>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Ιουν 2022

Όμιλος Eurohold: Ισχυρή ανάπτυξη για το Α' Τρίμηνο 2022

Η Eurohold Bulgaria ανακοίνωσε αύξηση-ρεκόρ για τα έσοδα του πρώτου τριμήνου 2022 και  σχεδόν τριπλασιασμό των κερδών της

ΟΜΙΛΟΣ EUROHOLD: ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟ A΄ΤΡΙΜΗΝΟ 2022

  • Τα έσοδα τετραπλασιάστηκαν στα 854 εκατ. ευρώ
  • Τα λειτουργικά κέρδη δεκαπλασιάστηκαν (EBITDA) στα 47 εκατ. ευρώ
  • Το ενεργητικό αυξήθηκε κατά 7,4% στα 2,4 δισ. ευρώ
  • Τα έσοδα της Euroins Insurance Group από ασφάλιστρα ενισχύθηκαν κατά 88% στα 240 εκατ. ευρώ

Η Eurohold Bulgaria, ο μεγαλύτερος εισηγμένος όμιλος συμμετοχών της Βουλγαρίας και ένας από τους κορυφαίους ενεργειακούς και χρηματοοικονομικούς ομίλους της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ανακοίνωσε αύξηση-ρεκόρ για τα έσοδα του πρώτου τριμήνου 2022 και  σχεδόν τριπλασιασμό των κερδών της, όπως αυτά αποτυπώνονται στις ενδιάμεσες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της Εταιρείας.

Το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος 2022, τα συνολικά έσοδα της Eurohold ανήλθαν σε 854 εκατ. ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό της αύξησης οφείλεται στην ενοποίηση των αποτελεσμάτων των θυγατρικών εταιρειών του πρώην Ομίλου CEZ στη Βουλγαρία, οι οποίες εξαγοράστηκαν από τη Eurohold τον Ιούλιο 2021. Οι εν λόγω εταιρείες δραστηριοποιούνται πλέον υπό την επωνυμία της Electrohold Bulgaria. Το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ενεργειακές δραστηριότητες αναλογούσαν σε ποσοστό λίγο μεγαλύτερο από το 50% των συνολικών εσόδων του Ομίλου. Στην ανάπτυξη του Ομίλου συνέβαλε, επίσης, η αύξηση των εσόδων από ασφάλιστρα στο πλαίσιο της δραστηριοποίησης της Euroins Insurance Group (EIG) στον ασφαλιστικό κλάδο.

Σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της κερδοφορίας του Ομίλου είχε η δραστηριότητα στον ενεργειακό κλάδο. Τα λειτουργικά κέρδη] (EBITDA) στον τομέα αυτό ξεπέρασαν τα 36 εκατ. ευρώ για το ίδιο διάστημα. Σημαντική βελτίωση παρουσίασε και η κερδοφορία της δραστηριότητας στον ασφαλιστικό κλάδο, με τα λειτουργικά κέρδη στον τομέα αυτό να υπερδιπλασιάζονται στα 10,4. εκατ. ευρώ.

Το EBITDA του Ομίλου υπερέβη συνολικά τα 47 εκατ. Ευρώ, γεγονός που ισοδυναμεί με δεκαπλάσια αύξηση έναντι της προηγούμενης περιόδου. Το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 19 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας πολλαπλάσια αύξηση σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2021.

Το ενεργητικό του Ομίλου Συμμετοχών ενισχύθηκε κατά 7,4% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 2,4 δισ. ευρώ περίπου.

Ο Kiril Boshov, Πρόεδρος Δ.Σ. της Eurohold, δήλωσε σχετικά: «Το έτος ξεκίνησε για τον Όμιλο με ιδιαίτερα θετικό πρόσημο στους δύο βασικούς τομείς της δραστηριότητάς μας, διατηρώντας έτσι τις καλές επιδόσεις που καταγράψαμε το 2021. Ωστόσο, δεν έχουν γίνει ακόμη αισθητές οι επιπτώσεις από τις προκλήσεις με τις οποίες βρισκόμαστε αντιμέτωποι από τα τέλη Φεβρουαρίου εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία. Εκτιμούμε ότι η δραστηριότητά μας είναι διαρθρωμένη με κατάλληλο τρόπο ώστε να ανταπεξέλθει στις εν λόγω προκλήσεις. Θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διατηρήσουμε τον θετικό ρυθμό ανάπτυξης έως το τέλος του έτους, διαχειριζόμενοι την αβεβαιότητα που επικρατεί στην Ανατολική Ευρώπη και την εύθραυστη οικονομική ανάπτυξη -δύο παράγοντες που αναμένεται να επηρεάσουν σχεδόν κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα τις επόμενες περιόδους. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι προνοήσαμε για την προστασία των συνεργατών μας στην Ουκρανία, καθώς και των οικογενειών τους, παρέχοντάς τους φιλοξενία στη Βουλγαρία. Η δραστηριότητά μας στην Ουκρανία συνεχίζεται με χαμηλότερους ρυθμούς, κυρίως στις περιοχές όπου έχουν πληγεί σε μικρότερο βαθμό από τον πόλεμο.

Η θυγατρική εταιρεία της EuroholdEIG έχει δύο ασφαλιστικές εταιρείες στην Ουκρανία, τη Euroins Ukraine και τη European Travel Insurance Ukraine, οι οποίες συνεχίζουν τη λειτουργία τους ακόμη και σήμερα, παρά τις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή. Το ποσοστό που αναλογεί στις δύο εταιρείες στο συνολικό ενεργητικό του Ομίλου είναι σχετικά μικρό -κάτω του 5%. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι των δύο ουκρανικών εταιρειών εγκατέλειψαν την Ουκρανία με τις οικογένειές τους αμέσως μόλις ξέσπασε ο πόλεμος και πλέον εργάζονται εξ αποστάσεως.

Και οι υπόλοιποι -μικρότεροι- τομείς της δραστηριότητάς μας συνεισφέρουν θετικά, σε γενικές γραμμές, στα αποτελέσματα του Ομίλου.

Ενοποιημένα αποτελέσματα Eurohold για το διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος 2022













Έσοδα

EBITDA

Καθαρά κέρδη

Τομείς

Q1.2022

Q1.2021

Μεταβολή

Q1.2022

Q1.2021

Μεταβολή

Q1.2022

Q1.2021

Μεταβολή


σε χιλ. ευρώ

σε χιλ. ευρώ

%

σε χιλ. ευρώ

σε χιλ. ευρώ

%

σε χιλ. ευρώ

σε χιλ. ευρώ

%

Ασφάλειες

394. 629

191.943

105,60%

10.000

4.472

132,65%

8.847

2.965

198,43%

-δεδουλευμένα μικτά ασφάλιστρα

239.816

127.533

88,01%

-

-

-



-

Ενέργεια

451.618


-

36.382


-



-

Λοιπά

9.784

7.679

328,83%

890

496

79,30%

46

199

-76,86%

Θυγατρικές συνολικά

856.030

199.622

328,83%

47.677

4.969

859,52%

22.112

3.163

599,00%

Μητρική εταιρεία

269

318

-15,14%

(618)

(98)

-

(3.288)

(2.555)

-

Σύνολο προ συμψηφισμών

856.300

199.940

328,28%

47.059

4.871

866,08%

18.824

608

2.993,78%

Ενδοομιλικοί συμψηφισμοί

(1.036)

(1.090)

-

17

183

-

29

7

307,14%

Σύνολο μετά συμψηφισμών

855.263

198.850

330,10%

47.076

5.054

831,53%

18.853

616

2.962,54%




Όμιλος ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ - 6 SOS ερωτήσεις για το αντηλιακό σας

6 ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν αυτό το καλοκαίρι για το αντηλιακό σου

6 ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν αυτό το καλοκαίρι για το αντηλιακό σου

Απαντά η Βασιλική Μουσάτου, MD, PhD Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος, επιστημονικά υπεύθυνη Δερματολογικού Κέντρου Bioiatriki + Derma Ομίλου ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ


1. Ποια είναι η σωστή ποσότητα αντηλιακού που πρέπει να εφαρμόζουμε;

Χρειαζόμαστε πολύ περισσότερο αντηλιακό από όσο συνήθως χρησιμοποιούμε.
Για το πρόσωπο, σε ποσότητα χρειάζεται ένα κουταλάκι του γλυκού σε κάθε εφαρμογή, ενώ για το σώμα, ποσότητα όση ένα γεμάτο σφηνοπότηρο.


2. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος εφαρμογής αντηλιακού για να σιγουρευτούμε ότι έχουμε καλύψει όλες τις περιοχές και είμαστε προστατευμένοι;

Η καλύτερη εφαρμογή γίνεται πριν ξεκινήσουμε για την παραλία, πριν φορέσουμε μαγιό για να καλυφθούν και οι περιοχές κοντά στα όρια του. Άφθονη ποσότητα σε πρόσωπο και σώμα χωρίς να ξεχνάμε αυτιά, αυχένα – κεφάλι (αυτό αφορά κυρίως τους άνδρες), πέλματα και επαναλαμβάνουμε μετά από κάθε βουτιά, ή όσο συχνότερα μπορούμε.


3. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της σωστής εφαρμογής και ποσότητας του αντηλιακού;

Η αποτροπή του εγκαύματος και των αντίστοιχων κινδύνων καρκινογένεσης στο μέλλον, είναι το κύριο μέλημα και ο στόχος της αντηλιακής προστασίας.

Όμως και πρόληψη της φωτογήρανσης με αποτροπή της πρόωρης εμφάνισης δυσχρωμιών, ρυτίδων, επιδερμιδικής χαλάρωσης προσώπου και σώματος, είναι ανάμεσα στους στόχους της συστηματικής χρήσης αντηλιακών. Παρ’ όλα αυτά, πρέπει να τονιστεί ότι τα αντηλιακά δεν προσφέρουν, πλήρη προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία, όσο υψηλό δείκτη και να έχουν. Η πολύωρη έκθεση στον ήλιο πρέπει να αποφεύγεται, καλό είναι να αναζητούμε σκιά και να καλύπτουμε με ρούχα τα ακάλυπτα μέρη όταν η παραμονή στον ήλιο είναι αναγκαία (στα θαλάσσια σπορ, στο ψάρεμα, στην εργασία στον ήλιο κλπ)


4. Ποιοι είναι οι κίνδυνοι εάν δεν εφαρμόσουμε αρκετό αντηλιακό;

Οι κίνδυνοι που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι η πλημμελής προστασία από τον ήλιο. Η άμεση επίπτωση είναι το ηλιακό έγκαυμα, ενώ μακροπρόθεσμα καραδοκεί ο κίνδυνος καρκίνου του δέρματος και φωτογήρανσης.


5. Τι είναι σημαντικό να προσέχουμε σχετικά με το αντηλιακό;

Το αντηλιακό που θα επιλέξουμε θα πρέπει να πληροί τις εξής προϋποθέσεις:

● Υψηλή προστασία για UVA και UVB ακτινοβολία
● Φωτοσταθερότητα / σύνθεση ανθεκτική στο νερό (να θυμάστε ότι δεν υπάρχουν πραγματικά αδιάβροχα αντηλιακά)
● Σύσταση κατάλληλη για τον αντίστοιχο τύπο δέρματος π.χ. με φυσικά φίλτρα για δυσανεκτικά / αλλεργικά / παιδικά δέρματα, με ματ αποτέλεσμα για λιπαρά, με πλούσια σύσταση για ξηρά, με αντιοξειδωτικά συστατικά για αντιγήρανση.
● Υφή ανάλογη της περιοχής όπου εφαρμόζεται (σε αντρικές έντριχες περιοχές διάφανες υφές χωρίς κατάλοιπα, σε μεγάλες περιοχές του σώματος γαλακτώματα και λάδια)
● Αποφεύγουμε τα περσινά ανοιγμένα αντηλιακά
● Δεν αφήνουμε πολλές ώρες την τσάντα με τα αντηλιακά σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες (όπως το πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου)
● Τα αντηλιακά σε μορφή πλούσια πχ τα λάδια ή με λιπαρές κρεμώδεις υφές δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σε λιπαρά δέρματα – προκαλούν ακμή.


