>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

2 Ιουν 2014

Σε έξαρση οι κλοπές μικρών αυτοκινήτων

«Πονοκέφαλο» προκαλεί στην Ελληνική Αστυνομία και στις ασφαλιστικές εταιρείες η κατακόρυφη αύξηση στις κλοπές και διαρρήξεις των αυτοκινήτων πόλης και πολυτελών τζιπ.
Ειδικά τον τελευταίο καιρό, το φαινόμενο έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις και έχει εξελιχθεί σε... μάστιγα, αφού οι αριθμοί δείχνουν ότι αυτός ο τύπος αυτοκινήτων τραβάει σαν μαγνήτης τους κλέφτες.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, το περασμένο έτος σημειώθηκαν 15.614 κλοπές και διαρρήξεις ΙΧ αυτοκινήτων. Οι αρχές κατάφεραν να εξιχνιάσουν ένα μικρό ποσοστό των περιπτώσεων και όπως προκύπτει η πλειονότητα των δραστών είναι Έλληνες. Τα συγκεκριμένα νούμερα αφορούν μόνο τη μερική κλοπή ή διάρρηξη ενός αυτοκινήτου. Δηλαδή είτε διέρρηξαν το ΙΧ για να αφαιρέσουν νομίσματα ή άλλα αντικείμενα του ιδιοκτήτη, είτε για να κλέψουν το ραδιόφωνο ή κάποιο ανταλλακτικό του αυτοκινήτου. Οι περιπτώσεις στις οποίες οι δράστες έκλεψαν ολόκληρο το αυτοκίνητο ανήλθαν στις 10.322.
Συνήθεια
Καμία εντύπωση δεν προκαλεί πλέον στους αστυνομικούς η μεγάλη προσέλευση ιδιοκτητών αυτοκινήτων, που σπεύδουν να δηλώσουν την κλοπή του ΙΧ τους. Απεναντίας, οι πολίτες εκπλήσσονται από τις... μαντικές ικανότητες των αστυνομικών, που τους ρωτούν «ήρθατε να δηλώσετε κλοπή αυτοκινήτου πόλης ή τζιπ;».
Την ίδια στιγμή, ολοένα και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες σταματούν να ασφαλίζουν για κλοπή τα έξυπνα αυτοκίνητα πόλης ή τα ασφαλίζουν με υψηλότερο ασφάλιστρο. 
Εμπειροι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. εξηγούν στο «Εθνος» τους λόγους για τους οποίους γίνονται στόχοι τα εν λόγω ΙΧ. Το κέρδος και η μεγάλη ζήτηση είναι η απάντηση που δίνουν. Κι όπου υπάρχει ζήτηση δημιουργείται και η προσφορά. Σύμφωνα με αστυνομικούς που ερευνούν το θέμα, οι κλέφτες αποκομίζουν μεγάλο κέρδος από την πώληση των αυτοκινήτων για ανταλλακτικά. Κι αυτό γιατί έχουν αποσπώμενα μέρη που αλλάζουν εύκολα και γρήγορα, ενώ δέχονται και πολλά εξτρά. Τα κλεμμένα ΙΧ καταλήγουν σε μεγάλες μάντρες ώστε να τα σπάσουν σε κομμάτια. Από τη στιγμή που θα «λυθεί» το αυτοκίνητο, είναι σχεδόν αδύνατον να εντοπισθεί η προέλευση ενός ανταλλακτικού, π.χ. ενός προφυλακτήρα. Αυτή είναι η μία διάσταση του θέματος.
Τα εξαρτήματα
Η δεύτερη είναι ότι σπείρες χτυπούν τα μικρά αυτοκίνητα κλέβοντας μόνο εξαρτήματα. Αρκετά άτομα έχουν βρει το ΙΧ τους χωρίς τιμόνι, όργανα ενδείξεων (στροφόμετρο, ρολόι), προφυλακτήρα, ζάντες, φτερά, κι ό,τι άλλο έχει ζήτηση στη μαύρη αγορά ανταλλακτικών.
Το ίδιο ισχύει και για τα πολυτελή τζιπ. Μάλιστα, στο Διαδίκτυο έχουν δημιουργηθεί ιστοσελίδες στις οποίες ανταλλάσσουν πληροφορίες για κλοπές αυτοκινήτων.
«ΕΞΕΛΙΞΗ»
Σπείρες με λάπτοπ και ειδικό εξοπλισμό
Τα τελευταία χρόνια, οι κλέφτες αυτοκινήτων έχουν εντυπωσιακή «εξέλιξη», όμως και η Αστυνομία έχει να επιδείξει εξαρθρώσεις πολυμελών σπειρών με μεγάλη δράση.
Χαρακτηριστική είναι η υπόθεση με τους ιδιοκτήτες μάντρας αυτοκινήτων στις Αχαρνές, οι οποίοι είχαν εμπλοκή σε σπείρα που έκλεβε και διέλυε ΙΧ και στη συνέχεια τα μεταπωλούσε για ανταλλακτικά.
Είχαν βρεθεί δεκάδες κλεμμένα αυτοκίνητα και ανταλλακτικά, ακόμα και από τζετ σκι!
Πριν από έναν μήνα η ΕΛ.ΑΣ συνέλαβε τρία άτομα ηλικίας 40, 42 και 26 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής κατ' εξακολούθηση αυτοκινήτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σπείρες που κλέβουν αυτοκίνητα έχουν αναβαθμιστεί και χρησιμοποιούν ειδικό εξοπλισμό. Παρεμβαίνουν στα ηλεκτρονικά του ΙΧ (εγκέφαλο και immobilizer) με λάπτοπ και το ξεκλειδώνουν με ειδικά κλειδιά πασπαρτού.
Οταν οι δράστες δεν κόβουν τα ΙΧ για να γίνουν ανταλλακτικά, φτιάχνουν πλαστά χαρτιά και παραποιούν τα στοιχεία στο σασί, ώστε να πουληθούν σε χώρες της Ευρώπης και της πρώην Σοβιετικής Ενωσης.
Λ. Μπιντέλας, Μ. Ψαρά

Απόφαση υπέρ της Εθνικής Ασφαλιστικής στην διαμάχη της με την Express Service

Η δικαστική διαμάχη μεταξύ Εθνικής Ασφαλιστικής και Express Service είναι πολύχρονη και με ισχυρά επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές. Ουσιαστικά πρόκειται για ερμηνεία του νόμου ως προς το ποιος είχε δικαίωμα να παρέχει υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας στην Ελλάδα και υπό ποιες προϋποθέσεις. Η υπόθεση περιπλέχτηκε ακόμα περισσότερο λόγω διαφορετικών αναφορών της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Τα διεκδικούμενα ποσά τεράστια (δισ. ευρώ) γιατί η απαίτηση αφορούσε παροχή υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας προς χιλιάδες ασφαλισμένους.
Η πρώτη φάση της δικαστικής διαμάχης είχε καταλήξει υπέρ της Express Service, αλλά σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η νέα δικαστική απόφαση δικαιώνει την Εθνική Ασφαλιστική. Η μελέτη της απόφασης  θα αποσαφηνίσει το πλαίσιο, αν και είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει συνέχεια σε ανώτερο βαθμό.
Υπενθυμίζουμε ότι είχε εκδοθεί η υπ’αρ. 1645/2013 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, επί αγωγής κατά της Εθνικής Ασφαλιστικής, που άσκησε η εταιρεία οδικής βοήθειας «Express Service» και ο Ιωάννης Ραπτόπουλος, αλλά η απόφαση αυτή ήταν αναγνωριστική και μη εκτελεστή και δεν επιδίκαζε οποιοδήποτε ποσό σε βάρος της Εθνικής Ασφαλιστικής.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Από αυτοκίνητα με βουλγάρικες και γερμανικές πινακίδες τα περισσότερα ατυχήματα στην Ελλάδα

Αισθητή μείωση παρουσιάζουν μέσα στην τελευταία τετραετία τα ατυχήματα που προκάλεσαν στην Ελλάδα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας κάτι που αντικατοπτρίζει τις επιπτώσεις που έφερε η οικονομική κρίση στη χώρα και στην κίνηση αυτοκινήτων από το εξωτερικό.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία που δημοσιοποίησε το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης Αυτοκινήτων και όπως δείχνουν τα στοιχεία πρώτα σε ζημιές είναι αυτοκίνητα από την Βουλγαρία, μετά την Γερμανία .
Ειδικότερα σε 3.828 ανήλθε το 2013 ο αριθμός των ατυχημάτων από αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα που διακανονίστηκαν από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης και τους διορισμένους ανταποκριτές και διακανονιστές του, έναντι 3.983 το έτος 2012 παρουσιάζοντας μείωση κατά 3,89 %.
Ο διακανονισμός των 3.631 εξ αυτών των ατυχημάτων ανατέθηκε στους διορισμένους ανταποκριτές των αλλοδαπών ασφαλιστικών εταιριών, ενώ τον διακανονισμό των υπολειπόμενων 197 ζημιών ανέλαβε το Γραφείο δια των υπηρεσιών του ή των διακανονιστών του.

Μια εικόνα της εξέλιξης των ζημιών Πράσινης Κάρτας στην Ελλάδα τα τελευταία 4 χρόνια δίνει την ακόλουθη φθίνουσα πορεία, λόγω της οικονομικής κρίσης:

2013: 3.828
2012: 3.983
2011: 4.773
2010: 5.057


Η μείωση για την τετραετία είναι περίπου 25%

736262
Οι αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν μέσω των ανταποκριτών και του Γραφείου από αλλοδαπές ασφαλιστικές εταιρίες για την αποζημίωση ελλήνων παθόντων από ατυχήματα με αυτοκίνητα με αλλοδαπές πινακίδες κυκλοφορίας ανήλθαν το 2013 στο ποσόν των € 15.250.000 έναντι €18.000.000 το 2012, παρουσιάζοντας μείωση 15%.

Στα ατυχήματα που προκαλούνται στην Ελλάδα από αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες την πρώτη θέση κατέχουν σταθερά τα ατυχήματα από Βουλγαρικά αυτοκίνητα που ανήλθαν στα 1371 και αποτελούν το 36% του συνόλου ων ατυχημάτων και ακολουθούν τα Γερμανικά αυτοκίνητα με το 14,5 % των ατυχημάτων.
Ατυχήματα στο εξωτερικό 
Σε € 1.103 ανήλθε ο αριθμός των ατυχημάτων από αυτοκίνητα με ελληνικές πινακίδες στο εξωτερικό που διακανονίστηκαν από τους ανταποκριτές των ασφαλιστικών εταιριών-μελών του Γ.Δ.Α. και τα αλλοδαπά Γραφεία Διεθνούς Ασφάλισης και τους διακανονιστές τους, με την εγγύηση του Ελληνικού Γραφείου.
Η ακριβής σύγκριση με τα ατυχήματα του 2012 (981ατυχήματα) δεν είναι δυνατή, λόγω του ότι η Αλβανία πέρυσι δεν είχε δώσει στοιχεία. Η εκτίμηση όμως είναι ότι έχουμε περίπου τον ίδιο αριθμό ατυχημάτων στο εξωτερικό το 2013 με το 2012.
Μεταξύ των χωρών, στις οποίες συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα από αυτοκίνητα με ελληνικές πινακίδες, στην πρώτη θέση όπως και πέρυσι βρίσκεται η Γερμανία με 227 ατυχήματα (το 21% των ατυχημάτων) και ακολουθεί η Ιταλία με 213 ατυχήματα (το 19% των ατυχημάτων). Σημειώνεται ότι στη Γερμανία η τάση είναι αυξητική. Μεταξύ 2009 και 2013 έχουμε αύξηση του αριθμού των ατυχημάτων κατά 30,5% ( 2009:174 – 2013:227 ατυχήματα.)
Το Γραφείο το 2013 άνοιξε 1.675 φακέλους ζημιών για ατυχήματα στο εσωτερικό και εξωτερικό (έναντι 2.032 το 2012, μείωση 17,6%). Σημαντική είναι η μείωση των αγωγών που δέχθηκε το Γραφείο οι οποίες ανήλθαν στις 479 αγωγές το 2013 έναντι 618 το 2012 (μείωση 22,5%).

