>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

26 Απρ 2018

Interasco: Νέες Προκλήσεις με Νέα Μοναδικά Προγράμματα Υγείας

Νέα ευέλικτα και καινοτόμα νοσοκομειακά προγράμματα παρουσίασε η Interasco.

Όπως αναφέρει η εταιρία, το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε όλοι την υποβάθμιση των παροχών υγείας από τα κοινωνικά ταμεία. Από την άλλη πλευρά παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον, παρά τη δεδομένη οικονομική στενότητα, από τους πολίτες για ενημέρωση πάνω σε θέματα που αφορούν τις ιδιωτικές ασφαλίσεις υγείας.

Επειδή η ιδιωτική ασφάλιση δεν πρέπει να θεωρείται απλά ένα είδος πολυτελείας αλλά μια αναγκαία και σημαντική επιλογή που έρχεται να συμπληρώσει τα κενά των ασφαλιστικών ταμείων, η Interasco δημιούργησε νέα, ευέλικτα και καινοτόμα νοσοκομειακά προγράμματα, τα οποία θα διατίθενται από τις 25/04/2018, με τις παρακάτω ονομασίες:

  • New Exclusive με ανώτατο όριο ετήσιων δαπανών έως € 1.000.000, σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • New Platinum με ανώτατο όριο ετήσιων δαπανών έως € 700.000, σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • New Golden με ανώτατο όριο ετήσιων δαπανών έως € 300.000, σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Platinum Family με ανώτατο όριο ετήσιων δαπανών έως € 700.000 ανά μέλος της οικογένειας, σε Ελλάδα και Εξωτερικό
Ποια είναι όμως η πρόκληση;
Ένα πρόγραμμα υγείας όπως το New Exclusive, New Platinum, New Golden & Platinum Family να γίνει ακόμα πιο πλήρες, πιο λειτουργικό, να ελαχιστοποιήσει τα σημεία τριβής, να ενσωματώσει σύγχρονες μεθόδους και απαιτήσεις, να διατηρήσει την ευελιξία του, να παραμείνει καινοτόμο και να διευρύνει το πλήθος των υποψήφιων ασφαλισμένων πελατών

Και η απάντηση;
Τα νέα προϊόντα της Interasco που μας οδηγούν σε νέα εποχή και διαμορφώνουν ένα νέο περιβάλλον στις ασφαλίσεις υγείας.

Ας τα γνωρίσουμε λοιπόν:
Όλα τα νέα, σύγχρονα και ολοκληρωμένα προγράμματα υγείας της Interasco, τα χαρακτηρίζει η ευελιξία, ανάλογα με τις προτεραιότητες του κάθε πελάτη, συνδυάζοντας περισσότερες καλύψεις με χαμηλότερο κόστος, επιβράβευση του πελάτη, καθώς και σημαντικά προνόμια για όλους τους ασφαλισμένους.

Καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών του πελάτη (πρόληψη, έξοδα πριν τη νοσηλεία, κατά τη διάρκεια και μετά τη νοσηλεία) σύμφωνα με τις ανάγκες του αλλά και την οικονομική του δυνατότητα μέσω μεγάλων, αξιόπιστων και εξειδικευμένων νοσηλευτηρίων και ιατρικών κέντρων καθώς και υψηλής ποιότητας ιατρικών υπηρεσιών.



Σημεία Υπεροχής όλων των νέων προγραμμάτων Υγείας:
  • Aνανέωση με ίδιους όρους και παροχές και σε περίπτωση κατάργησης ενός προϊόντος, η Εταιρία θα διαθέτει παρεμφερές πρόγραμμα για τη μετάβαση των πελατών, χωρίς έλεγχο ασφαλισιμότητας
  • Περίοδος αναμονής 90 ημερών για όλες τις παθήσεις
  • Μετά την περίοδο αναμονής αναγνώριση και κάλυψη παθήσεων
  • Επιλογή Θέσεων Νοσηλείας Lux – A – B, ανεξαρτήτως κόστους, για Ελλάδα και Εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων ΗΠΑ & Καναδά
  • Επιλογή απαλλαγών € 0 - € 500 - € 1.000 - € 1.500 - € 3.000 - € 6.000, με μηδενισμό τους στα δημόσια νοσοκομεία
  • Προαγορά ασφαλισιμότητας, δηλαδή δυνατότητα μείωσης του ποσού της απαλλαγής κατά μια κλίμακα ή και δύο για την περίπτωση των € 6.000 απαλλαγής, από την πρώτη κιόλας επέτειο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου
  • Μείωση της απαλλαγής στο 50% σε χειρουργικές επεμβάσεις που δεν χρειάζονται νοσηλεία / διανυκτέρευση (ODC)
  • Ετησιοποίηση των απαλλαγών € 1.500, € 3.000 & € 6.000 εφόσον δεν υπάρξει απαίτηση για 2 συνεχόμενα έτη
  • Μοναδική Παροχή Κατάργησης Απαλλαγών με:Bonus 20% σε περίπτωση συμμετοχής άλλου ασφαλιστικού φορέα κατά 20%, για όσους ασφαλισμένους έχουν επιλέξει απαλλαγή € 500, € 1.000 και € 1.500 (η κάλυψη είναι ενσωματωμένη και αποτελεί όρο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου) και 
  • Bonus 40% σε περίπτωση συμμετοχής άλλου ασφαλιστικού φορέα κατά 40%, για όσους ασφαλισμένους έχουν επιλέξει απαλλαγή € 3.000 και € 6.000 (προσάρτημα του ασφαλιστηρίου συμβολαίου)
  • Χωρίς πίνακα αμοιβών χειρουργών και αναισθησιολόγων σε Ελλάδα και Εξωτερικό συμπεριλαμβανομένων ΗΠΑ & ΚΑΝΑΔΑ.
  • Κάλυψη Συγγενών Παθήσεων με αναμονή 2 και 4 ετών ανάλογα με την πάθηση -Μετά την περίοδο αναμονής αναγνώριση και κάλυψη συγγενών παθήσεων
  • Δαπάνες πριν και μετά τη νοσηλεία έως € 1.000 με μια κατ’ ελάχιστον διανυκτέρευση
  • Κάλυψη εξόδων αποκατάστασης έως 24.000 ευρώ
  • Κάλυψη ρομποτικής χειρουργικής με ελεύθερη επιλογή του ασφαλισμένου
  • Κάλυψη Pet Scan εντός νοσηλείας
  • Αποκατάσταση μαστού μετά από μαστεκτομή χωρίς όριο
  • Προληπτική μαστεκτομή με αποκατάσταση μαστού και προληπτική χειρουργική αφαίρεση γεννητικών οργάνων χωρίς όριο
  • Κάλυψη κρίσεων «Ε»
  • Κάλυψη βιοψίας οργάνων
  • Κυστεοσκόπηση, Βρογχοσκόπηση, Υστεροσκόπηση
  • Παρακέντηση μυελού των οστών εντός νοσηλείας
  • Αγγειογραφία , Στεφανιογραφία
  • Καυτηριασμοί , Laser , Κρυοπηξίες
  • Χημειοθεραπείες, ραδιοθεραπείες, ακτινοθεραπείες, αιμοκάθαρση χωρίς περιορισμό
  • Κάλυψη μοσχευμάτων χωρίς περιορισμό
  • Κάλυψη εξόδων ΜΕΘ & ΜΑΦ χωρίς περιορισμό
  • Κάλυψη εξόδων αποκλειστικής νοσηλεύτριας μέχρι € 240 ημερησίως, μέχρι 15 ημέρες
  • Προσάρτημα Plus
  1. Απευθείας Κάλυψη Επειγόντων και Έκτακτων Περιστατικών (καλύπτεται η ιατρική γνωμάτευση και η επίσκεψη ειδικότητας γιατρού on call, διαγνωστική εξέταση, φαρμακευτική αγωγή και ιατρική πράξη), σε ειδικά συμβεβλημένα νοσοκομεία με όριο κάλυψης έως € 500 ετησίως, ανεξαρτήτως απαλλαγής, με απαραίτητη ενημέρωση του call center
  2. Προληπτική εξέταση (check up) κολονοσκόπησης ή/και γαστροσκόπησης, σε ειδικά συμβεβλημένα νοσοκομεία, ανεξαρτήτως απαλλαγής, με ενημέρωση του call center, μετά από τη συμπλήρωση 2 ασφαλιστικών ετών και επανάληψη μια φορά ανά διετία
  • Επιδόματα:
  1. Επίδομα Μητρότητας έως € 4.000, ανάλογα με τη θέση νοσηλείας, ανεξαρτήτως απαλλαγής
  2. Χειρουργικό & Νοσοκομειακό Επίδομα, σε περίπτωση μη υποβολής εξόδων, ανεξαρτήτως απαλλαγής, με δυνατότητα διπλασιασμού του χειρουργικού επιδόματος με προαγορά προσαρτήματος (Surgical x 2)
  • Δωρεάν Παροχές:
  1. Ετήσιος Προληπτικός Έλεγχος (check up)
  2. Ταξιδιωτική Ασφάλιση
  3. Έξοδα αερομεταφοράς
  4. Δαπάνες χρήσης ασθενοφόρου
Νέο Πρόγραμμα Platinum Family – Η Νέα Διάσταση στην ασφάλιση Οικογένειας
Το Platinum Family είναι ένα πρόγραμμα που υπερέχει ξεκάθαρα έναντι των υπολοίπων οικογενειακών προγραμμάτων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας, απευθύνεται σε όλα τα οικονομικά επίπεδα, με μοναδικά σημεία υπεροχής:
 την επιλογή ατομικών συμβολαίων για το κάθε μέλος, με κεφάλαιο 700.000 € ανά μέλος, διαμορφωμένου με καλύψεις σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε μέλους
  • με συνέχιση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων του κάθε μέλους, με τις ίδιες καλύψεις και παροχές μετά την ενηλικίωση του τέκνου (ατομικό συμβόλαιο)
  • με οικογενειακές εκπτώσεις στα ετήσια ασφάλιστρα που ξεκινούν με την ένταξη 2 μόνο μελών, με έκπτωση στην περίπτωση αυτή 10% στο δεύτερο μέλος
  • Για τριμελείς και άνω οικογένειες, οι εκπτώσεις διαμορφώνονται ως εξής:
  1. 10% έκπτωση για το πρώτο μέλος
  2. 15% έκπτωση για το δεύτερο μέλος
  3. 45% έκπτωση από το τρίτο και πλέον μέλος
  • Και το πιο σημαντικό:Μια μοναδική Ετήσια Απαλλαγή για όλα τα μέλη της οικογένειας, σε περίπτωση που έχει επιλεγεί ίδιο ύψος απαλλαγής για όλα τα μέλη σε κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο.Υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής διαφορετικού ύψους απαλλαγής ανά μέλος / ανά ασφαλιστήριο συμβόλαιο (στην περίπτωση αυτή δεν ισχύει η μια ετήσια απαλλαγή για όλα τα μέλη)
Επιπλέον η εταιρία προσφέρει έκπτωση Cross Selling 5%, για τον πελάτη από το δεύτερο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ανεξάρτητα κλάδου ασφάλισης και προϊόντος.

Τα υφιστάμενα προγράμματα Golden, Platinum, Exclusive, Safe Care & Value, Optimum Care & Value θα διατίθενται μέχρι και τις 31/5/2018.

Στην Interasco αξιολογούμε καθημερινά τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της εποχής αλλά και των πελατών μας και είμαστε σίγουροι ότι η νέα μας φιλοσοφία ανταποκρίνεται στις εξελίξεις αλλά και στις προσδοκίες σας.


Η Groupama Ασφαλιστική παρουσιάζει 3 νέα σύγχρονα προγράμματα Υγείας

H Groupama Ασφαλιστική, έχοντας ως διαχρονική της προτεραιότητα να αφουγκράζεται τις πραγματικές ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας, ενδυναμώνει περισσότερο από ποτέ το χαρτοφυλάκιό της στον Κλάδο της Υγείας και λανσάρει 3 νέα καινοτόμα προγράμματα, με σκοπό την παροχή ολοκληρωμένων όσο και οικονομικά προσιτών ασφαλιστικών υπηρεσιών, που αφορούν στη νοσοκομειακή περίθαλψη των ασφαλισμένων.

Η ενέργεια αυτή, η οποία και παρουσιάστηκε σήμερα νωρίς το μεσημέρι σε ειδική εκδήλωση στον «Ελληνικό Κόσμο» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, καθιστά την Εταιρεία σε κυρίαρχη θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, δεδομένου ότι, αυτή τη στιγμή, προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων Υγείας, ανταποκρινόμενη πλήρως στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών της.


