Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

26 Σεπ 2017

INTERAMERICAN: Διακρίσεις στα Healthcare Business & Mobile Excellence Awards


Η πολυσχιδής δραστηριότητα της INTERAMERICAN τόσο σε κοινωνικές πρωτοβουλίες υγείας, όσο και σε τεχνολογικές εφαρμογές αναγνωρίστηκε με διάκριση υποψηφιοτήτων αντιστοίχως στους θεσμούς βράβευσης Healthcare Business Awards και Mobile Excellence Awards.

Η Εταιρεία βραβεύθηκε με bronze διάκριση στην κατηγορία “Πρωτοβουλία για την Υγεία από επιχειρήσεις/οργανισμούς εκτός του κλάδου Υγείας” των Healthcare Business Awards, για το χορηγικό πρόγραμμα “Δικαίωμα στην Υγεία για Όλους”, ενώ για τη mobile καινοτομία βραβεύθηκε στην κατηγορία “Mobile Insurance & Roadside Assistance” των Mobile Excellence Awards, για την εφαρμογή “e-survey”, που αφορά στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων.

Το πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας “Δικαίωμα στην Υγεία για Όλους” αναπτύσσεται από το 2014. Με το πρόγραμμα, η INTERAMERICAN παρέχει πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας σε άπορα και ευπαθή άτομα, που παραπέμπονται από το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) και τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Κατά την τριετία 2014-2016 τα άτομα που επωφελήθηκαν από την πρωτοβουλία ανήλθαν σε 277 και οι υπηρεσίες -κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις- παρασχέθηκαν από την ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, κλινική που ανήκει στην INTERAMERICAN. Παράλληλα, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα και στο πλαίσιο του κοινωνικού προγράμματος, η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN πραγματοποίησε δωρεάν 94 διακομιδές ανασφάλιστων ατόμων με ασθενοφόρο.

Το “e-survey”, που λειτουργεί πρωτοποριακά από το 2013 ως stand alone εφαρμογή σύνταξης ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης ζημιών στα συνεργεία αυτοκινήτων, βασίζεται στη δυνατότητα συνεχόμενης αξιολόγησης της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα και τον διακανονιστή, με στόχο την άμεση και αντικειμενική εκτίμηση του κόστους ζημιάς. Η διαδικασία εφαρμογής διαφοροποιείται για τον πελάτη, ανάλογα με το αν το όχημα έχει οδηγηθεί σε συνεργαζόμενο συνεργείο ή σε ανεξάρτητο. Με το “e-survey”, η INTERAMERICAN ενισχύει την ικανοποίηση του πελάτη, καθώς η εμπειρία του αποκτά άλλη διάσταση που ορίζεται από το τρίπτυχο αποτελεσματικότητας “συστήματα – διαδικασίες – εργαζόμενοι”. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία έχει ελαχιστοποιήσει τα παράπονα σε ένα ανά 1.398 αποζημιώσεις.


Σε ενδιαφέρουν:

Allianz Ελλάδος: Συμμετέχει στο «Thought For Food»

Η Allianz Ελλάδος συμμετέχει στο νέο θεματικό πρόγραμμα «Thought For Food» της πρωτοβουλίας «Giving For Greece» του Ιδρύματος Μποδοσάκη. Το «Thought For Food»  έχει στόχο τη στήριξη της ελληνικής περιφέρειας και των ανθρώπων της ελληνικής γης. Υλοποιείται σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική σχολή και το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΚΕΤΑ).

Η Allianz Ελλάδος, με τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα ανέλαβε το κόστος εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιεί η Aμερικανική Γεωργική Σχολή ειδικά για τον αγροτικό κτηνοτροφικό συνεταιρισμό, «Βοσκός». Ο συνεταιρισμός δημιουργήθηκε από 10 νέους που ζουν σε ένα μικρό ορεινό χωριό του Ολύμπου και παράγει υψηλής ποιότητας γαλακτοκομικά προϊόντα. Τα μέλη του «Βοσκού» έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν και στη δική τους μονάδα παραγωγής, ακριβώς πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους. 

Με την υλοποίηση του προγράμματος, η Allianz σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρέχει εφόδια σε 10 νέους ανθρώπους, που έχουν τις δυνατότητες να διαπρέψουν στον τομέα τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της αύξησης της παραγωγής τους και της οικονομικής βιωσιμότητάς τους.

Η «Ενδυνάμωση των Νέων Ανθρώπων» είναι ένας βασικός πυλώνας του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Allianz σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο. Η Allianz Ελλάδος με στοχευμένες δράσεις συμβάλλει στη δημιουργία ίσων ευκαιριών για όλους τους νέους, για να αναπτυχθούν με σιγουριά και να γίνουν φορείς μιας θετικής κοινωνικής αλλαγής.


Σε ενδιαφέρουν:

25 Σεπ 2017

Groupama Ασφαλιστική: Ο 2ος διαγωνισμός HackInnow επιστρέφει το Δεκέμβριο

To HackInnow, o Insurtech διαγωνισμός ανοιχτής καινοτομίας που διοργανώνουν η Groupama Ασφαλιστική και το Corallia, επιστρέφει για δεύτερη συνεχή χρονιά, αναζητώντας τις επόμενες τεχνολογικές τάσεις, λύσεις και προϊόντα που θα απογειώσουν τον Ασφαλιστικό κλάδο.

Οι διαγωνιζόμενοι, σε ομάδες των 2 έως 5 ατόμων, θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν ένα 
συναρπαστικό διήμερο, την Παρασκευή 1 και το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου, στις εγκαταστάσεις του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας στην Αγία Παρασκευή.

Στο HackInnow μπορούν να συμμετέχουν άτομα από 18 ετών και άνω, από οποιοδήποτε 
επιστημονικό πεδίο χωρίς κανένα περιορισμό. Απευθύνεται σε φοιτητές, νέους επιστήμονες, προγραμματιστές, μηχανικούς, γιατρούς, αναλυτές, σχεδιαστές, οικονομολόγους, στελέχη επικοινωνίας και marketing, επίδοξους επιχειρηματίες, αναλογιστές, σε λάτρεις των νέων τεχνολογιών και σε όσους ενθουσιάζονται με την ανάπτυξη καινοτόμων εργαλείων, λύσεων, εφαρμογών, μεθόδων και νέων επιχειρηματικών μοντέλων. H συμμετοχή στο HackInnow είναι δωρεάν.



Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διαγωνιστούν στη θεματική κατηγορία που τους 
ενθουσιάζει και με την καθοδήγηση διακεκριμένων μεντόρων, να αναπτύξουν τη δική τους καινοτόμο ιδέα. Με στόχο την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων που θα τεθούν, αλλά και τη δημιουργία ισχυρότερων ομάδων, οι ενδιαφερόμενοι θα προσκληθούν στο HackInnow WarmUp που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου στο α2-innohub.

Μετά την περσινή επιτυχημένη διοργάνωση, όπου 16 ομάδες παρουσίασαν τις καινοτόμες ιδέες τους, διεκδικώντας τα πολυπόθητα χρηματικά έπαθλα και τα προγράμματα επιχειρηματικής κατάρτισης και υποστήριξης που πρόσφεραν οι διοργανωτές, το HackInnow ευελπιστεί, για ακόμα μια χρονιά, να αποτελέσει την αφετηρία για την ανάπτυξη πολλών νέων ιδεών που θα διαπρέψουν.

Στην προσπάθεια αυτή έχει την υποστήριξη της Groupama Ασφαλιστικής, μέλος του πολυεθνικού 
ομίλου Groupama με ιστορία άνω των 100 ετών και με σημαντική πορεία στην ελληνική αγορά, και του Corallia του Ε.Κ. Αθηνά, θεμέλιου λίθου του οικοσυστήματος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στη χώρα, από το 2005.

Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές online από το τέλος Σεπτεμβρίου. Για περισσότερες 
πληροφορίες σχετικά με το HackInnow, μείνετε συντονισμένοι στο www.hackInnow.gr.

ΙΣΝ: Στηρίζει την Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης Ψυχικής Υγείας Εγκύου & Νέας Μητέρας

To Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στηρίζει με δωρεά του τη συστηματική λειτουργία της Τηλεφωνικής Γραμμής Υποστήριξης της ΑμΚΕ ΦΑΙΝΑΡΕΤΗ για τα επόμενα δύο έτη.

Η Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης της Ψυχικής Υγείας της Εγκύου και της Νέας Μητέρας - 210-9319054 - λειτουργεί καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00πμ – 9.00μμ και στελεχώνεται από εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας, ψυχολόγους και μαίες.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται αφορούν την:

  • Ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλευτική στην έγκυο, λεχωίδα, νέα μητέρα, πατέρα, καθώς και το ευρύτερο οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον του ζευγαριού. 
  • Ενημέρωση και πληροφόρηση σχετικά με την εγκυμοσύνη, τον τοκετό, τη λοχεία (διατροφή εγκύου/ νεογνού/ βρέφους, προσαρμογή και φροντίδα νεογνού, θηλασμός). 
  • Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας σε θέματα που αφορούν την ψυχική υγεία κατά την περιγεννητική περίοδο.
Η Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης της Ψυχικής Υγείας της Εγκύου και της Νέας Μητέρας, στοχεύει στην:

  • έγκαιρη ανίχνευση, τον εντοπισμό γυναικών που πάσχουν από περιγεννητικές ψυχικές διαταραχές, όπως η επιλόχεια κατάθλιψη, ή που εμπίπτουν σε ομάδα υψηλού κινδύνου για την εμφάνιση αυτών και στην άμεση παρέμβαση για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων.
  • άρση του αποκλεισμού από την παροχή υπηρεσιών περιγεννητικής φροντίδας σε γυναίκες που διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές (αγροτικές περιοχές και νησιά).
  • παραπομπή των πασχουσών, όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο, σε Μαιευτικές και Γυναικολογικές κλινικές, Νοσοκομεία, Ψυχιατρικά Τμήματα Γενικών Νοσοκομείων, Ψυχιατρικά Νοσοκομεία και άλλες δομές ψυχικής υγείας για την ολοκληρωμένη φροντίδα και παρακολούθηση.
Η Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης της Ψυχικής Υγείας της Εγκύου και της Νέας Μητέρας συστάθηκε το 2014 καλύπτοντας αιτήματα από όλη την ελληνική επικράτεια και με περισσότερες από 16.000 κλήσεις να πραγματοποιούνται τη διετία 2014-2015. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι ο εξειδικευμένος χαρακτήρας των παρεχόμενων υπηρεσιών προσέλκυσε και ελληνικό πληθυσμό που διαμένει σε χώρες του εξωτερικού (π.χ. Αγγλία, Ισπανία, Ολλανδία, Γερμανία, κ.ά.) προκειμένου να λάβει υπηρεσίες από τη Γραμμή Υποστήριξης.

Η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «ΦΑΙΝΑΡΕΤΗ» ιδρύθηκε το 2006 με σκοπό την βελτίωση της περιγεννητικής φροντίδας στην Ελλάδα, μέσω εξειδικευμένων παρεμβάσεων, που αφορούν στην ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών μαιευτικής φροντίδας και ψυχολογικής υποστήριξης. Η «ΦΑΙΝΑΡΕΤΗ» οργανώνει δράσεις και αναλαμβάνει καινοτόμες πρωτοβουλίες με άμεση αναφορά στη γυναίκα και την οικογένεια και βασικό άξονα την αντίληψη ότι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών πρόνοιας και πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας δεν συνιστά πολυτέλεια αλλά ανάγκη και δικαίωμα κάθε πολίτη.


Σε ενδιαφέρουν:

AXA: 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά

Η σημερινή κατάταξη της Interbrand - Best Global Brands επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη θετική φήμη και αξία του ονόματος της ΑΧΑ: 42η Επωνυμία στον κόσμο, με άνοδο 4 θέσεων σε ένα χρόνο, 1η Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά και 3η Eπωνυμία στον χρηματοοικονομικό κλάδο. Η αξία της Επωνυμίας ΑΧΑ ξεπερνά πλέον τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που αποτελούμε την κορυφαία ασφαλιστική Επωνυμία για 9 συνεχή χρόνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 107 εκατομμύρια πελάτες μας για τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεών μας που συνεισφέρουν το καλύτερο που μπορούν, κάθε μέρα. Συνεχίζουμε με αισιοδοξία το στρατηγικό μας πλάνο “Φιλοδοξία 2020” και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το όνομά μας αναγνωρίζεται ξανά για τη συνεισφορά του στις επιτυχίες μας»



«Η ΑΧΑ έχει ως σκοπό να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Υλοποιούμε έναν βαθύ μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας μας με στόχο να δημιουργούμε περισσότερη αξία για τους πελάτες μας και να αποτελούμε έναν πραγματικό συνοδοιπόρο για όλη τη ζωή τους. Η Επωνυμία ΑΧΑ διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το ταξίδι μετασχηματισμού» είπε η Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer του Ομίλου ΑΧΑ.

Σύμφωνα με την Interbrand «Η δέσμευση της ΑΧΑ στην Επωνυμία της αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα. Ο οργανισμός έχει αφιερώσει χρόνο για να ορίσει έναν σκοπό λειτουργίας, ένα όραμα και τις αξίες που τον διέπουν. Υπάρχει μια αυθεντική διάθεση να μετασχηματιστούν (από μέσα προς τα έξω) και αυτό θα αποτελέσει τη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη. Η φιλοδοξία να διαφοροποιούνται επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση τους με τους πελάτες είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική, με την προοπτική να αλλάξει το ρόλο της Εταιρείας, εάν συνεχίσει να υλοποιείται μακροπρόθεσμα»

«Τον περασμένο χρόνο πραγματοποιήσαμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που εκφραζόμαστε για την Εταιρεία μας, όπως η ανανέωση της ταυτότητας και της βάσης διαφήμισης, οι οποίες αναδεικνύουν μια πιο απλή, ανθρώπινη και μοντέρνα Εταιρεία. Συνεχίσαμε να παραδίδουμε υπηρεσίες προς τους πελάτες μας που δημιουργούν μια χειροπιαστή και διαφορετική εμπειρία» συμπλήρωσε ο Paul Bennett, Brand Director του Ομίλου ΑΧΑ.



Σε ενδιαφέρουν:

22 Σεπ 2017

Αποζημιώσεις ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ: 8 Χρόνια μετά, ένα διαχρονικό και διακυβερνητικό έγκλημα

Την απουσία επίλυσης του προβλήματος της Ασπίς Πρόνοια για 8 ολόκληρα χρόνια λόγω ανεπαρκών κυβερνητικών πολιτικών, τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια. 

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η όγδοη επέτειος από την ημερομηνία ανάκλησης της άδειας λειτουργίας της  Ασπίς Πρόνοια και οι μεγάλες εκκρεμότητες που έχουν απομείνει, αποδεικνύουν την διαχρονική και διακυβερνητική ανικανότητα χειρισμού ενός περιστατικού που καμία πολιτισμένη κυβέρνηση του κόσμου δεν θα είχε αφήσει να συμβεί στους πολίτες της. Οι συνέπειες αυτής της ανικανότητας τραγικές:
  • Απώλεια ζωής δεκάδων ασφαλισμένων οι οποίοι έχασαν την πρόσβαση στις δομές υγείας μέσω των οποίων εκτελούνταν οι ιατρικές τους πράξεις, οι θεραπείες και οι  νοσηλείες τους
  • Επιδείνωση υγείας εκατοντάδων ακόμα για τον ίδιο λόγο
  • Βαθιά περιφρόνηση από την πολιτεία και την ασφαλιστική αγορά όσων ανθρώπων είχαν προβλήματα υγείας και ποτέ δεν μπόρεσαν να ασφαλιστούν σε κάποια άλλη ασφαλιστική εταιρεία
  • Καταρράκωση προσωπικοτήτων, απώλεια οικονομικής αξιοπρέπειας και κάθετη πτώση επιπέδου ζωής ανθρώπων οι οποίοι αποταμίευσαν κόπους μιας ζωής με στόχο ένα καλύτερο μέλλον γι αυτούς και τα αγαπημένα τους πρόσωπα
  • Πλειστηριασμοί ακινήτων σε ασφαλισμένους με δάνεια συνδεδεμένα με ασφαλιστήρια

Ας μην μακρηγορήσουμε διότι η λίστα είναι ατελείωτη. Σε αυτά τα χρόνια με τους σκληρούς αγώνες των μελών του Συλλόγου μας έχουν επιτευχθεί κάποιες νίκες οι οποίες είναι σημαντικές:
  • Η ψήφιση του νόμου 3867/2010 μέσω του οποίου η ελπίδα των ζημιωθέντων για αποζημίωση παραμένει ζωντανή
  • Η σε πολύ μεγάλο βαθμό αποζημίωση των ασφαλισμένων της Commercial Value η οποία για πολλούς από αυτούς αγγίζει το 100%.
  • Η έναρξη προκαταβολών για τους ζημιωθέντες της Ασπίς Πρόνοια
Σημαντικό ρόλο στις θετικές εξελίξεις του τελευταίου καιρού παίζει και η νέα εκκαθαριστική αρχή η οποία συνεργάζεται σε πολύ καλό βαθμό με τον Σύλλογο και δείχνει μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση στο ζήτημα προσπαθώντας να ανατρέψει προς το καλύτερο τις προηγούμενες κατάφωρες αδικίες.
Παρ' όλα αυτά παραμένουν ανοιχτές εκκρεμότητες οι οποίες χρειάζονται άμεση κυβερνητική βοήθεια για να προχωρήσουν:
  • Ένταξη στους πίνακες δικαιούχων αποζημιώσεων όλων των ασφαλισμένων οι οποίοι  έχουν ζητήσει την ένταξή τους σε αυτούς μέσω ανακοπών
  • Διόρθωση  της ιδιαζόντως απεχθούς ερμηνείας -η οποία προσβάλει κατάφορα  την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας- μέσω της οποίας αποκλείονται ως ''επενδυτές'' και όχι ως ασφαλισμένοι,  χιλιάδες πολίτες οι οποίοι  είχαν κάνει μακροχρόνιες αποταμιεύσεις μέσω ασφαλιστηρίων συμβολαίων 
  • Άμεση ενεργοποίηση του εγγυητικού κεφαλαίου ζωής το οποίο δεν έχει κανέναν λόγο να μην αρχίζει τις καταβολές αποζημιώσεων προς τους ασφαλισμένους
  • Τακτοποίηση έστω και τώρα από την ασφαλιστική αγορά όλων των ασφαλισμένων οι οποίοι λόγω προβλημάτων υγείας δεν μπόρεσαν να ασφαλιστούν σε κάποια άλλη εταιρεία.
Αποτελεί μυστήριο μέγα και είναι άξιο απορίας, για ποιο λόγο η παρούσα κυβέρνηση η οποία ήταν η μόνη που προεκλογικά  υποσχέθηκε στους ζημιωθέντες τόσα πολλά, είναι ταυτόχρονα η μόνη η οποία  δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για το ζήτημα την στιγμή μάλιστα που η επίλυσή του δεν θα έχει καμία απολύτως δημοσιονομική επιβάρυνση!

Ζητάμε έστω και τώρα την άμεση ενεργοποίηση των αρμοδίων έτσι ώστε, με δεδομένη την συνεργατική διάθεση του Συλλόγου μας, να βρεθεί η χρυσή τομή που θα θέσει ένα οριστικό τέλος στην οικονομική ομηρεία χιλιάδων ασφαλισμένων και θα θεραπεύσει παράλληλα, στο μέτρο του δυνατού, την τεράστια πληγή που άφησε στο σώμα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Το ΔΣ του Συλλόγου Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια


ε ενδιαφέρουν:

NP Ασφαλιστική: Σε ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης στο Οκτάμηνο 2017

Με ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης κινήθηκαν τα βασικά μεγέθη της NP Ασφαλιστικής κατά το οκτάμηνο (Ιανουάριος- Αύγουστος 2017).

Η παραγωγή εγγεγραμμένων ασφαλίστρων στις 31/08/2017 διαμορφώθηκε στα 20,2 εκατ. Ευρώ, αυξημένη κατά 9,45% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και σημαντικά υψηλότερη από τον μέσο όρο της αγοράς.

Το πλήθος  ασφαλισμένων οχημάτων στο οκτάμηνο αυξήθηκε κατά 22,45% σε σχέση  με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, στα 153.210 οχήματα.


Η παραγωγή των Λοιπών Κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων αυξήθηκε άνω του 13%, στα 2,2 εκατ. Ευρώ, ενώ οι Τεχνικές Προβλέψεις (αποθέματα) διαμορφώθηκαν στο Α’ εξάμηνο 2017 στα 36 εκατ. Ευρώ.

Τα Ίδια Κεφάλαια της Εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 45,3 εκατ. Ευρώ, ενώ τέλος, μέσα από την καλή  διαχείριση των ζημιών και την άμεση πληρωμή τους, ο Δείκτης Ζημιών διαμορφώθηκε με στοιχεία οκταμήνου στο 51,3% που είναι από τους χαμηλότερους δείκτες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και ο οποίος συντελεί τόσο στην καλύτερη αποθεματοποίηση όσο και στην διαμόρφωση προοπτικών υψηλής κερδοφορίας μέχρι το τέλος της χρήσης.

Θετικές εκτιμήσεις για το τέλος της χρήσης

Η NP Ασφαλιστική εκτιμά ότι η βελτίωση των παραγωγικών μεγεθών, σε συνδυασμό με τη μείωση των ζημιών και το προσεκτικό underwriting, θα βελτιώσει περεταίρω το τεχνικό αποτελέσματα της Εταιρείας στο τέλος του έτους σε επίπεδα υψηλότερα του 2016. Επιπλέον,  εκτιμάται ότι σε άνοδο βρίσκεται και ο Δείκτης Φερεγγυότητας – SCR σε σχέση με το ήδη υψηλό ποσοστό 167,8% με το οποίο έκλεισε το 2016 η Εταιρεία.  Με τα στοιχεία Α’ Εξαμήνου, ο Δείκτης Κεφαλαιακής Επάρκειας SCR διαμορφώθηκε στο 190,6% και ο στόχος που η Εταιρία έχει θέσει είναι να ξεπεράσει το 200% στο τέλος της χρήσης.

«Το γεγονός ότι οι ζημιές παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Αυγούστου και ότι η κατάσταση σε ό,τι αφορά το εγχώριο οικονομικό περιβάλλον έχει βελτιωθεί μετά και την πρόσφατη έξοδο της χώρας στις διεθνείς αγορές,  σε συνδυασμό  με  την ανοδική πορεία του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα,  διαμορφώνει προσδοκίες ότι ο ανοδικός ρυθμός ανάπτυξης θα συνεχιστεί και μέχρι το τέλος του έτους», επισημαίνει στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η Εταιρεία.

Μεταφορά σε νέο ιδιόκτητο κτήριο

Το φθινόπωρο του 2017 σφραγίζει μία νέα εποχή για την NP Insurance, με τη μεταφορά της Έδρας της στο νέο ιδιόκτητο κτήριο 4.000 τ.μ. στο «δαχτυλίδι» στο Μαρούσι, από τον Πειραιά που βρίσκεται σήμερα. Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο επόμενο δίμηνο, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά μοντέρνο, καλαίσθητο και λειτουργικό κτήριο, που θα ανοίξει μία «νέα σελίδα» στην αναπτυξιακή  πορεία της NP Insurance.


AXA: Βραβείο για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη στα Mobile Excellence Awards 2017

Η αξιολόγηση ζημιάς αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο εξ’ αποστάσεως από την AXA, απέσπασε ασημένια βράβευση στα Mobile Excellence Awards 2017.

Βασιζόμενη στη στρατηγική της να αποτελεί μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη» και όχι μια Εταιρεία που «απλώς αποζημιώνει», η ΑΧΑ, δημιούργησε το Νοέμβριο του 2016 μια μοναδική υπηρεσία στην Ελλάδα: την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη. Στην ετήσια απονομή των Mobile Excellence Awards 2017, η υπηρεσία αυτή έλαβε ασημένια βράβευση για την απλότητα στη διαδικασία και τη συνεπαγόμενη ευκολία που προσφέρει στους ασφαλισμένους.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία η ΑΧΑ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πάνε το όχημά τους, όποτε επιθυμούν, σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Εταιρείας. Εκεί, οι άνθρωποι του συνεργείου επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τον πραγματογνώμονα ώστε να γίνει επιτόπου η αξιολόγηση της ζημιάς. Σε αντιπαραβολή, η συνήθης διαδικασία που ακολουθεί ένας ασφαλισμένος αυτοκινήτου εάν υπάρξει ζημιά στο όχημά του, απαιτεί χρονική δέσμευση του πελάτη και μεγαλύτερο διάστημα για το αποτέλεσμα του συνολικού διακανονισμού.

Χάρις στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη, ο πελάτης πηγαίνει με το όχημά του όποτε επιθυμεί στο συνεργείο όπου μέσα σε λίγα λεπτά η όλη διαδικασία της πραγματογνωμοσύνης έχει ολοκληρωθεί. 

«Τα πολύ θετικά σχόλια των πελατών μας για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη αποτέλεσαν βάση για τη βράβευση. Η υπηρεσία αυτή αποδεικνύει ότι επενδύουμε με ιδιαίτερη προσοχή στη διαδικασία αποζημίωσης, τη σημαντικότερη διαδικασία στη σχέση μας με τον πελάτη» ανέφερε ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ Ελλάδας.


Σε ενδιαφέρουν:

21 Σεπ 2017

Σχολικό μετέφερε νήπια χωρίς ΚΤΕΟ, χωρίς μπουλόνια και με φθαρμένα λάστιχα 6ετίας!

Οι έλεγχοι της Τροχαίας σε σχολικά λεωφορεία αποκάλυψε και την φετινή σχολική χρονιά αρκετές παραβάσεις. Σε μια όμως περίπτωση η κατάσταση σχολικού λεωφορείου μεταφοράς νηπίων (!) ξεπέρασε κάθε όριο, με αποτέλεσμα να το ακινητοποιήσουν. Το συγκεκριμένο σχολικό είχε τραγικές ελλείψεις, καθώς δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ, είχε φθαρμένα ελαστικά 6 ετίας και έλειπαν μπουλόνια από τροχό του οχήματος!

Αναλυτικότερα, την Δευτέρα 18-9-2017 αστυνομικοί του Β΄ Τ.Τ. Β/Α Αττικής προέβησαν στην ακινητοποίηση σχολικού λεωφορείου μεταφοράς νηπίων, διότι σε γενόμενο τροχονομικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι δεν είχε διέλθει από τον προβλεπόμενο περιοδικό Τεχνικό Έλεγχο (Κ.Τ.Ε.Ο.) και τα ελαστικά του ήταν φθαρμένα και παλαιότητας 6 ετών, ενώ περαιτέρω διαπιστώθηκε ότι ένας εκ των τροχών δεν έφερε όλες τις μηχανολογικές βίδες (μπουλόνια) στερέωσής του στον άξονα του οχήματος.

Στο πλαίσιο των ελέγχων σε σχολικά λεωφορεία, που πραγματοποιήθηκαν από τις Υπηρεσίες της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής κατά την πρώτη εβδομάδα της φετινής σχολικής περιόδου (11-9-2017 έως 15-9-2017), ελέγχθηκαν -1.179- λεωφορεία μεταφοράς μαθητών και βεβαιώθηκαν συνολικά -53- παραβάσεις και ειδικότερα:
-14- για παραβίαση της νομοθεσίας περί τοποθέτησης και λειτουργίας ταχογράφου
- 3 - για φθαρμένα ελαστικά
- 15 - για μη χρήση ζωνών ασφαλείας
- 3 - για έλλειψη πυροσβεστήρα
- 1 - για στέρηση άδειας οδήγησης
-17- για λοιπές διατάξεις της τροχαίας νομοθεσίας

Groupama NOW: Πολλαπλές διακρίσεις για την εφαρμογή στα Mobile Excellence Awards 2017

Η Groupama Ασφαλιστική απέσπασε τρεις σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των φετινών Mobile Excellence Awards 2017, για την εφαρμογή για κινητές συσκευές Groupama NOW που παρουσίασε στην αγορά στις αρχές του έτους.

Συγκεκριμένα, η καινοτόμος εφαρμογή της Groupama NOW κατέκτησε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση σχέσεων και επαφών με τους πελάτες μέσω εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα», επιβεβαιώνοντας τη βασική δέσμευση της εταιρίας για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της. Ταυτόχρονα, η νέα εφαρμογή έλαβε δύο ακόμη, ασημένια, μετάλλια στις κατηγορίες «Eνσωμάτωση μιας εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα στην εταιρική πολύ-καναλική στρατηγική» και «Χρήση εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα στους τομείς ασφάλισης και οδικής βοήθειας». Η αναγνώριση της εφαρμογής Groupama NOW επιβραβεύει, πάνω από όλα, την προσήλωση της Groupama Ασφαλιστική στην αξία της χρήσης νέων τεχνολογιών .

Η εφαρμογή Groupama NOW απλοποιεί τη δήλωση τροχαίου ατυχήματος και είναι διαθέσιμη δωρεάν, σε όλα τα λειτουργικά συστήματα: iOS (Apple), Android και Windows. Μέσω της πρωτοποριακής λειττουργίας E-asy Claim οι πελάτες της Groupama Ασφαλιστική μπορούν από το smartphone ή το tablet τους, με έξι απλά βήματα, να ολοκληρώσουν τη δήλωσή τους στο σημείο του συμβάντος, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, με βασικό γνώμονα την απλοποίηση και αμεσότητα των διαδικασιών που αφορούν στην εμπειρία των πελατών και συνεργατών της εταιρίας. Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα, η εταιρία διοργανώνει το Δεκέμβριο το 2ο Ιnsurance Hackathon, με στόχο την αναζήτηση σύγχρονων και καινοτόμων λύσεων και προϊόντων για τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης.

Τα Mobile Excellence Awards 2017 διοργανώθηκαν από την Boussias Communications, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.


Σε ενδιαφέρουν: