19 Ιουν 2015
Τι συμβαίνει τελικά στον γκισέ των τραπεζών;
19.6.15
Ανταγωνισμός, Ασφαλιστικά προϊόντα, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Τράπεζες, Bancassurance
No comments
Προκειμένου να σχηματίσει κανείς σωστή αντικειμενική άποψη πρέπει να έχει πρώτον, τις βασικές γνώσεις, δεύτερον τη στοιχειώδη ενημέρωση πάνω στο θέμα (γιατί αλλιώς θα λαϊκίσει) και τρίτον να ακούσει τις απόψεις και από τις δύο πλευρές. Αν δεν το κάνει τότε είτε έχει συμφέροντα, οπότε και δεν τον νοιάζει, είτε παρασύρεται από τη μάζα.
Παίρνοντας ως δεδομένο ότι στην πλειονότητά τους οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και τις βασικές γνώσεις έχουν αλλά και τη στοιχειώδη ενημέρωση, παραθέτουμε στοιχεία και δηλώσεις και από τις δύο πλευρές προκειμένου να σχηματίσουν την δική τους άποψη.
Στην ομιλία του ο κ. Χατζηθεοδοσίου είπε για 11.000 σημεία πώλησης των τραπεζών και μόλις 2.000 πιστοποιήσεις. Αύξηση του τζίρου των τραπεζών όταν η αγορά είχε πτώση 40% και για αθέμιτες πρακτικές προς τους πελάτες όπου τους εκβιάζουν στην ουσία να ασφαλίζονται με τα δικά τους προγράμματα και μάλιστα σε διπλάσιες τιμές από αυτές του ανταγωνισμού. Μίλησε ακόμα για πλιάτσικο στον γκισέ των τραπεζών αλλά και για παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων.
Από την πλευρά της η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ), στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας που κατέθεσε στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος ζήτησε την τήρηση των ίδιων κανόνων που ασκούνται σε διαμεσολαβητές και τραπεζικά ιδρύματα ως απόδειξη στοιχειώδους σεβασμού στα κατοχυρωμένα δικαιώματα των ασφαλισμένων και στα χρηστά και συναλλακτικά ήθη. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους τα τραπεζικά ιδρύματα καταστρατηγούν κατ’ επανάληψη και κατ’ εξακολούθηση, ακώλυτα και ανεξέλεγκτα τόσο το νομικό και εποπτικό πλαίσιο, όσο και τις βασικές αρχές του υγιούς ανταγωνισμού.
Οι Τράπεζες από την πλευρά τους έχουν αντίθετη άποψη για το θέμα. Και πώς να μην έχουν αφού βλέπουν τα πράγματα τελείως διαφορετικά. Πρώτα απ’ όλα δεν συμφωνούν με τα νούμερα. Σύμφωνα με πηγές των τραπεζών οι πιστοποιημένοι υπάλληλοι (πιστοποιητικό Α & Δ) ξεπερνούν τους 10.000 με κάθε χρόνο να αυξάνονται περί τους 500 ενώ τα σημεία πώλησης είναι περίπου 3.000 (800 Τράπεζα Πειραιώς, 600 Εθνική Τράπεζα). Το 2012 το bancassurance είχε το 19% της αγοράς φθάνοντας το 2014 στο 21%. Αύξηση δηλαδή 5% το χρόνο όταν η υπόλοιπη αγορά είχε μείωση (την 3ετία) 20-25%.
Όσον αφορά τις τιμές των συμβολαίων και εδώ οι τράπεζες έχουν αντίθετη άποψη. Δεν πουλάνε στη διπλάσια τιμή αλλά σε ανταγωνιστική, που λόγο της φύσεως του στεγαστικού δανείου (ενυπόθηκο) πρέπει να καλύπτει όλους τους κινδύνους που η τράπεζα θεωρεί αναγκαίους. Και πάλι ο πελάτης έχει το δικαίωμα πάνω στο χρόνο να αλλάξει εταιρεία τηρώντας όμως τους ίδιους όρους συμβολαίου.
Η Τράπεζα λειτουργεί με έναν πολύ αυστηρό εσωτερικό κανονισμό πωλήσεων, με συστήματα ελέγχου και καταρτισμένο προσωπικό (επιθεωρητές πωλήσεων σχεδόν σε κάθε υποκατάστημα) και είναι πολύ προσεκτική στο πώς προωθεί τα προγράμματά της μέσω του γκισέ. Στους 10.000 πιστοποιημένους υπαλλήλους τα περιστατικά κακών πρακτικών είναι ελάχιστα, όπως είναι και στην ελεύθερη αγορά. Στην ουσία η τράπεζα στον γκισέ πραγματοποιεί cross selling πάντα όμως στο πλαίσιο της νομιμότητας. Ο πιστοποιημένος υπάλληλος δεν είναι μόνος του. Έχει από πίσω εξειδικευμένη ομάδα (help desk – call center) την οποία μπορεί να συμβουλευτεί ο ίδιος αλλά και ο πελάτης.
Σύμφωνα με τις τράπεζες το bancassurance βοήθησε στο να μεγαλώσει η πίτα στην αγορά καθώς το 5% ετήσια αύξηση (2012-2014) είναι νέα παραγωγή που οφείλεται στην διεισδυτικότητά τους αλλά και στη χρηστικότητα του να είναι ασφαλισμένος ο πελάτης στην τράπεζα που του χορηγεί το δάνειο. Οι τράπεζες διαφωνούν ότι λειτουργούν αθέμιτα καθώς ο αυστηρός έλεγχος από την τράπεζα της Ελλάδος μαζί με τις αυτοματοποιήσεις που έχουν εφαρμόσει καθιστά δύσκολες τις κακές πρακτικές.
