19 Νοε 2014
ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ: Νέο πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου ECONOMY με στόχο την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών των πελατών!
19.11.14
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφάλειαι Μινέττα, ασφάλιση, Αυτοκίνητο, Ικανοποίηση αναγκών πελατών, ECONOMY
No comments
Από Δευτέρα 17/11/ 2014 τέθηκαν σε ισχύ οι νέες τιμολογιακές μεταβολές στον κλάδο Αυτοκινήτων, από την εταιρία Ασφάλειαι Μινέττα.
Στόχος η πλήρης ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της και ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των συνεργατών της.
Διαβάστε την ενημέρωση προς το Δίκτυο Συνεργατών:
18 Νοε 2014
Για ασφαλιστική απάτη με εικονικά τροχαία ατυχήματα κατηγορούνται 16 άτομα
Σύμφωνα με την πρόταση που υπέβαλε στο Συμβούλιο Εφετών Θεσσαλονίκης, από την «κομπίνα» προκλήθηκε ζημιά ύψους 1,8 εκατ. ευρώ σε βάρος της «Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος», μητρική της «Εθνικής Ασφαλιστικής». Η τελευταία κλήθηκε -σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση- να καταβάλει το ποσό των 335.000 ευρώ για λογαριασμό τρίτων ασφαλιστικών εταιρειών.
Από την έρευνα που προηγήθηκε διαπιστώθηκε ότι το διάστημα από τον Μάιο του 2007 έως τον Σεπτέμβριο του 2011 το κύκλωμα προέβη στην κατάρτιση εκατοντάδων φακέλων με πλαστά τιμολόγια και ψευδείς γνωματεύσεις, που αφορούσαν δήθεν ζημιές σε ασφαλισμένα οχήματα, στοχεύοντας στην είσπραξη ποσών που εγκρίνονταν για τις εικονικές αποζημιώσεις.
Ανάμεσα στους κατηγορούμενους είναι υπάλληλοι υποκαταστημάτων της «Εθνικής Ασφαλιστικής» στη Θεσσαλονίκη, συμβεβλημένοι πραγματογνώμονες και πράκτορες ασφαλειών, ένας ερευνητής ατυχημάτων κι ένας ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων με τη σύζυγο και την αδελφή του.
Το Συμβούλιο Εφετών Θεσσαλονίκης με βούλευμα που θα δημοσιεύσει το επόμενο διάστημα θα αποφασίσει για την παραπομπή ή όχι των παραπάνω σε δίκη.
(Πηγή: ΑΠΕ)
17 Νοε 2014
Ένα εκατομμύριο ακινητοποιημένα αυτοκίνητα την τελευταία τετραετία λόγω κρίσης
17.11.14
1 εκατ. αυτοκίνητα, Άρση ακινησίας αυτοκινήτου, Αυτοκίνητο, ΔΟΥ, Εφορία, Κατάθεση πινακίδων, Τέλη Κυκλοφορίας
No comments
Τέλη κυκλοφορίας , τεκμήρια και οικονομική κρίση έχουν μετατρέψει σε «νεκροταφείο» πινακίδων κυκλοφορίας της εφορίες καθώς πάνω από ένα εκατομμύριο ΙΧ, σύμφωνα με τα αρχεία σήμερα υπουργείου Οικονομικών, βρίσκονται σε καθεστώς ακινησίας για αποφύγουν τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Καθημερινή» μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, οι ιδιοκτήτες επιβατηγών αυτοκινήτων που καλούνται να καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας, ανέρχονται σε περίπου 4,15 εκατ. από 4,25 εκατ. που ήταν πέρυσι και 4,3 εκατ. που ήταν πρόπερσι. Το ότι έχει εκδοθεί ειδοποιητήριο πληρωμής τελών κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων σημαίνει ότι αυτά βρίσκονταν σε καθεστώς κυκλοφορίας, μέχρι και την 1η Νοεμβρίου, οπότε και εκδόθηκαν τα ειδοποιητήρια πληρωμής.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το δημοσίευμα αν και τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα έφτασαν το ένα εκατομμύριο δεν μειώνεται ο αριθμός σε κυκλοφορία όπως προκύπτει από τα στοιχεία των τελών κυκλοφορίας. Το θέμα το εξηγούν στατιστικά με το γεγονός ότι προστίθενται και τα αυτοκίνητα που πρώτης κυκλοφορίας καθώς οι ενδιάμεσες άρσεις της ακινησίας.
Επίσης όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της «Καθημερινής» εκτός των ΙΧ στη λίστα περιλαμβάνονται, επίσης, 1,2 εκατομμύρια μοτοσικλέτες και περίπου 900.000 φορτηγά ιδιωτικής χρήσης, ενώ ο συνολικός αριθμός οχημάτων από το οποίο περιμένει το Δημόσιο να εισπράξει τέλη κυκλοφορίας ανέρχεται στα 6,3-6,4 εκατ. οχήματα.
Πάντως εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής του Επικουρικού Κεφαλαίου ασφάλισης αυτοκινήτων , που κάνει διασταυρώσεις με το ΚΕΠΥΟ και το υπουργείο Μεταφορών για να εντοπίζονται τα ανασφάλιστα , ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων έφθανε τα 5.682.000.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Καθημερινή» μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, οι ιδιοκτήτες επιβατηγών αυτοκινήτων που καλούνται να καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας, ανέρχονται σε περίπου 4,15 εκατ. από 4,25 εκατ. που ήταν πέρυσι και 4,3 εκατ. που ήταν πρόπερσι. Το ότι έχει εκδοθεί ειδοποιητήριο πληρωμής τελών κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων σημαίνει ότι αυτά βρίσκονταν σε καθεστώς κυκλοφορίας, μέχρι και την 1η Νοεμβρίου, οπότε και εκδόθηκαν τα ειδοποιητήρια πληρωμής.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το δημοσίευμα αν και τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα έφτασαν το ένα εκατομμύριο δεν μειώνεται ο αριθμός σε κυκλοφορία όπως προκύπτει από τα στοιχεία των τελών κυκλοφορίας. Το θέμα το εξηγούν στατιστικά με το γεγονός ότι προστίθενται και τα αυτοκίνητα που πρώτης κυκλοφορίας καθώς οι ενδιάμεσες άρσεις της ακινησίας.
Επίσης όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της «Καθημερινής» εκτός των ΙΧ στη λίστα περιλαμβάνονται, επίσης, 1,2 εκατομμύρια μοτοσικλέτες και περίπου 900.000 φορτηγά ιδιωτικής χρήσης, ενώ ο συνολικός αριθμός οχημάτων από το οποίο περιμένει το Δημόσιο να εισπράξει τέλη κυκλοφορίας ανέρχεται στα 6,3-6,4 εκατ. οχήματα.
Πάντως εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής του Επικουρικού Κεφαλαίου ασφάλισης αυτοκινήτων , που κάνει διασταυρώσεις με το ΚΕΠΥΟ και το υπουργείο Μεταφορών για να εντοπίζονται τα ανασφάλιστα , ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων έφθανε τα 5.682.000.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
15 Νοε 2014
Με κάρτα υγείας από το 2015 οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ
Για κάθε ασφαλισμένο θα δημιουργηθεί ένας αριθμός στο οποίο θα έχουν πρόσβαση και οι ασφαλισμένοι από τις αρχές του 2013.
Από την 1η Ιανουαρίου 2015, που θα έχουν πρόσβαση στο σύστημα και οι ασφαλισμένοι, θα λάβουν από τον ΕΟΠΥΥ ειδικό κωδικό. Ενώ πλέον οι παροχές για σε φάρμακα , εξετάσεις και νοσηλεία θα γίνεται με την χρήση και μόνο της κάρτας του κάθε ασφαλισμένου.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
14 Νοε 2014
Οι πραγματογνώμονες του μέλλοντος θα πιλοτάρουν… τηλεκατευθυνόμενα
14.11.14
Πραγματογνώμονες, τηλεκατευθυνόμενα αεροσκάφη, Φυσικές καταστροφές, drones, USAA
No comments
Μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες των ΗΠΑ, η USAA, υπέβαλε μια πρωτότυπη πρόταση στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας (FAA): να της επιτρέψει να δοκιμάσει τη χρήση drones, ή αλλιώς μη επανδρωμένων τηλεκατευθυνόμενων αεροσκαφών, προκειμένου να την αξιοποιήσει μελλοντικά σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών.
Η USAA, που ασφαλίζει εκατομμύρια στρατιωτικούς και τις οικογένειές τους, υποστηρίζει ότι με την πτήση drones πάνω από περιοχές όπου σημειώθηκαν καταστροφές θα μπορεί να διενεργεί πραγματογνωμοσύνες με πολύ περισσότερη ασφάλεια, ταχύτητα και οικονομία, ακόμα και όταν η προσέγγιση της περιοχής από ξηράς είναι αδύνατη.
Καθώς η εμπορική χρήση των drones απαγορεύεται από τις εποπτικές αρχές, η USAA είχε ως τώρα αρκεστεί σε 4 χρόνια ερευνών σε συνεργασία με την FAA και δημόσιους φορείς. Βάσει του νόμου, η FAA αναμένεται να απαντήσει εντός 120 ημερών, δηλαδή εντός του Φεβρουαρίου. Μέχρι σήμερα η υπηρεσία έχει δώσει λίγες φορές την άδειά της, κυρίως για κινηματογραφικά γυρίσματα και μερικές εμπορικές χρήσεις.
Αν γίνει εξαίρεση στην περίπτωση της USAA, ανοίγει ο δρόμος για ανεξάρτητες δοκιμές μικρών τηλεκατευθυνόμενων αεροσκαφών και ακολούθως για γρηγορότερους διακανονισμούς σε περίπτωση φυσικών καταστροφών.
H Kathleen Swain, στέλεχος της ασφαλιστικής αλλά και πιλότος και εκπαιδεύτρια πιλότων η ίδια, είπε ότι τα drones μπορούν να οδηγήσουν σε ταχύτερους και ακριβέστερους διακανονισμούς ζημιών, και ταυτόχρονα να κάνουν ασφαλέστερη τη δουλειά των πραγματογνωμόνων που επισκέπτονται τις πληγείσες περιοχές.
Η ίδια επισημαίνει πως το να φτάσει κανείς στο εκάστοτε σημείο για να επιθεωρήσει περιουσιακά στοιχεία είναι εξαιρετικά δύσκολο σε περίπτωση μεγάλων φυσικών καταστροφών. Και συμπληρώνει ότι η USAAπάντα ανησυχεί για την ασφάλεια τόσο των ασφαλισμένων μελών της όσο και των υπαλλήλων της.
Σε περίπτωση έγκρισης, οι δοκιμές θα γίνουν στην έδρα της USAA, σε ιδιόκτητο οικόπεδο στο Σαν Αντόνιο του Τέξας. Θα χρησιμοποιηθεί ένα τηλεκατευθυνόμενο αεροσκάφος της εταιρείας PrecisionHawk, η οποία έχει γίνει γνωστή κατασκευάζοντας drones που βοηθούν στις αγροτικές εργασίες.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Σειρά επαφών με πολιτικούς παράγοντες για το Σύλλογο των Ζημιωθέντων της Ασπίς
Σε συνεχείς επαφές βρίσκεται το διάστημα αυτό ο Σύλλογος Ζημιωθέντων της Ασπίς με πολιτικά πρόσωπα και φορείς, προκειμένου να επικοινωνήσει την πρόταση του για την επίλυση του ζητήματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι πρώτες ενδείξεις από τις συζητήσεις που έχει πραγματοποιήσει δείχνουν ότι η εξέλιξη μπορεί να ειναι για τους χιλιάδες ασφαλισμένους θετική. Σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί και η πρόταση την οποία έχει δομήσει ο Σύλλογος.
Ταυτόχρονα ο Σύλλογος ετοιμάζεται για κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
13 Νοε 2014
Καθοριστική για την Creta Farm η ταχύτατη αποζημίωση από την ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες
Η πρόσφατη πυρκαγιά στις αποθήκες του εργοστασίου της Creta Farms στο Ρέθυμνο, θα μπορούσε να απειλήσει τη βιωσιμότητα της μεγαλύτερης εταιρείας του κλάδου, εάν δεν υπήρχε η πρόνοια της διοίκησης για την ενδεδειγμένη ασφαλιστική κάλυψη.
Συγχρόνως, καθοριστικός παράγοντας στη γρήγορη ανάκαμψη της εταιρείας από την πυρκαγιά, υπήρξε ο σωστός συντονισμός όλων των μερών που εμπλέκονται στην αποζημίωση, δηλαδή των ασφαλιστικών εταιρειών, των πραγματογνωμόνων και των τεχνικών συμβούλων, αλλά και των αρμοδίων διευθύνσεων και λειτουργιών της ίδιας της επιχείρησης.
Το συντονισμό όλων των παραπάνω είχε η εταιρεία ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες AEMA, η οποία, σε συνεργασία με τους δυο επιχειρηματίες Μάνο και Τάκη Δομαζάκη, αλλά και τις 5 ασφαλιστικές εταιρίες που ασφαλίζουν το Εργοστάσιο Groupama, Εθνική, Ευρώπη,Generali και Αγροτική, κατάφεραν η ζημιά να αποζημιωθεί στο χρόνο ρεκόρ των 3 μηνών και στο ποσό των 9.150.000€.
Ο κος Μάνος Δομαζάκης μετά την εκταμίευση της αποζημίωσης και αφού ευχαρίστησε τις ασφαλιστικές εταιρίες για την άμεση ανταπόκρισή τους, σχολίασε: «Στην περίπτωσή μας, επιβεβαιώθηκε ότι τα ασφάλιστρα που πληρώναμε τόσα χρόνια ήταν επένδυση, που τώρα απέδωσε τα μέγιστα» ενώ ο κος Τάκης Δομαζάκης πρόσθεσε «είμαστε ευτυχώς προνοητικοί που σε συνεργασία με την ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες AEMA ασφαλίσαμε την απώλεια των κερδών μας».
Η κυρία Άννυ Τρύφων, Διευθύνουσα Σύμβουλος ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες AEMA, δήλωσε: «Σε μια σωστή ασφάλιση είναι απολύτως απαραίτητο να υπάρχει συνεχής και εποικοδομητική συνεργασία του πελάτη με τον μεσίτη του. Στην περίπτωση της CretaFarms, αυτή ήταν εξαιρετική. Χρειάζεται από την πλευρά του επιχειρηματία η διορατικότητα να αντιληφθεί τις επιπτώσεις μιας σοβαρής ζημιάς, στο μέλλον της επιχείρησής του, ώστε να αξιοποιήσει σωστά τις συμβουλές και προτάσεις του μεσίτη του και να αγοράσει τα κατάλληλα ασφαλιστικά προϊόντα, που θα τον προστατεύσουν πραγματικά στα δύσκολα».
Συγχρόνως, καθοριστικός παράγοντας στη γρήγορη ανάκαμψη της εταιρείας από την πυρκαγιά, υπήρξε ο σωστός συντονισμός όλων των μερών που εμπλέκονται στην αποζημίωση, δηλαδή των ασφαλιστικών εταιρειών, των πραγματογνωμόνων και των τεχνικών συμβούλων, αλλά και των αρμοδίων διευθύνσεων και λειτουργιών της ίδιας της επιχείρησης.
Το συντονισμό όλων των παραπάνω είχε η εταιρεία ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες AEMA, η οποία, σε συνεργασία με τους δυο επιχειρηματίες Μάνο και Τάκη Δομαζάκη, αλλά και τις 5 ασφαλιστικές εταιρίες που ασφαλίζουν το Εργοστάσιο Groupama, Εθνική, Ευρώπη,Generali και Αγροτική, κατάφεραν η ζημιά να αποζημιωθεί στο χρόνο ρεκόρ των 3 μηνών και στο ποσό των 9.150.000€.
Ο κος Μάνος Δομαζάκης μετά την εκταμίευση της αποζημίωσης και αφού ευχαρίστησε τις ασφαλιστικές εταιρίες για την άμεση ανταπόκρισή τους, σχολίασε: «Στην περίπτωσή μας, επιβεβαιώθηκε ότι τα ασφάλιστρα που πληρώναμε τόσα χρόνια ήταν επένδυση, που τώρα απέδωσε τα μέγιστα» ενώ ο κος Τάκης Δομαζάκης πρόσθεσε «είμαστε ευτυχώς προνοητικοί που σε συνεργασία με την ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες AEMA ασφαλίσαμε την απώλεια των κερδών μας».
Η κυρία Άννυ Τρύφων, Διευθύνουσα Σύμβουλος ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες AEMA, δήλωσε: «Σε μια σωστή ασφάλιση είναι απολύτως απαραίτητο να υπάρχει συνεχής και εποικοδομητική συνεργασία του πελάτη με τον μεσίτη του. Στην περίπτωση της CretaFarms, αυτή ήταν εξαιρετική. Χρειάζεται από την πλευρά του επιχειρηματία η διορατικότητα να αντιληφθεί τις επιπτώσεις μιας σοβαρής ζημιάς, στο μέλλον της επιχείρησής του, ώστε να αξιοποιήσει σωστά τις συμβουλές και προτάσεις του μεσίτη του και να αγοράσει τα κατάλληλα ασφαλιστικά προϊόντα, που θα τον προστατεύσουν πραγματικά στα δύσκολα».
Ζητείται ασφαλιστής για το αεροσκάφος του Πούτιν
Η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για το προσωπικό αεροσκάφος του Βλαντίμιρ Πούτιν ανακοίνωσε ότι επιθυμεί να ασφαλίσει τον στόλο του Ρώσου προέδρου.
O λόγος για τη Rossiya Airlines με έδρα την Αγία Πετρούπολη, η οποία διαχειρίζεται 62 αεροσκάφη για λογαριασμό του Κρεμλίνου, συμπεριλαμβανομένου του ειδικά διαμορφωμένου Il-96 του Πούτιν –αντίπαλον δέος του Boeing 747 «Air Force One» του Μπαράκ Ομπάμα–, καθώς και διάφορα άλλα μικρότερα αεροπλάνα και ελικόπτερα.
Η Rossiya Airlines προσφέρει περί τα 800 εκατ. ρούβλια (18 εκατ. δολάρια), ενώ η σύμβαση θα πρέπει να καλύπτει την απώλεια αεροσκάφους –είτε συντριβεί είτε απλώς χαθεί– και τις υλικές ζημιές σε αυτό.
Με βάση τις απαιτήσεις της σύμβασης, τα διεθνή μέσα θεωρούν επικρατέστερους διεκδικητές τις μεγαλύτερες ρωσικές ασφαλιστικές εταιρείες SOGAZ, VTB Insurance και Rosgosstrakh.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
ΙΚΑ: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία για τον υπολογισμό δόσεων ρύθμισης
Μία νέα ηλεκτρονική υπηρεσία, που απευθύνεται τόσο στους οφειλέτες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, όσο και στους οφειλέτες των λοιπών Φορέων που έχουν ενταχθεί στο Κ.Ε.Α.Ο., είναι πλέον διαθέσιμη μέσω του διαδικτυακού τόπου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (www.ika.gr).
Πρόκειται για την ηλεκτρονική υπηρεσία “Υπολογισμός Δόσεων Ρύθμισης”, μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα στους οφειλέτες να εξετάσουν εναλλακτικά σενάρια ρύθμισης των οφειλών τους, ανάλογα με τις διατάξεις στις οποίες εμπίπτουν αυτές. Ειδικότερα, επιλέγοντας κάθε εναλλακτικό τρόπο ρύθμισης, καθορίζουν τον αριθμό των δόσεων που επιθυμούν και προβαίνουν σε υπολογισμό του ύψους αυτών, καθώς και των τυχόν εκπτώσεων που δικαιούνται.
Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία γίνεται μέσω της διαδρομής www.ika.gr > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Οφειλέτες και προϋποθέτει την πιστοποίηση του οφειλέτη στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για την απόκτηση μοναδικού κωδικού χρήστη και συνθηματικού.
Πρόκειται για την ηλεκτρονική υπηρεσία “Υπολογισμός Δόσεων Ρύθμισης”, μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα στους οφειλέτες να εξετάσουν εναλλακτικά σενάρια ρύθμισης των οφειλών τους, ανάλογα με τις διατάξεις στις οποίες εμπίπτουν αυτές. Ειδικότερα, επιλέγοντας κάθε εναλλακτικό τρόπο ρύθμισης, καθορίζουν τον αριθμό των δόσεων που επιθυμούν και προβαίνουν σε υπολογισμό του ύψους αυτών, καθώς και των τυχόν εκπτώσεων που δικαιούνται.
Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική υπηρεσία γίνεται μέσω της διαδρομής www.ika.gr > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Οφειλέτες και προϋποθέτει την πιστοποίηση του οφειλέτη στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για την απόκτηση μοναδικού κωδικού χρήστη και συνθηματικού.
Η αίτηση για υπαγωγή στη ρύθμιση που θα επιλέξουν οι οφειλέτες θα υποβάλλεται υποχρεωτικά στην αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Κ.Ε.Α.Ο. ή στην Ταμειακή Υπηρεσία Υποκ/τος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ανήκει ο οφειλέτης και συνεπάγεται την ταυτόχρονη καταβολή της πρώτης δόσης ή την εφάπαξ εξόφληση της οφειλής και την έκδοση της απόφασης ρύθμισης.
Σημειώνεται, επίσης, ότι σε συνδυασμό με την ήδη ενεργοποιημένη υπηρεσία για την άντληση των στοιχείων του “Πίνακα Χρεών Οφειλέτη”, καθώς και τη δυνατότητα “Ηλεκτρονικής Συναλλαγής μέσω Τράπεζας”, η οποία θα ενεργοποιηθεί στο άμεσο μέλλον, πρόκειται να δημιουργηθεί μία ολοκληρωμένη ηλεκτρονική διαδικασία υπαγωγής σε καθεστώς ρύθμισης. Η διαδικασία θα περιλαμβάνει την υποβολή της αίτησης ρύθμισης, τη λήψη της απόφασης ρύθμισης και την πληρωμή των δόσεων μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής, χωρίς να είναι πλέον υποχρεωτική η προσέλευση των οφειλετών στις Υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και του Κ.Ε.Α.Ο.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
12 Νοε 2014
Επικουρικό Κεφάλαιο: Τι ισχύει για την κάλυψη των ασφαλιστικών συμβολαίων
Διευκρινίσεις για την κάλυψη των ασφαλιστικών συμβολαίων παρέχει το Επικουρικό Κεφάλαιο με επιστολή του προς τις εταιρίες – εγγεγραμμένα μέλη του Ε.Κ., τονίζοντας ότι μεταξύ των στοιχείων του ασφαλιστηρίου συμβολαίου θα παρουσιάζεται η ημερομηνία και η ώρα ενημέρωσης του Κέντρου Πληροφοριών, ώστε να μην υπάρχει οποιαδήποτε παρεξήγηση μεταξύ των εμπλεκομένων μερών (Κέντρο Πληροφοριών, Αστυνομία, Ασφαλιστική Επιχείρηση), ως προς την παρεχόμενη πληροφορία.
Διαβάστε αναλυτικά την επιστολή του Επικουρικού Κεφαλαίου
Ως γνωστό, σύμφωνα με το άρθρο 27β του π.δ. 237/1986, όπως ισχύει, «Σκοπός του κέντρου πληροφοριών είναι να παρέχει πληροφόρηση σε οποιοδήποτε εμπλεκόμενο μέρος σε τροχαίο ατύχημα: α) που προκλήθηκε από όχημα με ελληνικές πινακίδες ή β) εφόσον το τροχαίο ατύχημα συνέβη σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. και ΕΟΧ ή συνέβη σε τρίτη χώρα, της οποίας το εθνικό γραφείο ασφαλίσεως έχει προσχωρήσει στο σύστημα πράσινης κάρτας από την κυκλοφορία οχημάτων ασφαλισμένων και συνήθως σταθμευόντων σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. και ΕΟΧ.
Επίσης, το κέντρο πληροφοριών, μπορεί να δίνει πληροφορίες για οχήματα, που έχουν τόπο συνήθους στάθμευσης την Ελλάδα και έχουν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα, προκειμένου οι έχοντες έννομο συμφέρον τρίτοι ζημιωθέντες να διευκολύνονται για την απαίτηση της αποζημίωσής τους». Το Κέντρο Πληροφοριών, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 27β του π.δ. 237/1986, όπως ισχύει, λειτουργεί ως «κεντρική μονάδα αποθήκευσης», η οποία θα διαθέτει εγκαίρως στα θύματα τροχαίων ατυχημάτων, στους ασφαλιστές ή στους νομίμους εκπροσώπους τους τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για τη διευθέτηση των αξιώσεων. Επίσης, με την παρ. 9 του ιδίου άρθρου: «Το Κέντρο Πληροφοριών υποχρεούται να θέτει τις πληροφορίες που τηρεί στο αρχείο του στη διάθεση της Γ.Γ.Π.Σ.».Άρα, το Κέντρο Πληροφοριών οφείλει να παρέχει πληροφόρηση σε τρίτους που έχουν έννομο συμφέρον, στην Γ.Γ.Π.Σ. και στην Αστυνομία που κάνει ελέγχους στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της.
Με βάση τα ανωτέρω, σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 2 του π.δ. 237/19856, όπως αντικαταστάθηκε με το Ν. 4261/2014, «η ασφαλιστική κάλυψη αρχίζει με την καταβολή ολόκληρου του ασφαλίστρου στον ασφαλιστή, πριν από την οποία απαγορεύεται η παράδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου στον ασφαλισμένο ή τον λήπτη της ασφάλισης».
Συνεπώς, αφού η ασφάλιση δεν μπορεί να αρχίζει πριν την καταβολή του ασφαλίστρου, η ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης δεν μπορεί να είναι προγενέστερη της ημερομηνίας καταβολής του ασφαλίστρου, παρά μόνο με την ημερομηνία καταβολής του ασφαλίστρου ή μεταγενέστερη της ημερομηνίας καταβολής. Αποδεικτικό στοιχείο της ασφαλιστικής κάλυψης, για την περίπτωση που δεν έχει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ο ασφαλισμένος ή ο λήπτης της ασφάλισης, αποτελεί η απόδειξη καταβολής ολοκλήρου του ασφαλίστρου από τον ασφαλιστή ή η απόδειξη κατάθεσης στην τράπεζα σε λογαριασμό της ασφαλιστικής επιχείρησης.
Με βάση τα παραπάνω, μεταξύ των στοιχείων του ασφαλιστηρίου συμβολαίου θα παρουσιάζεται η ημερομηνία και η ώρα ενημέρωσης του Κέντρου Πληροφοριών, ώστε να μην υπάρχει οποιαδήποτε παρεξήγηση μεταξύ των εμπλεκομένων μερών (Κέντρο Πληροφοριών, Αστυνομία, Ασφαλιστική Επιχείρηση), ως προς την παρεχόμενη πληροφορία. Σε ό,τι αφορά την ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων, ως ημερομηνία ακύρωσης θα παρουσιάζεται η ημερομηνία και ώρα ενημέρωσης του Κέντρου Πληροφοριών.
Σύμφωνα με το δεύτερο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 11α του π.δ. 237/ 1986, όπως ισχύει, στην περίπτωση που η ασφαλιστική επιχείρηση καταγγείλει την ασφαλιστική σύμβαση για παράβαση ουσιώδους όρου αυτής από τον λήπτη της ασφάλισης ή τον ασφαλισμένο, «η ενημέρωση του Κέντρου Πληροφοριών δεν μπορεί να γίνει νωρίτερα από την 30η ημέρα από την αποστολή της σχετικής επιστολής», που αναφέρει η παρ. 3 του άρθρου 11α του π.λδ. 237/1986, όπως ισχύει. Όταν όμως την ακύρωση την κάνει ο λήπτης της ασφάλισης ή/και ο ασφαλισμένος τότε τα αποτελέσματα της καταγγελίας ως προς τα συμβαλλόμενα μέρη επέρχονται άμεσα από την περιέλευση αυτής στην ασφαλιστική επιχείρηση (παρ. 2, άρθρο 11α π.δ. 237/ 1986, όπως ισχύει), η οποία ενημερώνει το Κέντρο Πληροφοριών άμεσα.
Το αυτό ισχύει και όταν, σύμφωνα με την παρ. 3, του άρθρου 8 του ν. 2496/1997, ο λήπτης της ασφάλισης υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παράδοση του ασφαλιστηρίου. Από τα παραπάνω συνάγεται ότι ενημερώσεις του Κέντρου Πληροφοριών με ημερομηνίες ακύρωσης μεταγενέστερες ή προγενέστερες της ενημέρωσης αυτού, δεν θα λαμβάνονται υπόψη κατά την ενημέρωση της Αστυνομίας ή της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων παρά μόνο η ημερομηνία ενημέρωσης του Κέντρου Πληροφοριών.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)