Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Mε δημόσιες προσκλήσεις τους οι εκκαθαριστές των ασφαλιστικών εταιριών Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value γνωστοποιούν σε πρώην ασφαλισμένους των δύο εταιριών να υποβάλλουν μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου 2015 αιτήσεις για αναγγελία απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής.
Συγκεκριμένα με τις δύο προσκλήσεις καλούνται να κάνουν αναγγελία απαιτήσεων μόνο όσοι μέχρι σήμερα δεν έχουν υποβάλλει αναγγελία απαιτήσεων στον Επόπτη ασφαλιστικής εκκαθάρισης, προσκομίζοντας ταυτόχρονα όλα τα δικαιολογητικά τους στοιχεία. Συνεπώς όσοι έχουν υποβάλλει αναγγελίες απαιτήσεων με τις προηγούμενες προσκλήσεις αναγγελίας απαιτήσεων από τους επόπτες εκκαθάρισης των χαρτοφυλακίων ζωής, δεν χρειάζεται να επαναλάβουν την αναγγελία. Που υποβάλλονται οι αναγγελίες ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4, 10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση :www.aspispronia.gr, φαξ: 210 6180622 COMMERCIAL VALUE Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4,10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση: www.commercialvalue.gr, φαξ: 210 6180622 (Πηγή: Asfalisinet.gr)
Την ώρα που η διαπραγμάτευση βρίσκεται σε οριακό σημείο και ενώ έχουν ακουστεί σχεδόν τα πάντα για την… τύχη των συντάξεων, οι προτάσεις των δύο πλευρών είναι πλέον ξεκάθαρες, και επομένως ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αν η ελληνική κυβέρνηση δεχτεί την πρόταση των πιστωτών για περιορισμό της συνταξιοδοτικής δαπάνης κατά 1% του ΑΕΠ κατ’ έτος, οι μειώσεις συντάξεων θα πρέπει να θεωρούνται σίγουρες.
Σε άρθρο της, η εφημερίδα Καθημερινή φιλοξενεί τις εκτιμήσεις ειδικών της κοινωνικής ασφάλισης, σύμφωνα με τις οποίες, η πρόταση των δανειστών θα μπορούσε να μεταφραστεί σε οριζόντιες μειώσεις όλων των κύριων και επικουρικών συντάξεων κατά 6,5% με 7% ή ακόμη και σε μειώσεις της τάξης του 22% με 23% σε όλες τις συντάξεις άνω των 1.000 ευρώ.
Γιατί η μείωση της δαπάνης μεταφράζεται σε περικοπές 1,8 δισ. ευρώ ετησίως, για τη διετία 2016-2017. Η ελληνική πλευρά δεν έχει ακόμη δεχτεί τις υπερβολικές, όπως τις χαρακτηρίζει, απαιτήσεις των δανειστών, όμως το βέβαιο είναι ότι το συνταξιοδοτικό βρίσκεται από την πρώτη στιγμή πολύ ψηλά στη λίστα με τις μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται για να επέλθει οριστική συμφωνία.
Οι «θεσμοί» ζητούν εκτός από την εφαρμογή της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος για τις επικουρικές και τα εφάπαξ, την αύξηση της εισφοράς για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στο 6%, από 4%, γεγονός που οδηγεί σε μείωση καθαρών αποδοχών 2,7% για 2,5 εκατ. συνταξιούχους.
Παράλληλα, στο τραπέζι βρίσκονται οι παρεμβάσεις στα όρια ηλικίας, ενώ η κατάργηση των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων αποτελεί βασικό αίτημα των δανειστών, ενώ σύμφωνα με ορισμένους κύκλους είναι ίσως το μοναδικό σημείο επαφής των δύο πλευρών αυτή τη στιγμή.
Οι δανειστές ζητούν, επίσης, από τον Ιούλιο του 2015 και μετά όλοι όσοι συνταξιοδοτούνται να λαμβάνουν τη βασική και αναλογική σύνταξη, με τη συμπλήρωση του 67ου έτους ηλικίας.
Οι Έλληνες αύξησαν περίπου κατά 10% τον αριθμό των κατηγοριών στις οποίες πραγματοποίησαν online αγορές ενώ σταθερά στις πρώτες θέσεις με αύξηση των online αγορών είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, οι ασφάλειες, η αγορά εισιτηρίων εκδηλώσεων.
Τα συμπεράσματα προκύπτουν από την ετήσια έρευνα (επαναλαμβάνεται τα τελευταία 5 χρόνια) για τους Έλληνες Online καταναλωτές, που διεξήγαγε την περίοδο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου 2014 το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε δείγμα 1197 online αγοραστών.
Από τα ευρήματα της έρευνας ξεχωρίζουν τα εξής:
-Οι Έλληνες online καταναλωτές, αύξησαν περίπου κατά 10% τον αριθμό των κατηγοριών, από τις οποίες πραγματοποίησαν αγορές το 2014. Η ανάπτυξη είναι εμφανής και από τον αριθμό των online αγορών τους, αφού από μια κάθε μήνα του 2013 αυξήθηκε σε τρεις κάθε δυο μήνες το 2014.
-Καταγράφεται σημαντική αύξηση της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών για το μέσο χρήστη, από 77% το 2013 στο 86% το 2014.
-Το 74% των χρηστών δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν συχνά το διαδίκτυο για έρευνα αγοράς, κάτι που αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί την 5η συχνότερη ενασχόληση, μετά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, την ενημέρωση για τη δουλειά τους, τις ειδήσεις και τα κοινωνικά δίκτυα.
-Στις προτιμήσεις του κοινού που αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου, δημοφιλέστερες κατηγορίες είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες (εισιτήρια, ξενοδοχεία κλπ.), και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και ψηφιακές συσκευές ενώ ακολουθούν είδη ρουχισμού, φαγητό, βιβλία κ.α.
-Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2014 είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, οι ασφάλειες, η αγορά εισιτηρίων εκδηλώσεων αλλά και τα είδη σουπερμάρκετ.
-Ο πρώτος λόγος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών είναι η εύρεση καλύτερης τιμής αλλά και η δυνατότητα σύγκρισης προϊόντων.
-Βασικό κριτήριο για να εμπιστευθεί κανείς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η παροχή από το ηλεκτρονικό κατάστημα ασφαλών μεθόδων πληρωμής.
-Οι κύριες επιφυλάξεις που καταγράφονται είναι σε ορισμένες περιπτώσεις το αυξημένο κόστος αποστολής, οι καθυστερήσεις στην παράδοση και ο φόβος ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος δε θα υπάρχει νομική προστασία.
-Το 50% επιλέγει να πληρώσει με την παράδοση (αντικαταβολή).
-Τα 2/3 των Ελλήνων χρηστών επιλέγουν ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα από του εξωτερικού.
-Η επίδραση των social media στην αγοραστική συμπεριφορά δεν είναι ακόμα εμφανής στους Έλληνες online αγοραστές
-Οι προβλέψεις για το 2015 είναι θετικές αφού αναμένεται 6 στους 10 Online καταναλωτές να αυξήσουν την αξία των online αγορών τους και μόνο 1 στους 10 να μειώσουν.
Η ΑΧΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να αξιοποιήσει τα νέα ψηφιακά δεδομένα, υιοθετεί μία σειρά ενεργειών, με επίκεντρο πάντα τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της.
Από σήμερα η Εταιρεία επιβραβεύει τους πελάτες που επιλέγουν να γίνουν ψηφιακοί, μέσω της εγγραφής τους στην πλατφόρμα My AXA, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα iPhone 6 μετά από κλήρωση. Κάθε μήνα ένας τυχερός που θα κάνει την εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα Μy AXA από τον υπολογιστή, το laptop, το tablet ή/και το κινητό του θα κερδίζει μετά από κλήρωση ένα iPhone 6. Το Μy AXA είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΧΑ μέσω της οποίας οι πελάτες αυτοκινήτου έχουν γρήγορη, ευέλικτη και προστατευμένη πρόσβαση στα αρχεία του συμβολαίου τους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή να ακολουθήσουν μία απλή και γρήγορη διαδικασία με χρήση του email τους:
Μπαίνουν στη σελίδα της ΑΧΑ, www.axa.gr και επιλέγουν «Δημιουργία λογαριασμού»
Συμπληρώνουν τα στοιχεία τους
Λαμβάνουν ενημέρωση στο email τους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους
Η ΑΧΑ παράλληλα ενημερώνει τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της Εταιρείας www.axa.gr και να παρακολουθήσουν το video που περιγράφει τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής υπηρεσίας My AXA, καθώς και τα απαραίτητα βήματα για την εγγραφή. Δείτε στο παρακάτω video τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής υπηρεσίας My AXA καθώς και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να εγγραφείτε.
Ξεκινάνε άμεσα τα μέτρα σύλληψης των ανασφάλιστων οχημάτων από το Υπουργείο Οικονομικών μετά από πολλές αναβολές. Η απόφαση είναι οριστική και αυτό προκύπτει και από την παρουσία της κας Κατερίνας Σαββαΐδου, Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων στη συνέντευξη τύπου που οργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Η Συνέντευξη Τύπου γίνεται με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών για το πρόβλημα της κυκλοφορίας των ανασφαλίστων οχημάτων, τη διαδικασία εντοπισμού τους και τις σχετικές πρωτοβουλίες της Πολιτείας και της ασφαλιστικής αγοράς διοργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Η Συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015 και ώρα 1.00 μ.μ. στα γραφεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (διευθ. Ξενοφώντος 10, Σύνταγμα – 3ος όροφος).
Όπως προαναφέρθηκε, στη συνέντευξη θα παραστεί και η κα. Σαββαϊδου, η οποία με την παρουσία της θα δώσει το στίγμα των πρώτων κινήσεων του Υπουργείου Οικονομικών για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οδηγών.
Επισημαίνεται ότι στο θέμα έχει αναφερθεί η εφημερίδα Nextdeal στο τεύχος 339 της 27ης Μαΐου με τίτλο «Αρχίζει το σαφάρι για τα ανασφάλιστα».
Διαβάστε παρακάτω τι έγραφε το Nextdeal:
Στην τελική ευθεία για την εφαρμογή του νόμου για τα ανασφάλιστα οχήματα βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο έχει συμπεριλάβει το μέτρο ελέγχου των ανασφάλιστων αυτοκινήτων στον κατάλογο των πρωτοβουλιών για την αύξηση των κρατικών εσόδων που συζητεί με τους δανειστές της χώρας.
Η ετοιμότητα του υπουργείου Οικονομικών αναμένεται να εκφρασθεί τις επόμενες ημέρες και επισήμως από το υπουργείο, ενώ η πλειονότητα της ασφαλιστικής αγοράς περιμένει «πώς και πώς» την παρέμβαση της πολιτείας, καθώς, όπως εκτιμάται, θα αποτελέσει την απαρχή θετικών εξελίξεων στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, εξελίξεις που θα αφορούν πρωτίστως στη μεγέθυνση της ασφαλιστικής πίτας. Κερδισμένο θα βγει και το ελληνικό δημόσιο, καθώς θα αυξήσει τα έσοδά του σχεδόν κατά 100 εκατ. ευρώ.
Πάντως δεν είναι αφύσικη και μία αμφιβολία από την πλευρά της ασφαλιστικής αγοράς για το κατά πόσο οι υποσχέσεις της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών για έναρξη των ελέγχων θα τηρηθούν, καθώς δεν είναι πρώτη φορά που δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι ξεκινά η διασταύρωση των στοιχείων μεταξύ υπουργείων Οικονομικών, Μεταφορών και Κέντρου Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου αλλά τελικώς στην πράξη δεν έγινε τίποτα, πέραν των ελέγχων της Ελληνικής Αστυνομίας στους δρόμους, οι οποίοι είναι αποτελεσματικοί. Να σημειωθεί ότι η ηγεσία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει προαναγγείλει συνέντευξη Τύπου με θέμα τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα για την επόμενη εβδομάδα. «Επί του πιεστηρίου» οι πληροφορίες ανέφεραν ότι μπορεί η συνέντευξη να μετατεθεί για λίγες ημέρες, ενώ από την ΕΑΕΕ αναφέρθηκε στο Nextdeal ότι η συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών είναι πολύ στενή προκειμένου να προχωρήσει η εφαρμογή της νομοθεσίας με αποτελεσματικό τρόπο και «είμαστε σε καλό δρόμο».
Τι λέει η νομοθεσία για τη διασταύρωση
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 26 του νόμου 4141/2013 «Ο εντοπισμός των τυχόν ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και η επιδίωξη συμμόρφωσης των ιδιοκτητών αυτών και μέσω της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής των διοικητικών κυρώσεων και ποινών της παραγράφου 4 του άρθρου 5 και των ποινικών κυρώσεων του άρθρου 12, διενεργείται:
1. Από τις αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές με επιτόπιους ελέγχους και
2. Ηλεκτρονικά με επιμέλεια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του υπουργείου Οικονομικών, η οποία ορίζεται ως η αρμόδια για το σκοπό αυτόν υπηρεσία, με την κάτωθι διαδικασία:
α) Η ΓΓΠΣ του υπουργείου Οικονομικών αναλαμβάνει τη με ηλεκτρονικό τρόπο διασταύρωση και επεξεργασία των στοιχείων που προκύπτουν από τη ζεύξη των κάτωθι αρχείων (ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων):
αα) του αρχείου του Κέντρου Πληροφοριών που προβλέπεται στο άρθρο 27β του παρόντος, στο οποίο τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των αυτοκίνητων οχημάτων που είναι ασφαλισμένα και των αυτοκίνητων οχημάτων που εξαιρούνται από την υποχρέωση ασφάλισης αστικής ευθύνης σύμφωνα με το άρθρο 3 του παρόντος,
ββ) του αρχείου της ΓΓΠΣ του υπουργείου Οικονομικών, στο οποίο τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των αυτοκίνητων οχημάτων που η άδεια κυκλοφορίας τους εκδίδεται από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,
γγ) των αρχείων οποιασδήποτε άλλης δημόσιας υπηρεσίας ή υπουργείου που νομιμοποιείται σύμφωνα με τη νομοθεσία να εκδίδει άδεια κυκλοφορίας οχημάτων, στα οποία τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των οχημάτων αυτών. Για το σκοπό αυτόν, το Κέντρο Πληροφοριών και οι παραπάνω δημόσιες υπηρεσίες ή υπουργεία υποχρεούνται να θέτουν, σε διαρκή βάση, στη διάθεση της ΓΓΠΣ τα παραπάνω αρχεία και στοιχεία τους.
β) Σε περίπτωση που από τη ζεύξη και την επεξεργασία των αναφερόμενων στην προηγούμενη περίπτωση α΄ αρχείων και στοιχείων εντοπίζεται αυτοκίνητο όχημα, για το οποίο προκύ- πτει ότι δεν υφίσταται η υποχρεωτική κατά τις διατάξεις του άρθρου 2 ασφαλιστική κάλυψη (δηλαδή προκύπτει ανασφάλιστο αυτοκίνητο όχημα), η ΓΓΠΣ συντάσσει περί αυτού πράξη, που αποστέλλεται με σχετική ειδοποιητήρια επιστολή προς τον ιδιοκτήτη του οχήματος αυτού, με την οποία τον καλεί να προβεί άμεσα και το αργότερο εντός οκτώ (8) ημερών από την παραλαβή αυτής στην κατά το άρθρο 2 ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος ιδιοκτησίας του. Με την ίδια επιστολή η ΓΓΠΣ ενημερώνει τον ιδιοκτήτη του οχήματος ως προς τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για την παροχή τυχόν περαιτέρω εξηγήσεών του, σχετικά με την εκ μέρους του τήρηση ή μη της κατά το άρθρο το 2 υποχρέωσης προς ασφάλιση. Για την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου στην περίπτωση αυτή απαιτείται η προσκόμιση στην ασφαλιστική επιχείρηση της ειδοποιητήριας επιστολής και παραβόλου υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ύψους διακοσίων πενήντα (250) ευρώ.
γ) Σε περίπτωση μη εμφάνισης, μη παροχής ικανοποιητικών εξηγήσεων και μη συμμόρφωσης ιδιοκτήτη οχήματος με τα οριζόμενα στην προηγούμενη περίπτωση β΄, η ΓΓΠΣ αποστέλλει τα στοιχεία αυτού και του οχήματός του, για το όποιο δεν υφίσταται η κατά το άρθρο 2 ασφαλιστική κάλυψη, στην Αστυνομική Αρχή του τόπου διαμονής του ιδιοκτήτη του οχήματος, η οποία επισπεύδει την σε βάρος του επιβολή των κυρώσεων και ποινών που προβλέπονται στην παράγραφο 4 του άρθρου 5 και στο άρθρο 12. 2. Η ΓΓΠΣ εκτελεί την προβλεπόμενη στις περιπτώσεις α΄ και β΄ της παραγράφου 1 διαδικασία ετησίως, σε τακτά χρονικά διαστήματα, και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο, μετά και από αίτηση του προβλεπόμενου στο άρθρο 16 Επικουρικού Κεφαλαίου.
3. Με απόφαση του υπουργού Οικονομικών, μπορεί να ρυθμίζεται κάθε λεπτομέρεια, που είναι αναγκαία για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου».
4. Στο άρθρο 27β προστίθεται παράγραφος 9, ως εξής: «9. Το Κέντρο Πληροφοριών υποχρεούται να θέτει τις πληροφορίες που τηρεί στο αρχείο του και αναφέρονται στην περίπτωση α΄ της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου στη διάθεση της Γ.Γ.Π.Σ., σε διαρκή βάση, προκειμένου να διενεργείται, με ηλεκτρονικό τρόπο, ο έλεγχος και εντοπισμός των αυτοκίνητων οχημάτων για τα οποία δεν υφίσταται η υποχρεωτική κατά τις διατάξεις του άρθρου 2 ασφαλιστική κάλυψη (εντοπισμός ανασφάλιστων οχημάτων), κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρ- θρο 5α του παρόντος».
5. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού ισχύουν από 15.4.2013».
1 εκατ. ανασφάλιστα
Επισημαίνεται ότι τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το 1 εκατ. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι με βάση τα αποτελέσματα της νέας εφαρμογής του Επικουρικού Κεφαλαίου και του Κέντρου Πληροφοριών περίπου ένα στα πέντε οχήματα είναι ανασφάλιστο.
Ειδικότερα όπως είναι γνωστό από την 1η Μαΐου ο κάτοχος αυτοκινήτουμπορεί να διαπιστώσει ο ίδιος εάν είναι ασφαλισμένος επισκεπτόμενος το site του Επικουρικού Κεφαλαίου και του Κέντρου Πληροφοριών στη διεύθυνση "www.hic.gr". Εκεί πληκτρολογώντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός του και το ΑΦΜ του, επιβεβαιώνει εάν το όχημά του εμπεριέχεται στη λίστα των ασφαλισμένων οχημάτων. Μέχρι τώρα το 20% περίπου των χρηστών διαπίστωσε ότι το αυτοκίνητό του δεν είναι ασφαλισμένο.
Τέλος να σημειωθεί ακόμη ότι από την ημέρα που τέθηκε σε εφαρμογή το νέο σύστημα διασταύρωσης του Επικουρικού Κεφαλαίου, περισσότερα από 60.000 αυτοκίνητα προστέθηκαν στο στόλο των ασφαλισμένων οχημάτων.
Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν και μία λανθάνουσα συμπεριφορά και ανθρώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα φαινόμενα αυτά θα εκλείψουν στο βαθμό που η πολιτεία κινηθεί γρήγορα και συντονισμένα στη διασταύρωση των στοιχείων και συνεπώς στη σύλληψη των ανασφάλιστων οχημάτων.
Το insurancemarket.gr προχώρησε σε αποκλειστική συνεργασία με την D.A.S. Hellas, την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία Νομικής Προστασίας, με σκοπό την δωρεάν παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στην διαχείριση της ζημίας του οχήματός σας, εξασφαλίζοντάς σας :
Αξιόπιστη παρακολούθηση της πορείας του φακέλου ζημίας σας από εξειδικευμένους ελεγκτικούς μηχανισμούς που υποστηρίζονται από το ιδιαίτερα έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό της D.A.S.
Αμερόληπτη και αποτελεσματική διαχείριση των υποθέσεών σας χωρίς τον κίνδυνο σύγκρουσης των συμφερόντων σας με την Ασφαλιστική σας Εταιρεία, αφού η D.A.S. Hellas είναι ανεξάρτητη ασφαλιστική εταιρεία Νομικής Προστασίας.
Ειδικότερα, παρέχουν σε όλους τους πελάτες:
Νομικές Συμβουλές για θέματα που σας απασχολούν και σχετίζονται με την ιδιότητά σας ως οδηγού και ιδιοκτήτη οχήματος.
Εξωδικαστικό συμβιβασμό των ζημιών σας, σε περίπτωση που έχει προκύψει διαφορά με την ασφαλιστική εταιρεία:
ως προς την υπαιτιότητα
στο ύψος της αποζημίωσης υλικών ζημιών
στο ύψος της αποζημίωσης των σωματικών βλαβών που έχει υποστεί ο οδηγός και οι επιβαίνοντες
Να σταματήσω ή να επιταχύνω; Αυτές τις δύο «φωνές» ακούν μέσα στο κεφάλι τους συνήθως οι οδηγοί όταν βλέπουν το φανάρι να γίνεται κίτρινο.
Στις ΗΠΑ όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Για παράδειγμα, ο Grant Thomas από το Τενεσί, ακούει και έναν… τρίτο ήχο σε ανάλογες περιπτώσεις. Ένα «μπιπ» αποδοκιμασίας που έρχεται μέσα από το ταμπλό. Αυτή είναι η… φωνή της ασφαλιστικής.
Η ασφαλιστική εταιρεία Progressive έχει τοποθετήσει στο αυτοκίνητο του Grant μία συσκευή που κάνει μπιπ όταν ανιχνεύει απότομο φρενάρισμα. Όσα περισσότερα τα μπιπ, τόσο πιο πολύ θεωρεί ότι ο οδηγός είναι επιρρεπείς σε ατυχήματα, ενώ η συσκευή στέλνει και άλλα στοιχεία στην ασφαλιστική για να διαμορφώσει μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα οδηγικής συμπεριφοράς και να ορίσει το ανάλογο ασφάλιστρο.
Από τα πρώτα χρόνια του αυτοκινήτου οι αναλογιστές ονειρεύονταν να βρουν έναν τρόπο να καθορίζουν τα ασφάλιστρα με βάση τις καθημερινές συνήθειες των ασφαλισμένων στο τιμόνι. Όμως ελλείψει της απαιτούμενης τεχνολογίας, βασίζονταν σε στοιχεία όπως η ηλικία, το φύλλο ή η οικογενειακή κατάσταση. Αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει εδώ και αρκετά χρόνια καθώς αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των ασφαλιστικών εταιρειών που προωθούν την τηλεματική ασφάλιση.
Οι ασφαλιστικές λαμβάνουν με τη συγκατάθεση του οδηγού όλα τα στοιχεία που κρίνουν απαραίτητα για να τιμολογήσουν τον κίνδυνο και ο οδηγός παίρνει ως αντάλλαγμα μία γενναία μείωση στα ασφάλιστρα που μπορεί να φτάσει μέχρι και 30%.
Και είμαστε μόνο στην αρχή. Οι συσκευές τηλεματικής γίνονται όλο πιο έξυπνες και φθηνές, δίνοντας ακόμη περισσότερα κίνητρα στις ασφαλιστικές να τις χρησιμοποιήσουν. Ορισμένες εταιρείες δοκιμάζουν και εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, ενώ ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές αναμένονται στην γκάμα των στοιχείων που συλλέγονται και στον τρόπο με τον οποίο αυτά αναλύονται.
Πουκάμισο… αδειανό κινδυνεύει να μείνει το Βιβλιάριο Υγείας Ανασφάλιστου (ΒΥΑ) πριν καν «ενσαρκωθεί». Η Διυπουργική Απόφαση είναι έτοιμη αλλά δεν έχουν ακόμα πέσει όλες οι υπογραφές.
Ανεξάρτητα από το αν και πότε οι συναρμόδιοι υπουργοί υπογράψουν τη σχετική απόφαση, η οποία θα παράσχει τη δυνατότητα σε 2 εκατομμύρια ανασφάλιστους να έχουν πρόσβαση στη δημόσια – δωρεάν ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη χωρίς κανένα εισοδηματικό κριτήριο, εκείνο που εξακολουθεί να λείπει είναι – τι άλλο; – η αντίστοιχη κρατική χρηματοδότηση.
Αν και στην κυβέρνηση δεν έχουν ακόμα επισήμως «κοστολογήσει» την συγκεκριμένη απόφαση, αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη του Υπ. Εργασίας δεν την εκτιμούν κάτω από … 550 εκατ. ευρώ.
Και μάλλον δεν έχουν άδικο αν σκεφτεί κανείς πως σήμερα η ιατρο – φαρμακευτική κάλυψη των ανασφάλιστων που βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας κοστίζει 150 εκατ. ευρώ.
Το ερώτημα είναι από πού θα βρει 350 εκατ. ευρώ το κράτος για να ανακουφίσει από ιατρο – φαρμακευτική, τουλάχιστον, άποψη τους ανασφάλιστους.
Από μία βασική πηγή, απαντούν από το Υπ. Υγείας. Από την εξοικονόμηση πόρων που δίδει ο ΕΟΠΥΥ προς τον κλάδο της ιδιωτικής υγείας για την κάλυψη εξετάσεων, νοσηλείας και επισκέψεων των ασφαλισμένων.
Συνεργάτες του κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή αναφέρουν πως με την αύξηση του προσωπικού στα νοσοκομεία στο τέλος του έτους θα αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και, έτσι, οι ασφαλισμένοι θα στραφούν πως αυτό αντί του ιδιωτικού κλάδου υγείας.
Εκείνο στο οποίο δεν έχει απαντήσει ακόμα, όχι τόσο το Υπ. Υγείας, αλλά το συναρμόδιο Υπ. Οικονομικών, είναι πως θα καλύψει τα ληξιπρόθεσμα χρέη των νοσοκομείων αλλά και του ΕΟΠΥΥ προς τρίτους, τα οποία ανέρχονται πλέον σε 2,6 δισ. ευρώ. Χωρίς την σταδιακή, έστω, ικανοποίηση αυτών των χρεών θα είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση ακόμα περισσοτέρων πολιτών από το ΕΣΥ, ακόμα και αν αυξηθεί το προσωπικό σ’ αυτό.
Εξάλλου, το κράτος έχει αποδώσει περίπου τα μισά από αυτά που είχαν αρχικά προϋπολογιστεί στον ΕΟΠΥΥ κατά το α’ τετράμηνο του 2015.
H International Life προχωράει ένα βήμα πιο πέρα στηρίζοντας την ελληνική επιχειρηματικότητα με το νέο της προϊόν για την ασφάλιση καταστημάτων και επιχειρήσεωνbe open.
Το be open αποτελείται από τρία ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης, τα be open Classic, be open Plus και be open Premium, τα οποία αφορούν στην πλήρη προστασία των περιουσιακών στοιχείων της επαγγελματικής στέγης και στοχεύουν στη διασφάλιση τόσο του ιδιοκτήτη της επιχείρησης, όσο και της ίδιας της επένδυσης και των εισοδημάτων από την επαγγελματική του δραστηριότητα.
Η τιμολόγηση του προϊόντος, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω ειδικής μελέτης μείωσης του κόστους αντασφάλισης και διαχείρισης, είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική και εναρμονισμένη στις δύσκολες συνθήκες που διέπουν την ελληνική επιχειρηματικότητα.
Σημειώνεται ότι η International Life εξασφαλίζει την καταβολή της κάθε νόμιμης αποζημίωσης μέσα σε πέντε μόλις εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία συγκέντρωσης όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών.
Τέλος, μέσω του Customer Loyalty Scheme, ο πελάτης εξασφαλίζει 5% έκπτωση στα ασφάλιστρα του επαγγελματικού του αυτοκινήτου και 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα των πακέτων κατοικίας της International Life.
Ένα νέο δυναμικό πρόγραμμα ασφάλισης επιχειρήσεων με την επωνυμία «Δυναμική Επιχείρηση», σχεδίασε η ΑΤΕ Ασφαλιστική και το οποίο παρέχεται από 08.06.2015.
Το Πρόγραμμα «Δυναμική Επιχείρηση» διευρύνει ακόμα περισσότερο, την επιτυχημένη σειρά προγραμμάτων Κλάδου Πυρός «Ασφαλής Κατοικία» και «Ασφαλής Επιχείρηση», σηματοδοτώντας την ουσιαστική υποστήριξη της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στο σύγχρονο και δυναμικό επιχειρείν.
Η «Δυναμική Επιχείρηση» της ΑΤΕ Ασφαλιστικής απευθύνεται σε όλες τις Εμπορικές, Βιοτεχνικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξασφαλίσουν τις κτιριακές τους υποδομές από καταστροφικούς κινδύνους, με τον πλέον ολοκληρωμένο τρόπο και ετήσια ασφάλιστρα μόλις από €1,40 για κάθε €1.000,00 ασφαλιζόμενου κεφαλαίου.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΕ Ασφαλιστικής κος Ι. Χατζηιωσήφ, αναφερόμενος στο νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα δήλωσε: «Η «Δυναμική Επιχείρηση» είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα του Κλάδου Πυρός, που προστατεύει έναντι σημαντικών και καταστροφικών κινδύνων τις εγκαταστάσεις, που συγκαταλέγονται στα πιο σημαντικά κεφάλαια των σύγχρονων επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, η πληρότητα των ασφαλιστικών καλύψεων σε ιδιαίτερα προσιτό κόστος, συνδυαζόμενα με την εύκολη, άμεση και συνεχή διαχείριση-υποστήριξη που παρέχεται μέσω του portal της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, αναδεικνύουν τη «Δυναμική Επιχείρηση» σε εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους Συνεργάτες μας, που διευρύνουν τις επιλογές τους σε νέες αγορές, εμπλουτίζοντας ακόμα περισσότερο το πελατολόγιο τους».
Συνοπτικά η «ταυτότητα» του Προγράμματος «Δυναμική Επιχείρηση» της ΑΤΕ Ασφαλιστικής έχει ως ακολούθως:
Επωνυμία Προγράμματος:«Δυναμική Επιχείρηση» από την ΑΤΕ Ασφαλιστική
Περιγραφή: Ασφαλιστικό Πρόγραμμα που Καλύπτει με Κατονομαζόμενους Κινδύνους τις Κτιριακές Εγκαταστάσεις Επιχειρήσεων.
Απευθύνεται σε: Εμπορικές, Βιοτεχνικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις που θέλουν να εξασφαλίσουν, τις κτιριακές τους υποδομές από καταστροφικούς κινδύνους.
Βασικά Χαρακτηριστικά: Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διαθέτουν τις απαραίτητες άδειες όπου προβλέπεται (άδεια λειτουργίας, πιστοποιητικό πυρασφάλειας). Το πρόγραμμα αφορά αποκλειστικά στεγασμένους χώρους. Για υπαίθριες εγκαταστάσεις θα πρέπει να προηγείται συνεννόηση με την Εταιρία.
Ασφαλιζόμενο Κεφάλαιο: Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο ΚΤΙΡΙΟΥ από €1.000.000 μέχρι €5.000.000.