Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

10 Μαΐ 2017

ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Ο κ. Χαράλαμπος Βαρλάς Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου

Ένα νέο έμπειρο και καταξιωμένο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς προστέθηκε στο δυναμικό της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Πρόκειται για τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά, ο οποίος θα ενισχύσει την Εμπορική Διεύθυνση της εταιρίας.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, καλωσορίζει τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά και του εύχεται καλή επιτυχία στην επίτευξη των στόχων.


Groupama: Αναβάθμιση πιστοληπτικής ικανότητας από τον Fitch

Η Groupama Ασφαλιστική, ανακοίνωσε την αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Groupama S.A. και των βασικών θυγατρικών της σε Α- από ΒΒΒ+ που ήταν πριν, από τον οίκο αξιολόγησης Fitch.

Παράλληλα αναβαθμίστηκε και ο δείκτης Default Rating της εταιρίας σε ΒΒΒ+ από ΒΒΒ που ήταν πριν, με τις προοπτικές να χαρακτηρίζονται ως σταθερές.

Η αναβάθμιση αποδίδεται σε μια σειρά ενεργειών από πλευράς διοίκησης στη σημαντική μείωση του ρίσκου της εταιρίας, η οποία, όπως αναφέρει ο οίκος, προχώρησε σε μείωση της έκθεσής της σε επικίνδυνες τοποθετήσεις, αλλά και στη βελτίωση της ρευστότητάς της στα τέλη του 2016.

Πλήρης οδοντιατρική περίθαλψη σε όλους


Πλήρη οδοντιατρική περίθαλψη και προσθετική αποκατάσταση σε παιδιά και ενήλικες, προβλέπει ρύθμιση του υπουργείου Υγείας που αναμένεται να ενταχθεί στο νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός στη διάρκεια συνάντησης με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας (Ε.Ο.Ο).

Σύμφωνα με τον υπουργό η συγκεκριμένη ρύθμιση προβλέπει:

• Σε κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας απασχολείται η Οδοντιατρική Ομάδα, η οποία αποτελείται, κατ’ ελάχιστον, από τον/την οδοντίατρο και έναν βοηθό οδοντιατρείου ή νοσηλευτή/τρια. Μέλη της Οδοντιατρικής Ομάδας θεωρούνται οι οδοντοτεχνίτες, οι επισκέπτες Υγείας, αλλά και το διοικητικό προσωπικό.
• Κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας βρίσκεται σε επιστημονική διασύνδεση με τα άλλα οδοντιατρεία των δομών της ΠΦΥ, τα οδοντιατρεία των νοσοκομείων, αλλά και τα Κέντρα Ειδικής Φροντίδας ανά ΥΠΕ.
• Η Οδοντιατρική Ομάδα, με επικεφαλής τον οδοντίατρο, οφείλει να πραγματοποιεί οδοντιατρικό έλεγχο της στοματικής υγείας του πληθυσμού της περιοχής ευθύνης (συνολικά 2.000 - 2.500 παιδιά ηλικίας 2 - 14 ετών) και να ενημερώνει τους γονείς για τα ευρήματα της εξέτασης, ενώ η Οδοντιατρική Ομάδα συνεργάζεται με την Τοπική Μονάδα Υγείας (ΤΟΜΥ) του Κέντρου Υγείας, συμμετέχει σε προγράμματα αγωγής και προαγωγής της υγείας στον πληθυσμό και αναπτύσσει συνεργασίες με άλλους επαγγελματίες Υγείας, εκπαιδευτικούς κ.ά.
• Η στελέχωση και ανάπτυξη των οδοντιατρείων των Κέντρων Υγείας ανά ΥΠΕ γίνεται με απόφαση του υπουργού.

Ανακοστολόγηση 

Από την πλευρά της η ΕΟΟ επέμεινε κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στις θέσεις της για υπογραφή συλλογικής σύμβασης μεταξύ του ΕΟΠΥΥ και της Ομοσπονδίας, με συγκεκριμένο τιμολόγιο, μετά από την αναγκαία ανακοστολόγηση των οδοντιατρικών πράξεων, και κλειστό ετήσιο προϋπολογισμό. 

Επίσης, ζητά καθιέρωση βασικού πακέτου παροχών, το οποίο θα περιλαμβάνει εμφράξεις, εξαγωγές, ενδοδοντικές θεραπείες, φθορίωση, ουλίτιδα, καθιέρωση ποσοστού ύψους 5% επί των δημοσίων δαπανών για τη Υγεία, το οποίο να αφορά την Οδοντιατρική, καθιέρωση της ελεύθερης επιλογής θεράποντα, δημιουργία ηλεκτρονικού φακέλου για την Οδοντιατρική για κάθε ασφαλισμένο, συγκρότηση Εθνικής Επιτροπής Στοματικής Υγείας, με αντικείμενο τον στρατηγικό σχεδιασμό και ως υπεύθυνοι μονάδων Υγείας στα Κέντρα Υγείας να αναλαμβάνουν και οδοντίατροι.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, «για την επίτευξη των ως άνω είναι αναγκαία η πρόσληψη νέων οδοντιάτρων και η ανανέωση του οδοντιατρικού εξοπλισμού. Ειδικά προβλήματα τα οποία δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν στα Κέντρα Υγείας να αντιμετωπίζονται σε ειδικά κέντρα, τα οποία θα ιδρυθούν στις έδρες των περιφερειών (στοματολογικά, γναθοχειρουργικά, κ.ά.)».

9 Μαΐ 2017

Μεγάλη η συμμετοχή της Εθνικής Ασφαλιστικής στο No Finish Line Athens

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση και η συμμετοχή των ανθρώπων της Εθνικής Ασφαλιστικής στον κορυφαίο, διεθνή φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line, που ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας το ποσό των 24.451,5 ευρώ, που θα προσφερθεί στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί».

Η Εθνική Ασφαλιστική, που ήταν μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης, κατέκτησε την τρίτη θέση στη συνολική κατάταξη και την πρώτη θέση στην κατηγορία της. Το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας, επιδεικνύοντας αθλητική διάθεση και έντονο φιλανθρωπικό ενδιαφέρον, περπάτησε και έτρεξε κατά τη διάρκεια του πενθήμερου αγώνα, «γράφοντας» τον σημαντικό αριθμό των 1.742 χιλιομέτρων.

Το παρόν έδωσε και ο Πρόεδρος της Εταιρίας, κ. Χριστόφορος Σαρδελής, ο οποίος έτρεξε μαζί με τους εργαζόμενους και, στην έναρξη του αγώνα, δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Η Εθνική Ασφαλιστική δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον σημερινό αγώνα διότι, τα παιδιά είναι ο πλούτος, είναι το μέλλον της χώρας μας και η υποστήριξη του προγράμματος σίτισης άπορων οικογενειών με ανήλικα παιδιά, που υλοποιεί η Ένωση «Μαζί για το Παιδί», είναι πραγματικά σημαντική!».

Το No Finish Line αποτέλεσε τον μεγαλύτερο φιλανθρωπικό αγώνα δρόμου που έχει δοθεί ποτέ στην Ελλάδα, στον οποίο πήραν μέρος χιλιάδες δρομείς, καλύπτοντας συνολικά 50.903 χιλιόμετρα. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν που έκανε τον εμπνευστή του αγώνα, το Γάλλο Philippe Verdier, να επισημάνει κατά τη διάρκεια των απονομών, ότι κανένας άλλος αγώνας δεν γνώρισε την πρώτη φορά διεξαγωγής του, τόσο μεγάλη επιτυχία!


Προσφορές και Εκπτώσεις ασφάλισης - Μάιος 2017

Ο Μάιος μπορεί να είναι ο μήνας των λουλουδιών, αλλά φέρνει παράλληλα και πρόσθετες προσφορές, εκπτώσεις, παροχές καθώς και νέα ασφαλιστικά προγράμματα και νέες υπηρεσίες.

Αναλυτικότερα, για το μήνα Μάιο ισχύουν τα παρακάτω:


Εθνική Ασφαλιστική


ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική
Οδοντιατρική κάλυψη και για άτομα άνω των 65 ετών


Prime Insurance

INTERAMERICAN: Συνεργασία με τη SAS για την προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Μετά τη συνεργασία τους για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση, INTERAMERICAN και SAS πραγματοποιούν ένα ακόμη βήμα προηγμένης ψηφιακής λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας για την Προστασία των Δεδομένων, με την εφαρμογή της λύσης “SAS for Personal Data Protection.

Με την εν λόγω λύση, η INTERAMERICAN ενισχύει σημαντικά την ευθυγράμμισή της με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (EU General Data Protection), αποκτώντας σημαντικό εφόδιο για την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες, εγγυώμενη την ασφαλή διαχείριση των προσωπικών στοιχειών τους.

Η λύση “SAS solutions for Personal Data Protection”, που ενσωματώνει στις ψηφιακές λειτουργίες της η INTERAMERICAN, υποστηρίζει τον στρατηγικό προσανατολισμό για τον μετασχηματισμό της σε απόλυτο “ψηφιακό Ασφαλιστή”. Παράλληλα, η εφαρμογή θα είναι καταλυτική για όποιες ανησυχίες των πελατών μπορεί να προκαλεί, εύλογα, η έκθεση των προσωπικών δεδομένων τους στην “εκρηκτική” εποχή των Big Data και Internet of Thinks και στον τρόπο με τον οποίο τα διαχειρίζονται οι ασφαλιστικές εταιρείες.


Η λύση εγγράφεται στο ευρύτερο πλαίσιο Διακυβέρνησης Δεδομένων, όπου INTERAMERICAN και SAS έχουν αναπτύξει συνεργασία που διασφαλίζει πολιτικές και διαδικασίες της ασφαλιστικής εταιρείας ως προς τη διαθεσιμότητα, την πληρότητα και ακρίβεια των υπό διαχείριση πληροφοριών και δεδομένων.

Η τεχνολογική υποδομή στην INTERAMERICAN, σε συνδυασμό με την υλοποίηση της ολοκληρωμένης λύσης “SAS solutions for Personal Data Protection”, υπογραμμίζει τη συμμόρφωση της εταιρείας με τον νέο ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων που θα τεθεί σε ισχύ τον Μάιο 2018. Συγκεκριμένα, η λύση της SAS παρέχει υψηλής ποιότητας λειτουργικότητα στις ακόλουθες περιοχές:
  • στον εντοπισμό των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των πελατών που υπάρχουν στις επιχειρηματικές εφαρμογές, καθώς και στις διάφορες βάσεις δεδομένων της εταιρείας.
  • στην εφαρμογή, καθώς και στην αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας για την αναγνώριση των προσωπικών δεδομένων, για τον έλεγχο της πρόσβασης σε δεδομένα, για την καταγραφή της δραστηριότητας του χρήστη κ.λπ.
  • στην εκτίμηση/αξιολόγηση των επιπτώσεων που είναι πιθανές από την έκθεση σε συγκεκριμένους κινδύνους. Σε περίπτωση που ένας τύπος επεξεργασίας δεδομένων ενδέχεται να δημιουργήσει μεγάλο κίνδυνο για τα δικαιώματα των πελατών, η εταιρεία θα πρέπει να έχει, ήδη, προβεί σε εκτίμηση των επιπτώσεων που ενδέχεται να συνεπιφέρει η  συγκεκριμένη επεξεργασία.
  • στην καταγραφή κάθε ζημιογόνου ή μη γεγονότος για την εταιρεία, που μπορεί να έχει σχέση με την παραβίαση της ασφάλειας ενός συστήματος, καθώς επίσης και στην ειδοποίηση της ανεξάρτητης αρχής για τις διαδικασίες/ενέργειες που πρόκειται να ακολουθήσει η εταιρεία για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου γεγονότος.
Η επένδυση της INTERAMERICAN στη λύση “SAS for Personal Data Protection”, πέρα από την απαιτούμενη συμμόρφωση που ορίζει το κανονιστικό πλαίσιο και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών, θα αποφέρει και αλλά σημαντικά οφέλη στην εταιρεία, όπως τη μείωση σε μεγάλο βαθμό της πιθανότητας επιβολής σοβαρών οικονομικών κυρώσεων και την αποφυγή του κινδύνου μιας δυνητικής δυσφήμισης.



8 Μαΐ 2017

Βελτιωμένη online εμπειρία με Live Chat στο www.carglass.gr

H Carglass® βελτιώνει την online εμπειρία στους επισκέπτες της ιστοσελίδας της, εντάσσοντας το εργαλείο web chat σε όλα τα στάδια πλοήγησης του επισκέπτη.  Το νέο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας που έχουν πλέον στη διάθεση τους οι χρήστες της ιστοσελίδας www.carglass.gr, βελτιώνει τόσο την πλοήγηση όσο και την εύκολη και γρήγορη ανεύρεση οποιασδήποτε πληροφορίας αναζητούν.    

Κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας της Carglass® έχει πλέον την δυνατότητα να συνομιλήσει ζωντανά με έναν εκπρόσωπό του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών και να λαμβάνει άμεση καθοδήγηση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση όπως π.χ. ραντεβού μέσω της online φόρμας υποβολής ενδιαφέροντος.

Το webchat αποτελεί μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού της Carglass® ο οποίος είναι αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής της αλλά της αφοσίωσης της στην απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών της. 




AXA: Οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να κάνουν τους δρόμους πιο ασφαλείς

Τα οδικά ατυχήματα προκαλούν 1,25 εκατομμύρια θανάτους κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο, 20-50 εκατομμύρια τραυματισμούς και κόστη που αντιστοιχούν στο 1%-5% του παγκόσμιου ΑΕΠ. Οι χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος επωμίζονται το 91% αυτού του κόστους.

Η ΑΧΑ συμπράττει με τη Nestlé, την Zurich, την Global Road Safety Partnership και τον ΟΗΕ για να Ασφαλίσουν μαζί την οδική ασφάλεια, επιλέγοντας με προσοχή τους τρόπους με τους οποίους οι ασφαλιστικές εταιρείες ενισχύουν την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων.


Η ΑΧΑ Ελλάδας συμμετέχει ενεργά σε αυτή την παγκόσμια συμμαχία μέσα από τη διαχρονική επιμόρφωση παιδιών, νέων, γονέων και ασφαλισμένων και την πρωτοπόρα ένταξη της πρόληψης στο μοντέλο λειτουργίας της.

Η οδική ασφάλεια σήμερα

Τα τροχαία συμβάντα αποτελούν μία από τις κυρίαρχες αιτίες θανάτου παγκοσμίως. 1,25 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε χρόνο, δηλαδή 3.400 κάθε μέρα ή 141 κάθε ώρα, υπολογίζεται ότι χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους, ενώ 30 με 50 εκατομμύρια επιπλέον τραυματίζονται. Τα οδικά ατυχήματα ευθύνονται για περισσότερους θανάτους από τη μαλάρια, τις αυτοκτονίες και τις δολοφονίες και αποτελούν τη μοναδική αιτία που βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα με τα πιο συχνά αίτια θανάτου (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας – WHO), χωρίς να συνδέεται με κάποια ασθένεια.

Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2020 οι θάνατοι από τροχαία θα έχουν αυξηθεί στα 1,9 εκατομμύρια λόγω της αυξανόμενης κυκλοφορίας οχημάτων, κυρίως στις χώρες χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων, όπου αναμένεται να υπάρχουν οι περισσότεροι μελλοντικοί θανατηφόροι τραυματισμοί. Σήμερα 91% των τροχαίων συμβαίνουν σε αυτές τις χώρες.

Τα τροχαία συμβάντα έχουν συνολικό κόστος 518 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί σε 1% – 3% του ΑΕΠ παγκοσμίως. Όμως σε χώρες χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων το κόστος αυτό κυμαίνεται στο 5% και μπορεί να φτάσει έως και 8% – 10% του ΑΕΠ.

Παρόλο που τα τροχαία συμβάντα είναι πάρα πολλά σε αριθμό και ευθύνονται για δραματικές κοινωνικές απώλειες είναι σημαντικό να αναφερθεί πως δεν είναι αναπόφευκτα, καθώς η συντριπτική τους πλειοψηφία μπορεί να προληφθεί μέσα από στοχευμένες ενέργειες.

Ο ρόλος των Ασφαλιστικών Εταιρειών

Ο ασφαλιστικός κλάδος έχει έναν σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει στην οδική ασφάλεια και να συμβάλει στον παγκόσμιο στόχο του ΟΗΕ για μείωση των θανάτων και τραυματισμών κατά 50%, ως το 2020. Με 1 δισεκατομμύριο ασφαλισμένα οχήματα σε όλο τον κόσμο και ασφάλιστρα 626 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2016, η ασφάλιση οχημάτων αντιστοιχεί στο 12,8% των συνολικών ασφαλίστρων.

Το μοντέλο ασφάλισης ενός οχήματος δείχνει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος μπορεί να ενσωματώσει σε πολλά στάδια πρωτοβουλίες οδικής ασφάλειας, παρέχοντας οφέλη στους πελάτες και την ευρύτερη κοινωνία.

Ειδικοί σε όλο τον κόσμο συμφωνούν για τη μεγάλη δύναμη της ασφαλιστικής αγοράς να αποτελεί οδηγό της ασφαλούς μετακίνησης ενισχύοντας την πρόληψη. Τα πιθανά οφέλη για το σύνολο της κοινωνίας είναι πολύ μεγάλα, αν συνυπολογίσει κανείς ότι συνδέονται με το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία.

«Η Αναφορά που έχει δημιουργηθεί για να ενισχύσει τη συμμετοχή του ασφαλιστικού κλάδου στην οδική ασφάλεια, υποστηρίζει το όραμα του ΟΗΕ για έναν κόσμο που αντιλαμβάνεται τους κινδύνους, έναν κόσμο όπου ο ασφαλιστικός κλάδος απολαμβάνει την εμπιστοσύνη του κοινού και διαδραματίζει έναν ολοκληρωμένο ρόλο στη δημιουργία μιας υγιούς, ασφαλούς, ανθεκτικής και βιώσιμης κοινωνίας» αναφέρει ο Butch Bacani, Programme Leader, UN Environment’s Principles for Sustainable Insurance Initiative (UNPSI).

Οι ενέργειες πρόληψης οδικών ατυχημάτων που έχει υλοποιήσει η ΑΧΑ Ασφαλιστική

Με οδηγό την αποστολή «να δίνουν δύναμη στους πελάτες να ζουν καλύτερα» οι άνθρωποι της ΑΧΑ στην Ελλάδα έχουν προχωρήσει σε σημαντικές πρωτοβουλίες:
  • Δημιούργησαν την ΑΧΑ – Driving Academy, ένα μοναδικό πρόγραμμα στην ελληνική αγορά, μέσα από το οποίο νέοι οδηγοί, πελάτες της Εταιρείας εκπαιδεύονται πρακτικά στην ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση και ακολούθως λαμβάνουν μείωση στο ποσό της ασφάλισής τους.
  • Έχουν συνάψει πολυετή στρατηγική συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», χάρις στην οποία έχουν εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα 30.000 μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου σε όλη τη χώρα.
  • Μέσα από το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», προσφέροντας μειωμένο κόστος ασφάλισης σε οδηγούς που δεν χρησιμοποιούν πολύ το όχημά τους.
  • Δίνουν τη δυνατότητα στους οδηγούς να αξιολογούν και να βελτιώνουν την οδηγική τους συμπεριφορά μέσα από την εφαρμογή “AXA Drive”.
  • Συμμετέχουν εθελοντικά στις «Νύχτες Χωρίς Ατυχήματα» ενημερώνοντας τον κόσμο για θέματα αλκοόλ και οδήγησης.
«Η οδική ασφάλεια αποτελεί για εμάς κρίσιμο θέμα καθώς ταλανίζει την ελληνική κοινωνία και είναι στενά συνδεδεμένο με τη στρατηγική μας. Επικεντρωνόμαστε στην κατανόηση των αναδυόμενων κινδύνων και στις νέες ανάγκες των ασφαλισμένων για να προσφέρουμε εργαλεία και μοναδικές δυνατότητες εκπαίδευσης, σε συνεργασία με κορυφαίους οργανισμούς της χώρας μας. Μαζί μαθαίνουμε πώς μπορούμε να ζούμε πιο υπεύθυνα, άρα πιο ήρεμα» επισημαίνει η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ασφαλιστικής.

INTERLIFE: Χορηγός της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης

Στο πλαίσιο της διαχρονικής υποστήριξης της INTERLIFE στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, η εταιρία χορήγησε τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των τεσσάρων νέων διασωστικών σκαφών της ΕΟΔ ΝΑΝΣΕΝ, ODIN, ΕΥΡΩΠΗ και ΑΙΓΑΙΟΝ ενώ ήταν παρούσα στην τελετή ονοματοδοσίας τους στο χώρο μπροστά από τον Λευκό Πύργο, την Παρασκευή 21 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη.

Τα σκάφη κατασκευάστηκαν με χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εξωτερικών της Νορβηγίας και τη Νορβηγική Οργάνωση για τη Θαλάσσια Διάσωση (RS-Rednigselskapet), στο πλαίσιο του προγράμματος υποστήριξης της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης.

Επιπλέον η INTERLIFE, χορηγεί τα ασφαλιστήρια και άλλων τεσσάρων διασωστικών σκαφών της ΕΟΔ που επιχειρούν στη Χίο, τη Σάμο και την Κω. Τα σκάφη ΝΟΡΒΗΓΙΑ 1, ALBATROSS, IRINI και ATHINA, συνδράμουν στην περιοχή του Ανατολικού Αιγαίου σε περιστατικά που μπορεί να προκύψουν αλλά και συμβάντα που απαιτούν επέμβαση από θαλάσσης.

Ο Όμιλος Εταιριών INTERLIFE στηρίζει την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης τα τελευταία χρόνια μέσα από το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί με κύριο αποδέκτη την Κοινωνία.

5 Μαΐ 2017

Αυτά είναι τα Drones Αστυνομίας και Πυροσβεστικής - Παρουσίαση στην Δεκέλεια [Pics + Vid]


Τα μη στελεχωμένα αεροσκάφη (drones) της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος, παρουσιάστηκαν την Πέμπτη 04 Μαΐου 2017, σε ειδική εκδήλωση στην αεροπορική βάση της Δεκέλειας.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης Δημήτρης Αναγνωστάκης και ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Γιάννης Καπάκης.

Παραβρέθηκαν επίσης ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, Αντιπτέραρχος Χρήστος Χριστοδούλου, ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας και ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, Αντιστράτηγος Βασίλειος Καπέλιος .

Στην έναρξη της εκδήλωσης, ο Εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Αστυνομικός Υποδιευθυντής Θεόδωρος Χρονόπουλος παρουσίασε πληροφοριακά στοιχεία σχετικά με το ιστορικό της απόκτησης των μη στελεχωμένων αεροσκαφών, το επίπεδο εκπαίδευσης των στελεχών -χειριστών τους, το θεσμικό - κανονιστικό πλαίσιο χρήσης τους και τα πεδία αξιοποίησης τους.

Ακολούθησε ομιλία του Αναπληρωτή Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Νίκου Τόσκα, στην οποία ανέφερε: « Καλησπέρα και συγνώμη για την ολιγόλεπτη καθυστέρηση αλλά μόλις τελειώσαμε το Υπουργικό Συμβούλιο και ήρθα κατευθείαν.

Να ευχαριστήσω καταρχάς την Πολεμική Αεροπορία και για τη φιλοξενία και για όλη την υποστήριξη που μας παρείχε όλο αυτό το διάστημα και που πιστεύω ότι θα μας παρέχει στη συνέχεια.

Ευχαριστούμε κύριε Αρχηγέ, γιατί -κακά τα ψέματα- ούτε η Αστυνομία από μόνη της ούτε το Πυροσβεστικό Σώμα ούτε κανένας από εμάς μπορεί να γίνει λίγο αεροπόρος, έστω κι αν πετάμε με τηλεκατευθυνόμενο τρόπο αυτά τα αεροπλανάκια. Θέλει γνώσεις, θέλει χώρους, θέλει εξειδικεύσεις που δεν τις έχουμε όλοι, δεν μπορεί να κάνουμε τους παντογνώστες.

Να ευχαριστήσω και τον Πτέραρχο ε.α. τον κύριο Βυζάντιο, τον συνεργάτη μου, ο οποίος προσπάθησε με την τεράστια αεροπορική του εμπειρία, χρόνια πιλότος, να ενεργοποιήσει το σύστημα και φτάσαμε στο σημείο που είμαστε σήμερα.


Θυμάμαι το 1987, στο Γενικό Επιτελείο Στρατού, μου ανατέθηκε να μελετήσω τί είναι αυτά τα drones που τότε είχαν σχεδόν πρωτοεμφανιστεί και έκανα τα πρώτα βήματα ψάχνοντας τί είναι αυτά -ούτε ίντερνετ υπήρχε τότε ούτε τίποτα- και πώς μπορεί να τα χρησιμοποιήσουμε τα επόμενα χρόνια στον Ελληνικό Στρατό.

Πέρασαν αρκετά χρόνια μέχρι να μπουν αυτά τα συστήματα στα Σώματα Ασφαλείας. Όμως έρχεται τώρα η στιγμή όπου αυτά τα συστήματα τα τόσο διαδεδομένα -σε άλλες χώρες μέχρι διανομή πίτσας κάνουνε τα drones - να μπορούν να εξελιχθούν και θα δείτε.

Να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αποστολές των σωμάτων ασφαλείας, αρχικά σε απλές αποστολές, αποστολές που κύρια επικεντρώνονται, όπως ακούσατε στην επιτήρηση δασών, στην επιτήρηση συνόρων και στην επιτήρηση οδικών αξόνων και οι οποίες αποστολές πιστεύω και τα οποία συστήματα πιστεύω ότι θα διευκολύνουν πάρα πολύ την αποστολή των Σωμάτων Ασφαλείας.

Θα μειώσουν το κόστος και θα μειώσουν και το κίνδυνο του προσωπικού. Αποφασίσαμε και επειδή εύκολα οι Αστυνομικοί και εύκολα οι Πυροσβέστες δεν γίνονται αεροπόροι και η εποχή όπου αγοράζονταν συστήματα και δημιουργούνταν «αεροπορίες» ξεχωριστές για τον καθένα για το πυροσβεστικό και την αστυνομία.

Αυτά είναι ξεπερασμένες δομές, πρέπει ότι έχουμε να χρησιμοποιείται για ότι σκοπό έχουμε, ότι αποστολή έχουμε. Φτιάξαμε λοιπόν αυτόν τον ενιαίο φορέα όπου, για να είμαι ειλικρινής, δεν με ενδιαφέρει τί χρώμα και τί σήμα έχει λόγω ιδιοκτησίας το κάθε αεροπλανάκι αλλά με ενδιαφέρει τι αποστολή θα υλοποιεί, θα εκτελεί.

Έτσι λοιπόν αυτά τα drones και της Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος, τα εννιά αεροπλανάκια, τα τρία σμήνη θα υλοποιούν σχεδόν τις ίδιες αποστολές και θα είναι αποστολές αυτές που σας είπα, επιτήρηση δασών, επιτήρηση συνόρων, επιτήρηση οδικών αξόνων ή επιτήρηση περιοχών που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές, γιατί δεν θέλω να αποκλείσω και την επιτήρηση κατοικημένων περιοχών αλλά για ευνόητους λόγους που έχουν σχέση με ατυχήματα που έχουν σχέση και με άλλα ζητήματα.

Δεν θα είναι η κύρια προτεραιότητα εκτός αν έχουμε κάποια φυσική καταστροφή σε κάποια κατοικημένη περιοχή ή κάτι παρεμφερές για το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθούν αυτά τα συστήματα.

Πέρασε λοιπόν αρκετός χρόνος από το 2012. Βλέπετε ότι το σύστημα παιδεύεται για να αποκτήσει, να προμηθευτεί και να θέσει σε εφαρμογή, να θέσει σε χρήση αυτά τα συστήματα, όπου το να τα αγοράσεις είναι το μόνο εύκολο, το να φτιάξεις πλαίσιο λειτουργίας σε μια χώρα που δεν είναι συνηθισμένη και που δεν έχει το θεσμικό πλαίσιο, γιατί και παγκόσμια αν θέλετε αναζητείται αυτό το πλαίσιο και να βάλεις μέσα σε αυτό το πλαίσιο να λειτουργήσουν αυτά τα συστήματα, να λειτουργήσουν με ασφάλεια, γιατί όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν κίνδυνοι κατά την πτήση.

Πρέπει να συνδυαστούν εδώ, σήμερα την πτήση που θα δείτε έχει δεσμευτεί περιοχή σαν να ήταν κανονική αεροπορική επιχείρηση, θέλει πάρα πολλούς κανόνες, πολύ περισσότερους κανόνες όπως καταλαβαίνετε από τα επανδρωμένα αεροσκάφη. Κάποιοι χρησιμοποιούν τον όρο στελεχωμένα αλλά νομίζω συνεννοούμαστε, ο διεθνής όρος είναι unmanned , αλλά τελοσπάντων.

Θέλει λοιπόν περισσότερους κανόνες, περισσότερους όρους, περισσότερες δεσμεύσεις απ’ ότι τα αεροσκάφη με πιλότο, όμως το ποτάμι δεν μπορεί να γυρίσει πίσω.

Η τεχνολογία προχωράει παγκόσμια, το θέμα είναι πώς χρησιμοποιείς τη τεχνολογία και αν τη χρησιμοποιείς έτσι και με σεβασμό στους κανόνες και στους νόμους αλλά και με τέτοιο τρόπο που να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα. Και, για παράδειγμα, θυμάμαι όταν είχαμε τη περίπτωση της Ειδομένης, την έχουμε ξεχάσει αλλά ήταν μεγάλο ζήτημα αυτό, όπου ήταν ένα ελικόπτερο που γυρόφερνε και μετέδιδε την εικόνα της περιοχής πριν και κατά τη διάρκεια της εκκένωσης της περιοχής, όπου προβληματίστηκα και λέω μα αυτή την ακριβή πτήση δεν μπορεί να την αντικαταστήσει κάτι πιο φθηνό και ίσως πιο αποτελεσματικό; Στην επιτήρηση δασών, ο ίδιος προβληματισμός.

Δεν σημαίνει αυτό βέβαια, ότι από αύριο το πρωί θα μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι και να επιτηρούνται όλα τα δάση μας ή να κάνουμε συνδυασμένες αεροπορικές επιχειρήσεις μαζί με αυτά τα τηλεκατευθυνόμενα οχήματα και τα πραγματικά πυροσβεστικά αεροσκάφη ή ελικόπτερα.

Αυτό μπορεί να γίνει αλλά μετά από αρκετό καιρό, όταν θα έχει αποκτηθεί αρκετή εμπειρία και αρκετή εκπαίδευση. Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα την πρώτη φάση, ουσιαστικά της επιχειρησιακής εκπαίδευσης και της επιχειρησιακής χρησιμοποίησης αυτών των μέσων.

Δεν έχουμε λύσει όλα τα ζητήματα. Υπάρχουν και άλλα θέματα τα οποία πρέπει να επιλυθούν στην πορεία, όπως σας είπα το ευκολότερο ήταν να αποκτηθούν και το δυσκολότερο είναι να εκπαιδευτεί το προσωπικό και να γίνει επιχειρησιακή χρησιμοποίηση μέσα σε πραγματικό περιβάλλον επιχειρησιακό σε περίπτωση επιτήρησης δασών ή πυρκαγιών ή αστυνομικών επιχειρήσεων.

Θα δείτε λοιπόν στη συνέχεια τις δυνατότητες αυτών των συστημάτων, είναι τεράστιες οι δυνατότητες πολύ περισσότερες από την επιτήρηση από ένα άλλο ελικόπτερο ή ένα άλλο αεροπορικό μέσο και μένει σε εμάς όλους και κύρια στην Ελληνική Αστυνομία και στο Πυροσβεστικό Σώμα να αξιοποιήσουν αυτά τα συστήματα κατά τον καλύτερο δυνατό επιχειρησιακό τρόπο.

Σας ευχαριστώ που ήρθατε και ας ακούσουμε τις επόμενες ενημερώσεις. Σας ευχαριστώ πολύ. »

Ακολούθησε ομιλία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Κωνσταντίνου Τσουβάλα, στην οποία ανέφερε:

«Αποτελεί, κοινή διαπίστωση, πως η σύγχρονη τεχνολογία αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας.

Ωστόσο, οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν επηρεάζουν μόνον θετικά τη ζωή μας αλλά σε πολλές περιπτώσεις και αρνητικά· ειδικά όταν οι τεχνολογίες αυτές χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο παράνομων δραστηριοτήτων.

Η Ελληνική Αστυνομία, ως κατεξοχήν κρατικός φορέας καταπολέμησης του εγκλήματος και της προστασίας των πολιτών, αλλά και το Πυροσβεστικό Σώμα ως βασικός καθ’ ύλην φορέας αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών, είναι υποχρεωμένοι, να αξιοποιούν τη σύγχρονη τεχνολογία για την αποτελεσματική εκπλήρωση της αποστολής τους.

Και στην προκειμένη περίπτωση, τα μη στελεχωμένα αεροσκάφη, τα drone ’ s όπως είναι ευρέως πλέον γνωστά, αυτόν ακριβώς το σκοπό εξυπηρετούν.

Άλλωστε, όπως είναι γνωστό, τα σύγχρονα αυτά μέσα αξιοποιούνται ήδη σ΄ ένα εκτεταμένο φάσμα δραστηριοτήτων, το οποίο καλύπτει από την προσωπική-ατομική διασκέδαση, μέχρι την εμπορική εκμετάλλευση και τη στρατιωτική χρήση.

Με την πρόσφατη συγκρότηση της ενιαίας δομής ιπτάμενων μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος και την ίδρυση, με άλλο νομοθέτημα, της Υπηρεσίας Μη Στελεχωμένων Αεροσκαφών της Ελληνικής Αστυνομίας δημιουργήθηκε η οργανωτική «πλατφόρμα» στο πλαίσιο της οποίας θα αξιοποιηθούν, προς εξυπηρέτηση της θεσμικής αποστολής και των δύο (2) Σωμάτων, τα drone ’ s .

Αυτονόητο, βεβαίως, είναι πως τα Μη Στελεχωμένα Αεροσκάφη θα αξιοποιηθούν εντός του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου και από εξειδικευμένους χειριστές.

Αναμφίβολα, τα Μη Στελεχωμένα Αεροσκάφη αποτελούν ένα νέο σύγχρονο και εξαιρετικά χρήσιμο «εργαλείο» για τα Σώματα Ασφαλείας, καθώς μπορούν να αξιοποιηθούν κατά τρόπο ουσιαστικό, και επ’ ωφελεία του υπηρεσιακού και κατ΄επέκταση του ευρύτερου δημοσίου συμφέροντος σε πολλές περιπτώσεις όπως λ.χ. στην παρακολούθηση-διευθέτηση της κυκλοφορίας στους οδικούς άξονες, στην παρατήρηση της υπαίθρου για έγκαιρο εντοπισμό πυρκαγιών, στην επιτήρηση συνόρων, στον εντοπισμό αγνοουμένων σε δύσβατες περιοχές καθώς και στην αποτύπωση του γεωγραφικού ανάγλυφου περιοχών στο πλαίσιο αναζήτησης καλλιεργειών ναρκωτικών.

Εν κατακλείδι, η χρήση και η αξιοποίηση προηγμένης τεχνολογίας μέσων και συστημάτων, των drone’s στην προκειμένη περίπτωση, από τα Σώματα Ασφαλείας, προκύπτει ως φυσιολογική και επιτακτική αναγκαιότητα, προκειμένου τόσο η Ελληνική Αστυνομία όσο και το Πυροσβεστικό Σώμα να μπορέσουν να ανταποκριθούν με επάρκεια και αποτελεσματικότητα στην απαιτητική και πολύπλοκη αποστολή τους.

Εύχομαι στη νεοσύστατη Υπηρεσία Μη Στελεχωμένων Αεροσκαφών και στο προσωπικό της καλή επιτυχία στην αποστολή τους και να αξιοποιήσουν με υπευθυνότητα και συνέπεια το σύγχρονο αυτό μέσο που τους εμπιστεύεται η Πολιτεία, προς όφελος της χώρας, της κοινωνίας και των πολιτών.

Σας ευχαριστώ . »

Στη συνέχεια ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, Αντιστράτηγος, Βασίλειος Καπέλιος στην ομιλία του ανέφερε: « Θα είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται, λέγοντας σας μόνο δυο λόγια μιας και οι προλαλήσαντες, μας παράθεσαν όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη.

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι η σημερινή, αναμφίβολα, είναι μια μεγάλη μέρα για το Πυροσβεστικό Σώμα.

Και αυτό γιατί σταδιακά και με κατάλληλη εκπαίδευση η τεχνολογία χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την αντιμετώπιση των συμβάντων, θέτοντας με αυτό τον τρόπο νέα θεμέλια αποδοτικότητας για το πυροσβεστικό προσωπικό. Άνθρωπος και τεχνολογία συνεργάζονται κατάλληλα προς όφελος της κοινωνίας.

Το πληροφοριακό σύστημα μη επανδρωμένου αεροσκάφους ( mini UAV ) που παρουσιάζεται σήμερα και το οποίο προστέθηκε στον πυροσβεστικό στόλο αποκτήθηκε μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ και αφορά το έργο «ψηφιακή υπηρεσία ειδοποίησης και αντιμετώπισης πυρκαγιάς»

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να σας πω δύο λόγια για το έργο αυτό που αποτελεί πρωτοπορία για το πυροσβεστικό Σώμα.

Μέσω του έργου «ψηφιακή υπηρεσία ειδοποίησης και αντιμετώπισης πυρκαγιάς» θα αναπτυχθεί ένα «Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Συντονισμού Δυνάμεων του Πυροσβεστικού Σώματος και Ενημέρωσης Πολιτών». Δηλαδή ένα σύστημα αποτελούμενο από εξοπλισμό και λογισμικό, που θα παρέχει πληροφοριακή υποστήριξη στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος για τη διαχείριση περιστατικών και πόρων, την παρακολούθηση θέσης του στόλου των οχημάτων της πανελλαδικά και παράλληλα την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών ειδοποίησης προς τους πολίτες και άλλους οργανισμούς.

Συγκεκριμένα το σύστημα αυτό θα παρέχει τη δυνατότητα της ψηφιακής καταγραφής των συμβάντων σε πανελλαδικό επίπεδο.

Έτσι το Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος αλλά και κάθε επιχειρησιακό κέντρο σε περιφερειακό επίπεδο θα μπορεί να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα κάθε περιστατικό έχοντας στη διάθεση του μια σειρά από πληροφορίες μείζονος σημασίας για την περαιτέρω εξέλιξη του.

Θα διαθέτει δηλαδή πληροφοριακό υλικό για τη γεωγραφική θέση του συμβάντος, τον αριθμό του προσωπικού και στόλου που επιχειρεί. Επίσης θα γνωρίζει πληροφορίες για τη μορφολογία του εδάφους την καύσιμη ύλη και το οδικό δίκτυο που έχει κάθε φορά στη διάθεση του ώστε να αξιολογούνται επικίνδυνα σημεία για την ασφάλεια προσωπικού και μέσων.

Εντός του τρέχοντος μηνός αναμένεται η έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας του έργου και με την αφορμή αυτή θα παρουσιαστούν από το Πυροσβεστικό Σώμα, την Κοινωνία της Πληροφορίας και τον Όμιλο ΟΤΕ τρείς ημερίδες.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. »

Ακολούθησαν παρουσιάσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων των μη στελεχωμένων αεροσκαφών των δυο Σωμάτων, από τους Διοικητές των αντίστοιχων Υπηρεσιών, Αστυνόμο Α’ Γκριτζάπη Δημήτριο και Υποπυραγό Αλεξάνδρα Τζουμέρκα. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με επίδειξη των πτητικών δυνατοτήτων των μη στελεχωμένων αεροσκαφών, στον αεροδιάδρομο της Δεκέλειας.

Σημειώνεται ότι στο δυναμικό της Ελληνικής Αστυνομίας έχουν ενταθεί συνολικά έξι μη στελεχωμένα αεροσκάφη (3 Spylite και 3 Thunder B), ενώ το Πυροσβεστικό Σώμα διαθέτει ένα, τύπου EOS mini UAV SYSTEM .

Η χρήση των μη στελεχωμένων αεροσκαφών θα συνδράμει, σε πρώτο στάδιο, τις Υπηρεσίες Τροχαίας στη συλλογή πληροφοριών σε Εθνικές Οδούς – Αυτοκινητοδρόμους, μέσω λήψης φωτογραφιών - βίντεο και μετάδοσής τους σε πραγματικό χρόνο (in real-time) και την Πυροσβεστική Υπηρεσία στην πρόληψη πυρκαγιών.

Σε μελλοντικό χρόνο θα είναι δυνατή η συνδρομή τους στην επιτυχή σχεδίαση επιχειρησιακών αποστολών και άλλων Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας (Ε.Κ.Α.Μ., Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, Δίωξη Ναρκωτικών, κ.α.).

Τα εκπαιδευθέντα στελέχη (χειριστές-τεχνικοί) της Ελληνικής Αστυνομίας, υπηρετούν στη Διεύθυνση Ειδικών Αστυνομικών Δυνάμεων. Στο άμεσο μέλλον ωστόσο, τα μη στελεχωμένα αεροσκάφη, των δύο Σωμάτων, θα υπάγονται στον ενιαίο φορέα εναέριων μέσων (ΕΝΣΑ) Αστυνομίας και Πυροσβεστικής, όπου υπάγονται και όλα τα υπόλοιπα πτητικά μέσα (ιδιόκτητα ελικόπτερα και ενοικιαζόμενα για την αντιμετώπιση πυρκαγιών, κλπ), εκτός από τα πυροσβεστικά αεροπλάνα που ανήκουν στην Πολεμική Αεροπορία.


Μερικά από τα πλεονεκτήματα των αεροσκαφών αυτών είναι η ιδιαίτερα υψηλή τεχνολογία τους, το μειωμένο – μηδενικό ρίσκο για ανθρώπινες ζωές σε επικίνδυνες καταστάσεις, το χαμηλό κόστος εκπαίδευσης και συντήρησης, η εξοικονόμηση προσωπικού, καθώς και οι μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς εικόνας σε πραγματικό χρόνο στα κέντρα επιχειρήσεων και λήψεων αποφάσεων, καθιστώντας τα ιδιαίτερα αποτελεσματικά μέσα πρόληψης και καταστολής του εγκλήματος και προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος της Χώρας μας.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης ο Προϊστάμενος Επιτελείου του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Μιχαήλ Καραμαλάκης, οι Υπαρχηγοί Υποστήριξης και Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος, Αντιστράτηγοι Σωτήριος Τερζούδης και Ιωάννης Βασιλειάδης, ο Προϊστάμενος Επιτελείου του Πυροσβεστικού Σώματος, Υποστράτηγος Ιωάννης Ράμφος, o Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αττικής, Ταξίαρχος Νικόλαος Κοκκίνης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, Ταξίαρχος Γεώργιος Θεοδωρακόπουλος, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικών Αστυνομικών Δυνάμεων, Ταξίαρχος Χρήστος Κοτλίδας και άλλοι Αξιωματικοί των Σωμάτων.

Από την Πολεμική Αεροπορία παραβρέθηκαν ακόμα ο Διοικητής της Διοίκησης Αεροπορικής Εκπαίδευσης, Υποπτέραρχος Θωμάς Χατζηαθανασίου, ο Επιτελάρχης της Διοίκησης Αεροπορικής Εκπαίδευσης, Υποπτέραρχος Λάζαρος Μαντούβαλος, καθώς και ο Διοικητής και ο Υποδιοικητής της 123 Πτέρυγας Τεχνικής Εκπαίδευσης, Σμήναρχοι Αλέξιος Μαρίνος και Κωνσταντίνος Μπούζος.

Τέλος παραβρέθηκαν ο Αντιπτέραρχος (Ι) ε.α. Ειδικός Σύμβουλος Εναερίων Μέσων, Γιάννης Βυζάντιος και από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) ο εκπρόσωπος του Διοικητή, Γεώργιος Κορμάς και ο Σύμβουλος Νικόλαος Σπέγης.