6 Απρ 2016

«Ξεσκόνισμα» στοιχείων ασφαλιστικών για παράπονα και προϊόντα

Στοιχεία που αποκαλύπτουν τα παράπονα των καταναλωτών καθώς και τα προϊόντα που αυτοί επιλέγουν να αγοράσουν από την κάθε ασφαλιστική πρέπει να αποστείλουν μέχρι τις 15 Απριλίου οι ασφαλιστικές εταιρείες στην ΔΕΙΑ.

Πρόκειται για αίτημα της ΕΙΟPA το οποίο και κατατέθηκε στην ΔΕΙΑ η οποία με την σειρά της προχώρησε στην ενημέρωση των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην χώρα ώστε να ενεργοποιηθούν και να ανταποκριθούν στο αίτημα

Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΙΑ, με έγγραφό της, ζήτησε, από την κάθε ασφαλιστική να καταρτίσει και να αποστείλει αναλυτικά στοιχεία για τις τυχόν διαμαρτυρίες –παράπονα των ασφαλισμένων της τα οποία και αποτυπώνουν την σχέση που υπάρχει μεταξύ εταιρείας και πελατών. Παράλληλα η ΔΕΙΑ ζητάει και στοιχεία για τα προϊόντα που η κάθε ασφαλιστική προωθεί στην αγορά και ποια τελικά επιλέγονται από τους καταναλωτές.

Τόσο τα παράπονα της κάθε εταιρείας όσο και οι καταναλωτικές επιλογές θα δώσουν το στίγμα για το τι συμβαίνει στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, θα αποτυπωθούν οι ανάγκες των ελλήνων και πώς προσπαθούν να τις καλύψουν στον ιδιωτικό τομέα και θα αποσαφηνιστεί –από τα παράπονα- το τι περιμένουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν ένα ασφαλιστικό προϊόν, και τι τελικά λαμβάνουν όταν κάνουν χρήση του προγράμματός τους.

Τα στοιχεία όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές αποτελούν μια προσπάθεια καταγραφής ποιοτικών χαρακτηριστικών της κάθε εθνικής αγοράς και συγκεντρώνονται από την ΕΙΟPA προκειμένου να διαμορφωθεί συνολική εικόνα για την ιδιωτική ασφάλιση της Ευρώπης. Να σημειωθεί ότι παρόμοια στοιχεία έχουν ζητηθεί και από τις άλλες εθνικές εποπτικές αρχές.

Τα στοιχεία αυτά με την σειρά της η ΔΕΙΑ θα τα αποστείλει στην EIOPA έως το τέλος Απριλίου ανταποκρινόμενη στο σχετικό αίτημα.

(Πηγή: 
Insurance-eea.gr)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου