>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

8 Φεβ 2022

Groupama Ασφαλιστική: Πιστοποιήθηκε με ISO 27001 & ISO 27701


  • Το ISO 27001 αφορά την πιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών
  • Το ISO 27701 αφορά τη Διαχείριση Προσωπικών Δεδομένων


Η Groupama Ασφαλιστική έλαβε τις δύο κορυφαίες διεθνείς πιστοποιήσεις ISO 27001 & ISO 27701 για την αποτελεσματική παρακολούθηση και συντονισμό ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών & Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, μετά από επιτυχή έλεγχο που διενεργήθηκε από ανεξάρτητο οργανισμό ελέγχου και επιθεώρησης.

Σήμερα, η πλειοψηφία των οργανισμών στηρίζεται σε συστήματα πληροφοριών για να υποστηρίξουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες και δραστηριότητές τους. Είναι επομένως κρίσιμο να μπορούν να διασφαλίσουν την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών, την ορθή επεξεργασία και ακεραιότητα των δεδομένων που έχουν στην κατοχή τους, καθώς και να βελτιώνουν τη διαθεσιμότητα των συστημάτων πληροφορικής που χρησιμοποιούν. Μόνο ο πραγματικά αποτελεσματικός συντονισμός των ανθρώπων, των διαδικασιών και των συστημάτων μπορεί να αποτελέσει ασφαλές κριτήριο επιτυχίας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων.

Με τις νέες της πιστοποιήσεις, η Groupama Ασφαλιστική αποδεικνύει για μία ακόμα φορά ότι η αρχή της υπευθυνότητας βρίσκεται στο επίκεντρο της κουλτούρας που διέπει τόσο την εσωτερική της λειτουργία, όσο και την εξυπηρέτηση που παρέχει στους ασφαλισμένους της.

Παράλληλα, μεταφέρει το μήνυμα προς κάθε ενδιαφερόμενο μέρος ότι στο πρόσωπό της θα συναντήσει έναν συνομιλητή που σέβεται και συμμορφώνεται με τις κείμενες αρχές και τα υψηλότερα πρότυπα, διασφαλίζοντας με κάθε τρόπο το συμφέρον του.



7 Φεβ 2022

Σε τροχιά εξέλιξης ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ERGO Ασφαλιστικής


Για την ERGO Ασφαλιστική το 2021 ήταν μια χρονιά ορόσημο για την εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού της, ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της, καθώς σφραγίσθηκε με την επίτευξη καινοτόμων έργων και την ανάληψη ρηξικέλευθων πρωτοβουλιών.

Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και εφαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές, η εταιρεία ξεκίνησε την υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου δημιουργώντας σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις με στόχο να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες για τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της μέσα από μία πελατοκεντρική φιλοσοφία. Τον τελευταίο χρόνο, η ERGO ξεχώρισε με συνολικά 7 σημαντικά βραβεία στα “Impact BITE Awards”, “Mobile Excellence Awards” και “ERMIS Awards”, που αποτελούν κορυφαίους θεσμούς επιβράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας, των ψηφιακών εφαρμογών και της δημιουργικότητας  στην επικοινωνία.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή ERGO forMe , που δημιούργησε η εταιρεία για τους  ασφαλισμένους της ώστε να έχουν 24ωρη άμεση και ασφαλή πρόσβαση στο ασφαλιστικό τους χαρτοφυλάκιο, απέσπασε δύο Gold Impact BITE Awards στις   κατηγορίες “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών” και “Καινοτομία & Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT”, ένα Silver Mobile Excellence Award στην κατηγορία “Improve Customer Service and Retention” και ένα Bronze Ermis Award στην ενότητα “UI & Usability”.

Η εφαρμογή ηλεκτρονικής υπογραφής “ERGO eSign” διακρίθηκε στα “Mobile Excellence Awards” λαμβάνοντας Gold βραβείο στην κατηγορία “Business Model Transformation through Mobile” και Silver βραβείο στην κατηγορία “Business Process Re-engineering through Mobile”. Με την εφαρμογή αυτή, η διαδικασία αποζημιώσεων στις γενικές ασφαλίσεις έγινε πιο εύκολη και γρήγορη για τους δικαιούχους, καθώς πλέον ολοκληρώνεται έως και 3 ημέρες πιο σύντομα σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο υπογραφής.

Άλλη μία διάκριση στα “Mobile Excellence Awards” απέσπασε και η νέα ψηφιακή εμπειρία προασφαλιστικού ελέγχου της ERGO, λαμβάνοντας το βραβείο Bronze στην κατηγορία “Business Model Transformation through Mobile”. Με τη νέα αυτή ψηφιακή δυνατότητα, ο πελάτης μπορεί πλέον να διενεργήσει τη διαδικασία προασφαλιστικού ελέγχου με το κινητό του τηλέφωνο και να ολοκληρώσει τη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου απλά και γρήγορα με λίγα μόνο κλικ.



Οι ψηφιακές, αυτές, εφαρμογές και λύσεις αποτελούν μόνο ένα μέρος των πρωτοβουλιών της ERGO για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και την πάγια δέσμευσή της να θέτει τον πελάτη αλλά και τον συνεργάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, σε μία εποχή όπου οι σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών επιβάλλουν τη χρήση εργαλείων που προσδίδουν αμεσότητα, ταχύτητα, διαφάνεια στην εξυπηρέτηση και κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία έχει αναπτύξει καινοτόμα εργαλεία και για τους συνεργάτες της, που αποτελούν την κινητήριο δύναμή της και πολύτιμο αρωγό της, με στόχο την απλοποίηση των καθημερινών εργασιών τους και την ενίσχυση της παραγωγής τους. Το ERGO SalesBOX αποτελεί μία πρωτοποριακή πλατφόρμα η οποία προσφέρει στους συνεργάτες της εταιρείας τη δυνατότητα να εξυπηρετούν τον ασφαλισμένο ακόμα πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Μάλιστα πρόσφατα εντάχθηκε στο ERGO SalesBOX και ο κλάδος Ζωής και Υγείας, με την πλήρη αυτοματοποίηση της αίτησης ασφάλισης και τη χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής.

Τέλος, τη χρονιά που πέρασε, η ERGO επένδυσε και στη χρήση της ρομποτικής με άξονα την αυτοματοποίηση, την ψηφιοποίηση και την ακόμα μεγαλύτερη απλούστευση των εσωτερικών διαδικασιών για τη διευκόλυνση του ανθρώπινου δυναμικού στις καθημερινές του διεργασίες.

Ο κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης, Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού δήλωσε: «Η ERGO κινείται, πλέον, σε ταχείς ρυθμούς ψηφιακού μετασχηματισμού - και τη νέα χρονιά θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον τομέα της τεχνολογίας και την καινοτομία με πάγια δέσμευση συνεχώς να βελτιώνουμε το επίπεδο υπηρεσιών και εξυπηρέτησης προς πελάτες και συνεργάτες.

Τα τελευταία δύο χρόνια, έγινε ακόμα πιο επιτακτική η ανάγκη να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις ως ευκαιρία για αλλαγές προκειμένου να ανταποκρινόμαστε στα δεδομένα της ψηφιακής εποχής και τις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών μας. Εμείς αξιοποιούμε αυτήν την ευκαιρία εκσυγχρονίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες μας και δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα, με στόχο να διατηρήσουμε την ERGO ως μια εταιρεία πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και ποιότητας υπηρεσιών.»

Ο κ. Αντώνης Τσακνάκης, Διευθυντής Digital δήλωσε: «Αν και ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός βασίζεται στην τεχνολογία, ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει καθοριστικός. Στην ERGO, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της ενεργούς συμμετοχής όλων μας στο έργο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, δίνουμε έμφαση στη συλλογική προσπάθεια μέσα από τη συνεργασία πολλών και διαφορετικών τμημάτων ώστε κάθε μέλος να προσθέτει αξία από το δικό του τομέα ευθύνης. Για τον σκοπό αυτό, εξελίσσουμε συνεχώς τον τρόπο που λειτουργούμε υιοθετώντας ευέλικτες μορφές συνεργασίας και παραμένουμε πιστοί στο όραμά μας να γίνουμε η πρώτη επιλογή για τους Πελάτες, τους Συνεργάτες και τους εργαζόμενους.»

Αττική Οδός: Έως και την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου στις 17:00 θα παραμείνει ανοιχτή η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων



Η Αττική Οδός ενημερώνει ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων μέσω του site της www.aodos.gr (στην ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022») για τους οδηγούς των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022, θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 17:00.

Για πληροφορίες σχετικά με την Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στο από 4/2/2022 Δελτίο Τύπου της Αττικής Οδού:
https://www.aodos.gr/2022/arthro/anoixe-i-platforma-kataxorisis-aitimaton-gia-tous-odigous-ton-oximaton-pou-apokleistikan-stin-attiki-odo-ti-deftera-24-1-2022/

4 Φεβ 2022

MINETTA Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ με τεχνολογία Virtual Reality


Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ
Περιλαμβάνει, συμβόλαια, εμπορική αλληλογραφία, εκδόσεις από τα μέσα του 19ου αιώνα
Υποστηρίζει τεχνολογία Virtual Reality


H MINETTA Ασφαλιστική, προχώρησε στη δημιουργία του Ψηφιακού Μουσείου ΜΙΝΕΤΤΑ, ενός τρισδιάστατου ψηφιακού χώρου ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Από σήμερα το κοινό μπορεί να επισκέπτεται τον χώρο, μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, το κινητό τηλέφωνο ή το tablet του, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο https://www.minetta.gr/el/static/psifiako-mouseio-minetta

Σημειώνεται ότι η περιήγηση μπορεί να γίνει και με χρήση γυαλιών εικονικής πραγματικότητας, καθώς ο χώρος υποστηρίζει τεχνολογία Virtual Reality.

Συγκεκριμένα, στο Ψηφιακό Μουσείο λειτουργούν τρεις αίθουσες. Οι αίθουσες Ιστορικό Αρχείο 1 & 2 περιλαμβάνουν συμβόλαια, εμπορική αλληλογραφία, εκδόσεις και διαφημιστικό υλικό από τον ασφαλιστικό Κλάδο - από την Ελλάδα και το εξωτερικό - τα οποία χρονολογούνται από τα μέσα του 19ου αιώνα.

Η αίθουσα ΜΙΝΕΤΤΑ, περιλαμβάνει πληροφορίες από την ίδρυση της Εταιρίας έως σήμερα. Το κοινό μπορεί να περιηγηθεί ανατρέχοντας σε φωτογραφίες, πιστοποιήσεις και βραβεία που έχει λάβει η Εταιρία, αλλά και διαφημιστικό υλικό - παλαιότερο και σύγχρονο. 

Η Εταιρία προχωράει ήδη τον σχεδιασμό για προσθήκη αιθουσών και περαιτέρω εμπλουτισμό του υλικού, με στόχο το Ψηφιακό Μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ να προσφέρει στον επισκέπτη μια αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία γνώσης και ψυχαγωγίας.




Άνοιξε η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων για τους οδηγούς των οχημάτων που αποκλείστηκαν στην Αττική Οδό τη Δευτέρα 24/1/2022


Η Αττική Οδός ενημερώνει ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων είναι πλέον διαθέσιμη, μέσω του site της Αττικής Οδού www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022». Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.

Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.



2 Φεβ 2022

Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή»


Η Groupama Ασφαλιστική θα βρίσκεται και φέτος στο πλευρό του Πανελλήνιου Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή», συνεισφέροντας οικονομικά στην αγορά ειδικών αναπηρικών αμαξιδίων προς διευκόλυνση των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων.

Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» έχει επιδείξει από το 2015 αξιοσημείωτο έργο, με προεξέχουσα πρωτοβουλία τη -γνωστή σε όλους- συλλογή πλαστικών καπακιών, με την ανακύκλωση των οποίων συγκεντρώνεται το ποσό για την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων. Ο Σύλλογος έχει καταφέρει έτσι να ενημερώνει για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, να προσφέρει σε όσους απέκτησαν σοβαρά κινητικά προβλήματα ως απόρροια αυτών και παράλληλα να αφυπνίσει το ευρύ κοινό για την αξία της ανακύκλωσης.

Ο Κωστής Γκορτζής, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Groupama Ασφαλιστικής ανέφερε σχετικά: «Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» αποτελεί παράδειγμα συνδυασμού δράσεων ευαισθητοποίησης του κόσμου και ανιδιοτελούς προσφοράς προς τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Η προσφορά της Groupama Ασφαλιστική αποτελεί μία ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης και έμπρακτης στήριξης του έργου του, με την ευχή να μειωθούν τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας».

Κωτσόβολος & Generali: Δημιούργησαν ενημερωτικά έντυπα ασφάλισης σε κώδικα Braille

Η Κωτσόβολος και η Generali δημιουργούν σε κώδικα Braille τα έντυπα των προγραμμάτων ασφάλισης Προστασίας Αγορών & Πληρωμών και Total Support Insurance

Για έναν κόσμο καλύτερο για όλους, χωρίς εμπόδια και διακρίσεις

Η Κωτσόβολος, κορυφαίος προορισμός τεχνολογίας, ενώνει τις δυνάμεις της με την ασφαλιστική εταιρεία Generali και παρουσιάζουν τα έντυπα των προγραμμάτων ασφάλισης Προστασίας Αγορών & Πληρωμών και Total Support Insurance σε κώδικα Braille.

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια», οι δυο εταιρείες συνεργάστηκαν από κοινού, προκειμένου να διαθέσουν τα ενημερωτικά έντυπα των ασφαλιστικών προγραμμάτων της Generali στους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης και σκοπεύουν να επισκεφθούν για τις αγορές τους, οποιοδήποτε από τα 92 καταστήματα Κωτσόβολος που αυτά είναι διαθέσιμα. 

Η συμμετοχή της Generali στη συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλέγμα δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του οργανισμού που έχει ως στόχο να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για την κοινωνία και να συμβάλλει στη δημιουργία ίσων ευκαιριών σε όλους τους τομείς. 

Τα έντυπα επιμελήθηκε και εκτύπωσε η Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών, με στόχο οι συνάνθρωποί μας οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης, να μπορούν να ενημερωθούν άμεσα και ανεξάρτητα, προσφέροντας μια καλύτερη ζωή για όλους, χωρίς εμπόδια και διακρίσεις.

Το πρόγραμμα «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια» εξελίσσεται και αναπτύσσεται συνεχώς, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες. Όραμα της Κωτσόβολος και της πρωτοβουλίας «Τεχνολογία Χωρίς Εμπόδια» είναι να προσφέρουν σε όλους, εύκολη πρόσβαση στην τεχνολογία, καταρρίπτοντας κάθε εμπόδιο που προκύπτει στη «διαδρομή». Είμαστε ίδιοι στις Ανάγκες, Ίσοι στην Τεχνολογία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πρωτοβουλίες του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια» επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας  https://texnologiaxwrisempodia.kotsovolos.gr/.



1 Φεβ 2022

INTERAMERICAN: Νέα καμπάνια για την ασφάλιση κατοικίας από την Anytime


Καθώς η κλιματική αλλαγή και τα έντονα καιρικά φαινόμενα ευαισθητοποιούν όλο και περισσότερο τον κόσμο για την ανάγκη ασφαλιστικής προστασίας της περιουσίας του, η Anytime, το direct brand της INTERAMERICAN ξεκινάει την επικοινωνία της τη νέα χρονιά, με μία καμπάνια αφιερωμένη στην ασφάλιση κατοικίας.

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια έχει έντονα συναισθηματικά στοιχεία, εστιάζοντας στην ξεχωριστή σημασία που έχει το σπίτι στη ζωή των ανθρώπων. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, το σπίτι μας αποτελεί το καταφύγιό μας, μάς προσφέρει ασφάλεια και στεγάζει στιγμές με αγαπημένα μας πρόσωπα.

Η Anytime δίνει τη δυνατότητα σήμερα σε όλους να προστατεύσουν το σπίτι τους από απρόοπτα καθημερινά γεγονότα, αλλά και από φυσικές καταστροφές, σε πολύ προσιτή τιμή ξεκινώντας από €9 τον μήνα. Η εμπειρία της ασφάλισης στην Anytime είναι μία εύκολη και γρήγορη διαδικασία, που προτείνει την καλύτερη εξατομικευμένη λύση, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Πηγαίνει όμως και ένα βήμα πέρα από τα κλασικά όρια της ασφάλισης, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη φροντίδα για το σπίτι, εξασφαλίζοντας μοναδικά προνόμια και εκπτώσεις για τους ασφαλισμένους.

Συγκεκριμένα, η Anytime διαθέτει τις παρακάτω επιλογές ασφάλισης κατοικίας:

  • Economic, γιαβασική κάλυψη με το οικονομικότερο κόστος
  • Value, για υψηλότερη προστασία από κλοπή ή κακόβουλες ενέργειες
  • Premium,για πλήρη κάλυψη της κατοικίας

Τα προγράμματα Anytime Home χαρακτηρίζονται από ευελιξία, ιδιαίτερα προσιτά ασφάλιστρα, πλήρεις καλύψεις και ξεκάθαρους όρους. Επιπλέον, είναι ειδικά σχεδιασμένα τόσο για ιδιοκτήτες, όσο και για ενοικιαστές, με ή χωρίς στεγαστικό δάνειο και καλύπτουν το κτίριο, το περιεχόμενο του σπιτιού ή συνδυαστικά και τα δύο.





31 Ιαν 2022

Όμιλος ΝΝ: Ολοκλήρωσε την απόκτηση της MetLife στην Ελλάδα


Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία απόκτησης από τον Όμιλο NN των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Metlife στην Ελλάδα, ύστερα από τις εγκρίσεις των αρμόδιων Εποπτικών Αρχών και της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. 

Η απόκτηση αυτή ενισχύει περαιτέρω τη θέση της ΝΝ στην ελληνική αγορά και αναμένεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρία στον ασφαλιστικό κλάδο. Επιπρόσθετα, θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης και θα εμπλουτίσει τις δυνατότητες διανομής της NN.

Η MetLife θα ενσωματωθεί στην ΝΝ Hellas με οδηγό τις αξίες «Νοιαζόμαστε, Είμαστε Ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε », εστιάζοντας στους ασφαλισμένους και την ελληνική κοινωνία. 

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas, Μαριάννα Πολιτοπούλου, αναλαμβάνει και τη θέση της Προέδρου και Διευθύνουσας Συμβούλου της MetLife στην Ελλάδα, η οποία είναι πλέον μέλος του Ομίλου NN.

O CEO International Insurance του ΝΝ Group, Fabian Rupprecht,  δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η σημερινή μέρα σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για τον Όμιλο NN και την παρουσία μας στην Ελλάδα. Η ολοκλήρωση της απόκτησης των δραστηριοτήτων της MetLife στην Ελλάδα θα μεγαλώσει το μέγεθός μας, δημιουργώντας την κορυφαία ασφαλιστική εταιρία στη χώρα. Θα μας δώσει τη  δυνατότητα να εμπλουτίσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, να ενισχύσουμε τα δίκτυα διανομής μας και να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ασφαλιστικές ανάγκες των Ελλήνων. Προσβλέπουμε σε μια ομαλή ενοποίηση, καθώς συνεχίζουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας».

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas και της MetLife, Μαριάννα Πολιτοπούλου, ανέφερε σχετικά: «Σήμερα είναι μια μέρα ορόσημο στην ιστορία της NN στην Ελλάδα. Προχωράμε στη συνένωση των δύο εταιριών, εφαρμόζοντας στρατηγική με επίκεντρο τον άνθρωπο και οδηγό τις αξίες μας. Παραμένουμε όλοι μαζί δίπλα στους συνανθρώπους μας για να φροντίζουν όσα έχουν πραγματικά σημασία για εκείνους».

Ασφαλιστικός Γονέας: Στο 1,2 εκ. ευρώ η επιστροφή ασφαλίστρων


Οι κάτοχοι του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας εξασφάλισαν 1,2 εκ. ευρώ το 2021, ως επιστροφή ασφαλίστρων μέσα από τις αγορές τους.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας εξασφάλισαν το ποσό αυτό κάνοντας τις καθημερινές τους αγορές στις συμβεβλημένες με το πρόγραμμα επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας παρέχεται δωρεάν και αποκλειστικά από την Ευρωπαϊκή Πίστη σε όλη την κοινωνία και όλα αυτά τα χρόνια έχει αναπτύξει συνεργασίες με περισσότερες από 100 κορυφαίες επιχειρήσεις σε ένα δίκτυο με πάνω από 2000 σημεία εξυπηρέτησης.

Ενδεικτικά, στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι εταιρίες Σκλαβενίτης, Μασούτης, EKO, BP, Revoil, Πλαίσιο, Avis, Vodafone, Market In, Notos, Sephora, BSB, Lynne, Pet City, ΗΡΩΝ, G4S κ.α., μέσω των οποίων οι κάτοχοι του προγράμματος μπορούν να διαμορφώσουν οι ίδιοι, ανάλογα με τις καθημερινές τους αγορές:

• Τα ασφάλιστρα που καταβάλλουν σε οποιοδήποτε υπάρχον ή μελλοντικό ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
• Τις δωρεάν αγορές στην οικογένειά τους, σε περίπτωση νοσοκομειακής περίθαλψης ή απώλεια ζωής τους από ατύχημα μέχρι και για 12 μήνες.

Για να το αποκτήσει κάποιος το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας ή για να δει περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να επισκεφθεί το www.asfalistikosgoneas.gr, να κατεβάσει δωρεάν το App του προγράμματος, ή να απευθυνθεί σε έναν από τους 5.550 συνεργάτες της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη σε ολόκληρη την Ελλάδα.