>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

23 Ιουν 2015

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Δυναμική παρουσία και στις Ασφαλίσεις Σκαφών Αναψυχής

Με κίνητρα και ευελιξία η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στην ασφάλιση των Σκαφών Αναψυχής.
Στα πλαίσια της διαρκούς βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των ασφαλιστικών της προγραμμάτων και με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των ασφαλιστικών της εργασιών στον Κλάδο Σκαφών, η ΑΤΕ Ασφαλιστική ανανεώνει την Πολιτική της,
  • Εφαρμόζοντας νέο, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τιμολόγιο, με έναρξη ισχύος από 09.06.2015.
  • Θεσπίζοντας ενιαία Γεωγραφική αντιμετώπιση στην τιμολόγηση των Σκαφών. 
  • Εισάγοντας τη διάκριση τους σε Ιδιωτικά Σκάφη Αναψυχής και σε Επαγγελματικά Σκάφη.
  • Παρέχοντας σημαντικές εκπτώσεις μέχρι και 50%, στους Στόλους Σκαφών.
  • Καλύπτοντας τη Μερική Κλοπή, σε ειδικές περιπτώσεις.
  • Καθιστώντας εφικτή τη συνέχιση της ασφάλισης έως την ηλικία των 30 ετών, στα σκάφη που είναι ήδη ασφαλισμένα στην Εταιρεία.
Επιπλέον, για την καλύτερη υποστήριξη των Συνεργατών, το σύνολο των εργασιών του Κλάδου Ασφάλισης Σκαφών Αναψυχής, υποστηρίζεται από το portal της ΑΤΕ Ασφαλιστικής (νέες ασφαλίσεις, ανανεώσεις, ηλεκτρονικό ληξιάριο, άμεση εξόφληση), παρέχοντας άμεση και συνεχή διαθεσιμότητα 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Με τα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά και ολοκληρωμένα προγράμματά της, η ΑΤΕ Ασφαλιστική παρέχει ό,τι καλύτερο στην ασφάλιση Σκαφών Αναψυχής, καλύπτοντας τις απαιτήσεις του Ν. 4256/14.
Αναφορικά με την νέα πολιτική ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΕ Ασφαλιστικής κος Ι. Χατζηιωσήφ δήλωσε: «Η ανανεωμένη πολιτική μας για τον Κλάδο Σκαφών, εκφράζει την κεντρική στρατηγική απόφαση μας να στηρίξουμε τους Συνεργάτες μας και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τις εργασίες τους. Μάλιστα, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι, η ανταγωνιστικότητα των ασφαλιστικών μας προγραμμάτων ενισχύεται ακόμα περισσότερο, αν λάβουμε υπόψη μας τη δυνατότητα των Συνεργατών μας να πραγματοποιούν τις εργασίες τους από το portal της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, με τον πλέον φιλικό, άμεσο και ασφαλή τρόπο, συνεχώς (24x7). Σε ένα περιβάλλον που η μείωση κάθε δαπάνης βρίσκεται στο στόχαστρο, δημιουργούμε σημαντική αξία παρέχοντας το σύνολο σχεδόν των εργασιών μέσω του portal, ακόμα και με τη χρήση ενός smartphone ή tablet. Έτσι, οι Συνεργάτες μας μειώνουν εντυπωσιακά το κόστος λειτουργίας (paperless philosophy), κερδίζουν σε χρόνο και χρήμα και αυξάνουν τη διαθεσιμότητά τους με άμεσες υπηρεσίες προς την υφιστάμενη και δυνητική πελατεία».

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική δημιουργεί τη δική της σελίδα στο Facebook

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική από τις 22 Ιουνίου 2015, επεκτείνει την παρουσία της στο διαδίκτυο με τη δημιουργία της δικής της Corporate Fan Page στο Facebook, τo δημοφιλέστερo μέσο κοινωνικής δικτύωσης. 
Στόχος της σελίδας της ΑΧΑ Ασφαλιστικής είναι να μοιράζεται νέα για την καλύτερη προστασία των ανθρώπων και του κόσμου γύρω μας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη και εκπαίδευση αναφορικά με τους διάφορους πιθανούς, καθημερινούς κινδύνους (οικονομικούς, κοινωνικούς, υγείας και περιβαλλοντικούς). Οι fans της σελίδας Facebook της ΑΧΑ Ασφαλιστικής θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται, να εμπνευστούν, να εμπλακούν και να υποστηρίξουν την ΑΧΑ να εξαπλώσει το μήνυμα για την προστασία.
Επιπλέον, θα λαμβάνουν χρήσιμες συμβουλές για θέματα υπηρεσιών και προϊόντων, ενημερώσεις για διάφορες ενέργειες της Εταιρείας, καθώς και να επικοινωνούν και να μοιράζονται τις σκέψεις τους και τα σχόλιά τους, ενισχύοντας έτσι τον διάλογο και την αμφίδρομη επικοινωνία.
Η Εταιρεία συνεχίζει να αξιοποιεί τα νέα ψηφιακά μέσα για να βοηθήσει έμπρακτα στη δημιουργία μίας ασφαλέστερης κοινωνίας, όπου όλοι μπορούν να ζουν με περισσότερη ηρεμία.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Όμιλος ΑΧΑ έχει προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με το Facebook στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξής του στον ψηφιακό τομέα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην κινητή τηλεφωνία.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τη σελίδα της ΑΧΑ με ένα κλικ.

