12 Δεκ 2014
O ΣΑΔΧ δίνει χρήσιμες συμβουλές για την αντικατάσταση διπλωμάτων μοτοποδηλάτου
Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων (Σ.Α.Δ.Χ.) ενημερώνει τους κατόχους παλαιού τύπου διπλώματος μοτοποδηλάτου τα εξής:
• Οι κάτοχοι μοτοποδηλάτων των οποίων το δίπλωμα οδήγησης είχε εκδοθεί από την τροχαία, πρέπει να το αντικαταστήσουν υποχρεωτικά με δίπλωμα νέου τύπου μέχρι τις 18/01/2015. Σε περίπτωση που το δίπλωμα δεν αντικατασταθεί μετά την καταληκτική ημερομηνία, θα επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο. Οι κάτοχοι των συγκεκριμένων διπλωμάτων θα πρέπει να απευθύνονται για την αντικατάσταση στην οικεία Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών. Όσον αφορά τα Χανιά η Υπηρεσία αυτή εδρεύει στην οδό Νεροκούρου 30, τηλ. 2821344505. Εναλλακτικά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στα ΚΕΠ. Απαιτείται παράβολο € 30.
Οι κάτοχοι άδειας οδήγησης μοτοποδηλάτου κατηγορίας Α, Α1 ήΑ2 δεν χρειάζεται να προβούν σε αντικατάσταση.
• Εφόσον το όχημα σας οδηγείται από νέο σε ηλικία οδηγό κάτω των 23 ετών ή νέο κάτοχο διπλώματος οδήγησης με έκδοση διπλώματος λιγότερο από δύο έτη, ενημερώστε τον ασφαλιστή σας. Οι ασφαλιστικές εταιρείες επιβάλλουν πρόσθετο ασφάλιστρο για αυτές τις κατηγορίες οδηγών λόγω μεγαλύτερης επικινδυνότητας για πρόκληση τροχαίου ατυχήματος. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η πλήρης κάλυψη των νέων οδηγών
• Ο κάτοχος διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Β, επιτρέπεται να οδηγεί Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης, Φορτηγά Ιδ. Χρήσης και Φορτηγά Ιδ. Χρήσης Αγροτικά μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνων. Ο μέγιστος αριθμός μεταφερόμενων ατόμων για δίπλωμα κατηγορίας Β είναι 8 άτομα. Τα Φορτηγά Ιδ. Χρήσης επιτρέπεται να οδηγούνται από τον ιδιοκτήτη και από τους εργαζόμενους στην επιχείρηση. Τα Φορτηγά Ιδ. Χρήσης Αγροτικά επιτρέπεται να οδηγούνται από τον ιδιοκτήτη και άτομα Α’ βαθμού συγγενείας. Σε περίπτωση οδήγησης Mini Bus ή επαγγελματικού οχήματος, καλό είναι ο οδηγός να ελέγχει τα στοιχεία αυτά στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος. Η μη τήρηση αυτών των κανόνων επιφέρει διοικητικό πρόστιμο και άρνηση αποζημίωσης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος
• Οι κάτοχοι επαγγελματικής άδειας οδήγησης πρέπει να την ανανεώνουν ανά πενταετία. Με τη συμπλήρωση του 65 έτους της ηλικίας τους η ανανέωση πρέπει να γίνεται ανά τριετία. Εφόσον ο κάτοχος διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Γ και άνω δεν το ανανεώσει, επιτρέπεται να οδηγεί οχήματα κατηγορίας Β
• Οι κάτοχοι Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης πρέπει να αλλάζουν την χρήση του οχήματος μετά την συνταξιοδότησή τους. Η κατηγορία που θα πρέπει να εμπίπτει το όχημα εξαρτάται από την ιδιότητα του ιδιοκτήτη μετά τη συνταξιοδότησή του.
• Σε περίπτωση μεταβίβασης της ιδιοκτησίας ενός οχήματος, πρέπει το όχημα αυτό να ασφαλιστεί στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη το συντομότερο δυνατόν. Ασφαλιστικά η κάλυψη του προηγούμενου ασφαλιστηρίου ισχύει μέχρι και 30 ημέρες μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας. Μετά την πάροδο αυτού του διαστήματος το ασφαλιστήριο που είχε εκδοθεί στο όνομα του προηγούμενου ιδιοκτήτη λήγει αυτοδίκαια.
Υποχρεωτική η προσκόμιση ασφαλιστηρίου στις ΔΟΥ για την άρση ακινησίας αυτοκινήτου
12.12.14
Άρση ακινησίας αυτοκινήτου, Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφαλιστήριο, Αυτοκίνητο, ΔΟΥ, προσωρινές πινακίδες M
No comments
Αυξημένο ενδιαφέρον για την άρση ακινησίας ΙΧ αναμένεται μέσα στην επόμενη χρονιά καθώς το υπουργείο οικονομικών εξετάζει την καθιέρωση καταβολή τελών κυκλοφορίας με το μήνα.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι με περσινή εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Εσόδων προς όλες τις ΔΟΥ αναφέρεται ότι εκτός των δικαιολογητικών που απαιτούνται είναι απαραίτητη η προσκόμιση ασφαλιστήριου συμβολαίου για τους μήνες που θα τεθεί για κυκλοφορία το αυτοκίνητο προκειμένου να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες.
Η σχετική εγκύκλιος αναφέρει :
Υποχρέωση ή μη ασφάλισης των οχημάτων στις περιπτώσεις χορήγησης προσωρινής άδειας κυκλοφορίας (Μ) καθώς και στις περιπτώσεις άρσης της ακινησίας τους.
Με αφορμή γραπτά και προφορικά ερωτήματα που έχουν τεθεί στην Υπηρεσία μας, αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος, διευκρινίζονται με την παρούσα τα ακόλουθα:
1.Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 26 του Ν. 4141/2013 ((81 Α) η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή λειτουργία του αυτοκινήτου, εκτός αν έχει τηρηθεί η διαδικασία της ακινησίας.
Με αφορμή γραπτά και προφορικά ερωτήματα που έχουν τεθεί στην Υπηρεσία μας, αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος, διευκρινίζονται με την παρούσα τα ακόλουθα:
1.Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 26 του Ν. 4141/2013 ((81 Α) η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή λειτουργία του αυτοκινήτου, εκτός αν έχει τηρηθεί η διαδικασία της ακινησίας.
2.Κατά τη ρητή διατύπωση των προαναφερθεισών διατάξεων η μόνη περίπτωση κατά την οποία δεν υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης οχήματος είναι εκείνη της θέσεως αυτού σε κατάσταση ακινησίας. Κατά συνέπεια στις περιπτώσεις που η κατάσταση αυτή αίρεται, έστω και προσωρινά, κατόπιν αιτήσεως του ιδιοκτήτη του με την χορήγηση της προσωρινής άδειας κυκλοφορίας <<Μ>> για τις περιπτώσεις που μνημονεύονται στην εγκύκλιό μας ΠΟΛ 1132/3-12-2003, υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης του οχήματος επειδή αυτό τίθεται σε κυκλοφορία έστω και προσωρινά, εφόσον στους σκοπούς της ως άνω διάταξης, όπως φαίνεται και από την εισηγητική έκθεση του νόμου είναι και η «… πάταξη του φαινομένου της κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων …» (άρθρο 27 παρ. 3 της ως άνω εισηγητικής έκθεσης).
3.Ενόψει των ανωτέρω από λήψεως της παρούσας, δεν θα χορηγείται, στο εξής προσωρινή άδεια κυκλοφορίας <<Μ>>, στους κατόχους αυτοκινήτων οχημάτων για τις περιπτώσεις που μνημονεύονται στην εγκύκλιό μας ΠΟΛ 1132/2003, εφόσον προηγουμένως δεν προσκομίζεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. ασφαλιστήριο συμβόλαιο από ΠΟΛ. 1273 το οποίο να προκύπτει ότι το εν λόγω όχημα είναι ασφαλισμένο κατά το χρονικό διάστημα κατά το οποίο αυτό θα κυκλοφορήσει.
Περαιτέρω, δεν θα αίρεται η ακινησία οχήματος εάν ο κάτοχος, που αιτείται την άρση, δεν προσκομίσει προηγουμένως το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, στην αρμόδια για την ακινησία Δ.Ο.Υ.
Το Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων στο οποίο κοινοποιείται η παρούσα, παρακαλείται να ενημερώσει τις αρμόδιες Υπηρεσίες των Περιφερειών, για την ομοιόμορφη εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 1 του άρθρου 26 του ν. 4141/2013 στις ανάλογες περιπτώσεις αρμοδιότητάς του.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Σε ενδιαφέρουν:
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
11 Δεκ 2014
Ασφαλιστικές αποζημιώσεις 1 εκατ. ευρώ για τις ζημιές από τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας
Περιορισμένες ήταν οι απώλειες της ασφαλιστικής αγοράς από τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Τα τελευταία επεισόδια στην περιοχή των Εξαρχείων μπορεί να προκάλεσαν εντυπώσεις ως προς την έκτασή τους, οι ζημιές όμως που προκλήθηκαν ήταν περιορισμένες και σε κάθε περίπτωση επιβάρυναν ελάχιστα τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Υψηλόβαθμος παράγοντας της αγοράς δήλωσε στο IW ότι, οι καταστροφές περιορίσθηκαν σε σπασμένα τζάμια και τζαμαρίες καταστημάτων, σε καμένα αυτοκίνητα και σε έναν μικρό αριθμό καταστημάτων, ενώ στην τελική καταμέτρηση δεν «βρέθηκε» κάποιο μεγάλο συμβάν ικανό να τινάξει τις αποζημιώσεις σε δυσθεώρητα ύψη.
Αν και είναι δύσκολο να εκτιμηθεί το πραγματικό κόστος των αποζημιώσεων, αυτό υπολογίζεται ότι δεν πρέπει να ξεπερνά το 1 εκατ. ευρώ σε σύνολο, δεδομένου ότι πολλά από τα οχήματα που καταστράφηκαν θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι δεν είχαν συμπληρωματικές καλύψεις, όπως και τις αναγκαίες παροχές ασφάλισης αρκετά από τα καταστήματα που υπέστησαν φθορές.
Πάντως, κύκλοι της αγοράς τονίζουν πως για να γίνει αντιληπτό το πόσο περιορισμένο είναι το κόστος των αποζημιώσεων για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι για τις ζημιές από τα επεισόδια του Δεκεμβρίου του 2008 ο κλάδος κλήθηκε να καταβάλλει συνολικά το ποσό των 23 εκατ. ευρώ για 900 περιπτώσεις ασφαλισμένων νομικών ή φυσικών προσώπων και τον Οκτώβριο του 2012 το ποσό των 25 εκατ. ευρώ για 300 φακέλους ζημιών.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
ΙΑΣΩ Παίδων: Δωρεάν παιδιατρικό check up για την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού
11.12.14
Δωρεάν εξετάσεις, ΙΑΣΩ Παίδων, Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού, Παιδιά, Υγεία, check up
No comments
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού (11 Δεκεμβρίου 2014), το ΙΑΣΩ Παίδων, φροντίζοντας για την υγεία των παιδιών σας, προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ παιδιατρικό checkup.
Το check up περιλαμβάνει Γενική Αίματος, Γενική Ούρων, Ταχύτητα Καθιζήσεως Ερυθρών, Σάκχαρο, Φερριτίνη, Σίδηρο, Χοληστερόλη και Παιδιατρική Εξέταση.
Η προσφορά ισχύει για όσους επικοινωνήσουν στα τηλ. 2106383070 - 2 & 2106383917 και προγραμματίσουν το ραντεβού τους μέχρι και το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014.
10 Δεκ 2014
Αναλογικά τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
10.12.14
Αναλογικά τέλη κυκλοφορίας, Άρση ακινησίας αυτοκινήτου, Αυτοκίνητο, πινακίδες κυκλοφορίας, Τέλη Κυκλοφορίας
No comments
Σε ένα νέο μέτρο προτίθεται να προχωρήσει το υπουργείο Οικονομικών για να βρει έσοδα και επιπλέον να δώσει την ευκαιρία σε κατόχους ΙΧ σε ακινησία να τα θέσουν σε κυκλοφορία ανάλογα με τις ανάγκες τους, χωρίς να καταβάλουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα πρόκειται για διόρθωση προηγούμενης ρύθμισης που επιτρέπει αναλογική πληρωμή τελών κυκλοφορίας αν κάποιος ιδιοκτήτης ΙΧ θέσει σε κυκλοφορία ενδιάμεσα του έτους ακινητοποιημένο ΙΧ.
Τώρα στα σχέδια μπαίνει η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας να γίνεται με το μήνα και όχι για του επόμενους μήνες μετά την άρση της ακινησίας μέχρι την λήξη του χρόνου.
Υπενθυμίζεται ότι για φέτος όπως και κάθε χρόνο οι πινακίδες κυκλοφορίας εφόσον οι κάτοχοι ΙΧ δεν πληρώσουν για τα τέλη κυκλοφορίας για την νέα χρονιά πρέπει να καταθέσουν πινακίδες μέχρι της 31 Δεκεμβρίου.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Σε ενδιαφέρουν:
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
Τράπεζες, ασφαλιστικές και direct aσφαλίσεις στη μάχη των στεγαστικών
10.12.14
Ασφάλιση Κατοικίας, Ασφαλιστικές Εταιρίες, στεγαστικά, Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζες, Bancassurance, online
No comments
Οξύνεται ο ανταγωνισμός στην ασφάλιση κατοικίας από όλους αυτούς που αναπτύσσουν δραστηριότητα στη συγκεκριμένη αγορά. Με νέα ή ανανεωμένα προγράμματα και μειωμένα τιμολόγια οι ασφαλιστικές προσπαθούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να διευρύνουν το πελατολόγιο τους, παρακολουθώντας «στενά» και τις εξελίξεις στην αγορά και τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του bancassurance και των απευθείας ασφαλίσεων.
Στο πλαίσιο αυτό οι ασφαλιστικές ενημερώνουν τους συνεργάτες τους για τα πακέτα που υπάρχουν. Επίσης, άλλες εταιρείες έχουν επενδύσει διαφημιστικά, μέσα από διάφορα «κανάλια» επικοινωνίας, στη διεύρυνση των εργασιών τους στον κλάδο.
Στην επιδίωξη προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων μέσα από τις προαναφερόμενες διαδικασίες, πληθαίνουν οι ανησυχίες για αθέμιτες πρακτικές, που πλήττουν το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και αποσκοπούν στην αφαίρεση εργασιών.
Αυτό που πάντως υπενθυμίζουν οι ασφαλιστικές στους συνεργάτες τους είναι πως σύμφωνα με εγκύκλιο της ΤτΕ οι υπάλληλοι των πιστωτικών ιδρυμάτων που προωθούν ασφαλιστήρια συμβόλαια πρέπει να έχουν την απαραίτητη πιστοποίηση και πως όταν ο δανειολήπτης προσκομίσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο που πληροί τις αναγκαίες από τη σύμβαση καλύψεις πρέπει να γίνεται δεκτό από την τράπεζα χωρίς καμία καθυστέρηση.
Επίσης ορίζεται ότι κατά την προώθηση σε δανειολήπτη ασφάλισης ο αρμόδιος υπάλληλος οφείλει να διευκρινίζει ότι:
– δεν είναι υποχρεωμένος ο δανειολήπτης να ασφαλιστεί σε συνεργαζόμενη με την τράπεζα ασφαλιστική εταιρεία
– μπορεί να επιλέξει το διαμεσολαβητή του και δεν επιτρέπεται ο υπάλληλος να τον παραπέμψει υποχρεωτικά σε διαμεσολαβητή στο πλαίσιο της δανειακής σύμβασης
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
9 Δεκ 2014
Ασφάλιση και… ασφάλεια για χειμερινά σπορ: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
Τα κρύα άργησαν αλλά ήρθαν, οι διακοπές των Χριστουγέννων πλησιάζουν, τα χιονοδρομικά κέντρα έχουν ανοίξει τις πύλες τους και περιμένουν τις… ορδές όσων επιζητούν την περιπέτεια και την επαφή με τη χειμωνιάτικη φύση.
Έτσι, λοιπόν, η βρετανική ένωση τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων ABTA και το Υπουργείο Εξωτερικών και Κοινοπολιτείας της χώρας καλούν εκείνους που θα επιδοθούν στα αγαπημένα τους χειμερινά σπορ επ’ αφορμή των χριστουγεννιάτικων διακοπών να βεβαιωθούν ότι διαθέτουν την ανάλογη ασφαλιστική κάλυψη για ταξιδιώτες.
Ένα εκατομμύριο Βρετανοί, για παράδειγμα, αναμένεται να επισκεφθούν χιονοδρομικά κέντρα φέτος τον χειμώνα, ωστόσο εκατοντάδες χιλιάδες (29%) είναι ανασφάλιστοι. Γι’ αυτό η ABTA και το βρετανικό υπουργείο εξέδωσαν οδηγίες προς τους σκιέρ, μαζί με ένα σύντομο βίντεο:
Οι οδηγίες συνοπτικά έχουν ως εξής:
1. Βεβαιωθείτε ότι έχετε την κατάλληλη ασφάλεια ταξιδίου – που περιλαμβάνει δηλαδή και κάλυψη για χειμερινά σπορ.
2. Να είστε σε καλή φόρμα για σκι. Καλό είναι να έχετε ξεκινήσει γυμναστική τουλάχιστον 8 εβδομάδες πριν από τις διακοπές σας, ώστε να απολαύσετε στο έπακρο το χιόνι και τον φρέσκο αέρα, αλλά και να προλάβετε πιθανούς τραυματισμούς. Σε αυτόν τον σύνδεσμο βρίσκεται σειρά ασκήσεων ειδικά για σκιέρ:
3. Επιλέξτε τον κατάλληλο εξοπλισμό. Μη διστάσετε να τον επιστρέψετε αν κάτι σας προβληματίζει. Πάρτε μαζί αρκετά ειδικά ενδύματα και κράνος, ή βεβαιωθείτε ότι θα υπάρχουν κράνη για να νοικιάσετε.
4. Προσοχή στον ήλιο. Προμηθευτείτε αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας. Μπορείτε να καείτε ακόμα κι όταν έχει συννεφιά, ιδιαίτερα δε πρέπει να προσέξετε τα παιδιά.
5. Κάντε σκι με εκπαιδευτή ή οδηγό, αν δεν είστε πολύ σίγουροι για τον εαυτό σας και οπωσδήποτε αν θέλετε να κάνετε σκι ή σνόουμπορντ εκτός πίστας.
6. Πάρτε μαζί χάρτη πιστών και προσέχετε τα τελεφερίκ. Διαλέξτε πίστες κατάλληλες για το επίπεδό σας, καθώς και της παρέας σας. Έχετε πάντα μαζί σας έναν χάρτη πιστών, ενημερωθείτε για τα δρομολόγια των τελεφερίκ –ώστε να μην ξεμείνετε στο βουνό– και αφήστε αρκετό ελεύθερο χώρο στους άλλους.
Ο Μark Tanzer, διευθυντής της ABTA, σημειώνει χαρακτηριστικά: «Καθώς οι θερμοκρασίες πέφτουν και ο κόσμος αρχίζει να σχεδιάζει τις χειμερινές διακοπές του, τους παροτρύνουμε να κάνουν την κατάλληληασφάλεια ταξιδίου μέρος των προετοιμασιών τους. Οι χειμερινές διακοπές συχνά περιλαμβάνουν δραστηριότητες που ίσως δεν καλύπτονται από τα συνήθη συμβόλαια ταξιδίου, και όσοι κάνουν διακοπές πρέπει να βεβαιωθούν ότι καλύπτονται για οποιαδήποτε δραστηριότητα προγραμματίζουν».
Στην ίδια γραμμή κι ο Martin Redmond, στέλεχος της ομάδας Know Before You Go του υπουργείου, δηλώνει: «Είτε είστε έμπειροι σκιέρ είτε κατεβαίνετε τις πλαγιές για πρώτη φορά, είναι κρίσιμο να έχετε την κατάλληληασφάλιση. Όσοι δεν το κάνουν ρισκάρουν ιατρικά έξοδα χιλιάδων λιρών, οπότε παροτρύνουμε τους πολίτες που θα κάνουν ένα διάλειμμα για χειμερινά σπορ να επιλέξουν συμβόλαιο που τους καλύπτει για οτιδήποτε θέλουν να κάνουν».
«Το Υπουργείο Εξωτερικών και Κοινοπολιτείας» συνεχίζει «παρέχει υποστήριξη στους Βρετανούς πολίτες που θα συναντήσουν δυσκολίες στο εξωτερικό. Ωστόσο, δεν μπορούμε να πληρώσουμε νοσήλια αν νοσηλευτείτε και δεν μπορούμε να κανονίσουμε τη μεταφορά σας με αεροπλάνο πίσω στην πατρίδα. Επομένως, κάντε την έρευνά σας, αποκτήστε κάλυψη και διαβάστε τα ψιλά γράμματα ώστε να βεβαιωθείτε ότι θα θυμάστε (…) τις διακοπές σας για τους σωστούς λόγους».
Απώλειες εκατομμυρίων ευρώ για το ΕΟΠΥΥ από τη νοσηλεία τουριστών
Τεράστια είναι η τρύπα στα ταμεία του ΕΟΠΥΥ από την αδυναμία του να καταγράψει και να εισπράξει από ασφαλιστικά ταμεία του εξωτερικού τα νοσήλια από τους τουρίστες που επισκέπτονται την χώρα και χρειάζονται νοσηλεία .Έτσι στην ουσία ένας στους τρείς τουρίστες που θα κάνει χρήση υπηρεσιών υγείας στην χώρα μας δεν θα πληρώσει ποτέ.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας “’Εθνος”, το υπουργείο Υγείας και ο ΕΟΠΥΥ προχωρούν τώρα στη διασύνδεση όλων των πληροφοριακών συστημάτων, ώστε ο Οργανισμός να γνωρίζει ποιός νοσηλεύεται πού και να χρεώνει ανάλογα το Ταμείο του.
Μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου, ο ΕΟΠΥΥ είχε εισπράξει 50 εκατομμύρια ευρώ από νοσηλεία ή παρασχεθείσες υπηρεσίες Υγείας σε τουρίστες.
Το ποσό αναμένεται να φτάσει στα 60 εκατομμύρια έως το τέλος του έτους, αλλά υπολείπεται κατά τουλάχιστον 25 εκατομμύρια από τη χρέωση που έπρεπε να έχει γίνει.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Ασφάλιση Τουριστικών & Υπεραστικών Λεωφορείων από την Υδρόγειο
9.12.14
Ασφάλιση Λεωφορείων, Κλάδος οχημάτων, Τουριστικά και υπεραστικά λεωφορεία, Υδρόγειος Ασφαλιστική, VOICE
No comments
Η Υδρόγειος είναι μία από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται στην ασφάλιση τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων Κλάδος Οχημάτων.
Διαθέτοντας υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία καθώς και ισχυρή αντασφαλιστική κάλυψη σε συνεργασία με υψηλού κύρους αντασφαλιστικούς οίκους, η Υδρόγειος είναι σε θέση να παρέχει πλήρη και εξειδικευμένη κάλυψη των ιδιαίτερων ασφαλιστικών αναγκών αυτής της κατηγορίας οχημάτων, πάντα με τη σφραγίδα της ποιοτικής και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης καθώς και της άμεσης και δίκαιης αποζημίωσης που τη χαρακτηρίζουν.
Διαβάστε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα ασφάλισης τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων όπως παρουσιάζεται στο τελευταίο τέυχος του περιοδικού VOICE (τεύχος 8, Δεκέμβριος 2014).
(Πηγή: Nextdeal.gr)
8 Δεκ 2014
Allianz: Hackers και drones απειλούν την ασφάλεια των αεροσκαφών
8.12.14
Αεροσκάφος, Ασφάλεια πτήσεων, Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών, drones, Hackers, IATA
No comments
Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο και η χρήση των drones αυξάνουν τις πιθανότητες αεροπορικών ατυχημάτων σύμφωνα με έρευνα της Allianz.
Αν και η εξέλιξη της τεχνολογίας στην κατασκευή των αεροσκαφών ενίσχυσε την ασφάλεια και μείωσε τα ατυχήματα στον αέρα, ωστόσο ταυτόχρονα δημιούργησε έδαφος το οποίο μπορούν να εκμεταλλευτούν οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου και κατ’ επέκταση νέους κινδύνους για την ασφαλιστική βιομηχανία.
«Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο μπορούν να αντικαταστήσουν το φυσικό αεροπειρατή και να γίνει το «όπλο» σε επιθέσεις εναντίον της βιομηχανίας αερομεταφορών» αναφέρει η γερμανική Allianz.
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναγνωρίζοντας το πρόβλημα προσπαθεί να βελτιώσει τις συνθήκες ασφαλείας και να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες στην αξιολόγηση και το μετριασμό των κινδύνων στα συστήματα πληροφορικής τους.
«Η αερομεταφορές βασίζονται στα συστήματα πληροφορικής καθώς και σε επίγειες και πτητικές λειτουργίες και τη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας. Σίγουρα αποτελούν στόχο», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ Tony Tyler σε μια διάσκεψη τον Οκτώβριο.
Νέοι κίνδυνοι από τα drones
Μια άλλη πιθανή απειλή προέρχεται από τα drones, η χρήση των οποίων εκτείνεται από αεροψεκασμούς, μεταφορά δεμάτων, επιθεώρηση περιοχών όπου έχουν συμβεί φυσικές ή ανθρωπογενείς καταστροφές, στη συγκέντρωση ειδήσεων και αθλητικές εκδηλώσεις μέχρι και την προσωπική χρήση.
«Οι δυνητικοί κίνδυνοι είναι προφανείς» αναφέρει στην έρευνα της η Allianz καθώς «είναι πιθανό η χρήση τους να οδηγήσει σε συγκρούσεις στον αέρα ή στην πρόκληση ζημίας σε τρίτους».
Όπως εκτιμά η ΙΑΤΑ ο αριθμός των επιβατών που χρησιμοποιούν αερομεταφορές σήμερα ανέρχεται περίπου στα 3,3 δις και το 2050 θα φτάσει τα 16 δις.
Η ενίσχυση των κανόνων ασφαλείας είχε ασκήσει πιέσεις στα ασφάλιστρα στον κλάδο, δημιουργώντας καθοδική τάση μέχρι και το 2013, καθώς στο τρέχον έτος οι ζημίες από αεροπορικά δυστυχήματα έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ. Θυμίζουμε ότι τα οι αποζημιώσεις – συμπεριλαμβανομένων και των αξιώσεων για τα δύο Μαλαισιανά αεροσκάφη- αναμένεται ότι θα φτάσουν τα 800.000.000 δολ.
Όπως αναφέρει στην έρευνα της η Allianz η ασφαλιζόμενη αξία στους στόλους των αεροπορικών εταιρειών αναμένεται ότι θα ξεπεράσει το 1 τρις δολ. μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια από 900 δις που είναι σήμερα.
Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα εμπλεκόμενα μέρη ανησυχούν και για την συνεχόμενη αυτοματοποίηση των συστημάτων, ειδικά μετά την συντριβή της πτήσης της Air France 447 2009, που οι πιλότοι ενός Α330 τζετ με κατεύθυνση από τη Βραζιλία προς τη Γαλλία, έχασαν τον έλεγχο του αεροσκάφους. Η Allianz αναφέρει ότι όταν τα συστήματα αποτυγχάνουν, αυτό σημαίνει ότι και οι πιλότοι χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση. Μια γερμανική ομάδα πιλότων και κάνει έκκληση για περισσότερη εκπαίδευση και τους ελέγχους σε «εγχειρίδιο» που φέρουν να εξασφαλίσει πιλότοι έχουν τακτική πρακτική θα πρέπει να αποτύχει υπολογιστές.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)