>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

8 Φεβ 2019

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα της

Σε εξαιρετικό κλίμα, με την παρουσία των ανθρώπων της ΔΥΝΑΜΙΣ, κόπηκε η Πρωτοχρονιάτικη πίτα της εταιρίας στα κεντρικά γραφεία της.

Στο πλαίσιο της εορταστικής εκδήλωσης, η εταιρία βράβευσε τα στελέχη που έδειξαν στους τομείς τους, ήθος, συνέπεια και εργατικότητα μέσα στη χρονιά που πέρασε, ενώ τους απένειμε τιμητική πλακέτα, με τους παρευρισκόμενους να τους καταχειροκροτούν.

Την εκδήλωση άνοιξε με τον χαιρετισμό και την ομιλία του ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Εντεταλμένος Σύμβουλος της εταιρίας, κ. Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς, ενώ ακολούθησε η ομιλία του προέδρου του Δ.Σ. κ. Παύλου Γ. Καρακώστα.

Στις ομιλίες τους έκαναν τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και αναφέρθηκαν στα αποτελέσματα της εταιρίας που για μια ακόμα χρονιά ήταν κερδοφόρα. Μίλησαν για το παρελθόν, το παρόν και τα πλάνα για το μέλλον της Εταιρίας.

Ο κ. Δ. Χριστοδουλιάς με κεντρικό μήνυμα: «Η ομάδα νικητής» επικεντρώθηκε στις τέσσερεις βασικές λειτουργίες της εταιρίας που λειτουργούν σε πλήρη εναρμόνιση με το Solvency και που στελεχώνονται από νέους, τεχνοκράτες, επιστήμονες.  Μετέφερε επίσης την ικανοποίηση και αισιοδοξία του για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας ενώ αναφέρθηκε στην μετεγκατάσταση της εταιρίας στο νέο, αυτόνομο, ιδιόκτητο κτίριο, στη Λ. Κηφισίας, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο έτος. Ακολούθως επισήμανε «Μέσα σε ένα τοπίο μεγάλων οικονομικών αλλαγών, η Δύναμις ασφαλιστική συνεχίζει να χαράζει μια σταθερή και δυναμική πορεία, να εξελίσσεται και να πρωτοπορεί και αυτό αποτελεί επίτευγμα των ανθρώπων της, με τον επαγγελματισμό, την επιστημονική κατάρτιση και τις προσπάθειες των οποίων, είμαστε έτοιμοι να επιτύχουμε ακόμη υψηλότερους στόχους».

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη των λοιπών κλάδων και κυρίως στη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης στον Έλληνα καταναλωτή, όπως επίσης και στην επένδυση στη μηχανογραφική υποδομή της εταιρίας, η οποία συνεχίζεται, με στόχο την παροχή καινοτόμων λύσεων στους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αλλά και στους ασφαλισμένους.

Ο κ. Π. Καρακώστας τόνισε πως τη «ραχοκοκαλιά» της Ελληνικής οικονομίας ανέκαθεν αποτελούσε ο ιδιωτικός τομέας και πως η ανάκαμψη της οικονομίας μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την στήριξη του.

Στη συνέχεια σε οικογενειακό κλίμα, ακολουθήσε δείπνο στον καταπράσινο χώρο του εστιατορίου My-Park στο κέντρο της Αθήνας, με την βραδιά να ολοκληρώνεται σε κλίμα χαράς και βεβαιότητας ότι το 2019 θα είναι ΔΥΝΑΜΙΚΑ δημιουργικό.




6 Φεβ 2019

Αύξηση Εσόδων και καινοτόμα Προγράμματα για την INTERLIFE

Με άνοδο Εσόδων, και δημιουργία νέων, καινοτόμων Ασφαλιστικών Προγραμμάτων έκλεισε τη Χρήση του 2018 η INTERLIFE ΑΑΕΓΑ, εκπληρώνοντας στο ακέραιο τους στόχους που είχε θέσει για αύξηση Οικονομικών μεγεθών, Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, διατήρηση του υψηλού Δείκτη Φερεγγυότητας, ανανέωση της εμπιστοσύνης των Συνεργατών/Διαμεσολαβητών και επένδυση στο κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρίας.