Επίσης, συνεχίστηκε από το Γ.Δ.Α. εντός του 2013 η καταβολή αποζημιώσεων στο εξωτερικό για λογαριασμό των εταιριών των οποίων ανακλήθηκε η άδεια λειτουργίας καθώς και για ανασφάλιστα και πλαστές πράσινες κάρτες. Οι καταβληθείσες αποζημιώσεις του Γραφείου εντός του 2013 για εταιρίες των οποίων ανακλήθηκε η άδεια ανήλθαν στα € 832.430,30 (67 ζημιές) έναντι € 355.504,00 (39 ζημίες) το 2012 και για ανασφάλιστα οχήματα στα € 137.103,71 (13 ζημιές) έναντι € 310.424,00 (10 ζημιές) το 2012. Επίσης, για πλαστές πράσινες κάρτες καταβλήθηκαν € 119.224,60 .

Συνολικά οι αποζημιώσεις αυτές ανήλθαν το 2013 στα € 1.088.758,61 έναντι € 665.928,00 το 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 63,5%.

Ως προς τις αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν για ατυχήματα του εξωτερικού, το 2013 οι ασφαλιστικές εταιρίες μέλη του Γραφείου κατέβαλαν το ποσόν των € 3.121.000 έναντι € 2.441.000 το 2012, δηλαδή αύξηση 28%. Επίσης το Γραφείο κατέβαλε για υπερβάλλουσες ζημίες (που υπερβαίνουν, δηλαδή, το όριο της ιδίας κράτησης της αντασφαλιστικής σύμβασης του Γραφείου) το ποσό των € 977.076,50 Συνολικά, σε επίπεδο αγοράς, οι αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν στο εξωτερικό, περιλαμβανομένων των αποζημιώσεων που κατέβαλαν οι ασφαλιστικές εταιρίες που λειτουργούν στη χώρα μας και το ΓΔΑ, αυτές ανήλθαν στο ποσόν των € 5.193.807,40 το 2013 έναντι € 3.451.000 το 2012 παρουσιάζοντας αύξηση 50,5%.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

30 Μαΐ 2014

Δωρεάν περίθαλψη στα νοσοκομεία για χιλιάδες ανασφάλιστους

Δωρεάν περίθαλψη στο ΕΣΥ για τους ανασφάλιστους πολίτες από τον Ιούνιο, προβλέπει κοινή υπουργική απόφαση των υπουργείων Υγείας και Εργασίας. Σύμφωνα με τον Άδωνι Γεωργιάδη, η πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας θα είναι χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, ενώ το «εισιτήριο» θα παρέχεται μετά από παραπεμπτικό γιατρού του ΠΕΔΥ και έγκριση από ειδική επιτροπή του νοσοκομείου.
«Η εικόνα ότι μια μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας αισθάνονται αποκλεισμένοι και κινδυνεύοντες σε μια ευρωπαϊκή χώρα του 2014, είναι μια εικόνα που δεν μας τιμά», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης κατά τη διάρκεια σύσκεψης για τον απολογισμό του έργου των νοσοκομείων για το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Περιγράφοντας τη γενική αρχή του προγράμματος, ο υπουργός είπε ότι ο ανασφάλιστος «εφόσον παίρνει παραπεμπτικό από γιατρό της πρωτοβάθμιας ότι χρήζει άμεσης νοσηλείας, θα μπορεί να προσέρχεται στο δημόσιο νοσοκομείο και εκεί τριμελής επιτροπή θα κρίνει τη σοβαρότητα της καταστάσεως». Το κόστος θα καλύπτεται από τους προϋπολογισμούς των νοσοκομείων και σε περίπτωση «εκτίναξης» της δαπάνης, τότε το νοσοκομείο θα επιχορηγείται από τον τακτικό προϋπολογισμό.
Ο υπουργός ανέφερε επίσης ότι σε δεύτερη φάση θα υπάρξει πρόγραμμα για την κάλυψη και των φαρμάκων των ανασφάλιστων. Τέλος, με βάση τους λειτουργικούς και οικονομικούς δείκτες των νοσοκομείων, στα πιο αποδοτικά Γενικά Νοσοκομεία περιλαμβάνονται τα Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης, Κρατικό Νίκαιας, Σωτηρία, Ευαγγελισμός, Αλεξάνδρα, Βενιζέλειο, Σισμανόγλειο, Ιπποκράτειο, Τρίπολης, Μυτιλήνης, Ιωαννίνων «Χατζηκώστα», «Αγιος Ανδρέας», Βέροιας.
Αντίθετα, χαμηλές επιδόσεις εμφανίζουν τα νοσοκομεία Αιγίου, ΚΑΤ, Παπανικολάου Θεσσαλονίκης, Θηβών και Κοζάνης.

(Πηγή: imerisia.gr)

Online κάθε μήνα ενημερωτικό σημείωμα για το ποσό της σύνταξης από το ΙΚΑ

Η Διοίκηση ενημερώνει τους συνταξιούχους του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΕΤΕΑ (τ. ΕΤΕΑΜ) και τ. ΤΑΠ-ΟΤΕ ότι από 2 Ιουνίου 2014 θα μπορούν να ενημερώνονται άμεσα και αναλυτικά, την επομένη της ημερομηνίας πίστωσης της σύνταξής τους, για το ποσό αυτής από την ιστοσελίδα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Με τη δυνατότητα αυτή δρομολογείται η κατάργηση της αποστολής του Τρίμηνου Ενημερωτικού Σημειώματος Συντάξεων στην κατοικία των συνταξιούχων.
Στην εφαρμογή αυτή αρχικά και μέχρι το τέλος Ιουνίου θα έχουν πρόσβαση οι συνταξιούχοι που διαθέτουν αριθμό μητρώου ΔΙΑΣ (Α.Μ. ΔΙΑΣ), ο οποίος αναγράφεται στο Τρίμηνο Ενημερωτικό Σημείωμα Συντάξεων. Οι συνταξιούχοι πρέπει απλώς να εισέλθουν στην ειδική εφαρμογή της ιστοσελίδας του Ιδρύματος (www.ika.gr) στις ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ / «ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ» και να καταχωρήσουν τον Αριθμό Μητρώου ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και τον Αριθμό Μητρώου ΔΙΑΣ.
Από 1 Ιουλίου 2014 και μετά, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή και οι συνταξιούχοι στους οποίους δεν έχει γνωστοποιηθεί ο Α.Μ. ΔΙΑΣ, είτε με τους κωδικούς που τους έχουν χορηγηθεί από την Εφορία είτε με τον κλειδάριθμο του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, εφόσον αυτοί έχουν πιστοποιηθεί ως χρήστες στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του.
Με τη μηνιαία αυτή ενημέρωση, εξασφαλίζεται η έγκαιρη πληροφόρηση των συνταξιούχων, αναφορικά με τη διαμόρφωση του ποσού της σύνταξής τους, χωρίς αναμονή και ταλαιπωρία, εξοικονομούνται πόροι με τη μειωμένη προσέλευση των συνταξιούχων στα Υποκαταστήματά μας και υποστηρίζεται η εύρυθμη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών μας.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

29 Μαΐ 2014

Στην τελική ευθεία η πώληση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής

Σειρά ανακατατάξεων και αναδιαρθρώσεων αναμένονται στην ασφαλιστική αγορά και στο εταιρικό τοπίο καθώς αναμένεται να ολοκληρωθεί η πώληση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής από τον Όμιλο Πειραιώς μέσα στο επόμενο διάστημα.
Με δεδομένο ότι οι φήμες και οι πληροφορίες φέρουν τον αγοραστή να είναι εγχώριος πολυεθνικός ασφαλιστικός όμιλος αυτή η πώληση θα δημιουργήσει νέα δεδομένα για τον αγοραστή και ανακατατάξεις στα μερίδια της αγοράς.
Το ενδιαφέρον και οι συζητήσεις φέρεται να εξαντλούνται με δύο Γερμανικούς Ομίλους την ERGΟ και την Allianz, με τον πρώτο να είναι πιο κοντά στην εξαγορά λόγω και της συνεργασίας που έχει με την τράπεζα Πειραιώς στις γενικές ασφαλίσεις, αλλά και την επιχειρηματική στρατηγική του επέκτασης στη Ελληνική Αγορά.

Στο παιχνίδι φέρεται να έχει μπει και ο Όμιλος Αllianz, ωστόσο οι εκτιμήσεις συγκλίνουν το deal να κλείνει προς την ERGO χωρίς να αποκλείεται και οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη καθώς το τίμημα της εξαγοράς είναι αυτό που θα καθορίσει και τον αγοραστή.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

28 Μαΐ 2014

Σου δίνω 200 ευρώ, μου δίνεις ένα επιπλωμένο διαμέρισμα 100 τ.μ.;

Λίγοι, ελάχιστοι Έλληνες έχουν ασφαλίσει το σπίτι τους!
Κι ας είναι το μοναδικό περιουσιακό τους στοιχείο, ας είναι το σημείο αναφοράς της οικογένειας. Ας ξέρουν ότι θα βρεθούν στο δρόμο χωρίς στέγη, ας ξέρουν ότι δεν έχουν τα χρήματα να αγοράσουν άλλο, έστω και μικρότερο. Ας ξέρουν ότι, αν αναγκαστούν να νοικιάσουν σπίτι, δεν θα τους φθάνουν τα εισοδήματα που έχουν για να ζήσουν. Τα ξέρουν όλα αυτά, αλλά το σπίτι παραμένει ανασφάλιστο. Γιατί;
Από τη μια η νοοτροπία του Έλληνα, δεν θα συμβεί σε μένα η φωτιά.
Από την άλλη, η αισιοδοξία, δεν θα συμβεί, αλλά κι αν συμβεί, έχει ο Θεός, θα τα καταφέρουμε.
Λαθεμένες πέρα για πέρα και οι δύο προσεγγίσεις: Η πρώτη επιπόλαιη, ο ορισμός της άγνοιας του κινδύνου, η ανευθυνότητα προς την οικογένειά του, αλλά και προς τον ίδιο του τον εαυτό. Ό,τι κουράστηκε να φτιάξει μια ζωή, ο ίδιος ή οι γονείς του, το αφήνει στην τύχη ή, αν θέλετε, στην… ατυχία.
Η δεύτερη αποπνέει πράγματι μια αισιοδοξία και μια πίστη στον εαυτό του, αλλά μόνο αυτό. Είναι εξίσου επιπόλαιη, είναι διπλά λαθεμένη. Θεωρεί ότι όλα τα άλλα θα πηγαίνουν καλά, θα έχει υγεία, θα έχει δουλειές, θα υπάρχει χρήμα στην αγορά και συνεπώς θα τα καταφέρει, όπως τα κατάφερε και πριν από χρόνια και αγόρασε ή έχτισε αυτό το σπίτι. Δεν ποντάρει δηλαδή σε ένα, όπως ο πρώτος, ότι δεν θα συμβεί το κακό, ποντάρει σε πολλά ταυτόχρονα, ότι θα πηγαίνουν όλα καλά.
Μια ματιά γύρω μας και όλοι καταλαβαίνουμε ότι αυτό δεν ισχύει. Και δεν θα ισχύει για πάρα πολλά χρόνια. Όποιος χάσει το σπίτι του σήμερα από ένα τυχαίο γεγονός, μια φωτιά για παράδειγμα, έχει τελειώσει. Εκτός, αν έχει τόσα χρήματα που μπορεί να αγοράσει αμέσως ένα άλλο. Πόσοι από εμάς ανήκουμε στην κατηγορία αυτή;
Δυστυχώς όμως, υπάρχει και μια τρίτη ομάδα ανθρώπων, αυτοί που καταλαβαίνουν την ανάγκη να ασφαλιστούν, αλλά δεν εμπιστεύονται τις ασφαλιστικές εταιρείες. Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει τη φράση: “τζάμπα λεφτά θα δίνω μια ζωή κι όταν συμβεί η ζημιά θα βρουν χίλιους λόγους να μη με αποζημιώσουν”.

Και τι κάνει; Τιμωρεί τις ασφαλιστικές εταιρείες μη πληρώνοντας τα 150-200 ευρώ το χρόνο, είναι ικανοποιημένος από αυτό και ξεχνά ότι τον εαυτό του και την οικογένειά του καταδικάζει! Γιατί όταν θα συμβεί το κακό, δεν θα χρειαστεί 200, 500 ή 1.000 ευρώ, αλλά μια περιουσία για να ξαναφτιάξει το σπίτι του. Και το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα τα έχει.
Έχει δίκιο όμως σε κάτι ο άπιστος αυτός ανασφάλιστος. Δεν του έχουν εξηγήσει τη λειτουργία μιας ασφαλιστικής εταιρείας, τη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς. Και το κυριότερο δεν του έχουν εξηγήσει ότι η ασφάλιση του σπιτιού του είναι επένδυση και όχι άχρηστο έξοδο.
Αλήθεια, αν συμβεί μια ολοκληρωτική καταστροφή του σπιτιού σου, ποιος άλλος μπορεί να σου δώσει ένα νέο, επιπλωμένο σπίτι π.χ. 100 τ.μ. με τα 200 ευρώ που θα είχες δώσει στην ασφαλιστική; Αν απαντήσεις… το λαχείο, σκέψου ότι ένα λαχείο μπορεί πράγματι να βελτιώσει ξαφνικά, οποιαδήποτε στιγμή τη ζωή σου, αλλά δεν μπορείς να το παραγγείλεις, ακριβώς μετά το καταστροφικό γεγονός, όταν θα βρίσκεσαι στο δρόμο. Ενώ η ασφάλιση, τότε ακριβώς θα σου δώσει την αποζημίωση και το νέο σου σπίτι!
Βλέπεις τη διαφορά;

(Πηγή: Insurancedaily.gr)


Νέα έκπτωση 20% σε ΕΙΧ έως 8 HP από την Groupama

Ακόμη πιο ανταγωνιστικό γίνεται το τιμολόγιο των ΕΙΧ έως 8 HP με έδρα Αττική, από 01/05/2014. Η νέα έκπτωση 20% παρέχεται από την Groupama, επιπλέον όλων των υπολοίπων εκπτώσεων.

Συγκεκριμένα:

  • Θα εφαρμόζεται στα καθαρά ασφάλιστρα της Αστικής Ευθύνης. 
  •  Η ισχύς της έκπτωσης θα είναι για 10 χρόνια από την ημερομηνία της 1ης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος. Μετά την παρέλευση της 10ετίας θα αφαιρείται αυτόματα στην πρώτη ανανέωση. 
  • Θα παρέχεται ανεξάρτητα από τις όποιες άλλες εκπτώσεις δικαιούται ο ασφαλισμένος. 
  • Στα εν ισχύ ασφαλιστήρια συμβόλαια θα εφαρμόζεται μόνο στην ετήσια επέτειο ανανέωσης. 



27 Μαΐ 2014

Ανοιχτό Φεστιβάλ για την Οδική Ασφάλεια αύριο στην Πλ. Συντάγματος

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» συνδιοργανώνουν Ανοιχτό Φεστιβάλ για την Οδική Ασφάλεια την Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014 στην Πλατεία Συντάγματος, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Προεδρίας της Ε.Ε. και του Δήμου Αθηναίων.

Στο Φεστιβάλ, με κεντρικό μήνυμα: «ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΖΗΤΗΜΑ ΖΩΗΣ!», από τις 9 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα θα παρουσιαστούν μια σειρά από πρωτότυπες και μοναδικές δράσεις για την Οδική Ασφάλεια και την Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων, ένα ζήτημα που αφορά όλους μας. Οι επισκέπτες του Φεστιβάλ θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία :

- να ενημερωθούν για τις συνθήκες και τις πιθανές συνέπειες ενός δυστυχήματος, μέσα από τη βιωματική εμπειρία (πρακτική με προσομοιωτές οδήγησης, πρόσκρουσης, ανατροπής κ.λπ.)
- να συμμετάσχουν σε διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την Οδική Ασφάλεια με χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, video καθώς και του online ερωτηματολογίου www.kantososta.gr
-  να εκπαιδευτούν στις Πρώτες Βοήθειες σε περίπτωση τροχαίου δυστυχήματος και με βάση την προτεραιότητα δήλωσης ενδιαφέροντος, 20 άτομα να λάβουν σχετική πιστοποίηση (διάρκεια προγράμματος 9.00 π.μ. – 5.00 μ.μ.)
-  να προσφέρουν αίμα για την Τράπεζα Αίματος Τροχαίων Δυστυχημάτων
-  να πάρουν χρήσιμο έντυπο οδηγιών για χρήση στο αυτοκίνητό τους
-  να κερδίσουν αναμνηστικά t-shirts με μηνύματα για την Οδική Ασφάλεια.
Το Φεστιβάλ Οδικής Ασφάλειας γίνεται πραγματικότητα χάρη στην υποστήριξη ασφαλιστικών εταιριών–μελών της ΕΑΕΕ, που αναλαμβάνουν σχετικές δράσεις και συγκεκριμένα των: Εθνική Ασφαλιστική, Ευρωπαϊκή Πίστη, Συνεταιριστική (Χορηγοί), Υδρόγειος (Υποστηρικτής) και με τη συμμετοχή των εταιριών ΑΧΑ (Μέλος της Συμμαχίας για την Ασφάλεια και τον Πολιτισμό στο Δρόμο – Ι.Ο.ΑΣ.) και Interamerican, που παρέχει χορηγικά και την ασφάλιση των εκδηλώσεων.

Οσα πρέπει να ξέρετε για το νέο τρόπο ασφάλισης αυτοκινήτου

Στις 02/05/2014 η πολιτεία ψήφισε τον νόμο 4261 (ΦΕΚ Α 107 05/05/14), προχωρώντας σε αλλαγές όσον αφορά την ασφάλιση οχημάτων.
Ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων σας ενημερώνει για τις σημαντικότερες από αυτές:
1. Η ασφαλιστική κάλυψη αρχίζει μόνο αφού καταβληθεί ολόκληρο το οφειλόμενο ασφάλιστρο στην ασφαλιστική εταιρεία. Η πληρωμή του ασφαλίστρου της επόμενης ασφαλιστικής περιόδου, πρέπει να γίνει πριν λήξει η προηγούμενη ασφαλιστική περίοδος για να θεωρείται εμπρόθεσμη
2. Η ασφάλιση ισχύει για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η περίοδος χάριτος του ενός μηνός παύει να ισχύει
3. Απαγορεύεται η παράδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου (στον λήπτη της ασφάλισης ή στον ασφαλισμένο) εάν δεν έχει καταβληθεί πλήρως το ασφάλιστρο στην ασφαλιστική εταιρεία
4. Η ασφαλιστική εταιρεία υποχρεούται να παραδώσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο λήπτη της ασφάλισης ή στον ασφαλισμένο εντός 5 ημερών από την ημερομηνία της εμπρόθεσμης καταβολής του ασφαλίστρου. Έτσι σε περίπτωση ελέγχου μέχρι την παραλαβή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος επιδεικνύουν την απόδειξη πληρωμής των ασφαλίστρων στα αρμόδια όργανα που διενεργούν τον έλεγχο.
7. Καταργείται η διάταξη της υποχρέωσης έκδοσης προσωρινού σήματος εκ μέρους της Ασφαλιστικής Επιχείρησης μέχρι την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
8. Οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο το Κέντρο Πληροφοριών για την έναρξη και τη διάρκεια ισχύος κάθε νέας ή ανανεωμένης ασφαλιστικής σύμβασης.
Σχετικά με τις κυρώσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα, επισημαίνονται τα εξής αλλαγές:
  • Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για έξι μήνες εκτός από την αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων
  • Σε περίπτωση εμπλοκής ανασφάλιστου οχήματος σε ατύχημα επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για δύο (2) χρόνια και σε περίπτωση υποτροπής για τρία (3) χρόνια. Να σημειωθεί ότι οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας δεν επιστρέφονται αν δεν περάσουν τα δύο ή τρία χρόνια αντίστοιχα
  • Χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 1.000 ευρώ για τα επαγγελματικά οχήματα, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
  • Πριν από την επιβολή του προστίμου η διαδικασία προβλέπει την αποστολή από την ΓΓΠΣ σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητηρίου, βάσει του οποίου θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 ημέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δεν συμμορφωθεί ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
(Πηγή: Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων)