>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Νοε 2023

ERGO Ασφαλιστική: Μια νέα εμπειρία ασφάλισης στα ERGO Stores

Η ERGO Ασφαλιστική παρουσιάζει τα ERGO Stores που προσφέρουν μια ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη εμπειρία ασφάλισης

Η ERGO Ασφαλιστική, επενδύοντας στη στρατηγική της με βασικό στόχο να γίνει η πρώτη, καλύτερη και πληρέστερη επιλογή για τους πελάτες και τους συνεργάτες της, παρουσιάζει τα ERGO Stores που προσφέρουν μια ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη εμπειρία ασφάλισης.

Τα ERGO Stores ανήκουν στο Δίκτυο Εταιρικών Συνεργατών, είναι νέα, σύγχρονα, μοντέρνα καταστήματα, ισόγεια και εύκολα προσβάσιμα, εφοδιασμένα με τις ψηφιακές λύσεις της ERGO, σε κεντρικά σημεία της Αττικής.

Τα καταστήματα λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο (από Δευτέρα έως Σάββατο), προσαρμοσμένο σε εκείνο των εμπορικών καταστημάτων, και ο εκάστοτε πελάτης μπορεί εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά, να βρει λύσεις σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών του αναγκών.

Τα ERGO Stores στελεχώνονται από νέους και νέες επαγγελματίες που έχουν αποκτήσει την πιο σύγχρονη γνώση για την εξυπηρέτηση των πελατών.

Ήδη έχουν ξεκινήσει τη λειτουργία τους δύο ERGO Stores, το πρώτο στην Νέα Σμύρνη, Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 43 με υπεύθυνο τον κ. Γιάννη Φρίμα, Senior Insurance Agent και το δεύτερο στην Αγία Παρασκευή, στην Αγίου Ιωάννου 33 με υπεύθυνη την κα. Λυδία Μαντέλλου, επίσης Senior Insurance Agent.

Στα εγκαίνια των καταστημάτων, ο Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Εταιρικών Συνεργατών, κ. Αναστάσιος Παπαδόπουλος, καλωσόρισε με ιδιαίτερη χαρά τους παρευρισκόμενους. Στο χαιρετισμό του, αναφέρθηκε στη στρατηγική ανάπτυξης του εταιρικού δικτύου και στη δημιουργία των ERGO Stores. Συγκεκριμένα, σημείωσε ότι «η ERGO ενισχύει το υφιστάμενο δίκτυο με νέους συνεργάτες, στοχεύοντας στη γεωγραφική ανάπτυξη και παρουσία σε όλους τους νομούς και τις περιφέρειες της Ελλάδας».

Από την πλευρά του, ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής Τομέα Πωλήσεων της ERGO, ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους, στελέχη της εταιρείας, εκπροσώπους των τοπικών αρχών, των ΜΜΕ και πλήθος συνεργατών και δημοτών. Στη συνέχεια, συνεχάρη όλους όσoi εργάστηκαν για την υλοποίηση και στελέχωση των νέων καταστημάτων, ευχόμενος καλή επιτυχία στους δύο νέους Υπεύθυνους των ERGO Stores. Τέλος, επεσήμανε ότι «η ERGO εκσυγχρονίζει και βελτιώνει τις υποδομές των γραφείων πωλήσεων, ώστε κάθε διαμεσολαβητής να λειτουργεί σε ένα σύγχρονο περιβάλλον, που αποτυπώνει το δυναμισμό και την κουλτούρα της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO, κ. Νίκος Αντιμησάρης, δήλωσε ότι το Εταιρικό Δίκτυο της εταιρείας επεκτείνεται και ενισχύεται σημαντικά με νέους, καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου. Παράλληλα, αναφέρθηκε στο μεγάλο πλάνο μετασχηματισμού της ERGO, με έμφαση στην πελατοκεντρικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση και ενέργεια στο Customer Relations Management και ότι το καινούριο μοντέλο καταστημάτων έχει πολλά ψηφιακά στοιχεία».

Ο κ. Αντιμησάρης υπογράμμισε ότι «η ERGO δημιουργεί σύγχρονα καταστήματα για τους πελάτες της, προκειμένου να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε ό,τι αφορά την ασφάλισή τους. Τα δύο καταστήματα που εγκαινιάστηκαν σήμερα είναι τα πρώτα από τα πολλά που θα ακολουθήσουν, όχι μόνο στην Αττική αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Στόχος της εταιρείας είναι να έρθει όσο πιο κοντά γίνεται στους πολίτες και στις τοπικές κοινωνίες, σε κάθε νοικοκυριό και σε κάθε επιχείρηση».



_____________________
Εγκαίνια καταστήματος Νέας Σμύρνης. Από αριστερά: Ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων, ο Διευθύνων Συμβούλος της ERGO Ασφαλιστική κ. Νίκος Αντιμησάρης, ο κ. Γιάννης Φρίμας Senior Insurance Agent & Υπεύθυνος του καταστήματος και ο Αναστάσιος Ν. Παπαδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου
egkainia Ag. Paraskevis

Εγκαίνια καταστήματος Αγίας Παρασκευής. Από αριστερά: Η κα. Λυδία Μαντέλλου Senior Insurance Agent & Υπεύθυνη του καταστήματος και ο Διευθύνων Συμβούλος της ERGO Ασφαλιστική κ. Νίκος Αντιμησάρης
N. Antimisaris

Από αριστερά: Ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων, ο Διευθύνων Συμβούλος της ERGO Ασφαλιστική κ. Νίκος Αντιμησάρης
Nea Smyrni (2)

Εγκαίνια καταστήματος Νέας Σμύρνης. Από αριστερά: Ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων, ο Αναστάσιος Ν. Παπαδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου, ο κ. Γιάννης Φρίμας Senior Insurance Agent & Υπεύθυνος του καταστήματος και ο Διευθύνων Συμβούλος της ERGO Ασφαλιστική κ. Νίκος Αντιμησάρης
Ag. Paraskevi

Εγκαίνια καταστήματος Αγίας Παρασκευής. Από αριστερά: Ο Αναστάσιος Ν. Παπαδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου, ο Διευθύνων Συμβούλος της ERGO Ασφαλιστική κ. Νίκος Αντιμησάρης, η κα. Λυδία Μαντέλλου Senior Insurance Agent & Υπεύθυνη του καταστήματος και ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων
Nea Smyrni

Στιγμιότυπο από τα εγκαίνια του ERGO Store στη Νέα Σμύρνη
Agia Paraskevi

Στιγμιότυπο από τα εγκαίνια του ERGO Store στην Αγία Παρασκευή
T. Papadopoulos

Ο κ. Αναστάσιος Ν. Παπαδόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου
S. Tsaoussis

Ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων





3 Νοε 2023

Εθνική Ασφαλιστική: Ταξίδι στο Costa Navarino για το εταιρικό Παραγωγικό Δίκτυο!

Στο δημοφιλές ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino, ταξίδεψαν περισσότεροι από 80 συνεργάτες, του εταιρικού δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής

Στο δημοφιλές ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino στην Πελοπόννησο, ταξίδεψαν περισσότεροι από 80 συνεργάτες, του εταιρικού δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής που διακρίθηκαν για τα παραγωγικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.

Η μοναδική πολυτέλεια του Costa Navarino, το οποίο πήρε το όνομα του από τον κόλπο του Ναυαρίνου, σε συνδυασμό με την ομορφιά της φύσης, πρόσφεραν στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας στους συνεργάτες που το επισκέφθηκαν.

Εκτός από τις πανέμορφες εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, οι συνεργάτες μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Παλάτι του Νέστορα, το πιο καλοδιατηρημένο μυκηναϊκό παλάτι στην Ελλάδα αλλά και την Πύλο.

Στη συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, στελέχη της Διοίκησης και συνεργάτες είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν όλες τις τρέχουσες εξελίξεις που αφορούν την πορεία της Εταιρίας, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ασφαλιστική αγορά αλλά και τους στόχους για τους επόμενους μήνες.

Το ταξίδι συνόδευαν οι κ.κ. Robert Gauci, Διευθύνων Σύμβουλος, Τάσος Αναστασίου, Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού & Γενικών Κλάδων, Αντώνης Χρηστίδης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Κωνσταντίνος Βερύκοκκος, Διευθυντής Ασφάλισης Αυτοκινήτου.

Με την ολοκλήρωση ενός ακόμα επιτυχημένου ταξιδιού που χάρισε αξέχαστες στιγμές σε όσους συμμετείχαν, η ομάδα της Εθνικής Ασφαλιστικής ευχαρίστησε το εταιρικό παραγωγικό δίκτυο για τις εξαιρετικές επιδόσεις της περασμένης χρονιάς, θέτοντας ακόμα πιο υψηλά τον πήχη για φέτος.




1 Νοε 2023

Εθνική Ασφαλιστική: Χρυσός Χορηγός στην "27η Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης του Economist με την Ελληνική Κυβέρνηση"

Η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε, για ακόμα μια χρονιά, ως Χρυσός Χορηγός την 27η Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης του Economist με την ελληνική κυβέρνηση

Η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε, για ακόμα μια χρονιά, ως Χρυσός Χορηγός την 27η Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης του Economist με την ελληνική κυβέρνηση. Το συνέδριο, με θέμα «The great transition: Geopolitics - Environment – Technology», πραγματοποιήθηκε στο Grand Resort Lagonissi, από τις 24 έως τις 26 Οκτωβρίου.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του συνεδρίου βρέθηκαν μια σειρά από καίρια πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα της εποχής μας και οι επιπτώσεις τους σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο.

Υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι, επιφανείς ομιλητές, εκπρόσωποι του πολιτικού και του επιχειρηματικού κόσμου από την Ελλάδα και το εξωτερικό τοποθετήθηκαν, μεταξύ άλλων, για τις πρόσφατες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, την πολεμική σύρραξη μεταξύ Ουκρανίας και Ρωσίας, την ανάγκη ενίσχυσης της ενεργειακής ασφάλειας, τις προοπτικές που δημιουργούνται μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, τις προκλήσεις που θέτει η κλιματική κρίση κα.

Η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε, για ακόμα μια χρονιά, ως Χρυσός Χορηγός την 27η Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης του Economist με την ελληνική κυβέρνηση

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην χώρα μας.

Για ακόμα μια χρονιά, η Εθνική Ασφαλιστική υποστηρίζει ενεργά τις κορυφαίες εκδηλώσεις επιχειρηματικής, πολιτικής και οικονομικής φύσεως, συμμετέχοντας δυναμικά στη συζήτηση για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίσει η χώρα τα επόμενα χρόνια, τόσο σε τοπικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο.

ΙNTERLIFE: Δημοσίευση Απολογισμού Υπευθυνότητας 2022

Μια ρεαλιστική αποτύπωση των «έργων και ημερών» της Εταιρίας αποτελεί ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας του έτους 2022 που δημοσίευσε η INTERLIFE Ασφαλιστική

Μια ρεαλιστική αποτύπωση των «έργων και ημερών» της Εταιρίας αποτελεί ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας του έτους 2022 που δημοσίευσε η INTERLIFE Ασφαλιστική με στόχο να συμβάλει στην καλύτερη επικοινωνία και ενημέρωση των κοινωνικών της εταίρων.

Πρόκειται για την 8η έκδοση όπου παρουσιάζονται οι Αρχές και οι Αξίες που διέπουν τη λειτουργία της Εταιρίας, ενώ, παράλληλα, αποτυπώνεται η ανταπόκρισή της στις οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις της περασμένης χρονιάς.

Σημειώνεται ότι, παρόλο που η Εταιρία δεν υπόκειται στο νομοθετικό/κανονιστικό πλαίσιο δημοσιοποίησης μη χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, έχει ενσωματώσει παράγοντες βιωσιμότητας στη λειτουργία της στο μέτρο και στο βαθμό που την αφορά. Ο Απολογισμός έχει καταρτισθεί με επιρροή από τα GRI standards (with reference to GRI standards) και τους δείκτες του Οδηγού Δημοσιοποίησης Πληροφοριών ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών (2022).

Διαβάστε τον Απολογισμό Υπευθυνότητας 2022 της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α εδώ




30 Οκτ 2023

Ευρώπη Ασφαλιστική: Νέο ασφαλιστικό προϊόν ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗ SURETY BOND



Με το νέο ασφαλιστικό προϊόν ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗ SURETY BOND από την ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ η παροχή εγγυητικών επιστολών προς τις επιχειρήσεις γίνεται πιο άμεση και εύκολη από ποτέ.

Σε μια εποχή μειωμένης ρευστότητας, η δυνατότητα έκδοσης εγγυητικών επιστολών από την ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ παρέχει τη ζητούμενη ασφάλεια στους δικαιούχους των εγγυητικών επιστολών και εξασφαλίζει συχνά τις φερέγγυες επιχειρήσεις με εναλλακτική πηγή εγγυοδοσίας χωρίς απαιτήσεις cash collaterals ή δέσμευση των περιουσιακών τους στοιχείων.

Το προϊόν ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗ SURETY BOND καλύπτει όλα τα είδη των εγγυητικών επιστολών, δηλαδή συμμετοχής, ανάληψης προκαταβολών, καλής εκτέλεσης, καλής πληρωμής, τουριστικών γραφείων και ενισχύει τη ρευστότητα των επιχειρήσεων καθώς το ποσό της εγγύησης δεν επιβαρύνει τον ισολογισμό τους και το σχετικό κόστος έκδοσης της εγγυητικής επιστολής εγγράφεται ως έξοδο στην επιχείρηση.

Ειδικότερα, το προϊόν ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗ SURETY BOND αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση για τις επιχειρήσεις καθώς η ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ εγγυάται, μεταξύ άλλων, ταχύτητα και ευελιξία στη λήψη αποφάσεων και την εξυπηρέτηση των πελατών, με πολύ γρήγορες και απλοποιημένες διαδικασίες έκδοσης που ολοκληρώνονται σε λίγες μόνο μέρες προσφέροντας τη βέλτιστη δυνατή επιλογή σε κάθε επιχείρηση, χωρίς καθυστερήσεις.

Προνομιακό χαρακτηριστικό του προγράμματος ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ SURETY BOND είναι και οι συνεργασίες της ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ με Διεθνείς Αντασφαλιστικούς οίκους με βαθμό αξιολόγησης τουλάχιστον Α, οι οποίοι με τους υψηλό τους capacity στηρίζουν το προϊόν και συμμετέχουν στην  άμεση κάλυψη των αποζημιώσεων.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ με δείκτη φερεγγυότητας 220,25% κατά την 30/06/2023, κατατάσσεται στις υψηλότερες θέσεις σε δείκτη κάλυψης της Κεφαλαιακής Απαίτησης Φερεγγυότητας (SCR ratio) στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, γεγονός που καταδεικνύει το κύρος και την αξιοπιστία της.

Το προϊόν ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗ SURETY BOND είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο για την οικονομική διασφάλιση των συναλλαγών των επιχειρήσεων με τον Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα, το οποίο μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς διαφορετικούς κλάδους όπως: εταιρείες Πληροφορικής, εταιρείες Εκπαίδευσης, Συμβουλευτικές και Διαφημιστικές εταιρείες, Κατασκευαστικές και Τεχνικές εταιρείες, εταιρείες Ενέργειας και Τουριστικές Επιχειρήσεις, εταιρείες Αναλωσίμων – Catering , εταιρείες Καθαρισμού καθώς και εμπορικές εταιρείες Ηλεκτρικών Συσκευών.    