International Life: Στο πλευρό των πολιτών με τη μηνιαία ασφάλιση αυτοκινήτου Vroom

Η International Life, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος, προσφέρει το νέο προϊόν μηνιαίας ασφάλισης αυτοκινήτου 'Vroom'.
Το 'Vroom' είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης που παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους για έναν μήνα, προσφέροντάς τους οικονομία, ευελιξία και ελευθερία. Απευθύνεται σε οδηγούς ηλικίας 23 έως 70 ετών για Ι.Χ. επιβατικά έως 15 ίππους, και περιλαμβάνει μόνο την υποχρεωτική από το νόμο κάλυψη Αστικής Ευθύνης. Το πρόγραμμα προσφέρεται με μηνιαίο σταθερό ασφάλιστρο €24,95.
Μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, η International Life μπορεί και προσφέρει μια άμεση, οικονομικά συμφέρουσα και προσιτή λύση στους πολίτες εκείνους που επιθυμούν να ασφαλίσουν τα οχήματά τους για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα τους καλοκαιρινούς μήνες, διευκολύνοντας έτσι την κάλυψη των άμεσων αναγκών τους. Με τον τρόπο αυτό η International Life στοχεύει στην μείωση του μεγάλου αριθμού ανασφάλιστων οχημάτων της χώρας, συμβάλλοντας ενεργά στην αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού, παρέχοντας την δυνατότητα ασφάλισης σε όλους τους πολίτες της χώρας.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και ο Διευθύνων Σύμβουλος της International Life κ. Γιάννης Μπράβος: «Η International Life, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, παρέχει την ασφαλιστική κάλυψη που έχουν ανάγκη οι συμπολίτες μας. Το νέο προϊόν μηνιαίας ασφάλισης αυτοκινήτου 'Vroom' αποτελεί μια άμεση λύση για τις ανάγκες των συμπολιτών μας».

22 Ιουν 2015

Στο τραπέζι αύξηση ασφαλιστικών εισφορών - Τι θα αλλάξει στους μισθούς μας

Άλλο ένα σενάριο της τελευταίας στιγμής έρχεται να προστεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ενώ η αγωνία για την επίτευξη συμφωνίας κορυφώνεται.
Πληροφορίες τις οποίες επιβεβαίωσε πριν από λίγο ο γ.γ Κοινωνικών Ασφαλίσεων Γ. Ρωμανιάς, φέρουν να συζητείται η κατάργηση της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών που έγινε τον Ιούλιο του 2014 και η επαναφορά στα προηγούμενα επίπεδα. Με τι ισοδυναμεί αυτό το μέτρο; Με οριζόντια μείωση των καθαρών αποδοχών για όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα αλλά και εκτόξευση του μισθολογικού κόστους για τις επιχειρήσεις.
Το αποτέλεσμα από την μεταβολή των ασφαλιστικών εισφορών για τους εργαζόμενους είναι οριζόντιο. Δηλαδή, αν αυξηθούν οι εισφορές κατά μία ποσοστιαία μονάδα, τότε και οι μισθοί θα μειωθούν κατά μία ποσοστιαία μονάδα.
Οι μειωμένοι συντελεστές για τον υπολογισμών των ασφαλιστικών εισφορών, κυρίως του εργοδότη και λιγότερο του εργαζόμενου, είχαν τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου του 2014. Για τη χρηματοδότηση της συγκεκριμένης μεταρρύθμισης –η οποία υποτίθεται ότι θα είχε μηδενικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα- είχε αποφασιστεί η κατάργηση σειράς επιδομάτων μεταξύ των οποίων και του οικογενειακού επιδόματος που χορηγούσε ο ΟΑΕΔ. Τα στοιχεία από τα ασφαλιστικά ταμεία, έδειξαν όμως ότι οι μειωμένοι συντελεστές, δεν έφεραν περισσότερες προσλήψεις με αποτέλεσμα τα έσοδα των ταμείων να υποχωρήσουν αισθητά. Έτσι:
1: Στο α’ τετράμηνο του 2015, τα ταμεία εισέπραξαν από τις εργοδοτικές εισφορές 2,989 δισεκατομμύρια ευρώ. Στο αντίστοιχο τετράμηνο του 2014, τα αντίστοιχα έσοδα ήταν 3,424 δισεκατομμύρια ευρώ
2: Στο α’ τετράμηνο του 2014, οι εισφορές των εργαζόμενων απέφεραν 2,497 δισεκατομμύρια ευρώ ενώ στο α’ τετράμηνο του 2015, 2,180 δισεκατομμύρια ευρώ

