>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Μαΐ 2015

6 "απίστευτα κι όμως αληθινά" των ασφαλειών



Πάνω από 30.000 άτομα φέρονται να έχουν αγοράσει Ασφάλεια Απαγωγής από Εξωγήινους.

Συχνά ακούμε ιστορίες που μοιάζουν – ή είναι – απίστευτες, ωστόσο ο κόσμος των ασφαλειών προσφέρει μία ευρεία γκάμα πραγματικών περιστατικών και στοιχείων που άλλες φορές αποτελούν απίθανες συμπτώσεις, άλλες υπερτονίζουν την ανθρώπινη ματαιοδοξία και άλλες εντυπωσιάζουν με την… τρέλα τους.
Ακολουθούν ορισμένες από τις πιο τρελές ιστορίες που σχετίζονται με τις ασφάλειες:
#1. Κι αν σε κλέψει εξωγήινος;
alien2«Αποκλείεται!» Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση ενός φυσιολογικού ανθρώπου στο άκουσμα της είδησης ότι υπάρχουν ασφάλειες που προσφέρουν κάλυψη για την περίπτωση απαγωγής από εξωγήινους. Κι όμως, δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου αναφέρουν ότι πάνω από 30.000 άτομα έχουν αγοράσει Ασφάλεια Απαγωγής από Εξωγήινους.
Και η τρέλα δεν σταματά εκεί, αφού ορισμένες ασφαλιστικές φέρονται να ασφαλίζουν για περιπτώσεις εγκυμοσύνης που προκαλείται από εξωγήινους, συνεπειών από εξωγήινα πειράματα ή θανάτου. Η πρώτη εταιρεία που προσέφερε ασφάλεια για απαγωγή από εξωγήινους ήταν η St. Lawrence Agency στη Φλόριντα. Η εταιρεία πληρώνει στον δικαιούχο 1 δολάριο ετησίως μέχρι το θάνατό του ή για 1 εκατ. χρόνια – ότι συμβεί πρώτο!!!
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τα μέλη της θρησκευτικής ομάδας Heaven’s Gate είχαν αγοράσει ασφάλεια για απαγωγή από εξωγήινους πριν προχωρήσουν σε ομαδική αυτοκτονία το Μάρτιο του 1997.
Το λονδρέζικο μεσιτικό γραφείο Goodfellow Rebecca Ingrams Pearson, φέρεται να προσφέρει πρόγραμμα που με ετήσιο ασφάλιστρο 155 δολαρίων πληρώνει 160.000 δολάρια σε όποιον αποδείξει ότι έπεσε θύμα απαγωγής από εξωγήινο. Βέβαια, το συγκεκριμένο γραφείο εμπλέκεται και σε άλλα τρελά ασφαλιστήρια, όπως αυτό που ασφαλίζει για «παρθενογένεση από το χέρι του Θεού».
#2. Ασφαλιστείτε μήπως χάσετε κάποιο στοίχημα
betΣτην Ιαπωνία, οι λάτρεις του γκολφ ασφαλίζονται για να γλιτώσουν το κόστος μίας παλιάς παράδοσης. Πληρώνουν ετήσια ασφάλιστρα της τάξης των 65 δολαρίων, σε ένα πρόγραμμα που τους προσφέρει κάλυψη έως και 3.000 δολαρίων. Για ποιο λόγο; Μα… φυσικά για το ενδεχόμενο να πετύχουν την τρύπα με την πρώτη προσπάθεια. Γιατί σε αυτή την περίπτωση η παράδοση επιτάσσει ο «τυχερός» να κεράσει όλους τους φίλους του και να τους πάρει δώρα.
#3. Αυτόγραφα αντί για ασφαλιστήρια
ApolloΟι αστροναύτες που συμμετείχαν στη διαστημική αποστολή του Apollo 11 δεν είχαν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν κάποιο ασφαλιστήριο ζωής πριν την εκτόξευση, έτσι σκέφτηκαν κάτι μάλλον καινοτόμο. Έφτιαξαν τα δικά τους ασφαλιστήρια ζωής, δίνοντας τα αυτόγραφά τους στους συγγενείς τους, με σκοπό να τα πωλούσαν στην περίπτωση που δεν θα επέστρεφαν στη Γη.
#4.Το πιο… άτακτο αυτοκίνητο
subaruΤο Subaru WRX είναι το αυτοκίνητο που δέχεται τις περισσότερες κλήσεις στην Αμερική. Μελέτη έδειξε ότι ένας στους τρεις οδηγούς (33,6%) που κατέχουν το συγκεκριμένο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας έχουν πάρει κλήση τον τελευταίο χρόνο.
Στη δεύτερη θέση των πιο… άτακτων οδηγών των αμερικανικών αυτοκινητόδρομων είναι οι κάτοχοι Pontiac GTO, με ποσοστό 32,6%. Και καλά μέχρι εδώ. Το περίεργο είναι ότι στην έβδομη θέση βρίσκεται το Mercury Topaz, ένα αμερικανικό μοντέλο που τελευταία φορά κατασκευάστηκε προϊόν 20 χρόνια.
5#. Η… πολύτιμη γλώσσα
harrisonΟ John Harrison δεν κάνει μία συνηθισμένη δουλειά. Για να… δικαιολογήσει το μισθό του, βγάζει από την τσέπη του σακακιού του ένα χρυσό κουτάλι και το βουτάει σε ένα δοχείο με παγωτό βανίλια. Στη συνέχεια φέρνει το κουτάλι στο στόμα του, το γυρίζει ανάποδα έτσι ώστε να πάει το παγωτό πάνω στη γλώσσα του και να… πιάσουν δουλειά οι 10.000 γευστικοί θύλακες που θα κρίνουν αν η συγκεκριμένη παρτίδα παγωτού είναι ισορροπημένη και ανταποκρίνεται στα πρότυπα παραγωγής.
Λιώνει το παγωτό στο στόμα του και στη συνέχεια κατευθύνει το… μείγμα γεύσεων και αρωμάτων προς το οσφρητικό του νεύρο. Αφήνει πέντε δευτερόλεπτα να περάσουν και τότε αξιολογεί το προϊόν.
Ο Harrison είναι ο επίσημος δοκιμαστής της μεγαλύτερης εταιρείας παγωτών στις ΗΠΑ, της Dreyer’s Grand Ice Cream, θυγατρικής της Nestle (Häagen-Dazs). Μέχρι σήμερα έχει δοκιμάσει και εγκρίνει πάνω από 200 εκατ. γαλόνια παγωτού.  Είναι τέτοιο το ταλέντο του στη συγκεκριμένη εργασία που έχει ασφαλίσει τη γλώσσα του για 1 εκατ. δολάρια.
Halloween6#. Ο άνθρωπος που «σκότωσε» το Halloween
Στις 31 Οκτωβρίου του 1974, την ημέρα του Halloween, ένα αγόρι έχασε τη ζωή του εξαιτίας ενός δηλητηριασμένου με κυάνιο γλυκού που του προσέφεραν. Θύτης ήταν ο ίδιος του ο πατέρας ο οποίος σκότωσε το παιδί του για να λάβει το ποσό των 40.000 δολαρίων από την ασφαλιστική.
Ο Ronald O’ Bryan έγινε γνωστός με το παρατσούκλι «Candy Man» που του κόλλησαν οι συγκρατούμενοι του στη φυλακή. Το όνομα του μικρού Timothy O’ Bryan μπορεί να έχει ξεχαστεί με τα χρόνια, όμως έμεινε στην ιστορία ως ο «άνθρωπος που ‘σκότωσε’ το Halloween», καθώς από τότε το έθιμο του «trick or treat»(παιδιά μεταμφιέζονται σε κάτι τρομακτικό και γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι μαζεύονται γλυκά) δεν ήταν ποτέ το ίδιο για τους Αμερικανούς. Αποτέλεσε, μάλιστα, την αιτία για να επιβληθούν έλεγχοι στα πάρτυ του Halloween.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Το Μέλλον της Συνταξιοδότησης...

Η κληρονομιά με την παραδοσιακή έννοιά της ενδέχεται να εκλείψει, σύμφωνα με έρευνα της HSBC, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 16.000 άτομα από 15 χώρες. Στη θέση της, πολλοί συνταξιούχοι «μοιράζουν» τις αποταμιεύσεις τους κατά τη διάρκεια της ζωής τους με τη μορφή «κληρονομιάς εν ζωή»
Σύμφωνα με την έρευνα, ενώ τα τρία τέταρτα (74%) των ερωτώμενων παραγωγικής ηλικίας αναμένουν να αφήσουν περιουσία στα παιδιά τους, μόνο το 29% νιώθουν σίγουροι ότι θα μπορέσουν, τελικά, να τα καταφέρουν. Επιπλέον, μόνο το 32% των ατόμων παραγωγικής ηλικίας έχουν λάβει οι ίδιοι κληρονομιά. Το ποσοστό είναι ελάχιστα υψηλότερο στις ηλικίες 45-65, γεγονός που φανερώνει την απόκλιση που υπάρχει μεταξύ προσδοκιών και πραγματικότητας.
Η έρευνα της HSBC με τίτλο “The Future of Retirement, Choices for later life” αποκαλύπτει την ανάδειξη μιας νέου είδους κληρονομιάς, της «κληρονομιάς εν ζωή». Πιο συγκεκριμένα, τρεις στους πέντε συνταξιούχους παρέχουν τακτικά οικονομική υποστήριξη στην οικογένεια και τους φίλους τους. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα, η περιουσία περνάει στις επόμενες γενιές, με το 22% των συνταξιούχων να δίνουν χρήματα στα ενήλικα παιδιά τους και το 12% στα εγγόνια τους.
Η «κληρονομιά εν ζωή» εγείρει προβληματισμούς για περισσότερους από δύο στους πέντε (41%) συνταξιούχους, οι οποίοι ανησυχούν για το εάν θα είναι σε θέση να στηρίξουν οικονομικά την οικογένεια και τους φίλους τους. Παρόμοια, το 40% των συνταξιούχων ανησυχούν εάν θα είναι οι ίδιοι οικονομικά εξαρτημένοι από συγγενείς ή φίλους. Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, το 73% των συνταξιούχων δεν έχουν καταφέρει να πραγματοποιήσουν ούτε ένα από τα όνειρα που είχαν από τότε που συνταξιοδοτήθηκαν, γεγονός που ενδέχεται να είναι αποτέλεσμα της τακτικής οικονομικής στήριξης συγγενών και φίλων.
Παρ' όλα αυτά, πολλοί συνταξιούχοι βασίζονται σε κληρονομιά που έχουν λάβει οι ίδιοι για να χρηματοδοτήσουν τη διαβίωσή τους, όταν θα βρίσκονται σε προχωρημένη ηλικία. Πιο συγκεκριμένα, το 43% όσων έχουν λάβει ή αναμένουν να λάβουν κληρονομιά πιστεύουν ότι με αυτήν θα χρηματοδοτήσουν μερικώς ή πλήρως τη συνταξιοδότησή τους. Η ίδια τάση διαφαίνεται και μεταξύ των ερωτώμενων παραγωγικής ηλικίας, με τα δύο τρίτα (66%) αυτών να περιμένουν να κληρονομήσουν περιουσία, την οποία θα χρησιμοποιήσουν όταν θα βρίσκονται σε προχωρημένη ηλικία.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ο κ. Στέλιος Πιρπινιάς Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής και Marketing της HSBC Ελλάδος, δήλωσε: «Όπως αναδεικνύει η έρευνα, η ανάγκη παροχής τακτικής οικονομικής ενίσχυσης προς την οικογένεια καθιστά πιο σύνθετο το ήδη περίπλοκο ζήτημα της αποταμίευσης για την περίοδο της συνταξιοδότησης. Συνεπώς, η προετοιμασία για την περίοδο της συνταξιοδότησης αποτελεί μια πρόκληση την οποία, όμως, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε εγκαίρως με σωστό προγραμματισμό. Σε αυτό το πλαίσιο, η HSBC έχοντας πρόσβαση σε σύγχρονα ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά προϊόντα, παρέχει εξατομικευμένες λύσεις που αποσκοπούν στην αύξηση του εισοδήματος των πελατών σήμερα αλλά και που μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των μελλοντικών συνταξιοδοτικών τους αναγκών. Εξάλλου, κύριος άξονας κάθε συζήτησης με τους πελάτες μας είναι η ευημερία της σημαντικότερης οικονομίας του κόσμου, που στην HSBC θεωρούμε ότι είναι η “Προσωπική Οικονομία” των ιδίων αλλά και της οικογένειάς τους.»
(Πηγή: Nextdeal.gr)

ΙΑΣΩ General: Δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για τον καρκίνο του δέρματος

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος και την Ελληνική Εβδομάδα κατά του Καρκίνου του Δέρματος, το ΙΑΣΩ General προσφέρει δωρεάν εξετάσεις πρώιμης διάγνωσης του καρκίνου του δέρματος για όλη την εβδομάδα.
Οι εξειδικευμένοι Πλαστικοί Χειρουργοί και Δερματολόγοι θα διενεργούν δωρεάν κλινικές εξετάσεις για πιθανό μελάνωμα ή άλλη μορφή καρκίνου του δέρματος στο ειδικό Ιατρείο Μελαγχρωματικών Αλλοιώσεων και Μελανώματος του ΙΑΣΩ General.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνούν για το ραντεβού τους από την Τρίτη 5 Μαΐου έως και την Παρασκευή 8 Μαΐου (08.00 - 16.00) στο τηλ. 210 650 2015. Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό ραντεβού.
Στόχος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του δέρματος λόγω της μεγάλης αύξησης της συχνότητας της εμφάνισής του.

4 Μαΐ 2015

ERGO: Νέο Τιμολόγιο Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Σκαφών Αναψυχής

Η ERGO, πιστή στην εταιρική της φιλοσοφία για συνεχή βελτίωση των προϊόντων της, αναπροσαρμόζει το τιμολόγιο ασφάλισης αστικής ευθύνης σκαφών αναψυχής, η οποία είναι υποχρεωτική από τον νόμο, επιφέροντας κατά περίπτωση σημαντικές μειώσεις τιμών, που σε αρκετές περιπτώσεις φθάνουν ή και ξεπερνούν το 30%, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σκάφους και τη διάρκεια της ασφάλισης.
Όπως διευκρινίζει η εταιρία σε εγκύκλιο που απέστειλε στους συνεργάτες της, οι νέες τιμές ασφαλίστρων αστικής ευθύνης σκαφών αναψυχής θα ισχύουν από την 1η Μαΐου 2015 και αφορούν όλα τα ασφαλιστήρια, νέα και ανανεώσεις, “ERGO Σκάφος Basic” (αστική ευθύνη έναντι τρίτων) και “ERGO Σκάφος Ideal” (αστική ευθύνη έναντι τρίτων, ατύχημα ιδιοκτήτη σκάφους και κάλυψη φωτιάς του σκάφους).
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Έρχεται το βιβλιάριο υγείας σε κάθε ανασφάλιστο

Τέλος στο φαινόμενο των ανασφάλιστων το οποίο μαζικοποιήθηκε κατά τα τελευταία τρία χρόνια, επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση με Κοινή Υπουργική Απόφαση την οποία έχει ήδη ετοιμάσει.

Συγκεκριμένα, οργανώνεται με βάση πρόνοια του Υπουργείου Εργασίας, σύστημα χορήγησης Βιβλιαρίων Υγείας Ανασφάλιστων (ΒΥΑ) σε όλους τους δικαιούχους και μάλιστα, χωρίς εισοδηματικό κριτήριο. Η εν λόγω Κοινή Υπουργική Απόφαση έχει τεθεί ήδη σε δημόσια διαβούλευση και προβλέπει ότι όλοι οι δικαιούχοι θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ανθρωπιστική κρίση της χώρας.
Οι κάτοχοι των Βιβλιαρίων Υγείας Ανασφαλίστων θα έχουν πλήρη πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, στη φαρμακευτική κάλυψη και στις εργαστηριακές εξετάσεις.
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών τα οποία θα χορηγούν στους δικαιούχους το Βιβλιάριο Υγείας Ανασφάλιστου.
Το κόστος το οποίο θα φέρει η αυξημένη ζήτηση θα αντιμετωπιστεί από τον ευρύτερο σχεδιασμό για την ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.
Σύμφωνα πάντως με την εισηγητική έκθεση του κρατικού προϋπολογισμού του 2015, οι δαπάνες του ΕΟΠΥΥ εκτιμώνται φέτος στα 4,9 δις. ευρώ και του Εθνικού Συστήματος Υγείας στα 2,2 δις. ευρώ.
Η κρατική χρηματοδότηση στον ΕΟΠΥΥ ανέρχεται στα 526 εκατ. ευρώ ενώ από τις ασφαλιστικές εισφορές αναμένεται να εισπραχθούν 3,7 δις. ευρώ.
Το ΕΣΥ χρηματοδοτείται με 1 δις. ευρώ από το κράτος και με 900 εκατ. ευρώ από τους ασφαλιστικούς φορείς

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

3 Μαΐ 2015

Ασφαλίστρια μετατρέπει σε άρωμα τη μυρωδιά των αγαπημένων σας!

Απίστευτο κι όμως αληθινό... Μια Γαλλίδα ασφαλίστρια φιλοδοξεί να αιχμαλωτίσει τη μυρωδιά των αγαπημένων σας σε μπουκάλι, ώστε να την έχετε για… παρηγοριά όταν φύγουν από τη ζωή!
Η 52χρονη Katia Apalategui συνεργάζεται με ερευνητές του Πανεπιστημίου της Χάβρης για να βρουν την κατάλληλη τεχνική, σύμφωνα με δηλώσεις της στον «Guardian». Οι ειδικοί θα παίρνουν ρούχα του εκλιπόντος προσώπου και μέσω μιας απροσδιόριστης διαδικασίας θα συλλέγουν περίπου 100 μόρια. Από αυτά θα προκύπτει και το (σαφώς) ιδιαίτερο άρωμα.
Θα μπορούσαν πάντως, σκέφτεται η ασφαλίστρια, να δημιουργηθούν και αρώματα με λιγότερο μακάβριο σκοπό, όπως μιας μητέρας για να ηρεμεί το παιδί της όταν την αποχωρίζεται.
Το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο και θα κοστίζει περίπου 600 δολάρια.
Επιστημονικές έρευνες, πάντως, έχουν δείξει ότι οι μυρωδιές ξυπνούν ισχυρότερες και πιο έντονες συναισθηματικά μνήμες απ’ ό,τι οι λέξεις.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Ρισκάρουμε τη ζωή μας μη φορώντας πίσω ζώνες ασφαλείας

Για τη μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων αυτοκινήτων, η χρήση ζώνης ασφαλείας στο εμπρός κάθισμα έχει γίνει συνήθεια. Είναι αποτέλεσμα της συνεχώς αυστηρότερης νομοθεσίας που εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη και της αυξημένη επίγνωσης του κοινού σχετικά με τα πλεονεκτήματα ασφάλειας. 

Ομως, μία νέα έρευνα με χορηγό τη Ford, αποκαλύπτει ότι δεν ισχύει το ίδιο για πολλούς επιβάτες που ταξιδεύουν στα πίσω καθίσματα. Η έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 7.100 ενήλικες από όλη την Ευρώπη, αποκάλυψε ότι πάνω από ένας στους τρεις Ευρωπαίους δεν φορά ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα παρά την Ισχύουσα Ευρωπαϊκή νομοθεσία εδώ και αρκετά χρόνια.

Επιπλέον, σχεδόν ο ένας στους τέσσερις οδηγούς δεν επιμένει οι πίσω επιβάτες να φορούν τις ζώνες τους. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών εκτιμά ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση μόνο το 2012, 8.600 θάνατοι με αυτοκίνητο αποφεύχθηκαν χάρη στη χρήση ζώνης ασφαλείας. Το συμβούλιο αναφέρει επίσης ότι το 2013, από τα 1.900 θύματα τροχαίων ατυχημάτων στους Ευρωπαϊκούς Αυτοκινητόδρομους, το 60% δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.*

Η έρευνα έδειξε ότι άτομα άνω των 40 ετών κατά κανόνα δεν φορούν ζώνη ασφαλείας στα πίσω καθίσματα (46%). Από τα άτομα ηλικίας 24 ετών και κάτω – που μεγάλωσαν σε μία εποχή όπου οι γονείς τους ήταν πιο συνειδητοποιημένοι στη χρήση πίσω ζωνών ασφαλείας και παιδικών καθισμάτων – μόνο το 21% δήλωσε ότι δεν φορά ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα. Οδηγοί άνωτων 40 επίσης συνήθως δεν υποχρεώνουν τους πίσω επιβάτες να φορούν ζώνη ασφαλείας.

«Η εκμάθηση της οδήγησης δεν είναι κάτι που σταματά παίρνοντας το δίπλωμα του οδηγού,» είπε σχετικά ο Jim Graham, διευθυντής του προγράμματος Ford Driving Skills for Life, που έχει εκπαιδεύσει πάνω από μισό εκατομμύριο νεαρούς οδηγούς σε όλο τον κόσμο από τότε που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ, πριν από 12 χρόνια. «Η χρήση ζώνης ασφαλείας είναι πολλές φορές ζήτημα ζωής και θανάτου, είτε κάθεσαι μπροστά είτε πίσω και ανεξαρτήτως ηλικίας.»


Η έρευνα που έγινε σε: Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρουμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο
, έδειξε επίσης ότι οι Ρουμάνοι έχουν το υψηλότερο ποσοστό μη συμμόρφωσης στους κανόνες χρήσης των πίσω ζωνών ασφαλείας (84%), με τους Ιταλούς να ακολουθούν (56%), και τους Ισπανούς να βρίσκονται στην τρίτη θέση(39%). Οι Ρουμάνοι οδηγοί ήταν επίσης εκείνοι που δεν επέμεναν οι πίσω επιβάτες να φορούν ζώνες ασφαλείας (μόλις το 39% το τηρεί), και ακολουθούν οι Ιταλοί (53%) και οι Βέλγοι (85%).


Η αστυνομία σε όλη την Ευρώπη έχει στο στόχαστρο τους παραβάτες. Το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υπηρεσιών Τροχαίας (TISPOL) οργάνωσε μία επιχείρηση καταστολής της παραβατικότητας διάρκειας μιας εβδομάδας στις αρχές του μήνα. Παρόμοια πανευρωπαϊκή επιχείρηση τον περασμένο Σεπτέμβριο απέδωσε πρόστιμα σε 95.000 οδηγούς και επιβάτες.

Ο πρόεδρος του TIPSOL, Aidan Reid δήλωσε: «Η άρνηση ενός επιβάτη να φορέσει ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα, θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του ίδιου και όσων κάθονται μπροστά. Προτρέπουμε σθεναρά τους οδηγούς να λειτουργούν υπεύθυνα για τη δική τους ασφάλεια και των επιβατών τους, φροντίζοντας όλοι να φοράνε ζώνες ασφαλείας σε κάθε ταξίδι.»

Ο Διεθνής οργανισμός οδικής ασφάλειας IRTAD **συγκρίνει παγκόσμια δεδομένα σχετικά με τη χρήση των πίσω ζωνών. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι Γερμανοί (97%) έχουν το υψηλότερο ποσοστό χρήσης πίσω ζωνών ασφαλείας, ενώ ανάμεσα στους λαούς που τις χρησιμοποιούν λιγότερο είναι οι Έλληνες (23%), οι Ιταλοί (10%), και οι Σέρβοι (3%). 

Η Ford στις ΗΠΑ λανσάρισε σε αυτοκίνητο παραγωγής το πρώτο σύστημα φουσκωτών πίσω ζωνών ασφαλείας InflatableRearSeatbelt που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αερόσακου και μιας ζώνης ασφαλείας. Έρευνα της Ford δείχνει ότι πάνω από το 90% παραδέχτηκε ότι η InflatableRearSeatbelt είναι παρόμοια ή ακόμα πιο άνετη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη– λόγω επένδυσης και πιο μαλακού υλικού.
Οι πίσω ζάνες ασφαλείας του νέου Mondeo με ενσωματωμένους αερόσακους
Το σύστημα Inflatable Rear Seatbelt που τώρα διατίθεται με το νέο Ford Mondeo αναβαθμίζει την προστασία των πίσω επιβατών. Κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, η φουσκωτή ζώνη βοηθά στην κατανομή των δυνάμεων κρούσης καλύτερα στο σώμα του επιβάτη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη – μέχρι πέντε φορές περισσότερο.

Η τεχνολογία υπενθύμισης πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας της Ford εκδίδει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις εάν οι επιβάτες δεν έχουν δέσει τις ζώνες τους. Η εταιρία υπογραμμίζει επίσης τους κινδύνους που διατρέχουν όσοι δεν φοράνε ζώνη ασφαλείας στο πλαίσιο του προγράμματος DSFL, που έχει προσφέρει πρακτική εκπαίδευση σε πάνω από 6.100 οδηγούς ηλικίας 18 – 24 ετών στις χώρες όπου έγινε η έρευνα και πρόσφατα ξεκίνησε και στη Ρωσία.

«Η σημασία της χρήσης της ζώνης ασφαλείας τονίζεται μέχρις ενός σημείου,» δήλωσε ο Graham. «Τεχνολογίες που πιθανόν σώζουν ζωές όπως οι φουσκωτές ζώνες ασφαλείας Inflatable Rear Seat belt είναι αποτελεσματικές μόνον όταν χρησιμοποιούνται.»

(Πηγή: Driveandtravel.gr)

30 Απρ 2015

Θεραπεία… μετά μουσικής: Ποιος είναι ο ρόλος της μουσικής στις ασθένειες

Μπορεί να θεραπεύσει η μουσική; Οι επιστήμονες προσπαθούν να απαντήσουν ερευνώντας τις πιθανές θεραπευτικές ιδιότητες της μουσικής σε ποικιλία ασθενών, από πρόωρα βρέφη μέχρι καταθλιπτικούς.
Ο ήχος των μηχανών οξυγόνου, οι κουβέντες των γιατρών και των νοσοκόμων… αυτοί είναι οι πρώτοι ήχοι που ακούει τις πρώτες του ημέρες ένα μωρό που γεννήθηκε πρόωρα και βρίσκεται στη θερμοκοιτίδα. Και όμως, μια νέα μελέτη προτείνει ότι κάποιοι ήχοι, όπως νανουρίσματα, μπορούν να κάνουν καλό στα νεογέννητα αλλά και στους γονείς τους, μέχρι και να βελτιώσουν τα μοτίβα ύπνου και διατροφής των μωρών, μειώνοντας δραματικά το άγχος των γονιών.
Οι ερευνητές παρακολούθησαν 272 πρόωρα βρέφη, γεννημένα στις 32 εβδομάδες και έπειτα, και την επίδραση που είχαν πάνω τους τρία είδη μουσικής: ένα νανούρισμα με την φωνή των γονιών τους, ο “δίσκος του ωκεανού”, ένα πρωτότυπο μουσικό όργανο που μιμείται τους ήχους που ακούγονται στην μήτρα, και ένα “gato box”, ένα όργανο σαν τύμπανο, που ο ήχος του αναπαριστά τον κτύπο της καρδιάς. Τα δύο τελευταία μουσικά όργανα παίζονταν ζωντανά από ειδικευμένους μουσικολόγους-θεραπευτές, που συγχρόνιζαν την μουσική με την ανάσα των βρεφών.
Και τα τρία κατάφερναν να ρίξουν τους παλμούς του μωρού, αλλά το νανούρισμα ήταν το πιο αποτελεσματικό. Ταυτόχρονα, με το νανούρισμα τα βρέφη έμεναν ήσυχα αλλά είχαν επαφή με το περιβάλλον, ο ρυθμός του θηλασμού τους βελτιώθηκε με το “gato box”, ενώ ο “δίσκος του ωκεανού” βελτίωνε τον ύπνο. Οι ειδικοί δηλώνουν πως η μουσική – ειδικά η ζωντανή – έχει κάτι το ιδιαίτερο, που ενεργοποιεί το σώμα. Όλο και περισσότεροι θεραπευτές έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τη μουσική για να βοηθήσουν ασθενείς που υποφέρουν από σωματικό πόνο, κατάθλιψη, ακόμα και νόσο Αλτσχάιμερ.
Ενώ η μουσική αναγνωρίζεται εδώ και πολύ καιρό σαν θεμιτό μέσο για να εξωτερικευτούν συναισθήματα στην ψυχοθεραπεία, η χρήση της όσον αφορά ασθένειες του σώματος είναι σχετικά καινούριο πεδίο. Μια μετα-ανάλυση από 400 επιμέρους μελέτες αποκάλυψε πως η μουσική ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και ελαττώνει το στρες. Η μουσική, παράλληλα, αποδείχθηκε πως ήταν περισσότερο αποτελεσματική από τα συνταγογραφημένα φάρμακα στο να μειώνει το άγχος πριν από κάποια εγχείρηση. Περισσότερες μελέτες αποκάλυψαν πως όταν ακούμε ή παίζουμε μουσική, το σώμα μας παράγει περισσότερη ανοσοσφαιρίνη Α και κύτταρα-δολοφόνους – τα κύτταρα δηλαδή που επιτίθενται σε ιούς και βοηθούν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Παράλληλα, η μουσική μειώνει τα επίπεδα της “ορμόνης του στρες”, της κορτιζόλης. Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που η μουσική σχετίζεται με την χαλάρωση.
Μια πρόσφατη έρευνα βρήκε πως η μουσική μπορεί να ηρεμήσει τα πνεύματα στους θαλάμους αναμονής παιδιατρικών κλινικών. Στο δοκιμαστικό στάδιο, που συμμετείχαν 42 παιδιά, ηλικίας 3 έως και 11, αναφέρθηκε σημαντικά λιγότερος πόνος όσο λάμβαναν κάποιο εμβόλιο από τα παιδιά που ταυτόχρονα άκουγαν μουσική, καθώς και οι γιατροί παρατήρησαν πως οι μικροί ασθενείς παρουσίασαν λιγότερες αντιστάσεις στη θέα της βελόνας.
Και όμως, τα αποτελέσματα της μουσικής δεν σταματούν στους παιδιατρικούς θαλάμους. Ασθενείς που βρίσκονταν σε κλινικές αποκατάστασης και συμμετείχαν σε πρόγραμμα μουσικοθεραπείας, ανέφεραν ανακούφιση από τον μόνιμο πόνο. Οι θεραπευτές δούλεψαν στο πλάι των ασθενών, ώστε η θεραπεία να ταιριάζει στον καθένα, και οι ασθενείς συμμετείχαν σε δραστηριότητες τραγουδιού, έπαιζαν μουσικά όργανα, συζητούσαν για στίχους, έγραφαν ακόμα και τραγούδια, εξομαλύνοντας την πορεία τους στην αποδοχή μιας (ενίοτε, θανάσιμης) ασθένειας. Μέσω της ασχολίας τους με την μουσική, έρχονταν σε επαφή με τα υγιή κομμάτια του εαυτού τους, και μπορούσαν επιτέλους να βιώσουν ηρεμία και καθαρότητα.
Ο ήχος κατά βάση είναι δονήσεις. Και μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Τορόντο προσπαθεί να ανακαλύψει αν οι ηχητικές δονήσεις, όπως απορροφώνται από το σώμα, μπορούν να ηρεμήσουν τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον, την ινομυαλγία και την κατάθλιψη. Η ακουστική αυτή θεραπεία περιλαμβάνει έναν ήχο χαμηλής συχνότητας, κάτι σαν μια υπόκωφη βροντή, ο οποίος θα δημιουργεί δονήσεις που θα έρχονται άμεσα σε επαφή με το σώμα. Κατά τη διάρκεια της θεραπείας, ο ασθενής θα κάθεται σε ένα στρώμα ή κρεβάτι, με ενσωματωμένα ηχεία που θα μεταδίδουν τις δονήσεις.
Το 2009, προκαταρκτικές έρευνες έδειξαν ότι η ακουστική θεραπεία είχε όντως ευεργετικά αποτελέσματα σε ασθενείς με Πάρκινσον, όπως καλύτερη ταχύτητα στο βάδισμα, με λιγότερο τρέμουλο. Η ομάδα επίσης ερευνά μία νόσο που λέγεται θαλαμοφλοιώδης αρρυθμία – ένας αποπροσανατολισμός της ρυθμικής δραστηριότητας του εγκεφάλου, που περιλαμβάνει τον θάλαμο και τον εξωτερικό φλοιό, και φαίνεται να σχετίζεται με διάφορες νόσους, όπως η νόσος Πάρκινσον, η ινομυαλγία και ίσως και η νόσος Αλτσχάιμερ. Ο ρυθμός της μουσικής μπορεί να σταθεροποιήσει αυτόν τον αποπροσανατολισμό, συνεπώς οι ήχοι χαμηλής συχνότητας θα μπορούσαν να βοηθήσουν με αυτές τις ασθένειες. Με τη συγκεκριμένη θεραπεία ελπίζουν να αποκαταστήσουν την επικοινωνία ανάμεσα στις περιοχές του εγκεφάλου, ώστε ο ασθενής να μπορεί να έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερο κομμάτι της μνήμης του.
Ήδη έχουν παρατηρηθεί ελπιδοφόρα αποτελέσματα σε μία ασθενή, η οποία είχε μόλις διαγνωστεί με την νόσο Αλτσχάιμερ, και αφού βίωνε παλμούς ύψους 40 hertz για 30 λεπτά, τρεις φορές την εβδομάδα, για έναν μήνα, μπορούσε να θυμηθεί τα ονόματα των εγγονιών της με μεγαλύτερη ευκολία, και ο σύζυγός της ανέφερε πως η κατάστασή της είχε βελτιωθεί.
Ο σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα είδος “συνταγογραφημένης” μουσικοθεραπείας, που να στοχεύει σε συγκεκριμένες νευρολογικές λειτουργίες. Πέρα από το να βλέπουμε τη μουσική σαν ένα πολιτισμικό φαινόμενο, πρέπει να τη βλέπουμε και σαν ένα κίνητρο, για τις γνωστικές και μνημονικές μας ικανότητες.
(Πηγή: Iatronet.gr)

Υποχρεωτικό από το 2018 το σύστημα ειδοποίησης eCall σε περίπτωση τροχαίου

Το πράσινο φως για την υποχρεωτική, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, χρήση του eCall, του συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος, έδωσε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.
Η εγκατάσταση του ειδικού συστήματος που θα ειδοποιεί άμεσα και αυτόματα τις αρμόδιες υπηρεσίες για τροχαία ατυχήματα θα καταστεί υποχρεωτική σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα από τις 31 Μαρτίου του 2018.
Η συσκευή θα ειδοποιεί τις υπηρεσίες διάσωσης αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος, χρησιμοποιώντας τον αριθμό έκτακτης ανάγκης. Τα βασικά στοιχεία που αφορούν στο ατύχημα θα αποστέλλονται στις αρμόδιες υπηρεσίες. Αυτά θα είναι α) ο τύπος του οχήματος, β) το καύσιμο που χρησιμοποιεί, γ) ο χρόνος του ατυχήματος και δ) ο τόπος του συμβάντος.
Η καινοτόμος αυτή τεχνολογία έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της το 2012, όμως η ψήφιση ενός ευρωπαϊκού νόμου καθυστέρησε λόγω των ανησυχιών που εκφράστηκαν αναφορικά με θέματα ιδιωτικής προστασίας και προσωπικών δεδομένων. Τα στοιχεία που θα επικοινωνεί το eCall αποφασίστηκαν μετά από διαβούλευση μεταξύ των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων.
Σύμφωνα με την Κομισιόν, η εγκατάσταση της συσκευής θα αυξάνει την τιμή ενός καινούριου αυτοκινήτου κατά περίπου 100 ευρώ.
Η επικεφαλής της ομάδας διαπραγμάτευσης του ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το συγκεκριμένο ζήτημα, Olga Sehnalova, δήλωσε ότι η Ευρώπη χρειάζεται ένα σύστημα ειδοποίησης ατυχήματος καθώς όταν περνάει τα σύνορα της χώρας του έχει πρόβλημα με τη γλώσσα και συχνά δεν ξέρει που ακριβώς βρίσκεται.
Στόχος της τεχνολογίας αυτής είναι η ταχύτερη ανταπόκριση των υπηρεσιών διάσωσης με απώτερο σκοπό τον περιορισμό των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών, ενώ μελέτες δείχνουν ότι η εφαρμογή του συστήματος θα μπορούσε να μειώσει κατά 50% το χρόνο παροχής βοήθειας, κυρίως σε αγροτικές περιοχές.
Στο ίδιο πλαίσιο, η κ. Sehnalova τόνισε ότι η ιδιωτικότητα θα προστατευτεί, καθώς οι πληροφορίες θα μεταδίδονται μόνο στην περίπτωση σοβαρών ατυχημάτων και όταν ανοίγουν οι αερόσακοι.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Πως τιμολογούν και πως διαμορφώνουν τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου οι ασφαλιστικές εταιρίες

Υπάρχει βομβαρδισμός διαφημίσεων και προτάσεων για φθηνά ασφάλιστρα αυτοκινήτου, φιξ τιμές κλπ όμως πολλοί δεν γνωρίζουν ότι τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, όπως και κάθε ασφάλιση, παραμετροποιούνται με βάση τον κίνδυνο που καλείται να ασφαλίσει μια ασφαλιστική αλλά και το προφίλ αυτού που ασφαλίζει.

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με δύο βασικούς παράγοντες που αξιολογούνται για την ασφάλιση. Ο ένας παράγοντας είναι το αυτοκίνητο και ο δεύτερος ο οδηγός του αυτοκινήτου.


Στον παράγοντα αυτοκίνητο οι ασφαλιστικές προκειμένου να τιμολογήσουν τα ασφάλιστρα χρησιμοποιούν τα στοιχεία που έχουν σχέση με το μοντέλο, την μάρκα, τον κυβισμό, την παλαιότητα, και την περιοχή της κατοικίας που μένει αυτός που το ασφαλίζει.


Έτσι, πχ αν ο κάτοχος μένει σε μεγάλες πόλεις τα ασφάλιστρα αυξάνονται καθώς αυξάνονται και οι κίνδυνοι που αναλαμβάνει η ασφαλιστική ( σε σχέση με την συχνότητα των ατυχημάτων από την μεγαλύτερη κυκλοφορία οχημάτων ) ενώ αντίθετα μειώνονται όταν ο κάτοχος μένει σε μικρότερες επαρχιακές πόλεις ή χωριά.


 
Μάλιστα στην ίδια γεωγραφική περιοχή (πχ Αττική) διαφοροποιούνται τα ασφάλιστρα με βάση την πυκνοκατοίκητη η την αραιοκατοίκηση των δήμων που δηλώνεται ως μόνιμη κατοικία του κατόχου οδηγού.


Στον παράγοντα του οδηγού του αυτοκινήτου η παραμετροποίηση της τιμολόγησης λαμβάνει υπόψη την ηλικία του οδηγού, τα χρόνια που έχει το δίπλωμα οδήγησης κλπ.


Όσο πιο μικρές είναι οι ηλικίες των οδηγών και η απειρία στην οδήγηση (δηλαδή με λίγα χρόνια κατοχής διπλώματος οδήγησης) αυξάνονται τα ασφάλιστρα όσο και σε πολύ μεγάλες ηλικίες. Επίσης αυξάνονται τα ασφάλιστρα και στην περίπτωση που δηλώνεται οδηγός που δεν είναι κάτοχος του αυτοκινήτου ή δηλώνεται και δεύτερος οδηγός.


Όπως επίσης, από ορισμένες εταιρίες, λαμβάνεται υπόψη και το ιστορικό του ασφαλισμένου οδηγού που δεν έχει δηλώσει ατυχήματα ή έχει ιστορικό με συχνά ατυχήματα.


Όλα αυτά πρέπει να τα έχουν υπόψη τους οι οδηγοί που αναζητούν συχνά πολλές τιμολογήσεις ανάμεσα σε εταιρίες και δεν βρίσκουν μεγάλες διαφορές ή προσπαθούν να κάνουν συγκρίσεις με τα ασφάλιστρα που πληρώνει ένας φίλος τους ή γνωστός τους.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)