, που αποτελεί τρόπο ζωής.

Η Αnytime χορήγησε στον Μάριο Μαρκόπουλο το ασφαλιστήριο συμβόλαιο οχήματος μέσω του Γραφείου Πωλήσεων Ηρακλείου Κρήτης της ΙΝΤERAMERICAN. Ο ΠΑΣΚΑ, εξάλλου, που εδρεύει στο  Ίλιον Αττικής, δραστηριοποιείται από το 1987 και είναι ο πρώτος αμιγώς αθλητικός σύλλογος στην Ελλάδα για άτομα με κινητικές αναπηρίες.

Ο σύλλογος διατηρεί δυναμικό 70 αθλητών περίπου και υλοποιεί προγράμματα μαζικού αθλητισμού, καθώς και προγράμματα για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της δυνατότητας για αυτόνομη κίνηση, με σκοπό τη σωματική και ψυχολογική ανεξαρτησία των ατόμων και την κοινωνική ένταξή τους. Ο ΠΑΣΚΑ λειτουργεί τμήματα στίβου, μπάσκετ, κολύμβησης, επιτραπέζιας αντισφαίρισης, άρσης βαρών, ποδηλασίας και προσπαθεί να οργανώσει, ακόμη, τμήματα σκοποβολής, ξιφασκίας και boccia. Η Αnytime καλύπτει χορηγικά τον ετήσιο προϋπολογισμό της λειτουργίας του τμήματος ποδηλασίας.



25 Φεβ 2018

Κατέσχεσαν Ferrari 458 Speziale Aperta επειδή ήταν ανασφάλιστη! [Vid]

Στην κατάσχεση μιας Ferrari 458 Speziale Aperta με συνοπτικές διαδικασίες προχώρησαν οι αρχές όταν την εντόπισαν να είναι ανασφάλιστη!

Το περιστατικό αυτό φυσικά δεν συνέβη στην Ελλάδα, αλλά στην Μεγάλη Βρετανία.

Σύμφωνα με το dailymail.co.uk, το περιστατικό έλαβε χώρα κοντά στην πλατεία Berkeley, όταν ο οδηγός της Ferrari 458 Speziale Aperta παρεμπόδιζε την κυκλοφορία, στην προσπάθεια του να παρκάρει πίσω από μια Porsche 918 που οδηγούσε ο πατέρας του. Εκείνη τη στιγμή στο σημείο βρισκόταν κλιμάκιο της αστυνομίας και σε έλεγχο που του έγινε διαπιστώθηκε ότι δεν καλυπτόταν από ασφάλεια. 

Οι αστυνομικοί που  βεβαίωσαν την παράβαση ακολούθησαν τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος, κάλεσαν γερανό ο οποίος κατέφθασε αμέσως και φόρτωσε με συνοπτικές διαδικασίες το πανάκριβο αυτοκίνητο. Αξίζει να σημειωθεί πως η  Ferrari 458 Speziale Aperta είναι μια από τις 499 που έχουν παραχθεί συνολικά, καθώς πρόκειται για έκδοση Limited Edition με αξία που υπερβαίνει τις £500,000. Η μεταφορά ωστόσο, όπως βλέπετε και στο video έγινε ομολογουμένως με ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην προκληθεί η παραμικρή φθορά στην Ferrari, για να μεταφερθεί στη συνέχεια σε εγκαταστάσεις της τροχαίας του Λονδίνου.

Οι περισσότερες πληροφορίες ωστόσο, κάνουν λόγο πως η Ferrari κατασχέθηκε επειδή δεν είχε καταχωρηθεί το όνομα του οδηγού στο ασφαλιστήριο και όχι επειδή ήταν εντελώς ανασφάλιστη. Η αγγλική νομοθεσία βέβαια είναι ιδιαίτερα αυστηρή και από τη στιγμή που υπήρξε παράβαση έπρεπε να εφαρμοστεί κατά γράμμα ο νόμος.

Αυτό βέβαια ίσως σώσει τελικά την Ferrari, καθώς αν ήταν ανασφάλιστο και το όχημα, βάσει της νομοθεσίας κατάσχεται το όχημα, ενώ στο παρελθόν για παρόμοιες παραβάσεις έχουν βγει αντίστοιχης αξίας οχήματα σε πλειστηριασμό ή ακόμα και σε καταστροφή τους!

Σίγουρα το ερώτημα που προκύπτει είναι αν θα μπορούσαμε ποτέ να δούμε αντίστοιχα περιστατικά στην Ελλάδα, με το να ακινητοποιούν επιτόπου ανασφάλιστα οχήματα, ακόμα κι αν αυτά είναι super cars, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Δείτε το βίντεο από τη στιγμή της φόρτωσης της Ferrari εδώ:



(Πηγή: dailymail.co.uk)


23 Φεβ 2018

Όμιλος AXA: Λειτουργικά και καθαρά κέρδη άνω των 6 εκατ. ευρώ το 2017

Τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2017 ανακοίνωσε ο Όμιλος 2017, επιτυγχάνοντας εξαιρετική επίδοση σε συμφωνία με τη Φιλοδοξία 2020. Συνοπτικά:
  • Λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή, αύξηση 7% στα 2,40 ευρώ
  • Προτεινόμενο Μέρισμα ανά μετοχή  1,26 ευρώ , αύξηση 9% σε σχέση με το 2016,
  • Δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ στο 205%, αύξηση 8 μονάδων σε σχέση με τη  31 Δεκεμβρίου 2016 
«Η ΑΧΑ πέτυχε έναν ακόμα χρόνο ισχυρής επίδοσης με αύξηση 7% στα λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή καθώς και τα υψηλότερα καθαρά κέρδη που έχουν καταγραφεί ποτέ», είπε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ.

«Τα λειτουργικά κέρδη και τα καθαρά κέρδη  ξεπέρασαν το όριο των 6 δισεκατομμυρίων ευρώ για πρώτη φορά στην ιστορία της Εταιρείας, με όλες τις μεγάλες γεωγραφικές αγορές να συμβάλλουν σε αυτή την επιτυχία. Η αξία νέων εργασιών μας αυξήθηκε κατά 8%. Η Υγεία αποτέλεσε τον πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο τομέα για το 2017, με τα έσοδα και τα κέρδη να αυξάνονται 6% και 11% αντίστοιχα».

«Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επιτυχημένης επίδοσής μας για τη Φιλοδοξία ΑΧΑ 2020 και του ισχυρού ισολογισμού μας, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα 1,26 ευρώ ανά μετοχή, αύξηση 9% από την περασμένη χρονιά που αντιστοιχεί στο 49% των κερδών».

«Σε ευθυγράμμιση με το όραμά μας να στηρίζουμε τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα και με την εξαγορά της Maestro Health, ενισχύσαμε περαιτέρω τις δυνατότητές μας να αποτελούμε μια Εταιρεία “Συνοδοιπόρο του πελάτη” και όχι μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει”. Συνεχίζουμε να ηγούμαστε του κλάδου μας στη μάχη ενάντια στην κλιματική αλλαγή, τετραπλασιάζοντας τη δέσμευσή μας για πράσινες επενδύσεις μέχρι το 2020».

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ασφαλισμένους μας για την εμπιστοσύνη τους καθώς και τους ανθρώπους μας  και τους συνεργάτες μας για τη δέσμευσή τους στο όραμά μας, την ώρα που προσπαθούμε μαζί να κινηθούμε προς μια βιώσιμη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη με συνεχή αξία προς τους μετόχους μας».

Κύρια οικονομικά αποτελέσματα (σε εκατομμύρια ευρώ, εκτός αν γίνεται διαφορετική αναφορά)






FY16
αναμορφωμένα*
FY17
Μεταβολή
επί δημοσιευμένων αποτελεσμάτων
Μεταβολή σε σταθερή ισοτιμία
Σύνολο εσόδων
100.193
98.549
-2%
0%
Λειτουργικά κέρδη
5.688
6.002
+6%
+7%
Προσαρμοσμένα κέρδη
6.103
6.457
+6%
+8%
Καθαρά  κέρδη
5.829
6.209
+7%
+8%






Λειτουργικές χρηματοροές Ομίλου (δις ευρώ)

6,2
6,3


Απόδοση ίδιων κεφαλαίων (Adjusted ROE, %)
13,5%
14,5%
+1pt


Δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ (%)
197%
205%
+8pts


Λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή
2,24
2,40
+7%









INTERAMERICAN: Άλμα στο μέλλον για τον τομέα Πληροφορικής

Μεθοδολογίες προσαρμογής και δυναμικής επιτάχυνσης επιλέγει η INTERAMERICAN για τον τομέα της Πληροφορικής.

H INTERAMERICAN, αναγνωρίζοντας όχι μόνο τη σημασία της τεχνολογίας αλλά και της μεθοδολογίας για την ανάπτυξη προϊόντων και εφαρμογών, προχωρεί στον μετασχηματισμό της Διεύθυνσης Πληροφορικής, σε συνδυασμό με την εταιρική στρατηγική για την υιοθέτηση ενός νέου, σύγχρονου μοντέλου εργασίας. Με τις αλλαγές στον κομβικό τομέα του ΙΤ, η εταιρεία αποκτά την απαιτούμενη ευελιξία μέσα σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ταχύτατα, ώστε να εκμεταλλεύεται αποτελεσματικά κάθε αναδυόμενη ευκαιρία.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN δημιούργησε πριν από εννέα μήνες μια ομάδα Scrum με product owner τον γενικό διευθυντή ΙΤ & Services της εταιρείας Ξενοφώντα Λιαπάκη και μέλη από τη Διεύθυνση Πληροφορικής, τη Διεύθυνση Προσωπικού, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη του Agile. Αποστολή της ομάδας είναι ο μετασχηματισμός της Διεύθυνσης Πληροφορικής με ενσωμάτωση των πρακτικών Lean και Αgile στον πυρήνα των λειτουργιών της.

Κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, εκπαιδεύτηκαν σταδιακά product owners, Scrum masters, μέλη ομάδων ανάπτυξης, οι κυριότεροι business stakeholders, καθώς και τα ανώτατα διοικητικά στελέχη της εταιρείας. Συνολικά, στην εκπαίδευση συμμετείχαν περισσότερα από 220 άτομα, εκ των οποίων 40 έχουν ήδη λάβει πιστοποίηση. Επίσης, δημιουργήθηκε μια κοινότητα με την ονομασία “Agile Studio”, με εκπαίδευση της πρώτης γενιάς των agile coaches, οι οποίοι παρέχουν συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση για τον μετασχηματισμό του οργανισμού. Ακόμη, μετασχηματίστηκε το παραδοσιακό Project Management Office (PMO), με στόχο την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση του εταιρικού χαρτοφυλακίου σε σχέση με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της INTERAMERICAN, την αξία της κάθε πρωτοβουλίας, τη διαχείριση των πιθανών κινδύνων και την ενημέρωση των ανωτάτων διοικητικών στελεχών της εταιρείας.

Η πορεία προς τον μετασχηματισμό ξεκίνησε με δύο ομάδες, στο πλαίσιο Scrum. Σήμερα, όλη η ανάπτυξη του software της εταιρείας οργανώνεται σε τρία tribes, που περιλαμβάνουν εικοσιτέσσερεις ομάδες Scrum και δύο ομάδες Nexus. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης συστημάτων ασφαλιστικών λειτουργιών, έχουν οριστεί τρία chapters, τα εξής: software engineering, testing και business analysis. Παράλληλα, εισάγονται δύο νέα chapters με εξειδίκευση στην ανάπτυξη λύσεων digital business και DevOps. Όλοι αυτοί οι μηχανισμοί εξασφαλίζουν οικονομία κλίμακος σε επίπεδο προϊόντος, πλατφόρμας, δεξιοτήτων και εφαρμοζομένων προτύπων.

Το πιο σημαντικό στοιχείο του μετασχηματισμού του τομέα Πληροφορικής στην INTERAMERICAN είναι η οργάνωση του Program Management Circle, βασισμένου στο πλαίσιο SAFE. Στόχο του προγράμματος αποτελεί η διαχείριση του εταιρικού χαρτοφυλακίου και η προετοιμασία-υλοποίηση, σε συνεργασία με το Agile Studio, του Program Increment Planning Event, της κορυφαίας λειτουργίας για την ευθυγράμμιση και τον χρονοπρογραμματισμό των ομάδων σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τη στρατηγική της εταιρείας.


Το πρώτο Program Increment Planning Event της INTERAMERICAN -και πρώτο αναλόγου μεγέθους στην ελληνική ασφαλιστική αγορά- οργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 5 και 6 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Πολιτισμού “Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος”. Στις εργασίες, τις οποίες παρακολούθησε καθ’ όλο τη διήμερο η εκτελεστική ομάδα διοίκησης, συμμετείχαν περισσότερα από 180 στελέχη και εργαζόμενοι της εταιρείας.




Carglass®: Πιστοποίηση ISO 9001:2015

Η Carglass®, κατόπιν της επιτυχημένης επιθεώρησης από το φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas, ανανέωσε πριν από λίγες ημέρες την πιστοποίηση ως προς τις απαιτήσεις του νέου προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015 με αντικείμενο την επισκευή και την αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτων.

Θεμελιώδης πολιτική της Carglass® είναι να εφαρμόζει πρότυπα ποιότητας τόσο για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει όσο και για τον τρόπο λειτουργίας της.

Η πολιτική αυτή υλοποιείται με την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας που εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις του ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2015 και είναι σύμφωνο με τις κοινά αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της επιχείρησης και των σχέσεών της με τους πελάτες της.

Πρωταρχικός στόχος της Carglass® είναι η δέσμευση της στη διαρκή βελτίωση των λειτουργιών της, η οποία αποτυπώνεται στην άριστη ποιότητα των εργασιών της και στην άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της από την αρχική επικοινωνία μέχρι και μετά την ολοκλήρωση της κάθε εργασίας.

Η Carglass® πιστοποιείται για το Σύστημα Διαχείρισης της αδιαλείπτως από το 2005.

22 Φεβ 2018

Εθνική Ασφαλιστική: Βράβευση στα «Hellenic Responsible Business Awards 2018»

Νέα διάκριση για την Εθνική Ασφαλιστική από τα «Hellenic Responsible Business Awards 2018», όπου βραβεύτηκε στην κατηγορία Ιδιωτικές Επιχειρήσεις/Κοινωνία με το τρίτο βραβείο (Bronze). 

Η διάκριση αυτή έρχεται να επιβραβεύσει την επιλογή της Εταιρίας να υλοποιήσει ένα ευρύτατο πρόγραμμα δράσεων, το οποίο επικεντρώνεται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς με έμφαση στα παιδιά, που αποτελούν μια από τις πιο ευάλωτες κοινωνικά ομάδες αλλά και την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Άλλωστε, η έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για τους ανθρώπους της Εθνικής Ασφαλιστικής, δεν είναι μια δράση που έμμεσα στοχεύει στην εταιρική προβολή, αλλά μια βαθιά συνειδητοποίηση του ρόλου που πρέπει να διαδραματίζει η ηγέτιδα του ασφαλιστικού χώρου στην ελληνική κοινωνία.

Στην επίσημη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018 στο Μουσείο Αυτοκινήτου, το βραβείο, για λογαριασμό της Εταιρίας, παρέλαβε η κα Νατάσσα Μαυραγάνη, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής.


Αιγαίον Ασφαλιστική: Με ανακοίνωση της ζητά διορισμό Εκκαθαριστή





Τον διορισμό Εκκαθαριστή ζητά η Αιγαίον Ασφαλιστική με ανακοίνωση της, επικαλούμενη τις εξελίξεις σχετικά με το βυθισμένο πλοίο «ΑΛΦΑ 1» και τα ποσά αποζημίωσης που καλείται να καταβάλει.

Στην ανακοίνωση της αναφέρει:


Η ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε. (εφεξής «ΑΙΓΑΙΟΝ») τον Νοέμβριο του 2015 αποφάσισε να διακόψει  τις εργασίες της και να προχωρήσει σε εκούσια εκκαθάριση, έχοντας πάντοτε ως πρώτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών της και την εκπλήρωση στο ακέραιο όλων των ασφαλιστικών της υποχρεώσεων.

Επί δυόμισι έτη που η ΑΙΓΑΙΟΝ εκτελεί με επιτυχία της διαδικασία της εκούσιας εκκαθάρισης, με την επίβλεψη και έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος, έχει καταβάλει αποζημιώσεις ύψους περίπου 15εκ Ευρώ,  καθώς, μεταξύ άλλων, έχουν πληρωθεί όλες οι υποχρεώσεις που απορρέουν από το Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού (ΣΑΠ), καθώς και αρκετές άλλες ασφαλιστικές απαιτήσεις. 

Σήμερα η ΑΙΓΑΙΟΝ έχει σε εκκρεμότητα περίπου 400 εκκρεμείς φακέλους του Κλάδου Αυτοκινήτου, αναμένοντας δικαστικές αποφάσεις, καθώς και πέντε  ζημιές του Κλάδου Ναυτασφαλίσεων, μια εκ των οποίων εντάσσεται στον Κλάδο Αστικής Ευθύνης.


Η αιτία για την οποία η ΑΙΓΑΙΟΝ αναγκάστηκε να ακολουθήσει την παραπάνω πορεία ήταν διότι κατά το έτος 2012 ένα ασφαλισμένο από αυτήν δεξαμενόπλοιο (το «ΑΛΦΑ 1») προσέκρουσε σε ναυάγιο στο λιμάνι της Ελευσίνας το οποίο, βάσει του Νόμου, έπρεπε να έχει ανελκυσθεί από τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας.

Το πλοίο βυθίστηκε με συνέπεια την απώλεια της ζωής του πλοιάρχου του και την πρόκληση ρύπανσης στη θαλάσσια περιοχής στης Ελευσίνας.

Το έργο της απορρύπανσης ανέλαβε αρχικά η  εταιρεία OSRA, η οποία είναι εξειδικευμένη και πιστοποιημένη από τις αρχές αντιρρυπαντική εταιρεία,  και η οποία άμεσα προέβη σε εργασίες προσωρινής στεγανοποίησης των καλυμμάτων και σωληνώσεων των δεξαμενών του φορτίου του πλοίου, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί η διαρροή των πετρελαϊκών ρύπων στη θάλασσα, ενώ τοποθέτησε και πλωτά φράγματα γύρω από το ναυάγιο για να περιορίσει την έκταση της ρύπανσης. 

 Μετά από μερικές ημέρες η ΑΙΓΑΙΟΝ ενημερώθηκε με έκπληξη από την πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου ότι  η εταιρεία OSRA είχε λάβει εντολή να τερματίσει τις εργασίες της αντιρρύπανσης και να αναλάβει αυτές η εταιρεία «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.» (εφεξής «ΤΠΠ»), που δεν είχε λάβει καμία ανάθεση ή έγκριση για την εκτέλεση του έργου από την ΑΙΓΑΙΟΝ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο παρελθόν, σε παρόμοια περιστατικά πρόκλησης μικρότερης έκτασης ρύπανσης,  η ΑΙΓΑΙΟΝ είχε αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα, δηλαδή το έργο της απορρύπανσης να έχει ανατεθεί αρχικά σε άλλη εταιρεία και ξαφνικά, υπό μυστηριώδεις συνθήκες, οι εργασίες τους να διακόπτονται για να αναλάβει η ΤΠΠ. Μάλιστα, σε κάποια άλλα περιστατικά οι Λιμενικές Αρχές είχαν δώσει απευθείας εντολή στην ΤΠΠ να αναλάβει το έργο απορρύπανσης, χωρίς να έχουν προσκληθεί σχετικά άλλες εταιρείες που εκτελούν ίδιες εργασίες, με αποτέλεσμα να καταστρατηγείται κάθε έννοια ανταγωνισμού, τόσο αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες αντιρρύπανσης όσο και με το κόστος αυτών.  

Αποτέλεσμα της ανάθεσης των εργασιών αντιρρύπανσης του ΑΛΦΑ 1 στην ΤΠΠ ήταν αφενός η ρύπανση να λάβει πολύ μεγαλύτερη έκταση από την αρχικώς αναμενόμενη και αφετέρου να διογκωθεί το κόστος των εργασιών. Συγκεκριμένα, η ΤΠΠ ήγειρε αξίωση για αμοιβές ύψους 15εκ Ευρώ κατά προσέγγιση, ποσό το οποίο αμφισβήτησαν οι πραγματογνώμονες της πλοιοκτήτριας και της ΑΙΓΑΙΟΝ, καθώς επίσης και ο εξειδικευμένος σε περιπτώσεις εκτεταμένης ρύπανσης διεθνής οργανισμός ITOPF (που λειτουργεί υπό την αιγίδα του Διεθνούς Κεφαλαίου Αποζημίωσης Ζημιών Ρύπανσης από Πετρέλαιο, που είναι γνωστό ως «το Διεθνές Κεφάλαιο» ή «IOPCF»), οποίος  ενέκρινε αρχικά ως εύλογη για την ΤΠΠ μία αμοιβή μικρότερη των 4 εκ Ευρώ.

Η ΤΠΠ κατέθεσε αγωγή κατά της  ΑΙΓΑΙΟΝ, της πλοιοκτήτριας του πλοίου καθώς και του Διεθνούς Κεφαλαίου, επιδιώκοντας βασικά να εισπράξει την αποζημίωσή της μόνον από το Διεθνές Ταμείο, ενώ επί της ουσίας δεν απέδωσε ευθύνες στην ΑΙΓΑΙΟΝ για την καταβολή της αποζημίωσης.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η αιτία  για την οποία δεν προκύπτει υποχρέωση της ΑΙΓΑΙΟΝ για καταβολή ασφαλιστικής αποζημίωσης είναι διότι βάσει της Διεθνούς Σύμβασης 1992 για την Αστική Ευθύνη Ζημιών Ρύπανσης από Πετρέλαιο (γνωστή ως «CLC»)  όταν το πλοίο μεταφέρει «βαρύ» πετρέλαιο κάτω των 2.000 τόνων, δεν υπάρχει ευθεία αξίωση κατά της ασφαλιστικής εταιρείας για την κάλυψη της ζημίας, με αποτέλεσμα όλες οι αξιώσεις που σχετίζονται με τη ρύπανση να καλύπτονται από το Διεθνές Κεφάλαιο. Εν προκειμένω, το δεξαμενόπλοιο ΑΛΦΑ 1 μετέφερε περίπου 1.800 τόνους βαρύ πετρέλαιο, οπότε δεν θα έπρεπε να τεθεί κανένα ζήτημα ευθύνης της ΑΙΓΑΙΟΝ για την καταβολή αποζημίωσης, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου είχε παραβεί εγγυητικούς όρους της ασφαλιστικής σύμβασης και συνεπώς η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν είχε υποχρέωση αποζημίωσης.

Παραδόξως, το Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιά αποφάσισε στον πρώτο βαθμό ότι η ΑΙΓΑΙΟΝ είναι υπεύθυνη εν προκειμένω έναντι της ΤΠΠ και επιδίκασε, σχεδόν χωρίς καμία ουσιαστική μείωση στα τιμολόγια της ΤΠΠ, το μεγαλύτερο μέρος του διεκδικούμενου ποσού των 15εκ ευρώ, αγνοώντας τις εμπεριστατωμένες γνωματεύσεις όλων των εμπειρογνωμόνων που κατέθεσαν στο Δικαστήριο, βάσει των οποίων η εύλογη αποζημίωση που δικαιούταν η ΤΠΠ ήταν μικρότερη από 4 εκ. Ευρώ.

Σε βάρος της παραπάνω απόφασης ασκήθηκαν εφέσεις από την ΑΙΓΑΙΟΝ και την πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου, οι οποίες συζητήθηκαν τον Μάρτιο του 2017.

Εν τω μεταξύ, ενώ το Διεθνές Κεφάλαιο ενώ αρχικά είχε εκφράσει την άποψη ότι η ΤΠΠ έπρεπε να αποζημιωθεί με ένα ποσό μικρότερο των 4 εκ Ευρώ, λίγο πριν την εκδίκαση της παραπάνω έφεσης, υπό μυστηριώδες συνθήκες έκανε στροφή 180 μοιρών και αποζημίωσε την ΤΠΠ με το υπέρογκο ποσό των 12 εκ. Ευρώ, χωρίς ουδέποτε να δικαιολογήσει τη μεταστροφή στη στάση του. Έκτοτε δε, συμπορεύτηκε με την ΤΠΠ σε κοινό δικαστικό αγώνα κατά της πλοιοκτήτριας και της ΑΙΓΑΙΟΝ, ενώ στις αρχές Ιανουαρίου 2017 η ΤΠΠ και το Διεθνές Κεφάλαιο έφτασαν στο σημείο να προσημειώσουν ολόκληρη την ακίνητη περιουσία της ΑΙΓΑΙΟΝ, χωρίς να έχουν σχετικό δικαίωμα από τον Νόμο και μάλιστα χωρίς καν να ειδοποιήσουν την ΑΙΓΑΙΟΝ. Τελικά, η ΑΙΓΑΙΟΝ κατάφερε μετά από αρκετούς μήνες (και ενώ αναγκάστηκε να δαπανήσει σημαντικά ποσά για γνωμοδοτήσεις Καθηγητών Πανεπιστημίου, δικηγορικές αμοιβές και έξοδα) να ελευθερώσει το μεγαλύτερο μέρος της ακίνητης περιουσία της, έχοντας κερδίσει τρεις διαδοχικές δίκες με αντιδίκους το Διεθνές Κεφάλαιο και την ΤΠΠ.

Παρά τα παραπάνω γεγονότα, η «λυσσαλέα» επίθεση του Διεθνούς Κεφαλαίου και της ΤΠΠ κατά της ΑΙΓΑΙΟΝ συνεχίζεται, καθώς έχουν απειλήσει τη Διοίκηση της ΑΙΓΑΙΟΝ με μηνύσεις επειδή τόλμησε να διαθέσει ένα ακίνητό της προκειμένου με το εισπραχθέν τίμημα να αποζημιώσει ασφαλισμένους. Ενόψει αυτού, η ΑΙΓΑΙΟΝ ζήτησε από την Τράπεζα της Ελλάδος, ως Εποπτική Αρχή, αν δύναται, να προστατεύσει την ΑΙΓΑΙΟΝ και τους ασφαλισμένους της από την παραπάνω επίθεση, η οποία αναμένεται να ενταθεί σε περίπτωση που η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν δικαιωθεί από το Εφετείο Πειραιά στην παραπάνω έφεση που άσκησε, επί της οποίας αναμένεται σύντομα να εκδοθεί απόφαση.

Δυστυχώς, η Εποπτική Αρχή, επικαλούμενη τις νέες ρυθμίσεις του θεσμικού πλαισίου για τις ασφαλιστικές εταιρείες, μας ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να λάβει θέση, παρά μόνο αν στην εταιρεία τοποθετηθεί εκκαθαριστής.

Ενόψει των παραπάνω, η Διοίκηση και οι Μέτοχοι της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι πιστεύουν ακράδαντα ότι η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν έχει καμία υποχρέωση να καταβάλει καμία αποζημίωση σε σχέση με τη ρύπανση που προκάλεσε το ΑΛΦΑ 1, αξιολογώντας ότι η επικείμενη απόφαση του Εφετείου Πειραιά είναι απρόβλεπτη (ιδιαίτερα αν ληφθεί υπόψη ότι τόσο στη δική μας αντιδικία, όσο και σε άλλες αντιδικίες της ΤΠΠ με άλλα φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκδόθηκαν αποφάσεις των Δικαστηρίων του Πειραιά που προκάλεσαν την έκπληξη των νομικών κύκλων) και ενδέχεται να επικυρώσει αυτή του Πρωτοδικείου, εκτίμησαν ότι ο κίνδυνος στον οποίο θα εκτεθεί η εταιρεία και τα δικαιώματα των 400 περίπου ασφαλισμένων και παθόντων είναι πολύ μεγάλος και ενόψει αυτού κατέθεσαν αίτηση στην Εποπτική Αρχή για τον διορισμό εκκαθαριστή στην ΑΙΓΑΙΟΝ.    

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οι Μέτοχοι της ΑΙΓΑΙΟΝ, σε περίπτωση που το Εφετείο Πειραιά απορρίψει την έφεση της εταιρείας, θα ζητήσουν από τον εκκαθαριστή της εταιρείας να ασκήσει αναίρεση στον Άρειο Πάγο και στη συνέχεια να απευθυνθεί και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, καθώς διαθέτουν γνωμάτευση κορυφαίου Βρετανού νομομαθούς που ειδικεύεται σε θέματα θαλάσσιας ρύπανσης,  ο οποίος καταλήγει στο συμπέρασμα ότι  βάσει της ορθής ερμηνείας της Διεθνούς Σύμβασης CLC, στη συγκεκριμένη περίπτωση η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν φέρει καμία ευθύνη για να αποζημιώσει την ΤΠΠ ή το Διεθνές Κεφάλαιο.

Σημειωτέον, ότι η συγκεκριμένη υπόθεση συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της παγκόσμιας ναυτιλίας και οποιαδήποτε απόφαση θα δημιουργήσει δεδικασμένο για ανάλογα περιστατικά ανά τον κόσμο, οπότε η ΑΙΓΑΙΟΝ εύλογα ανέμενε ότι οι Δικαστές του Πειραιά θα αντιμετώπιζαν τη συγκεκριμένη υπόθεση με τη δέουσα προσοχή. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, σε περίπτωση που η απόφαση του Εφετείου Πειραιά δεν δικαιώσει την ΑΙΓΑΙΟΝ, οι Μέτοχοι της ΑΙΓΑΙΟΝ θα ζητήσουν να εξαντληθεί κάθε πιθανό ένδικο μέσο για την ακύρωσή της.

Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Εποπτική Αρχή, τους συνεργάτες και τους συνεργαζόμενους δικηγόρους της ΑΙΓΑΙΟΝ για την υποστήριξή τους και την συνδρομή τους για την ομαλή έκβαση της εκκαθάρισης της εταιρείας μας, έχοντας πάντοτε ως γνώμονα, να πληρωθούν, στο μέτρο του δυνατού, όλες οι εκκρεμείς απαιτήσεις κατά της ΑΙΓΑΙΟΝ.


Οδηγός για τα ανασφάλιστα οχήματα από την ΑΑΔΕ - Προθεσμία 30 ημερών για να ασφαλιστούν

Στη σύνταξη και δημοσίευση ενός Πληροφοριακού Οδηγού για την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν τα ανασφάλιστα οχήματα, ώστε να αποτραπεί ο εντοπισμός, ως ανασφάλιστων, οχημάτων σε μια σειρά περιπτώσεων, προχώρησαν το Υπουργείο Οικονομικών, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, και η Γενική Δεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής. Η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει δείξει ότι, για τη διόρθωση της «εικόνας» των οχημάτων που ανάγεται σε αιτίες του παρελθόντος είναι αναγκαία, πρωτίστως, η ορθή ενημέρωση και η συμβολή των ίδιων των πολιτών.

Ο Πληροφοριακός Οδηγός έχει τη μορφή συχνών ερωτήσεων - απαντήσεων (FAQ) και αφορά τόσο τους κατόχους οχημάτων, οι οποίοι έλαβαν ειδοποιητήρια ανασφάλιστου οχήματος κατά το διασταυρωτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε την 06.06.2017, όσο και εκείνους που, ενώ δεν έλαβαν ειδοποιητήρια στο πλαίσιο της πρώτης διασταύρωσης, γνωρίζουν ότι εμπίπτουν σε μια από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στον Οδηγό και θα πρέπει να μεριμνήσουν, ώστε να μην εντοπιστούν ως ανασφάλιστα τα οχήματά τους κατά τους επόμενους διασταυρωτικούς ελέγχους.



Σημειώνεται ότι η διενέργεια της ηλεκτρονικής διασταύρωσης για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, η οποία έχει αυξημένη κοινωνική σημασία, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 06.06.2017, από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, και επέφερε ένα απτό αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι κατά το διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιούνιο του 2017, οπότε και δενεργήθηκε η πρώτη διασταύρωση, οι ασφαλίσεις οχημάτων αυξήθηκαν κατά 510.000, σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αγγίζοντας, για πρώτη φορά, το ιστορικό μέγεθος των 6,26 εκ. ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα. Συνεπώς, χάρη στη νέα αυτή δράση, ο δημόσιος κίνδυνος από την κυκλοφορία στους δρόμους ενός τόσο μεγάλου αριθμού ανασφάλιστων οχημάτων, μειώθηκε δραστικά. 

Ταυτόχρονα όμως, η ηλεκτρονική διασταύρωση κατέδειξε και μια σειρά αστοχιών που οφείλονται, τόσο σε εσωτερικές διοικητικές αδυναμίες -που ξεκινούν αρκετά χρόνια πριν-, όσο και στην κακή ενημέρωση ή αμέλεια των πολιτών.

Σε συνέχεια της πρώτης διασταύρωσης, η δημόσια διοίκηση ανέλαβε πρωτοβουλίες αλλαγής του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, ώστε να δώσει στους πολίτες τη δυνατότητα να διορθώσουν την «εικόνα» του οχήματός τους, όπως αυτή τηρείται στο Μητρώο Οχημάτων. Παράλληλα, αναπτύχθηκε έντονη συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών, με σκοπό την αναβάθμιση της επικοινωνίας των πληροφοριακών συστημάτων που παρακολουθούν και ενημερώνουν την κατάσταση και τον κύκλο ζωής κάθε οχήματος. Η συνεργασία αυτή και ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών θα επιφέρει, στο προσεχές διάστημα, μείωση της γραφειοκρατίας και της προσέλευσης των πολτών στις Δ.Ο.Υ., για τη δήλωση γεγονότων που σχετζονται με την ιδιοκτησία οχήματος και που έχουν προηγουμένως δηλωθεί σε άλλη δημόσια υπηρεσία.

Ενόψει των ανωτέρω υπογραμμίζεται ότι, ο έλεγχος της ασφάλισης των οχημάτων αποτελεί δράση κοινωνικής ευθύνης και για το λόγο αυτό η τήρηση της συγκεκριμένης υποχρέωσης από τους πολίτες θα πρέπει να είναι διαρκής.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται ότι, μετά το πέρας 30 ημερών από την έκδοση του συγκεκριμένου Πληροφοριακού Οδηγού, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα διενεργήσει την επόμενη ηλεκτρονική διασταύρωση, σε ημερομηνία που δεν θα ανακοινωθεί εκ των προτέρων. Εφεξής, τηρώντας τις απαιτήσεις του νόμου 4141/2013, θα διενεργεί τουλάχιστον δυο ηλεκτρονικές διασταυρώσεις κάθε έτος, σε ημερομηνίες που επίσης δεν θα ανακοινώνονται εκ των προτέρων.

Διάβασε αναλυτικά των Πληροφοριακό Οδηγό εδώ.




21 Φεβ 2018

Allianz: Πρώτη θέση στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Ο Δείκτης NPS αποτελεί διεθνώς ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα Net Promoter Score από το 2006, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Ομίλου Allianz και σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών MRB Hellas. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz, εκτός από το να αξιολογεί την πρόθεση σύστασης της εταιρείας, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών NPS, επεκτείνεται και στην αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης αλλά και της επαφής με τα διαφορετικά «κανάλια» επικοινωνίας της μάρκας.

«Η πελατοκεντρικότητα αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής της Allianz. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μας άριστη εξυπηρέτηση, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, ικανές να ανταποκριθούν στις σύνθετες ανάγκες του. Η ανάδειξή μας, για 3η συνεχόμενη χρονιά ως Ηγέτη Πιστότητας στις Γενικές Ασφαλίσεις μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας προσφέρει νέα, ισχυρότερα κίνητρα ώστε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας και να παραμείνουμε στην κορυφή!»,δήλωσε η Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος.