Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Παρουσίαση Πρώτων Βοηθειών και Βασικής Υποστήριξης Ζωής (Basic Life Support) πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης στο Προσωπικό της INTERLIFE, στο Αμφιθέατρο της έδρας της Εταιρίας την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου.
Πιστοποιημένοι διασώστες / εκπαιδευτές της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης υποστήριξαν την εκδήλωση που περιελάμβανε, εκτός από την προβολή σχετικών βίντεο, ενημέρωση για την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), την αντιμετώπιση πνιγμονής και την πλάγια θέση ασφαλείας, την αντιμετώπιση αιμορραγίας και εγκαυμάτων, την απόφραξη αεραγωγού από ξένο σώμα, την περιποίηση τραυμάτων, τη διαχείριση κακώσεων σπονδυλικής στήλης, την κλήση επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας, την ασφάλεια σκηνής ατυχήματος και το περιεχόμενο του σακιδίου Πρώτων Βοηθειών. Όλοι όσοι συμμετείχαν στην εκδήλωση έλαβαν Βεβαίωση Παρακολούθησης από την ΕΟΔ.
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Υπευθυνότητας της INTERLIFE προς το Ανθρώπινο Δυναμικό της Εταιρίας και της μακρόχρονης χορηγικής συνεργασίας της με την ΕΟΔ.
Τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019, πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας της Interasco Α.Ε.Γ.Α, στην αίθουσα ΔΙΑΣ στο Mediterranean Hotel στη Θεσσαλονίκη, μέσα σ' ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα..
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, ο καθηγητής κ. Γεώργιος Δουκίδης, μέλος της Επιτροπής Ελέγχου της Interasco Α.Ε.Γ.Α ο κ. Δημήτριος Γαλάνης, Νομικός Σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, πάνω από 150 συνεργάτες της από τη Βόρεια Ελλάδα, εκπρόσωποι του Ασφαλιστικού Τύπου καθώς και στελέχη της Εταιρείας.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο κ. Κωνσταντίνος Κοτσιλίνης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ιnterasco Α.Ε.Γ.Α., ο οποίος εμφανίστηκε αισιόδοξος για πορεία ανάπτυξης της εταιρείας και υπογράμμισε ότι η Interasco έχει ήδη αξιοποιήσει και θα συνεχίσει να αξιοποιεί, τις ευκαιρίες που της δίνει η τεχνολογία, πάντα με συνέπεια και υπευθυνότητα προκειμένου να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες και στους συνεργάτες της.
Ο κ. Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco Α.Ε.Γ.Α. διαδεχόμενος στο βήμα τον κ. Κων/νο Κοτσιλίνη, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ασφαλιστική βιομηχανία στην Ελλάδα εστιάζοντας στην Τεχνολογία και στο Κανονιστικό πλαίσιο και τόνισε την ανάγκη της άμεσης προσαρμογής των ασφαλιστικών εταιρειών στις νέες συνθήκες. Όπως χαρακτηριστικά ανάφερε: «Ως εταιρεία έχουμε λάβει την στρατηγική απόφαση να επενδύουμε στην Έρευνα και Ανάπτυξη, πάντα με την υποστήριξη του ομίλου Harel, ώστε να δημιουργούμε τα κατάλληλα εργαλεία για συνεργάτες και πελάτες».
Κλείνοντας, επισήμανε ότι η εταιρεία θα ενισχύσει την παρουσία της στη Β. Ελλάδα και στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη προχωρήσει σε βελτιώσεις προγραμμάτων, τιμολογίων και διεύρυνση του δικτύου συνεργατών.
Η κα Ναταλία Γιαννιού, Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing της Interasco Α.Ε.Γ.Α. αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την αποδοχή και την υποστήριξη τους, στην απόφαση της εταιρείας, να επεκτείνει τις δραστηριότητες της εκτός Αθηνών, ιδρύοντας το πρώτο της υποκατάστημα, πριν από δυο χρόνια, στη γενέτειρα της τη Θεσσαλονίκη, εξέφρασε τη συγκίνηση της για την αναπάντεχη ανταπόκριση τους.
Επιπλέον τόνισε: «Δέσμευσή μας, η διαρκής εξέλιξη και βελτίωση σε όλους τους τομείς, έτσι ώστε η Interasco να αποτελέσει την Ανθρώπινη Εταιρεία που θα στηρίζει με όλα τα σύγχρονα μέσα, πλήρως εναρμονισμένη με όλες τις εξελίξεις στην τεχνολογία, τον Ελεύθερο Διαμεσολαβητή, τον αναντικατάστατο σύμβουλο των ασφαλιστικών αναγκών του πελάτη!»
Οι ομιλίες ολοκληρώθηκαν με τον κ. Παύλο Τριανταφύλλου, Διευθυντή Υποκαταστήματος Θεσσαλονίκης, ο οποίος αναφέρθηκε στη λειτουργία του Υποκαταστήματος τα δυο τελευταία χρόνια και επισήμανε τα εξαιρετικά παραγωγικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τη δημιουργία και την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες.
Στη συνέχεια, για το 2019, όπως δήλωσε: «θα εστιάσουμε στη διεύρυνση των συνεργασιών μας, αναπτύσσοντας εκτός από την υποχρεωτική ασφάλιση του κλάδου Αυτοκινήτων, και τους κλάδους Υγείας, Περιουσίας & Αστικής Ευθύνης που παίζουν και θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της αγοράς μας».
Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν το καθιερωμένο buffet και η βραδιά ολοκληρώθηκε με πολλά χαμόγελα, αισιοδοξία και άριστη διάθεση.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε και φέτος με ένα αυτοκίνητο, τους 15 επιτυχόντες του Διαγωνισμού «Οδήγησε εσύ αυτό το αυτοκίνητο».
Ο συγκεκριμένος Διαγωνισμός,
αφορούσε στο τελευταίο τετράμηνο του 2018 και είχε ως στόχο να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες που θα διακρίνονταν για την παραγωγική τους δραστηριότητα στους Κλάδους Ζωής, Περιουσίας, Ατυχημάτων, Ομαδικών, Μεταφορών και Σκαφών
Η Ευρωπαϊκή Πίστη διοργάνωσε για δεύτερο συνεχόμενο έτος το συγκεκριμένο διαγωνισμό, ο οποίος αγκαλιάστηκε θερμά από τους συνεργάτες της Εταιρίας και αυτή τη χρονιά.
Οι 15 επιτυχόντες που κέρδισαν από ένα αυτοκίνητο «Ευρωπαϊκή Πίστη» και θα διευκολύνουν τις καθημερινές τους μετακινήσεις, διαφημίζοντας
ταυτόχρονα την Εταιρία σε ολόκληρη την Ελλάδα είναι:
Η Ευρωπαϊκή Πίστη
δεσμεύεται να συνεχίσει να υποστηρίζει έμπρακτα το Δίκτυο Πωλήσεών της, πιστή στο όραμά της. Ένα όραμα, που επιτάσσει
μια κοινωνία εργαζομένων που θα ζει, θα δημιουργεί και θα αναπτύσσεται σε συνθήκες ασφάλειας, ανεμπόδιστων προοπτικών εξέλιξης, ιδανικού περιβάλλοντος και δίκαιης ανταμοιβής της προσφοράς τους.
Σε εξαιρετικό κλίμα, με την παρουσία των ανθρώπων της ΔΥΝΑΜΙΣ, κόπηκε η Πρωτοχρονιάτικη πίτα της εταιρίας στα κεντρικά γραφεία της.
Στο πλαίσιο της εορταστικής εκδήλωσης, η εταιρία βράβευσε τα στελέχη που έδειξαν στους τομείς τους, ήθος, συνέπεια και εργατικότητα μέσα στη χρονιά που πέρασε, ενώ τους απένειμε τιμητική πλακέτα, με τους παρευρισκόμενους να τους καταχειροκροτούν.
Την εκδήλωση άνοιξε με τον χαιρετισμό και την ομιλία του ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Εντεταλμένος Σύμβουλος της εταιρίας, κ. Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς, ενώ ακολούθησε η ομιλία του προέδρου του Δ.Σ. κ. Παύλου Γ. Καρακώστα.
Στις ομιλίες τους έκαναν τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και αναφέρθηκαν στα αποτελέσματα της εταιρίας που για μια ακόμα χρονιά ήταν κερδοφόρα. Μίλησαν για το παρελθόν, το παρόν και τα πλάνα για το μέλλον της Εταιρίας.
Ο κ. Δ. Χριστοδουλιάς με κεντρικό μήνυμα: «Η ομάδα νικητής» επικεντρώθηκε στις τέσσερεις βασικές λειτουργίες της εταιρίας που λειτουργούν σε πλήρη εναρμόνιση με το Solvency και που στελεχώνονται από νέους, τεχνοκράτες, επιστήμονες. Μετέφερε επίσης την ικανοποίηση και αισιοδοξία του για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας ενώ αναφέρθηκε στην μετεγκατάσταση της εταιρίας στο νέο, αυτόνομο, ιδιόκτητο κτίριο, στη Λ. Κηφισίας, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο έτος. Ακολούθως επισήμανε «Μέσα σε ένα τοπίο μεγάλων οικονομικών αλλαγών, η Δύναμις ασφαλιστική συνεχίζει να χαράζει μια σταθερή και δυναμική πορεία, να εξελίσσεται και να πρωτοπορεί και αυτό αποτελεί επίτευγμα των ανθρώπων της, με τον επαγγελματισμό, την επιστημονική κατάρτιση και τις προσπάθειες των οποίων, είμαστε έτοιμοι να επιτύχουμε ακόμη υψηλότερους στόχους».
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη των λοιπών κλάδων και κυρίως στη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης στον Έλληνα καταναλωτή, όπως επίσης και στην επένδυση στη μηχανογραφική υποδομή της εταιρίας, η οποία συνεχίζεται, με στόχο την παροχή καινοτόμων λύσεων στους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αλλά και στους ασφαλισμένους.
Ο κ. Π. Καρακώστας τόνισε πως τη «ραχοκοκαλιά» της Ελληνικής οικονομίας ανέκαθεν αποτελούσε ο ιδιωτικός τομέας και πως η ανάκαμψη της οικονομίας μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την στήριξη του.
Στη συνέχεια σε οικογενειακό κλίμα, ακολουθήσε δείπνο στον καταπράσινο χώρο του εστιατορίου My-Park στο κέντρο της Αθήνας, με την βραδιά να ολοκληρώνεται σε κλίμα χαράς και βεβαιότητας ότι το 2019 θα είναι ΔΥΝΑΜΙΚΑ δημιουργικό.
Με άνοδο Εσόδων, και δημιουργία νέων, καινοτόμων Ασφαλιστικών Προγραμμάτων έκλεισε τη Χρήση του 2018 η INTERLIFE ΑΑΕΓΑ, εκπληρώνοντας στο ακέραιο τους στόχους που είχε θέσει για αύξηση Οικονομικών μεγεθών, Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, διατήρηση του υψηλού Δείκτη Φερεγγυότητας, ανανέωση της εμπιστοσύνης των Συνεργατών/Διαμεσολαβητών και επένδυση στο κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρίας.
Πιο αναλυτικά:
Η Χρήση της περασμένης χρονιάς έκλεισε για την Εταιρία με αυξημένα Έσοδα Ασφαλιστικών Εργασιών. Τα Δεδουλευμένα Ασφάλιστρα αυξήθηκαν το 2018 κατά 10,02% (60,85 εκατ. € έναντι 55,31 εκατ. €) και τα εγγεγραμμένα κατά 6,82% (63,06 εκατ. € έναντι 59,04 εκατ. €), ενώ ο στόλος των Ασφαλισμένων Οχημάτων αυξήθηκε κατά 1,07% έναντι της προηγούμενης χρονιάς (333.421 στις 31/12/2018). Επιπλέον, το 2018 αναμένεται να κλείσει με υψηλά λειτουργικά Κέρδη, παρά την πολύ δύσκολη χρονιά για τις αποδόσεις των επενδύσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Συνεπής στην αναπτυξιακή της πορεία, η INTERLIFE αύξησε τις Επενδύσεις της κατά 2,7% σε σχέση με το 2017, με το συνολικό Χαρτοφυλάκιο Επενδύσεων και Διαθεσίμων να ανέρχεται στα 178,8 εκατ. € έναντι 174,08 εκατ. €.
Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν τα Αποθέματα κατά 3,76% (108,6 εκατ. € έναντι 104,66 εκατ. € το 2017) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,65. Τέλος, με βάση το νέο εποπτικό πλαίσιο Solvency II, ο Δείκτης Ελαχίστου (αναγκαίου) Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (MCR) της Εταιρίας αναμένεται να ξεπεράσει το 570%, ενώ ο ιδιαίτερα σημαντικός Δείκτης Απαιτούμενου Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (SCR) αναμένεται να κυμανθεί κοντά στο 170%, υπερβαίνοντας κατά πολύ τους στόχους που είχε βάλει η Εταιρία για το 2018.Με εξαιρετικά ικανοποιητικές αποδόσεις κινείται και το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ,
με τη σωρευτική του απόδοση για την περίοδο 31/12/2015 – 31/12/2018
(τριετία) να ανέρχεται στο 28,19%. Το ΑΚ της INTERLIFE διαχειρίζεται από
το 2009 η ALPHA TRUST.
Σε ότι αφορά την Παραγωγή νέων Προϊόντων το “LIFE Care”, το “BONUS x5” και το ανανεωμένο “Υγεία MAXIMUM” είναι τα τρία νέα Προγράμματα Υγείας που σχεδίασε το 2018 η INTERLIFE Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση για Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας των πολιτών. Επιπλέον, πρόσφατα δημιούργησε το Υγεία OPTIMUM, ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Υγείας, με γνώμονα τις ανάγκες των ασφαλιζομένων για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές.
Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς», στο πλαίσιο του οποίου στηρίζει το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, το Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, την «ΕΛΕΠΑΑΠ», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Καρπάθου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού - ΚΜΟΠ (για το πρόγραμμα «Live Without Bullying»), τους Γιατρούς του Κόσμου, το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αθλητικά Σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ για άλλη μια χρονιά προχώρησε στην παροχή 6 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.
Η συνεχής έξαρση του ιού της γρίπης στην χώρα μας και τα νέα θανατηφόρα κρούσματα, κάνουν επιτακτική την ανάγκη να λάβουμε όλοι μας επιπλέον μέτρα πρόληψης, αλλά και να γνωρίζουμε και να φροντίζουμε στο να μην την βοηθάμε να εξαπλωθεί και να διαδοθεί και σε άλλα άτομα.
Ειδικά εάν νοσήσουμε εμείς ή κάποιο από τα μέλη της οικογένειας μας, υπάρχουν τρόποι να περιορίσουμε την εξάπλωσή της και να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας.
Ποιες είναι όμως οι ενδεδειγμένες ενέργειες όταν διαπιστώσουμε ότι έχουμε κολλήσει γρίπη;
1. Καλό είναι να παραμένουμε στο σπίτι να ξεκουραζόμαστε και να αποφεύγουμε επαφές με άλλα άτομα 2. Να πλένουμε συχνά τα χέρια μας 3. Να παίρνουμε φάρμακα μόνο για τα συμπτώματα 4. Να καλύπτουμε με το χέρι μας το βήχα και το φτέρνισμα μας
5. Να κοιμόμαστε και να ξεκουραζόμαστεαρκετά
6. Να καθαρίζουμε και να απολυμαίνουμε συχνά τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε
7. Να φροντίζουμε να πίνουμε υγρά και να είμαστε ενυδατωμένοι 8. Να αποφεύγουμε τη σωματική επαφή με τους γύρω μας
9. Να φοράμε μάσκα προσώπου αν στο χώρο βρίσκονται και άλλα άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες (μωρά, ηλικιωμένοι κλπ)
10. Να μείνουμε τουλάχιστον 24ώρες χωρίς πυρετό προτού επιστρέψουμε στην εργασία μας ή στο σχολείο τα παιδιά
Εάν τα συμπτώματα παραμένουν πάνω από 7 ημέρες πρέπει άμεσα να συμβουλευτούμε τον γιατρό μας ή να μεταβούμε άμεσα στο πλησιέστερο κέντρο υγείας, κλινική ή νοσοκομείο για περαιτέρω έλεγχο και αντιμετώπιση.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, επενδύοντας στις νέες τεχνολογίες,προχώρησε στη δημιουργία του ΜΙΝΕΤΤΑ App, ενός ανανεωμένου Mobile Application, παρέχοντας στον χρήστη ένα σύνολο χρήσιμων λειτουργιών.
Πιο συγκεκριμένα μέσω του ΜΙΝΕΤΤΑ App (διαθέσιμο δωρεάν σε iOS και Android) ο ασφαλισμένος μπορεί - μεταξύ άλλων - να:
Συνδεθεί άμεσα στο my minetta, έχοντας –– πρόσβαση στα στοιχεία του ασφαλιστικού του διαμεσολαβητή, καθώς και εικόνα των συμβολαίων του.
Προχωρήσει σε αποστολή φωτογραφιών ή βίντεο, μέσω φορητών συσκευών (smartphones, tablets) για προασφαλιστικό έλεγχο, επιταχύνοντας με αυτόν τον τρόπο τις διαδικασίες για τη σύναψη ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Συνδεθεί στο pay.minetta.gr πληρώνοντας το συμβόλαιο του ακόμα και σε άτοκες δόσεις.
Εντοπίσει το πλησιέστερο, συνεργαζόμενο με τη ΜΙΝΕΤΤΑ, συνεργείο στην κάθε περιοχή.
Ενημερωθεί για τα οφέλη που του παρέχει η Εταιρεία μέσω της Κάρτας Προνομιών ΜΙΝΕΤΤΑ.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ θα συνεχίσει να αξιοποιεί την τεχνολογία, σκοπεύοντας στην αδιάλειπτη βελτίωση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης προς τους ασφαλισμένους, αλλά και προς το δίκτυο των συνεργαζόμενων διαμεσολαβητών της.
Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για iOS (https://itunes.apple.com/us/app/minetta-app/id1447220981?mt=8)
Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για Android (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rdc.Minetta)
Παγκόσμια ημέρα κατά του καρκίνου χθες 4 Φεβρουαρίου και λίγες ημέρες νωρίτερα -στις 22 Ιανουαρίου- η INTERAMERICAN και η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC οργάνωσαν μία ακόμη εκδήλωση ενημέρωσης εργαζομένων και συνεργατών, στη σειρά των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών για την πρόληψη, με θέμα τον γυναικολογικό καρκίνο και τον καρκίνο του μαστού και ομιλητές επιστημονικούς συνεργάτες και ιατρούς της κλινικής. Τις παρουσιάσεις και τη συζήτηση κατά την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της INTERAMERICAN, συντόνισε ο Αντώνης Γερονικολάου, Γενικός Διευθυντής της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLΙNIC.
Για τον γυναικολογικό καρκίνο: ενδομήτριο, τραχήλου μήτρας, κόλπου και αιδοίου, μίλησε ο Μάριος Μαρκόπουλος, μαιευτήρας – γυναικολόγος – ενδοσκοπικός χειρουργός, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνεργάτης της κλινικής. Όπως επεσήμανε, «οι γυναικολογικοί καρκίνοι περιλαμβάνουν διάφορες μορφές με ξεχωριστά χαρακτηριστικά και διαφορετική πρόγνωση. Η λεπτομερής ενημέρωση για τα ειδικά γνωρίσματα (παράγοντες κινδύνου, σημεία και συμπτώματα) κάθε μορφής καρκίνου και η συμμετοχή των γυναικών στις προτεινόμενες μεθόδους πρόληψης αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις της αποτελεσματικής πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης των καρκίνων του γυναικείου γεννητικού συστήματος».
Στη συνέχεια η Αικατερίνη Μανίκα, γενική χειρουργός και χειρουργός μαστού, εξειδικευμένη στη χειρουργική ογκολογία και ογκοπλαστική χειρουργική μαστού, διευθύντρια του Κέντρου Μαστού της κλινικής, μίλησε για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση στον καρκίνο του μαστού, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης και της εξατομικευμένης θεραπείας. Για τον καρκίνο του μαστού, κλειδί επιτυχίας τόσο στη διάγνωση όσο και τη θεραπεία είναι η εφαρμογή των κατευθυντηρίων οδηγιών που παρέχονται ανάλογα με την ηλικία και το ατομικό και οικογενειακό ιστορικό κάθε γυναίκας, με γνώμονα την πρόληψη».
Ακολούθησε η ομιλία της Μαίρης Μακροδήμου, συνεργάτιδος της κλινικής, εξειδικευμένης στην πλαστική και επανορθωτική χειρουργική, με θέμα την ογκοπλαστική χειρουργική αποκατάσταση μετά από μαστεκτομή. Η ομιλήτρια παρατήρησε πως «ο καρκίνος του μαστού οδηγεί το 80% των ασθενών να υποβληθούν σε ογκοπλαστική επέμβαση, σταδίου και τύπου του καρκίνου, ενώ το 20% των ασθενών θα χρειαστούν αποκατάσταση του μαστού. Το 2016 σε μελέτη μετανάλυσης η αποκατάσταση αναδείχτηκε στατιστικά σημαντική για την αποδοχή του προβλήματος και τη βελτίωση της εικόνας και ψυχικής υγείας των ασθενών, ενώ συνέβαλε και στην αίσθηση υπέρβασης της νόσου».
Τέλος, η Μαρία Αβούρη, ακτινοδιαγνώστρια, διευθύντρια Ακτινολογικού Τμήματος της κλινικής, μίλησε για την ολοκληρωμένη απεικονιστική διερεύνηση και αποτελεσματική διάγνωση των παθήσεων του μαστού, αναπτύσσοντας τα θέματα των διαγνωστικών μεθόδων αλλοιώσεων μαστού, με σύντομη περιγραφή και εστίαση στις πλέον διαδεδομένες μεθόδους -screening μαστογραφία και υπερηχογράφημα μαστού- οι οποίες εφαρμόζονται ευρέως στον κατοχυρωμένο από τους διεθνείς οργανισμούς υγείας προληπτικό έλεγχο για τις παθήσεις του μαστού.
H ΑΧΑ εγκαινίασε στο 17ο διαμέρισμα του Παρισιού το νέο παγκόσμιο κέντρο της για την καινοτομία, τα δεδομένα και τις αναδυόμενες τεχνολογίες
Αποδεικνύοντας τη στρατηγική της επικέντρωση στην τεχνολογία και την καινοτομία, η ΑΧΑ δημιούργησε το «Java», το παγκόσμιο κέντρο καινοτομίας της, το οποίο αποτελεί έναν agile χώρο τεχνολογίας, σχεδιασμένο με σεβασμό προς το περιβάλλον. Στόχος του είναι να προωθήσει νέες μεθόδους εργασίας και να φιλοξενήσει όλα τα νεοσύστατα τμήματα καινοτομίας και τεχνολογίας του Ομίλου.
ΑΧΑ Next και ΑΧΑ REV: 2 κύριοι σταθμοί για την ενδυνάμωση της καινοτομίας
Από το 2015 η ΑXA ενισχύει τις προσπάθειές της για καινοτομία μέσα από ένα ολοκληρωμένο παγκόσμιο οικοσύστημα, για το οποίο έχει ήδη επενδύσει πάνω από 1 δις ευρώ.
Η 1η Ιανουαρίου σηματοδότησε έναν σημαντικό σταθμό σε αυτή την παγκόσμια στρατηγική του Ομίλου, καθώς συστήθηκε επίσημα η ΑΧΑ Next, μία νέα εταιρεία, αφιερωμένη στην καινοτομία και τη δημιουργία νέων υπηρεσιών και επιχειρηματικών μοντέλων, για την ενδυνάμωση της ασφαλιστικής κάλυψης. Κύριοι τομείς δραστηριότητας της ΑΧΑ Next είναι η Υγεία, η Platform Economy, η επιχειρηματική συνέχεια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η κινητικότητα (mobility).
Παράλληλα, ο παγκόσμιος ηγέτης προχώρησε στη δημιουργία της AXA REV (Research, Engineering & Vision), μίας ομάδας που συνδυάζει αφενός τις ενέργειες του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, αφετέρου την τεχνογνωσία στην επεξεργασία δεδομένων, τις πλατφόρμες και τις αναδυόμενες τεχνολογίες. Κύρια επιδίωξη της συγκεκριμένης δομής είναι η δημιουργία ενός πλαισίου για την καλύτερη διαχείριση δεδομένων (data management), στηρίζοντας τις Εταιρείες του Ομίλου ΑΧΑ και προάγοντας την ευρεία διάδοση νέων τεχνολογιών, όπως της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Block Chain και του Internet of Things (IoT).
Σε Μεγάλο Ευεργέτη των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος ανακηρύχθηκε η Εθνική Ασφαλιστική με την απονομή τιμητικής πλακέτας, ως ένδειξη ελάχιστης τιμής και ευγνωμοσύνης για την αμέριστη αγάπη και ευαισθησία της Εταιρείας προς τα παιδιά.
Επί 17 συνεχή χρόνια, η Εθνική Ασφαλιστική στηρίζει έμπρακτα τα Παιδικά Χωριά SOS, προσφέροντας - μεταξύ άλλων - δωρεάν ασφάλιση όλων των ακινήτων του διεθνούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού σε όλη την Ελλάδα.
Η τιμητική
πλακέτα απονεμήθηκε στα γραφεία της Εθνικής Ασφαλιστικής, από τον
Γενικό Γραμματέα και τον Γενικό Διευθυντή των Παιδικών Χωριών SOS, κκ.
Κωνσταντίνο Σουρίκα και Γιώργο Πρωτόπαπα, στον Πρόεδρο και στον
Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εθνικής Ασφαλιστικής, κκ. Χριστόφορο Σαρδελή
και Σταύρο Κωνσταντά.
«Η πλακέτα αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την Εθνική Ασφαλιστική. Ωστόσο η αγάπη και η στήριξή μας απέναντι σε μια τόσο ευάλωτη κοινωνική ομάδα όπως είναι τα παιδιά, ήταν, είναι και θα είναι πέρα από διακρίσεις και βραβεύσεις, καθώς έχει να κάνει με το αίσθημα ευθύνης, που χαρακτηρίζει την Εταιρεία μας, απέναντι στην κοινωνία» δήλωσε ο κ. Σαρδελής.