Συγκεκριμένα, επιλέγοντας τα νέα προϊόντα Sante Confort Plus, Sante Essentiel Plus και Sante Confort 6000, οι πελάτες της Groupama Ασφαλιστικής εξασφαλίζουν υψηλού επιπέδου νοσοκομειακή περίθαλψη, αποκτώντας πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες αιχμής σε ένα μεγάλο δίκτυο νοσοκομείων, με υψηλό κεφάλαιο κάλυψης και με χαμηλό κόστος. Με αυτό τον τρόπο, η Εταιρεία διευρύνει τις παροχές Υγείας στους ασφαλισμένους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσαρμόζουν το κόστος του συμβολαίου τους ανάλογα με τις ανάγκες τους. Παράλληλα, τα Δίκτυα των Συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής θα έχουν την ευκαιρία να προτείνουν ακόμα πιο ολοκληρωμένες και ευέλικτες λύσεις στον συγκεκριμένο Κλάδο.

Το χαρτοφυλάκιο Υγείας της Groupama Ασφαλιστικής αριθμεί πλέον 6 διαφορετικά προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης, εκ των οποίων τα 2 ισόβιας διάρκειας και τα 4 ετήσιας διάρκειας. 

Ταυτόχρονα, στους ασφαλισμένους της Εταιρείας παρέχεται η δυνατότητα 100% κάλυψης σε Χειρουργούς και Αναισθησιολόγους, 5 επιλογές κεφαλαίου κάλυψης (€250.000 έως €1.000.000), 5 επιλογές θέσης νοσηλείας (Suite, Lux, A, B, Γ) και 7 επιλογές απαλλαγής  (από €0-6.000, κατ’ έτος).

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα νέα προγράμματα της Groupama περιλαμβάνονται πραγματικά πρωτοποριακές για την ελληνική αγορά παροχές, μεταξύ των οποίων και αυτές της νοσηλείας εξ αιτίας διανοητικών ή ψυχιατρικών νοσημάτων, της δυνατότητας πρόσβασης σε Κέντρα Αποκατάστασης, της κάλυψης σε περίπτωση επεμβάσεων που πραγματοποιούνται προληπτικά λόγω γονιδιακής κληρονομικότητας, όπως μαστεκτομές, ωοθηκεκτομές και σαλπιγκεκτομές, ακόμα και το κόστος συνεδριών διάγνωσης και αντιμετώπισης της νόσου Αλτσχάϊμερ και της Άνοιας.

H Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να επενδύει στην ανάπτυξη των προϊόντων της, με απώτερο σκοπό την προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες και τα δίκτυα της, υλοποιώντας την στρατηγική της να αποτελεί την 1η τους επιλογή.



25 Απρ 2018

Ευρωπαϊκή Πίστη: Αύξηση όλων των οικονομικών μεγεθών το 2017

Σημαντική αύξηση όλων των οικονομικών μεγεθών για το 2017, παρουσίασε η Διοίκηση του Ομίλου Ευρωπαϊκή Πίστη σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 25 Απριλίου, με την παρουσία Δημοσιογράφων και Μετόχων.

Η Διοίκηση του Ομίλου είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει αναλυτικά τη σημαντική άνοδο των οικονομικών μεγεθών, η οποία οδήγησε στη συνέχιση της αναπτυξιακής του πορείας.

Πιο συγκεκριμένα, το 2017, ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη σημείωσε:
  • Αύξηση των προ φόρων κερδών κατά 8,4% στα 22,8 εκ. ευρώ, έναντι 21,0 εκ. ευρώ το 2016.
  • Αύξηση των μικτών ασφαλίστρων και συναφών εσόδων κατά 6,6% στα 183,6 εκ. ευρώ, σε μία περίοδο όπου η Ασφαλιστική Αγορά σημείωσε οριακή αύξηση της παραγωγής κατά 0,05%.
  • Αύξηση της καθαρής θέσης κατά 21,4% στα 115,4 εκ. ευρώ έναντι 95,3 εκ. € της 31/12/2016 ή 20,1 εκ. ευρώ.
  • Αύξηση του Ενεργητικού της κατά 7,7% στα 417,5 εκ. ευρώ, έναντι 387,7 εκ. ευρώ της χρήσης 2016.
  • Αύξηση των ασφαλιστικών προβλέψεων κατά 2,4% στα 273,1 εκ. ευρώ, έναντι 266,7 εκ. ευρώ της προηγουμένης χρήσης.
  • Αύξηση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου στα 327,6 εκ. ευρώ, υψηλότερο κατά 23,8 εκ. € σε σχέση με την 31/12/2016.
  • Αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού κατά 8,3%, με τις συνολικές θέσεις απασχόλησης να ανέρχονται στις 1.121.
Παράλληλα, ο Όμιλος παρουσιάζει υψηλή ρευστότητα, γεγονός που του επιτρέπει να έχει μηδενικό δανεισμό και σημαντικά ελεύθερα αποθεματικά.

Στη Συνέντευξη Τύπου η Διοίκηση, εκτός από τα αποτελέσματα του Ομίλου για το 2017, ενημέρωσε και για την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου να προτείνει στη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη στις 22 Μαΐου 2018, τη διανομή μερίσματος για τρίτο συνεχόμενο έτος ύψους 0,12 ευρώ ανά μετοχή. Παράλληλα, παρουσίασε τους στόχους και τις προοπτικές της Ασφαλιστικής για το 2018.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο site της εταιρίας www.europaikipisti.gr, στην ενότητα Επενδυτικές Σχέσεις.

Δηλώσεις Διοίκησης

Ο
Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πίστης κ. Χρήστος Γεωργακόπουλος δήλωσε σχετικά: «Το 2017 ο Όμιλος μας ολοκλήρωσε ακόμη μια επιτυχημένη χρονιά σε όλες του τις δραστηριότητες. Όλα τα αποτελέσματα κατέγραψαν νέα βελτίωση, ενισχύοντας περαιτέρω την θέση του Ομίλου μας.
Μετά από 40 συναπτά έτη λειτουργίας, σε ένα δύσκολο περιβάλλον, αντιμετωπίζοντας ένα ρευστό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό κλίμα, αποδείξαμε την αντοχή μας και την επιμονή μας στην αντιμετώπιση των προκλήσεων, των ευκαιριών και των κινδύνων, με θετική προοπτική για το μέλλον.
Για το 2018 και μεσοπρόθεσμα, παραμένουμε προσηλωμένοι στη στρατηγική μας. Πιστεύουμε πως η ιδιωτική ασφάλιση είναι το κλειδί για την ανάπτυξη της οικονομίας, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την πρόοδο της κοινωνίας. Η στρατηγική μας για το 2018 είναι προσανατολισμένη στην άριστη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου ενώ προβλέπει και σαφείς ενέργειες για την περαιτέρω αύξηση της αποδοτικότητας και του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου».

Ο Γενικός Διευθυντής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών και Μέλος Δ.Σ. κ. Στέφανος Βερζοβίτης δήλωσε: «Ο Όμιλός μας ολοκλήρωσε μια ακόμη κερδοφόρα χρήση και το 2017. Η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ, βελτίωσε για ένατη χρονιά τα οικονομικά της μεγέθη, μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον. Η αύξηση των οικονομικών μεγεθών ενός οργανισμού, όταν μάλιστα δεν είναι συγκυριακή αλλά αποτελεί διαρκές φαινόμενο ετών, βασίζεται μόνον στην ύπαρξη αρχών και πολιτικών που τηρούνται αταλάντευτα μέσα στα χρόνια, ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες που κάθε φορά επικρατούν. Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει στρατηγική, έχει στόχους. Το 2018 αλλά και τα έτη που ακολουθούν, θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα της Ιδιωτικής Ασφάλισης».






NN Hellas: “I’m possible. Start your impossible”

H NN Hellas διοργάνωσε το Συνέδριο βραβεύσεων των Στελεχών Πωλήσεων στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» την Πέμπτη 12 Απριλίου, προτρέποντας τους Συνεργάτες της να ξεκινήσουν το δικό τους «Αδύνατο».

Η κα Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρος Δ.Σ & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Ηellas, υπογράμμισε στην ομιλία της: «Θα δουλέψουμε για να υλοποιήσουμε το όραμά μας και να φέρουμε την NN Hellas στο υψηλότερο βάθρο της προτίμησης των Ελλήνων, ως πρότυπη, υγιή και κερδοφόρα εταιρεία, βασιζόμενη στην αξιοπιστία της, στην εξυπηρέτηση των πελατών της, στην καινοτομία και στο εύρος των προϊόντων της. Πάμε όλοι μαζί να κάνουμε και το 2018 το Αδύνατο-Δυνατό για την ΝΝ Hellas, συνεχίζοντας τα ρεκόρ παραγωγικότητας και κερδοφορίας του 2017.»

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου διακεκριμένοι ομιλητές ενέπνευσαν το κοινό με τη δική τους πραγμάτωση του «Αδύνατου».

Ο κ. Μιχάλης Σωτηράκος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, εξήγησε το μήνυμα του Συνεδρίου: «Το Ιmpossible, αν το διαβάσεις ως τρεις λέξεις I’m possible, με την  απόστροφο να αποτελεί την ανθρώπινη παρέμβαση, αυτοαναιρείται. Το ίδιο το Αδύνατο σου φωνάζει ότι είναι Δυνατό.» Στη συνέχεια ανακοίνωσε και φέτος τη δημιουργία νέων προγραμμάτων και καινοτόμων εργαλείων, με δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για κάθε μία από τις 30 ενέργειες. Απευθυνόμενος στους Συνεργάτες τους προέτρεψε: «Η επίτευξη του Αδύνατου είναι θέμα επιλογής και πρέπει ο καθένας να στοχεύει σε αυτήν, γιατί όλα τα όμορφα, όλα τα μεγάλα, δε μπορείς να τα πιάσεις, ούτε να τα δεις, παρά μονάχα να τα νοιώσεις βαθιά στην καρδιά σου. Τότε μόνο ζεις. Τοποθέτησε τον πήχη του προσωπικού σου Αδύνατου πολύ ψηλά και πέρνα από πάνω για να νοιώσεις την έξαψη της εξουθενωτικής νίκης.»



24 Απρ 2018

INTERAMERICAN: Σε απόλυτη ετοιμότητα για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων

Μετά από μια μεθοδικά οργανωμένη προετοιμασία, η ΙΝΤERAMERICAN παρουσιάζεται έτοιμη για τη συμμόρφωσή της ως προς τις απαιτήσεις του Γενικού Kανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR), o οποίος αντικαθιστά την Οδηγία 95/46/ΕΚ και τίθεται σε εφαρμογή από τις 25 Μαϊου.

Η εταιρεία έχει υλοποιήσει όλα τα απαιτούμενα βήματα συμμόρφωσης ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2016, λίγο μετά την ανακοίνωση του νέου Κανονισμού, ενώ έως σήμερα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της σχετικής γνώσης, στελέχη της έχουν συμμετάσχει σε σημαντικά συνέδρια και ημερίδες εργασίας παρουσιάζοντας τις εταιρικές πρακτικές, με τις οποίες η INTERAMERICAN απαντά στις προκλήσεις που σηματοδοτούνται από τη συνεχώς επιταχυνόμενη ανάπτυξη της κοινωνίας της πληροφορίας μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία από το 2016 προχώρησε στη δημιουργία και στελέχωση ομάδας διαχείρισης έργου, η οποία ανέλυσε σε βάθος τα άρθρα και τις έννοιες του Κανονισμού. Η ανάλυση θεωρείται ως ένα από τα πρώτα βασικά βήματα για τη συμμόρφωση. Η νέα τάξη πραγμάτων που φέρνει ο GDPR, πρωτίστως κατανοήθηκε και εμπεδώθηκε από τη διοίκηση, που υποστήριξε την εκπαίδευση μέσω προγράμματος ενημέρωσης (awareness program) επαναληπτικού χαρακτήρα, για την εξοικείωση όλου του ανθρώπινου δυναμικού του οργανισμού και την ομαλή προσαρμογή του στο κανονιστικό πλαίσιο.


Η διεξαγωγή του DPIA (Data Privacy Impact Assessment) από τον οργανισμό ανέδειξε από τις αρχές του 2017 τις ελλείψεις και τις ευπάθειες που υπήρχαν στην εταιρεία και βάσει αυτών, σχεδιάστηκε το πλάνο υλοποίησης. Η INTERAMERICAN προχώρησε στον ορισμό οργανικής θέσης Data Protection Officer (DPO) και σε ανάθεση καθηκόντων, καθώς και στη δημιουργία διατμηματικής ομάδας (DPO Hub), που απαρτίζεται από στελέχη ποικίλων δεξιοτήτων, στην οποία προεδρεύει ο DPO. Σκοπό της σύστασης της ομάδας αποτελεί η κάλυψη όλου του εύρους των απαιτήσεων του Κανονισμού, καθώς και η συνεχής συνεργασία για την αντιμετώπιση σχετικών θεμάτων που ενδέχεται να ανακύπτουν.

Επίσης, πραγματοποιήθηκαν βασικές ενέργειες προσανατολισμένες στη συμμόρφωση, όπως:
  • η εκπόνηση διαδικασιών και δράσεων,
  • η σύνταξη Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
  • η ικανοποίηση των δικαιωμάτων (πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας, φορητότητας και εναντίωσης) του υποκειμένου των Δεδομένων (πελάτη)
  • η δημιουργία συγκατάθεσης (ηλεκτρονική και έγγραφη) η οποία πρέπει να είναι σαφώς διακριτή, κατανοητή, εύκολα προσβάσιμη, σαφής και απλή.
Παράλληλα, διαμορφώθηκε πλαίσιο ώστε να πληρούνται οι «by default και by design» προδιαγραφές στα συστήματα και τις διαδικασίες, η διαβάθμιση και κατηγοριοποίηση των Δεδομένων σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό, η χαρτογράφηση, καταγραφή και ο έλεγχος της ροής της επεξεργασίας των Δεδομένων, η διεξαγωγή Clean Desk Assessment και η Πολιτική Διατήρησης Δεδομένων (Archiving and Retention Policy). Σημαντική απαίτηση του Κανονισμού αποτελεί και ο ενδελεχής έλεγχος και η επιβολή κανόνων στους εξωτερικούς συνεργάτες που επεξεργάζονται Δεδομένα για λογαριασμό της INTERAMERICAN.

Η αναθεώρηση, με την προσθήκη νέων όρων που αφορούν στην Προστασία Προσωπικών Δεδομένων, των συμβάσεων με τρίτους ήταν μια από τις ενέργειες που ενδυνάμωσε το πλαίσιο συνεργασίας. Με την διαρκή παρακολούθηση, επικαιροποίηση αλλά και μέσω τακτικών δοκιμαστικών ελέγχων των συστημάτων και των διαδικασιών, επιβεβαιώνεται από την εταιρεία το επίπεδο ασφάλειας της επεξεργασίας των εκάστοτε Δεδομένων από κινδύνους που απορρέουν από τυχαία γεγονότα ή παράνομη καταστροφή, απώλεια, αλλοίωση ή προσπέλαση των Προσωπικών Δεδομένων που συλλέχθηκαν, διαβιβάστηκαν, αποθηκεύτηκαν ή υποβλήθηκαν με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σε επεξεργασία. Εξάλλου, μέσω βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) εκτιμάται και αξιολογείται η αποτελεσματικότητα των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων που έχουν υλοποιηθεί και ανάλογα με την εκτίμηση, πραγματοποιούνται διορθωτικές ενέργειες προκειμένου να επιτυγχάνεται ένα υψηλό επίπεδο συμμόρφωσης και ευθυγράμμισης της INTERAMERICAN με τον Κανονισμό.

Ένα πολύ σημαντικό μέρος του συγκεκριμένου έργου αποτελεί η ανάπτυξη διαδικασιών αναφορικά με τις γνωστοποιήσεις που πρέπει να πραγματοποιούνται στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) αναφορικά με τον σκοπό της επεξεργασίας του υποκειμένου των Δεδομένων (πελάτη), καθώς και με ενημέρωση του πελάτη που οφείλει να κάνει η εταιρεία απευθείας, σε περίπτωση παραπόνων σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων του. Μέσω της διαδικασίας αντιμετώπισης συμβάντων (Data Breach Incident), η INTERAMERICAN μπορεί να διασφαλίζει την έγκαιρη και πιο αποτελεσματική διαχείρισή τους.

Πέραν αυτών των δράσεων που απαιτούνται για τη συμμόρφωση, ο οργανισμός έχει εστιάσει από το πρώτο βήμα προσαρμογής του σε ενέργειες που, συνδυαστικά, θα αποδίδουν επιχειρησιακή αριστεία:
  • ενδυνάμωση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες
  • ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των εταιρειών της ασφαλιστικής αγοράς
  • ελαχιστοποίηση των μη αναγκαίων Δεδομένων (minimization) και βελτίωση της επιχειρησιακής καθημερινότητας.
Για την INTERAMERICAN, ο νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR), δεν είναι ένα ακόμη τυπικό κανονιστικό πλαίσιο, αλλά και μία μοναδική ευκαιρία για επιχειρησιακή αριστεία.


Συνεργασία AXA - ZeniΘ: Νέα Υπηρεσία 24/7 Home Emergency

Η AXA συνεργάζεται με τη ZeniΘ, εταιρεία προμήθειας φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος, και μαζί προσφέρουν τη νέα, πρωτοποριακή Υπηρεσία 24/7 Home Emergency με στόχο να υποστηρίξουν τις ανάγκες καταναλωτών για να έχουν μια πιο εύκολη και ευχάριστη καθημερινότητα.

Οι δύο εταιρείες, μέσα από αυτή τη συνεργασία, παρέχουν για έναν ολόκληρο χρόνο δωρεάν τεχνική βοήθεια στους πελάτες της ZeniΘ, είτε αυτή αφορά στην κατοικία, είτε στον επαγγελματικό τους χώρο. Συγκεκριμένα, η Υπηρεσία 24/7 Home Emergency παρέχεται σε υφιστάμενους ή νέους πελάτες της ZeniΘ και αφορά στην αποκατάσταση βλάβης σε υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, καθώς και σε εγκαταστάσεις φυσικού αερίου (καλύπτοντας συνολικά έως και 5 επισκέψεις με μέγιστο κόστος 60€ ανά περίπτωση). Η Υπηρεσία 24/7 Home Emergency καλύπτει τις ανάγκες πελατών σε όλη την Ελλάδα.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η ΑΧΑ συνεχίζει να προσφέρει καινοτόμες και αξιόπιστες υπηρεσίες, αναπτύσσοντας μια σχέση εμπιστοσύνης, αξιοπιστίας και διάρκειας με τον καταναλωτή, εστιάζοντας στην επίλυση των προβλημάτων που τους απασχολούν, περιορίζοντας τις έγνοιες τους.


Εθνική Ασφαλιστική: Οι δράσεις στο "No Finish Line Athens 2018"

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμα του No Finish Line 2018, λίγες μέρες πριν τη διεξαγωγή του στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, από τις 25 έως τις 29 Απριλίου, καθώς 10.000 άτομα δήλωσαν συμμετοχή για να τρέξουν ή να περπατήσουν, προσφέροντας στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί».

Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας αναλάβει για δεύτερη συνεχή χρονιά το ρόλο του Μεγάλου Χορηγού στο Ευ Αγωνίζεσθαι, στηρίζει μέσα από το 2ο No Finish Line παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Το σήμα της εκκίνησης θα δοθεί στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου η Εθνική Ασφαλιστική, η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της χώρας, θα δώσει το παρόν με τη δική της πολυάριθμη ομάδα η οποία φιλοδοξεί να ξεπεράσει τα 1.742 χιλιόμετρα που κατέγραψε την περσινή χρονιά και να συνεισφέρει με κάθε τρόπο στον κοινό στόχο που δεν είναι άλλος από το όραμα για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά.

Παράλληλα, η Εταιρία, εκτός από μικρές εκπλήξεις που θα περιμένουν τους συμμετέχοντες στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του περιπτέρου της, έχει προγραμματίσει τις παρακάτω δράσεις:

• Εξειδικευμένοι γυμναστές του γυμναστηρίου «Replayce» της Έρρικας Πρεζεράκου θα παρέχουν σε όλους τους δρομείς συμβουλές καθώς και προγράμματα προθέρμανσης. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την σελίδα Facebook της Εθνικής Ασφαλιστικής (www.facebook.com/ethnikiasfalistiki).

• “Giga Selfie”: όσοι επιθυμούν θα έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν μια «γιγάντια» selfie, στο χώρο του περιπτέρου της Εθνικής Ασφαλιστικής, η οποία θα αποστέλλεται στο email τους και θα μπορεί να γίνει upload στο Instagram. Η δράση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Απριλίου και ώρες 12:00-19:00.

Σας περιμένουμε όλες και όλους να τρέξουμε και να διασκεδάσουμε μαζί για καλό σκοπό!


Μια εξαιρετική πρωτοβουλία της ΙΝΤERAMERICAN για τον λυρικό Μίκη Θεοδωράκη

Το έργο του Μίκη Θεοδωράκη «Ως Αρχαίος Άνεμος» παρουσιάστηκε σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση με την υποστήριξη της INTERAMERICAN.

«Η INTERAMERICAN είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια ασφαλιστική εταιρεία» είχε τονιστεί από τη Διοίκηση κατά την πρόσφατη συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδιασμού και των αποτελεσμάτων της. Αυτή η εικόνα επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, με τη μοναδικά ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα εκδήλωση που οργανώθηκε από τον τομέα Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, την Παρασκευή 20 Απριλίου.

Η μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, μέσα από το παραγνωρισμένο λυρικό έργο του «Ως Αρχαίος Άνεμος» σε ποίηση Διονύση Καρατζά (1987), με φόντο μια θαυμάσια προσωπογραφία του μεγάλου συνθέτη από τον εικαστικό Γιάννη Ψυχοπαίδη, ο οποίος παρευρέθηκε, συναντήθηκαν σε έναν εσπερινό υψηλής και σύνθετης καλλιτεχνικής αξίας. Η ατμόσφαιρα μυσταγωγίας, με επίκεντρο την πολύπλευρη, συναρπαστικά δημιουργική παρουσία του Μίκη -ο ίδιος, ήταν ωσεί παρών όχι μόνο μέσα από το έργο αλλά και με μήνυμά του- απλώθηκε σε υβριδικό χώρο των κεντρικών γραφείων της INTERAMERICAN, που διαμορφώθηκε κατάλληλα ώστε να φιλοξενήσει την ορχήστρα και ένα κοινό 160 καλεσμένων. Η εταιρεία ήταν και χορηγός της παραγωγής του δίσκου.



Το κουιντέτο, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Δημήτρη Παπαγγελίδη (κλασσική κιθάρα), με τις Μαριλίζα Παπαδούρη-Παπαγγελίδη (τσέλο), Τίνα Δεσύλλα (όμποε) και τους Γιάννη Τσέρτο (πιάνο), Βαγγέλη Ζωγράφο (κοντραμπάσο), συνόδευσε τις δύο φωνές: αντρική (Μπάμπης Τσέρτος) και γυναικεία (Ειρήνη Καράγιαννη) στα 12 μέρη του ερωτικού διαλόγου τους που εικονοπλαστικά αναπτύσσεται στο σπονδυλωτό ποίημα. Ο Διονύσης Καρατζάς απήγγειλε και μίλησε για το έργο και τον έρωτα, που «Ως Αρχαίος Άνεμος, ξεγυμνώνει επιφάνειες και φωτίζει βάθη, περιφέρεται σε στεριές, θάλασσες και σώματα και διαπερνά αιώνες και πατρίδες».

«Βρεθήκαμε εδώ για να αναδείξουμε, ανασύροντάς το από τον βυθό της άγνοιας και της λήθης, ένα σπουδαίο έργο», επεσήμανε προλογίζοντας ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας της ΙΝΤERAMERICAN, ο οποίος συντόνισε την εκδήλωση. Οι ερμηνευτές και το κουιντέτο προσέφεραν στο κλείσιμο της μουσικής παρουσίασης, ως «επίγευση» δυο αγαπημένα τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη από «Τα Λυρικά» σε ποίηση Τάσου Λειβαδίτη, έργο που ανήκει στον ευρύτερο κύκλο δημιουργίας του συνθέτη με βάση τον λυρισμό.