Δύο είναι οι λόγοι. Πρώτον, το γεγονός ότι πλέον οι τράπεζες πουλάνε και συμβόλαια αυτοκινήτου και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές έχοντας ευνοϊκότερους τρόπους πληρωμής (δόσεις) έχει προβληματίσει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που μέχρι πρότινος είχαν να ανταγωνιστούν μόνο το κανάλι των direct ιντερνετικών πωλήσεων. Και δεύτερον, η δυνατότητα των τραπεζών από το 2006 να έχουν θυγατρικές μεσιτικές εταιρείες για να διαχειρίζονται τις ασφαλιστικές καλύψεις των μεγάλων πελατών τους.
Μέχρι να επιτραπεί από τις τράπεζες να έχουν δικές τους μεσιτικές εταιρείες, οι μεσίτες έπαιρναν πελάτες από τις τράπεζες προκειμένου να τους ασφαλίσουν τον κίνδυνο που η τράπεζα ζητούσε στους όρους των δανείων που ήθελε να δώσει. Αυτές οι δουλειές είχαν μορφή προσωπικών σχέσεων του εκάστοτε μεσίτη με την τράπεζα και όλα δούλευαν ρολόι. Μετά το 2006 και καθώς η κρίση χτύπησε δυνατά την αγορά των μεγάλων πελατών οι μεσίτες είδαν τα εισοδήματά τους να μικραίνουν και τις τράπεζες να δυναμώνουν απέναντί τους νιώθοντας – και λογικό είναι – την απειλή.
Σύμφωνα με στοιχεία των τραπεζών, στο bancasurance των μεγάλων πελατών οι τράπεζες έχουν ασφαλίσει μέσω των μεσιτικών τους εταιρειών μόνο το 10% των πελατών τους εκ το οποίων το 5% είναι πελάτες με εκκρεμότητες που η ίδια η τράπεζα έχει φροντίσει να διευθετήσει για λογαριασμό τους. Επομένως αυτό που μένει είναι ένα 5% των πελατών τους που δέχονται να πάρουν προσφορά από την ίδια την τράπεζα.
Συνοψίζοντας, η δική μας άποψη είναι ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Από τη μια υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο που οι τράπεζες ισχυρίζονται ότι τηρούν λόγω της αυστηρής εποπτείας (δυνατό επιχείρημα) και από την άλλη οι διαμεσολαβητές μιλούν για αθέμιτες πρακτικές που κατά τη γνώμη μας περισσότερο έχουν να κάνουν με θέματα ηθικής παρά παρανομίας. Στην τελική οι τράπεζες έχουν τις υποδομές και το δίκτυο αλλά οι διαμεσολαβητές έχουν το Know how και τις γνώσεις που με τον κατάλληλο επαγγελματισμό μπορούν να υπερπηδήσουν κάθε μορφής ανταγωνισμό.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)
Ελληνική Αστυνομία: Πως να προφυλαχτείτε από πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων
19.6.15
Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστήρια συμβόλαια, Αυτοκίνητο, Ελληνική Αστυνομία, Πλαστά ασφαλιστήρια, Συμβουλές
No comments
Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της προληπτικής της δράσης και με αφορμή περιστατικά που έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα, που αφορούν στην έκδοση πλαστών ασφαλιστήριων συμβολαίων Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, με θύματα ανυποψίαστους πελάτες – «ασφαλιζόμενους», που θεωρούν ότι κατέχουν γνήσια ασφαλιστήρια συμβόλαια, προτρέπει τους πολίτες:
- να ζητάτε πάντοτε την απόδειξη πληρωμής των ασφαλίστρων,
- να εξετάζετε οπτικά και με ιδιαίτερη προσοχή το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας, για τυχόν ενδείξεις παραποίησης,
- σε περιπτώσεις αμφιβολιών να επισκέπτεστε την ιστοσελίδα του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο «https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx», που η πρόσβαση είναι ελεύθερη για τον καθένα, χωρίς κάποιου είδους εξουσιοδότηση, όπου μπορείτε να ελέγχετε την εγκυρότητα του συμβολαίου, με την καταχώρηση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος,
- εναλλακτικά, να επικοινωνείτε οι ίδιοι τηλεφωνικά απευθείας με τις ασφαλιστικές σας εταιρείες και να ζητάτε την επαλήθευση της εγκυρότητας του συμβολαίου σας,
- να απευθύνεστε στις αστυνομικές Αρχές σε περιπτώσεις αμφιβολιών ή διαπίστωσης της μη εγκυρότητας του ασφαλιστήριου συμβολαίου σας.
Επισημαίνεται, ότι οι επιτήδειοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένη μεθοδολογία, προκειμένου να παραπλανήσουν τους υποψήφιους πελάτες και να τους προμηθεύσουν με πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια του οχήματος τους.
Συγκεκριμένα:
- μέσω της ψηφιοποίησης ενός έγκυρου συμβολαίου, προχωρούν στην αντικατάσταση των αρχικών στοιχείων με άλλα (μετατροπή αριθμού κυκλοφορίας, στοιχείων ταυτότητας, περίοδο ασφάλισης κ.α.),
- εκτυπώνουν το επεξεργασμένο συμβόλαιο και εισπράττουν τα χρήματα από τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς στις περισσότερες περιπτώσεις να παραδίδουν αποδείξεις είσπραξης χρημάτων,
- σε περιπτώσεις εμπλοκής του οχήματος σε τροχαίο ατύχημα, προσπαθούν να αποτρέψουν την αστυνομική συνδρομή και προτρέπουν τους πελάτες τους, να προχωρήσουν σε ιδιωτική διευθέτηση της προκληθείσας ζημίας.
Αποτέλεσμα αυτής της παραβατικής δραστηριότητας είναι οι ανυποψίαστοι πολίτες αφενός μεν να ζημιώνονται οικονομικά, αφετέρου δε να κινδυνεύουν με ποινικές και διοικητικές κυρώσεις, που σχετίζονται με την χρήση πλαστού ασφαλιστήριου συμβολαίου του οχήματος τους.
Σε ενδιαφέρουν:
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
18 Ιουν 2015
Ποιος Έλληνας κρύβεται πίσω από την τεχνολογική επανάσταση στις ασφαλιστικές;
18.6.15
Επιταχυντής ασφαλιστικής τεχνολογίας, Allianz, ERGO, Lloyds, Nektarios Liolios, Startupbootcamp
No comments
Έναν «επιταχυντή ασφαλιστικής τεχνολογίας» βάζουν μπρος στο Λονδίνο η Allianz, η ΕRGO, ο όμιλος Lloyds και άλλες ασφαλιστικές, σε συνεργασία με την εταιρεία Startupbootcamp του Ελληνογερμανού Nektarios Liolios.
Η Startupbootcamp εντοπίζει νέες εταιρείες τεχνολογίας σε όλον τον κόσμο και τις φέρνει σε επαφή με τις ανάλογες επιχειρηματικές κοινότητες. Τώρα ήρθε η ώρα της ασφαλιστικής βιομηχανίας.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με τη Startupbootcamp, οι ασφαλιστικές που προαναφέρθηκαν θα επιλέξουν και θα χρηματοδοτήσουν 10 startups, οι οποίες για τρίμηνη περίοδο θα εργαστούν πάνω στις τεχνολογίες που θα εκσυγχρονίσουν την ασφαλιστική βιομηχανία και θα διαμορφώσουν το μέλλον της.
Το πρόγραμμα-επιταχυντής θα αξιολογήσει startups που καταπιάνονται με τις λιανικές πωλήσεις ασφαλίσεων, τη διαχείριση εταιρικών κινδύνων, την αντασφάλιση, την αποτελεσματική γραμματειακή υποστήριξη και την προτυποποίηση νέων κινδύνων, διοργανώνοντας fast track days σε πόλεις ανά την υφήλιο μεταξύ Αυγούστου και Νοεμβρίου.
Θα διοργανωθεί επίσης ένας ασφαλιστικός hackathon (διαγωνισμός προγραμματισμού και ανάπτυξης εφαρμογών), ενώ θα δημιουργηθούν ειδικές εγκαταστάσεις για τη φιλοξενία της συνεργασίας startups-ασφαλιστικών.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Η εφορία "φακελώνει" τους κατόχους ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής
18.6.15
Ασφάλεια Ζωής, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστήρια συμβόλαια, Ασφαλιστικές Εταιρίες, ΔΟΥ, Εφορία, Υπουργείο Οικονομικών
No comments
Οι ασφαλιστικές εταιρίες καλούνται από το Τaxisnet να καταθέσουν σε ηλεκτρονική κατάσταση όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, θανάτου, προσωπικών ατυχημάτων και ασθενείας και αφορούν φυσικά πρόσωπα.
Σε διευκρινιστική εγκύκλιο ως προς «την εφαρμογή των άρθρων 1 και 2 της ΠΟΛ. 1033/2014 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως ισχύουν μετά την τροποποίησή τους με την ΠΟΛ.1054/2015 απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων» οι ασφαλιστικές εταιρίες καλούνται να υποβάλλουν τα σχετικά στοιχεία.
Συγκεκριμένα η εγκύκλιος αναφέρει:
Σύμφωνα με την παράγραφο 2.1 του άρθρου 2 της ΠΟΛ.1033/28.1.2014 Απόφασης, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με την ΠΟΛ.1054/2.3.2015 Απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, στη Δ/νση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε., σε ηλεκτρονική κατάσταση, στοιχεία των ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής, θανάτου, προσωπικών ατυχημάτων και ασθενείας που συνάφθηκαν και αφορούν φυσικά πρόσωπα.
Τέλος, προκειμένου για τη διευκόλυνση των υπόχρεων για τη διαβίβαση των στοιχείων που προβλέπονται από την ΠΟΛ.1033/28.1.2014 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με την ΠΟΛ.1054/2.3.2015 Απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, οι εφαρμογές της Δ/νσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. θα παραμένουν διαθέσιμες για την υποβολή εκπρόθεσμων ή τροποποιητικών αρχείων για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών μετά την καταληκτική ημερομηνία που προβλέπεται για κάθε περίπτωση, επιβαλλομένων σε κάθε περίπτωση των προστίμων που προβλέπονται από τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν.4174/2013). Ειδικά τα στοιχεία των περιπτώσεων 1.1.β, 1.1.γ και 1.1.δ, για την πρώτη εφαρμογή και μόνο, μπορούν να αποσταλούν έως 30 Σεπτεμβρίου 2015, περιλαμβανομένων των στοιχείων που αφορούν τα ημερολογιακά έτη αναφοράς 2013 και 2014, χωριστά για κάθε έτος, χωρίς τις ανωτέρω προβλεπόμενες κυρώσεις.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Σε διευκρινιστική εγκύκλιο ως προς «την εφαρμογή των άρθρων 1 και 2 της ΠΟΛ. 1033/2014 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως ισχύουν μετά την τροποποίησή τους με την ΠΟΛ.1054/2015 απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων» οι ασφαλιστικές εταιρίες καλούνται να υποβάλλουν τα σχετικά στοιχεία.
Συγκεκριμένα η εγκύκλιος αναφέρει:
Σύμφωνα με την παράγραφο 2.1 του άρθρου 2 της ΠΟΛ.1033/28.1.2014 Απόφασης, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με την ΠΟΛ.1054/2.3.2015 Απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, στη Δ/νση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε., σε ηλεκτρονική κατάσταση, στοιχεία των ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής, θανάτου, προσωπικών ατυχημάτων και ασθενείας που συνάφθηκαν και αφορούν φυσικά πρόσωπα.
Τέλος, προκειμένου για τη διευκόλυνση των υπόχρεων για τη διαβίβαση των στοιχείων που προβλέπονται από την ΠΟΛ.1033/28.1.2014 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με την ΠΟΛ.1054/2.3.2015 Απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, οι εφαρμογές της Δ/νσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. θα παραμένουν διαθέσιμες για την υποβολή εκπρόθεσμων ή τροποποιητικών αρχείων για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών μετά την καταληκτική ημερομηνία που προβλέπεται για κάθε περίπτωση, επιβαλλομένων σε κάθε περίπτωση των προστίμων που προβλέπονται από τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν.4174/2013). Ειδικά τα στοιχεία των περιπτώσεων 1.1.β, 1.1.γ και 1.1.δ, για την πρώτη εφαρμογή και μόνο, μπορούν να αποσταλούν έως 30 Σεπτεμβρίου 2015, περιλαμβανομένων των στοιχείων που αφορούν τα ημερολογιακά έτη αναφοράς 2013 και 2014, χωριστά για κάθε έτος, χωρίς τις ανωτέρω προβλεπόμενες κυρώσεις.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
17 Ιουν 2015
Ασφαλιστική εταιρία «τεστάρει» ποιοι, που και γιατί λένε τα περισσότερα ψέματα!
Η Βρετανική ασφαλιστική εταιρεία Privilege προχώρησε σε μια έρευνα για να τεστάρει ποια από τα δύο φύλα λένε τα περισσότερα ψέματα ,ο λόγος που λένε ψέματα και οι χώροι που συνήθως λέγονται τα ψέματα ,μέσα από ένα δείγμα 2000 ατόμων.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνα προκύπτουν τα παρακάτω:
Το 55% δήλωσε ότι είπε ψέματα «για να κάνει κάποιον να νιώσει καλύτερα» και το 32% «για να μην μπλέξει».
Ένας στους τέσσερις χρησιμοποίησε τη φράση «η ζωή είναι περίπλοκη» για να περιγράψει τον λόγο για τον οποίο καταφεύγει σε ψέματα, ενώ άλλοι δήλωσαν ότι λένε ψέματα «για να αποδείξουν κάτι» ή «για να γλιτώσουν» από μια δύσκολη κατάσταση.
Ένα μεγάλο μέρος των ερωτηθέντων απάντησε ότι λέει ψέματα για θέματα που αφορούν την εργασία, τον μισθό και το βάρος του. Περίπου το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είπε ψέματα μόνο και μόνο για να μην πληγώσει κάποιον, ενώ ένας στους δέκα ανέφερε ότι τελικά το ψεματάκι που χρησιμοποίησε κατέληξε να πληγώνει το άτομο που προσπαθούσε να προστατεύσει εξαρχής.
Η έρευνα όμως δεν στάθηκε σε αυτά μόνο τα ευρήματα, προχώρησε και στην καταγραφή απαντήσεων στους χώρους που λέγονται τα ψέματα. Από τις απαντήσεις προκύπτει ότι τα περισσότερα ψέματα λέγονται στο σπίτι, γραφείο και social media . Ωστόσο υπάρχουν και δύο χώροι που το ψέμα πέφτει κατακόρυφα και αυτοί είναι τα δικαστήρια και τα χειρουργεία .
Ως προς το ηλικιακό γκρουπ που παραδέχεται ότι ψεύδεται συχνά αυτό είναι η ηλικία των 46 ετών. Στην κορυφή των ατόμων που δέχονται τα περισσότερα ψέματα βρίσκεται ο φιλικός κύκλος για το 30% των ερωτηθέντων. Αμέσως μετά ακολουθούσαν οι συνάδελφοι, οι σύντροφοι και τα παιδιά.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Τελευταία ευκαιρία για αναγγελία απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής σε Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value
17.6.15
Αναγγελία απαιτήσεων, Ασπίς Πρόνοια, Ασφάλεια Ζωής, Ασφαλισμένοι, Εκκαθάριση, Προθεσμία, Commercial Value
No comments
Mε δημόσιες προσκλήσεις τους οι εκκαθαριστές των ασφαλιστικών εταιριών Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value γνωστοποιούν σε πρώην ασφαλισμένους των δύο εταιριών να υποβάλλουν μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου 2015 αιτήσεις για αναγγελία απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής.
Συγκεκριμένα με τις δύο προσκλήσεις καλούνται να κάνουν αναγγελία απαιτήσεων μόνο όσοι μέχρι σήμερα δεν έχουν υποβάλλει αναγγελία απαιτήσεων στον Επόπτη ασφαλιστικής εκκαθάρισης, προσκομίζοντας ταυτόχρονα όλα τα δικαιολογητικά τους στοιχεία.
Συνεπώς όσοι έχουν υποβάλλει αναγγελίες απαιτήσεων με τις προηγούμενες προσκλήσεις αναγγελίας απαιτήσεων από τους επόπτες εκκαθάρισης των χαρτοφυλακίων ζωής, δεν χρειάζεται να επαναλάβουν την αναγγελία.
Που υποβάλλονται οι αναγγελίες
ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4, 10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση :www.aspispronia.gr, φαξ: 210 6180622
COMMERCIAL VALUE
Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4,10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση: www.commercialvalue.gr, φαξ: 210 6180622
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Συγκεκριμένα με τις δύο προσκλήσεις καλούνται να κάνουν αναγγελία απαιτήσεων μόνο όσοι μέχρι σήμερα δεν έχουν υποβάλλει αναγγελία απαιτήσεων στον Επόπτη ασφαλιστικής εκκαθάρισης, προσκομίζοντας ταυτόχρονα όλα τα δικαιολογητικά τους στοιχεία.
Συνεπώς όσοι έχουν υποβάλλει αναγγελίες απαιτήσεων με τις προηγούμενες προσκλήσεις αναγγελίας απαιτήσεων από τους επόπτες εκκαθάρισης των χαρτοφυλακίων ζωής, δεν χρειάζεται να επαναλάβουν την αναγγελία.
Που υποβάλλονται οι αναγγελίες
ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4, 10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση :www.aspispronia.gr, φαξ: 210 6180622
COMMERCIAL VALUE
Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4,10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση: www.commercialvalue.gr, φαξ: 210 6180622
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Τι θα γίνει με συντάξεις και όρια ηλικίας
Την ώρα που η διαπραγμάτευση βρίσκεται σε οριακό σημείο και ενώ έχουν ακουστεί σχεδόν τα πάντα για την… τύχη των συντάξεων, οι προτάσεις των δύο πλευρών είναι πλέον ξεκάθαρες, και επομένως ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αν η ελληνική κυβέρνηση δεχτεί την πρόταση των πιστωτών για περιορισμό της συνταξιοδοτικής δαπάνης κατά 1% του ΑΕΠ κατ’ έτος, οι μειώσεις συντάξεων θα πρέπει να θεωρούνται σίγουρες.
Σε άρθρο της, η εφημερίδα Καθημερινή φιλοξενεί τις εκτιμήσεις ειδικών της κοινωνικής ασφάλισης, σύμφωνα με τις οποίες, η πρόταση των δανειστών θα μπορούσε να μεταφραστεί σε οριζόντιες μειώσεις όλων των κύριων και επικουρικών συντάξεων κατά 6,5% με 7% ή ακόμη και σε μειώσεις της τάξης του 22% με 23% σε όλες τις συντάξεις άνω των 1.000 ευρώ.
Γιατί η μείωση της δαπάνης μεταφράζεται σε περικοπές 1,8 δισ. ευρώ ετησίως, για τη διετία 2016-2017. Η ελληνική πλευρά δεν έχει ακόμη δεχτεί τις υπερβολικές, όπως τις χαρακτηρίζει, απαιτήσεις των δανειστών, όμως το βέβαιο είναι ότι το συνταξιοδοτικό βρίσκεται από την πρώτη στιγμή πολύ ψηλά στη λίστα με τις μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται για να επέλθει οριστική συμφωνία.
Οι «θεσμοί» ζητούν εκτός από την εφαρμογή της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος για τις επικουρικές και τα εφάπαξ, την αύξηση της εισφοράς για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στο 6%, από 4%, γεγονός που οδηγεί σε μείωση καθαρών αποδοχών 2,7% για 2,5 εκατ. συνταξιούχους.
Παράλληλα, στο τραπέζι βρίσκονται οι παρεμβάσεις στα όρια ηλικίας, ενώ η κατάργηση των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων αποτελεί βασικό αίτημα των δανειστών, ενώ σύμφωνα με ορισμένους κύκλους είναι ίσως το μοναδικό σημείο επαφής των δύο πλευρών αυτή τη στιγμή.
Οι δανειστές ζητούν, επίσης, από τον Ιούλιο του 2015 και μετά όλοι όσοι συνταξιοδοτούνται να λαμβάνουν τη βασική και αναλογική σύνταξη, με τη συμπλήρωση του 67ου έτους ηλικίας.
16 Ιουν 2015
On line αγορές: Οι ασφάλειες στη δεύτερη θέση σε αύξηση μέσα στο 2014
Οι Έλληνες αύξησαν περίπου κατά 10% τον αριθμό των κατηγοριών στις οποίες πραγματοποίησαν online αγορές ενώ σταθερά στις πρώτες θέσεις με αύξηση των online αγορών είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, οι ασφάλειες, η αγορά εισιτηρίων εκδηλώσεων.
Τα συμπεράσματα προκύπτουν από την ετήσια έρευνα (επαναλαμβάνεται τα τελευταία 5 χρόνια) για τους Έλληνες Online καταναλωτές, που διεξήγαγε την περίοδο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου 2014 το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε δείγμα 1197 online αγοραστών.
Από τα ευρήματα της έρευνας ξεχωρίζουν τα εξής:
-Οι Έλληνες online καταναλωτές, αύξησαν περίπου κατά 10% τον αριθμό των κατηγοριών, από τις οποίες πραγματοποίησαν αγορές το 2014. Η ανάπτυξη είναι εμφανής και από τον αριθμό των online αγορών τους, αφού από μια κάθε μήνα του 2013 αυξήθηκε σε τρεις κάθε δυο μήνες το 2014.
-Καταγράφεται σημαντική αύξηση της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών για το μέσο χρήστη, από 77% το 2013 στο 86% το 2014.
-Το 74% των χρηστών δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν συχνά το διαδίκτυο για έρευνα αγοράς, κάτι που αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί την 5η συχνότερη ενασχόληση, μετά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, την ενημέρωση για τη δουλειά τους, τις ειδήσεις και τα κοινωνικά δίκτυα.
-Στις προτιμήσεις του κοινού που αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου, δημοφιλέστερες κατηγορίες είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες (εισιτήρια, ξενοδοχεία κλπ.), και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και ψηφιακές συσκευές ενώ ακολουθούν είδη ρουχισμού, φαγητό, βιβλία κ.α.
-Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2014 είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, οι ασφάλειες, η αγορά εισιτηρίων εκδηλώσεων αλλά και τα είδη σουπερμάρκετ.
-Ο πρώτος λόγος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών είναι η εύρεση καλύτερης τιμής αλλά και η δυνατότητα σύγκρισης προϊόντων.
-Βασικό κριτήριο για να εμπιστευθεί κανείς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η παροχή από το ηλεκτρονικό κατάστημα ασφαλών μεθόδων πληρωμής.
-Οι κύριες επιφυλάξεις που καταγράφονται είναι σε ορισμένες περιπτώσεις το αυξημένο κόστος αποστολής, οι καθυστερήσεις στην παράδοση και ο φόβος ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος δε θα υπάρχει νομική προστασία.
-Το 50% επιλέγει να πληρώσει με την παράδοση (αντικαταβολή).
-Τα 2/3 των Ελλήνων χρηστών επιλέγουν ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα από του εξωτερικού.
-Η επίδραση των social media στην αγοραστική συμπεριφορά δεν είναι ακόμα εμφανής στους Έλληνες online αγοραστές
-Οι προβλέψεις για το 2015 είναι θετικές αφού αναμένεται 6 στους 10 Online καταναλωτές να αυξήσουν την αξία των online αγορών τους και μόνο 1 στους 10 να μειώσουν.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
AXA Ασφαλιστική: Επιβραβεύει τους ψηφιακούς της πελάτες
16.6.15
Ασφαλιστική, επιβράβευση, Κλήρωση, Ψηφιακή πλατφόρμα, Ψηφιακοί πελάτες, AXA, iPhone 6, My AXA
No comments
Η ΑΧΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να αξιοποιήσει τα νέα ψηφιακά δεδομένα, υιοθετεί μία σειρά ενεργειών, με επίκεντρο πάντα τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της.
Από σήμερα η Εταιρεία επιβραβεύει τους πελάτες που επιλέγουν να γίνουν ψηφιακοί, μέσω της εγγραφής τους στην πλατφόρμα My AXA, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα iPhone 6 μετά από κλήρωση.
Κάθε μήνα ένας τυχερός που θα κάνει την εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα Μy AXA από τον υπολογιστή, το laptop, το tablet ή/και το κινητό του θα κερδίζει μετά από κλήρωση ένα iPhone 6.
Το Μy AXA είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΧΑ μέσω της οποίας οι πελάτες αυτοκινήτου έχουν γρήγορη, ευέλικτη και προστατευμένη πρόσβαση στα αρχεία του συμβολαίου τους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή να ακολουθήσουν μία απλή και γρήγορη διαδικασία με χρήση του email τους:
Δείτε στο παρακάτω video τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής υπηρεσίας My AXA καθώς και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να εγγραφείτε.
Από σήμερα η Εταιρεία επιβραβεύει τους πελάτες που επιλέγουν να γίνουν ψηφιακοί, μέσω της εγγραφής τους στην πλατφόρμα My AXA, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα iPhone 6 μετά από κλήρωση.
Κάθε μήνα ένας τυχερός που θα κάνει την εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα Μy AXA από τον υπολογιστή, το laptop, το tablet ή/και το κινητό του θα κερδίζει μετά από κλήρωση ένα iPhone 6.
Το Μy AXA είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΧΑ μέσω της οποίας οι πελάτες αυτοκινήτου έχουν γρήγορη, ευέλικτη και προστατευμένη πρόσβαση στα αρχεία του συμβολαίου τους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή να ακολουθήσουν μία απλή και γρήγορη διαδικασία με χρήση του email τους:
- Μπαίνουν στη σελίδα της ΑΧΑ, www.axa.gr και επιλέγουν «Δημιουργία λογαριασμού»
- Συμπληρώνουν τα στοιχεία τους
- Λαμβάνουν ενημέρωση στο email τους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους
- Η ΑΧΑ παράλληλα ενημερώνει τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο
Δείτε στο παρακάτω video τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής υπηρεσίας My AXA καθώς και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να εγγραφείτε.
15 Ιουν 2015
Αρχίζει το κυνήγι για τα ανασφάλιστα οχήματα!
15.6.15
Ανασφάλιστα, Αυτοκίνητο, ΕΑΕΕ, Ηλεκτρονική διασταύρωση, Κυνήγι, Πρόστιμα, Σαββαΐδου, Υπουργείο Οικονομικών
No comments
Ξεκινάνε άμεσα τα μέτρα σύλληψης των ανασφάλιστων οχημάτων από το Υπουργείο Οικονομικών μετά από πολλές αναβολές. Η απόφαση είναι οριστική και αυτό προκύπτει και από την παρουσία της κας Κατερίνας Σαββαΐδου, Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων στη συνέντευξη τύπου που οργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Η Συνέντευξη Τύπου γίνεται με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών για το πρόβλημα της κυκλοφορίας των ανασφαλίστων οχημάτων, τη διαδικασία εντοπισμού τους και τις σχετικές πρωτοβουλίες της Πολιτείας και της ασφαλιστικής αγοράς διοργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Η Συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015 και ώρα 1.00 μ.μ. στα γραφεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (διευθ. Ξενοφώντος 10, Σύνταγμα – 3ος όροφος).
Όπως προαναφέρθηκε, στη συνέντευξη θα παραστεί και η κα. Σαββαϊδου, η οποία με την παρουσία της θα δώσει το στίγμα των πρώτων κινήσεων του Υπουργείου Οικονομικών για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οδηγών.
Επισημαίνεται ότι στο θέμα έχει αναφερθεί η εφημερίδα Nextdeal στο τεύχος 339 της 27ης Μαΐου με τίτλο «Αρχίζει το σαφάρι για τα ανασφάλιστα».
Διαβάστε παρακάτω τι έγραφε το Nextdeal:
Στην τελική ευθεία για την εφαρμογή του νόμου για τα ανασφάλιστα οχήματα βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο έχει συμπεριλάβει το μέτρο ελέγχου των ανασφάλιστων αυτοκινήτων στον κατάλογο των πρωτοβουλιών για την αύξηση των κρατικών εσόδων που συζητεί με τους δανειστές της χώρας.
Η ετοιμότητα του υπουργείου Οικονομικών αναμένεται να εκφρασθεί τις επόμενες ημέρες και επισήμως από το υπουργείο, ενώ η πλειονότητα της ασφαλιστικής αγοράς περιμένει «πώς και πώς» την παρέμβαση της πολιτείας, καθώς, όπως εκτιμάται, θα αποτελέσει την απαρχή θετικών εξελίξεων στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, εξελίξεις που θα αφορούν πρωτίστως στη μεγέθυνση της ασφαλιστικής πίτας. Κερδισμένο θα βγει και το ελληνικό δημόσιο, καθώς θα αυξήσει τα έσοδά του σχεδόν κατά 100 εκατ. ευρώ.
Πάντως δεν είναι αφύσικη και μία αμφιβολία από την πλευρά της ασφαλιστικής αγοράς για το κατά πόσο οι υποσχέσεις της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών για έναρξη των ελέγχων θα τηρηθούν, καθώς δεν είναι πρώτη φορά που δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι ξεκινά η διασταύρωση των στοιχείων μεταξύ υπουργείων Οικονομικών, Μεταφορών και Κέντρου Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου αλλά τελικώς στην πράξη δεν έγινε τίποτα, πέραν των ελέγχων της Ελληνικής Αστυνομίας στους δρόμους, οι οποίοι είναι αποτελεσματικοί. Να σημειωθεί ότι η ηγεσία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει προαναγγείλει συνέντευξη Τύπου με θέμα τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα για την επόμενη εβδομάδα. «Επί του πιεστηρίου» οι πληροφορίες ανέφεραν ότι μπορεί η συνέντευξη να μετατεθεί για λίγες ημέρες, ενώ από την ΕΑΕΕ αναφέρθηκε στο Nextdeal ότι η συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών είναι πολύ στενή προκειμένου να προχωρήσει η εφαρμογή της νομοθεσίας με αποτελεσματικό τρόπο και «είμαστε σε καλό δρόμο».
Τι λέει η νομοθεσία για τη διασταύρωση
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 26 του νόμου 4141/2013 «Ο εντοπισμός των τυχόν ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και η επιδίωξη συμμόρφωσης των ιδιοκτητών αυτών και μέσω της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής των διοικητικών κυρώσεων και ποινών της παραγράφου 4 του άρθρου 5 και των ποινικών κυρώσεων του άρθρου 12, διενεργείται:
1. Από τις αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές με επιτόπιους ελέγχους και
2. Ηλεκτρονικά με επιμέλεια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του υπουργείου Οικονομικών, η οποία ορίζεται ως η αρμόδια για το σκοπό αυτόν υπηρεσία, με την κάτωθι διαδικασία:
α) Η ΓΓΠΣ του υπουργείου Οικονομικών αναλαμβάνει τη με ηλεκτρονικό τρόπο διασταύρωση και επεξεργασία των στοιχείων που προκύπτουν από τη ζεύξη των κάτωθι αρχείων (ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων):
αα) του αρχείου του Κέντρου Πληροφοριών που προβλέπεται στο άρθρο 27β του παρόντος, στο οποίο τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των αυτοκίνητων οχημάτων που είναι ασφαλισμένα και των αυτοκίνητων οχημάτων που εξαιρούνται από την υποχρέωση ασφάλισης αστικής ευθύνης σύμφωνα με το άρθρο 3 του παρόντος,
ββ) του αρχείου της ΓΓΠΣ του υπουργείου Οικονομικών, στο οποίο τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των αυτοκίνητων οχημάτων που η άδεια κυκλοφορίας τους εκδίδεται από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,
γγ) των αρχείων οποιασδήποτε άλλης δημόσιας υπηρεσίας ή υπουργείου που νομιμοποιείται σύμφωνα με τη νομοθεσία να εκδίδει άδεια κυκλοφορίας οχημάτων, στα οποία τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των οχημάτων αυτών. Για το σκοπό αυτόν, το Κέντρο Πληροφοριών και οι παραπάνω δημόσιες υπηρεσίες ή υπουργεία υποχρεούνται να θέτουν, σε διαρκή βάση, στη διάθεση της ΓΓΠΣ τα παραπάνω αρχεία και στοιχεία τους.
