11 Μαΐ 2018
INTERAMERICAN: Παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε 9.773 περιπτώσεις κατά το πρώτο τετράμηνο
Ιδιαίτερη αξία αποδίδει η INTERAMERICAN στους πελάτες της με τις υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με πυκνή χρήση και ήδη, κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους, η εταιρεία έχει ανταποκριθεί συνολικά σε 9.773 κλήσεις. Σε 41 από τις περιπτώσεις, η INΤERAMERICAN πραγματοποίησε διακομιδές από αέρος: 14 με ελικόπτερο και 27 με υγειονομικό αεροπλάνο, παρέχοντας λύση άμεσης μεταφοράς παθόντων σε σοβαρά περιστατικά τραυματισμού ή προβλήματος υγείας. Ακόμη, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Απρίλιο πραγματοποιήθηκαν 1.804 διακομιδές με ασθενοφόρο του ιδιόκτητου στόλου της ΙΝTERAMERICAN, η οποία διαχειρίστηκε και 39 περιστατικά που εξελίχθηκαν εκτός Ελλάδος.
Στο ευρύ φάσμα υπηρεσιών που παρέχει η άμεση ιατρική βοήθεια της εταιρείας με αξιοποίηση των ιδιόκτητων υποδομών της, η Γραμμή Υγείας 1010 με εξειδικευμένο προσωπικό και συντονιστικό κέντρο, που λειτουργεί αδιάλειπτα σε 24ωρη βάση, παρέχει και υπηρεσίες συμβουλευτικής για ζητήματα υγείας, που κατά το ίδιο χρονικό διάστημα έφθασαν σε 7.889. Επισημαίνεται ότι η άμεση ιατρική βοήθεια αποτελεί προστιθέμενη αξία σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας της INTERAMERICAN.
Επανεκκίνηση συνεργασιών στη νησιωτική Ελλάδα
Η ιδιαίτερη σημασία των υπηρεσιών για τοπικές κοινωνίες με χαρακτηριστικά επιτακτικών αναγκών υπογραμμίζεται από αναπτυσσόμενες συνεργασίες της εταιρείας για την κάλυψη κατοίκων της νησιωτικής Ελλάδος, μέσω χορηγών που έχουν αναλάβει το ετήσιο ασφαλιστικό κόστος. Πρόσφατα, προστέθηκε σε Λήμνο και Ύδρα, που υποστηρίζονται με αυτό τον τρόπο με ετήσιο συμβόλαιο, και η Σίφνος. Από τα εν λόγω νησιά έχουν πραγματοποιηθεί, ήδη, 5 διακομιδές από αέρος.
Η ταξιδιωτική βοήθεια
Η ταξιδιωτική ασφάλιση που παρέχει η INTERAMERICAN, με το επιπλέον πλεονέκτημα της άμεσης ιατρικής βοήθειας, αναδεικνύεται σε ουσιαστική κάλυψη κυρίως κατά την τουριστική περίοδο. Είναι χαρακτηριστικό ότι, πριν λίγες ημέρες, χρειάστηκε η επείγουσα διακομιδή με ελικόπτερο δύο αλλοδαπών ασφαλισμένων, όταν σκάφος με εκδρομείς προσάραξε στη Σίκινο. Κατά την τελευταία τριετία, με τα προγράμματα ταξιδιωτικής ασφάλισης της εταιρείας έχουν καλυφθεί περισσότερα από 150.000 άτομα, ενώ οι παροχές και αποζημιώσεις ξεπέρασαν το ποσόν των 100.000 ευρώ.
Τα προγράμματα καλύπτουν ανάγκες του ταξιδιώτη για υγεία με άμεση ιατρική βοήθεια, για έξοδα νοσηλείας, προσωπικό ατύχημα, απώλεια περιουσιακών στοιχείων - αποσκευών και ακόμη, για ενδεχόμενη αστική ευθύνη, παρέχοντας και νομική προστασία. Επίσης, περιλαμβάνουν κάλυψη και για οικονομικές απώλειες σχετικές με την ταξιδιωτική μετακίνηση, όπως είναι από ακύρωση πτήσης, έκτακτη διακοπή ταξιδιού, καθυστέρηση παράδοσης αποσκευών.
Τι αναφέρει η Τράπεζα της Ελλάδος για την πτώχευση της ALPHA INSURANCE A/S
11.5.18
Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Διακοπή, ΕΠΥ, Πτώχευση, Alpha Insurance, Eurostatus, Finanstilsynet
No comments
Η Τράπεζα της Ελλάδος με ανακοίνωση της ενημερώνει τους ασφαλισμένους για την εξέλιξη στο θέμα της ασφαλιστικής εταιρίας ALPHA INSURANCE A/S η οποία σύμφωνα με την εποπτική αρχή της Δανίας κήρυξε πτώχευση. Θυμίζουμε ότι λίγους μήνες πριν, η Alpha Insurance A/S είχε προχωρήσει σε αναστολή ανάληψης νέων εργασιών. Αυτό συνεπάγεται για τους ασφαλισμένους στη συγκεκριμένη εταιρία την υποχρέωση να ασφαλίσουν το όχημα τους σε νέα εταιρία καθώς θα είναι πλέον ακάλυπτοι.
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος αναφέρει:
Η εποπτική αρχή της Δανίας Finanstilsynet (Danish Financial Supervisory Authority), σε νεότερη ανακοίνωσή της σχετικά με την ασφαλιστική επιχείρηση ALPHA INSURANCE A/S, με έδρα στη Δανία, επισημαίνει ότι, οι ασφαλισμένοι της θα πρέπει να αναζητήσουν την κάλυψή τους σε άλλη ασφαλιστική επιχείρηση πριν από τις 5 Ιουνίου 2018.
Στην Ελλάδα, η ασφαλιστική επιχείρηση δραστηριοποιείται με καθεστώς ελεύθερης παροχής υπηρεσιών (ΕΠΥ), με ειδικό αντιπρόσωπο την εταιρεία Eurostatus Ασφάλειες ΑΕ (τηλ. 216-4004100, fax 216- 4004198, e-mail: contact@eurostatus.gr).
Δείτε εδώ την ανακοίνωση της Finanstilsynet (στα αγγλικά).
NN Hellas: Στηρίζει για τρίτη συνεχή χρονιά το Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας
11.5.18
Διαγωνισμός Κοινωνικής Καινοτομίας, Εκπαιδευτικό πρόγραμμα, Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων, NN Hellas
No comments
Η NN Hellas στηρίζει για τρίτη συνεχή χρονιά το Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας (Social Innovation Relay) που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4 Μαΐου σε συνεργασία με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement. Ο διαγωνισμός αποτελεί ένα online εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (15 -18 ετών), με στόχο την περαιτέρω προώθηση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στην εκπαίδευση. Στελέχη της NN Ηellas συμμετείχαν στο πρόγραμμα ως σύμβουλοι, μέντορες και κριτές των ομάδων που διαγωνίστηκαν, προσφέροντας την πολύτιμη εμπειρία τους στους συμμετέχοντες.
Η κα Έλενα Μαθιού- Rose, Chief Marketing Officer, ΝΝ Hellas δήλωσε σχετικά: «Στην NN Hellas πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη έρχεται πρωτίστως μέσα από την εκπαίδευση της νέας γενιάς. Επενδύοντας στους νέους της χώρας μας, επενδύουμε στο μέλλον μας. Μέσω του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιούμε, στηρίζουμε τους εφήβους δίνοντας τους την ευκαιρία να αναπτύξουν πολύτιμες δεξιότητες και δημιουργικό τρόπο σκέψης.»
10 Μαΐ 2018
Τροχαίο Κηφισού: Εκτός από μεθυσμένος ο οδηγός της νταλίκας κυκλοφορούσε παράνομα;!
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο οδηγός της μοιραίας νταλίκας που προκάλεσε το φοβερό τροχαίο χθες τα ξημερώματα στον Κηφισό, εκτός από μεθυσμένος, φαίνεται να έχει κάνει παρατυπίες στα χαρτιά του οχήματος.
Αν ισχύουν όσα διαδίδονται για το περιεχόμενο της δικογραφίας, ο κατά τα άλλα "επαγγελματίας" οδηγός, εκτός από το γεγονός ότι στο αλκοτέστ αποδείχτηκε πως είχε πιει αρκετά πάνω από το όριο, κυκλοφορούσε τη μοιραία νταλίκα με άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες και ασφαλιστήριο που αντιστοιχούν σε άλλο όχημα!
Επιπλέον, σύμφωνα με την αστυνομία, σε έλεγχο της τροχαίας πριν από 2 μήνες ο ίδιος οδηγός είχε υποπέσει στην ίδια παράβαση, καθώς είχε εντοπιστεί και τότε σε αλκοτέστ να είναι λίγο πάνω από το όριο και του είχε επιβληθεί χρηματικό πρόστιμο.
Με αυτό το σενάριο τις αποζημιώσεις που θα προκύψουν θα κληθεί να καλύψει το Επικουρικό Κεφάλαιο, το οποίο στη συνέχεια ότι ποσό καταβάλει θα το απαιτήσει από τον υπαίτιο οδηγό.
Το τρομερό τροχαίο συνέβη τα ξημερώματα της Τετάρτης 9/5, όταν η νταλίκα που οδηγούσε ο 64χρονος με κατεύθυνση από Πειραιά προς Λαμία, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και παρέσυρε δύο αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν ο θανάσιμος τραυματισμών των δύο οδηγών των αυτοκινήτων και ο σοβαρός τραυματισμός μιας γυναίκας που ήταν συνοδηγός σε ένα εξ αυτών.
Αν ισχύουν όσα διαδίδονται για το περιεχόμενο της δικογραφίας, ο κατά τα άλλα "επαγγελματίας" οδηγός, εκτός από το γεγονός ότι στο αλκοτέστ αποδείχτηκε πως είχε πιει αρκετά πάνω από το όριο, κυκλοφορούσε τη μοιραία νταλίκα με άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες και ασφαλιστήριο που αντιστοιχούν σε άλλο όχημα!
Επιπλέον, σύμφωνα με την αστυνομία, σε έλεγχο της τροχαίας πριν από 2 μήνες ο ίδιος οδηγός είχε υποπέσει στην ίδια παράβαση, καθώς είχε εντοπιστεί και τότε σε αλκοτέστ να είναι λίγο πάνω από το όριο και του είχε επιβληθεί χρηματικό πρόστιμο.
Στον οδηγό της νταλίκας ασκήθηκε από τον εισαγγελέα ποινική δίωξη για ένα αδίκημα σε βαθμό κακουργήματος και τέσσερα πλημμεληματικού βαθμού.
Το κακούργημα αφορά τη διατάραξη ασφαλείας συγκοινωνιών από την οποία προήλθε θάνατος και τα πλημμελήματα είναι αυτά της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή, σωματικής βλάβης από αμέλεια, παράνομης χρήσης γνήσιου πιστοποιητικού και οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ εντός δύο ετών από προηγούμενη παράβαση.
Βάσει της δικογραφίας, οι πληροφορίες φαίνεται να συγκλίνουν στο ότι η μοιραία νταλίκα κυκλοφορούσε με πινακίδες, άδεια κυκλοφορίας και ασφαλιστήριο που αντιστοιχούν σε άλλο όχημα.
Κάτι που αν επαληθευτεί, ο 64χρονος κυκλοφορούσε ανασφάλιστος!
Κάτι που αν επαληθευτεί, ο 64χρονος κυκλοφορούσε ανασφάλιστος!
Με αυτό το σενάριο τις αποζημιώσεις που θα προκύψουν θα κληθεί να καλύψει το Επικουρικό Κεφάλαιο, το οποίο στη συνέχεια ότι ποσό καταβάλει θα το απαιτήσει από τον υπαίτιο οδηγό.
Στο συγκεκριμένο περιστατικό, επειδή δεν έχουμε να κάνουμε απλά με ένα ακόμα τροχαίο ατύχημα, αλλά πρόκειται για έναν "επαγγελματία" οδηγό που κυκλοφορούσε εγκληματικά στους δρόμους, επιβάλλεται να επιβληθεί η αυστηρότερη δυνατή ποινή στον 64χρονο οδηγό της νταλίκας προς παραδειγματισμό όλων.
Ευρωπαϊκή Πίστη: Σύστημα ολοκληρωμένης προστασίας οικογένειας "Family Care"
10.5.18
Ασφαλιστικό πρόγραμμα, Εξασφάλιση Οικογένειας, Ευρωπαϊκή Πίστη, Μηνιαίο εισόδημα, Family Care
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη αντιλαμβανόμενη την ανάγκη κάθε γονέα να παρέχει τους απαραίτητους πόρους επιβίωσης στην οικογένειά του σε περίπτωση απροσδόκητου γεγονότος, διαθέτει το σύστημα ολοκληρωμένης προστασίας οικογένειας "Family Care".
Με το "Family Care" η Ευρωπαϊκή Πίστη καλύπτει τις δαπάνες επιβίωσης της οικογένειας του ασφαλισμένου, εξασφαλίζοντάς της:
- Μηνιαίο εισόδημα μέχρι και 2000 € έως και για 15 έτη
- Καταβολή εφάπαξ ποσού, για τις άμεσες υποχρεώσεις της, ίσο με το δεκαπλάσιο του μηνιαίου εισοδήματος
Επιπρόσθετα, παρέχεται στον ασφαλισμένο σε περίπτωση Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας του από ασθένεια ή ατύχημα, σύνταξη με το ποσό που έχει ο ίδιος επιλέξει και απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής ασφαλίστρων, με την ασφάλιση να συνεχίζεται κανονικά.
Το "Family Care" αποτελεί μία πράξη ευθύνης. Με την απόκτηση του προγράμματος, ο ασφαλισμένος μπορεί να αισθάνεται σίγουρος πως ό,τι κι αν συμβεί, η Ευρωπαϊκή Πίστη θα φροντίσει η οικογένειά του να λαμβάνει ένα σταθερό, μηνιαίο κεφάλαιο για την επιβίωσή της.
Μάθετε περισσότερα για το “Family Care”. Απευθυνθείτε σε έναν από τους 5.400 συνεργάτες της Ευρωπαϊκής Πίστης σε ολόκληρη την Ελλάδα, καλέστε στο 210 8119670 ή επισκεφθείτε το www.europaikipisti.gr.
9 Μαΐ 2018
Η CNP ΖΩΗΣ στέκεται δίπλα στη μητέρα με ένα Δώρο… Ζωής
9.5.18
Ασφαλιστική κάλυψη, Γιορτή της Μητέρας, Γυναίκα, Γυναικείος Καρκίνος, Υγεία, Bonjour Woman's Care, CNP ZΩΗΣ
No comments
Παραδοσιακά, η γιορτή προς τιμήν της μητέρας και της μητρότητας γιορτάζεται τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου. Την Κυριακή 13 Μαΐου είναι η γιορτή της μητέρας.
Η CNP ΖΩΗΣ, μια σύγχρονη ανθρωποκεντρική εταιρεία, δεν θα μπορούσε να αφήσει εκτός των άμεσων ενδιαφερόντων της τη μητέρα.
Άλλωστε, ο ρόλος της μητέρας στην οικογένεια και την κοινωνία ήταν και θα συνεχίσει να είναι πάντα ξεχωριστός! Και αυτό, γιατί η μητέρα καταλαμβάνει στην καρδιά μας μια μοναδική θέση, καθώς είναι το άπαν της ύπαρξης του κάθε ανθρώπου.
Επειδή η μητέρα στέκεται πάντα δίπλα μας στις πιο δύσκολες στιγμές, ας της πούμε κι εμείς ένα μεγάλο ευχαριστώ, χαρίζοντάς της ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα – στήριγμα.
Σύμφωνα με ιατρικές μελέτες, 1 στις 8 γυναίκες θα εκδηλώσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους καρκίνο του μαστού. Παρά τη συχνότητα εμφάνισής του, αν διαγνωστεί έγκαιρα σε πρώιμο στάδιο, είναι ιάσιμος και γι’ αυτό η CNP ΖΩΗΣ με το πρόγραμμα Bonjour Woman’s Care ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης μητέρας.
Κύρια χαρακτηριστικά του προγράμματος
Καλύπτονται αποκλειστικά οι ακόλουθες επτά (7) μορφές γυναικείου καρκίνου:
- Κακοήθης όγκος του μαστού
- Κακοήθης όγκος του αιδοίου
- Κακοήθης όγκος του κόλπου
- Κακοήθης όγκος των φαλλόπειων σαλπίγγων
- Κακοήθης όγκος της μήτρας
- Κακοήθης όγκος της ωοθήκης
- Κακοήθης όγκος του τραχήλου
Ευχηθείτε την Κυριακή στη γλυκιά μητέρα Χρόνια πολλά και καλά, προσφέροντάς της ένα ξεχωριστό Δώρο Ζωής, με πολλή αγάπη από τη CNP ΖΩΗΣ!
Eurolife ERB: Νέα σειρά Προγραμμάτων Υγείας «Εξασφαλίζω»
9.5.18
"Εξασφαλίζω", Ασφάλιση Υγείας, Νέα ασφαλιστικά προγράμματα, Πρόγραμμα Υγείας, Υγεία, Eurolife ERB
No comments
Σε συνέχεια της επιτυχημένης σειράς συνταξιοδοτικών και αποταμιευτικών προϊόντων «Εξασφαλίζω» με κύριο χαρακτηριστικό την εναρμόνισή τους στις απαιτήσεις της σύγχρονης οικογένειας, η Eurolife ERB σε συνεργασία με την Eurobank, επεκτείνει τη σειρά των συγκεκριμένων προϊόντων και στον τομέα της Υγείας.
Δίνοντας προτεραιότητα στην πρόληψη και περίθαλψη και θέτοντας στο επίκεντρο τη μέση ελληνική οικογένεια, η νέα σειρά «Εξασφαλίζω» περιλαμβάνει 3 επιλογές που προσφέρουν πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, για κάθε μέλος της οικογένειας σε εξαιρετικά προσιτό κόστος.
Ειδικότερα, το «Εξασφαλίζω Πρόληψη & Περίθαλψη» και το «Εξασφαλίζω Πρόληψη & Περίθαλψη για το παιδί μου» αποτελούν νοσοκομειακά προγράμματα που παρέχουν δύο επίπεδα προστασίας, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, με ασφάλιστρο προσαρμοσμένο στις αυξημένες ανάγκες οικογενειών με παιδιά. Τα προγράμματα περιλαμβάνουν κάλυψη νοσοκομειακών δαπανών συμπεριλαμβανομένων των εξόδων για χειρουργικές επεμβάσεις και δαπάνες για Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις.
Αντίστοιχα, το πρόγραμμα «Εξασφαλίζω πρόληψη» εμπεριέχει δωρεάν ή με χαμηλό κόστος, απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις και ιατρικές επισκέψεις, δωρεάν πακέτα check-up, επείγουσα υγειονομική μεταφορά, 24ωρο συντονιστικό κέντρο και επιπλέον παροχές σε προνομιακή τιμή. Έτσι προσφέρει ατομική αλλά και οικογενειακή ασφάλιση, με πολύ χαμηλό κόστος, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα ασφάλισης χωρίς ηλικιακό περιορισμό. Τέλος, παρέχει πανελλαδικά δίκτυο ιατρών, συμβεβλημένες κλινικές, διαγνωστικά κέντρα και πολυϊατρεία.
Η νέα σειρά προγραμμάτων Υγείας «Εξασφαλίζω» είναι διαθέσιμη μέσω του δικτύου της Eurobank, ενώ παράλληλα εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της Eurolife ERB για παροχή αποτελεσματικής, ποιοτικής περίθαλψης και φροντίδας υγείας για όλη την οικογένεια.
Εθνική Ασφαλιστική: Πρωτιά στο No Finish Line Athens 2018
9.5.18
2018, Εθνική Ασφαλιστική, Μεγάλος Χορηγός, Φιλανθρωπικός αγώνας, No Finish Line Athens
No comments
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 29 Απριλίου ο δεύτερος διεθνής φιλανθρωπικός αγώνας δρόμου No Finish Line, ο οποίος πραγματοποιήθηκε γύρω από το κανάλι του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και είχε συνολική διάρκεια 90 ωρών.
Η Εθνική Ασφαλιστική, Μεγάλος Χορηγός της διοργάνωσης για δεύτερη συνεχή χρονιά, κατέκτησε την πρώτη θέση τόσο στο ομαδικό, στη γενική κατάταξη, όσο και στην κατηγορία της. Το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας, επιδεικνύοντας αθλητική διάθεση και έντονο φιλανθρωπικό ενδιαφέρον, περπάτησε και έτρεξε κατά τη διάρκεια του αγώνα, καταγράφοντας συνολικά 4.353 χιλιόμετρα.
Ο φετινός αγώνας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς οι 10.000 δρομείς που συμμετείχαν κάλυψαν 95.295 χιλιόμετρα, προσφέροντας στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί» το απίστευτο ποσό των 47.647,5 ευρώ - αριθμό ρεκόρ για δωρεά από αθλητικό γεγονός στην Ελλάδα.
Ο πάτερ Θεόδωρος Περπερίδης ήταν ο μεγάλος νικητής, ο οποίος σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης κατάφερε να διανύσει 430 χιλιόμετρα. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Γάλλος Πατρίς Λοκέ – νικητής του περσινού αγώνα – με 410 χιλιόμετρα και στην τρίτη θέση ο Νικήτας Νομικός με 406 χιλιόμετρα. Στις γυναίκες, η Λιντίτα Χόκια, έπιασε το όριο για το Σπάρταθλον, καλύπτοντας 390 χιλιόμετρα, ενώ ακολουθούν οι Μιρέλ Κορμιέρ με 255 χιλιόμετρα και Νίκη Μιλάτου με 242 χιλιόμετρα.
Η INTERLIFE "κινεί γη και θάλασσα" με το "Sail for Pink"
9.5.18
Άλμα Ζωής, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Θεσσαλονίκη, Καρκίνος Μαστού, Μεγάλος Χορηγός, Interlife, Sail for Pink
No comments
Με το σύνθημα «Ελάτε να κινήσουμε γη και θάλασσα» πραγματοποιήθηκε από το Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού νομού Θεσσαλονίκης “Άλμα Ζωής” η εκστρατεία “Sail for Pink” που στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός η INTERLIFE Ασφαλιστική για έκτη συνεχή χρονιά στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρίας “προσφέρω …αλλιώς ”.
Η εκστρατεία αφορούσε σε πλήθος εκδηλώσεων σε θάλασσα και στεριά, που πραγματοποιήθηκαν στο Θερμαϊκό Κόλπο και την παραλία της Θεσσαλονίκης, στις αρχές Μαΐου, ενώ ο Σύλλογος, σε ένα λαμπερό party, βράβευσε την INTERLIFE για την πολυετή συμπαράσταση της και την κοινωνική της ευαισθησία.
Σκοπός των εκδηλώσεων και της φετινής χρονιάς ήταν να ενημερωθεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος και να στηριχθούν για άλλη μια χρονιά προγράμματα για την ενημέρωση, την ενίσχυση της γυναικείας ταυτότητας, την υποστήριξη γυναικών με εμπειρία καρκίνου μαστού αλλά και τη στήριξη ασθενών.
Η INTERLIFE στηρίζει τη δράση του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Θεσσαλονίκης και συντονίζεται στην παγκόσμια μάχη ενάντια στην επάρατη νόσο, μεταδίδοντας ένα μήνυμα ζωής, δύναμης, χαράς και ενέργειας, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μέρος της φιλοσοφίας της.
Interasco: Εγκαινιάζει τη Νέα Ηλεκτρονική Πλατφόρμα «My Interasco»
9.5.18
"My Interasco", Ασφαλισμένοι, Δίκτυο Πωλήσεων, Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα, Συνεργάτες, Interasco ΑΕΓΑ
No comments
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, εγκαινιάζουμε σήμερα, την ένταξη της Interasco στη νέα Digital Εποχή, μέσα από την ανανεωμένη και αναβαθμισμένη ηλεκτρονική της πλατφόρμα συνεργασίας τόσο με το Δίκτυο Πωλήσεων μας, των Ελεύθερων Διαμεσολαβητών, όσο και με τους πελάτες, την «My Interasco», δήλωσε η κα Ναταλία Γιαννιού, Δ/ντρια Πωλήσεων & Marketing της εταιρίας.
Η νέα έκδοση της πρωτοποριακής «My Interasco» πλατφόρμας εξασφαλίζει την ταχύτατη, ελεύθερη και απόλυτα ασφαλή πρόσβαση του συνεργάτη στην εταιρεία, σε καθεστώς πλήρους διαφάνειας και με δομή αποτελεσματική, λειτουργική και εύκολη στη χρήση.
Στόχος μας, με το «My Interasco», η ανάπτυξη της ψηφιακής σχέσης με τον συνεργάτη μας, που θα μπορεί να παρακολουθεί από όπου κι αν βρίσκεται και με όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile), όλες τις υποθέσεις του, όλες τις εκκρεμότητές του, έχοντας ανά πάσα στιγμή με ακρίβεια και σαφήνεια την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική εικόνα της συνεργασίας του με την Interasco και όλα αυτά με τη χρήση δύο μοναδικών εφαρμογών, το σύστημα «Two Factor Authentication» (“2FA”), που διασφαλίζει τη μοναδικότητα πρόσβασης με βάση τις απαιτήσεις του GDPR και το σύστημα «Business Intelligence» (“BI”), ένα δυναμικό εργαλείο στατιστικής παρακολούθησης.
Πολύ σύντομα, θα υπάρχει και διαθέσιμη εφαρμογή My Interasco τόσο στο Apple Store όσο και στο Android Store, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα εξυπηρέτησης των συνεργατών μας.
Παράλληλα, με το «My Interasco» εγκαινιάζουμε μια νέα ψηφιακή υπηρεσία για τον πελάτη, με τριπλό όφελος, για τον ίδιο, για τον συνεργάτη και για εμάς.
Ο ψηφιακός ασφαλισμένος θα μπορεί να βρίσκει συγκεντρωμένα άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια με την Interasco, θα μπορεί να τα εκτυπώνει και να τα αποθηκεύει στον υπολογιστή του, θα βλέπει τις αποζημιώσεις που ενδεχομένως έχει λάβει από την Interasco.
Επιπλέον, ο ασφαλισμένος θα μπορεί να προβαίνει σε ηλεκτρονική εξόφληση των συμβολαίων του, με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
Τέλος, ο πελάτης θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επεξεργάζεται τα προσωπικά του στοιχεία.
Η πιο σημαντική όμως παροχή για τον πελάτη, θα είναι η πρόσβασή του, σε μια πλούσια γκάμα κορυφαίων και με υψηλού επιπέδου υπηρεσιών συνεργάτες, μέσα από το Πρόγραμμα Επιβράβευσης «Ευχαριστώ», ένα πρόγραμμα Ενίσχυσης και Ανταπόδοσης της εμπιστοσύνης των πελατών απέναντι σε εσάς τους συνεργάτες και εμάς.
Με την αναβάθμισή της, η Interasco αποδεικνύει έμπρακτα, την δέσμευσή της απέναντι στους συνεργάτες της για διαρκή επένδυση σε όλα τα μέσα και τεχνολογίες, σε παροχές με όλα τα απαραίτητα εργαλεία, που θα διασφαλίσουν και εξασφαλίσουν στον Ελεύθερο Διαμεσολαβητή τον εκσυγχρονισμό του και το πιο βασικό, την διακράτηση και ανάπτυξή του στο ολοένα με αυξανόμενες απαιτήσεις και απίστευτα γρήγορες εξελίξεις, περιβάλλον που δημιουργείται στην ασφαλιστική βιομηχανία.
Τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα «My Interasco» του συνεργάτη και πελάτη είναι αλληλένδετα και όλα μαζί αποτελούν την εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης κάθε επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που συνεργάζεται με την Interasco, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητας και αξιοπιστίας.
Στόχος μας, με το «My Interasco», η ανάπτυξη της ψηφιακής σχέσης με τον συνεργάτη μας, που θα μπορεί να παρακολουθεί από όπου κι αν βρίσκεται και με όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile), όλες τις υποθέσεις του, όλες τις εκκρεμότητές του, έχοντας ανά πάσα στιγμή με ακρίβεια και σαφήνεια την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική εικόνα της συνεργασίας του με την Interasco και όλα αυτά με τη χρήση δύο μοναδικών εφαρμογών, το σύστημα «Two Factor Authentication» (“2FA”), που διασφαλίζει τη μοναδικότητα πρόσβασης με βάση τις απαιτήσεις του GDPR και το σύστημα «Business Intelligence» (“BI”), ένα δυναμικό εργαλείο στατιστικής παρακολούθησης.
Πολύ σύντομα, θα υπάρχει και διαθέσιμη εφαρμογή My Interasco τόσο στο Apple Store όσο και στο Android Store, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα εξυπηρέτησης των συνεργατών μας.
Παράλληλα, με το «My Interasco» εγκαινιάζουμε μια νέα ψηφιακή υπηρεσία για τον πελάτη, με τριπλό όφελος, για τον ίδιο, για τον συνεργάτη και για εμάς.
Ο ψηφιακός ασφαλισμένος θα μπορεί να βρίσκει συγκεντρωμένα άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια με την Interasco, θα μπορεί να τα εκτυπώνει και να τα αποθηκεύει στον υπολογιστή του, θα βλέπει τις αποζημιώσεις που ενδεχομένως έχει λάβει από την Interasco.
Επιπλέον, ο ασφαλισμένος θα μπορεί να προβαίνει σε ηλεκτρονική εξόφληση των συμβολαίων του, με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
Τέλος, ο πελάτης θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επεξεργάζεται τα προσωπικά του στοιχεία.
Η πιο σημαντική όμως παροχή για τον πελάτη, θα είναι η πρόσβασή του, σε μια πλούσια γκάμα κορυφαίων και με υψηλού επιπέδου υπηρεσιών συνεργάτες, μέσα από το Πρόγραμμα Επιβράβευσης «Ευχαριστώ», ένα πρόγραμμα Ενίσχυσης και Ανταπόδοσης της εμπιστοσύνης των πελατών απέναντι σε εσάς τους συνεργάτες και εμάς.
Με την αναβάθμισή της, η Interasco αποδεικνύει έμπρακτα, την δέσμευσή της απέναντι στους συνεργάτες της για διαρκή επένδυση σε όλα τα μέσα και τεχνολογίες, σε παροχές με όλα τα απαραίτητα εργαλεία, που θα διασφαλίσουν και εξασφαλίσουν στον Ελεύθερο Διαμεσολαβητή τον εκσυγχρονισμό του και το πιο βασικό, την διακράτηση και ανάπτυξή του στο ολοένα με αυξανόμενες απαιτήσεις και απίστευτα γρήγορες εξελίξεις, περιβάλλον που δημιουργείται στην ασφαλιστική βιομηχανία.
Τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα «My Interasco» του συνεργάτη και πελάτη είναι αλληλένδετα και όλα μαζί αποτελούν την εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης κάθε επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που συνεργάζεται με την Interasco, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητας και αξιοπιστίας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)