Ήταν εκεί πολλοί φίλοι, γνωστοί και μη, του έργου του Μίκη. Μεταξύ αυτών μίλησαν και σχολίασαν, στο επίμετρο της βραδιάς, ο αποκαλυπτικός του «Μυστικού Μίκη» (βιβλίο «Σαλός Θεού») Μίμης Ανδρουλάκης που, δεμένος πολύτροπα με τον συνθέτη, έχει διεισδύσει βαθειά στο έργο και την πολυσχιδή προσωπικότητά του, ο Γιώργος Μονεμβασίτης με τις απέραντες γνώσεις του για τα πρόσωπα και τα πράγματα της μουσικής, ο ποιητής Κώστας Καρτελιάς, που συνδέθηκε με τον Μίκη μέσα από το μελοποιημένο έργο «Οδύσσεια» (2007) και άλλα σημαντικά πρόσωπα. Για την ΙΝΤERAMERICAN, που επιχειρεί ως ασφαλιστικός οργανισμός καινοτομώντας παράλληλα για τα Γράμματα και τις Τέχνες -και όχι μόνο- με ανάλογες πρωτοβουλίες, ο Μίκης Θεοδωράκης αποτελεί «Φάρο Πολιτισμού και αστείρευτο Εθνικό Κεφάλαιο, πολύτιμο για να εμπνέονται από το έργο και να βρίσκουν δρόμο οι νεώτερες γενιές, ως αντίδοτο στην παρακμή που ελλοχεύει στην παράξενη εποχή μας».

Το μήνυμα του Μίκη Θεοδωράκη, που παρατίθεται στη συνέχεια, διάβασε ο εγγονός του Αλέξανδρος Θεοδωράκης-Παπαγγελίδης, που είχε την επιμέλεια της νέας παραγωγής του έργου. Έγραψε ο μεγάλος συνθέτης, χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία:
Από τους δεκάδες κύκλους τραγουδιών που έγραψα στην δεκαετία του ΄80 και παρέμειναν άγνωστοι στο ελληνικό κοινό, ο κύκλος «Ως Αρχαίος Άνεμος» είναι ο πιο αδικημένος. Και για τον λόγο αυτόν, ο πιο αγαπημένος μου.
Ο σπάνιος λυρισμός της ποίησης του Διονύση Καρατζά σε μορφή ενός φανταστικού ερωτικού διαλόγου με βρήκε σε μια εποχή που επιχειρούσα την έξοδο από το τονικό σύστημα γράφοντας πολύχρωμες μελωδίες σε συνδυασμό με συνεχείς αρμονικές μετατροπίες, έτσι που ο Λόγος, το Μέλος και η Αρμονία λες και ήταν η προέκταση του πόνου της ψυχής και του έρωτα.

Γι’ αυτό, χαιρετίζω την νέα εκτέλεση του έργου αυτού που τόσο πολύ με γοήτευσε όταν την πρωτοάκουσα. Είναι όλοι οι συντελεστές της υπέροχοι!

Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους, ερμηνευτές και μουσικούς για την τόσο ωραία ερμηνεία τους, καθώς και όλους αυτούς που συμμετείχαν ή βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο, με πρώτη την INTERAMERICAN, που αγκάλιασε εξ αρχής την προσπάθεια αυτή και με την ευγενική της χορηγία την έκανε πραγματικότητα.
Τέλος, ας μου επιτραπεί να εκφράσω την βαθειά χαρά του παππού Μίκη για τα δυο εγγόνια του: τον Μίκη για τα πανέμορφα στολίδια στο εξώφυλλο και στο ένθετο του CD και τον Αλέξανδρο, που κάνει το πρώτο του βήμα στον χώρο της παραγωγής.


23 Απρ 2018

Αυτές είναι οι 4 πιο συχνές περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης σύμφωνα με την ΕΑΕΕ

Το φαινόμενο της ασφαλιστικής απάτης κάνει την εμφάνιση της και στη χώρα μας με αρνητικές επιπτώσεις τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρίες, όσο και για τους ασφαλισμένους.

Ποιες είναι όμως οι πιο συχνές περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης; 

Το ερώτημα αυτό έρχεται να καλύψει η έρευνα που ξεκίνησε το 2013 με πρωτοβουλία της ΕΑΕΕ, ώστε να καταγραφεί και να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της ασφαλιστικής απάτης. Με τη συμμετοχή 22 ασφαλιστικών εταιριών, από τα στοιχεία που διερευνήθηκαν το διάστημα 2016 στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων οι ασφαλιστικές απάτες ήταν αυξημένες κατά 55% σε σχέση με το 2015 και ανερχόντουσαν σε 7,5 εκατ. ευρώ. Η αύξηση αυτή ωστόσο δεν αποδίδεται στην ανοδική τάση περιπτώσεων απάτης, αλλά στο γεγονός ότι έγιναν αυστηρότεροι έλεγχοι με αύξηση κατά 8% των ερευνών και τη χρήση πιο αποτελεσματικών μέσων εξιχνίασης.

Η έρευνα αφορά τον κλάδο Αυτοκινήτων και όπως επισημαίνεται σε αυτή, το 80% των εξακριβωμένων περιπτώσεων απάτης καταγράφηκε από τις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις που διέθεταν οργανωτικά ειδικό τμήμα διερεύνησης της ασφαλιστικής απάτης. Το οικονομικό όφελος ανά εξακριβωμένη περίπτωση απάτης (μέσος όρος) παραμένει σχετικά σταθερό: 2.131 € το 2015 και 2.087 € το 2016

Σε όσους περνάει ωστόσο η ιδέα της ασφαλιστικής απάτης, θα πρέπει να έχουν υπόψη τους πως οι Ασφαλιστικές εταιρίες έχουν οργανωθεί για τη διερεύνηση ύποπτων περιπτώσεων: 


  • Είτε διαθέτουν οργανωτικά ειδικό τμήμα διερεύνησης, είτε το τμήμα αποζημιώσεων είναι επιφορτισμένο με το καθήκον αυτό.
  • Ανεξαρτήτως της ανωτέρω οργανωτικής επιλογής αναφέρθηκε η ύπαρξη ομάδας ή ατόμων, εξειδικευμένων τόσο για την διερεύνηση (fraud specialists) όσο και για την παρακολούθηση (π.χ. εσωτερικός έλεγχος, κανονιστική συμμόρφωση, νομική υπηρεσία) της ασφαλιστικής απάτης.
  • Σε κάθε περίπτωση, το σύνολο των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων αναθέτουν τη διερεύνηση ύποπτων περιπτώσεων ασφαλιστικής απάτης σε εξωτερικούς συνεργάτες.
  • Επίσης διευρύνθηκε το πλήθος των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων που κάνουν χρήση ειδικού λογισμικού για την ανίχνευση ή τη διερεύνηση περιπτώσεων απάτης. 

Οι 4 πιο συχνές εντοπισμένες περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης

Με βάση την συχνότητα εμφάνισης (πρώτη η πιο συχνή περίπτωση) των εντοπισμένων περιπτώσεων ασφαλιστικής απάτης (ως προς τον οικονομικό τους αντίκτυπο) ανά τύπο απάτης, δηλώθηκαν οι εξής περιπτώσεις: 

  1. Κατασκευή / αλλοίωση συνθηκών ασφαλιστικού γεγονότος (πχ. δήλωση εξυπηρέτησης, σκηνοθετημένο ατύχημα, αντιστροφή υπαιτιότητας κλπ.)
  2. Υπερκοστολόγηση 
  3. Δήλωση ψευδών στοιχείων ασφάλισης που επηρεάζουν την τιμολόγηση
  4. Πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια

Συνηθέστερες ενδείξεις πιθανής ασφαλιστικής απάτης

Με βάση την συχνότητα εμφάνισης (πρώτη η πιο συνηθέστερη περίπτωση) των ενδείξεων που εντοπίζονται κατά την διαδικασία ανίχνευσης μιας πιθανής ασφαλιστικής απάτης, δηλώθηκαν οι εξής περιπτώσεις:

[ 1 ] Ασύμβατες ζημιές ως προς τις συνθήκες του ατυχήματος

[ 2 ] Ζημιές χωρίς επαφή μεταξύ των εμπλεκομένων οχημάτων

[ 3 ] Ζημιά σε σύντομο χρονικό διάστημα είτε από την έναρξη ασφάλισης (νέο ασφαλιστήριο) είτε μετά την επέκταση κάλυψης (προσθήκη κάλυψης κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής περιόδου)

[ 4 ] Υπερτιμολόγηση ή υπερβολική απαίτηση

[ 5 ] Φιλική ή συγγενική ή άλλη σχέση (πχ. συνάδελφοι, γείτονες) μεταξύ των εμπλεκομένων

[ 6 ] Ασυνεπείς δηλώσεις

[ 7 ] Συνεργεία επισκευής ή ανταλλακτικών

[ 8 ] Επαναλαμβανόμενες ζημιές

[ 9 ] Ζημιές μεταξύ οχημάτων που ασφαλίζονται από τον ίδιο ασφαλιστικό πράκτορα / διαμεσολαβούντα

[ 10 ] Το ατύχημα συνέβη σε βραδινές ώρες

[ 11 ] Προσθήκη νέων καλύψεων ή αύξηση ορίων υφιστάμενης κάλυψης κατά τη διάρκεια ασφάλισης (αφορά σε προαιρετικές καλύψεις)

[ 12 ] Παραποιημένα έγγραφα

[ 13 ] Αδυναμία προσκόμισης παραστατικών / αποδεικτικών στοιχείων

[ 14 ] Το ατύχημα συνέβη σε απομακρυσμένη περιοχή

Συμπεράσματα της έρευνας

Από την επεξεργασία των απαντήσεων προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:

  • Παρατηρείται αυξανόμενο ενδιαφέρον από τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις για την καταπολέμηση της απάτης
  • Αύξηση των εξειδικευμένων δομών διερεύνησης στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις (ειδικά στην ασφάλιση αυτοκινήτου)
  • Αυξανόμενη χρήση ειδικού λογισμικού ανίχνευσης απάτης Αύξηση πλήθους ερευνών περιπτώσεων απάτης (ιδιαίτερα στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις με εξειδικευμένα τμήματα και ειδικό λογισμικό) Αύξηση από χρόνο σε χρόνο των εξακριβωμένων περιπτώσεων απάτης
  • Εκτιμάται ότι αυξάνεται σταδιακά το οικονομικό όφελος από την αντιμετώπιση της απάτης στον κλάδο αυτοκινήτων
  • Η αλλοίωση των συνθηκών του ατυχήματος, συνεπάγεται τον σπουδαιότερο οικονομικό αντίκτυπο επί των αποζημιώσεων
  • Συνηθέστερη ένδειξη απάτης: ασύμβατες ζημιές ως προς τις συνθήκες του ατυχήματος

20 Απρ 2018

Allianz Roadside Assistance: Νέα mobile εφαρμογή για Οδική Βοήθεια

Από σήμερα, η Allianz Ελλάδος διαθέτει στους ασφαλισμένους της το Allianz RSA, τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Allianz Global Assistance. Στόχος της εταιρείας είναι μέσα στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής, να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση που παρέχει στον πελάτη της, στο πιο σημαντικό σημείο επαφής του μαζί της, τη Φροντίδα Ατυχήματος.

Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν στο Google Play Store για λειτουργικό σύστημα Android και στο App Store για iOS, με το όνομα Allianz RSA. Μέσα από την εφαρμογή, αφού ο χρήστης επιλέξει αιτία ακινητοποίησης, αποστέλλεται αυτόματα ένα SMS με τα δεδομένα θέσης του οχήματος, τον Αρ. Κυκλοφορίας και το τηλέφωνο επικοινωνίας του, στην Allianz Global Assistance, πάροχο Φροντίδας Ατυχήματος και διαχειριστή της εφαρμογής. Το τηλεφωνικό κέντρο της Φροντίδας Ατυχήματος, καλεί άμεσα τον πελάτη και τον εξυπηρετεί χωρίς καθυστέρηση, γνωρίζοντας ήδη την ακριβή τοποθεσία του και την αιτία ακινητοποίησής του.

Το Allianz RSA αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην ψηφιακή εξυπηρέτηση του πελάτη, με πολλαπλά για εκείνον οφέλη, όπως: μείωση των ενεργειών που απαιτούνται από τον πελάτη τη δύσκολη στιγμή ενός ατυχήματος, απαλλαγή του από την ανάγκη προσδιορισμού της τοποθεσίας του και από ενδεχόμενη αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο της Φροντίδας Ατυχήματος, αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη ο οποίος γίνεται το επίκεντρο της διαδικασίας εξυπηρέτησης.