6. Υπάρχει κάποια μορφή, spray, κρέμα ή stick που να είναι προτιμότερη;

Όπως προαναφέραμε, ο τύπος του δέρματος και η περιοχή όπου θέλουμε να εφαρμόσουμε το αντηλιακό, καθορίζει το είδος του.

Για τα παιδιά είναι πιο πρακτικά τα σπρέι όπως και για μεγάλες επιφάνειες όπως η πλάτη.

Για το πρόσωπο, είναι προτιμότερες οι oil free υφές ή τα αντιηλιακά με συστατικά κατά των πανάδων.

Για περιοχές ευαίσθητες όπως η περιοχή γύρω από τα μάτια, τα στικ αντιηλιακά που δε λιώνουν με την εφίδρωση είναι τα πιο κατάλληλα. Επίσης είναι βοηθητικά για συχνές επαλείψεις σε εντοπισμένες ζώνες με δυσχρωμίες (πχ «μουστάκι»).

Επίσης για επανάληψη εφαρμογής αντιηλιακού σε βαμμένο πρόσωπο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ειδικά προϊόντα σε πούδρα ή σπρέι, χωρίς να χρειάζεται ντεμακιγιάζ για την εφαρμογή τους.

3 Ιουν 2022

EurolifePass: Αξία έχει να νιώθεις μια ολόκληρη ασφαλιστική δίπλα σου, όπου κι αν βρίσκεσαι


Η Eurolife FFH προσθέτει νέες λειτουργικότητες στην ψηφιακή της κάρτα, δίνοντας ακόμα περισσότερες επιλογές στους χρήστες της

Το EurolifePass, η ψηφιακή κάρτα της Eurolife FFH, εμπλουτίζεται με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της εταιρείας. Το EurolifePass αποθηκεύεται εύκολα στο κινητό τηλέφωνο των ασφαλισμένων της Eurolife FFH, ώστε να έχουν συγκεντρωμένες σε ένα σημείο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαια τους. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, γι’ αυτό και συνεχώς αναβαθμίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, προσθέτοντάς τους νέες δυνατότητες.

Η ανανεωμένη αυτή έκδοση του EurolifePass έρχεται εξοπλισμένη με δύο νέα χαρακτηριστικά. Το πρώτο είναι η εφαρμογή και η υλοποίηση μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”), μέσω των οποίων οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης και, ειδικά για το όχημά τους, να εκδίδουν κάρτα Διεθνούς Ασφάλισης ή να ζητούν οδική βοήθεια.

Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι η επιλογή για εμφάνιση push notifications, μέσω των οποίων ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για αλλαγές ή τροποποιήσεις που αφορούν τα συμβόλαιά του. Ενεργοποιώντας τα push notifications, μπορεί να λαμβάνει απευθείας στην κινητή του συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του συμβολαίου του (ενεργό, ανενεργό, ανεξόφλητο), υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης (αφορά τα ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης). Επιπλέον, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

Το EurolifePass φέρνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους της Eurolife FFH και τους προσφέρει τη σιγουριά που χρειάζονται ότι ο έλεγχος των συμβολαίων τους βρίσκεται στα χέρια τους. Βασισμένο στην καινοτομία και την ευκολία χρήσης, το EurolifePass δίνει στους χρήστες του, με απλό και ξεκάθαρο τρόπο, όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα συμβόλαια και τις καλύψεις τους.

Το EurolifePass είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH (Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση), για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, μέσα από το EurolifeConnect. Οι κάτοχοι συμβολαίου της Eurolife FFH, για να το προσθέσουν στο κινητό τους, αρκεί να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο: Συνδέονται στο EurolifeConnect μέσω κινητού ή tablet
Βήμα 2ο: Επιλέγουν την περιοχή «Τα συμβόλαιά μου»
Βήμα 3ο:
Για iOS συσκευές επιλέγουν το εικονίδιο «Προσθήκη στο Apple Wallet»
Για Android συσκευές το «G Pay Αποθήκευση στο τηλέφωνο»

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τη χρήση του EurolifePass, ο κάτοχος αρκεί να το επιλέξει στο κινητό του τηλέφωνο και να δείξει στον συμβεβλημένο συνεργάτη τα στοιχεία του ή το QR code, μέσω του οποίου θα μεταφερθεί αυτόματα σε ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για το εκάστοτε ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, με προτάσεις και λύσεις που απαντούν σε πραγματικές τους ανάγκες. Στόχος της είναι να τους διευκολύνει, ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά και να μπορούν να απολαμβάνουν ό,τι έχει αξία και είναι σημαντικό στη ζωή τους.




Olympia Odos App: Η εφαρμογή της Ολυμπίας Οδού ανοίγει «νέους δρόμους» για τους ταξιδιώτες

Το Olympia Odos App αποτελεί μια ολοκληρωμένη σουίτα καινοτόμων υπηρεσιών για τους ταξιδιώτες του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα - Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος

Μια ολοκληρωμένη σουίτα καινοτόμων υπηρεσιών για τους ταξιδιώτες του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα - Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος

Πλήρης αυτονομία στους συνδρομητές ΟΛΥΜΠΙΑ PASS

Η Ολυμπία Οδός, μετά την παρουσίαση του Hybrid, του συστήματος που επιτρέπει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη χιλιομετρική χρέωση διοδίων, καινοτομεί ξανά, σχεδιάζοντας το Olympia Odos App, μία εφαρμογή η οποία δίνει στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να προγραμματίζουν με μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια το ταξίδι τους.

Με στόχο την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η εφαρμογή παρέχει νέες δυνατότητες στους ταξιδιώτες του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα – Κόρινθος - Πάτρα, ενσωματώνοντας ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής σε μία ολοκληρωμένη σουίτα καινοτόμων υπηρεσιών που κάνουν κάθε διαδρομή πιο ευχάριστη και κυρίως πιο ασφαλή.

Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι ταξιδιώτες, ανεξαρτήτως συνδρομής στο ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, μπορούν μέσω του Olympia Odos App να έχουν πρόσβαση σε μια γκάμα από «έξυπνες» υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να υπολογίζουν το κόστος των διοδίων, να επιλέγουν τη βέλτιστη διαδρομή και να ενημερώνονται σχετικά με την πρόγνωση της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο.

Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα στους χρήστες, μέσω του διαδραστικού χάρτη της εφαρμογής, να εντοπίζουν εγκαίρως σημεία όπως Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, Χώρους Στάθμευσης και Υγιεινής, εξόδους από τον αυτοκινητόδρομο κ.ά.

Επιπλέον, με γνώμονα πάντα την ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο, η εφαρμογή της Ολυμπίας Οδού ενημερώνει -μέσω ηχητικών ειδοποιήσεων- τους ταξιδιώτες αναφορικά με έκτακτα συμβάντα, ενώ επιτρέπει την τηλεφωνική σύνδεση με το Κέντρο Έκτακτης Ανάγκης.

Παράλληλα, η εφαρμογή δίνει απόλυτη αυτονομία στους συνδρομητές του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, καθώς τους επιτρέπει να πραγματοποιήσουν μέσω αυτής όλες τις ενέργειες που αφορούν το λογαριασμό τους. Έτσι, με το Olympia Odos App μπορούν να:

  • φορτίζουν ηλεκτρονικά τον πομποδέκτη τους και να προσθέτουν νέο στο λογαριασμό τους
  • παρακολουθούν 24/7 το λογαριασμό τους
  • επεξεργάζονται τα στοιχεία του προφίλ τους
  • δηλώνουν απώλεια ή κλοπή του πομποδέκτη

Με στόχο την ανάδειξη σημείων πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, η εφαρμογή αποτελεί ταυτόχρονα και έναν -νέας γενιάς- ταξιδιωτικό οδηγό της Βόρειας Πελοποννήσου με επιλεγμένα αξιοθέατα, μπορεί καθένας να περιηγηθεί εικονικά.

Το Olympia Odos App είναι διαθέσιμο δωρεάν για λειτουργικά συστήματα iOS και Android.

Με τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής που έχει ενσωματώσει στην εφαρμογή για κινητά, η Ολυμπία Οδός πρωτοπορεί στη στρατηγική της VINCI Highways για ενίσχυση της δέσμευσης των ψηφιακών χρηστών. Η εμπειρία που θα αποκτηθεί, θα αξιοποιηθεί σε όλο το δίκτυο των έργων της μέσω της κοινότητας VINCI Highways Innovation Center of Excellence.




My Ydrogios: Ψηφιακή πλατφόρμα & App για τους ασφαλισμένους της Υδρογείου Ασφαλιστικής

Μια σύγχρονη και εμπλουτισμένη ασφαλιστική εμπειρία προσφέρει στους ασφαλισμένους της η Υδρόγειος Ασφαλιστική μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας και του app My Ydrogios

Μια σύγχρονη και εμπλουτισμένη ασφαλιστική εμπειρία προσφέρει στους ασφαλισμένους της η Υδρόγειος Ασφαλιστική μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας και του app My Ydrogios.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό εργαλείο, που παρέχει διευκόλυνση και αμεσότητα σε ό,τι αφορά την ασφάλισή τους, τη σχέση και την επικοινωνία τους με την εταιρεία και τον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή, από οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή!

Η πρόσβαση γίνεται είτε από υπολογιστή στο my.ydrogios.gr, είτε από tablet ή smartphone, με δωρεάν λήψη της σχετικής εφαρμογής από τα Google Play και Apple Store.

Με την εγγραφή και σύνδεσή του στο «My Ydrogios», ο ασφαλισμένος της Υδρογείου Ασφαλιστικής διαθέτει ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης σε μία σειρά από δυνατότητες που αφορούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και τις αποζημιώσεις του καθώς και σε χρήσιμες υπηρεσίες. Μεταξύ άλλων:
  • Βλέπει τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά του, όλων των κλάδων, τις καλύψεις, τις παροχές και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
  • Κάνει λήψη του συμβολαίου, των όρων ασφάλισης και άλλων χρήσιμων εγγράφων.
  • Βλέπει το ιστορικό των πληρωμών του και πληρώνει τα ασφάλιστρά του εύκολα και άμεσα μέσω της υπηρεσίας YdrogiosPayOnline.
  • Παρακολουθεί την πορεία των αιτημάτων αποζημίωσης και αποστέλλει στην Βλέπει τα στοιχεία του ασφαλιστικού του διαμεσολαβητή και επικοινωνεί μαζί του με ένα κλικ.
  • Κάνει άμεση κλήση της Φροντίδας Ατυχήματος / Οδικής Βοήθειας, βρίσκει τα κοντινότερα συνεργαζόμενα συνεργεία και άλλα σημεία εξυπηρέτησης.
  • Ενημερώνεται για την πρόληψη και ασφάλιση μέσα από σχετικά άρθρα και χρήσιμες συμβουλές.

Το My Ydrogios αποτελεί άλλη μία πρωτοβουλία στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Υδρογείου Ασφαλιστικής που έχει ως άξονα τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των ασφαλισμένων και συνεργατών της και τη μετάβαση σε απλοποιημένες και πιο πράσινες ασφαλιστικές διαδικασίες και υπηρεσίες. Η ανάπτυξή του έγινε από τη Διεύθυνση Μηχανογράφησης σε συνεργασία με την Parity Telematics.


Δείτε το σχετικό Βίντεο:





Anytime Short Drive: Το πρώτο «πράσινο» πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου

Η Anytime λανσάρει το πρώτο «πράσινο» πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου

Η Anytime, το δημοφιλέστερο direct brand ασφάλισης στην Ελλάδα, μέσα από τη σταθερή δέσμευσή της να προσφέρει σύγχρονες λύσεις στις μετακινήσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής στις πόλεις, λανσάρει το πρώτο «πράσινο» πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

6 χρόνια μετά την εισαγωγή του καινοτόμου ασφαλιστικού προγράμματος αυτοκινήτου Short Drive που με τη χρήση τηλεματικής ενθαρρύνει τους πελάτες της να περιορίσουν τη χρήση του αυτοκινήτου, η Anytime μετατρέπει το Short Drive στο πρώτο «πράσινο» πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου! Μέσω διεθνών προτύπων αναλαμβάνει για λογαριασμό των πελατών της να αντισταθμίσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που εκλύονται από το αυτοκίνητό τους σε πιστοποιημένα περιβαλλοντικά έργα, καθιστώντας τη μετακίνησή τους «κλιματικά ουδέτερη» για όλη τη διάρκεια της ασφαλιστικής τους κάλυψης.

Υιοθετώντας στην πράξη τον Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης 13 των Ηνωμένων Εθνών αναφορικά με την Κλιματική Αλλαγή, η Anytime συνεχίζει να πρωτοπορεί αναλαμβάνοντας σημαντικές πρωτοβουλίες που συνεισφέρουν ενεργά στην προσπάθεια για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050 και οδηγούν σε ένα βιώσιμο μέλλον για όλους.


Για αυτή την πρωτοβουλία, ο κ. Πάνος Κούβαλης, Tribe Leader Mobility and Convenience δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι που για ακόμα μια φορά η Anytime πρωτοπορεί, εισάγοντας στην αγορά το πρώτο πράσινο συμβόλαιο ασφάλισης αυτοκινήτου, εξελίσσοντας το καινοτόμο πρόγραμμα Short Drive. Ενεργώντας πάντα με όχημα την περιβαλλοντική υπευθυνότητά μας, συνεχίζουμε να προσφέρουμε τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μας με στόχο την αειφόρο και βιώσιμη ανάπτυξη».

Περισσότερες πληροφορίες για το Short Drive μπορείτε να βρείτε εδώ

2 Ιουν 2022

ERGO: Σε πλήρη εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός της – Σε λειτουργία η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας


Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ERGO Ασφαλιστικής συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, καθώς μετά τις πρωτοποριακές εφαρμογές ERGO SalesBOX και ERGO forMe, η ERGO αναβαθμίζει την “ψηφιακή της εικόνα” αναδιαμορφώνοντας πλήρως την εταιρική της ιστοσελίδα www.ergohellas.gr, η οποία βρίσκεται ήδη σε λειτουργία. Ως μια εταιρεία που συνεχώς εξελίσσεται, η ERGO ενισχύει ακόμα περισσότερο την διαδικτυακή της παρουσία με στόχο να προβάλλει την εταιρική της ταυτότητα προσφέροντας παράλληλα μια βελτιωμένη εμπειρία στον τελικό καταναλωτή.

Με ανανεωμένη δομή και αισθητική, η νέα ιστοσελίδα αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο πληροφόρησης για το όραμα, τις αξίες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, ενισχύοντας συγχρόνως την καινοτομία και προβάλλοντας τις αρχές που διέπουν την εταιρική διακυβέρνηση της εταιρείας.

Ο νέος διαδικτυακός τόπος της ERGO διαθέτει σύγχρονη και λιτή σχεδίαση, βελτιωμένη λειτουργικότητα και παρέχει μια εξαιρετικά φιλική πλοήγηση στον χρήστη μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του κινητού τηλεφώνου. Η περιήγηση στις σελίδες του ιστότοπου για την ανεύρεση του επιθυμητού περιεχομένου από τον χρήστη γίνεται εύκολα και γρήγορα μέσω ενός εύχρηστου μενού επιλογών, απαιτώντας ελάχιστα βήματα, προσφέροντας λύσεις και δίνοντας απαντήσεις σε κάθε του ερώτημα βάσει των αναγκών του.

Επιπλέον, μέσα από το ανανεωμένο www.ergohellas.gr που διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό και αναβαθμισμένη αισθητική, βάσει της νέας εταιρικής ταυτότητας του ομίλου ERGO, αναδεικνύονται οι αξίες και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας και αντανακλάται το καινοτόμο της όραμα.

«Ο επανασχεδιασμός του εταιρικού site της ERGO εντάσσεται στη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας για εξωστρέφεια και έχει ως στόχο την αμεσότερη επικοινωνία με τους Συνεργάτες και με τον τελικό καταναλωτή για την ολοκληρωμένη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις δράσεις μας» σχολίασε ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO Ασφαλιστικής, κ.Αλέξανδρος Σερμπέτης.

Η νέα αυτή εταιρική ιστοσελίδα θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες υπηρεσίες και λειτουργικότητες με στόχο την εύκολη πρόσβαση και γρήγορη πλοήγηση από όλους, καταναλωτές, εργαζόμενους της εταιρείας και συνεργάτες, σε πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις δράσεις της εταιρείας.