Ο Συνήγορος του Πολίτη έχει δεχτεί μεγάλο αριθμό αναφορών από ασφαλισμένους και συνταξιούχους, οι οποίοι διαμαρτύρονται για σοβαρές ελλείψεις όσον αφορά τον χρόνο και την ποιότητα εξυπηρέτησης τους, με κυριότερο ζήτημα τις μεγάλες καθυστερήσεις στην διεκπεραίωση των υποθέσεών τους.
Στη συνέχεια, από τη διερεύνηση των αναφορών αυτών και την καθημερινή επικοινωνία με το σύνολο των υπηρεσιών του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, η Αρχή διαπίστωσε τις δύσκολες συνθήκες μέσα από τις οποίες το προσωπικό του ιδρύματος καλείται να εξυπηρετήσει τους ασφαλισμένους του.
Για το λόγο αυτό αποφάσισε τη διενέργεια έρευνας με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου που εστάλη σε όλα τα υποκαταστήματα του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ. Σκοπός της έρευνας είναι να καταγραφούν και να αποτιμηθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργούν σήμερα τα υποκαταστήματα, καθώς και οι χρόνοι που απαιτούνται πραγματικά για την διεκπεραίωση των αιτημάτων των ασφαλισμένων.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Για το λόγο αυτό αποφάσισε τη διενέργεια έρευνας με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου που εστάλη σε όλα τα υποκαταστήματα του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ. Σκοπός της έρευνας είναι να καταγραφούν και να αποτιμηθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργούν σήμερα τα υποκαταστήματα, καθώς και οι χρόνοι που απαιτούνται πραγματικά για την διεκπεραίωση των αιτημάτων των ασφαλισμένων.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου