>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

22 Οκτ 2018

INTERAMERICAN: Κοντά στους «Μικρούς Ροβινσώνες» της ΕΛΕΠΑΠ και φέτος

Για τρίτη χρονιά, η INTERAMERICAN υποστήριξε με τις υγειονομικές υπηρεσίες της το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μικροί Ροβινσώνες», που υλοποιούν η Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση «ART εμείς/ Greece4all» και η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ). Η δραστηριότητα, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος, ήταν ένας βιωματικός περίπλους πολιτιστικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων στην Αθήνα, διάρκειας τεσσάρων ημερών. Συμμετείχαν 50 παιδιά ηλικίας 5-15 ετών με τους συνοδούς και θεραπευτές  τους.

Η ξενάγηση των παιδιών περιλάμβανε χαρακτηριστικά σημεία αναφοράς και αξιοθέατα της πρωτεύουσας: Πλάκα, Πλανητάριο του Ευγενίδειου Ιδρύματος, Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», Μουσείο Ακροπόλεως, Λυκαβηττό, Βουλή των Ελλήνων. Ακόμη, τα παιδιά ψυχαγωγήθηκαν στο Ecali Club και στον χώρο πολιτισμού «Μύρτιλλο» του Δήμου Αθηναίων, ενώ έλαβαν μέρος στο παιχνίδι του «Κρυμμένου Θησαυρού», στο Golden Hall, με συμμετοχή γνωστών ηθοποιών, τραγουδιστών, αθλητών και δημοσιογράφων.

Ο θεσμός, που ξεκίνησε το 2016, δίνει την ευκαιρία σε παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ από τις δομές της στην Περιφέρεια να γνωρίσουν την Αθήνα και να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία με ένα ασφαλή τρόπο, πλουτίζοντας τις παραστάσεις τους και μαθαίνοντας. Το πρόγραμμα «Μικροί Ροβινσώνες» υποστηρίζεται σταθερά από την Περιφέρεια Αττικής. Η INTERAMERICAN εντάσσει τη σταθερή συνδρομητική συμμετοχή της στο ευρύ εταιρικό σχέδιο πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής».




Έλεγχοι Τροχαίας: 431 παραβάσεις με αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση

Εξακολουθούν πολλοί οδηγοί κατά την οδήγηση να έχουν την προσοχή τους στο κινητό και όχι στο δρόμο, σύμφωνα με τους νέους ελέγχους της τροχαίας. Θυμίζουμε ότι επιτρέπεται η χρήση κινητού μόνο με ασύρματο ακουστικό μέσω Bluetooth ή σε λειτουργία ανοιχτής ακρόασης.

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων, για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων, από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, πραγματοποιήθηκε κατά το τριήμερο 17-18-19/10/2018, ειδική εξόρμηση, σε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου της Αττικής, για τον εντοπισμό οδηγών που χρησιμοποιούν αντικανονικά το κινητό τους τηλέφωνο κατά την οδήγηση.

Συνολικά βεβαιώθηκαν -431- παραβάσεις, σε οδηγούς που έκαναν αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, ενώ παράλληλα αφαιρέθηκαν -398- ζεύγη πινακίδων κυκλοφορίας, -367- άδειες κυκλοφορίας και -356- άδειες οδήγησης.

Υπενθυμίζεται στους οδηγούς ότι η αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, συνιστά παράβαση η οποία αποτελεί άμεση αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.

Παρακαλούνται λοιπόν οι οδηγοί να αποφεύγουν τη χρησιμοποίηση του κινητού τους τηλεφώνου κατά την οδήγηση, αν δε είναι απόλυτη ανάγκη να γίνει αυτή, τότε πρέπει η χρήση του κατά τη διάρκεια της οδήγησης να γίνεται μόνο όταν το κινητό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας (bluetooth) ή να σταθμεύουν το όχημά τους σε ασφαλές σημείο, ώστε να αποφευχθεί κάθε κίνδυνος τροχαίου ατυχήματος.

Παρόμοιες ειδικές εξορμήσεις, με σκοπό τη διασφάλιση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, θα πραγματοποιηθούν και στο μέλλον σε όλο το οδικό δίκτυο της Αττικής.


18 Οκτ 2018

interasco: Εγκαινιάζει τη νέα ψηφιακή εποχή και επιβραβεύει τους πιστούς πελάτες της

Mε ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα «η interasco στη Νέα Ψηφιακή Εποχή» την Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Με αφορμή την ολοκλήρωση ενός μεγάλου βήματος για την ένταξη της interasco στην ψηφιακή εποχή, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε στους συνεργάτες της μια σειρά από προηγμένες εφαρμογές και προνόμια, που υλοποιήθηκαν με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα νέα αυτά οφέλη της ψηφιοποίησης της interasco έχουν τη δυνατότητα να τα απολαύσουν, τόσο οι ασφαλισμένοι της όσο και οι συνεργαζόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

Ο κ. Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της interasco, αφού ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες για την παρουσία τους, αλλά και για την ψήφο εμπιστοσύνης τους όλα αυτά τα χρόνια στην εταιρεία, προχώρησε σε μια σύντομη ανασκόπηση της προηγούμενης χρονιάς. Αναφέρθηκε στις δυσκολίες του κλάδου της ιδιωτικής ασφάλισης και τόνισε ότι «κάθε ισχυρή ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να διαθέτει σύγχρονα “εργαλεία” για τους πελάτες και τους συνεργάτες της, καθώς και να υιοθετεί νέες πρακτικές βελτίωσης, προκειμένου να τους στηρίζει ουσιαστικά». Ο κ. Σαΐας επισήμανε την επιβεβλημένη ανάγκη για εκσυγχρονισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ψηφιοποίησης και υπογράμμισε ότι η interasco, με την υποστήριξη του Ομίλου Harel, είναι ήδη έτοιμη να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις, πάντα σε στενή συνεργασία με τα ελεύθερα δίκτυα.



Η κα Ναταλία Γιαννιού, Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing, τόνισε ότι η εταιρεία προχώρησε σε ουσιαστικές πρωτοβουλίες, που ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα. Στόχος της ψηφιακής στρατηγικής της interasco είναι να διασφαλιστεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος εξυπηρέτησης των συνεργατών και κατ’ επέκταση των πελατών της και να καλυφθούν οι καθημερινές επαγγελματικές τους ανάγκες με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα. Σύμφωνα με την κα Ν. Γιαννιού, «τα νέα ψηφιακά εργαλεία δημιουργήθηκαν για να ενισχύσουν την άμεση επικοινωνία των πελατών, αλλά και της εταιρείας, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και να αναβαθμίσουν πολυεπίπεδα την εξυπηρέτηση όλων των εμπλεκόμενων μερών».

Η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing προέτρεψε τους παρευρισκόμενους να εντάξουν στην καθημερινότητα την δική τους και των πελατών τους, την εφαρμογή «My Interasco App», μέσω της αναβαθμισμένης ψηφιακής πλατφόρμας «My Interasco» για Συνεργάτες. Πρόκειται για μία εφαρμογή που δίνει στον πελάτη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό ή/και την οθόνη του υπολογιστή του. 

Η κα Εύη Σκορδή, Επικεφαλής Marketing & Εξυπηρέτησης Πελατών παρουσίασε το νέο καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ», το οποίο ανταμείβει τους πελάτες για τη συνολική τους σχέση με την εταιρεία, αλλά και για τον τρόπο που επιλέγουν να συναλλαγούν μαζί της. Το πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ» εστιάζει σε τρεις βασικούς πυλώνες, την οικογένεια, το σπίτι και το αυτοκίνητο, ενώ για τη δημιουργία του συνέβαλαν αποτελεσματικά οι εταιρείες “Intelli Solutions” -η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών πληροφορικής, με εξειδίκευση στον χρηματοοικονομικό και τηλεπικοινωνιακό τομέα, καθώς και η “ClientIQ”, ηγέτιδα στον τομέα της παροχής εξελιγμένων εργαλείων διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών.


Σχολή Management από την INTERAMERICAN & νέα συνεργασία με τη LIMRA για τα Γραφεία Πωλήσεων

Η INTERAMERICAN επενδύει συνεχώς στην ουσιαστική κατάρτιση των συντονιστών και των unit managers του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και ταυτόχρονα, προετοιμάζει τους μελλοντικούς managers. Στόχο της εταιρείας αποτελεί η δημιουργία προηγμένου δυναμικού ηγετών στη διανομή μέσω του δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, που θα κατανοούν τις εξελίξεις στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, θα ακολουθούν τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές και θα είναι σε θέση να αξιοποιούν την τεχνολογική ανάπτυξη.

Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της εταιρείας, με τη νεοσύστατη Σχολή Management INTERAMERICAN, αναπτύσσει ένα μοναδικό περιβάλλον διαρκούς και συστηματικής βελτίωσης των δεξιοτήτων ηγεσίας, σε κάθε βαθμίδα  management των γραφείων πωλήσεων: στους συντονιστές, τους unit managers και τους υποψήφιους unit managers. Η Σχολή καλύπτει την ανάγκη για κατάρτιση και ανάπτυξη ηγετών εστιασμένη στον πελάτη και το μέλλον, αναδεικνύοντας νέες διαστάσεις λειτουργίας του συστήματος agency, νέες γνώσεις και εργαλεία.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχει σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο, μεγαλόπνοο πρόγραμμα, ενώ  αναβαθμίζεται και η σχέση συνεργασίας της εταιρείας με τη LIMRA, προκειμένου να αξιοποιηθεί η υψηλή ασφαλιστική και εκπαιδευτική τεχνογνωσία του ευρωπαϊκού οργανισμού, με χρήση συγχρόνων μεθοδολογιών. Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN είναι η πρώτη συνδεδεμένη με τη LIMRA εταιρεία στην Ελλάδα -από το 1982- και έχει συχνή εκπροσώπηση στον διοικητικό πυρήνα του ελλαδοκυπριακού βραχίονα του οργανισμού με συμμετοχή ανώτατων στελεχών της. Παράλληλα, η εταιρεία εμπλουτίζει τις συνεργασίες της και με νέους, εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.

Πρόσφατα, ξεκίνησε το πρώτο διαδραστικό εργαστήριο της Σχολής της INTERAMERICAN, το Agency Management Training Course (AMTC), σε συνεργασία με τη LIMRA. Συμμετείχαν συντονιστές γραφείων πωλήσεων του εταιρικού δικτύου από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδος και οι συνεδρίες επικεντρώθηκαν στη βελτίωση της απόδοσης και των δεξιοτήτων όσον αφορά στον σχεδιασμό ενός γραφείου πωλήσεων.

Στις εργασίες, εκτός του επικεφαλής της εκπαίδευσης και ανάπτυξης των συνεργατών πωλήσεων της εταιρείας, Γιάννη Γιαννακόπουλου, συμμετείχε ως εισηγητής και ο Μανώλης Κυριάκου, senior regional executive LIMRA & LOMA - senior LIMRA consultant & instructor.

Στο εργαστήριο αναπτύχθηκαν θέματα που αφορούν στον προσδιορισμό της κουλτούρας του γραφείου, μέσω της ανάπτυξης κοινής αποστολής και φιλοσοφίας στην ομάδα, καθώς και της υλοποίησης μιάς σαφούς διαδικασίας επιχειρησιακού σχεδιασμού πωλήσεων.

Επίσης, παρουσιάστηκαν μεθοδολογίες επίτευξης στόχων και ανάπτυξης δεξιοτήτων, που θα βοηθήσουν τους ασφαλιστικούς συμβούλους των γραφείων πωλήσεων να αξιολογούν την απόδοσή τους και να προσδιορίζουν με ακρίβεια τους στόχους τους. Οι θεματικές ενότητες του εργαστηρίου ήταν: προσανατολισμός, κουλτούρα, αποστολή, φιλοσοφία και σχεδιασμός γραφείου πωλήσεων - ετήσιος σχεδιασμός και ετήσιες ατομικές αναφορές - σχεδιασμός ανάπτυξης και προοπτικής για τη δημιουργία ομάδων ασφαλιστικών συμβούλων υψηλού επαγγελματισμού και μελλοντικών επιδόσεων. 


17 Οκτ 2018

MyGenerali: Ανανεωμένο και πιο έξυπνο το portal πελατών της Generali

Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί άμεσα και εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στην ασφάλισή του και να εκτελεί μία σειρά εργασιών εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεται.

Έξυπνη ασφάλιση …on the go!

Για τον πελάτη που είναι σε συνεχή κίνηση και ζητάει πιο πολλά και πιο γρήγορα, η Generali έχει σχεδιάσει ένα νέο smart & simple εργαλείο, που ενεργοποιεί έναν κόσμο υπηρεσιών με ένα απλό κλικ. Χάρη στο responsive design του, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό και την οθόνη του υπολογιστή του.

Οι πληροφορίες βρίσκονται οργανωμένες σε ευδιάκριτες κατηγορίες, ανά κλάδο ασφάλισης και χρονολογική σειρά, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τα στοιχεία που τον αφορούν. Το φιλικό περιβάλλον χρήστη και η βήμα-προς-βήμα καθοδήγηση, καθιστά  την πλοήγηση στο MyGenerali, μια ευχάριστη και απλή εμπειρία.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση με ένα κλικ

Χαρακτηριστικό του νέου portal πελατών MyGenerali, είναι η διαφάνεια, καθώς με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού, ο ασφαλισμένος αποκτάει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που αφορούν στην ασφαλιστική του σχέση με την εταιρεία.

Το MyGenerali παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων στον πελάτη όπως:
  • Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις πληροφορίες των συμβολαίων και στις καλύψεις που προσφέρει η ασφάλισή του
  • Δυνατότητα on-line πληρωμής σε ασφαλές περιβάλλον
  • Δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης χρήσιμων εγγράφων, όπως είναι οι όροι συμβολαίων, οι οδηγοί ασφάλισης, το ιστορικό χρήσης της ασφάλισής, οι αποδείξεις πληρωμών, κ.α.
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση για την πορεία έγκρισης αιτημάτων / ζημιών, Claims Status Update, σε πραγματικό χρόνο.
  • Δυνατότητα υποβολής / φόρτωσης εγγράφων και απαραίτητων δικαιολογητικών στην πλατφόρμα, εξοικονομώντας χρόνο και διασφαλίζοντας την ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμοτήτων.
  • Δυνατότητα αποστολής αιτημάτων αποζημίωσης ψηφιακά καθώς και αιτημάτων προέγκρισης αλλά και αναγγελίας νοσηλείας on-line.
Όπως τονίζει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου: «Η ψηφιακή αναμόρφωση που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη αποτελεί μία στρατηγική μας δέσμευση. Με την αναβάθμιση του portal πελατών MyGenerali, η υπόσχεση αυτή γίνεται πράξη. Μέσω του portal, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία. Με τρόπο απλό, άμεσο και εύκολο, ο πελάτης αποκτάει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της ασφάλισής τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται. Στην Generali κατανοούμε ότι η Ασφάλιση είναι ένα σύνολο υπηρεσιών, που αγγίζουν κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, ενισχύουμε το έργο των Συνεργατών μας, προσφέροντας στους ασφαλισμένους ψηφιακές λύσεις, με στόχο να κάνουμε την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Η απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης, ξεκινά με ένα κλικ και φέρει τη σφραγίδα ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει την καινοτομία στο DNA του»


NN Hellas: Εκδήλωση "Meet & Greet" στο πλαίσιο του "Ideas That Change Us"

Η NN Hellas σε συνεργασία με το Orange Grove και την Ολλανδική Πρεσβεία στην Ελλάδα, διοργάνωσαν τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 την εκδήλωση "Meet & Greet" στο πλαίσιο του διαγωνισμού επιχειρηματικότητας, "Ideas That Change Us".

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο hub ανάπτυξης νεοφυών εταιρειών της Πρεσβείας, όπου οι ομάδες παρουσίασαν τις ιδέες τους σε στελέχη της NN Hellas, την ομάδα του Orange Grove, καθώς και στους IdeaHackers.

Οι ομάδες που προκρίθηκαν παρακολουθούν το πρόγραμμα καθοδηγούμενης εκπαίδευσης του Ολλανδικού οργανισμού, IdeaHackers. Οι συμμετέχοντες θα εργαστούν για την ενδυνάμωση των ιδεών τους και θα λάβουν καθοδήγηση από στελέχη-μέντορες της NN Hellas.

Ο διαγωνισμός "Ideas That Change Us" θα ολοκληρωθεί την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου με την παρουσίαση των ιδεών των ομάδων στον μεγάλο τελικό.



Generali: Με εξειδίκευση, start-up και inhouse τεχνολογία στο cyber insurance

Ειδικό τμήμα και start-up δημιούργησε ο όμιλος Generali για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πελατών του στον τομέα της ασφάλισης κυβερνοκινδύνων. Ο όμιλος θα συνδυάσει το ευρύ φάσμα λύσεων στον τομέα της ασφάλισης στον κυβερνοχώρο με την υποστήριξη μιας inhouse τεχνολογίας, της GeneraliCyberSecurTech, που έχει σχεδιάσει ο όμιλος και δημιουργήθηκε με στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων μεθοδολογιών αξιολόγησης του κυβερνοχώρου.

Το εν λόγω τμήμα θα αναπτύξει και θα συντονίσει την παγκόσμια προσέγγιση του Ομίλου στο συγκεκριμένο κίνδυνο, περιλαμβάνοντας από υπηρεσίες υποστήριξης πελατών για την πρόληψη επιθέσεων στον κυβερνοχώρο, μέχρι την προετοιμασία σε περίπτωση παραβίασης και την τεχνική και νομική διαχείριση των γεγονότων.

Τα τελευταία χρόνια, η Generali έχει επενδύσει στη δημιουργία μιας εξειδικευμένης ομάδας επαγγελματιών με διεθνή εμπειρία στη διαχείριση κινδύνων στον κυβερνοχώρο. Ο Marco Sesana, Διευθύνων Σύμβουλος της Ιταλίας και της Global Business Lines, δήλωσε: “Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Generali για ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, έναν ολοένα και σημαντικότερο και στρατηγικότερο χώρο για άτομα, εταιρείες και οργανισμούς.

Η Generali, ως παγκόσμιος ασφαλιστής, σκοπεύει να είναι στην πρώτη γραμμή της ταυτοποίησης και μετριασμού αυτού του είδους των αναδυόμενων κινδύνων, προσφέροντας καινοτόμες και σχετικές λύσεις στους πελάτες μας. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την τεχνολογική καινοτομία του Ομίλου, που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της εκκίνησης της CyberSecurTech, θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε τις ανάγκες των πελατών μας. ” Η Ιταλία ήταν η πρώτη χώρα που δοκιμάζει την πλατφόρμα, χρησιμοποιώντας τη για να σχεδιάσει και να αναπτύξει τη νέα υπηρεσία ια τις επιχειρήσεις: μια ολοκληρωμένη και μοναδική λύση που περιλαμβάνει την ανάλυση κινδύνων, την πρόληψη, την κάλυψη και τις υπηρεσίες υποστήριξης πριν και μετά τον κίνδυνο.

Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο και οι συνέπειές τους, καθώς και νέοι κανονισμοί για την προστασία ευαίσθητων δεδομένων και συναφείς επιπτώσεις, αντιπροσωπεύουν παγκόσμιους αναδυόμενους κινδύνους. Με βάση την εμπειρία του Ομίλου πάνω από τριάντα χρόνια στη διαχείριση ηλεκτρονικών κινδύνων η Generali δημιούργησε σε συνεργασία με την CyberSecurTech μια τεχνολογική πλατφόρμα, γνωστή ως “Majorana”, σχεδιασμένη και αναπτυγμένη εξ ολοκλήρου από την ομάδα εμπειρογνωμόνων ασφαλείας της ομάδας του Ομίλου.

Το σύστημα χρησιμοποιεί καινοτόμες μεθοδολογίες για τη διαχείριση κινδύνου. Η πλατφόρμα συλλέγει και αναλύει τα δεδομένα πελατών, αναζητώντας στον διαδικτυακό ιστό τυχόν διαρροές δεδομένων που ενδέχεται να έχουν επηρεάσει τον πιθανό πελάτη και, τέλος, εξετάζοντας τις ευπάθειες στην υποδομή πληροφορικής. Ο Remo Marini, Διευθύνων Σύμβουλος της εκκίνησης του CyberSecurTech, δήλωσε: “Με την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών βασισμένων στη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη, η μεγάλη πολυπλοκότητα του εργαλείου επιτρέπει την αξιολόγηση των πραγματικών κινδύνων στους οποίους εκτίθεται ο πελάτης, παρέχοντας λεπτομερείς πληροφορίες.


16 Οκτ 2018

Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ: Για μια Καλύτερη Υγεία για Όλους

Η σημαντική πρόοδος που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια στην ιατρική έχει αναμφίβολα βελτιώσει τα παγκόσμια επίπεδα υγείας, εξαλείφοντας χρόνιες ασθένειες που ταλάνιζαν για αιώνες την ανθρωπότητα. Όμως, ο σύγχρονος τρόπος ζωής φέρνει μαζί του και την εμφάνιση νέων προκλήσεων, καθώς και την ανάγκη ανάπτυξης καινούργιων ερευνητικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, των χρόνιων αναπνευστικών ασθενειών, του διαβήτη και του καρκίνου.

Οι χρόνιες ασθένειες (καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικά επεισόδια, καρκίνος, αναπνευστικά προβλήματα, διαβήτης) αποτελούν παγκοσμίως την πρώτη αιτία θανάτου (Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας). 50.000.000 άνθρωποι πάσχουν παγκοσμίως από άνοια, ενώ κάθε χρόνο εμφανίζονται 10.000.000 νέες περιπτώσεις ασθενών. Η νόσος Alzheimer είναι η συνηθέστερη αιτία άνοιας και θεωρείται υπεύθυνη για το 60% με 70% των περιπτώσεων (Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, στοιχεία 2017). Πρόληψη πανδημιών, θεραπείες χρόνιων παθήσεων και προώθηση της «υγιούς γήρανσης» είναι μερικές από τις παγκόσμιες προκλήσεις, στις οποίες επικεντρώνεται το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ και τις οποίες συνεχίζει να υποστηρίζει μέσω καινοτόμων και ελπιδοφόρων ερευνητικών προγραμμάτων σε επιστημονικούς τομείς αιχμής, από τη νανοϊατρική και τη μοριακή ογκολογία έως τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης.

220 επιστημονικά προγράμματα σε 24 χώρες

Νέες πρακτικές και ερευνητικές προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση χρόνιων ασθενειών. Το ερευνητικό πρόγραμμα του Καθηγητή Emmanuel Fort, κατόχου της έδρας της Βιοϊατρικής του Ινστιτούτου του Langevin, ESPCI Paris Tech. Φανταστείτε τις δυνατότητες εφαρμογής ενός ιατρικού συστήματος παρακολούθησης, μέσω του οποίου θα μπορούσαμε να παρατηρήσουμε ακόμα και το πιο μικρό μόριο μέσα στο ανθρώπινο σώμα. Χάρη στις καινοτόμες ερευνητικές προσπάθειες του Καθηγητή Emmanuel Fort, επιστήμονα που υποστηρίζεται από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ, κάτι τέτοιο είναι πλέον εφικτό: οι τεχνικές μικροσκοπίας φθορισμού ή η νανοσκοπία υπόσχονται πολλαπλές θεραπευτικές εφαρμογές που βασίζονται σε αυτές τις νέες ανακαλύψεις.

Οι έρευνες του Καθηγητή Emmanuel Fort συνδυάζουν τη Φυσική, τη Βιοϊατρική και την καινοτόμα τεχνολογία και επικεντρώνονται στην καλύτερη κατανόηση των λειτουργιών του σώματος προκειμένου να βρεθούν νέες διαγνωστικές μέθοδοι και θεραπευτικές αγωγές. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Emmanuel Fort: «Μέσω της έρευνας με τα ειδικά μικροσκόπια φθορισμού αναπτύξαμε, από κοινού με ερευνητές από το Ινστιτούτο Μοριακής Επιστήμης του Orsay (ISMO), μια ελπιδοφόρα τεχνική απεικόνισης που επιτρέπει την παρακολούθηση νανοκλίμακας σε 3 διαστάσεις.

Αυτό το νέο όργανο μπορεί να «αποκαλύψει», με απίστευτη ευκρίνεια, την αρχιτεκτονική των κυττάρων σε μοριακό επίπεδο, βοηθώντας μας έτσι να κατανοήσουμε καλύτερα τη λειτουργία τους. Η εφαρμογή αυτών των νέων ευρημάτων στον τομέα της Βιοϊατρικής είναι πολύ σημαντική και εφαρμόζεται σε πολλά επίπεδα. Ήδη, αυτού του είδους η τεχνολογία έχει βοηθήσει στην κατανόηση της μοριακής αρχιτεκτονικής των δομών που επιτρέπουν τη μελέτη της κίνησης και εξέλιξης των καρκινικών κυττάρων. Έδειξε επίσης γιατί οι αντιβιοτικές θεραπείες μερικές φορές μπορεί να αποδειχθούν αναποτελεσματικές στην καταπολέμηση βακτηρίων, όπως οι σταφυλόκοκκοι».

Που μπορεί να χρησιμεύσει αυτή η τεχνολογία;

Για την ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας, ο Καθηγητής Emmanuel Fort ίδρυσε τον Μάρτιο του 2016 το Ίδρυμα Abbelight. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Nicolas Bourg, Ερευνητής Βιοφωτονικής και Νανοτεχνολογίας του Ιδρύματος: «Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε από τον Emmanuel Fort, σε συνεργασία με την Sadrine Lévêque από το Ινστιτούτο Μοριακής Επιστήμης του Orsay επιτρέπει τη λεπτομερή παρατήρηση και την ανάλυση 40 φορές μεγαλύτερη από αυτή που παρέχουν τα συμβατικά μικροσκόπια.

Χάρη σε αυτό, είμαστε πλέον σε θέση να έχουμε πολύ «καθαρές» απεικονίσεις του εσωτερικού ενός κυττάρου, με πολύ μεγάλη ευκρίνεια. Αυτό το εργαλείο απεικόνισης αποτελεί μια επανάσταση για τους τομείς της Βιολογίας και της Ιατρικής, καθώς θα επιτρέψει την καλύτερη κατανόηση του τι συμβαίνει στο εσωτερικό των νευρώνων, όταν ένας ασθενής πάσχει για παράδειγμα από Αλτσχάιμερ ή Πάρκινσον, και όχι μόνο…

Η νανοσκοπία παρέχει πλέον σημαντικές πληροφορίες σε όλους τους τομείς που προγενέστερα βασίζονταν σε παρατηρήσεις που παρείχε η κλασική μικροσκοπική: για θεραπείες κατά του καρκίνου, εξατομικευμένη ανοσοθεραπεία, κατανόηση ασθενειών που αντιστέκονται στα βακτήρια κ.α.»


15 Οκτ 2018

Εργαστήρια της EURAPCO στην INTERAMERICAN με θέμα τον Πελάτη

Η INTERAMERICAN φιλοξένησε, πρόσφατα, τη σύνοδο μιας ομάδας της κοινοπραξίας μεγάλων ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιρειών EURAPCO, στην οποία συμμετέχει. Κεντρικό θέμα των εργασιών ήταν ο πελάτης και η βελτιστοποίηση – ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του από την εταιρεία που εμπιστεύεται. Κατά το διήμερο workshop, συζητήθηκαν θέματα καινοτομίας και ψηφιακού, πελατοκεντρικού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, με γνώμονα τις καλύτερες υπηρεσίες και την υψηλότερη απόδοση αξίας προς τον πελάτη. Στα εργαστήρια αναπτύχθηκαν εισηγήσεις και συζητήσεις για Optimizing Multi-Channel Customer Experience, Measuring and Integrating Customer Feedback και Digital Transformation and New Technologies. Τον οργανωτικό συντονισμό των εργαστηρίων είχε το Customer Experience Team της INTERAMERICAN.

Συμμετείχαν 10 στελέχη από 7 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες. Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συμμετασχόντων προκάλεσε η παρουσίαση του προσκεκλημένου προέδρου της e-trikala, Γιάννη Κωτούλα, που πρόβαλε το πρότυπο ψηφιακό ταξίδι του Δήμου Τρικάλων, την εμπειρία από τις εφαρμογές στο δύσκολο ελληνικό περιβάλλον και τις προοπτικές – τα σχέδια εφαρμογών για μια «έξυπνη» πόλη. Αποτέλεσε προϊόν της παρουσίασης η διαπίστωση ότι οι σύγχρονες εξελίξεις και ανάγκες, από τις μεταβολές που συνεπιφέρει η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δημιουργεί πολλές κατ’ αναλογία αντιστοιχίες στις δυαδικές σχέσεις αστικών κέντρων με πολίτες/δημότες και επιχειρήσεων με πελάτες. Τα στελέχη ξεναγήθηκαν, επίσης, στα τρία Contact Centers της INTERAMERICAN και της Anytime και γνώρισαν τον καινοτόμο τρόπο λειτουργίας της πρώτης direct ασφάλισης στην Ελλάδα.

Η νεοσύστατη Customer Experience Team της INTERAMERICAN έχει ως στόχο τη δημιουργία πιστών πελατών, ενισχύοντας τη μακροχρόνια σχέση τους με την εταιρεία, την αποτελεσματικότητα της αλληλεπίδρασης και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, σε κάθε σημείο και κάθε ευκαιρία επαφής μεταξύ εταιρείας και πελάτη. Η νέα εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν από τους πέντε πυλώνες της στρατηγικής της INTERAMERICAN.


12 Οκτ 2018

Αυθαιρεσίες τραπεζών: Επιβάλλουν καταχρηστικές πληρωμές ασφαλίστρων χωρίς εντολή του πελάτη

Πληθαίνουν τα κρούσματα από απαράδεκτες πρακτικές τραπεζών που επιβάλλουν ασφάλιστρα σε πελάτες τους, κυρίως δανειολήπτες, χρεώνοντας τους με τρόπο παράνομο και καταχρηστικό, ενώ επιπλέον δεν διστάζουν να δεσμεύουν τα χρήματα από το λογαριασμό των πελατών χωρίς τη δική τους έγκριση και συγκατάθεση.

Σε περίπτωση που έχετε δει αντίστοιχες ενέργειες τραπεζών εις βάρος σας, είναι προς όφελος σας να το καταγγείλετε άμεσα στις Ενώσεις Καταναλωτών και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.


Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που τράπεζα ζήτησε αναδρομικά ασφάλιστρα από πελάτη της αναφέρει 
η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στην ακόλουθη ανακοίνωση της με τίτλο "Νέα κόλπα τραπεζών για είσπραξη χρημάτων":

Τον προβληματισμό και την αναστάτωση στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έφερε η επιστολή που κατατέθηκε σαυτήν, από δανειολήπτη, μέλος της σχετικά με την  τάχα " εξυπηρέτηση" τράπεζας, πληρώνοντας ασφάλιστρα περασμένων ετών ενυπόθηκου δανείου ,αλλά ουσίας  την πίεση που  του ασκήθηκε από το περιεχόμενο αυτής και επειδή θα ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες επιστολές από την ίδια τράπεζα ή 'αλλες, η ΄Ενωση των Καταναλωτών,εξέδωσε σχετική ανακοίνωση ενημερώνοντας τους δανειολήπτες

Επί της ουσίας της Ανακοίνωσης
 Τράπεζα ,ενημερώνει καταναλωτή ,με επιστολή της (ημερ.28/9/2018)ενταγμένο στο ν.3869/2010 (υπερχρεωμένα νοικοκυριά)  ότι  του πλήρωσε τα ασφάλιστρα για  ενυπόθηκο δάνειο σε ακίνητό του (σπίτι ) του,
Συγκεκριμένα στην επιστολή της η Τράπεζα  αναφέρει:
"Αγαπητέ ...
Με την σύμβαση δανείου , που είχατε συνάψει με την πρώην........ και η οποία σύμβαση όπως γνωρίζετε έχει μεταβιβαστεί στην Τράπεζα..., έχετε αναλάβει την υποχρέωση να διατηρείται ασφαλισμένο το ενυπόθηκο/προσημειωμένο από την Τράπεζα ακίνητο σας καθ΄/όλη τη διάρκεια του δανείου.Στο πλαίσιο της υποχρέωσής σας αυτής, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν έχετε καταβάλει για το έτος /έτη 2013,2014,2015 στην ασφαλιστική εταιρεία........η οποία είναι διάδοχος της εταιρείας .......συνολικό ποσό ασφαλίστρων ευρώ  2.132,47. Η Τράπεζα .... ως ενυπόθηκος δανειστής, και ασκώντας το νόμιμο δικαίωμά της εξόφλησε τα οφειλόμενα ασφάλιστρα προκειμένου να μην ακυρωθεί ή ασφαλιστική σας σύμβαση και να διατηρεί ασφαλισμένο το ενυπόθηκο/προσημειωμένο ακίνητο.
 Με την παρούσα επιστολή , σας καλούμε, να καταβάλετε  στην Τράπεζα το παραπάνω ποσό έως την 29-10-2018
Σε περίπτωση που δεν εξοφλήσετε πλήρως το παραπάνω ποσό το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο και απαιτητό, θα χρεωθεί εφάπαξ στον δανειακό σας λογαριασμό."
  ΄Οπως ενημερώθηκε  η ΄Ενωση,από τον δανειολήπτη αλλά από την ίσια την σύμβαση η διάρκεια της ασφάλισης ήταν από 2009 έως 2010 
επίσης βάσει της Εγκυκλίου 462 της Τραπέζης της Ελλάδος (ΤτΕ) τόσο στην ασφάλιση κατοικίας όσο και στην ασφάλιση του δανείου η επιλογή ασφαλιστικής εταιρίας και ασφαλιστικού συμβούλου είναι ελεύθερη, ανεξάρτητα από το ποιος χορηγεί το δάνειο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι εγκεκριμένη ασφαλιστική εταιρία και το συμβόλαιο να πληροί τους νόμιμους όρους .
  Τέλος , η ΄Ενωση  αναφέρει "επειδή υπάρχουν σημεία στην επιστολή που  δημιουργούν ερωτήματα, βρισκόμαστε σε συνεργασία με τος αρμόδιες Αρχές για τα περαιτέρω.Καταναλωτές, που θα δεχτείτε όμοιες επιστολές, επικοινωνήστε άμεσα, με την ΄Ενωση, ή τις αρμόδιες Αρχές(1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ΄Συνήγορο του Καταναλωτή)

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


Ιωάννα Μελάκη

AXA: Διαδραστικά μουσεία και η άνθισή τους στην Ευρώπη

«Σεισμός στο Μουσείο»: Η πρώτη ψηφιακή έκθεση για τον Σεισμό στην Ελλάδα από την ΑΧΑ και το Μουσείο Γουλανδρή, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

Την εφαρμογή νέων τεχνολογιών έχουν επιλέξει αρκετά μουσεία στην Ευρώπη, με στόχο να εκσυγχρονίσουν τη λειτουργία τους. Διαδραστικά εκθέματα, βιωματικά σημεία ενδιαφέροντος και ψηφιακές εφαρμογές μετατρέπουν το μουσείο σε έναν μοντέρνο χώρο υψηλής εκπαιδευτικής αξίας, όπου οι επισκέπτες ενθουσιάζονται, συμμετέχουν, πειραματίζονται και έρχονται «πιο κοντά» στα εκθέματα. Αυτή η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην άνθιση των διαδραστικών μουσείων σε ολόκληρη την Ευρώπη, έχει συμβάλλει στην προσέλκυση διαφορετικών ηλικιών κοινού και στη μετατροπή της ξενάγησης σε μια πολυσύνθετη εκπαιδευτική εμπειρία. Μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία και, πλέον, η Ελλάδα, χρησιμοποιούν καινοτόμες διαδραστικές εφαρμογές, χαρίζοντας στον επισκέπτη μια μοναδική βιωματική εμπειρία. Μέσα σε αυτά τα σύγχρονα μουσεία, το κοινό έχει τη δυνατότητα να αγγίξει, να έρθει σε άμεση επαφή, ακόμα και να «ζήσει» τα ίδια τα εκθέματα. Έτσι, επιτυγχάνεται μια βαθύτερη κατανόηση της μουσειακής συλλογής, η οποία μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τα παιδιά, αφού η νέα γενιά είναι εξοικειωμένη με τον χειρισμό της ηλεκτρονικής γνώσης.
Πρόσφατα εγκαινιάστηκε και στη χώρα μας μία διαδραστική ψηφιακή έκθεση για τον Σεισμό από την ΑΧΑ και το Μουσείο Γουλανδρή, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, με τίτλο «Σεισμός στο Μουσείο». Πρόκειται για μία πρωτότυπη, εκπαιδευτική πρωτοβουλία που επιτρέπει στους επισκέπτες να περιηγηθούν και να γνωρίσουν καλύτερα το φυσικό φαινόμενο μέσα από καινοτόμες μεθόδους υψηλής τεχνολογίας. Μοναδικά μοντέλα υδρογείων που δίνουν πληροφορίες για τους σεισμούς, εκπαιδευτικά βίντεο που παρουσιάζουν σημαντικούς σεισμούς του Ελλαδικού χώρου από το 1900 έως σήμερα, μετάδοση σε πραγματικό χρόνο των σεισμών που γίνονται παγκοσμίως είναι μερικά από τα εκθέματα. Η διαδραστική εμπειρία της έκθεσης συμπληρώνεται με τη «σεισμική τράπεζα» και τις εφαρμογές «Σεισμός στην Πόλη» και «Γίνε Σεισμοειδικός», μέσα από τις οποίες το κοινό ενημερώνεται για το πώς μπορεί να προστατευθεί σε περίπτωση σεισμού. Τα βλέμματα, όμως, κάθε επισκέπτη επικεντρώνονται στην «καρέκλα εικονικής πραγματικότητας» που σχεδιάστηκε με στόχο να δώσει τη δυνατότητα μίας προσομοίωσης σεισμού!

Στόχος της έκθεσης είναι η ενημέρωση των επισκεπτών, και ειδικά των παιδιών, για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, δίνοντάς τους την ευκαιρία να το «εξερευνήσουν», να ενημερωθούν για το πώς μπορούν να προστατευτούν και να εξοικειωθούν με το αυτό το φαινόμενο που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας, καθώς χαρακτηρίζεται από έντονη σεισμική δραστηριότητα.

Η έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» θα φιλοξενείται στον χώρο του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας έως τον Ιούνιο του 2019. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρωτότυπη ψηφιακή έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» μπορείτε να βρείτε στο: www.axa.gr