Μια ακόμα δράση που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού της υλοποίησε πρόσφατα ο κορυφαίος ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, συμμετέχοντας στο διήμερο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon #Ιnsurance ως Χρυσός Χορηγός.
Πρόκειται για έναν διαγωνισμό με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης ανοικτής καινοτομίας Crowdhackathon. Νέοι επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, designers, business consultants, φοιτητές, μαθητές κ.ά. συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση, με στόχο να συμβάλλουν στην ανάπτυξη εφαρμογών που προωθούν την καινοτόμο νεανική και κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομία, μέσα από τον κρίσιμο και σημαντικό κλάδο των ασφαλειών.
Η συμμετοχή και στήριξη του συγκεκριμένου θεσμού εντάσσεται στην ευρύτερη φιλοσοφία της νέας εποχής του Ομίλου Eurolife ERB, στον πυρήνα της οποίας βρίσκεται η ψηφιακή εξέλιξη του Ομίλου και η υιοθέτηση τάσεων και προοπτικών που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, την εμπειρία του πελάτη και των καναλιών εξυπηρέτησης.
H κ. Μπέσσυ Τόγια, Αν. Γενική Διευθύντρια Τεχνολογίας και Ανάπτυξης της Eurolife ERB κατά την παράδοση του 1ου βραβείου, δήλωσε: «Οι νέες τεχνολογίες σίγουρα μπορούν να επηρεάσουν θετικά και τον ασφαλιστικό κλάδο. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, παρακολουθούμε τις νέες τεχνολογίες που ανατρέπουν την ασφαλιστική αγορά και δημιουργούν προϋποθέσεις για νέα προϊόντα και για νέα μοντέλα και εργαλεία υποστήριξης του πελάτη ανάλογα της εποχής στην οποία ζει. Η μεγάλη πρόκληση για κάθε ασφαλιστική είναι να επιλέξει ποιες από αυτές τις τεχνολογίες θα υιοθετήσει και με ποιον τρόπο και χρονισμό θα μπορέσει να τις εντάξει στα μέσο-μακροπρόθεσμα σχέδια της!»
H κ. Τατιάνα Δικαστοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών δήλωσε: «Είναι η πρώτη φορά που υποστηρίζουμε χορηγικά μια διοργάνωση που εστιάζει στην καινοτομία και αυτή η πρωτοβουλία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να αποτελέσουμε κομμάτι του νέου ψηφιακού περιβάλλοντος που δημιουργείται και στον ασφαλιστικό κλάδο. Στην Eurolife ERB, κάθε τι που κάνουμε έχει ως στόχο να εμπνέει τους ανθρώπους να δρουν με υπευθυνότητα και πιστεύουμε ότι το να προνοείς είναι σοφία και κατά συνέπεια ελευθερία».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου