>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Ιουλ 2018

Ευρωπαϊκή Πίστη: Πλατινένιο Βραβείο Επιχειρηματικής Ηθικής & Εταιρικής Υπευθυνότητας


Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. βραβεύτηκε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής - EBEN GR με Πλατινένιο Βραβείο για το σύνολο της επιχειρηματικής της λειτουργίας, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ετήσιου Ερευνητικού Συνέδριου του ΕΒΕΝ EUROPE.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής - ΕΒΕΝ GR, εκπροσωπεί το Εuropean Business Ethics Network και είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2005.

Στόχος του EBEN GR, είναι να βοηθά τις επιχειρήσεις να εφαρμόζουν συστήματα που συμβάλλουν στην εταιρική αειφόρα ανάπτυξη, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνική ευημερία.

Το Βραβείο παρέλαβε η HR Manager της Εταιρίας, κυρία Ιωάννα Ντανάκα η οποία μεταξύ άλλων δήλωσε:
«Η Ευρωπαϊκή Πίστη λαμβάνει τη σημαντική αυτή διάκριση για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα τιμητική, καθώς επισφραγίζει τις αναλλοίωτες Αρχές και Αξίες που η Διοίκηση της εταιρίας μας έχει μεταλαμπαδεύσει τόσο στο Προσωπικό της όσο και στο Δίκτυο Πωλήσεων της από την έναρξη της λειτουργίας της».



4 Ιουλ 2018

Καινοτομία Eurolife ERB: Ασφάλιση μέσω mobile app συνδυάζει νοσοκομειακή κάλυψη & φυσική άσκηση

Με την τεχνολογία να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και τα mobile apps να έχουν μπει στη ζωή πολλών, η Eurolife ERB έκανε το πρώτο βήμα για να αλλάξει το χάρτη στα ασφαλιστικά προγράμματα. Δημιούργησε το πρώτο ασφαλιστικό προϊόν στην Ελλάδα που συνδυάζει τη νοσοκομειακή κάλυψη με τη φυσική άσκηση, θέτοντας με αυτόν τον τρόπο τις βάσεις για ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής, που επιστρέφει πολλαπλά οφέλη στους ασφαλισμένους της, μέσω της χρήσης της ειδικής εφαρμογής για κινητά  “Walk to Win”.

Συγκεκριμένα, το προϊόν συνδυάζει την υπάρχουσα κάλυψη του προγράμματος Premium Νοσοκομειακό Β’ – 1500 Economy με τη δραστηριότητα που καταγράφεται υπό μορφή βημάτων από την εφαρμογή “Walk to Win”, την οποία μπορεί να κατεβάσει ο ασφαλισμένος μέσω των Google Play και App Store. Μέσα από την εφαρμογή ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να απολαύσει μοναδικές επιβραβεύσεις ανάλογα με τις επιδόσεις του, όπως δώρα, εκπτωτικά κουπόνια και φυσικά, μειωμένα ασφάλιστρα.

Με αφορμή την πιλοτική διάθεση του προϊόντος, η κα. Αμαλία Μόφορη, Γενικός Διευθυντής Τεχνικής Διεύθυνσης Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, σημείωσε: «Συνεπείς στην στρατηγική μας, υιοθετήσαμε την τεχνολογία και την καινοτομία, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους ασφαλισμένους. Το ‘Walk to Win’ έρχεται να απαντήσει με έναν σύγχρονο τρόπο στην τάση για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής στο πλαίσιο της φροντίδας της υγείας μας, του πολυτιμότερου αγαθού.  Παράλληλα, το συγκεκριμένο προϊόν, απαντά στους στόχους που έχουμε θέσει ως προς την αξιοποίηση των αμέτρητων δυνατοτήτων που μας παρέχει η τεχνολογία, για να παρέχουμε ουσιαστικά κίνητρα βελτίωσης της ποιότητας ζωής όλων μας».

Το προϊόν θα λειτουργήσει πιλοτικά για τους επόμενους μήνες, αποκλειστικά για νέους πελάτες της Eurolife ERB και σε συνεργασία με συγκεκριμένο αριθμό συνεργατών. Στους άμεσους στόχους της Eurolife ERB είναι η επέκταση του προγράμματος στο σύνολο των ασφαλισμένων της, αλλά και η αναζήτηση νέων ευκαιριών που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊοντικών προτάσεων και υπηρεσιών, προς όφελος των ασφαλισμένων της.


3 Ιουλ 2018

AutoKing – Interamerican: Πρότυπη συνεργασία με "έξυπνη επισκευή" μικροζημιών αυτοκινήτων

Το αυτοκίνητο, ένα από τα πλέον χρηστικά εργαλεία στην καθημερινότητα του πολίτη, δεν έπαψε ποτέ να είναι φετίχ, δηλώνοντας «ταυτότητα» και χαρακτήρα για τον κάτοχό του, όπως π.χ. το ντύσιμο. Τελευταία, στην ασφάλιση συζητείται μια νέα, ευρύτερη προσέγγιση των αναγκών του ασφαλισμένου με γνώμονα τη δημιουργία και παροχή μιάς νέας εμπειρίας, στην περιφέρεια των ασφαλιστικών καλύψεων και μέσω «οικοσυστημάτων». Αυτή η καινοτόμος αντίληψη και στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κατ’ εξοχήν πελατοκεντρική και με πρωτοπόρους την INTERAMERICAN και την Anytime, έχει αναδείξει νέες υπηρεσίες προσθέτοντας στις παροχές προς τους πελάτες και την «έξυπνη» επισκευή των ζημιών.

Στην Ελλάδα, πρεσβευτής της «έξυπνης επισκευής» είναι, εδώ και λίγο καιρό η AutoKing, μια νέα εταιρεία που αξιοποιεί τις τεχνολογίες αιχμής στη φανοποιεία και γίνεται η «αισθητικός» του αυτοκινήτου. «Βασιζόμαστε σε ποιοτικές και καινοτόμες λύσεις, απαλλάσσοντας τους πελάτες από το άγχος της επισκευής και παρέχοντας εξοικονόμηση χρόνου και κόστους αποκατάστασης του αυτοκινήτου» επισημαίνει η Νάντια Σταυρογιάννη, διευθύνουσα σύμβουλος της AutoKing. Βέβαια, η εφαρμογή αυτού του σύγχρονου μοντέλου προϋποθέτει κατάλληλες συνεργασίες και από τον ασφαλιστικό κλάδο. Πρώτη έσπευσε να υιοθετήσει αυτές τις πρακτικές η Anytime της INTERAMERICAN και η συνεργασία με την AutoKing είναι, ήδη, γεγονός.

Πρόσφατα, AutoKing και INTERAMERICAN/Anytime οργάνωσαν μια εντυπωσιακή επίδειξη σε διαμορφωμένο χώρο-συνεργείο του παλαιού αεροδρομίου στο Ελληνικό, με εξαιρετική επιτυχία. Περισσότερα από 400 αυτοκίνητα πέρασαν από τη διαδικασία αποκατάστασης μικροζημιών στο αμάξωμα (γρατζουνιές, βαθουλώματα) και σε φανάρια (θάμπωμα). Προφανώς, αυτός ο τρόπος εξασφαλίζει σημαντικό πλεονέκτημα διαχείρισης της ζημιάς και σε μια συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία, που θέλει να «ακούει» και να ικανοποιεί τον πελάτη. Ανάλογες συνεργασίες, όπως αυτή με την INTERAMERICAN, επιζητεί η AutoKing και με άλλες ασφαλιστικές, που χαρακτηρίζονται από την ίδια φιλοσοφία εξυπηρέτησης του πελάτη.

Κλειδί του μοντέλου αποτελεί η επισκευή του κατεστραμμένου τμήματος αντί της αντικατάστασης με μείωση κόστους, άψογο αισθητικό αποτέλεσμα, real-time ενημέρωση του πελάτη, ταχύτατη παράδοση και εγγύηση εργασιών επισκευής 2 ετών. Η ποιότητα εργασίας είναι διακριτή, διασφαλισμένη από το ISO 9001 Quolity Management System με το οποίο έχει πιστοποιηθεί η εταιρεία και βέβαια, χάρη στην τεχνογνωσία και τη χρήση των πιο εξελιγμένων υλικών. Επισκευή βαθουλωμάτων χωρίς βαφή (PDR), πλαστικών τμημάτων και προφυλακτήρων (BR), επιδιόρθωση βαφής και τοπική βαφή (PR), εξαφάνιση λεκέδων συνιστούν αντικείμενο της πρωτοποριακής μεθόδου για την αντιμετώπιση μικροζημιών, ενώ η AutoKing επιλαμβάνεται, ακόμη, της επιδιόρθωσης μεσαίων και μεγάλων ζημιών. Ο όμιλος AutoKing, που ιδρύθηκε το 2001, αναπτύσσει τις υπηρεσίες του με επιτυχία στην Ευρώπη και την Τουρκία. Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στην ειδική κατάρτιση του τεχνικού προσωπικού της, μέσω της εκπαιδευτικής Ακαδημίας που διαθέτει, ενώ επενδύει συνεχώς στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Τα κεντρικά γραφεία της AutoKing Hellas ΑΕ βρίσκονται στον Ταύρο (Λεωφ. Ειρήνης 51) και η εταιρεία οργανώνει, ήδη, Κέντρα Εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα.




2 Ιουλ 2018

Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ: Συνεχίζει να υποστηρίζει την επιστήμη

Το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ εδώ και 10 χρόνια έχει διαθέσει €180 εκατομμύρια για την υποστήριξη της επιστήμης, χρηματοδοτώντας 563 προγράμματα σε 35 χώρες. Η μοναδική επιστημονική πρωτοβουλία της ΑΧΑ, της κορυφαίας ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως, θα λάβει για τα επόμενα 5 χρόνια επιπλέον υποστήριξη, ύψους €50 εκατoμμυρίων. Το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ θα συνεχίσει να επικεντρώνεται σε θέματα υγείας, περιβάλλοντος, κοινωνικά και οικονομικά καθώς και σε ζητήματα διαχείρισης δεδομένων και τεχνολογίας, εστιάζοντας σε δύο βασικές προτεραιότητες για την κοινωνία: την ενεργειακή μετάβαση και την υγεία των γυναικών, ζητούμενα που ευθυγραμμίζονται με την στρατηγική του Ομίλου.

«Συμβάλλοντας στην πρόοδο και τη διάδοση της επιστήμης για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της κοινωνίας μας, το Ταμείο Ερευνών της AXA αποτελεί βασικό πυλώνα της Εταιρικής μας Υπευθυνότητας, σημαντικό παράγοντα της στρατηγικής της AXA που έχει στόχο να προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να έχουν μια καλύτερη ζωή» είπε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ.

Η ενεργειακή μετάβαση αποτέλεσε φέτος τον πυρήνα ενός συνόλου προγραμμάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΑΧΑ θα συνεχίσει να υποστηρίζει προγράμματα που στοχεύουν στη διερεύνηση πιθανών «μοχλών» προς την ενεργειακή μετάβαση: δημόσια πολιτική, σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, αλλαγή συμπεριφοράς.

«Η καταπολέμηση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής αποτελεί βασικό άξονα της Εταιρικής Υπευθυνότητας της AXA. Το Ταμείο Έρευνας της AXA συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη αυτού του στόχου, καθώς, από την έναρξή του, έχει υποστηρίξει περισσότερα από 86 προγράμματα που σχετίζονται με το θέμα της κλιματικής αλλαγής» πρόσθεσε ο Jad Ariss, επικεφαλής Δημοσίως Υποθέσεων και Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ.

Η υγεία των γυναικών είναι επίσης μια «ανησυχία» που απασχολεί πλέον όλο και περισσότερες χώρες. Επιπλέον, είναι το τρέχον θέμα των αιτήσεων, η υποβολή των οποίων ολοκληρώνεται στις 5 Ιουλίου 2018 και στις οποίες θα δοθούν υποτροφίες ύψους έως και €125.000.

«Η έρευνα μπορεί να διαδραματίσει αποφασιστικό ρόλο στη βελτίωση της υγείας των γυναικών και στην εύρεση λύσεων για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες υγείας» ανέφερε η Marie Bogataj, Διευθύντρια του Ταμείου Ερευνών της AXA.

Το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ υποστήριξε φέτος 39 νέους ερευνητές

Το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να συμβάλλει στην πρόοδο της κοινωνίας, σε βασικά περιβαλλοντικά, κοινωνικά, οικονομικά, ψηφιακά θέματα, αλλά και ζητήματα υγείας, υποστηρίζοντας αυτόν τον χρόνο 39 νέους ερευνητές.

Επίσης, μεγάλα περιβαλλοντικά θέματα θα υποστηριχθούν μέσω 15 προγραμμάτων, συμβάλλοντας ενεργά στον συγκεκριμένο τομέα και σε θέματα όπως οι ανθεκτικές πόλεις, η προστασία των αστικών υποδομών ή η αξιολόγηση του σεισμικού κινδύνου.

Στον τομέα της υγείας, χορηγούνται 9 υποτροφίες για την υποστήριξη καινοτόμων προγραμμάτων, όπως η διερεύνηση νέων θεραπειών για τις αλλεργίες ή η καλύτερη κατανόηση του ανθρώπινου γονιδιώματος.

Τα τεχνολογικά θέματα όπως η διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων, η ρομποτική ή η τεχνητή νοημοσύνη, καλύπτονται μέσα από 5 προγράμματα που οργανώνονται από ερευνητές που δουλεύουν στα καλύτερα εργαστήρια πάνω σε θέματα που σχετίζονται με τη διαφάνεια των αλγόριθμων ή τις αλληλεπιδράσεις μας με τα ανθρωποειδή ρομπότ.

Τέλος, 10 νέα προγράμματα έχουν επιλεγεί με στόχο τη βελτίωση των γνώσεών μας στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα, προκειμένου να κατανοήσουμε καλύτερα τον αντίκτυπο του “Fin Tech” στην οικονομία ή τη σχέση μεταξύ οικονομικής αστάθειας και εσφαλμένης αντίληψης του πλούτου.


Νέα εξόρμηση της Τροχαίας με 204 πρόστιμα για κίνηση στη Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης (ΛΕΑ) [Vid]



Νέα εξόρμηση της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής έδειξε 204 παραβάτες που πιάστηκαν να κινούνται αντικανονικά στην Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης (Λ.Ε.Α.).

Στο πλαίσιο διενέργειας ειδικών δράσεων της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, την Πέμπτη 28.06.2018 πραγματοποιήθηκαν στοχευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι, σε διάφορα σημεία των αυτοκινητοδρόμων του Νομού Αττικής, για τον εντοπισμό οδηγών που κινούνταν στην Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης (Λ.Ε.Α.).

Συνολικά βεβαιώθηκαν -204- παραβάσεις σε οδηγούς οι οποίοι κινούνταν στην Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), εκ των οποίων οι -186- αφορούσαν Ε.Ι.Χ., οι -12- φορτηγά και οι -6- λεωφορεία.

Παράλληλα αφαιρέθηκαν -43- πινακίδες κυκλοφορίας, -58- άδειες κυκλοφορίας και -51- άδειες οδήγησης.

Υπενθυμίζεται στους οδηγούς ότι η χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), κατατάσσεται στις παραβάσεις αντικοινωνικής οδικής συμπεριφοράς και σε περιπτώσεις διάπραξης παράβασης, προβλέπεται η επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης για εξήντα (60) ημέρες, καθώς και η καταχώρηση εννέα (9) βαθμών Σ.Ε.Σ.Ο. ( Point System ), χωρίς την επιβολή διοικητικού προστίμου.

Επισημαίνεται ότι η χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων υπηρεσιών, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των Λωρίδων Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), δεν επιτρέπεται.

Παρόμοιες ειδικές εξορμήσεις, με σκοπό τη διασφάλιση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, θα πραγματοποιηθούν και στο μέλλον σε όλο το οδικό δίκτυο της Αττικής.






29 Ιουν 2018

Η Groupama Ασφαλιστική υποστηρίζει έμπρακτα τον παρααθλητή Θανάση Σύρμα

Η Groupama Ασφαλιστική, πιστή στη διαχρονική της δέσμευση να στέκεται στο πλευρό των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, δώρισε το σύγχρονο προθετικό μέλος τύπου Cheetah στον Θανάση Σύρμα, αθλητή του Συλλόγου Τριάθλου «Απόλλων Ρόδου», ο οποίος πριν 3 χρόνια έχασε το αριστερό του πόδι σε τροχαίο ατύχημα. Στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο, υλικοτεχνικά, αλλά και οικονομικά, τον Θανάση Σύρμα, η εταιρεία επιβραβεύει το πείσμα και την αγάπη του γενναίου τριαθλητή για την ζωή, αλλά και τις αξιακές πεποιθήσεις που τον ώθησαν να κάνει μια καινούρια αρχή μέσω του αθλητισμού.

Για την ανακοίνωση της ενέργειας διοργανώθηκε Συνέντευξη Τύπου στο νησί της Ρόδου, όπου 
το «παρών» από την πλευρά της Groupama Ασφαλιστικής έδωσαν ο Γενικός Διευθυντής κ. Χρήστος Κάτσιος, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής κ. Laurent Thuillier, ο Διευθυντής Τομέα Επικοινωνίας και ΕΚΕ Κ. Κωνσταντίνος Γκορτζής, αλλά και συνεργάτες της εταιρείας από τα τοπικά γραφεία.

Από τον Αύγουστο του 2015, οπότε και συνέβη το άτυχο περιστατικό, ο Θανάσης Σύρμας, δεν 
το έβαλε κάτω! Με σύνθημα το «Νever give up», εγκαινιάζοντας μια νέα, δημιουργική περίοδο της ζωής του, άρχισε εντατικές προπονήσεις με την ομάδα τριάθλου «Απόλλωνα» στην Ρόδο και με το σωματείο ΑΜΕΑ «Καστελλάνοι» στην Αθήνα, με τους οποίους παίρνει μέρος τόσο σε εθνικούς, όσο και σε διεθνείς αγώνες, με αποτέλεσμα να καταγράφει ήδη σημαντικές επιτυχίες. Τον περασμένο Οκτώβριο μάλιστα, ήταν μέλος της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Ακρωτηριασμένων στο Euro 2017 που διεξήχθη στην Τουρκία, ενώ αυτή την περίοδο προετοιμάζεται πυρετωδώς για την Παραολυμπιάδα του Τόκυο 2020.

Με αφορμή τη χορηγία της Groupama στον Θανάση Σύρμα ο Γενικός Διευθυντής κ. Κάτσιος δήλωσε: «Για εμάς στην Groupama Ασφαλιστική αποτελεί σημαντική τιμή το λογότυπό μας να βρίσκεται στην αγωνιστική φανέλα του Θανάση. Το πείσμα, η θέληση, η αποφασιστικότητα αλλά και η προσήλωση στο στόχο του αποτελούν αξίες τις οποίες πρεσβεύει και η εταιρεία μας. Μετά τη διαρκή και ισχυρή παρουσία του Ομίλου στην ιστιοπλοΐα (Groupama Team France), καθώς και τη γαλλική ποδηλατική ομάδα FDJ που σήμερα στηρίζει η Groupama, αλλά και τη μετέπειτα στρατηγική απόφαση της Groupama Ασφαλιστικής να συνδέσει τις αξίες του αθλητισμού με τις προσπάθειες του Έλληνα παγκοσμίου πρωταθλητή ιστιοπλοΐας Δημήτρη Παπαδημητρίου, καλωσορίζουμε και τον Θανάση στην αθλητική μας οικογένεια και του ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στην Παραολυμπιάδα του 2020!»

Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίζει, στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Κοινωνικής 
Υπευθυνότητάς της, να υποστηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια των ατόμων που, παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν φυσικές δυσκολίες, συνεχίζουν επίμονα και αδιάκοπα να διεκδικούν ένα καλύτερο αύριο.

Είναι «ευτυχής» σύμπτωση ότι την ίδια ονομασία με το συγκεκριμένο τύπο του προσθετικού 
μέλους του αθλητή, φέρει εδώ και χρόνια η μηχανογραφική πλατφόρμα της Groupama Ασφαλιστικής. Το εργαλείο «Cheetah» είναι μια γρήγορη και φιλική εφαρμογή, χάρη στην οποία οι συνεργάτες της εταιρείας έχουν άμεση πρόσβαση στο πελατολόγιό τους, στέλνοντας προσφορές για τα προγράμματα ασφάλισης. Παράλληλα, μέσω της «Cheetah», οι πελάτες της Groupama Ασφαλιστικής έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αιτήσεις ασφάλισης, αλλά και να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές σε υπάρχοντα συμβόλαια.




INTERLIFE Magazine: Τεύχος Ιουλίου 2018

Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Ιούλιο 2018 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Ασφάλιση: Η νέα μορφή επένδυσης
  • INTERLIFE: Ετήσια Γενική Συνέλευση 2018 - Η ιδιωτική ασφάλιση ως ευκαιρία επένδυσης
  • 3 Νέα Προγράμματα Υγείας από την INTERLIFE
  • Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην INTERLIFE
  • Βράβευση του Διευθύνοντος Συμβούλου της INTERLIFE ΑΑΕΓΑ από την ΕΕΔΕ
  • Εκπαιδευτικά Σεμινάρια: ReBRANDING your business
  • Νομοθετικές αλλαγές για τους διαμεσολαβητές
  • Πολυετής στήριξη της ΕΟΔ
  • www.prosferoallios.gr - Η νέα ιστοσελίδα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της INTERLIFE 
  • Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων και Συσσιτίων
  • Συμμετοχή της INTERLIFE στην εκδήλωση "Ημέρες Καριέρες 2018" 
Διαβάστε αναλυτικότερα το τεύχος και όλα τα θέματα που περιλαμβάνει ή κάντε το Download σε μορφή pdf εδώ.



28 Ιουν 2018

Eurolife ERB: "Ενώνοντας τα σημεία – Οι αξίες μας οδηγούν τις εξελίξεις"

Με τίτλο ‘Ενώνοντας τα σημεία – Οι αξίες μας οδηγούν τις εξελίξεις’ πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Ιουνίου, το ετήσιο συνέδριο συνεργατών της Eurolife ERB, κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα και οι επιτυχίες της περασμένης χρονιάς και τέθηκαν οι προτεραιότητες και οι στόχοι για το επόμενο διάστημα.

Ειδικότερα, περισσότεροι από 500 συνεργάτες της Eurolife ERB απ’ όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στον ετήσιο αυτό θεσμό, που φέτος εστίασε στην ανάδειξη των αξιών του Ομίλου οι οποίες καθορίζουν τη στρατηγική και την πορεία του, χτίζοντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους συνεργάτες, με ειλικρίνεια και ακεραιότητα.

Κατά την έναρξη του συνεδρίου ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Eurolife ERB αναφέρθηκε στο πώς διαμορφώνεται το περιβάλλον της ασφαλιστικής αγοράς και πώς η Eurolife ERB πρωταγωνιστεί σε αυτό, παραμένοντας προσηλωμένη στις αξίες της. Ειδικότερα, ο κ. Α. Σαρρηγεργίου δήλωσε: «Σε αυτό το κομβικό σημείο της Ελληνικής Οικονομίας, αλλά και της Ασφαλιστικής Αγοράς, η Eurolife ERB με την καταλυτική στήριξη του Ομίλου της Fairfax, ακούει προσεκτικά τους συνεργάτες και τους πελάτες της, μετασχηματίζεται και επενδύει ώστε η Ιδιωτική Ασφάλιση να μην είναι πολυτέλεια αλλά προσβάσιμο αγαθό όλων των Ελλήνων».

Στη συνέχεια, ο κ. Κωστής Κατσανέβας, Υπεύθυνος Ερευνών της Eurolife ERB, παρουσίασε συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας συνεργατών που πραγματοποιεί συστηματικά η εταιρεία, με στόχο να αφουγκραστεί τις απόψεις και τις ανάγκες των συνεργατών της και να ενδυναμώσει τη σχέση ανάμεσα στις δύο πλευράς προς όφελος της συνολικής ανάπτυξης των εργασιών. «Η σταθερή επαφή και αξιολόγηση της συνεργασίας μας με το δίκτυο συνεργατών, μας δίνει τη δυνατότητα να μετρήσουμε με ακρίβεια τις ανάγκες που υπάρχουν και μας προσφέρει σημαντικές και απτές πληροφορίες τις οποίες θα αξιοποιήσουμε για να βελτιώνουμε διαρκώς τη σχέση μας με τους συνεργάτες μας» τόνισε ο κ. Κ. Κατσανέβας. Παράλληλα, ο κ. Κ. Κατσανέβας σημείωσε: «Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα, η σχέση μας με τους συνεργάτες μας βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνολική εμπειρία τους από την εταιρεία. Είναι λοιπόν σημαντικό για εμάς ότι μέσω της διερεύνησης της ικανοποίησης των συνεργατών μας, προκύπτουν συγκεκριμένες κατευθύνσεις κι έτσι προτεραιοποιούνται επιμέρους ενέργειες, για την ανάπτυξη της μεταξύ μας σχέσης και την ενδυνάμωση της θέσης μας στην αγορά».

Από την πλευρά του ο κ. Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, αναφέρθηκε στην πορεία του Ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 σημειώνοντας: «Μετά από μια εξαιρετική χρονιά, οι πρώτοι μήνες του 2018 επιβεβαιώνουν την υπάρχουσα δυναμική, με αύξηση της παραγωγής σε όλα σχεδόν τα προϊόντα και οδηγεί σε μια συνολική και εντυπωσιακή αύξηση που προσεγγίζει το 15% και προέρχεται συνολικά απ’ όλα τα δίκτυά μας. Κάποιοι από τους βασικούς άξονες της στρατηγικής και των ενεργειών μας για το 2ο εξάμηνο είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, αλλά και η πρόοδος του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου, στην υπηρεσία του συνεργάτη και του πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, βασική μας επιδίωξη είναι να αποτελούμε σημείο αναφοράς στις κατηγορίες ασφαλιστικών αναγκών που θεωρούμε σημαντικές για τον πελάτη, όπως για παράδειγμα τα προϊόντα αποταμίευσης και  προστασίας της οικογένειας και φυσικά τα προϊόντα που εντάσσονται στον κλάδο της υγείας. Άρα θέλουμε ο πελάτης μας να έχει όσες επιλογές χρειάζεται, πάντα στη λογική του value for money».

Ολοκληρώνοντας τις εργασίες του συνεδρίου, ο κ. Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων Affinity & Ομαδικών  μαζί με τον κ. Νίκο Δελένδα, παρουσίασαν τη νέα πλατφόρμα e-learning που αξιοποιώντας την τεχνολογία διαμορφώνει τον ηλεκτρονικό κόσμο εκπαίδευσης της Eurolife ERB και τη νέα πλατφόρμα Affinities, Eurolife for You η οποία δίνει εύκολη πρόσβαση σε μεγάλες ομάδες πελατών ή εργαζομένων εταιρειών.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των συνεργατών που διακρίθηκαν την προηγούμενη χρονιά για την παραγωγή τους στους επιμέρους τομείς και την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

Ειδικότερα, οι βραβεύσεις είχαν ως εξής:

1η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ 2017

ΑΦΟΙ Γ. ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.  1η θέση

MONEY MARKET Α.Ε.     2η θέση    

Κ. & Χ. ΚΑΡΥΠΙΔΗ Ο.Ε.    3η θέση     

2η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ Χ/Φ ΚΛΑΔΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2017

ΕΛΥΖΕ ΜΕΣΙΤΕΣ Α.Ε.  1η θέση

3η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017

VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε. 1η θέση        

3P LIFE INSURANCE ADVISORS 2η θέση

ΠΑΡΟΝ ΕΠΕ        3η θέση     

4η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΕΠΑΡΧΙΑ/ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017

ΠΑΠΑΔΑΚΗ-ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ 1η θέση       

5η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017

VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε 1η θέση        

EURENTA ΕΠΕ 2η θέση       

3P LIFE INSURANCE ADVISORS 3η θέση         

6η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017

SAFE LINE Α.Ε. 1η θέση       

7η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017

LIFE PLAN 1η θέση         

8η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ, ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ 2017

VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε. 1η θέση     

3P LIFE INSURANCE ADVISORS   2η θέση       

ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ Α.Ε. 3η θέση


«Σε μένα θα τύχει;» Σε νέες περιπέτειες οι ήρωες της ανατρεπτικής καμπάνιας της ΕΑΕΕ

Σε νέες περιπέτειες οι ήρωες της ανατρεπτικής καμπάνιας «Σε μένα θα τύχει;» της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.

Με τέσσερις νέες απολαυστικές ιστορίες συνεχίζεται η καμπάνια «Σε μένα θα τύχει;» της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ). Επιλέγοντας το ψηφιακό περιβάλλον με σκοπό να ενημερώσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης, η EAEE προχώρησε στη δημιουργία τεσσάρων επιπλέον videos με τίτλο «Σε μένα θα τύχει;». Μέσα από χιουμοριστικές ανατροπές και ιδιαίτερους χαρακτήρες καυτηριάζεται η τάση που έχουμε οι περισσότεροι να πιστεύουμε ότι το απρόοπτο είναι απίθανο να τύχει σε εμάς τους ίδιους. Η καμπάνια της ΕΑΕΕ καταλήγει στο κεντρικό μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω» προκειμένου να υπενθυμίσει ότι για τα απρόοπτα που μπορεί να συμβούν, η ασφάλιση είναι η καλύτερη φροντίδα.

Τα κεντρικά πρόσωπα της ψηφιακής καμπάνιας της ΕΑΕΕ, η Κατερίνα Ζαρίφη με την Μαρία Μπεκατώρου και ο Λευτέρης Ελευθερίου με τον Θανάση Τσαλταμπάση, βρίσκονται αντιμέτωπα με νέες περιπέτειες, οι οποίες τους κάνουν να αναθεωρήσουν τη στάση τους για την αξία της ασφάλισης στη σημερινή εποχή. Ο Θανάσης με το Λευτέρη ανακαλύπτουν απότομα και με αναπάντεχο τρόπο την αξία της ασφάλισης από σεισμό ενώ παράλληλα συζητούν για το εάν θα πρέπει να κάνουν ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα. Από την άλλη η Κατερίνα με τη Μαρία, μέσα στο πνεύμα του καλοκαιριού και τις ανατροπές που κρύβει, διαφωνούν για την αξία ενός ασφαλιστικού προγράμματος υγείας και ενός προγράμματος ασφάλισης αυτοκινήτου.   

Το πρώτο video της καμπάνιας, κάνει σήμερα την επίσημη ‘εμφάνιση’ του, με πρωταγωνιστές τον Λευτέρη Ελευθερίου και τον Θανάση Τσαλταμπάση. Δείτε ολόκληρο το βίντεο εδώ.

Το δεύτερο μέρος της καμπάνιας της ΕΑΕΕ θα έχει διάρκεια 6 εβδομάδες, επιδιώκοντας να ενημερώσει το κοινό για τα ευεργετικά αποτελέσματα του έγκαιρου προγραμματισμού στη ζωή μας.

Εάν αναρωτιέστε και εσείς «Σε μένα θα τύχει;» μείνετε συντονισμένοι στην FB page της ΕΑΕΕ και στο You Tube Channel για να απολαύσετε όλη τη σειρά των Videos. Σίγουρα θα πειστείτε ότι η ιδιωτική ασφάλιση δεν είναι μία πολυτέλεια. Είναι μία κίνηση φροντίδας για εσάς και την οικογένειά σας που μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τις κρατικές παροχές ασφάλισης. Γιατί … «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω».

Δείτε το σχετικό βίντεο:



27 Ιουν 2018

Allianz Ελλάδος: "Expect more. We are Allianz"

Σε εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Ιουνίου στο Μέγαρο Μουσικής η ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων του δικτύου πωλήσεων της Allianz Ελλάδος.

Στην εκδήλωση με κεντρικό μήνυμα το «Expect More. We are Allianz», η εταιρεία μέσω της Διευθύνουσας Συμβούλου κ. Φιλίππας Μιχάλη και του Εμπορικού Διευθυντή κ. Στέφανου Μαλαχιά, παρουσίασαν στους συνεργάτες τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας και τις νέες προγραμματισμένες δράσεις για πελάτες και συνεργάτες για το τρέχον έτος 2018 και για το 2019.

Στην ομιλία της η κ. Φ. Μιχάλη κάνοντας μια ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, αναφέρθηκε στην υγιή πορεία της εταιρείας παρουσιάζοντας τη σταθερή παραγωγή της Allianz Ελλάδος η οποία έκλεισε το 2017 με κύκλο εργασιών 159 εκατ. Ευρώ και με λειτουργική κερδοφορία 8,5 εκατ. Ευρώ αυξημένη κατά 18% σε σχέση με το 2016.


Σχετικά με την πορεία της εταιρείας το 2017, η κ. Μιχάλη ανέφερε: «Την προηγούμενη χρονιά τα πήγαμε εξαιρετικά. Και αυτό που κρατώ είναι ο παλμός και η δυναμική. Είμαστε εδώ σήμερα για να επιβραβεύσουμε αυτούς που έκαναν το κάτι παραπάνω και να τους χειροκροτήσουμε επειδή το αξίζουν. Η επόμενη μέρα έχει ξεκινήσει δυνατά. Το πρώτο τρίμηνο, ήταν αρκετά δυνατό και ανεβάζουμε ρυθμούς όσο προχωράμε μέσα στη χρονιά. Το 2018 είναι μία χρονιά που θα κάνουμε αισθητό το αποτύπωμά μας στην ελληνική αγορά με επίκεντρο τον πελάτη και συνεχή επένδυση στον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο».

Την κ. Φιλίππα Μιχάλη διαδέχθηκε στο βήμα ο κ. Λάμπρος Τσόλκας, Αντιπρόεδρος της Accenture Hellas, ο οποίος αναφέρθηκε στο ρόλο της τεχνολογίας στην καθημερινότητα του ασφαλιστικού συμβούλου και παρουσίασε το μελλοντικό μοντέλο σχέσης και συνεργασίας με τους πελάτες ανοίγοντας ένα «παράθυρο» στο μέλλον.

Στη συνέχεια, ο κ. Σ. Μαλαχιάς παρουσίασε την ανανεωμένη εμπορική στρατηγική της εταιρείας με αναφορά στους παρακάτω βασικούς άξονες:
  • Ανάπτυξη στην Υγεία
  • Νέα Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα
  • Ενίσχυση του Μεριδίου Αγοράς στην Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Νέες λύσεις για Επιχειρήσεις
  • Ψηφιακή κατοικία
  • Νέα ψηφιακά εργαλεία που θα εμπλουτίσουν όλες τις προϊοντικές γραμμές
  • Νέος Κανονισμός Πωλήσεων
  • Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης των Συνεργατών Πωλήσεων
Αναφερόμενος στη νέα εμπορική στρατηγική της Allianz Ελλάδος, ο κ. Μαλαχιάς σχολίασε: «Εμείς θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην εμπειρία του πελάτη, να χτίζουμε όλες τις βελτιωτικές ενέργειες που χρειάζονται σε αυτό το κομμάτι ενώ προϊοντικά, θα στοχεύσουμε σε στρατηγικούς τομείς όπου δεν είχαμε παρουσία και θα βελτιώσουμε τα προϊόντα που ήδη διαθέτουμε στην αγορά. Ιδιαίτερα σημαντική θέση στη στρατηγική μας έχουν και όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να γίνει η ζωή και η εμπειρία των συνεργατών της Allianz πιο απλή και εύκολη. Είμαστε μέρος ενός οικοσυστήματος, το οποίο θέλουμε με υγιή τρόπο να αναπτύσσεται».

Το δεύτερο σκέλος της ημέρας επιφύλασσε μια ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη για τους συμμετέχοντες της εκδήλωσης, αφού είχαν τη δυνατότητα να ακούσουν τον Coach της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη! Ο θρύλος του ελληνικού Μπάσκετ ενθουσίασε και συγκίνησε το κοινό καθώς μοιράστηκε στιγμές από την εντυπωσιακή του διαδρομή στο ελληνικό μπάσκετ, μιλώντας παράλληλα για τα χαρακτηριστικά εκείνα που οδηγούν στην κατάκτηση της κορυφής όπως, ο ενθουσιασμός, η εντατική «προπόνηση» η ψυχραιμία αλλά και το ήθος. Καταλήγοντας ότι όλοι μας θα πρέπει να περιμένουμε περισσότερα από τον εαυτό μας!

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τη βράβευση της ομάδας των συνεργατών της Allianz οι οποίοι διακρίθηκαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους τη χρονιά που μας πέρασε.

Το συνέδριο έκλεισε με ένα mobile παιχνίδι μέσω του οποίου οι συνεργάτες δημιούργησαν ένα «σύννεφο λέξεων» απαντώντας στο τι σημαίνει για εκείνους Allianz, με επικρατέστερες τις απαντήσεις Δύναμη, Αξιοπιστία, Ομάδα και Μέλλον, δίνοντας το έναυσμα στην κ. Μιχάλη να σχολιάσει: «Είμαι πολύ χαρούμενη που μέσα στις δημοφιλέστερες απαντήσεις, βρίσκεται και η λέξη Ομάδα. Νιώθω ότι αποτελούμε όλοι μία πολύ συνεκτική ομάδα με ορμή, ενέργεια και δυναμική. Είμαστε πάντα ανοιχτοί στην ανατροφοδότηση τόσο από τους πελάτες μας όσο και από τα ίδια τα μέλη της ομάδας μας κι επιστρέφουμε κάθε φορά πιο δυνατοί. Γι’ αυτό να περιμένετε περισσότερα από αυτή την ομάδα που λέγεται Allianz».

Ιδιαίτερο χρώμα και πρόσθετη αξία στο ενθουσιώδες κλίμα της εκδήλωσης έδωσαν οι δύο παρουσιαστές της, Σμαράγδα Καρύδη και Θοδωρής Αθερίδης, οι οποίοι πλαισίωσαν τους ανθρώπους της Allianz με το μοναδικό χιούμορ και την ευχάριστη διάθεσή τους.