Πιο αναλυτικά:

Η Χρήση της περασμένης χρονιάς έκλεισε για την Εταιρία με αυξημένα Έσοδα Ασφαλιστικών Εργασιών. Τα Δεδουλευμένα Ασφάλιστρα αυξήθηκαν το 2018 κατά 10,02% (60,85 εκατ. € έναντι  55,31 εκατ. €) και τα εγγεγραμμένα κατά 6,82% (63,06 εκατ. € έναντι 59,04 εκατ. €), ενώ ο στόλος των Ασφαλισμένων Οχημάτων αυξήθηκε κατά  1,07% έναντι της προηγούμενης χρονιάς (333.421 στις 31/12/2018). Επιπλέον, το 2018 αναμένεται να κλείσει με υψηλά λειτουργικά Κέρδη,  παρά την πολύ δύσκολη χρονιά για τις αποδόσεις των επενδύσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συνεπής στην αναπτυξιακή της πορεία, η INTERLIFE αύξησε τις Επενδύσεις της κατά 2,7% σε σχέση με το 2017, με το συνολικό Χαρτοφυλάκιο Επενδύσεων και Διαθεσίμων να ανέρχεται στα 178,8 εκατ. € έναντι 174,08 εκατ. €.
 
Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν τα Αποθέματα κατά 3,76% (108,6 εκατ. € έναντι 104,66 εκατ. € το 2017) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,65. Τέλος, με βάση το νέο εποπτικό πλαίσιο Solvency II, ο Δείκτης Ελαχίστου (αναγκαίου) Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (MCR) της Εταιρίας αναμένεται να ξεπεράσει το 570%, ενώ ο ιδιαίτερα σημαντικός Δείκτης Απαιτούμενου Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (SCR) αναμένεται να κυμανθεί κοντά στο 170%, υπερβαίνοντας κατά πολύ τους στόχους που είχε βάλει η Εταιρία για το 2018.Με εξαιρετικά ικανοποιητικές αποδόσεις κινείται και το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ, με τη σωρευτική του απόδοση για την περίοδο 31/12/2015 – 31/12/2018 (τριετία) να ανέρχεται στο 28,19%. Το ΑΚ της INTERLIFE διαχειρίζεται από το 2009 η ALPHA TRUST.

Σε ότι αφορά την Παραγωγή νέων Προϊόντων το “LIFE Care”, το “BONUS x5” και το ανανεωμένο “Υγεία MAXIMUM” είναι τα τρία νέα Προγράμματα Υγείας που σχεδίασε το 2018 η INTERLIFE Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση για Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας των πολιτών. Επιπλέον, πρόσφατα δημιούργησε το Υγεία OPTIMUM, ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Υγείας, με γνώμονα τις ανάγκες των ασφαλιζομένων για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές.

Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς», στο πλαίσιο του οποίου στηρίζει το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, το Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, την «ΕΛΕΠΑΑΠ», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Καρπάθου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού - ΚΜΟΠ (για το πρόγραμμα «Live Without Bullying»), τους Γιατρούς του Κόσμου, το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αθλητικά Σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ για άλλη μια χρονιά προχώρησε στην παροχή 6 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.



Συμπτώματα γρίπης: Οι σωστές ενέργειες για να τα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά

Η συνεχής έξαρση του ιού της γρίπης στην χώρα μας και τα νέα θανατηφόρα κρούσματα, κάνουν επιτακτική την ανάγκη να λάβουμε όλοι μας επιπλέον μέτρα πρόληψης, αλλά και να γνωρίζουμε και να φροντίζουμε στο να μην την βοηθάμε να εξαπλωθεί και να διαδοθεί και σε άλλα άτομα.

Ειδικά εάν νοσήσουμε εμείς ή κάποιο από τα μέλη της οικογένειας μας, υπάρχουν τρόποι να περιορίσουμε την εξάπλωσή της και να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας.

Ποιες είναι όμως οι ενδεδειγμένες ενέργειες όταν διαπιστώσουμε ότι έχουμε κολλήσει γρίπη;


1. Καλό είναι να παραμένουμε στο σπίτι να ξεκουραζόμαστε και να αποφεύγουμε επαφές με άλλα άτομα
2. Να πλένουμε συχνά τα χέρια μας
3. Να παίρνουμε φάρμακα μόνο για τα συμπτώματα
4. Να καλύπτουμε με το χέρι μας το βήχα και το φτέρνισμα μας
5. Να κοιμόμαστε και να ξεκουραζόμαστε αρκετά
6. Να καθαρίζουμε και να απολυμαίνουμε συχνά τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε
7. Να φροντίζουμε να πίνουμε υγρά και να είμαστε ενυδατωμένοι
8. Να αποφεύγουμε τη σωματική επαφή με τους γύρω μας
9. Να φοράμε μάσκα προσώπου αν στο χώρο βρίσκονται και άλλα άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες (μωρά, ηλικιωμένοι κλπ)
10. Να μείνουμε τουλάχιστον 24ώρες χωρίς πυρετό προτού επιστρέψουμε στην εργασία μας ή στο σχολείο τα παιδιά

Εάν τα συμπτώματα παραμένουν πάνω από 7 ημέρες πρέπει άμεσα να συμβουλευτούμε τον γιατρό μας ή να μεταβούμε άμεσα στο πλησιέστερο κέντρο υγείας, κλινική ή νοσοκομείο για περαιτέρω έλεγχο και αντιμετώπιση.

(Πηγή: Diasostis.com)




ΜΙΝΕΤΤΑ App: Νέο Mobile Application με λειτουργίες προασφαλιστικού έλεγχου

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, επενδύοντας στις νέες τεχνολογίες,προχώρησε στη δημιουργία του ΜΙΝΕΤΤΑ App, ενός ανανεωμένου Mobile Application, παρέχοντας στον χρήστη ένα σύνολο χρήσιμων λειτουργιών.

Πιο συγκεκριμένα μέσω του ΜΙΝΕΤΤΑ App (διαθέσιμο δωρεάν σε iOS και Android) ο ασφαλισμένος μπορεί - μεταξύ άλλων - να:
  • Συνδεθεί άμεσα στο my minetta, έχοντας –– πρόσβαση στα στοιχεία του ασφαλιστικού του διαμεσολαβητή, καθώς και εικόνα των συμβολαίων του.
  • Προχωρήσει σε αποστολή φωτογραφιών ή βίντεο, μέσω φορητών συσκευών (smartphones, tablets) για προασφαλιστικό έλεγχο, επιταχύνοντας με αυτόν τον τρόπο τις διαδικασίες για τη σύναψη ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
  • Συνδεθεί στο pay.minetta.gr πληρώνοντας το συμβόλαιο του ακόμα και σε άτοκες δόσεις.
  • Εντοπίσει το πλησιέστερο, συνεργαζόμενο με τη ΜΙΝΕΤΤΑ, συνεργείο στην κάθε περιοχή.
  • Ενημερωθεί για τα οφέλη που του παρέχει η Εταιρεία μέσω της  Κάρτας Προνομιών ΜΙΝΕΤΤΑ.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ θα συνεχίσει να αξιοποιεί την τεχνολογία, σκοπεύοντας στην αδιάλειπτη βελτίωση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης προς τους ασφαλισμένους, αλλά και προς το δίκτυο των συνεργαζόμενων διαμεσολαβητών της.

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για iOS (https://itunes.apple.com/us/app/minetta-app/id1447220981?mt=8)

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για Android (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rdc.Minetta)



5 Φεβ 2019

ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC & INTERAMERICAN ενημερώνουν για την πρόληψη του καρκίνου

Παγκόσμια ημέρα κατά του καρκίνου χθες 4 Φεβρουαρίου και λίγες ημέρες νωρίτερα -στις 22 Ιανουαρίου- η  INTERAMERICAN και η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC οργάνωσαν μία ακόμη εκδήλωση ενημέρωσης εργαζομένων και συνεργατών, στη σειρά των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών για την πρόληψη, με θέμα τον γυναικολογικό καρκίνο και τον καρκίνο του μαστού και ομιλητές επιστημονικούς συνεργάτες και ιατρούς της κλινικής. Τις παρουσιάσεις και τη συζήτηση κατά την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της INTERAMERICAN, συντόνισε ο Αντώνης Γερονικολάου, Γενικός Διευθυντής της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLΙNIC.

Για τον γυναικολογικό καρκίνο: ενδομήτριο, τραχήλου μήτρας, κόλπου και αιδοίου, μίλησε ο Μάριος Μαρκόπουλος, μαιευτήρας –  γυναικολόγος –  ενδοσκοπικός χειρουργός, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνεργάτης της κλινικής. Όπως επεσήμανε, «οι γυναικολογικοί καρκίνοι περιλαμβάνουν διάφορες μορφές με ξεχωριστά χαρακτηριστικά και διαφορετική πρόγνωση. Η λεπτομερής ενημέρωση για τα ειδικά γνωρίσματα (παράγοντες κινδύνου, σημεία και συμπτώματα) κάθε μορφής καρκίνου και η συμμετοχή των γυναικών στις προτεινόμενες μεθόδους πρόληψης αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις της αποτελεσματικής πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης των καρκίνων του γυναικείου γεννητικού συστήματος».

Στη συνέχεια η Αικατερίνη Μανίκα, γενική χειρουργός και χειρουργός μαστού, εξειδικευμένη στη χειρουργική ογκολογία και ογκοπλαστική χειρουργική μαστού, διευθύντρια του Κέντρου Μαστού της κλινικής, μίλησε για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση στον καρκίνο του μαστού, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης και της εξατομικευμένης θεραπείας. Για τον καρκίνο του μαστού, κλειδί επιτυχίας τόσο στη διάγνωση όσο και τη θεραπεία είναι η εφαρμογή των κατευθυντηρίων οδηγιών που παρέχονται ανάλογα με την ηλικία και το ατομικό και οικογενειακό ιστορικό κάθε γυναίκας, με γνώμονα την πρόληψη».

Ακολούθησε η ομιλία της Μαίρης Μακροδήμου, συνεργάτιδος της κλινικής, εξειδικευμένης στην πλαστική και επανορθωτική χειρουργική, με θέμα την ογκοπλαστική χειρουργική αποκατάσταση μετά από μαστεκτομή. Η ομιλήτρια παρατήρησε πως «ο καρκίνος του μαστού οδηγεί το 80% των ασθενών να υποβληθούν σε ογκοπλαστική επέμβαση, σταδίου και τύπου του καρκίνου, ενώ το 20% των ασθενών θα χρειαστούν αποκατάσταση του μαστού. Το 2016 σε μελέτη μετανάλυσης η αποκατάσταση αναδείχτηκε στατιστικά σημαντική για την αποδοχή του προβλήματος και τη βελτίωση της εικόνας και ψυχικής υγείας των ασθενών, ενώ συνέβαλε και στην αίσθηση υπέρβασης της νόσου».

Τέλος, η Μαρία Αβούρη, ακτινοδιαγνώστρια, διευθύντρια Ακτινολογικού Τμήματος της κλινικής, μίλησε για την ολοκληρωμένη απεικονιστική διερεύνηση και αποτελεσματική διάγνωση των παθήσεων του μαστού, αναπτύσσοντας τα θέματα των διαγνωστικών μεθόδων αλλοιώσεων μαστού, με σύντομη περιγραφή και εστίαση στις πλέον διαδεδομένες μεθόδους -screening μαστογραφία και υπερηχογράφημα μαστού- οι οποίες εφαρμόζονται ευρέως στον κατοχυρωμένο από τους διεθνείς οργανισμούς υγείας προληπτικό έλεγχο για τις παθήσεις του μαστού.




4 Φεβ 2019

AXA "Java": Νέο παγκόσμιο κέντρο καινοτομίας από την AXA

H ΑΧΑ εγκαινίασε στο 17ο διαμέρισμα του Παρισιού το νέο παγκόσμιο κέντρο της για την καινοτομία, τα δεδομένα και τις αναδυόμενες τεχνολογίες

Αποδεικνύοντας τη στρατηγική της επικέντρωση στην τεχνολογία και την καινοτομία, η ΑΧΑ δημιούργησε το «Java», το παγκόσμιο κέντρο καινοτομίας της, το οποίο αποτελεί έναν agile χώρο τεχνολογίας, σχεδιασμένο με σεβασμό προς το περιβάλλον. Στόχος του είναι να προωθήσει νέες μεθόδους εργασίας και να φιλοξενήσει όλα τα νεοσύστατα τμήματα καινοτομίας και τεχνολογίας του Ομίλου.

ΑΧΑ Next και ΑΧΑ REV: 2 κύριοι σταθμοί για την ενδυνάμωση της καινοτομίας

Από το 2015 η ΑXA ενισχύει τις προσπάθειές της για καινοτομία μέσα από ένα ολοκληρωμένο παγκόσμιο οικοσύστημα, για το οποίο έχει ήδη επενδύσει πάνω από 1 δις ευρώ.
 

Η 1η Ιανουαρίου σηματοδότησε έναν σημαντικό σταθμό σε αυτή την παγκόσμια στρατηγική του Ομίλου, καθώς συστήθηκε επίσημα η ΑΧΑ Next, μία νέα εταιρεία, αφιερωμένη στην καινοτομία και τη δημιουργία νέων υπηρεσιών και επιχειρηματικών μοντέλων, για την ενδυνάμωση της ασφαλιστικής κάλυψης. Κύριοι τομείς δραστηριότητας της ΑΧΑ Next είναι η Υγεία, η Platform Economy, η επιχειρηματική συνέχεια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η κινητικότητα (mobility).

Παράλληλα, ο παγκόσμιος ηγέτης προχώρησε στη δημιουργία της AXA REV (Research, Engineering & Vision), μίας ομάδας που συνδυάζει αφενός τις ενέργειες του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, αφετέρου την τεχνογνωσία στην επεξεργασία δεδομένων, τις πλατφόρμες και τις αναδυόμενες τεχνολογίες. Κύρια επιδίωξη της συγκεκριμένης δομής είναι η δημιουργία ενός πλαισίου για την καλύτερη διαχείριση δεδομένων (data management), στηρίζοντας τις Εταιρείες του Ομίλου ΑΧΑ και προάγοντας την ευρεία διάδοση νέων τεχνολογιών, όπως της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Block Chain και του Internet of Things (IoT).


1 Φεβ 2019

Μεγάλος Ευεργέτης για τα Παιδικά Χωριά SOS η Εθνική Ασφαλιστική

Σε Μεγάλο Ευεργέτη των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος ανακηρύχθηκε η Εθνική Ασφαλιστική με την απονομή τιμητικής πλακέτας, ως ένδειξη ελάχιστης τιμής και ευγνωμοσύνης για την αμέριστη αγάπη και ευαισθησία της Εταιρείας προς τα παιδιά.

Επί 17 συνεχή χρόνια, η Εθνική Ασφαλιστική στηρίζει έμπρακτα τα Παιδικά Χωριά SOS, προσφέροντας - μεταξύ άλλων - δωρεάν ασφάλιση όλων των ακινήτων του διεθνούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού σε όλη την Ελλάδα.

Η τιμητική πλακέτα απονεμήθηκε στα γραφεία της Εθνικής Ασφαλιστικής, από τον Γενικό Γραμματέα και τον Γενικό Διευθυντή των Παιδικών Χωριών SOS, κκ. Κωνσταντίνο Σουρίκα και Γιώργο Πρωτόπαπα, στον Πρόεδρο και στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εθνικής Ασφαλιστικής, κκ. Χριστόφορο Σαρδελή και Σταύρο Κωνσταντά.

«Η πλακέτα αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την Εθνική Ασφαλιστική. Ωστόσο η αγάπη και η στήριξή μας απέναντι σε μια τόσο ευάλωτη κοινωνική ομάδα όπως είναι τα παιδιά, ήταν, είναι και θα είναι πέρα από διακρίσεις και βραβεύσεις, καθώς έχει να κάνει με το αίσθημα ευθύνης, που χαρακτηρίζει την Εταιρεία μας, απέναντι στην κοινωνία» δήλωσε ο κ. Σαρδελής.


31 Ιαν 2019

Η Anytime της INTERAMERICAN υποστηρίζει τον Ξενώνα Βρεφών των Παιδικών Χωριών SOS

Η Anytime, ακολουθώντας την κουλτούρα εταιρικής υπευθυνότητας που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN, προχώρησε σε μια ιδιαίτερη ενέργεια με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους πελάτες της και τους ακολούθους της στα social media.

Επισκέφθηκε τα Παιδικά Χωριά SOS, προσεγγίζοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία και ενδιαφέρον τον Ξενώνα Βρεφών SOS στο Μαρούσι, προκειμένου να συναντήσει τους ανθρώπους  του, που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για τα παιδιά, ενώ παράλληλα θέλησε να «ξεναγήσει» ψηφιακά το κοινό στον ειδικά διαμορφωμένο, φιλόξενο χώρο του Ξενώνα.

Για τις ανάγκες αυτής της ξενάγησης, η Anytime δημιούργησε μια σειρά videos, στα οποία ο Ανδρέας Μποζώνης, Υπεύθυνος του Ξενώνα Βρεφών SOS και η Έλσα Σταθοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, εξηγούν την αποστολή τους και μιλούν για τα παιδιά που φιλοξενούνται στον Ξενώνα. Οι άνθρωποι του οργανισμού μιλούν, ακόμη, για τα θέματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, καθώς και για την προσπάθεια δημιουργίας μιας ομαλής συνέχειας με προοπτική στη ζωή των παιδιών.

Επιπλέον, σε συνέχεια της έμπρακτης και μακρόχρονης υποστήριξης της INTERAMERICAN στα Παιδικά Χωριά SOS, η Anytime για ακόμη μια χρονιά προσέφερε  10.000 ευρώ στον οργανισμό για τις ανάγκες ηλεκτροδότησης και θέρμανσης του Ξενώνα Βρεφών.
 
O Ξενώνας Βρεφών SOS στο Μαρούσι Αττικής είναι ένα πρόγραμμα αποκατάστασης και θεραπείας βρεφών και παιδιών ως 5 ετών, που έχουν υποστεί κακοποίηση ή σοβαρή παραμέληση ή έχουν εγκαταλειφθεί στα μαιευτήρια. Σκοπός της λειτουργίας του Ξενώνα είναι η άμεση προστασία των παιδιών προσφέροντάς τους ένα ασφαλές σπίτι, καθώς και η υποστήριξη των βιολογικών οικογενειών τους με στόχο την ασφαλή επιστροφή των παιδιών σε αυτές. Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, ο Ξενώνας φροντίζει για την επιλογή, την εκπαίδευση και την υποστήριξη αναδόχων οικογενειών που θα αναλάβουν τη φροντίδα των παιδιών.

Η Anytime καλεί τους ακολούθους της στα social media να ενισχύσουν με την επικοινωνία τους αυτή την ενέργεια, στηρίζοντας έμπρακτα τα Παιδικά Χωριά SOS με την αποστολή ενός SMS ή καλώντας σε συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό. 


Groupama Ασφαλιστική: Ετήσια ενημερωτική συνάντηση με το Δίκτυο Exclusive στην Αιδηψό

Η φετινή ετήσια ενημερωτική συνάντηση της Groupama Ασφαλιστικής με τα μέλη του Δικτύου Αποκλειστικής Συνεργασίας πραγματοποιήθηκε 23-25 Ιανουαρίου, στο ξενοδοχείο Thermae Sylla Spa στην Αιδηψό.

Η Εμπορική Διεύθυνση, αλλά και στελέχη άλλων τμημάτων της εταιρείας, συναντήθηκαν με τους επικεφαλής του Δικτύου Exclusive, με σκοπό να κάνουν τον απολογισμό του 2018, έτος κατά το οποίο σημειώθηκαν σημαντικά επιτεύγματα για την Groupama Ασφαλιστική. Το επιτυχημένο λανσάρισμα πρωτοποριακών εφαρμογών (Groupama Pass) και η παρουσίαση νέων, καινοτόμων προγραμμάτων υγείας, σε συνδυασμό με τα θετικά αποτελέσματα και την άριστη συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία και τα μέλη του Δικτύου Αποκλειστικής Συνεργασίας, ανέδειξαν την Groupama Ασφαλιστική σε έναν από τους κυρίαρχους παίκτες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς την περσινή χρονιά.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης, τέθηκαν και οι στόχοι της Groupama Ασφαλιστικής για το 2019, ενώ παρουσιάστηκε το πλάνο και τα εργαλεία για την υλοποίησή τους. Όλοι μαζί συμφώνησαν και δεσμεύθηκαν να συνεργαστούν τη νέα χρονιά, στον άξονα της ίδιας δοκιμασμένης στρατηγικής, με στόχο την ανάπτυξη του Δικτύου Exclusive τόσο σε παραγωγικά αποτελέσματα, όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό. Τέλος, μέσα από διαδραστικά και συμμετοχικά παιχνίδια teambuilding, όλοι οι συνεργάτες που πέτυχαν τη συμμετοχή τους στην συνάντηση, διασκέδασαν δημιουργικά, χαλάρωσαν και ξεκουράστηκαν αφήνοντας για λίγο πίσω τους το άγχος της καθημερινότητας.

Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να καλλιεργεί τη σχέση εμπιστοσύνης με τους Αποκλειστικούς της Συνεργάτες, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.


25 Ιαν 2019

Interasco: Εγκαινιάζει τη Νέα Ηλεκτρονική Υπηρεσία Πληροφόρησης Ζημιών

Με ιδιαίτερη χαρά, η Interasco συνεχίζοντας δυναμικά την υλοποίηση έργων που ακολουθούν το ταξίδι που ξεκίνησε στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, παρουσιάζει τη νέα Υπηρεσία Πληροφόρησης Ζημιών, μέσα από τη πλατφόρμα των συνεργατών «My Interasco».

Η νέα αυτή υπηρεσία πληροφόρησης ζημιών, μέσα από το προηγμένο κοινό ηλεκτρονικό περιβάλλον εργασίας, αναβαθμίζει την εμπειρία συνεργασίας με την Interasco, παρέχοντας μοναδικές δυνατότητες και πλεονεκτήματα στους συνεργάτης της.

Η πληροφόρηση ζημιών, που δημιουργήθηκε με βάση τις πραγματικές και σύγχρονες ανάγκες των συνεργατών της Interasco, περιλαμβάνει τις ακόλουθες βασικές λειτουργίες και αφορά όλες τις εκκρεμείς ζημιές, όλων των κλάδων ασφάλισης, εκτός του κλάδου Υγείας και Αστικής Ευθύνης:
  • Πληροφορίες Φιλικού Διακανονισμού (Ημ/νία λήξης ερωτήματος, Ημ/νία Απάντησης & Απάντηση, ο λόγος της τυχόν απόρριψης)
  • Στοιχεία Πραγματογνωμόνων
  • Διακανονιστής Interasco που χειρίζεται τον φάκελο ζημιάς
  • Υπολειπόμενα Έγγραφα για την διεκπεραίωση της Ζημιάς (Οριζόμενα από την Διεύθυνση Αποζημιώσεων)
  • Δυνατότητα επισύναψης εγγράφων προς την Διεύθυνση Αποζημιώσεων
  • Πληροφόρηση για την ύπαρξη Πραγματογνωμοσύνης
  • Εντολή Καταβολής Αποζημίωσης για υπογραφή από τον Δικαιούχο:
    • Εκτύπωση Εντύπου Εξοφλητικής Κατάθεσης Αποζημίωσης 
    • Υπογραφή από τον δικαιούχο / πελάτη 
    • Ηλεκτρονική αποστολή του υπογεγραμμένου Εντύπου στη Διεύθυνση Αποζημιώσεων 
    • Άμεση εξόφληση / κατάθεση αποζημίωσης από την Interasco
Πρόκειται για ένα νέο, σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο για τη δημιουργία του οποίου αξιοποιήθηκαν οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες, εφαρμόστηκαν τα πιο υψηλά στάνταρ/ πρότυπα ασφάλειας και ακολουθήθηκε πρωτότυπη μεθοδολογία.

Βασικός στόχος της νέας αυτής υπηρεσίας είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης των συνεργατών, προσφέροντας:
  • Ευελιξία (σύνδεση του συνεργάτη από οποιοδήποτε σταθερό ή / και ηλεκτρονικό μέσο, με την εφαρμογή My Interasco App)
  • Αυτοματισμός (συντόμευση διαδικασιών, χρόνου ανταπόκρισης και ενημέρωσης, γρήγορη πρόσβαση, φόρτωση και μεταφόρτωση δικαιολογητικών, εύκολη πλοήγηση)
  • Αποτελεσματικότητα (έγκαιρη πληροφόρηση, σωστή καθοδήγηση και εξυπηρέτηση του πελάτη, μείωση χρόνο αναμονής)
Συνολικά, η My Interasco ηλεκτρονική εφαρμογή μετατρέπεται σε ένα «e-office» για τον επαγγελματία διαμεσολαβητή, ενώ η επικοινωνία συνεργάτη – εταιρίας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.

Πέρα από τη νέα αυτή ηλεκτρονική υπηρεσία, η Διεύθυνση Αποζημιώσεων, για την ακόμα καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της, δημιουργεί δυο νέες ηλεκτρονικές διευθύνσεις, σε αντικατάσταση της ενιαίας claims@interasco.gr:
  • Για τον Κλάδου Αυτοκινήτου: Motorclaims@interasco.gr
  • Για όλους τους Κλάδους Ασφάλισης εκτός Αυτοκινήτου & Υγείας: Nonmotorclaims@interasco.gr
Οι νέες υπηρεσίες που συστήνει η Interasco αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της ξεκάθαρης στρατηγικής της, που δεν είναι άλλη από την δέσμευσή της απέναντι στους συνεργάτες της για διασφάλιση και εξασφάλιση του εκσυγχρονισμού τους, της διακράτησης και ανάπτυξής τους, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία.

Σύντομα, στην πλατφόρμα My Interasco, θα λανσαριστεί και η ενότητα Πληροφόρησης Ζημιών του Κλάδου Υγείας.