Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. ολοκλήρωσε για ακόμη μία χρονιά με απόλυτη επιτυχία τον απαιτούμενο έλεγχο αναφορικά με το πρότυπο ISO 9001:2015, στο πλαίσιο της ετήσιας επιθεώρησής της, από τον αναγνωρισμένο φορέα TÜV NORD.
Η πιστοποίηση με το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο ISO 9001:2015, αφορά στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζει η Εταιρία στον τομέα του σχεδιασμού και της παροχής των ασφαλιστικών υπηρεσιών της και είναι απόλυτα εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της, η οποία επικεντρώνεται στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών της.
Η Εταιρία, με την επιτυχή ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας επιτήρησης, πετυχαίνει μεταξύ άλλων τα εξής:
Ενισχύει την φήμη της, εξασφαλίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών της.
Μειώνει το παραγωγικό κόστος, μέσω της βελτιστοποίησης διαχείρισης των πόρων και του χρόνου.
Βελτιώνει την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων στη διαχείριση ποιότητας.
Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι παρά την τριετή χρονική περίοδο που είχε στη διάθεσή της η Ευρωπαϊκή Πίστη για τη μετάβαση από το παλαιό πρότυπο ISO 9001:2008, στο αναθεωρημένο ISO 9001:2015, η Εταιρία είχε ήδη εφαρμόσει από το 2016 τα νέα, αυστηρότερα κριτήρια του ISO 9001:2015, με αποτέλεσμα την άμεση μετάβασή της στο νέο πρότυπο.
Τέλος, η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α., είναι η πρώτη Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρία που από το 2002 εφαρμόζει το πρότυπο ISO, για το σύνολο των υπηρεσιών της.
Η Εθνική Ασφαλιστική, η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου της ασφαλιστικής αγοράς, έχει υψηλά στις προτεραιότητες της τη συνεχή προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, με δράσεις και πρωτοβουλίες που κυρίως απευθύνονται στις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, όπως είναι τα παιδιά. Στο πλαίσιο αυτό, παραμένει σταθερή αρωγός στο έργο που αναπτύσσει η Ένωση «Μαζί για το Παιδί».
Αυτήν τη φορά η Εθνική Ασφαλιστική είναι χορηγός της ημερίδας που διοργανώνει η Ένωση «Μαζί για το παιδί», με θέμα: «Παιδική κακοποίηση: Ένα αυξανόμενο φαινόμενο της εποχής μας». Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 1η Δεκεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής από τις 9 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα και η είσοδος θα είναι ελεύθερη.
Στην ημερίδα, η οποία απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς, σχολικούς ψυχολόγους, νοσηλευτές, παιδιάτρους, γονείς αλλά και στο ευρύτερο κοινό, ειδικοί και επιστήμονες θα αναλύσουν το φαινόμενο της παιδικής κακοποίησης και θα αναζητήσουν τρόπους για την αντιμετώπισή της. Διαδικτυακός εκφοβισμός, σεξουαλικότητα και εφηβεία είναι μερικά από τα θέματα που θα εξεταστούν.
Σημειώνεται ότι η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ξεκίνησε να λειτουργεί στην Ελλάδα το 1996 και πρόκειται για μια Ένωση Μη Κερδοσκοπικών Σωματείων και Ιδρυμάτων που εργάζονται για την ευημερία περισσοτέρων από 30.000 παιδιών κάθε χρόνο. Το 2016 τιμήθηκε με το Αργυρό Μετάλλιο της Ακαδημίας Αθηνών για την προσφορά της.
Η AIG Ελλάδος συμμετείχε και φέτος στον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με την δρομική ομάδα της εταιρείας. Οι εργαζόμενοι-δρομείς της AIG Ελλάδος συμμετέχουν επίσης και στους αγώνες των 5 και 10 χιλιόμετρα, στηρίζοντας και ενισχύοντας το έργο της «Κιβωτού του Κόσμου».
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η γιορτή πολιτισμού και αθλητισμού προσέλκυσε χιλιάδες δρομείς από τα περισσότερα κράτη του κόσμου αλλά και από την Ελλάδα. Χιλιάδες αθλητές έτρεξαν την ιστορική διαδρομή και τερμάτισαν σε πανηγυρικό κλίμα στο Καλλιμάρμαρο όπου χειροκροτήθηκαν με τον πιο ζεστό τρόπο από χιλιάδες θεατές.
Η δρομική ομάδα της AIG Ελλάδος (AIG Running Team) ήταν παρούσα για 6η φορά ενώνοντας τις δυνάμεις της με τους χιλιάδες δρομείς σε μια από τις μεγαλύτερες γιορτές του αθλητισμού και της ανθρώπινης δύναμης και θέλησης. H ομάδα της AIG αγωνίστηκε σε κλίμα ευγενούς άμιλλας και αλληλεγγύης σε μια από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις του κόσμου.
Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, η AIG για έκτη συνεχόμενη χρονιά, ενισχύει οικονομικά την «Κιβωτού του Κόσμου» συμβάλλοντας στο σημαντικό έργο του φορέα. Η εταιρεία προσέφερε για κάθε δρομέα που συμμετείχε ένα συμβολικό ποσό, διαθέτοντας συνολικά το ποσό των 3,500€ για τις ανάγκες του οργανισμού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AIG Ελλάς Α.Ε, κ. Giuseppe Zorgno, σχολίασε σχετικά:
«Για άλλη μια φορά η AIG Ελλάδος συμμετείχε στον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με την AIG Running Team, συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρείας αλλά και στηρίζοντας για ακόμα μια φορά το έργο της «Κιβωτού του Κόσμου». Φέτος η συμμετοχή των εργαζομένων ήταν εντυπωσιακή και συγκινητική αποδεικνύοντας ότι οι ιδέες της ευγενούς άμιλλας και της ανθρώπινης φύσης μπορούν να ενώσουν χιλιάδες ανθρώπους εξυμνώντας την ανθρώπινη δύναμη και θέληση καθώς και την αλληλεγγύη».
Με αίσθημα ευθύνης προς το κοινωνικό σύνολο, η INTERLIFE Ασφαλιστική δημοσιεύει τον Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας της διετίας 2016 – 2017, με στόχο την πλήρη και ολοκληρωμένη ενημέρωση των ενδιαφερόμενων μερών για τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους μελλοντικούς της στόχους.
Η Εταιρική Υπευθυνότητα της INTERLIFE διέπει όλες τις λειτουργίες και τις δράσεις της μέσα από το Πρόγραμμα «προσφέρω … αλλιώς» που υλοποιεί και απαντά στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας. Οι πρακτικές διαφάνειας που εφαρμόζει σε συνδυασμό με την επιχειρηματική ηθική που την χαρακτηρίζει, συμβάλλουν δυναμικά στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και στην εξασφάλιση αμοιβαίου οφέλους για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη που επηρεάζονται από τις δραστηριότητές της.
Σταθερή χορηγός του ετήσιου Συνεδρίου CSR του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου επί σειρά ετών, η INTERAMERICAN υποστήριξε και φέτος τον κορυφαίο συνεδριακό θεσμό για την εταιρική υπευθυνότητα, που οργανώθηκε για 16η φορά, στις 31 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη.
Το Συνέδριο, με θέμα «The World of a Better Tomorrow: Sustainability and the New Disruptive Era», ανέδειξε τις σύγχρονες παραμέτρους και τάσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη, σε μια μεταβατική περίοδο συνεχώς επιταχυνόμενων αλλαγών που «πυροδοτεί» η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση.
«Για την INTERAMERICAN η ανθρωποκεντρική προσέγγιση, ως κοινός τόπος των προβληματισμών, των εισηγήσεων και του διαλόγου που αναπτύχθηκαν κατά το Συνέδριο, εκφράζει τις εταιρικές επιλογές σε κρίσιμους τομείς για τη βιώσιμη ανάπτυξή της. Πιστεύουμε - αυτό εξήχθη συμπερασματικά και από τις εργασίες του Συνεδρίου- ότι οφείλουμε να ορίζουμε τον προσανατολισμό κάθε επιχειρησιακής δραστηριότητας με γνώμονα την κοινωνική συνοχή, ισορροπία και πρόοδο, στη βάση σταθερών αρχών και αξιών που η ραγδαία εξελισσόμενη τεχνολογία θα πρέπει να υπηρετεί και όχι να υπονομεύει.
Στην εταιρεία μας θέλουμε σύμμαχο τον νέο, ψηφιακό κόσμο με αξιοποίηση των τεχνολογικών εκθετικών δυνατοτήτων και επιτευγμάτων για οικονομική ευρωστία, ακεραιότητα στη διακυβέρνηση και τις συμπεριφορές, δικαιοσύνη και εξάλειψη των ανισοτήτων και αντιμετώπιση της φτώχειας, για το μέλλον της εργασίας και την αλληλεγγύη των γενεών, για καλύτερη υγεία και για προστασία του φυσικού περιβαλλοντικού πλούτου, για βιώσιμες πόλεις, για εκπαίδευση και μόρφωση, για σεβασμό στη διδακτική παράδοση και την πολιτισμική κληρονομιά» επισημαίνει σχετικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου και τις κατευθύνσεις της INTERAMERICAN ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας.
Η εταιρεία είχε παρουσία στο marketplace του Συνεδρίου, παρουσιάζοντας την έκδοση «Η βιώσιμη ανάπτυξη στην INTERAMERICAN με μια ματιά», σύνοψη της τελευταίας έκθεσης για τη διετία αναφοράς 2016-2017, ενώ φιλοξένησε παρουσίαση της ActionAid. Είναι η τρίτη χρονιά που η INTERAMERICAN αναλαμβάνει τη μοναδικά ιδιαίτερη για το Συνέδριο πρωτοβουλία προβολής του έργου ενός οργανισμού στο marketplace. Η υποστήριξη της εταιρείας προς στην ActionAid συμπλήρωσε φέτος μια δεκαετία. Έχουν προηγηθεί στο marketplace της INTERAMERICAN το «Διάζωμα» για τον πολιτισμό - την ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων και ο «Διογένης» για την αντιμετώπιση της φτώχειας και της περιθωριοποίησης, οργανισμοί με τους οποίους η εταιρεία είναι συνδεδεμένη έξι και ένδεκα χρόνια αντιστοίχως.
Ο απολογισμός συνεισφοράς της INTERAMERICAN στο έργο της ActionAid περιλαμβάνει, έως σήμερα, 836 αναδοχές παιδιών σε υπανάπτυκτες περιοχές του πλανήτη, ασφαλιστικές παροχές σε υποδομές - στο πολυδύναμο κέντρο υποστήριξης «Επίκεντρο», οργάνωση διαδραστικών εκδηλώσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης εργαζομένων και πολιτών για τις δράσεις του οργανισμού και ακόμη, υποστήριξη συμμετοχής εθελοντών από το δυναμικό της INTERAMERICAN σε αποστολές εργασίας, σε κοινότητες αφρικανικών χωρών.
Η ERGO Ασφαλιστική, η μεγαλύτερη εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα ενώνει για ακόμη μια χρονιά τις δυνάμεις της με τον ΣΕΓΑΣ, ως Μεγάλος Χορηγός του και στηρίζει έμπρακτα τους δρομείς του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας. Προστατεύει το σύνολο των συμμετεχόντων από τον κίνδυνο ατυχήματος, κατά τη διάρκεια του αγώνα, παρέχοντας τις ασφαλιστικές υπηρεσίες της.
Χθες, παρουσία του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Αμύνης κ. Πάνου Ρήγα, του Προέδρου του ΣΕΓΑΣ κ. Κώστα Παναγόπουλου, του Προέδρου της AIMS κ. Paco Borao και του Διευθυντή Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO κ. Στάθη Τσαούση πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της επίσημης εμπορικής έκθεσης του Μαραθωνίου Marathon Expo, στην οποία η ERGO είναι Ονομαστικός Χορηγός και συμμετέχει με παρουσία στο χώρο με κεντρικό περίπτερο. Η ERGO Marathon Expo αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας και ένα μοναδικό αθλητικό και εμπορικό φεστιβάλ που αναμένεται να φιλοξενήσει χιλιάδες δρομείς του ΑΜΑ και φίλους του αθλητισμού μέχρι το βράδυ του Σαββάτου 11 Νοεμβρίου. Στο κεντρικό περίπτερο της ERGO οι επισκέπτες δρομείς έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ενδεικτικές μετρήσεις για την πρόληψη της υγείας τους, αλλά και να διασκεδάσουν δοκιμάζοντας την τύχη τους και κερδίζοντας δώρα.
