>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

14 Ιουν 2018

"Fixing Time - Anytime Event": Μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες της Anytime

Προσελκύοντας το ζωηρό ενδιαφέρον του κόσμου του αυτοκινήτου, πραγματοποιήθηκε το “Fixing Time - Anytime Event” στις 9 Ιουνίου, στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Ξιφασκίας στον χώρο του πρώην αεροδρομίου, στο Ελληνικό.

Ήταν μια ιδιαίτερη εκδήλωση, πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, που οργάνωσε η Anytime, η πρώτη direct ασφάλιση από την INTERAMERICAN, σε συνεργασία με την AutoKing, την πρώτη και μοναδική εταιρεία με εξειδίκευση στην αισθητική αναβάθμιση αυτοκινήτου, με έδρα την Ολλανδία και δραστηριότητες σε Ελλάδα, Τουρκία, Ρωσία και Κύπρο. Η εκδήλωση είχε την υποστήριξη της PPG Industries, που δραστηριοποιείται στην πώληση χρωμάτων επαναβαφής, βιομηχανικών χρωμάτων προστασίας και γυαλιών (fiberglass, flatglass).

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, περισσότεροι από 500 πελάτες της Anytime έλαβαν πρόσκληση για να επισκευάσουν δωρεάν τις μικροζημιές των οχημάτων τους. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο - συνεργείο ταυτόχρονης εξυπηρέτησης 40 θέσεων, τεχνικοί παρελάμβαναν τα οχήματα, επισκευάζοντας με τα πιο σύγχρονα μέσα ζημιές όπως γρατζουνιές, βαθουλώματα και θαμπωμένα φανάρια, βάφοντας τοπικά και παραδίδοντάς τα επί τόπου. Συνολικά, επισκευάστηκαν 400 οχήματα με μέσο χρόνο επισκευής 45 λεπτά. Τα υπόλοιπα οχήματα πρόκειται να επισκευαστούν, σε δεύτερο χρόνο, δωρεάν στις εγκαταστάσεις της AutoKing.

Η εκδήλωση υποστηρίχθηκε, κατά τον χρόνο αναμονής των επισκεπτών στον περιβάλλοντα χώρο του συνεργείου, από μουσικές επιλογές δημοφιλών ραδιοφωνικών παραγωγών και απευθείας σύνδεση με γνωστή ραδιοφωνική εκπομπή, ενώ είχε οργανωθεί αναψυκτήριο φιλοξενίας και παιδότοπος για τη διασκέδαση των μικρών φίλων.

Η Anytime, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της INTERAMERICAN, στοχεύει στη δημιουργία μιας νέας, μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη, που συνδέεται με την παροχή περιφερειακών υπηρεσιών και τη σύνθεση ενός οικοσυστήματος γύρω από την ασφάλιση. Σκοπός είναι η εταιρεία να βρίσκεται συνεχώς κοντά στον πελάτη, βελτιώνοντας τη σχέση της μαζί του και διευκολύνοντας την καθημερινότητά του με ποιοτικές παροχές και δυνατότητες.




13 Ιουν 2018

Groupama Ασφαλιστική: 90 χρόνια αδιάκοπης παρουσίας στην Ελλάδα

Την 90η επέτειο της παρουσίας της στην Ελλάδα γιόρτασε η Groupama Ασφαλιστική την Τρίτη 12 Ιουνίου, με εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος. Η διοίκηση της εταιρείας υποδέχτηκε εκλεκτούς καλεσμένους, συνεργάτες και πελάτες, αλλά και εκπροσώπους του Τύπου, και όλοι μαζί είχαν την ευκαιρία να ανατρέξουν στην πορεία της εταιρείας, που έχει αφήσει ένα σημαντικό και ξεχωριστό αποτύπωμα στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Με χρονιές-ορόσημα το 1928 -έτος ίδρυσης της ΦΟΙΝΙΞ - και το 2007 -έτος εξαγοράς της από τον Γαλλικό Όμιλο Groupama- η Groupama Ασφαλιστική αποτελεί μια από τις σταθερές και διαχρονικές αξίες του κλάδου της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα. Με μια ευρεία γκάμα σύγχρονων και καινοτομικών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται πλήρως στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ιδιώτη και κάθε επιχείρησης, η εταιρεία σήμερα διακρίνεται για τη συνέπεια και τη φερεγγυότητά της, το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών μέσω των Δικτύων Συνεργατών της, αλλά και το κοινωνικό της πρόσωπο, με τη σταθερή και συστηματική υλοποίηση προγραμμάτων Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Αναφερόμενος στον εορτασμό των 90 ετών, ο κ. Χρήστος Κάτσιος, Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, σχολίασε: «Από ιδρύσεώς της το 1928, ως ΦΟΙΝΙΞ τότε, έδωσε αμέτρητες «μάχες», από τις οποίες κάθε φορά έβγαινε πιο ισχυρή, πιο δυνατή και πιο σοφή.

Σήμερα, ενσωματώνοντας στην κουλτούρα της την τεχνογνωσία και την εμπειρία ενός πολυεθνικού Ομίλου, η Goupama Ασφαλιστική “βλέπει” προς το μέλλον γεμάτη αισιοδοξία για τα όσα μπορεί να προσφέρει στον Έλληνα πολίτη, στον σκληρά εργαζόμενο, στον επιχειρηματία που ρισκάρει και εν γένει στην κοινωνία και την οικονομία.»

Με την εμπειρία των 90 ετών στην Ελληνική αγορά, το κύρος και την τεχνογνωσία του πολυεθνικού ομίλου, η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει τη δυναμική πορεία της, πιστή στις αξίες της, στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων, ώστε να συνεχίσει να αναπτύσσει και να παρέχει αξιόπιστες ασφαλιστικές υπηρεσίες.



Η MetLife δίπλα στους αθλητές των Special Olympics

Η MetLife, με την υποστήριξη του MetLife Foundation, βρέθηκε για τρίτη χρονιά στο πλευρό των νεαρών αθλητών των Special Olympics Hellas. Το Σάββατο 2 Ιουνίου, εθελοντές της εταιρίας έδωσαν το παρών σε ποδοσφαιρικό αγώνα με αθλητές του προγράμματος Young Athletes των Special Olympics, που διοργανώθηκε στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις στο Γουδή. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 18ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Ποδοσφαίρου Special Olympics, η οποία διοργανώνεται κάθε χρόνο, σε συνεργασία με την UEFA, καθώς και με 70 ποδοσφαιρικούς συλλόγους.

Σκοπός της διοργάνωσης είναι να συμβάλει στην προώθηση της σωματικής άσκησης και υγείας, αλλά και στην κοινωνική ένταξη και την ενδυνάμωση των ατόμων με διανοητική αναπηρία, μέσα από τη συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες και τη συνεργασία τους με εθελοντές. Η διοργάνωση του αγώνα αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Community Service Week, που υλοποιεί η MetLife στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, δίνοντας την ευκαιρία στους εργαζομένους της να συμμετάσχουν σε εθελοντικές δράσεις στις τοπικές κοινωνίες. Η πρωτοβουλία Community Service Week χρηματοδοτείται από το MetLife Foundation, που αποτελεί τον φιλανθρωπικό βραχίονα της MetLife και υποστηρίζει συστηματικά την ανάπτυξη του εταιρικού εθελοντισμού, με έμφαση σε δράσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής και συμβάλλουν στην κοινωνική ενσωμάτωση των ατόμων από ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού.

Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας και Marketing της MetLife, δήλωσε σχετικά: «Είχαμε και φέτος τη χαρά να βρεθούμε κοντά στους νεαρούς αθλητές των Special Olympics, να μοιραστούμε τη χαρά του αγώνα, αλλά και να πάρουμε μαθήματα ζωής από τη θέληση και το κουράγιο όλων αυτών των παιδιών. Η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ισότιμη ενσωμάτωση των ΑμεΑ, αποτελούν ζητούμενα για κάθε κοινωνία, ως δείγμα ποιότητας του πολιτισμού της. Για όλους εμάς στην MetLife, είναι αξίες τις οποίες έχουμε αγκαλιάσει και υπηρετούμε με συνέπεια, επενδύοντας σε καινοτόμα προγράμματα και σε σταθερές συνεργασίες, αλλά και δίνοντας οι ίδιοι εθελοντικά το παρών, σε κάθε σχετική δράση.»


INTERAMERICAN: Επίσκεψη- ξενάγηση εργαζομένων σε Μουσείο Θηβών & Αρχαιολογικό Πάρκο Ορχομενού

Στο πλαίσιο του εταιρικού πολιτιστικού προγράμματος «Γνωριμία με την Κληρονομιά μας», που η INTERAMERICAN υλοποιεί από το 2013 για τους εργαζομένους της, πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουνίου ημερήσια εκδρομή επίσκεψης και ξενάγησης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών και το Αρχαιολογικό Πάρκο Ορχομενού Βοιωτίας. 50 εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία μιάς εναλλακτικής βιωματικής εμπειρίας, που υποστηρίζει με σχέδιο η εταιρεία για την ποιότητα της ζωής στην εργασία, την πρόσκτηση γνώσης και την ενίσχυση της συνοχής στην εταιρική κοινωνία.

Το Μουσείο Θηβών, όπου αναδεικνύεται η μακραίωνη βοιωτική ιστορία, έχει ανακατασκευαστεί με επέκταση του παλαιού κτηρίου, εκσυγχρονιστεί και εμπλουτιστεί μετά τις πρόσφατες ανασκαφές, φιλοξενώντας στους χώρους του συνολικής έκτασης 1.000 τ.μ. δεκαοκτώ θεματικές ενότητες εκθεμάτων. Ο συσσωρευμένος μουσειακός πλούτος του αναφέρεται σε ένα πολύ μεγάλο ιστορικό βάθος, με αντικείμενα αντιπροσωπευτικά των χιλιετιών της συνεχούς ανθρώπινης δραστηριότητας στη Βοιωτία. Εκτίθενται ευρήματα και στοιχεία από την Παλαιολιθική περίοδο έως το τέλος της Οθωμανικής κυριαρχίας και την ίδρυση του νέου Ελληνικού Κράτους (1830), με παρουσίαση του πολιτισμού, της καθημερινής ζωής, της πολιτικής και κοινωνικής εξέλιξης.

Στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Ορχομενού, στην ανατολική απόληξη του Ακοντίου όρους στις παρυφές της αποξηραμένης από τα μυκηναϊκά χρόνια λίμνης Κωπαΐδας, υλοποιείται ένα φιλόδοξο σχέδιο λειτουργικής ενοποίησης. Το Πάρκο περιλαμβάνει τρία χαρακτηριστικά μνημεία με απόσταση δύο περίπου χιλιετιών, από τον μνημειώδη θολωτό τάφο του 13ου αιώνα π.Χ., τον «Θησαυρό του Μινύου», μέχρι το Θέατρο των ελληνιστικών χρόνων του 4ου αιώνα π.Χ. και τη Μονή με τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Σκριπούς, του 873-874 μ.Χ., που λειτουργεί και σήμερα ακόμη ως ενοριακός ναός.

Υπογραμμίζεται ότι οι βοιωτικοί αρχαιολογικοί χώροι Θηβών και Ορχομενού είναι εντεταγμένοι στην πολιτιστική διαδρομή της Στερεάς Ελλάδος, που έχει σχεδιαστεί με πρωτοβουλία της Κίνησης Πολιτών «ΔΙΑΖΩΜΑ». Η INTERAMERICAN αποτελεί εταιρικό μέλος του σωματείου, ακολουθώντας και υποστηρίζοντας τα βήματά του για την ανάδειξη αρχαίων χώρων θέασης και δράσης -και όχι μόνο- και επιλέγοντας, για τη γνωριμία των εργαζομένων της εταιρείας με την πολιτιστική κληρονομιά, κομβικούς τόπους και μνημεία στις διαδρομές που το «ΔΙΑΖΩΜΑ» έχει συνθέσει.

Έτσι, έχουν προηγηθεί επισκέψεις και ξεναγήσεις στο Ασκληπιείο της Επιδαύρου -κατ’ επανάληψη- και στους Δελφούς, καθώς και ξενάγηση εργαζομένων πρόσφατα στην έκθεση «Ελευσίνα, τα Μεγάλα Μυστήρια», εξ αφορμής της πρότασης που προωθεί το «ΔΙΑΖΩΜΑ» για την «Τριλογία της Αττικής», στον άξονα Ελευσίνας - Αθήνας - Λαυρίου. Σκοπός της πρότασης είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου τουριστικού προϊόντος, που φέτος έφερε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και το Αρχαιολογικό Πάρκο της Ελευσίνας - όπου πραγματοποιήθηκε και η 5η Συνάντηση των εταιρικών μελών του σωματείου.

Επισημαίνεται ότι, στο πλαίσιο του προγράμματος της INTERAMERICAN «Γνωριμία με την Κληρονομιά μας», έχουν πραγματοποιηθεί ξεναγήσεις εργαζομένων και σε αρκετά Μουσεία: της Ακροπόλεως -κατ’ επανάληψη- στο Εθνικό Αρχαιολογικό, το Βυζαντινό, το Μουσείο Μπενάκη, το Ισλαμικής Τέχνης, το Κυκλαδικής Τέχνης και το Νομισματικό. «Η Παιδεία και ο Πολιτισμός, σε πολλαπλή σύνδεση μεταξύ τους, αποτελούν τομείς εστιασμένης πρακτικής αναφοράς της INTERAMERICAN στο πεδίο της Εταιρικής Υπευθυνότητας, που η εταιρεία έχει εντάξει στην στρατηγική της για τη βιώσιμη ανάπτυξη» τονίζει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Υπευθυνότητας.

12 Ιουν 2018

AtlasMed: Νέα υπηρεσία ιατρικής βοήθειας μέσω ενός κουμπιού από Atlas Security & Interamerican

Η Atlas Security ενώνει τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο ασφαλιστικό όμιλο της INTERAMERICAN και αναβαθμίζει σημαντικά την ποιότητα της ιατρικής βοήθειας που προσφέρει, μέσω της μοναδικής υπηρεσίας AtlasMed. Πρόκειται για υπηρεσία που, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, φέρνει την ιατρική βοήθεια στο σπίτι οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί, με το πάτημα ενός πλήκτρου στο χειριστήριο του συναγερμού.

Κάθε φορά που κάποιος αντιμετωπίζει ένα θέμα υγείας ή χρειάζεται μια ιατρική συμβουλή και καθοδήγηση οποιασδήποτε ειδικότητας, υπάρχει πάντα ένας ιατρός για να τον συμβουλεύσει, διαθέσιμος επί 24 ώρες το 24ωρο, καθ’ όλες τις ημέρες του έτους. Ακόμη και αν χρειαστεί υγειονομική διακομιδή του σε νοσοκομείο, η INTERAMERICAN παρέχει αυτή τη δυνατότητα άμεσα, εφόσον διαθέτει στόλο με ιδιόκτητα ασθενοφόρα σύγχρονου ιατρικού εξοπλισμού.

Λειτουργικά, η υπηρεσία ενεργοποιείται πολύ απλά, με το πάτημα ενός πλήκτρου. Αμέσως, το Κέντρο της Atlas Security επικοινωνεί με το πρόσωπο που καλεί και το συνδέει με το Συντονιστικό Κέντρο της IΝΤERAMERICAN, που αναλαμβάνει την περαιτέρω εξυπηρέτησή του


11 Ιουν 2018

Εθνική Ασφαλιστική: Παράδοση επιταγής του 2ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Σε κλίμα συγκίνησης και μεγάλης χαράς, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 4 Ιουνίου στο Ίδρυμα Ευγενίδου η εκδήλωση παράδοσης στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί» του ποσού των 47.647,5 ευρώ που συγκεντρώθηκε από τα 95.295 χιλιόμετρα που κάλυψαν περισσότεροι από 10.000 συμμετέχοντες στο 2ο No Finish Line.

Πρόκειται για τον μεγαλύτερο φιλανθρωπικό υπερμαραθώνιο διάρκειας 90 ωρών, όπου κάθε χιλιόμετρο μεταφράζεται σε χρήματα για την ενίσχυση των παιδιών. H Εθνική Ασφαλιστική, Μεγάλος Χορηγός του αγώνα, ήταν εκεί για δεύτερη χρονιά για να δηλώσει για μια ακόμη φορά την έμπρακτη δέσμευσή της απέναντι σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη από πραγματική στήριξη. 

Την επιταγή παρέλαβε η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί», κ. Αλεξάνδρα Μαρτίνου, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη μεγάλη συμμετοχή των παιδιών στον αγώνα και στην αξία της εκπαίδευσης των νέων γενιών στον εθελοντισμό.

Από την πλευρά της Εθνικής Ασφαλιστικής, ο Διευθυντής Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών, κ. Γιάννης Σηφάκης τόνισε: «Στην Εθνική Ασφαλιστική ασχολούμαστε με ότι έχει να κάνει με τον άνθρωπο και φυσικά με τα παιδιά που είναι το μέλλον της χώρας, αλλά και το μέλλον του κόσμου. Πολλά συγχαρητήρια για όλους, όλοι Μαζί για το Παιδί!».

Στο τέλος της εκδήλωσης, που παρουσίασε η δημοσιογράφος Ζέτα Θεοδωρακοπούλου, το ραντεβού ανανεώθηκε για τον Απρίλιο του 2019 και το 3ο No Finish Line.

Μετέφερε παιδιά με παράνομο, ανασφάλιστο και με πλαστές πινακίδες σχολικό!

Οδηγός σχολικού μετέφερε 15 νήπια με 'μαϊμού' σχολικό λεωφορείο, το οποίο ήταν αποχαρακτηρισμένο, είχε πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας και ήταν ανασφάλιστο!

Το περιστατικό αυτό, προέκυψε σε έλεγχο της τροχαίας λίγες μόνο ημέρες μετά το φοβερό τροχαίο στον Κηφισό όπου ένας άλλος 'επαγγελματίας' οδηγός προκάλεσε θανατηφόρο τροχαίο οδηγώντας παράνομη νταλίκα με άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες και ασφάλεια που αντιστοιχούσαν σε άλλη νταλίκα!

Σε τέτοιες περιπτώσεις το μόνο που μπορεί να ζητήσει κανείς είναι την υποδειγματική τιμωρία χωρίς κανένα ελαφρυντικό για αυτούς που κάνουν τέτοιες εγκληματικές παραβάσεις.

Διαβάστε την ανακοίνωση της αστυνομίας σχετικά με το περιστατικό:

Στο πλαίσιο των ελέγχων που διενεργούνται από τις Υπηρεσίες της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σε σχολικά λεωφορεία, πρωινές ώρες της 5-6-2018, συνελήφθη από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) στην Αγία Βαρβάρα, 52χρονος ημεδαπός οδηγός Ι.Χ. λεωφορείου (τύπου VAN ), το οποίο ανήκει σε ιδιοκτήτρια Ιδιωτικού Βρεφονηπιακού Σταθμού, διότι ενώ το εν λόγω όχημα είχε διαγραφεί (αποχαρακτηριστεί) οριστικά, είχε θέσει αυτό παράνομα σε δημόσια κυκλοφορία μεταφέροντας δεκαπέντε (15) νήπια.

Το ανωτέρω λεωφορείο έφερε κατά τη διάρκεια του τροχονομικού ελέγχου ταυτάριθμες πινακίδες κυκλοφορίας, εκ των οποίων η εμπρόσθια ήταν χειροποίητη (πλαστή) και η οπίσθια γνήσια και οι οποίες αντιστοιχούσαν σε έτερο Ι.Χ. λεωφορείο ίδιας μάρκας, μοντέλου και χρώματος, ομοίως ιδιοκτησίας της προαναφερόμενης ιδιοκτήτριας του Ιδιωτικού Βρεφονηπιακού Σταθμού.

Περαιτέρω, ο συλληφθείς οδηγός επέδειξε στους διενεργούντες τον έλεγχο αστυνομικούς, άδεια κυκλοφορίας και ασφαλιστήριο συμβόλαιο τα οποία αντιστοιχούσαν στο δεύτερο Ι.Χ. λεωφορείο, το οποίο εντοπίσθηκε σταθμευμένο έξωθεν του ανωτέρω Ιδιωτικού Βρεφονηπιακού Σταθμού και το οποίο έφερε εμπρόσθια γνήσια και οπίσθια χειροποίητη (πλαστή) πινακίδες κυκλοφορίας.

Το αποχαρακτηρισμένο όχημα, καθώς και οι πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας αυτού, κατασχέθηκαν.

Ο οδηγός του οχήματος, με την κατ’ αυτού σχηματισθείσα δικογραφία οδηγήθηκε με την αυτόφωρη διαδικασία στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ενώ περαιτέρω κινήθηκε η διαδικασία για την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος της ιδιοκτήτριας του Ιδιωτικού Βρεφονηπιακού Σταθμού.

8 Ιουν 2018

Ευρωπαϊκή Πίστη: Οι κορυφαίοι του Δικτύου Πωλήσεων στο Άμστερνταμ


Το Άμστερνταμ, μια από τις πιο ιδιαίτερες, ζωντανές και σύγχρονες πόλεις, επέλεξε η Ευρωπαϊκή Πίστη για να επιβραβεύσει τους κορυφαίους παραγωγικά Συνεργάτες της για το 2017.

H πόλη με ένα από τα μεγαλύτερα ιστορικά κέντρα στην Ευρώπη, με τις 1.539 γέφυρες και με τις περισσότερες εθνικότητες στον κόσμο, υποδέχθηκε τους 160 συμμετέχοντες από τις 24 έως τις 27 Μαΐου.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στην πόλη του Άμστερνταμ, να περπατήσουν στους δρόμους και στα μικρά στενά του, να θαυμάσουν την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του και να επισκεφθούν, μεταξύ άλλων, περιοχές όπως η κεντρική πλατεία Dam, η πλωτή αγορά των λουλουδιών Bloemenmarkt και το πάρκο Vondelpark.

Παράλληλα, μέσα από μία κρουαζιέρα στα φημισμένα κανάλια της πόλης, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το Άμστερνταμ από μία άλλη οπτική γωνία, να παρατηρήσουν σημαντικά κτίρια και να ενημερωθούν για την ιστορία τους.

Τους 160 συμμετέχοντες συνόδευε ο κύριος Νίκος Χαλκιόπουλος, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου, η Εμπορική Διευθύντρια κυρία Βασιλική Ρούσση, ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων κύριος Γιώργος Γκοτζαγεώργης καθώς και στελέχη των Εσωτερικών Υπηρεσιών.

Σε ολοήμερη εκδρομή που πραγματοποιήθηκε, οι επιτυχόντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το γραφικό ψαροχώρι Volendam και να απολαύσουν μια γευσιγνωσία τοπικών τυριών, καθώς και το Zaanse Schans, μια συνοικία η κοινότητα της οποίας ζει και εργάζεται σε όμορφα ξύλινα σπίτια, μουσεία, μύλους, καταστήματα, βιοτεχνίες και εστιατόρια. Μία περιοχή που τους μετέφερε μια νοσταλγική και ιστορική εικόνα της περιοχής Zaan, από τον 17ο και τον 18ο αιώνα.

Η εκδήλωση βραβεύσεων και το gala dinner για τους επιτυχόντες, πραγματοποιήθηκε στο ιδιαίτερο κτίριο Koepelkerk, μια εκκλησία του 17 ου αιώνα στην οποία έχουν παραμείνει μέχρι και σήμερα οι εντυπωσιακές κολόνες, το επιβλητικό εκκλησιαστικό όργανο και ο άμβωνας.

Μέσα σε ένα ιδιαίτερα πανηγυρικό κλίμα, οι βραβευθέντες ανανέωσαν το ραντεβού τους στο επόμενο ταξίδι Δικτύου Πωλήσεων που θα πραγματοποιηθεί στην Αγία Πετρούπολη.


"AXA Business Day": Η AXA κοντά στους φοιτητές για 4η χρονιά

Η AXA διοργάνωσε για 4η συνεχή χρονιά την ημερίδα “AXA Business Day”, μια πρωτοβουλία της Εταιρείας που απευθύνεται σε φοιτητές όλης της χώρας με στόχο την ενημέρωση και την προετοιμασία των νέων για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία.

Την Παρασκευή 1 Ιουνίου, 40 τελειόφοιτοι και μεταπτυχιακοί φοιτητές από Πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία, συμμετέχοντας στην ημερίδα ενημέρωσης “AXA Business Day” που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της AXA Ελλάδας.  

To “ΑΧΑ Business Day” διοργανώνεται για 4η συνεχή χρονιά στο πλαίσιο της στρατηγικής της Εταιρείας να υποστηρίζει ουσιαστικά τους νέους ανθρώπους που βρίσκονται στην αφετηρία της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, προσφέροντάς τους γνώσεις και εμπειρίες που σχετίζονται με την αγορά του ασφαλιστικού κλάδου.

Η ημερίδα ξεκίνησε με τη Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού & Διαχείρισης Αλλαγής  της ΑΧΑ Ελλάδας Άννα Μανιάτη, η οποία, καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες, αναφέρθηκε στις δεξιότητες που χρειάζεται πλέον να έχουν οι υποψήφιοι για να ενταχθούν στο νέο εργασιακό περιβάλλον, αλλά και στους τρόπους με τους οποίους η ΑΧΑ «ακούει» τις ανάγκες των εργαζομένων της και ευθυγραμμίζεται με το νέο εργασιακό τοπίο, το οποίο διαρκώς εξελίσσεται. Στη συνέχεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας Ερρίκος Μοάτσος αναφέρθηκε στον ρόλο της ασφάλισης, υπογραμμίζοντας τη σημασία της για την παγκόσμια πρόοδο σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Εισήγαγε επίσης τους φοιτητές στην ασφαλιστική αγορά και παράλληλα παρουσίασε τις νέες οικονομικές και τεχνολογικές προκλήσεις αλλά και τις νέες καταναλωτικές ανάγκες που έχει να αντιμετωπίσει η ασφαλιστική αγορά εντός και εκτός Ελλάδας.

Η ημερίδα συνεχίστηκε με εισηγήσεις των Μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής της Εταιρείας, στη διάρκεια των οποίων, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για ποικίλα θέματα, όπως η καθημερινή λειτουργία της Εταιρείας, το εργασιακό περιβάλλον, το μέλλον της ελληνικής και παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς, η ανάπτυξη της ΑΧΑ.

Το “AXA Business Day” ολοκληρώθηκε με ένα Escape Room, ένα βιωματικό παιχνίδι, μέσα από το οποίο οι φοιτητές, απαντώντας σωστά σε γρίφους και πάζλ, ξεκλείδωσαν τα λουκέτα που τους οδήγησαν στα «κλειδιά της επιτυχίας» που πρέπει να διαθέτει ένας υποψήφιος για να δημιουργήσει μια καλή, πρώτη εντύπωση σε μία εταιρεία. Με τον τρόπο αυτό οι συμμετέχοντες κατανόησαν πώς μπορούν να ετοιμάσουν ένα σωστό βιογραφικό καθώς και τις δεξιότητες που ζητάει μια εταιρεία κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης.

Όπως δήλωσε η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της AXA, Άννα Μανιάτη: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που για 4η συνεχή χρονιά διοργανώνουμε το “AXA Business Day”. Θέλουμε να έχουμε κοντά μας νέους ανθρώπους με δημιουργικότητα και ταλέντο, στους οποίους προσπαθούμε να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε ως εφόδια για το μέλλον».


Βράβευση της MetLife για την προσφορά της στη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η MetLife βραβεύθηκε από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, για την εθελοντική προσφορά και τη συμβολή της στη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

Η βράβευση έγινε την Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2018, στο πλαίσιο του 12ου Πανελλαδικού Τελικού Διαγωνισμού για την ανάδειξη της «Καλύτερης Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης 2018», που διοργανώθηκε από το ΣΕΝ/JA με την υποστήριξη της MetLife και με την παρουσία της Α.Ε. του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, κ. Προκοπίου Παυλόπουλου, του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Παιδείας, κ. Δημήτρη Μπαξεβανάκη και του Αμερικανού Πρέσβη στην Ελλάδα, κ. Τζέφρευ Πάιατ. To βραβείο εκ μέρους της MetLife παρέλαβε ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της εταιρίας.

Η συνεργασία μεταξύ της MetLife και του ΣΕΝ/JA για την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας εντάσσεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Life Changer, που υλοποιεί η MetLife παγκοσμίως ως μέρος του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “We Care”. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η προώθηση της ενημέρωσης των νέων σε θέματα οικονομίας και οικονομικής διαχείρισης, καθώς και η ενεργός στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας.

Στην Ελλάδα, η MetLife υλοποιεί το πρόγραμμα Life Changer τα τελευταία 4 χρόνια σε συνεργασία με το ΣΕΝ/JA, έχοντας επενδύσει συνολικά πάνω από 450.000€. Η εταιρία υποστηρίζει συστηματικά τη διοργάνωση στη χώρα μας των φοιτητικών και μαθητικών διαγωνισμών του Πανευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας, Junior Achievement Europe, τόσο μέσω χορηγιών όσο και με τη συμμετοχή εθελοντών στελεχών της, οι οποίοι παρέχουν στις ομάδες καθοδήγηση και mentoring, προκειμένου να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει συνολικά πάνω από 400 εθελοντές, ανώτερα και ανώτατα στελέχη και ασφαλιστικοί σύμβουλοι της MetLife, οι οποίοι έχουν εκπαιδεύσει πάνω από 4.000 μαθητές, όλων των βαθμίδων.

Παραλαμβάνοντας το βραβείο από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΣΕΝ/JA, κ. Αργύρη Τζηκόπουλο, ο κ. Μιχαηλίδης δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά το ΣΕΝ/JA για την τιμητική αυτή βράβευση. Για εμάς στην MetLife η σημαντικότερη ηθική ανταμοιβή είναι να βλέπουμε τις ιδέες των παιδιών να παίρνουν ζωή και να αναβαθμίζουν κάθε χρόνο και περισσότερο το επίπεδο των διαγωνισμών, σε όρους δημιουργικότητας και καινοτομίας. Είμαστε ευτυχείς γιατί και φέτος επιβεβαιώθηκε ότι η Ελλάδα διαθέτει ένα δυναμικό νέων ανθρώπων, με γνώσεις, ταλέντο και πάθος. Συνεχίζουμε, λοιπόν, τη συνεργασία μας με το ΣΕΝ/JA, με υπερηφάνεια, με την ενεργό συμμετοχή των ανθρώπων μας και με την πολύτιμη υποστήριξη και την τεχνογνωσία που μας παρέχει η MetLife.

Στόχος μας είναι, μέσα από αυτή τη σύμπραξη, να συμβάλουμε στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς και στην ανάδειξη των νέων επιχειρηματιών και στελεχών, οι οποίοι μπορούν να κάνουν στο μέλλον τη διαφορά, για τους ίδιους, αλλά και για τον τόπο μας.» Το πρώτο βραβείο «Καλύτερης Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης 2018» απονεμήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Προκόπιο Παυλόπουλο, στη μαθητική επιχείρηση «Helme.t’» από τα εκπαιδευτήρια Μπουγά στην Καλαμάτα, για το σχεδιασμό του «noctua kit», ενός έξυπνου κιτ επικοινωνίας του κράνους με τη μηχανή, που βοηθά στην αποφυγή των ατυχημάτων των δικυκλιστών. Είχε προηγηθεί, την Παρασκευή 25 Μαΐου, η διεξαγωγή του διαγωνισμού Φοιτητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start UP 2018».

Το πρώτο βραβείο κέρδισε η ομάδα “CargOps”, που αποτελείται από φοιτητές του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημιου Αθηνών, για τη δημιουργία ενός «έξυπνου κοντέινερ» που μπορεί να ειδοποιεί για τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας των μεταφερόμενων προϊόντων, αλλά και για τυχόν παραβιάσεις ή παρεκκλίσεις από το προκαθορισμένο δρομολόγιο. Οι νικήτριες ομάδες θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στους αντίστοιχους Πανευρωπαϊκούς Διαγωνισμούς, “Company of the Year Competition 2018”, που θα πραγματοποιηθεί στο Βελιγράδι στις 16 – 18 Ιουλίου και “Enterprise Challenge 2018”, που θα πραγματοποιηθεί στη Ρίγα της Λετονίας στις 25 – 27 Ιουνίου 2018.