β) Σε περίπτωση που από τη ζεύξη και την επεξεργασία των αναφερόμενων στην προηγούμενη περίπτωση α΄ αρχείων και στοιχείων εντοπίζεται αυτοκίνητο όχημα, για το οποίο προκύ- πτει ότι δεν υφίσταται η υποχρεωτική κατά τις διατάξεις του άρθρου 2 ασφαλιστική κάλυψη (δηλαδή προκύπτει ανασφάλιστο αυτοκίνητο όχημα), η ΓΓΠΣ συντάσσει περί αυτού πράξη, που αποστέλλεται με σχετική ειδοποιητήρια επιστολή προς τον ιδιοκτήτη του οχήματος αυτού, με την οποία τον καλεί να προβεί άμεσα και το αργότερο εντός οκτώ (8) ημερών από την παραλαβή αυτής στην κατά το άρθρο 2 ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος ιδιοκτησίας του. Με την ίδια επιστολή η ΓΓΠΣ ενημερώνει τον ιδιοκτήτη του οχήματος ως προς τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για την παροχή τυχόν περαιτέρω εξηγήσεών του, σχετικά με την εκ μέρους του τήρηση ή μη της κατά το άρθρο το 2 υποχρέωσης προς ασφάλιση. Για την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου στην περίπτωση αυτή απαιτείται η προσκόμιση στην ασφαλιστική επιχείρηση της ειδοποιητήριας επιστολής και παραβόλου υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ύψους διακοσίων πενήντα (250) ευρώ.
γ) Σε περίπτωση μη εμφάνισης, μη παροχής ικανοποιητικών εξηγήσεων και μη συμμόρφωσης ιδιοκτήτη οχήματος με τα οριζόμενα στην προηγούμενη περίπτωση β΄, η ΓΓΠΣ αποστέλλει τα στοιχεία αυτού και του οχήματός του, για το όποιο δεν υφίσταται η κατά το άρθρο 2 ασφαλιστική κάλυψη, στην Αστυνομική Αρχή του τόπου διαμονής του ιδιοκτήτη του οχήματος, η οποία επισπεύδει την σε βάρος του επιβολή των κυρώσεων και ποινών που προβλέπονται στην παράγραφο 4 του άρθρου 5 και στο άρθρο 12. 2. Η ΓΓΠΣ εκτελεί την προβλεπόμενη στις περιπτώσεις α΄ και β΄ της παραγράφου 1 διαδικασία ετησίως, σε τακτά χρονικά διαστήματα, και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο, μετά και από αίτηση του προβλεπόμενου στο άρθρο 16 Επικουρικού Κεφαλαίου.
3. Με απόφαση του υπουργού Οικονομικών, μπορεί να ρυθμίζεται κάθε λεπτομέρεια, που είναι αναγκαία για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου».
4. Στο άρθρο 27β προστίθεται παράγραφος 9, ως εξής: «9. Το Κέντρο Πληροφοριών υποχρεούται να θέτει τις πληροφορίες που τηρεί στο αρχείο του και αναφέρονται στην περίπτωση α΄ της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου στη διάθεση της Γ.Γ.Π.Σ., σε διαρκή βάση, προκειμένου να διενεργείται, με ηλεκτρονικό τρόπο, ο έλεγχος και εντοπισμός των αυτοκίνητων οχημάτων για τα οποία δεν υφίσταται η υποχρεωτική κατά τις διατάξεις του άρθρου 2 ασφαλιστική κάλυψη (εντοπισμός ανασφάλιστων οχημάτων), κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρ- θρο 5α του παρόντος».
5. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού ισχύουν από 15.4.2013».
1 εκατ. ανασφάλιστα
Επισημαίνεται ότι τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το 1 εκατ. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι με βάση τα αποτελέσματα της νέας εφαρμογής του Επικουρικού Κεφαλαίου και του Κέντρου Πληροφοριών περίπου ένα στα πέντε οχήματα είναι ανασφάλιστο.
Ειδικότερα όπως είναι γνωστό από την 1η Μαΐου ο κάτοχος αυτοκινήτου μπορεί να διαπιστώσει ο ίδιος εάν είναι ασφαλισμένος επισκεπτόμενος το site του Επικουρικού Κεφαλαίου και του Κέντρου Πληροφοριών στη διεύθυνση "www.hic.gr". Εκεί πληκτρολογώντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός του και το ΑΦΜ του, επιβεβαιώνει εάν το όχημά του εμπεριέχεται στη λίστα των ασφαλισμένων οχημάτων. Μέχρι τώρα το 20% περίπου των χρηστών διαπίστωσε ότι το αυτοκίνητό του δεν είναι ασφαλισμένο.
Τέλος να σημειωθεί ακόμη ότι από την ημέρα που τέθηκε σε εφαρμογή το νέο σύστημα διασταύρωσης του Επικουρικού Κεφαλαίου, περισσότερα από 60.000 αυτοκίνητα προστέθηκαν στο στόλο των ασφαλισμένων οχημάτων.
Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν και μία λανθάνουσα συμπεριφορά και ανθρώπων της ασφαλιστικής αγοράς. Τα φαινόμενα αυτά θα εκλείψουν στο βαθμό που η πολιτεία κινηθεί γρήγορα και συντονισμένα στη διασταύρωση των στοιχείων και συνεπώς στη σύλληψη των ανασφάλιστων οχημάτων.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)