Αρνητικά μηνύματα λαμβάνει η αγορά από στον κλάδο αστικής ευθυνης οχημάτων, καθώς περιορίζεται ο στόλος των κυκλοφορούντων οχημάτων και ταυτόχρονα τα ασφάλιστρα ακολουθούν καθοδική πορεία από την επιθετική πολιτική τιμών που ακολουθείται στον κλάδο.
Τα στοιχεία από τις εφορίες της χώρας είναι άκρως απογοητευτικά, καθότι υπολογίζεται ότι έως το τέλος του έτους τις πινακίδες τους θα έχουν καταθέσει πάνω από 160.000 κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων, αδυνατώντας να αντιμετωπίσουν τα κόστη λειτουργίας, συντήρησης, ασφάλισης και φορολόγησης των οχημάτων τους.
Μάλιστα, την… παρτίδα δεν τη σώζουν ούτε οι πωλήσεις των καινούριων ή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εξωτερικού. Απλά μετριάζουν το πρόβλημα. Τα τελευταία στοιχεία, αυτά του Νοεμβρίου, δείχνουν ότι στο 10μηνο κυκλοφόρησαν στη χώρα 93.492 νέα αυτοκίνητα έναντι 73.393 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2013, παρουσιάζοντας αύξηση 27,4%.
Έτσι, ένας πρώτος υπολογισμός της διαφοράς μεταξύ των οχημάτων που αποσύρονται και αυτών που μπαίνουν σε κυκλοφορία, εμφανίζει το στόλο να μειώνεται κατά περίπου 60.000 οχήματα και άρα τα έσοδα των ασφαλιστικών εταιρειών να μειώνονται κατά περίπου 30 εκατ. ευρώ.
Στο ποσό αυτό θα πρέπει να προστεθούν και οι τυχόν απώλειες εσόδων που θα προκύψουν λόγω του πτωχευτικού ασφαλίστρου στο οποίο επιμένουν ορισμένες εκ των εταιρειών του κλάδου.
Στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι το “χτύπημα” των τιμολογίων δεν θα σταματήσει ούτε το 2015, δεδομένου ότι η πίτα της αγοράς όχι μόνο δεν αυξάνεται, αλλά μειώνεται, πλέον, δραματικά.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου