Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Μια νέα έκθεση της Insurance Europe (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ασφαλίσεων και Αντασφάλισης) αποκαλύπτει αυξανόμενες πιέσεις στις ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, καθώς έχει αυξηθεί ο όγκος της κυκλοφορίας των οχημάτων, με αποτέλεσμα η κινητικότητα να επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα στην Ευρώπη.
Η ομοσπονδία που εδρεύει στις Βρυξέλλες, ανέφερε αύξηση στη συχνότητα αιτήσεων αποζημιώσεων το 2021 σε σύγκριση με το 2020, όταν οι περισσότεροι εργαζόμενοι έμειναν στα σπίτια τους και δούλευαν απομακρυσμένα. Φυσικά οι συχνότητες αποζημιώσεων εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από τα προ-πανδημικά επίπεδα, αλλά το κόστος διευθέτησης αποζημιώσεων είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω του πληθωρισμού και της αύξησης της τιμής των ανταλλακτικών.
Στην Ιταλία, για παράδειγμα, το μέσο κόστος των απαιτήσεων αστικής ευθύνης από αυτοκίνητα αυξήθηκε σε 4.800 ευρώ το 2021 από 4.560 ευρώ που ήταν το 2019 και στην Ισπανία το κόστος των απαιτήσεων αυξήθηκε κατά 7,6%. Στη Γαλλία, το αυξανόμενο κόστος σήμαινε ότι οι συνολικές αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν ήταν σχεδόν στα επίπεδα του 2019, με τη συχνότητα των αποζημιώσεων να εκτινάσσεται κατά 18,1% σε ετήσια βάση, ενώ υπήρξε τεράστια αύξηση κατά 24,7% στις αξιώσεις για σωματικές βλάβες.
Ο ασφαλιστικός σύνδεσμος της Σουηδίας απέδωσε το υψηλότερο κόστος των αποζημιώσεων στην αύξηση του αριθμού των υβριδικών αυτοκινήτων, των οποίων τα εξαρτήματα αντικατάστασης είναι συνήθως πιο ακριβά, ενώ στη γειτονική Νορβηγία, τα ασφάλιστρα αυξήθηκαν κατά 32,9% το 2021. Από την άλλη υπήρχαν καλύτερα νέα για τους οδηγούς στη Γερμανία, όπου η αύξηση των συνολικών ασφαλίστρων ήταν μόνο 1% το 2021, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Στην Μεγ. Βρετανία τα μέσα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με το 2020, αν και άρχισαν να υπάρχουν πιέσεις κόστους στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI) προειδοποιεί ότι η συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και ανταλλακτικών αυξάνει τους χρόνους επισκευής οχημάτων, γεγονός που αυξάνει παράλληλα και το κόστος των οχημάτων αντικατάστασης. Επίσης, επισήμανε ότι οι επισκευές γίνονται επίσης πιο ακριβές, με τον πληθωρισμό να επηρεάζει την τιμή των πρώτων υλών, όπως το χρώμα.
Ο διευθυντής γενικής ασφαλιστικής πολιτικής της ABI, James Dalton δήλωσε πως «όπως και άλλοι κλάδοι, οι ασφαλιστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν αυξανόμενα κόστη». Κάνοντας μια πρόβλεψη για το μέλλον, προέβλεψε ότι οι ασφαλιστές στον τομέα αυτοκινήτου θα έχουν ζημίες φέτος λόγω του υποκείμενου πληθωρισμού και της πτώσης των ασφαλίστρων, οδηγώντας σε αύξηση 18% στα ασφάλιστρα των καταναλωτών το 2023, καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις αυξάνουν παράλληλα το κόστος αποζημίωσης.
Μια ακόμα ψηφιακή υπηρεσία υγείας έχει στη διάθεσή του κάθε πολίτης, καθώς προστίθεται η δυνατότητα έκδοσης αποτελεσμάτων για διαγνωστικές εργαστηριακές εξετάσεις μέσω του gov.gr. Τα αποτελέσματα θα είναι επίσης διαθέσιμα στο MyHealth app.
Υπενθυμίζεται ότι η εφαρμογή παρέχει ήδη τη δυνατότητα στον πολίτη να ανατρέχει στις ιατρικές συνταγές, στα ιατρικά παραπεμπτικά και τις ιατρικές βεβαιώσεις που έχουν εκδοθεί για τον ΑΜΚΑ του. Διευκολύνεται έτσι η πρόσβαση σε κρίσιμα στοιχεία του ιατρικού του ιστορικού, επιτρέποντας στον πολίτη να φροντίζει την υγεία του πληρέστερα και αποτελεσματικότερα, σε συνεργασία με τον γιατρό του.
Η δυνατότητα ψηφιακής έκδοσης αποτελεσμάτων αφορά σε διαγνωστικές εργαστηριακές εξετάσεις που διενεργούνται τόσο σε δημόσιες όσο και σε ιδιωτικές μονάδες υγείας. Το ψηφιακό αποθετήριο που αναφέρεται στο συγκεκριμένο άρθρο υλοποιείται από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ ΑΕ) και η δυνατότητα ψηφιακής έκδοσης των αποτελεσμάτων από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ - GRNET), εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Με εντατικούς και συνεχιζόμενους ελέγχους της τροχαίας σε όλη τη χώρα έκλεισε ο Ιούλιος, καταγράφοντας υψηλό αριθμό τροχαίων παραβάσεων. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν 99.409 τροχονομικοί έλεγχοι και 20.313 παραβάσεις το διάστημα από 24 έως 30 Ιουλίου 2022
Το
70% των παραβάσεων αφορούσαν σε παράνομη στάθμευση, υπερβολική
ταχύτητα, μη χρήση προστατευτικού κράνους, στέρηση άδειας ικανότητας
οδήγησης και μη χρήση ζώνης ασφαλείας
Οι έλεγχοι συνεχίζονται με βάση τις πάγιες εντολές της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Συγκεκριμένα το διάστημα από 24 έως 30 Ιουλίου 2022, διενεργήθηκαν 99.409 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων και βεβαιώθηκαν 20.313 παραβάσεις.
Πιο αναλυτικά, παραβάσεις βεβαιώθηκαν ανά περιφέρεια, ως ακολούθως:
2.793 στην Αττική,
2.629 στην Κρήτη,
2.289 στην Κεντρική Μακεδονία,
1.861 στη Θεσσαλία,
1.718 στο Νότιο Αιγαίο,
1.299 στη Δυτική Ελλάδα,
1.190 στη Στερεά Ελλάδα,
1.170 στην Πελοπόννησο,
1.147 στην Ήπειρο,
1.054 στη Θεσσαλονίκη,
980 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη,
949 στα Ιόνια Νησιά,
691 στο Βόρειο Αιγαίο και
543 στη Δυτική Μακεδονία.
Ειδικότερα, οι παραβάσεις, που βεβαιώθηκαν αφορούν:
4.663 για υπερβολική ταχύτητα,
6.035 για παράνομη στάθμευση,
1.481 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
1.173 για οδήγηση χωρίς άδειας ικανότητας οδήγησης,
844 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
514 για Κ.Τ.Ε.Ο.,
445 για οδήγηση σε κατάσταση μέθης,
388 ανασφάλιστα οχήματα,
226 για παραβίαση σηματοδότη,
203 για χρήση κινητού τηλεφώνου,
189 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
163 για αντικανονικούς ελιγμούς,
150 μη τήρηση απόστασης ασφαλείας,
146 για αντικανονικό προσπέρασμα,
82 για αντίθετη κίνηση σε μονόδρομο,
69 για φθαρμένα ελαστικά,
56 για απόσπαση προσοχής οδηγού,
45 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
28 για παραβίαση προτεραιότητας,
22 για έλλειψη ζώνης ασφαλείας,
19 για αντικανονική χρήση φώτων και
3.372 λοιπές παραβάσεις.
Η
Ελληνική Αστυνομία, αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στα θέματα οδικής
ασφάλειας και στο πλαίσιο αυτό οι έλεγχοι θα συνεχισθούν με αμείωτη
ένταση με σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Αθηνών-Σουνίου : Σε 330 έλεγχους οχημάτων βεβαιώθηκαν 286 παραβάσεις
Ειδικές δράσεις της Τροχαίας Αττικής στην παραλιακή
Στοχευμένες
δράσεις και εξειδικευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι της Διεύθυνσης Τροχαίας
Αττικής, πραγματοποιήθηκαν σε καθημερινή βάση καθ’ όλη τη διάρκεια της
εβδομάδας 25 έως 31 Ιουλίου 2022, στην περιοχή της παραλιακής Ε.Ο.
Αθηνών-Σουνίου, με σκοπό την αντιμετώπιση των αυτοσχέδιων αγώνων, καθώς
και άλλων επικίνδυνων παραβάσεων που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα,
διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών και την ομαλή και ασφαλή
κίνηση των πολιτών.
Συνολικά διενεργήθηκαν 330
τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων και βεβαιώθηκαν 286 παραβάσεις,
για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.
Πιο αναλυτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν ήταν:
Ιδιαίτερη επιβάρυνση στην υγεία των ανθρώπων προκαλεί ο καπνός που παράγεται από τις δασικές πυρκαγιές επηρεάζοντας ακόμα και όσους δεν βρίσκονται κοντά στο μέτωπο της φωτιάς. Οι επιπτώσεις μιας δασικής πυρκαγιάς είναι πολλαπλές και δεν περιορίζονται μόνο στην άμεση απειλή για την ανθρώπινη ζωή, στην καταστροφή του περιβάλλοντος και των περιουσιών αλλά επεκτείνονται και σε άγνωστες πτυχές που κρύβονται πίσω από τις συνέπειες που μπορεί να έχει το «ταξίδι του καπνού». Με τον καπνό που παράγεται σε μια πυρκαγιά να αποτελείται από ένα πολύπλοκο μίγμα αέριων, υγρών και στερεών συστατικών (αέρια, πτητικές οργανικές ενώσεις και σωματίδια) η έκθεση στα συστατικά μπορεί να προκαλέσει οξείες, βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες επιπτώσεις στην υγεία.
Σύμφωνα με τον καθηγητή του ΕΜΠ, στο τμήμα Χημικών Μηχανικών, και διευθυντή του Ευρωπαϊκού Κέντρου Δασικών πυρκαγιών, Μιλτιάδη Σταθερόπουλο, σε πρώτη φάση για να αξιολογήσει κανείς τον καπνό από μία δασική πυρκαγιά θα πρέπει να δει την ποσότητα που παράγεται, τη διάρκεια, τη συχνότητα, και τη σύνθεση. Παράλληλα, όπως τονίζει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Σταθερόπουλος,, ο καπνός δεν περιορίζεται στο σημείο που βρίσκεται σε εξέλιξη μια δασική πυρκαγιά. «Οι δασικές πυρκαγιές , ιδιαίτερα αυτές που είναι πολύ μεγάλης διάρκειας και έκτασης δεν έχουν τοπικές επιδράσεις, απλώνονται ακόμα και σε μία ολόκληρη ήπειρο ακόμα και σε όλο τον πλανήτη. Η ρύπανση από τον καπνό της δασικής πυρκαγιάς δεν είναι τοπικό φαινόμενο, ούτε του δήμου. Ανάλογα με τη διάρκειά της είναι μιας ολόκληρης γραμμής που κατευθύνεται ο καπνός. Είναι η επίδραση σε όλη την κατεύθυνση του μετώπου του καπνού. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιον θα πρέπει να τον ενδιαφέρουν οι δασικές πυρκαγιές και ο καπνός τους, όχι μόνο για οικολογικούς λόγους αλλά γιατί ο καπνός δεν είναι κάτι που περιορίζεται στο σημείο που θα γίνει. Ο καπνός είναι ένα στοιχείο που δεν είναι τοπικό, η ρύπανση μπορεί να είναι περιφερειακή, διασυνοριακή, διακρατική», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά, λοιπόν, τις συνέπειες μιας δασικής πυρκαγιάς στο επίπεδο της υγείας αυτές χωρίζονται σε οξείες, βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες.
Οι οξείες, σύμφωνα με τον κ. Σταθερόπουλο, προέρχονται από τα αέρια ή από τον καπνό που προσβάλλει κάποιους ανθρώπους πολύ κοντά στο μέτωπο της δασικής πυρκαγιάς. «Κύριοι αποδέκτες αυτών των επιδράσεων είναι οι πυροσβέστες και όσοι συμμετέχουν στην κατάσβεση της φωτιάς. Οι βραχυχρόνιες είναι κυρίως καρδιοαναπνευστικά προβλήματα και οφθαλμολογικές συνέπειες και προσδιορίζονται την πρώτη ή την επόμενη μέρα, ενώ οι μακροχρόνιες έχουν να κάνουν με τη συχνότητα που εισπνέουμε τον καπνό της δασικής πυρκαγιάς- και πραγματικά έχει βρεθεί ότι αυξάνουν στατιστικά και κάποιες παθήσεις αλλά και καρκινογένεση», τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Σταθερόπουλος και προσθέτει ότι υπάρχει ανάγκη οι άνθρωποι να αντιληφθούν την επικινδυνότητα του καπνού από μία δασική πυρκαγιά και τις συνολικές επιπτώσεις στην υγεία. «Πολλές φορές οι άνθρωποι ενεργούν στο μέτωπο της πυρκαγιάς αγνοώντας αυτούς τους παράγοντες» αναφέρει προσθέτοντας ότι οι επιπτώσεις στην υγεία συνδέονται με την τοξικότητα των συστατικών του παραγόμενου καπνού, τα χαρακτηριστικά της έκθεσης στον καπνό, τον βαθμό ευπάθειας του εκτιθέμενου πληθυσμού και τις ειδικές ομάδες έκθεσης (πυροσβέστες).
Σχετικά με την τοξικότητα των συστατικών του παραγόμενου καπνού, θα πρέπει να εξετάζεται ταυτόχρονα και το σύνθετο σενάριο μιας πυρκαγιάς που περιλαμβάνει τη διαδρομή ενός μετώπου, δηλαδή αν ένα μέτωπο περνάει από μία βιομηχανική ζώνη ή αν μέσα σε μία δασική έκταση υπάρχει παράνομη χωματερή.
«Η κατάσταση με τον καπνό γίνεται ακόμα πιο σύνθετη όταν το μέτωπο της πυρκαγιάς περάσει από βιομηχανική ζώνη, βιοτεχνία πλαστικών ή αν περάσει σε μια μεγάλη χωματερή. Όταν μια δασική πυρκαγιά (η θερμοκρασία της οποίας κυμαίνεται από 600 βαθμούς έως 1.100) περάσει πάνω από μια χωματερή τότε δεν μιλάμε πια για απλή δασική πυρκαγιά μιλάμε για ένα πολύ σύνθετο και επιθετικό στον άνθρωπο μείγμα ουσιών. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο πρέπει να υπάρχει αυστηρή επιτήρηση και να εξαφανιστούν οι παράνομες χωματερές», επισημαίνει ο κ. Σταθερόπουλος.
Με συνέπεια και αμεσότητα η ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., για μια ακόμη φορά, επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της.
Στο πλαίσιο των ζημιών που καταγράφηκαν από την πυρκαγιά στην περιοχή της Διώνης Πικερμίου, η εταιρεία κινήθηκε άμεσα, αποζημιώνοντας σε μόλις 5 ημέρες. Με βάση τα συστήματα που έχει καθιερώσει, εφαρμόζει και λειτουργεί, ολοκλήρωσε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και προχώρησε στην έγκριση αποζημίωσης και στην κατάθεση του ποσού της, στον λογαριασμό του ασφαλισμένου.
Η ταχύτητα εξυπηρέτησης αποδεικνύει ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. είναι κοντά στους ασφαλισμένους της, προάγει μέσα από τη λειτουργία της τον πολιτισμό στην ασφάλιση, που αποτελεί και σύνθημά της, ενώ ταυτόχρονα στηρίζει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές στο έργο τους, το οποίο βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνέπεια που επιδεικνύεται τις κρίσιμες ώρες, όπως αυτή της αποζημίωσης των ασφαλισμένων.
Η εταιρεία με τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα, διαχρονικά χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους και με τους συνεργάτες, καθώς μόνο έτσι ενισχύεται ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης.
Την Δευτέρα 1η Αυγούστου ανοίγει η πλατφόρμα εγγραφής σε Προσωπικό Ιατρό για τους πολίτες που έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους σε όλες τις περιφέρεις της χώρας πλην των περιφερειών Αττικής και Νοτίου Αιγαίου, όπου οι εγγραφές των πολιτών θα ξεκινήσουν την 01/09/2022.
Καταληκτική ημερομηνία για τις εγγραφές των ιατρών στο θεσμό του Προσωπικού Ιατρού είναι η 5η Αυγούστου 2022, ενώ για Αττική και Ν. Αιγαίο παρατείνονται έως τις 31/08/2022.
Ο πολίτης εγγράφεται με ελεύθερη επιλογή σε Προσωπικό Ιατρό με τους εξής τρόπους:
1) μέσω της πλατφόρμας εγγραφής σε προσωπικό ιατρό (https://ehealth.gov.gr/p-rv/p), όπου η είσοδος γίνεται με τους κωδικούς taxisnet και τον ΑΜΚΑ του πολίτη.
2) αυτοπροσώπως σε δομή υγείας Π.Φ.Υ. ή σε προσωπικό ιατρό, φέροντας μαζί του, τον ΑΜΚΑ του και προς απλή επίδειξη, έγγραφο ταυτοποίησης (π.χ. Δελτίο Ταυτότητας) ή φωτοαντίγραφο
Ο θεσμός του Προσωπικού ιατρού είναι μία δωρεάν παροχή σε όλους τους πολίτες οι οποίοι για πρώτη φορά θα έχουν Σύμβουλο Υγείας για θέματα αγωγής, πρόληψης διάγνωσης θεραπείας και καθοδήγησης τους σε σοβαρά προβλήματα υγείας, αναφέρει το υπουργείο Υγείας..
Οι υπάρχουσες σχέσεις των πολίτων με τους ιατρούς που τους παρακολουθούν δεν μεταβάλλονται ούτε και παρεμποδίζονται.
Ο Προσωπικός Γιατρός είναι το στήριγμα των πολιτών σε θέματα υγείας. Σε αυτόν ο πολίτης θα απευθύνεται όταν έχει κάποιο πρόβλημα υγείας. Αυτόν θα συμβουλεύεται. Από αυτόν θα παίρνει οδηγίες, κατεύθυνση, παραπεμπτικό για την επόμενη κίνηση στο Σύστημα Υγείας.
Από την πρόληψη, την ενημέρωση του ιατρικού του φακέλου, την επίσκεψη για εξέταση, τη συνταγογράφηση των αναγκαίων φαρμάκων, την παραπομπή για εξετάσεις για ειδικούς γιατρούς ή για νοσηλεία όταν υπάρχει ανάγκη.
Ο προσωπικός γιατρός θα παρέχει ολοκληρωμένη και συνεχή φροντίδα στον πολίτη με σκοπό την πρόληψη των ασθενειών και την προαγωγή της υγείας.
Σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με την Προσωρινή Διανομή ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής της υπό ασφαλιστικής εκκαθάρισης εταιρείας ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ότι στις 26 Ιουλίου δόθηκαν εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή ποσού διανομής 1.602.000€ περίπου, για 416 συμβόλαια (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα http://www.aspispronia.gr. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211 4111215, 211 4111656-657, 211 4110942, 211 4111856, 210 7210327, 210 7210689
Το Χώρο Ιστορικής Μνήμης 1941-1944 (Κοραή 4), επέλεξε η Γερμανίδα Υπουργός Εξωτερικών Annalena Baerbock ως πρώτο σταθμό της επίσημης επίσκεψης που πραγματοποιεί στη χώρα μας. Αμέσως μετά την άφιξή της στην Αθήνα, εχθές 28/07, η κα Baerbock μεταφέρθηκε στην Πλατεία Κοραή για να ξεναγηθεί στο Χώρο Ιστορικής Μνήμης που λειτουργεί υπό την ευθύνη της Εθνικής Ασφαλιστικής, η οποία, το 1991, όταν συμπλήρωσε τα 100 χρόνια λειτουργίας, υπέβαλε αίτημα στο υπουργείο Πολιτισμού και ο Χώρος κηρύχθηκε ιστορικό διατηρητέο μνημείο.
Την Υπουργό υποδέχτηκαν οι κ.κ. Γ.Σηφάκης, Διευθυντής Marketing, Διαφήμισης & Εταιρικής Επικοινωνίας, Δ.Λαδάς, Διευθυντής Νομικών Υπηρεσιών της Εταιρίας.
Η κα Baerbock αφού περιηγήθηκε στο Χώρο όπου λειτουργούσαν τα κρατητήρια της Κομαντατούρ (Kommandatur) επί γερμανικής κατοχής, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Η ευθύνη για την ιστορία δεν γνωρίζει τερματισμό. Το να κρατάω ζωντανή τη μνήμη είναι θέμα καρδιάς γιατί είναι προϋπόθεση για ένα καλό κοινό μέλλον».
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική ενεργοποιεί άμεσα τον μηχανισμό αποζημίωσης των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στο πλαίσιο υποστήριξης των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από τις πυρκαγιές σε Βόρεια και Ανατολική Αττική προ ολίγων ημερών, αλλά και σε όσες ακόμη περιοχές δοκιμάστηκαν ή δοκιμάζονται ακόμη, ενεργοποίησε άμεσα τον μηχανισμό καταβολής αποζημίωσης, στηρίζοντας έμπρακτα για άλλη μια φορά τους ανθρώπους που εμπιστεύτηκαν στην Εταιρία την περιουσία τους. Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική έχει ξεκινήσει ήδη από σήμερα την καταβολή των αποζημιώσεων, στους ιδιοκτήτες των ασφαλισμένων κατοικιών που επλήγησαν από την φωτιά, ανακουφίζοντας τους σημαντικά από την σκληρή καθημερινότητα που βιώνουν τις τελευταίες ημέρες, ενώ παράλληλα θα προχωρήσει και σε περαιτέρω μέτρα στήριξης, μέσω της διευκόλυνσής τους στην πληρωμή των ασφαλίστρων τους. Ο κ. Δημήτρης Ζορμπάς, CEO της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής δήλωσε: «Η σκέψη όλων μας είναι στους ανθρώπους που επλήγησαν τόσο άδικα από τις πυρκαγιές. Με την ευχή και την ελπίδα ότι δεν θα βιώσει κανείς ξανά παρόμοιες συνθήκες, υποστηρίζουμε με κάθε δυνατό τρόπο τους ασφαλισμένους μας και θέτουμε τις αποζημιώσεις ως απόλυτη προτεραιότητά μας αυτή την δεδομένη χρονική περίοδο. Σκοπός μας δεν είναι μόνο η καταβολή των αποζημιώσεων αλλά και η ταχύτητα με την οποία μεριμνούμε να τις καταβάλλουμε, προκειμένου να μην ταλαιπωρούνται περαιτέρω οι συμπολίτες μας που έχουν υποστεί τέτοια καταστροφή».
Το νέο επίδομα καυσίμων Fuel Pass 2 περιμένουν με ανυπομονησία αρκετοί κάτοχοι αυτοκινήτων καθώς αυτό όπως δηλώνουν οι περισσότεροι, θα εξασφαλίσει τα καύσιμα των διακοπών τους.
H ηλεκτρονική πλατφόρμα Fuel Pass 2 για την υποβολή αιτήσεων για το επίδομα καυσίμων, αναμένεται να ανοίξει τελικά την Δευτέρα 1η Αυγούστου, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Οι αιτήσεις θα γίνονται προοδευτικά με βάση το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ.
Η νέα επιδότηση καυσίμων αφορά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, ενώ οι δικαιούχοι μπορούν και αυτή τη φορά να πάρουν τα χρήματα είτε στην άυλη ψηφιακή κάρτα είτε στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Στην πρώτη περίπτωση το επίδομα είναι 15 ευρώ υψηλότερο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δικαιούχοι θα πρέπει να έχουν ήδη υποβάλλει την φορολογική τους δήλωση, πριν την προχωρήσουν στην υποβολή της αίτησης, αφού λαμβάνονται υπόψη τα εισοδήματα του 2021.
Εισοδηματικά κριτήρια
Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύεται στο ΦΕΚ, μέσω της ειδικής εφαρμογής της παρ. 4 του άρθρου 67 του ν. 4950/2022, κάθε φυσικό πρόσωπο συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, προσαυξανόμενο κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για τον/την σύζυγο ή μέλος συμφώνου συμβίωσης και επιπλέον κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του νοικοκυριού και έως του ποσού των 45.000 ευρώ, δύναται να αιτείται τη χορήγηση σε αυτό οικονομικής ενίσχυσης προς τον σκοπό συμβολής στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2022.
Ειδικότερα για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο2022 η πίστωση ανέρχεται στα ακόλουθα ποσά:
• Εκατό (100) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών - μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε ογδόντα πέντε (85) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
2. Ογδόντα (80) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών - μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε εξήντα πέντε (65) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
3. Εβδομήντα (70) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών - μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε πενήντα πέντε (55) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
4. Εξήντα (60) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών - μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται στα σαράντα πέντε (45) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Κάθε όχημα ή μοτοσυκλέτα - μοτοποδήλατο μπορεί να δηλωθεί από ένα μόνο φυσικό πρόσωπο, το οποίο διαθέτει επί του οχήματος και της μοτοσυκλέτας - μοτοποδηλάτου πλήρη κυριότητα ή συγκυριότητα ή είναι μισθωτής δυνάμει συμβολαίου χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing).
Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα ή μοτοσυκλέτα - μοτοποδήλατο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα, μοτοσυκλέτα - μοτοποδήλατο να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται γι' αυτό τέλη κυκλοφορίας.
Η είσοδος του φυσικού προσώπου- δικαιούχου στην ειδική εφαρμογή, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr-ΕΨΠ), πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α' 184). Η ενέργεια αυτή υλοποιείται, ως υπηρεσία στην υποδομή του vouchers.gov.gr και θα επαναχρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες login TAXISnet (OAuth 2.0 client) των υπαρχόντων υπηρεσιών του Προγράμματος FuelPass, σύμφωνα με την υπό στοιχεία 2653/21.4.2022 (Β' 2030) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Ο αιτών συμπληρώνει και επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου.
Επίσης, συμπληρώνει και τον αριθμό του προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού του.
Τρόποι πίστωσης της οικονομικής ενίσχυσης
Η οικονομική ενίσχυση πιστώνεται από την ανώνυμη εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε».(ΚτΠ Μ.Α.Ε.), στον δικαιούχο μέσω της ειδικής εφαρμογής παρ. 4 του άρθρου 67 του ν. 4950/2022 είτε
α) σε ψηφιακή χρεωστική κάρτα, που εκδίδεται ειδικά για τον σκοπό αυτόν από πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό, κατά την έννοια των παρ. 2 και 3, αντίστοιχα, του άρθρου 3 του ν. 4557/2018 (Α' 139) είτε
β) σε τραπεζικό λογαριασμό επιλογής του.
Τέλος, ορίζεται ότι η συμμετοχή του πιστωτικού ιδρύματος ή του χρηματοπιστωτικού οργανισμού στην ανωτέρω διαδικασία θα πραγματοποιείται βάσει των όρων και των προϋποθέσεων που τίθενται στο Μητρώο Συνεργαζόμενων Αδειοδοτημένων Παρόχων Υπηρεσιών Πληρωμών, που έχει συσταθεί από τον Φορέα Υλοποίησης.