Για 2η χρονιά η ERGO Ασφαλιστική είναι Ονομαστικός Χορηγός του Αγώνα Δρόμου 3 χλμ. που θα πραγματοποιηθεί την ημέρα του Μαραθωνίου και υποδέχεται τους νικητές των 7 Περιφερειών, συνδέοντας τους αγώνες Run Greece που διεξήχθησαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018 σε επτά πόλεις στην Ελλάδα. Με το μήνυμα «Έργο σου να είσαι έτοιμος για τη μεγάλη στιγμή – Έργο μας να είμαστε εκεί για να σε υποστηρίξουμε», η ERGO Ασφαλιστική με υψηλό αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας, γίνεται πρέσβειρα του αθλητικού ιδεώδους και οι άνθρωποί της, αρωγοί του δρομικού κινήματος στην Ελλάδα σχηματίζουν τη μεγαλύτερη ERGO Running Team, με περισσότερα από 360 μέλη.
Στη Συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε μετά τα εγκαίνια της ERGO Marathon Expo, ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO, δήλωσε ότι «η ηγετική θέση της ERGO ως η Νο 1 εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα, σημαίνει για εμάς μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι στους ασφαλισμένους μας και στους συνεργάτες μας, στους εργαζομένους μας, στην αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε και βεβαίως στην ελληνική κοινωνία». Έργο μας, υπογράμμισε ο κ. Τσαούσης «να στηρίζουμε κάθε μεγάλο εθνικό, και αθλητικό γεγονός, όπως είναι και ο Μαραθώνιος της Αθήνας. Γι’ αυτό στεκόμαστε όλα αυτά τα χρόνια αρωγοί στο Έργο του ΣΕΓΑΣ για την ανάπτυξη του δρομικού κινήματος στην Ελλάδα, αλλά και στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει, όπως είναι το “ΔΑΣΟΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΕΩΝ” (Runners Forest) για την αποκατάσταση της Μαραθώνιας διαδρομής». Τέλος, ο κ. Τσαούσης καλωσόρισε στην Αθήνα και στη διοργάνωση του Μαραθωνίου, εκτός από τους ελίτ αθλητές και τους 140 δρομείς από 7 Περιφέρειες της χώρας που θα συμμετέχουν στον Αγώνα Δρόμου 3χλμ. ERGO, ευχήθηκε σε όλους καλή επιτυχία και τόνισε ότι η εταιρεία θα είναι εκεί για να τους εμψυχώνει να πραγματοποιήσουν το δικό τους ΕΡΓΟ.
Οι δηλώσεις του κ. Παναγιώτη Βασιλόπουλου, Chief Technical Manager της Generali, στο ειδικό αφιέρωμα “Ασφάλειες” της Ναυτεμπορικής, Οκτώβριος 2018, σελ. 23.
Τα ψηφιακά εργαλεία βελτιώνουν την εμπειρία των ασφαλισμένων
Η τεχνολογία συμβάλλει όλο και πιο ενεργά στην πιο προσιτή, πλήρη και αποτελεσματική, ασφαλιστική κάλυψη του πολίτη. To λεγόμενο «insurtech», είναι η λέξη κλειδί που περιγράφει το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου, ένα μέλλον που διασυνδέεται όλο και περισσότερο με την τεχνολογία.
Η ασφαλιστική αγορά, λόγω και των συγκεκριμένων παραμέτρων της λειτουργίας της, καθυστέρησε, σε σύγκριση με τον τραπεζικό κλάδο, να συναντηθεί με τις προηγμένες τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής μας. Οι καινοτομίες που υλοποιήθηκαν από την πρώτη στιγμή στον τραπεζικό κλάδο, πιο γνωστές ως e-banking δεν καταγράφηκαν με την ίδια ένταση στην ασφαλιστική αγορά. Το e-insurance στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ποτέ, καθώς ο κλάδος πέρασε κατευθείαν στη δεύτερη μεγάλη φάση της τεχνολογικής εξέλιξης insuretch.
Είναι γεγονός ότι η ψηφιακή επανάσταση έχει επηρεάσει καθοριστικά όλες τις πλευρές και εκφάνσεις της ζωής του ανθρώπου, επομένως και την ασφάλιση του. Αλλάζει δραματικά ό,τι ξέραμε για τη λειτουργία μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, ενώ παράλληλα δίνει απεριόριστες δυνατότητες και στον ίδιο τον ασφαλισμένο, καθιστώντας τη σχέση ασφαλιστικής εταιρείας και ασφαλισμένου περισσότερο αμφίδρομη. Ήδη, μια σειρά τεχνολογιών, όπως τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα, οι ψηφιακές πλατφόρμες, το blockchain, τα big data, η τεχνητή νοημοσύνη, παρέχουν νέους τρόπους με τους οποίους οι ασφαλιστικές εταιρίες μπορούν να σχεδιάσουν, να κοστολογήσουν και να προωθήσουν υπηρεσίες και προϊόντα πολύ πιο εξειδικευμένα, πιο προσωποποιημένα και απόλυτα προσαρμοσμένα στο προφίλ κάθε ασφαλισμένου.
Με τη συμβολή της τεχνολογίας η ασφαλιστική εταιρεία δεν προωθεί απλώς νέα προϊόντα, αλλά έναν νέο τρόπο ζωής, με δεδομένα που βασίζονται στα ατομικά χαρακτηριστικά του ίδιου του ασφαλισμένου. Με αυτόν τον τρόπο αλλάζει αντίστοιχα και η προσέγγιση του ασφαλιστικού κλάδου, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον από την αντιμετώπιση / διαχείριση του κινδύνου (risk management), στην πρόληψη. Η χρήση των telematics για παράδειγμα στον κλάδο αυτοκινήτου συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας πιο ασφαλούς οδηγικής συμπεριφοράς, ενώ στην υγεία οι νέες τεχνολογικές καινοτομίες επιτρέπουν στον ασφαλισμένο να υιοθετήσει πρακτικές πρόληψης και πιο υγιεινού τρόπου ζωής, βασισμένες σε επιστημονικά στοιχεία.
Εν ολίγοις, η ενσωμάτωση της έξυπνης τεχνολογίας διαφοροποιεί ουσιαστικά την εμπειρία του πελάτη, αυξάνει το επίπεδο ικανοποίησης του και κάνει τη σχέση του με την ασφάλιση ακόμη πιο ουσιαστική. Σε αυτήν την κατεύθυνση, ο Όμιλος Generali επενδύει στρατηγικά, προκειμένου να παρέχει καινοτόμες ασφαλιστικές λύσεις με την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Ήδη, από τον Ιούλιο του 2015 ο Όμιλος ανακοίνωσε την εξαγορά της νεοφυούς εταιρίας MyDrive Solutions, με έδρα το Λονδίνο, η οποία εξειδικεύεται στις εφαρμοσμένες λύσεις τηλεματικής στον κλάδο ασφάλισης, συνδυάζοντας την υψηλή τεχνολογία και την ασφαλέστερη οδήγηση.
Επιπλέον, η Generali στην Ελλάδα πρόσφατα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρία dacadoo. Πρόκειται για μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο στον τομέα των ψηφιακών εφαρμογών υγείας και insurtech, με στόχο την παροχή καινοτόμων λύσεων και την προαγωγή της καλής υγείας και της ευεξίας, μέσα από μία ολοκληρωμένη και επιστημονικά κατοχυρωμένη ψηφιακή εφαρμογή.
Χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία και τα telematics, ο ασφαλιστικός κλάδος έχει, πλέον, ένα μοναδικό εργαλείο για να πετύχει την ουσιαστική του αποστολή, που δεν είναι άλλη από το να βοηθήσει τους ασφαλισμένους να είναι πιο ασφαλείς και πιο υγιείς.
Με την αναζήτηση της Εμπειρίας («Experience») στο θεματικό επίκεντρο, οργανώθηκε στις 3 Νοεμβρίου στην Πάτρα το δεύτερο TEDx. Η INTERAMERICAN ήταν χορηγός των εκδηλώσεων, προσελκύοντας το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή πλήθους πολιτών για τη διαδραστική εμπειρία της γνωριμίας που τους προσέφερε με τις εταιρικές Αξίες της. Στις εκδηλώσεις του TEDxPatras 2018 οι νέες εμπειρίες βρήκαν «χώρο» ανάπτυξης σε θεματικές ομιλίες και κυρίως, δράσεις για το περιβάλλον, τα ταξίδια, τον κόσμο της τεχνολογίας, της ψυχαγωγίας και του θεάματος, τις αρχές του επιχειρείν.
Σχετικά με το τελευταίο θέμα, η ασφαλιστική εταιρεία συμμετείχε -με πρωτοβουλία του τοπικού Διοικητικού Γραφείου Πωλήσεων που διευθύνει η Χάρις Μανιατοπούλου– οργανώνοντας το παιχνίδι του «Τροχού των Αξιών». Όσοι συμμετείχαν στο παιχνίδι, είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν πώς γίνονται πράξη από τους ασφαλιστικούς συμβούλους της INTERAMERICAN οι πέντε Αξίες της εταιρείας: η ακεραιότητα, η υπευθυνότητα, ο σεβασμός, η καινοτομία και η ομαδικότητα, μέσα από συμπεριφορές στην καθημερινότητα της εργασίας τους και τη σχέση τους με τους πελάτες. Στόχος της Εταιρείας ήταν αφενός να αναγνωριστεί και να υποστηριχθεί περαιτέρω η ενσωμάτωση των Αξιών στις πρακτικές των ασφαλιστικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών που παρέχουν οι τοπικοί συνεργάτες της και αφετέρου, να ενδυναμωθεί ο δεσμός τους με τους πελάτες στη βάση της εμπιστοσύνης.
Η TED, μη κερδοσκοπική οργάνωση που λειτουργεί από το 1984, έχει εξελίξει τη δυναμική της για τη διάδοση σημαντικών ιδεών με το πρόγραμμα TEDx, με το οποίο παρέχεται η δυνατότητα να συναντώνται και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους διαφορετικοί άνθρωποι για ζητήματα που αφορούν στην επιστήμη, την επιχειρηματικότητα, την τεχνολογία, καθώς και στην κοινωνική ζωή και ευημερία, με συνισταμένη κοινού ενδιαφέροντος τη βαθύτερη κατανόηση του κόσμου. Για την INTERAMERICAN, η αναγκαιότητα αυτής της αντίληψης προτάσσεται στη στρατηγική της για βιώσιμη ανάπτυξη, με μεθοδευμένη ανάπτυξη της εταιρικής κουλτούρας και στον τομέα της διανομής ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω του δικτύου των ασφαλιστικών συμβούλων της.
Μία συνολικά ιδιαίτερα θετική εικόνα αλλά και χρήσιμα συμπεράσματα προς αξιοποίηση κατέγραψε η έρευνα ικανοποίησης συνεργατών που πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική στο σύνολο του δικτύου των ασφαλιστικών της διαμεσολαβητών ανά την Ελλάδα.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2018 με ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο κοινοποιήθηκε στο σύνολο του ενεργού δικτύου της εταιρείας και στο οποίο ανταποκρίθηκε η πλειοψηφία των συνεργατών από όλες τις περιοχές της χώρας. Διεξάγεται κάθε δύο χρόνια και στόχος της είναι η αξιολόγηση όλου του φάσματος της συνεργασίας της εταιρείας με τους συνεργάτες της και ο εντοπισμός περιοχών προς βελτίωση και ανασχεδιασμό. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν (ανώνυμα ή επώνυμα) να προσδιορίσουν το βαθμό ικανοποίησής τους αναφορικά με την εταιρεία, τις επιμέρους διευθύνσεις και τα τμήματά της καθώς και τα βασικά προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Ειδικότεροι παράγοντες προς αξιολόγηση ανά ενότητα αποτελούν, ενδεικτικά, η ποιότητα και ταχύτητα των παρεχόμενων υπηρεσιών κάθε διεύθυνσης ή τμήματος, η ευελιξία και ανταπόκριση στην επίλυση προβλημάτων, η εξυπηρέτηση και η ευγένεια του προσωπικού, η αμεσότητα και ανταπόκριση στις διάφορες μορφές επικοινωνίας, κ.α.
Με βάση την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας της Υδρογείου Ασφαλιστικής, καταγράφονται συνοπτικά:
Υψηλός γενικός βαθμός ικανοποίησης με μέσους όρους θετικών απαντήσεων (αρκετά έως πολύ ικανοποιημένων συνεργατών) που ανέρχονται στο 86% στο σύνολο του ερωτηματολογίου και στο 95% για τις ερωτήσεις που αφορούν την εν γένει γνώμη τους για την εταιρεία (εστίαση στις ανάγκες του συνεργάτη, προοπτικές ανάπτυξης, ποιότητα συνεργασίας, διοίκηση).
Αθροιστικά ποσοστά αρκετά έως πολύ ικανοποιημένων συνεργατών που κυμαίνονται από 75% – 96% για τις επιμέρους διευθύνσεις και τα τμήματα της εταιρείας. Ανάμεσά τους, οι υψηλότερες «επιδόσεις» καταγράφονται για τους Κλάδους Εκδόσεων Οχημάτων (96%), Αποζημιώσεων (93%), την Οικονομική Διεύθυνση και σχετικές υπηρεσίες (92%). Ακολουθούν οι Κλάδοι Εκτός Οχημάτων (88%), το Τμήμα Υποστήριξης Πωλήσεων/Συμβάσεων (81%), η Διεύθυνση Μηχανογράφησης/Υπηρεσίες IT (77%) και η Διεύθυνση Πωλήσεων (75%).
Αθροιστικά ποσοστά ικανοποίησης 96% για τα ασφαλιστικά προϊόντα οχημάτων, 89% για τα προϊόντα λοιπών κλάδων, και από 73% – 89% για διάφορες υπηρεσίες της εταιρείας, ενδεικτικά, τη φροντίδα ατυχήματος/οδική βοήθεια, φροντίδα επισκευής οχήματος/συνεργαζόμενα συνεργεία, κ.α.
Παρά τα ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα η Υδρόγειος Ασφαλιστική εστιάζει ιδιαίτερα στα χρήσιμα ευρήματα που προκύπτουν από την ειδικότερη ποσοτική ανάλυση της έρευνας και την ποιοτική αξιολόγηση των σχολίων και προτάσεων που κατέθεσαν οι συνεργάτες της. Τα ευρήματα αυτά αναδεικνύουν, γεωγραφικώς στοχευμένα, σημεία έμφασης, μεταξύ άλλων, το ενδιαφέρον των συνεργατών για εντονότερη και πιο εξειδικευμένη εκπαίδευση, τον συνεχή εμπλουτισμό αλλά και την απλοποίηση διαδικασιών και τεχνολογικών εφαρμογών καθώς και τον σχεδιασμό νέων ασφαλιστικών λύσεων σε συγκεκριμένους κλάδους. Η διοίκηση της εταιρείας προχωρά ήδη στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων αυτών με στόχο την ακόμη καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των συνεργατών της.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε στη δημιουργία της νέας ηλεκτρονικής εφαρμογής MyMinetta, που παρέχει στους ασφαλισμένους γρήγορα και απλά πληροφορίες για τα συμβόλαιά τους, καθώς και πρόσβαση σε χρηστικές πληροφορίες και λειτουργίες.
Συγκεκριμένα, κάθε ασφαλισμένος στην Εταιρεία, δημιουργώντας τον προσωπικό του λογαριασμό στην ηλεκτρονική διεύθυνση my.minetta.gr, μπορεί να επωφεληθεί από δυνατότητες όπως:
άμεση πρόσβαση στα στοιχεία του ασφαλιστικού του διαμεσολαβητή
εκτύπωση αντιγράφου του συμβολαίου
πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού του
ενημέρωση σχετικά με την πορεία της αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιάς (σύντομα διαθέσιμη)
σύνδεση απευθείας με το pay.minetta, για γρήγορη και άμεση πληρωμή ασφαλίστρων και με δυνατότητα άτοκων δόσεων
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχωρά στον συνεχή εκσυγχρονισμό των συστημάτων και των υπηρεσιών της, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων και των συνεργατών της.