>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

24 Ιαν 2023

ΤτΕ: Προθεσμία υποβολής ενστάσεων για τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου από την Ευρωπαϊκή Πίστη στην Allianz Ελλάδος

Ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με τη προθεσμία υποβολής ενστάσεων για τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου από την Ευρωπαϊκή Πίστη στην Allianz Ελλάδος

Ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με τη προθεσμία υποβολής ενστάσεων για τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου από την Ευρωπαϊκή Πίστη στην Allianz Ελλάδος.

Η Τράπεζα της Ελλάδος ανακοινώνει ότι, σε εφαρμογή της περίπτωσης β’ της παραγράφου 7 του άρθρου 28 του ν. 4364/2016, δημοσιεύεται κοινή ανακοίνωση των ανωνύμων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με την επωνυμία «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» και «ALLIANZ Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία» για τη μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου ασφαλίσεων της «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» προς «ALLIANZ Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία», συνεπεία συγχώνευσης δι’ απορροφήσεως της πρώτης από τη δεύτερη.

Ο χρόνος υποβολής ενστάσεων από τους ενδιαφερομένους αρχίζει από τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και λήγει στις 24 Απριλίου 2023. Οι ενστάσεις υποβάλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου 21, 10250 Αθήνα, ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση dep.insurancesup@bankogreece.gr .

H εποπτική αξιολόγηση της προτεινόμενης μεταβίβασης χαρτοφυλακίου θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής ενστάσεων.

Το κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:

Α N Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η


Η ασφαλιστική εταιρεία με την επωνυμία «ALLIANZ Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία» και τον δ.τ. «Allianz Hellas Single Member Insurance S.A.», που εδρεύει επί της Λεωφ. Αθηνών, αρ. 110, Κτίριο Γ, 104 42 Αθήνα, Αττική, με αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 000234101000 και Α.Φ.Μ. 094007989, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών, η οποία εκπροσωπείται νόμιμα για την υπογραφή της παρούσας από την κ. Ευαγγελία Μαρτίνοβιτς, Επικεφαλής Νομικής Υπηρεσίας και Κανονιστικής Συμμόρφωσης, που έχει εξουσιοδοτηθεί προς τούτο σύμφωνα με το υπ’ αριθ. 22.20/23.12.2022 πρακτικό του Διοικητικού της Συμβουλίου, εφεξής “Allianz Hellas”

και

η ασφαλιστική εταιρεία με την επωνυμία «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων», που εδρεύει επί της Λεωφ. Κηφισίας, αρ. 274, 152 32 Χαλάνδρι, Αττική, με Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 000322801000 και Α.Φ.Μ. 094060402, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών, η οποία εκπροσωπείται νόμιμα για την υπογραφή της παρούσας από τον κ. Χρήστο Γεωργακόπουλο, που έχει εξουσιοδοτηθεί προς τούτο σύμφωνα με το υπ’ αριθ. 987/23.12.2022 πρακτικό του Διοικητικού της Συμβουλίου, εφεξής «Ευρωπαϊκή Πίστη»,

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ο Υ Ν ότι

Υποβλήθηκε στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος το από 18.01.2023 αίτημα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016, αναφορικά με τη συγχώνευση της Allianz Hellas με την Ευρωπαϊκή Πίστη με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4601/2019, του Ν. 4548/2018, του άρθρου 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016, του άρθρου 61 του Ν. 4438/2016  και του άρθρου 54 του Ν. 4172/2013.

Αντικείμενο του ως άνω αιτήματος είναι η παροχή έγκρισης από την Τράπεζα της Ελλάδος, κατ’ άρθρο 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016, για τη συγχώνευση των ως άνω εταιρειών, με απορρόφηση της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz Hellas και για την κατά το χρόνο νομικής συντέλεσης της συγχώνευσης μεταβίβαση (με καθολική διαδοχή άρθρ. 18 παρ. 2 περ. α’ N. 4601/2019) του χαρτοφυλακίου ασφαλίσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης προς την Allianz Hellas.

Το ανωτέρω αίτημα είναι αρμοδίως υπογεγραμμένο από τους ειδικά εξουσιοδοτηθέντες εκπροσώπους των δύο ανωτέρω υπό συγχώνευση εταιρειών. Η ως άνω διά της συγχώνευσης μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου ασφαλίσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης ως απορροφώμενης εταιρείας ισχύει με την επιφύλαξη της έγκρισης αυτής από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές.

Κατ’ εφαρμογή της διαδικασίας που προβλέπεται στην παρ. 7β’ του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016 καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει εγγράφως ενστάσεις εντός τριών (3) μηνών από την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας, στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, Ελ. Βενιζέλου 21, 102 50 Αθήνα ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση dep.insurancesup@bankofgreece.gr. Μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, ουδεμία ένσταση θα γίνει δεκτή.


Αθήνα, 19 Ιανουαρίου 2023


Για την ALLIANZ HELLAS

Ευαγγελία Μαρτίνοβιτς

Επικεφαλής Νομικής Υπηρεσίας και Κανονιστικής Συμμόρφωσης


Για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ

Χρήστος Γεωργακόπουλος

 Διευθύνων Σύμβουλος


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ

(Άρθρο 13 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου)

Με την παρούσα ανακοίνωση ενημερώνουμε τους υποβάλλοντες εναντίωση σε μεταβίβαση ασφαλιστικού χαρτοφυλακίου μεταξύ ασφαλιστικών επιχειρήσεων ότι τηρούμε αρχείο μη ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Σκοποί Τήρησης Αρχείου

Ο σκοπός της τήρησης αρχείου των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι η εξαίρεση των υποβαλλόντων την εναντίωση από τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου.

Για την επίτευξη του ως άνω σκοπού συλλέγουμε μη ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των υποβαλλόντων εναντίωση, τα οποία αφορούν σε στοιχεία αναγνώρισης (ονοματεπώνυμο), στοιχεία επικοινωνίας (ταχυδρομική διεύθυνση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο επικοινωνίας) και στοιχεία ασφαλιστικής σύμβασης (αριθμός συμβολαίου και ασφαλιζόμενοι κίνδυνοι). Τα στοιχεία αυτά προωθούνται και γνωστοποιούνται στην μεταβιβάζουσα ασφαλιστική επιχείρηση, εκτός των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων και υπαλλήλων της Τράπεζας της Ελλάδος.

Αποδέκτες

Η Τράπεζα της Ελλάδος τηρεί το αρχείο των προσωπικών δεδομένων που η ίδια συγκεντρώνει. Ουδέποτε διαθέτει ή διαβιβάζει σε τρίτους (εκτός των ασφαλιστικών επιχειρήσεων όπως αναφέρεται πιο πάνω) ή εμπορεύεται προσωπικά δεδομένα. Με την τήρηση του αρχείου των προσωπικών δεδομένων που περιγράφονται πιο πάνω ασχολούνται μόνον αρμόδιοι υπάλληλοι της Τράπεζας της Ελλάδος, οι οποίοι έχουν ενημερωθεί δεόντως για τις νόμιμες υποχρεώσεις τους και την κρατούσα δεοντολογία.

Υπεύθυνος Επεξεργασίας

«ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ», με έδρα στην Αθήνα (Ε. Βενιζέλου 21, ΤΚ 102 50), τηλ. 210-3201111.

Εκπρόσωπος Υπευθύνου Επεξεργασίας

Αρμόδιος υπάλληλος για θέματα προσωπικών δεδομένων είναι ο Προϊστάμενος του αρμόδιου Τμήματος Εποπτείας της Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (e-mail: dep.insurancesup@bankogreece.gr) και ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων της Τράπεζας της Ελλάδος (e-mail: dpo@bankofgreece.gr).

Χρόνος Αποθήκευσης Δεδομένων

Η Τράπεζα της Ελλάδος αποθηκεύει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των υποβαλλόντων εναντίωση για χρονικό διάστημα μέχρι και την οριστική μεταβίβαση ή την απόρριψη ή την ακύρωση αυτής.

Δικαιώματα Αιτούντων

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κάθε ενδιαφερόμενος έχει δικαίωμα υποβολής αιτήματος στον Υπεύθυνο Επεξεργασίας για πρόσβαση και διόρθωση ή διαγραφή των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή τήρηση του αρχείου των δεδομένων που τον αφορούν, καθώς και δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν. Τα παραπάνω δικαιώματα ασκούνται με υποβολή έγγραφης αίτησης από τον ενδιαφερόμενο, απευθυνόμενη προς την Τράπεζα της Ελλάδος και τον προαναφερθέντα εκπρόσωπό της, στην οποία θα αναγράφονται ευκρινώς και πλήρως τα στοιχεία του ενδιαφερομένου.

Οι αιτούντες έχουν δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Για οποιαδήποτε πληροφορία που αφορά στην ως άνω τήρηση αρχείου των προσωπικών δεδομένων σας, καθώς και για την περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του νόμου, μπορείτε να απευθύνεστε στην Τράπεζα της Ελλάδος και συγκεκριμένα στον αρμόδιο Προϊστάμενο του Τμήματος Εποπτείας (Αντ)Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων κατά Ζημιών και τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εποπτείας (Αντ)Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ζωής και Μικτής Δραστηριότητας της Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (e-mail: dep.insurancesup@bankogreece.gr). ​


​​



23 Ιαν 2023

Βραβείο Top Employer 2023 για την Groupama Ασφαλιστική

Μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση έλαβε πρόσφατα η Groupama Ασφαλιστική , καθώς πιστοποιήθηκε ως Top Employer 2023

Μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση έλαβε πρόσφατα η Groupama Ασφαλιστική , καθώς πιστοποιήθηκε ως Top Employer 2023, περνώντας με επιτυχία μια σειρά από διαδικασίες, όπως αυτές ορίζονταν από το Top Employers Institute.

