20 Ιουλ 2020
Ευρωπαϊκή Πίστη: Ολοκληρωμένη παροχή ηλεκτρονικής εκπαίδευσης με την εταιρική πλατφόρμα iLearn³
Η Ευρωπαϊκή Πίστη,
επενδύοντας στη δια βίου μάθηση των
ανθρώπων της, συνεχίζει να αναπτύσσει
εκπαιδευτικά μαθήματα και σεμινάρια
μέσω της ειδικής πλατφόρμας ηλεκτρονικής
εκπαίδευσης ilearn³ που έχει δημιουργήσει,
τα οποία ανταποκρίνονται στις
εξειδικευμένες ανάγκες του Δικτύου
Πωλήσεων και των εργαζομένων της.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω
του iLearn³,
δίνεται η δυνατότητα στο προσωπικό και
στους συνεργάτες της Εταιρίας, τόσο για
live,
όσο και για ασύγχρονη εκπαίδευση, ώστε
να μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά
τους οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, χωρίς
χρονικούς ή γεωγραφικούς περιορισμούς.
Ακόμα, με τη χρήση της πλατφόρμας
ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, εξασφαλίζεται
η ποιότητα των μαθημάτων και ο ενιαίος
τρόπος εκμάθησης, αφού όλοι οι
εκπαιδευόμενοι παρακολουθούν το ίδιο
τυποποιημένο εκπαιδευτικό υλικό.
Αξίζει να σημειωθεί, πως
η προετοιμασία των Ασφαλιστικών
Διαμεσολαβητών για τις εξετάσεις άδειας
ασκήσεως επαγγέλματος, διενεργείται
σχεδόν κατά αποκλειστικότητα, μέσω της
online
πλατφόρμας της Εταιρίας, η οποία μάλιστα
παρέχει τη δυνατότητα στον υποψήφιο,
να λειτουργεί σε περιβάλλον πλήρους
προσομοίωσης των εξετάσεων.
H
μακροχρόνια εμπειρία της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή
Πίστη στην ανάπτυξη της ηλεκτρονικής
εκπαίδευσης, εξασφάλισε στην Εταιρία
τη δυνατότητα να δημιουργήσει ένα νέο
κύκλο εκπαιδεύσεων για το Δίκτυο Πωλήσεών
της στην κατηγορία των “Soft
Skills”,
με ονομασία «Ολοκληρωμένος Κύκλος στις
Τεχνικές Πωλήσεων».
Για την Ευρωπαϊκή Πίστη
η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων της,
αποτελεί βασικό άξονα του στρατηγικού
της σχεδιασμού και έναν από τους
σημαντικότερους πυλώνες της εξέλιξής
της.
Οι 9 περιπτώσεις που είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας για να αποφύγεις το πρόστιμο των 150 ευρώ
20.7.20
Μάσκα Προστασίας, Μέτρα προφύλαξης, Πρόστιμο, Σούπερ Μάρκετ, Υγεία, Υποχρεωτική χρήση, Υφασμάτινη μάσκα, Covid-19
No comments
Τα σούπερ μάρκετ έρχονται να προστεθούν στη λίστα με τους χώρους που είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας, ως μέτρo προστασίας από τον Covid-19.
Θυμίζουμε πως μέχρι πρότινος η χρήση μάσκας για τους πελάτες των σούπερ μάρκετ ήταν προαιρετική με ισχυρή σύσταση. Αυτό όμως μετά την τελευταία αύξηση των κρουσμάτων άλλαξε και η χρήση της έχει γίνει υποχρεωτική και στα σούπερ μάρκετ.
Το πρόστιμο για τους παραβάτες ανέρχεται στα 150 ευρώ.
Αναλυτικότερα, υποχρεωτική είναι πλέον η χρήση μάσκας κατά την είσοδό σας και για όσο χρονικό διάστημα παραμένετε σε:
Θυμίζουμε πως μέχρι πρότινος η χρήση μάσκας για τους πελάτες των σούπερ μάρκετ ήταν προαιρετική με ισχυρή σύσταση. Αυτό όμως μετά την τελευταία αύξηση των κρουσμάτων άλλαξε και η χρήση της έχει γίνει υποχρεωτική και στα σούπερ μάρκετ.
Το πρόστιμο για τους παραβάτες ανέρχεται στα 150 ευρώ.
Αναλυτικότερα, υποχρεωτική είναι πλέον η χρήση μάσκας κατά την είσοδό σας και για όσο χρονικό διάστημα παραμένετε σε:
- Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
- Ταξί
- Πλοία
- Αεροπλάνα
- Σούπερ Μάρκετ
- Νοσοκομεία
- Ιατρεία
- Διαγνωστικά Κέντρα
- Κέντρα Αισθητικής
17 Ιουλ 2020
Η Groupama Ασφαλιστική παρουσιάζει το πρώτο AI ChatBot στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
17.7.20
Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστική αγορά, Ελλάδα, Εξυπηρέτηση, Πελάτες, AI Chatbot, Groupama Ασφαλιστική
No comments
Από τις αρχές του έτους, η Groupama Ασφαλιστική έχει ενισχύσει την εμπειρία εξυπηρέτησης των επισκεπτών στον ιστότοπό της με τη χρήση ειδικού λογισμικού, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση. Το Chatbot της Groupama Ασφαλιστική, αποτελεί μία καινοτόμα, διαδραστική και ταυτόχρονα πρωτοποριακή -για τα δεδομένα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς- λύση επικοινωνίας, η οποία είναι διαθέσιμη οποτεδήποτε χρειαστεί, χωρίς καθυστερήσεις.
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών, το chatbot αντιλαμβάνεται την πρόθεση του χρήστη, όταν αυτός πληκτρολογεί την ερώτησή του, και τον κατευθύνει έτσι ώστε να λάβει απάντηση στο ερώτημά του. Έτσι, ένας πελάτης μπορεί να ενημερωθεί εύκολα και άμεσα για το συμβόλαιό του- ακόμη και εκτός ωραρίου- με μία απλή συζήτηση με το chatbot.
Το νέο αυτό λογισμικό εξυπηρετεί πλήρως όλους τους πελάτες συμβολαίου Αυτοκινήτου, Ζωής και Πυρός, ενώ παράλληλα, λειτουργεί ως σύγχρονος πλοηγός για τους υποψήφιους πελάτες στην αναζήτησή τους για το κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης. Στις δυνατότητές του περιλαμβάνεται ακόμα η απάντηση σε συχνά ερωτήματα, αλλά και η ζωντανή σύνδεση με εκπρόσωπο ή με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Μέχρι σήμερα, το ChatBot της Groupama Ασφαλιστική έχει εκτελέσει σχεδόν 20.000 επικοινωνίες, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από 6.000 χρήστες.
Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητα του συγκεκριμένου μέσου εξυπηρέτησης, έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της εφαρμογής του. Σύντομα, θα μπορεί να επικοινωνεί στους υποψήφιους πελάτες μηχανισμούς τιμολόγησης για προγράμματα Αυτοκινήτου και Πυρός, ενώ η χρήση του θα επεκταθεί και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας, όπως τα αντίστοιχα παράθυρα διαλόγων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ήδη από το 2021, θα δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης από το chatbot και ξενόγλωσσων χρηστών, καθώς προγραμματίζεται η ανακοίνωση της αγγλόφωνης εκδοχής του.
Η Groupama Ασφαλιστική, επενδύει σταθερά στις νέες τεχνολογίες προς όφελος των πελατών της, κάνοντας ταυτόχρονα την ασφάλιση απλή. Με το ChatBot εκμεταλλεύεται δυναμικά τις παγκόσμιες τάσεις στον τομέα της ασφάλισης και, για μία ακόμα φορά, πρωτοπορεί για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.
15 Ιουλ 2020
Ασφαλιστικός Γονέας: Επιστροφή ασφαλίστρων στους κατόχους του προγράμματος για το Α’ Εξάμηνο του 2020
Η Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε για το Α’ Εξάμηνο του 2020 τους κατόχους του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, με ποσό που αγγίζει τις €420.000.
Το συγκεκριμένο ποσό αφορά σε επιστροφή ασφαλίστρων, την οποία οι κάτοχοι του προγράμματος εξασφαλίζουν πραγματοποιώντας απλά τις καθημερινές τους αγορές από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Το συγκεκριμένο ποσό αφορά σε επιστροφή ασφαλίστρων, την οποία οι κάτοχοι του προγράμματος εξασφαλίζουν πραγματοποιώντας απλά τις καθημερινές τους αγορές από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, έχει αναπτύξει ένα ευρύ πανελλαδικό δίκτυο συνεργαζόμενων με τον Ασφαλιστικό Γονέα επιχειρήσεων, το οποίο διευρύνεται συνεχώς μέσω νέων συνεργασιών.
Ενδεικτικά, στο πρόγραμμα συμμετέχουν πάνω από 100 επιχειρήσεις όπως: Σκλαβενίτης, Μασούτης, Revoil, EKO, BP, Πλαίσιο, Market In, Notos, Sephora, Vodafone, Pet City κ.α., μέσω των οποίων οι κάτοχοι του προγράμματος μπορούν να διαμορφώσουν οι ίδιοι, ανάλογα με τις καθημερινές τους αγορές:
• Τα ασφάλιστρα που καταβάλλουν σε οποιοδήποτε υπάρχον ή μελλοντικό ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
• Τις δωρεάν αγορές στην οικογένειά τους, σε περίπτωση νοσοκομειακής περίθαλψης ή απώλειας ζωής από ατύχημα μέχρι και για 12 μήνες.
• Τα ασφάλιστρα που καταβάλλουν σε οποιοδήποτε υπάρχον ή μελλοντικό ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
• Τις δωρεάν αγορές στην οικογένειά τους, σε περίπτωση νοσοκομειακής περίθαλψης ή απώλειας ζωής από ατύχημα μέχρι και για 12 μήνες.
Για να αποκτήσει κάποιος το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας ή για να δει περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να επισκεφθεί το www.asfalistikosgoneas.gr, να κατεβάσει δωρεάν το App του προγράμματος, ή να απευθυνθεί σε έναν από τους 5.500 συνεργάτες της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη σε ολόκληρη την Ελλάδα.
14 Ιουλ 2020
Κέρδη κατέγραψε το Αμοιβαίο Κεφάλαιο της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. το πρώτο εξάμηνο του 2020
14.7.20
2020, Α' Εξάμηνο, Αμοιβαίο Κεφάλαιο, Απόδοση, Δύναμις Ασφαλιστική, Δύναμις Global Μικτό, Κέρδη
No comments
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, το Αμοιβαίο Κεφάλαιο της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., «Δύναμις Global Μικτό» είναι το μοναδικό μεταξύ 48 άλλων Αμοιβαίων Κεφαλαίων της κατηγορίας του, που κατέγραψε κέρδη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.
Η σταθερότητα σε συνδυασμό με την ανταγωνιστική του απόδοση διατηρούν το «Δύναμις Global Μικτό» στην κορυφή. H απόδοση +1,02% που σημειώθηκε από 1/1 έως 30/6/2020, εν μέσω μιας ιδιαίτερης οικονομικής συγκυρίας, καθώς και η σωρευτική απόδοση πενταετίας, ύψους 41,35%, έρχεται να επιβεβαιώσει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων που κατέχει από τον διεθνή χρηματοπιστωτικό οίκο αξιολόγησης, Morningstar®.
Το Αμοιβαίο Κεφάλαιο «Δύναμις Global Μικτό», με την καθοδήγηση της Alpha Asset Management και την παρακολούθηση της Επενδυτικής Επιτροπής της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του επενδυτικού κοινού.
Μία διαχρονική μορφή επένδυσης από μια εταιρία που επιτελεί με συνέπεια το λειτούργημα της ασφάλισης για πάνω από 40 χρόνια.
Η σταθερότητα σε συνδυασμό με την ανταγωνιστική του απόδοση διατηρούν το «Δύναμις Global Μικτό» στην κορυφή. H απόδοση +1,02% που σημειώθηκε από 1/1 έως 30/6/2020, εν μέσω μιας ιδιαίτερης οικονομικής συγκυρίας, καθώς και η σωρευτική απόδοση πενταετίας, ύψους 41,35%, έρχεται να επιβεβαιώσει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων που κατέχει από τον διεθνή χρηματοπιστωτικό οίκο αξιολόγησης, Morningstar®.
Το Αμοιβαίο Κεφάλαιο «Δύναμις Global Μικτό», με την καθοδήγηση της Alpha Asset Management και την παρακολούθηση της Επενδυτικής Επιτροπής της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του επενδυτικού κοινού.
Μία διαχρονική μορφή επένδυσης από μια εταιρία που επιτελεί με συνέπεια το λειτούργημα της ασφάλισης για πάνω από 40 χρόνια.
Ευχαριστήρια επιστολή ΕΚΑΒ για δωρεά Interasco
14.7.20
Δωρεά, Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας, ΕΚΑΒ, Ευχαριστήρια επιστολή, Υγεία, Interasco ΑΕΓΑ
No comments
Με επιστολή του προς τη Διοίκηση της Interasco, ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ Νικόλαος Παπαευσταθίου εκφράζει τις ευχαριστίες του ΕΚΑΒ για τη δωρεά της εταιρείας.
Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:
"Εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας, για τη σημαντική δωρεά της εταιρείας σας αναφορικά με την κάλυψη βασικών αναγκών του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας.
Η παρούσα επιστολή αποτελεί ελάχιστη ένδειξη εκτιμήσεως έναντι της αξιόλογης και αξιέπαινης πράξης σας, μίας πράξης προσφοράς που, ειδικά τη σημερινή εποχή, θα πρέπει να αναδεικνύεται ώστε να γνωρίζουν όλοι ποιοι στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια νευραλγικών φορέων της δημόσιας υγείας, όπως αυτός του ΕΚΑΒ. Τέτοιου είδους χειρονομίες αντικατοπτρίζουν τον αλτρουισμό αλλά και την αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας, απαραίτητα στοιχεία για την εξέλιξη της σημερινής κοινωνίας. Για εμάς στο ΕΚΑΒ, τέτοιου είδους προσφορά, αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των προσπαθειών μας (πολλές φορές κάτω από δύσκολες τεχνικό-οικονομικές συνθήκες) για τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης όλων των ανθρώπων που χρήζουν παροχής επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας."
Η παρούσα επιστολή αποτελεί ελάχιστη ένδειξη εκτιμήσεως έναντι της αξιόλογης και αξιέπαινης πράξης σας, μίας πράξης προσφοράς που, ειδικά τη σημερινή εποχή, θα πρέπει να αναδεικνύεται ώστε να γνωρίζουν όλοι ποιοι στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια νευραλγικών φορέων της δημόσιας υγείας, όπως αυτός του ΕΚΑΒ. Τέτοιου είδους χειρονομίες αντικατοπτρίζουν τον αλτρουισμό αλλά και την αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας, απαραίτητα στοιχεία για την εξέλιξη της σημερινής κοινωνίας. Για εμάς στο ΕΚΑΒ, τέτοιου είδους προσφορά, αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των προσπαθειών μας (πολλές φορές κάτω από δύσκολες τεχνικό-οικονομικές συνθήκες) για τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης όλων των ανθρώπων που χρήζουν παροχής επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας."
10 Ιουλ 2020
INTERLIFE Magazine: Τεύχος Ιουνίου 2020
Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Ιούνιο 2020 είναι διαθέσιμη online.
Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
- Editorial: Η χώρα γερνά
- Εταιρικά νέα: Υπερδιπλασιασμός Κερδών το 2019
- Εταιρικά νέα: Μέτρα Πρόληψης και Προστασίας έναντι του COVID-19
- Εταιρικά νέα: Διαδικασία Πληρωμής Αποζημιώσεων
- Εταιρικά νέα: Νέα προγράμματα Ομαδικής Ταξιδιωτικής Ασφάλισης GROUP TRAVEL Care
- Εταιρικά νέα: Νέο Πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας Medical HELP
- 33ο Ασφαλιστικό Συνέδριο Θεσσαλονίκης: Η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση στη μετα-COVID εποχή
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Υιοθέτηση Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η INTERLIFE χορηγός του ναυταθλητισμού
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Προσφορά τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες
- Το Δίκτυο Μας: Asfalistra24.gr
- Αγορά: COVID-19 - Επιπτώσεις στις Ασφαλιστικές Εταιρείες
- Οικονομία: Η επόμενη μέρα
8 Ιουλ 2020
Η Groupama Ασφαλιστική σταθερά στο πλευρό του Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή»
8.7.20
ΑΜΕΑ, Αναπηρικά αμαξίδια, Πρόληψη, Στήριξη, Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή», Τροχαία ατυχήματα, Groupama Ασφαλιστική
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο των δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνεχίζει να στηρίζει εμπράκτως το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή», συνεισφέροντας στην αγορά των απαραίτητων αναπηρικών αμαξιδίων.
Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» -από το 2015- προσφέρει σημαντικά στην κοινωνία, τόσο στον τομέα της πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων όσο και της αρωγής ανηλίκων και ενηλίκων με σοβαρά κινητικά προβλήματα. Ωστόσο, ο σύλλογος, ο οποίος συνέδεσε στη συνείδηση όλων μας τη συλλογή πλαστικών καπακιών με την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων και την έννοια της ανακύκλωσης με αυτήν της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, έχει βρεθεί σε οικονομική δυσχέρεια μετά την πρόσφατη πανδημία.
Η Groupama Ασφαλιστική, με αίσθημα ευγνωμοσύνης, δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό του Συλλόγου «Αγάπη για Ζωή», αλλά και άλλων οργανώσεων που επλήγησαν ανεπανόρθωτα από την πανδημία και χρήζουν άμεσης στήριξης για να μπορέσουν να συνεχίσουν το κοινωνικό τους έργο.
2 Ιουλ 2020
Interasco: Παρουσίασε τα Νέα Προγράμματα Κλάδου Υγείας, με την ονομασία CARE 4U
2.7.20
Νέα ασφαλιστικά προγράμματα, Παρουσίαση, Προγράμματα Υγείας, Υγεία, CARE 4U, Interasco ΑΕΓΑ, Webinar
No comments
Την
Τρίτη 30 Ιουνίου 2020, πραγματοποιήθηκε από την Interasco Α.Ε.Γ.Α. η
παρουσίαση των νέων Προγραμμάτων Κλάδου Υγείας, με την ονομασία CARE 4U.
H επιτυχία αλλά και το ενδιαφέρον των διαμεσολαβητών ήταν απόλυτα εμφανής, αφού πάνω από 180 συνεργάτες πανελλαδικά συμμετείχαν στη συγκεκριμένη Webinar παρουσίαση.
H επιτυχία αλλά και το ενδιαφέρον των διαμεσολαβητών ήταν απόλυτα εμφανής, αφού πάνω από 180 συνεργάτες πανελλαδικά συμμετείχαν στη συγκεκριμένη Webinar παρουσίαση.
Παράλληλα και μέχρι τα τέλη Ιουλίου είναι ήδη προγραμματισμένες 15 ακόμα webinar εκπαιδευτικές παρουσιάσεις στα προϊόντα των κλάδων αυτοκινήτων, υγείας, περιουσίας, αστικών ευθυνών καθώς και διαδικασιών / οδηγιών του Portal “My Interasco Agent”, με τη συμμετοχή περίπου 600 συνεργατών.
Με τους ίδιους ρυθμούς, το ίδιο ενδιαφέρον και με ακόμα περισσότερο ζήλο οι παρουσιάσεις θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται από τα εξειδικευμένα στελέχη της Interasco, τα οποία διαθέτουν τεχνογνωσία και τεράστια εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο, μέχρι το τέλος του έτους 2020.
Η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing κα Ναταλία Γιαννιού, επισήμανε ότι,
«Η Interasco συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους της και να στηρίζει το κάθε τους βήμα.
Παρέχουμε σύγχρονες λύσεις, κατάλληλες δομές και όλα τα απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία τα οποία εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των συνεργατών μας και παράλληλα διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και ενδυναμώνουν τη σχέση τους με τους ασφαλισμένους πελάτες.
Θεωρούμε ότι με αυτούς τους τρόπους ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τις μεταξύ μας σχέσεις και θεμελιώνουμε την αμοιβαία εμπιστοσύνη.»
30 Ιουν 2020
“MEDICAL Help”: Νέο Πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας από την INTERLIFE
30.6.20
Ασφαλισμένοι, Πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας, Υγεία, Υγειονομική μεταφορά, Interlife, MEDICAL Help
No comments
Η δυναμική παρουσία της INTERLIFE Ασφαλιστικής στον Κλάδο Βοηθείας ενισχύεται περαιτέρω με το νέο Πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας MEDICAL Help που δημιούργησε στοχεύοντας να απαντήσει στις ανάγκες της εποχής για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές.
Η κάλυψη Ιατρικής Βοήθειας MEDICAL Help αποτελεί μια πολύτιμη και εξαιρετικής σημασίας παροχή καθώς ο ασφαλισμένος, σε περίπτωση έκτακτης και σοβαρής ανάγκης, εξασφαλίζει την έγκαιρη μεταφορά του σε Νοσοκομείο, από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεται.
Με ιδιαίτερα προσιτό κόστος - 10 ευρώ για ένα άτομο έως 30 ευρώ για 4μελή οικογένεια ετησίως - έχει στη διάθεσή του σύγχρονα μέσα μεταφοράς και ιατρικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας. Η υγειονομική μεταφορά λόγω Αιφνίδιας Ασθένειας ή Ατυχήματος, πραγματοποιείται έγκαιρα και με ασφάλεια, με ασθενοφόρο ή ελικόπτερο ή ιδιωτικό αεροπλάνο, πάντα συνοδεία έμπειρου και εξειδικευμένου ιατρικού προσωπικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρόγραμμα MEDICAL Help παρέχει την κάλυψη αεροδιακομιδής λόγω COVID-19 με ειδικό πιστοποιημένο αεροσκάφος.
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, το Πρόγραμμα διαθέτει 24ωρο Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο 365 ημέρες τον χρόνο, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα της εταιρίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρόγραμμα MEDICAL Help παρέχει την κάλυψη αεροδιακομιδής λόγω COVID-19 με ειδικό πιστοποιημένο αεροσκάφος.
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, το Πρόγραμμα διαθέτει 24ωρο Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο 365 ημέρες τον χρόνο, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα της εταιρίας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)