Με εξειδικευμένα νέα προϊόντα, όπως το ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗ SURETY BOND,  η ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ η οποία πρωταγωνιστεί στις ασφαλίσεις μεγάλων βιομηχανικών και εμπορικών κινδύνων με το πολύ αξιόπιστο και συνάμα δυναμικό brand name, στέκεται αρωγός στις προσπάθειες των ελληνικών επιχειρήσεων να συνεχίσουν με επιτυχία την αναπτυξιακή τους πορεία, συμβάλλοντας παράλληλα στη δημιουργία ευκαιριών  για περαιτέρω  ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς.

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το ΕΥΡΩΕΓΓΥΗΤΙΚΗ SURETY BOND παρακαλούμε επικοινωνήστε με την προϊσταμένη του Κλάδου Εγγυήσεων κ. Ναταλία Καρατζά στα τηλέφωνα 210-3230707 / 211-1803511 ή με email στο Bond_Insurance@Europe-Asfalistiki.gr





25 Οκτ 2023

Νέες πληρωμές πρώτης αρωγής προς τους πλημμυροπαθείς

Νέες πληρωμές πρώτης αρωγής πραγματοποιήθηκαν στις 24/10 προς τους πληγέντες από τις πλημμύρες που εκδηλώθηκαν στις αρχές Σεπτεμβρίου σε διάφορες περιοχές της χώρας και δη στη Θεσσαλία

Νέες πληρωμές πρώτης αρωγής πραγματοποιήθηκαν στις 24/10 προς τους πληγέντες από τις πλημμύρες που εκδηλώθηκαν στις αρχές Σεπτεμβρίου σε διάφορες περιοχές της χώρας και δη στη Θεσσαλία

Ειδικότερα, πιστώθηκαν 3.319.420 ευρώ στους τραπεζικούς λογαριασμούς πολιτών.

Αναλυτικότερα, καταβλήθηκαν 1.666.909 ευρώ σε 481 φυσικά πρόσωπα για την αντιμετώπιση πρώτων βιοτικών αναγκών και απλών επισκευαστικών εργασιών ή/και την αντικατάσταση οικοσκευής σε περιοχές που επλήγησαν από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για πληρωμές που προέκυψαν μέσα από τις διασταυρώσεις που έκαναν τα στελέχη της γενικής γραμματείας Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής στις αιτήσεις που υποβλήθηκαν στην πλατφόρμα πρώτης αρωγής, arogi.gov.gr. Παράλληλα, διενεργήθηκαν πληρωμές 328.511 ευρώ προς 54 δικαιούχους πρώτης αρωγής έναντι στεγαστικής συνδρομής και πληρωμές ύψους 1.324.000 ευρώ προς 581 επιχειρήσεις ως πρώτη αρωγή έναντι της επιχορήγησης των επιχειρήσεων που επλήγησαν από τις πλημμύρες, στις οποίες περιλαμβάνονται οι κτηνοτροφικές μονάδες και οι αγροτικές εκμεταλλεύσεις.

Αθροιστικά, λοιπόν, όπως αναφέρει το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας σε ανακοίνωσή του, μέχρι σήμερα, έχουν καταβληθεί 76 εκατ. ευρώ προς 18.229 αιτούντες, που έχουν πληγεί από το πρωτόγνωρο πλημμυρικό φαινόμενο που έπληξε τη Θεσσαλία, αλλά και περιοχές της Στερεάς Ελλάδας.

Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι τώρα, έχουν ήδη καταβληθεί 8,5 εκατ. ευρώ σε περίπου 4.245 αγρότες με ζημιές στο πάγιο κεφάλαιο και τον εξοπλισμό τους.

Παράλληλα, συνεχίζεται η διαδικασία των διασταυρώσεων των στοιχείων που έχουν υποβληθεί μέσα από την πλατφόρμα της πρώτης αρωγής, arogi.gov.gr, αλλά και η αυτοματοποιημένη διαδικασία εντοπισμού, όπου προκύπτουν διαθέσιμα στοιχεία.

Συνεπώς, τις επόμενες ημέρες θα συνεχίσουν κανονικά οι καταβολές. Υπενθυμίζεται ότι οι πλημμυροπαθείς στις εν λόγω περιοχές, τα στοιχεία των οποίων δεν προκύπτουν μέσα από την αυτοματοποιημένη διαδικασία εντοπισμού από την ΑΑΔΕ, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο arogi.gov.gr, ώστε να λάβουν και αυτοί την αποζημίωση που τους αναλογεί. Αίτηση, φυσικά, καλούνται να υποβάλουν και οι πλημμυροπαθείς πολίτες που βρίσκονται και στις άλλες, αρκετές, περιοχές που επλήγησαν, όπως έχει γίνει σε σημαντικό βαθμό μέχρι και σήμερα.


Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων στο arogi.gov.gr λήγει στις 31 Οκτωβρίου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

24 Οκτ 2023

Επτά Βραβεία για την Generali!

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας

Οι βραβεύσεις αυτές έρχονται να επισφραγίσουν τη συνεπή πορεία του οργανισμού με στόχο την υψηλή ποιότητα σε κάθε επίπεδο.

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας. Οι ψηφιακές εφαρμογές και το περιεχόμενo των επίσημων διαδικτυακών τόπων του οργανισμού κέρδισαν της εντυπώσεις στα φετινά BITE Awards και στα Content Marketing Awards αντίστοιχα, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική που ακουλουθεί η εταιρεία, τόσο στην κατεύθυνση της ψηφιακής μετάβασης προς όφελος των ασφαλισμένων όσο και στην δημιουργία περιεχομένου με στόχο την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κοινό.

Η Generali παρακολουθώντας προσεκτικά τις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται για την προστασία της ζωής και της περιουσίας τους, αναζητά συνεχώς καινοτόμες λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε στα BITE Awards τα ακόλουθα βραβεία:

  •   GOLD, για την εφαρμογή E–sign, ως επιτυχημένου παραδειγματος paperless εφαρμογής
  •   SILVER, για την ενσωμάτωση της υπηρεσίας MyDrive στην πλατφόρμα MyGenerali, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Threenitas
  •   BRONZE, για τις εφαρμογές MyGenerali mobile & web app και την ανάπτυξη του Mobile Hub Design System
  •   BRONZE, για τη συνεχή ανάπτυξη και επέκταση του customer self-service portal & της mobile εφαρμογής MyGenerali που υλοποιεί σε συνεργασία με τη Theenitas


Η Generali επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε 4 βραβεία στα BITE Awards

Αναλογή φροντίδα και επιμέλεια, επιιδυκνύει η Generali και στον τρόπο με τον οποίο τοποθετείται επικοινωνιακά. Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η εταιρεία στα Content Marketing Awards έλαβε σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency τα ακόλουθα βραβεία:

  •   PLATINUM, στην ενότητα Best in Strategy, για την καμπάνια “Uniquely Awesome & Awesomely unique!”
  •   GOLD, στην ενότητα Best Use of Content Marketing for Lead Generation, για την καμπάνια Uniquely Awesome & Awesomely unique!” και τέλος,
  •   SILVER, στην ενότητα “Best Branded Blog”, για το Generali Blog: Your everyday Lifetime Partner!


Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η Generali στα Content Marketing Awards έλαβε 3 βραβεία σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency

Η Generali διακρίνεται συστηματικά για τη συνεπή στρατηγική της με στόχο την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης και πρωτοποριακών λύσεων στους πελάτες της, καθώς και για το συνεκτικό σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης με έμφαση στην καινοτομία. Τα βραβεία αυτά έρχονται να υπογραμμίσουν την ύπαρξη ισχυρών ποιοτικών στοιχείων στον οργανισμό και την πορεία μιας και μιας σταθερά αξιόπιστης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά.

H κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: «H στρατηγική μας έχει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μας. Είναι πραγματική επιτυχία που, τόσο οι άνθρωποι της Εταιρείας μας όσο και οι συνεργάτες μας, υπηρετούν με συνέπεια το όραμα της Generali. Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν εκ νέου τις προσπάθειές μας δίνοντάς μας μεγάλη χαρά και -ταυτόχρονα- κίνητρο για τη συνέχεια. Σταθερή επιδίωξή μας είναι ο σχεδιασμός προσωποποιημένων λύσεων και καινοτόμων υπηρεσιών που θα συνεχίσουν να ξεχωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, αφήνοντας το μοναδικό αποτύπωμα της Generali.




23 Οκτ 2023

Eurolife FFH: Ασφάλιση ηλεκτρονικών αγορών στους χρήστες του BestPrice.gr

Δωρεάν πρόγραμμα ασφάλισης για online αγορές από το BestPrice.gr και τη Eurolife FFH, σε συνεργασία με την Eurobank


Δωρεάν πρόγραμμα ασφάλισης για online αγορές από το BestPrice.gr και τη Eurolife FFH, σε συνεργασία με την Eurobank

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται διαρκώς στο πλευρό των ανθρώπων που πλέον δραστηριοποιούνται όλο και περισσότερο και στο ψηφιακό περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό και με τη διαμεσολάβηση της Eurobank, προσφέρει δωρεάν ασφάλιση αγορών στους χρήστες του BestPrice.gr, για διαδικτυακές παραγγελίες σε πιστοποιημένα καταστήματα. Οι χρήστες του BestPrice.gr αποκτούν προστασία για online αγορές συνολικής αξίας έως €1.500 ανά έτος, για να νιώθουν πάντα τη σιγουριά και την ασφάλεια που χρειάζονται όταν κάνουν ηλεκτρονικά τις αγορές τους.

Πιο συγκεκριμένα, με το δωρεάν πρόγραμμα ασφάλισης οι χρήστες που πραγματοποιούν online παραγγελίες σε πιστοποιημένα καταστήματα του BestPrice.gr αποκτούν κάλυψη εάν:

  • Δεν παραλάβουν την παραγγελία τους εντός τεσσάρων (4) εβδομάδων από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης,
  • Το προϊόν που παρέλαβαν είναι διαφορετικό από αυτό που αγόρασαν,
  • Παρέλαβαν το προϊόν με υλική ζημιά.

Το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν και η διαδικασία συμμετοχής είναι εύκολη, καθώς οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα συγκεκριμένα προνόμια με δύο (2) απλά βήματα. Αρκεί να ενεργοποιήσουν την αποθήκευση παραγγελιών στον λογαριασμό τους και να εγγραφούν δωρεάν στο πρόγραμμα ασφάλισης αγορών. Με αυτόν τον τρόπο, η κάλυψή τους ξεκινά από την πρώτη τους διαδικτυακή αγορά.

Η υπηρεσία απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα, μόνιμους κάτοικους Ελλάδας, άνω των 18 ετών και αφορά ηλεκτρονικές αγορές συνολικής αξίας έως €1.500 ανά έτος που πραγματοποιούνται σε πιστοποιημένα καταστήματα του BestPrice.gr. Η συμμετοχή του χρήστη σε περίπτωση απρόοπτου γεγονότος ανέρχεται στα €50 ανά περιστατικό.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους σχεδιάζοντας προτάσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Με το πρόγραμμα δωρεάν ασφάλισης ηλεκτρονικών αγορών, ενισχύει την προστασία εκείνων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις συναλλαγές τους παραμένοντας έτσι πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.




Η ομάδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συμμετείχε για 2η συνεχή χρονιά στον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης!

Την ενέργεια και τον ενθουσιασμό της μετέδωσε η ομάδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στον 11ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Την ενέργεια και τον ενθουσιασμό της μετέδωσε η ομάδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στον 11ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης.

Περισσότεροι από 100 εργαζόμενοι από όλες τις Διευθύνσεις του Ομίλου δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στον δρόμο υγείας και δυναμικού βαδίσματος των 5.000μ. Μαζί με συμμετέχοντες από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο, έδωσαν ένα ξεχωριστό χρώμα στη γιορτή του αθλητισμού, κατακλύζοντας τους κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Η συμμετοχή της ομάδας της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στον αγώνα αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της για την προώθηση της υγιούς διαβίωσης μεταξύ των εργαζομένων της, όπως και της αξίας του «ευ αγωνίζεσθαι».




Μια συνταγή για την πρόληψη: Η καμπάνια της Affidea για τον καρκίνο του μαστού

Ένα διαφορετικό masterclass μαγειρικής που μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η πρόληψη

Ένα διαφορετικό masterclass μαγειρικής που μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η πρόληψη

Με αφορμή τον Οκτώβριο, μήνα αφιερωμένο στον καρκίνο του μαστού, η Affidea σχεδίασε μια πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο: «Μια συνταγή για την πρόληψη» με στόχο την ανάδειξη της σημασίας της αυτοψηλάφησης.

Πρωταγωνιστής στην καμπάνια είναι ο γνωστός σεφ, νικητής του MasterChef, Λάμπρος Βακιάρος ο οποίος προσκάλεσε έξι γυναίκες σε ένα Masterclass διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Οι influencers Μαρία Λουίζα Βούρου, Κατερίνα Ευαγγελινού, Άννα Πρέλεβιτς, και τρεις συντάκτριες του Queen.gr, δεν γνώριζαν τον πραγματικό σκοπό του καλέσματος, παρά μόνο ότι επρόκειτο να παρακολουθήσουν ένα μάθημα παρασκευής ζύμης για ψωμί.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ.

Το masterclass της… πρόληψης!

Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η ζύμη του ψωμιού προσομοιάζει με το γυναικείο στήθος, ο σεφ αφού προηγουμένως είχε εκπαιδευτεί από τον μαστολόγο, χειρουργό μαστού, επιστημονικά υπεύθυνο των ιατρείων μαστού Αθήνας, Κηφισιάς και Περιστερίου του Ομίλου Affidea, Χρήστο Λούμπια, έδειξε στις ανυποψίαστες καλεσμένες του πώς μπορούν να αυτοψηλαφούν το στήθος τους με συγκεκριμένες κινήσεις των δαχτύλων τους, ακολουθώντας την φορά του ρολογιού. Καθώς έπλαθαν τη ζύμη, οι συμμετέχουσες εντόπισαν «κάτι» που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι, ακριβώς όπως συμβαίνει με κάποιο ύποπτο εύρημα που μπορεί να αφορά τα πρώτα στάδια εμφάνισης του καρκίνου του μαστού. Τόσο απλά, το ευφάνταστο masterclass έγινε μια συνταγή πρόληψης, ένα μάθημα ζωής!

Η πρωτοβουλία είναι μία παραγωγή του queen.gr με την ευγενική υποστήριξη του Ομίλου διαγνωστικών κέντρων Affidea, που στοχεύει να υπενθυμίσει ότι η αυτοεξέταση - ψηλάφηση του μαστού είναι απαραίτητη σε μηνιαία βάση, συμπληρώνοντας το τρίπτυχο της σωστής πρόληψης μαζί με την μαστογραφία και την κλινική εξέταση. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι καρκίνοι του μαστού ψηλαφίζονται για πρώτη φορά από την ίδια τη γυναίκα και όχι από τον ιατρό της.