Το Ινστιτούτο «Top Employers» δραστηριοποιείται παγκοσμίως και πάνω από 30 χρόνια αποτελεί την παγκόσμια αρχή πιστοποίησης για τους οργανισμούς που ανταποκρίνονται σε υψηλά διεθνή στάνταρντς και διαθέτουν βέλτιστες πρακτικές σε συστήματα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Η πιστοποίηση του Top Employers Institute προκύπτει από μια εκτεταμένη και απαιτητική αξιολόγηση των πολιτικών, διαδικασιών, συστημάτων και γενικά όλου του εύρους των λειτουργιών-πρακτικών της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Για το έτος 2023 έχουν πιστοποιηθεί από το Top Employers Institute 2.052 εταιρείες σε όλο τον κόσμο, επηρεάζοντας θετικά την καθημερινότητα περίπου 8 εκατομμυρίων εργαζομένων, ανεβάζοντας σημαντικά τον πήχη σε θέματα διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων, εμπλουτίζοντας τα πεδία δραστηριοποίησης και ανταπόκρισης στις νέες τάσεις των οργανισμών.

Η κα Μαρίνα Βέργου, Διευθύντρια HR της Groupama Ασφαλιστικής, δήλωσε σχετικά με τη νέα διάκριση της εταιρείας: “H πιστοποίηση της εταιρείας μας ως Top Employer 2023 έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για εμάς, δεδομένου των απαιτητικών συνθηκών που επικρατούν σήμερα στον εργασιακό χώρο. Παραμένοντας πιστοί στις αξίες μας και εφαρμόζοντας πάντα βέλτιστες πρακτικές και καινοτόμες ιδέες, εξελισσόμαστε συνεχώς, ακολουθώντας τις νέες τάσεις. Για εμάς στην Groupama Ασφαλιστική, το ανθρώπινο δυναμικό είναι η κινητήριος δύναμη της εταιρείας μας και αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο να παραμένουμε “Σίγουρα δίπλα” στους ανθρώπους μας, παρέχοντάς τους ένα εργασιακό περιβάλλον αξιοκρατίας, ίσων ευκαιριών και ανάπτυξης”.




19 Ιαν 2023

Αυξημένος ο κίνδυνος καρδιαγγειακού θανάτου των ασθενών Covid-19 τουλάχιστον 18 μήνες μετά την αρχική λοίμωξη

PHOTO

Η Covid-19 σχετίζεται με υψηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και θανάτου τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, δείχνει μια νέα έρευνα. Σε σύγκριση με τους ανθρώπους που δεν αρρώστησαν από κορονοϊό, η πιθανότητα ένας ασθενής Covid-19 να πεθάνει ήταν έως 81 φορές μεγαλύτερη κατά τις τρεις πρώτες εβδομάδες της λοίμωξης και παρέμενε έως πέντε φορές μεγαλύτερη 18 μήνες μετά την αρχική διάγνωση.

         Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Ίαν Γουόνγκ του Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό καρδιαγγειακής έρευνας "Cardiovascular Research" της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 160.000 άτομα με μέση ηλικία 66 ετών, με ή χωρίς διαγνωσμένη Covid-19.

         Διαπιστώθηκε ότι, σε σχέση με τους ανθρώπους χωρίς Covid-19, οι ασθενείς με κορονοϊό είχαν περίπου τετραπλάσια πιθανότητα να εμφανίσουν σοβαρή καρδιαγγειακή νόσο κατά την οξεία φάση (έως 21 μέρες από την αρχική διάγνωση του κορονοϊού) και 40% μεγαλύτερη πιθανότητα μετά την οξεία φάση (από την 22η μέρα και μετά). Ασθενείς με σοβαρή Covid-19 ήταν πιθανότερο να διαγνωσθούν με σοβαρή καρδιαγγειακή νόσο, σε σύγκριση με τις ήπιες περιπτώσεις Covid-19. Γενικότερα οι ασθενείς Covid-19 είχαν μεγαλύτερη πιθανότητα - σε σχέση με τους μη ασθενείς Covid- να εμφανίσουν έμφραγμα του μυοκαρδίου, στεφανιαία νόσο, καρδιακή ανεπάρκεια, βαθιά φλεβική θρόμβωση κ.α.

         "Οι ασθενείς Covid-19 ήσαν πιθανότερο να εμφανίσουν διάφορες καρδιαγγειακές διαταραχές σε σύγκριση με όσους δεν μολύνθηκαν από τον ιό, πράγμα που μπορεί να συνέβαλε στον αυξημένο κίνδυνο θανάτου τους. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι ασθενείς με Covid-19 θα πρέπει να παρακολουθούνται για τουλάχιστον έναν χρόνο μετά την ανάρρωση τους από την οξεία νόσο, προκειμένου να διαγιγνώσκονται πιθανές καρδιαγγειακές επιπλοκές της λοίμωξης, οι οποίες συνιστούν μέρος της μακράς Covid-19", δήλωσε ο δρ Γουόννγκ.

         "Μελλοντικές έρευνες χρειάζονται για να διερευνήσουν την αποτελεσματικότητα των εμβολιασμών κατά της Covid-19, όσον αφορά την μείωση των κινδύνων για καρδιαγγειακή νόσο και θάνατο σε σύγκριση με τους ανεμβολίαστους", πρόσθεσε.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

BANNER


LINKS

Eurolife FFH: Νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα My Business Cyber Protection

Η Eurolife FFH παρουσιάζει το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα My Business Cyber Protection που στόχο έχει να δώσει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προστατευτούν αποτελεσματικά από τα πιο εξειδικευμένα περιστατικά στον κυβερνοχώρο

Αξία έχει να φροντίζεις για την επιχείρησή σου και στο ψηφιακό περιβάλλον επισημαίνει η Eurolife FFH, με το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα My Business Cyber Protection, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών έως €25εκ.

Η Eurolife FFH παρουσιάζει το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα My Business Cyber Protection που στόχο έχει να δώσει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προστατευτούν αποτελεσματικά από τα πιο εξειδικευμένα περιστατικά στον κυβερνοχώρο. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών έως €25εκ., που πραγματοποιούν διαδικτυακά το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών και των συναλλαγών τους.

Το My Business Cyber Protection είναι μια ελκυστική πρόταση ασφάλισης, καθώς το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με τον κύκλο εργασιών, τη δραστηριότητα και τα μέτρα προστασίας που ήδη διαθέτει η επιχείρηση στα ηλεκτρονικά της συστήματα. Με αυτόν τον τρόπο, οι ασφαλισμένοι εξασφαλίζουν ένα ευρύ σύνολο καλύψεων σε τιμή που προσαρμόζεται σύμφωνα με το προφίλ της δικής τους επιχείρησης.

Έχοντας πρόσβαση σε εξελιγμένες καλύψεις όπως έξοδα ανταπόκρισης σε περιστατικό, ζημιές από διακοπή εργασιών, έξοδα αποκατάστασης δεδομένων και συστημάτων, ζημιές τρίτων, έξοδα υπεράσπισης και νομική προστασία, οι επιχειρήσεις μπορούν να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικότητα αναπάντεχα περιστατικά που αφορούν, μεταξύ άλλων, προσωπικά δεδομένα, ασφάλεια υπολογιστικών συστημάτων και εκβιασμό στον κυβερνοχώρο.

Το νέο πρόγραμμα προσφέρει 24/7 τηλεφωνική επικοινωνία προκειμένου οι κάτοχοί του να έχουν τη δυνατότητα να αναγγείλουν άμεσα το περιστατικό. Με αυτόν τον τρόπο, λαμβάνουν εξειδικευμένη υποστήριξη και περιορίζουν την επέκταση του γεγονότος τη στιγμή που συμβαίνει. Επιπροσθέτως, το πρόγραμμα καλύπτει την απώλεια κερδών λόγω διακοπής των εργασιών και την ανάκτηση των δεδομένων και του λογισμικού, για να νιώθουν ασφαλείς στον κυβερνοχώρο κάθε στιγμή.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με το My Business Cyber Protection, ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ψηφιακά, τηρώντας τη δέσμευσή της να επενδύει στην ανάπτυξη προϊόντων που βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.




18 Ιαν 2023

NN Hellas: Η Φιλίππα Μιχάλη αναλαμβάνει Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος

Η Φιλίππα Μιχάλη αναλαμβάνει Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas από την 1η Απριλίου 2023

Η Φιλίππα Μιχάλη αναλαμβάνει Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas από την 1η Απριλίου 2023. Η Φιλίππα Μιχάλη διαδέχεται την Μαριάννα Πολιτοπούλου που αποχώρησε από τον Όμιλο ΝΝ τον Δεκέμβριο του 2022.

Η Φιλίππα μεταβαίνει στον Όμιλο ΝΝ από την Allianz, στην οποία διετέλεσε Διευθύνουσα Σύμβουλος για την Ελλάδα και την Κύπρο από το 2015. Πριν αναλάβει το ρόλο αυτό, κατείχε διάφορες θέσεις στην Allianz Hellas, συμπεριλαμβανομένης της Head of Market Management and Communications, όπως και Fund Manager στην θυγατρική της Allianz Hellas για τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων. Η βαθιά γνώση που κατέχει από την ελληνική ασφαλιστική αγορά, σε συνδυασμό με τις ηγετικές της ικανότητες και την έμφαση στην ψηφιοποίηση θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ενίσχυση της ανάπτυξης της NN Hellas. 

Μέχρι την επίσημη ανάληψη των καθηκόντων της Φιλίππας ως Προέδρου και Διευθύνουσας Συμβούλου της NN Hellas την 1η Απριλίου, ο Frederick Lathioor, Γενικός Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνου της ΝΝ Hellas, θα συνεχίσει να εκτελεί προσωρινά καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της NN Hellas.

17 Ιαν 2023

Affidea: Τι σημαίνει η ταξινόμηση BIRADS στη μαστογραφία και γιατί είναι σημαντική

Αναλυτικά όσα πρέπει να γνωρίζει μια γυναίκα για την ταξινόμηση BIRADS στο πλαίσιο του ετήσιου μαστογραφικού της ελέγχου

Τι σημαίνει η ταξινόμηση BIRADS στη μαστογραφία και γιατί είναι σημαντική

Το άρθρο υπογράφει ο Χρήστος Ι. Λούμπιας, Ειδικός Μαστολόγος - Χειρουργός Μαστού, Επιστημονικά Υπεύθυνος των Ιατρείων Μαστού Affidea Αθηνών, Κηφισιάς, Περιστερίου

Πραγματοποιώντας την μαστογραφία τους, εννιά στις δέκα γυναίκες κάνουν την ίδια ερώτηση: «Γιατρέ, τι σημαίνει η λέξη BIRADS;»

Η ταξινόμηση BIRADS αποτελεί μία κλίμακα που εμφανίζεται στα αποτελέσματα της μαστογραφίας. Η Αμερικανική Ακτινολογική Εταιρεία, προκειμένου να υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας μεταξύ κλινικών ιατρών και ακτινολόγων που ασχολούνται με την μαστογραφία, αλλά και για να είναι περισσότερο σαφής η πιθανότητα κακοήθειας κάθε ανακαλυπτόμενης αλλοίωσης με τις απεικονιστικές μεθόδους, κυρίως μέσω μαστογραφίας, έχει υιοθετήσει το σύστημα BIRADS (Breast Imaging Reporting and Data System) και ταξινομεί τις αλλοιώσεις σε 6 κατηγορίες.

Στο παρακάτω Q&A περιγράφονται όσα πρέπει να γνωρίζει μια γυναίκα για την ταξινόμηση BIRADS στο πλαίσιο του ετήσιου μαστογραφικού της ελέγχου.

Τι είναι τα BIRADS;
Μια διεθνής ιατρική γλώσσα για το μαστό, ένας κώδικας επικοινωνίας που αναπτύχθηκε από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ακτινολόγων (ACR). Πιο συγκεκριμένα, είναι ένας αριθμός από το 1 έως το 6 που χαρακτηρίζει κάθε ιατρική γνωμάτευση που αφορά στο μαστό, όπως μαστογραφία, υπερηχογράφημα μαστών, μαγνητική μαστογραφία.

Tι σημαίνουν στην πράξη τα BIRADS;
Κάθε εύρημα σε μια ακτινολογική εξέταση του μαστού έχει κάποια χαρακτηριστικά καλοήθη ή κακοήθη. Στο τέλος της γνωμάτευσης ο ακτινοδιαγνώστης μαστού συγκεντρώνει όλα τα ευρήματα και δίνει ένα συνολικό αριθμό BIRADS για την εξέταση.

Γιατί είναι σημαντικά τα BIRADS;
Με αυτόν τον διεθνή κώδικα επικοινωνούν όλες οι ιατρικές ειδικότητες που σχετίζονται με τον καρκίνο του μαστού. Με έναν διεθνή αριθμό γίνεται άμεσα αντιληπτό τι είδους βλάβη υπάρχει στο μαστό και τι πρέπει να γίνει θεραπευτικά στη συνέχεια.


Στο infographic που ακολουθεί θα δείτε συνοπτικά ποιες είναι οι κατηγορίες και τι σημαίνει η κάθε μία για τα ευρήματα της εξέτασης.

Affidea infographic Ταξινόμηση BIRADS

Αναλυτικές πληροφορίες για τα 6 BIRADS μπορείτε να δείτε εδώ.
Ο Όμιλος Διαγνωστικών Κέντρων Affidea, έχοντας στο επίκεντρο την φροντίδα της γυναίκας, συμμετέχει ενεργά στην εθνική εκστρατεία πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού «Φώφη Γεννηματά», που προσφέρει δωρεάν προληπτικούς ελέγχους μαστού σε γυναίκες ηλικίας 50-69 ετών. Αναγνωρίζοντας την σημασία της πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, η Affidea πρωτοπορεί και επενδύει σε ψηφιακούς μαστογράφους τελευταίας τεχνολογίας, εξασφαλίζοντας την μέγιστη υποστήριξη στις γυναίκες που την επιλέγουν είτε για προληπτικούς είτε για θεραπευτικούς λόγους.

16 Ιαν 2023

Advanced Program in Management for Insurance Executives 2022 από τη Eurolife FFH και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Ολοκληρώθηκε ο 11ος ακαδημαϊκός κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives 2022 από τη Eurolife FFH & το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Ολοκληρώθηκε ο 11ος ακαδημαϊκός κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives 2022 από τη Eurolife FFH και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει τους συνεργάτες της και να φροντίζει συνεχώς για την κατάρτιση και την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Η επένδυση στην εκπαίδευση είναι στον πυρήνα της κουλτούρας της εταιρείας, που διαχρονικά πραγματοποιεί ενέργειες δια βίου μάθησης για τους συνεργάτες της. Στο πλαίσιο αυτό ολοκληρώθηκε ο 11ος ακαδημαϊκός κύκλος εκπαίδευσης του προγράμματος “Advanced Program in Management for Insurance Executives” για το δίκτυο των συνεργατών της. Το πρόγραμμα, που λαμβάνει σημαντική αποδοχή και αναγνώριση από το σύνολο των συμμετεχόντων, υλοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και έχει εισηγητές τους, αναγνωρισμένου κύρους, καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου.

Επιλεγμένοι συνεργάτες της Eurolife FFH παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε τον Ιούνιο και ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2022. Καλύφθηκαν συνολικά πέντε ενότητες σε 40 ώρες διδασκαλίας, με τα εξής γνωσιακά αντικείμενα: Marketing και συμπεριφορά καταναλωτή, Διαπραγματεύσεις και διαχείριση συγκρούσεων, Ηγεσία και οργανωσιακή συμπεριφορά, Στρατηγική σκέψη και υλοποίηση στρατηγικών αποφάσεων, Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business plans).

Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο του προγράμματος, το οποίο έχει από τη φύση του περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων, πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία και κύκλος επιμορφωτικών ημερίδων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα. Οι ημερίδες αυτές είχαν διάρκεια 12 ωρών, παρακολουθήθηκαν από περισσότερους από 120 συνεργάτες και περιλάμβαναν μεταξύ άλλων τις θεματολογίες: «Η αξία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας για τον ασφαλισμένο μέσα από τα στατιστικά στοιχεία της παγκόσμιας αγοράς», «Αποτελεσματική ηγεσία: Επιλογή, διοίκηση και στοχοθέτηση συνεργατών» και «Διαπραγματεύσεις και διαχείριση συγκρούσεων».

Οι συνεργάτες που ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρόγραμμα παρέλαβαν το πιστοποιητικό σπουδών, στην τελετή αποφοίτησης που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου. Το «παρών» έδωσαν από την πλευρά του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ο Πρύτανης, ο Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος, καθώς και οι Καθηγητές του προγράμματος. Από την πλευρά της Eurolife FFH παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, Στελέχη Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της εταιρίας, καθώς και μέλη των οικογενειών των συνεργατών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

Στο σύντομο χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «η ανάπτυξη των συνεργατών μας μέσω της δια βίου εκπαίδευσης αποτελεί διαχρονική δέσμευσή μας, γι’ αυτό και δίνουμε αξία σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που διευρύνουν τις γνώσεις τους και εξελίσσουν τις δεξιότητές τους».

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό του δικτύου των συνεργατών της, με εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες. Η εταιρεία, με το Advanced Program in Management for Insurance Executives, αποδεικνύει ότι υποστηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξή τους. Προσφέροντας συνεχώς ευκαιρίες επιμόρφωσης, επιστρέφει αξία στους συνεργάτες της και τους ενδυναμώνει ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.




13 Ιαν 2023

1544 : Η γραμμή που δίνει άμεση λύση στα προβλήματα στους δρόμους της Αττικής

Κερδίζει συνεχώς την εμπιστοσύνη των πολιτών το 1544 για την άμεση επίλυση προβλημάτων στο οδικό δίκτυο της Αττικής

Κερδίζει συνεχώς την εμπιστοσύνη των πολιτών το 1544 για την άμεση επίλυση προβλημάτων στο οδικό δίκτυο της Αττικής

Σε σημαντικό τεχνολογικό εργαλείο στο στρατηγικό στόχο της Περιφέρειας Αττικής για την προάσπιση και αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στους δρόμους της Αττικής, αναδεικνύεται το τετραψήφιο νούμερο 1544, μέσω του οποίου οι πολίτες έχουν αποκτήσει έναν άμεσο δίαυλο επικοινωνίας με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας για την έγκαιρη αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Ήδη, το τηλεφωνικό κέντρο του 1544, το οποίο λειτουργεί όλο το 24ωρο, σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά στοιχεία για την περίοδο 23/02/2022 –έως 16/12/2022 έχει καταγράψει 1392 αναφορές – αιτήματα πολιτών, από τα οποία έχουν διεκπεραιωθεί τα 1347, ενώ βρίσκονται σε διαδικασία επίλυσης 45 (αφορούν μελέτες εγκατάστασης φωτεινών σηματοδοτών). Παράλληλα, το 1544 δέχθηκε 513 αιτήματα που αφορούσαν αρμοδιότητες άλλων φορέων (δήμους, ΔΕΚΟ , εταιρείες τηλεπικοινωνιών) και τα οποία δρομολογήθηκαν προς τους αντίστοιχους αρμόδιους φορείς για την επίλυσή τους.

Τα αιτήματα – αναφορές αφορούν έκτακτα συμβάντα, φθορές και βλάβες που συμβαίνουν στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου της Αττικής, ενώ ένας ολόκληρος μηχανισμός διαχείρισης και διεκπεραίωσης των αιτημάτων βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση, έτσι ώστε να γίνεται άμεσα η προώθηση των αναφορών στις αρμόδιες υπηρεσίες και στα εξειδικευμένα συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής.

Ταυτόχρονα, η επιστημονική ομάδα των συγκοινωνιολόγων της Περιφέρειας με τη χρήση νέων τεχνολογιών, αντλεί ποιοτικά κυκλοφοριακά στοιχεία, τα οποία επεξεργάζεται η Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών.
 

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης αναφερόμενος σχετικά επισημαίνει:

« Με τη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών εξασφαλίζουμε αφενός την άμεση επικοινωνία με τους πολίτες που εντοπίζουν κάποιο πρόβλημα στο οδικό δίκτυο, αφετέρου αποκτούμε την δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε με ταχύτητα στην αποκατάσταση των όποιων προβλημάτων. Το 1544 είναι μια δράση καίρια σημασίας, η οποία θα αναβαθμιστεί περαιτέρω με την εγκατάσταση και αξιοποίηση μιας επιπλέον εφαρμογής, η οποία θα έχει τη δυνατότητα γεωπροσδιορισμού της θέσης από την οποία ο πολίτης εντοπίζει και καταγράφει το πρόβλημα. Με πράξεις ουσίας και λειτουργικότητας ολοκληρώνουμε τον στρατηγικό μας στόχο για ένα ασφαλέστερο και φιλικότερο οδικό δίκτυο προσθέτοντας σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους στην προάσπιση της ασφάλειας πεζών και οδηγών.  Ο τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1544, τα ειδικά οχήματα-βαν στη λεωφόρο Κηφισού για τη διευκόλυνση των οδηγών, οι εργασίες συντήρησης στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, η αναβάθμιση του ηλεκτροφωτισμού, η συντήρηση των κεντρικών νησίδων, οι νέοι led φωτεινοί σηματοδότες καθώς και οι άμεσες παρεμβάσεις για την άρση επικινδυνοτήτων είναι ο νέος χάρτης που θα αποτυπώσει την νέα εικόνα στους δρόμους της Αττικής μας».


1544: Ο αριθμός της ισχυρής συμμαχίας Περιφέρειας – πολιτών  για την οδική ασφάλεια

Το τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 είναι ο τηλεφωνικός αριθμός με τον οποίο οι πολίτες της Αττικής μπορούν να επικοινωνούν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο, με το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής.

Μέσω του νέου αυτού αριθμού οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν  τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο  οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Αναλυτικότερα μπορούν να αναφέρουν:

 1. Εκτεταμένες διαρροές επικίνδυνων υλικών στο οδόστρωμα (π.χ λάδια, πετρέλαια, λάστιχα, προφυλακτήρες).

2. Προβλήματα στη φωτεινή σηματοδότησης και τον ηλεκτροφωτισμό (π.χ καμένες λάμπες).

3. Ζημιές που προκύπτουν από τροχαία ατυχήματα (πχ. κατεστραμμένα στηθαία, πτώσεις ιστών).

4. Φθορές στο οδόστρωμα (π.χ καθίζηση, λακκούβες, σβησμένες διαγραμμίσεις, κατεστραμμένες πινακίδες σήμανσης).

5. Ύπαρξη υλικών που μπορεί να φράξουν τα φρεάτια απορροής υδάτων και να δημιουργήσουν προβλήματα στο οδικό δίκτυο


Το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, αφού ιεραρχήσει τις σχετικές πληροφορίες, άμεσα προβαίνει στις κατάλληλες προληπτικές ενέργειες και δράσεις αποκατάστασης των προβλημάτων.

Να σημειωθεί για την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών έχουν εγκατασταθεί  3.000 μικρές πινακίδες με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής. Οι πινακίδες διαθέτουν κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους. Στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, ενώ οι φωτεινές πινακίδες (matrix) ενημερώνουν τους οδηγούς για την ενεργοποίηση του 1544.




Interasco Α.Ε.Γ.Α: Εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας


Σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον με ζεστή ατμόσφαιρα, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τετάρτη 11/01/2023 στο City Link -Restaurant ILIOS, η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Interasco Α.Ε.Γ.Α, για το έτος 2022.

Η βραδιά ήταν αφιερωμένη στο ανθρώπινο δυναμικό της Interasco.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Κοτσιλίνης, όπου με έναν σύντομο χαιρετισμό ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους για τις προσπάθειες που κατέβαλαν την προηγούμενη χρονιά και ευχήθηκε σε όλους το 2023 να αποτελέσει ένα χαρούμενο και παραγωγικό έτος.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Κάρολος Σαΐας, ο οποίος αναφέρθηκε αρχικά στις δυσμενείς συγκυρίες της χρονιάς που πέρασε, με τον πόλεμο στην Ουκρανία, την ενεργειακή κρίση και τον υψηλό πληθωρισμό στη χώρα μας. Οι προοπτικές όμως, της ελληνικής οικονομίας φαίνονται να είναι πολύ θετικές για τα επόμενα χρόνια, αφού έχουν ήδη πραγματοποιηθεί αρκετές ξένες επενδύσεις και προγραμματίζονται ακόμα περισσότερες μέσα στο 2023.

Χαρακτηριστικά ανέφερε:

«Το 2022 για την Interasco ήταν μια σημαντική χρονιά! με αύξηση παραγωγής της τάξης του 14,7%, 100.000 ασφαλισμένους πελάτες και ένα δίκτυο διανομής το οποίο αγγίζει τους 1.000 συνεργάτες πανελλαδικά.

Με την υποστήριξη της μητρικής μας εταιρείας Harel, ενός χρηματοοικονομικού ομίλου παγκόσμιας εμβέλειας, στοχεύουμε για το 2023 αλλά και για τα επόμενα χρόνια να συνεχίσουμε την δυναμικότατη αναπτυξιακή μας πορεία, να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και πρακτικές, προκειμένου η Interasco να τοποθετείται στις πλέον ανθρωποκεντρικές, αξιόπιστες και φερέγγυες εταιρείες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά».

Εν συνεχεία η κοπή της πίτας ανέδειξε τον «τυχερό της χρονιάς» και η γιορτή έκλεισε με πολλά χαμόγελα, αισιοδοξία, καλή διάθεση, με το καθιερωμένο υπέροχο δείπνο!

12 Ιαν 2023

H Interamerican αναδείχθηκε “True Leader” της ελληνικής οικονομίας

Ανάμεσα στους True Leaders της χρονιάς για το οικονομικό έτος 2021 βρίσκεται η Interamerican σύμφωνα με τον θεσμό ICAP CRIF, επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στον κλάδο της ασφάλισης

Ανάμεσα στους True Leaders της χρονιάς για το οικονομικό έτος 2021 βρίσκεται η Interamerican σύμφωνα με τον θεσμό ICAP CRIF, επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στον κλάδο της ασφάλισης.

Η συγκεκριμένη βράβευση συγκαταλέγει την Interamerican Ελληνική Εταιρία Ασφαλίσεων Ζημίων Μονοπρόσωπη Α.Ε. ανάμεσα στους “True Leaders” για το προηγούμενο έτος, καθώς πληροί όλα τα κριτήρια αξιολόγησης του θεσμού που αφορούν στην κερδοφορία, τον αριθμό των εργαζομένων που απασχολεί, τον κύκλο εργασιών και τη βαθμολογία στο ICAP CRIF Score.

Ο Rene Scholten, CFO του ομίλου Interamerican δήλωσε σχετικά: «Στην Interamerican αποτελούμε έναν ισχυρό εταίρο στην οικονομία της χώρας, δημιουργώντας  ταυτόχρονα αξία στο κοινωνικό σύνολο. Παρά τις αντίξοες συνθήκες της προηγούμενης χρονιάς, η Interamerican συνέχισε να αναπτύσσεται, διατηρώντας την ηγετική της θέση στον κλάδο της ασφάλισης και δημιουργώντας σταθερές βάσεις για την επόμενη μέρα. Βάσεις που είναι και παραμένουν ισχυρές χάρις στους ανθρώπους που εργάζονται στην εταιρία, τον μέτοχο, τους συνεργάτες και πελάτες που την εμπιστεύονται».