Άρα, σε πραγματικούς όρους, η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών έχει στοιχίσει σε τέσσερις μήνες 435 εκατομμύρια ευρώ από το σκέλος των εργοδοτικών εισφορών και 317 εκατ. ευρώ από την πλευρά των εισφορών των εργαζομένων.
Σε ετήσια βάση, αν επανέλθουν οι συντελεστές στα επίπεδα που ήταν τον Ιούνιο του 2014, τα έσοδα των ταμείων μπορούν να αυξηθούν –αν δεν εκτοξευτεί εκ νέου η μαύρη εργασία- κατά τουλάχιστον 1,5-1,7 δις. ευρώ καλύπτοντας σε μεγάλο βαθμό την απαίτηση των δανειστών για εξοικονόμηση 1% του ΑΕΠ από τη μείωση των συντάξεων.
(Πηγή: Fpress.gr)

Μια ασφαλιστική διαφήμιση που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο!

Πολλές φορές οι γονείς θα ήθελαν να τρυπώσουν στο κεφάλι των παιδιών τους και να μάθουν τι σκέφτονται. 
Αυτό ακριβώς ανέλαβε να κάνει στο τελευταίο της διαφημιστικό σποτ η Zurich, ρωτώντας παιδιά από διάφορες χώρες τι αγαπούν και πώς νιώθουν προστατευμένα.
Οι γονείς, βλέποντας τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά τους στην κάμερα, δεν μπορούν παρά να χαμογελάσουν ή ακόμα και να δακρύσουν – όπως άλλωστε κι οι θεατές.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

21 Ιουν 2015

The Safety Truck: Το "διάφανο" φορτηγό της Samsung (Video)


H Samsung με το Safety Truck καταθέτει τη δική της έξυπνη και απλή λύση στην οδική ασφάλεια.

Τοποθετώντας κάμερες στο μπροστινό μέρος ενός φορτηγού και προβάλλοντας την εικόνα σε οθόνη στο πίσω μέρος του, αυξάνει την ορατότητα του δρόμου ώστε ο οδηγός κάθε οχήματος που ακολουθεί να μπορεί να βλέπει με ασφάλεια τι συμβαίνει μπροστά από το φορτηγό, καθώς και πότε υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για να προσπεράσει με ασφάλεια.

Οι κάμερες διαθέτουν παράλληλα λειτουργία νυχτερινής λήψης, ώστε οι προσπεράσεις φορτηγών 
να γίνονται το ίδιο απροβλημάτιστα και με ασφάλεια και το βράδυ. 


Ωστόσο, προς το παρόν η λύση δείχνει δύσκολο να εφαρμοστεί, καθώς το κόστος θα πρέπει να το επωμιστούν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και οι εταιρείες, πράγμα που δημιουργεί ερωτηματικά στο αν και πόσοι θα δεχτούν να το κάνουν πράξη.

20 Ιουν 2015

Στα Τρίκαλα το πρώτο λεωφορείο χωρίς οδηγό

Εντός των επόμενων ημερών, αναμένεται να έρθουν στα Τρίκαλα οι τεχνικοί και το λεωφορείο, που θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες για την υλοποίηση του παγκόσμιας μοναδικότητας εγχειρήματος, της κίνησης του πρώτου λεωφορείου χωρίς οδηγό σε αστικό ιστό στην πόλη των Τρικάλων, όπως ανακοίνωσε η δημοτική αρχή. 

Το συγκεκριμένο πρότζεκτ του Δήμου Τρικκαίων και του e-trikala, εκτός από την τεχνική υποστήριξή του, απαιτεί, σύμφωνα με το Δήμο Τρικκαίων και τη γνώση και συνεργασία των πολιτών, προσθέτοντας ότι το μέγεθός του ξεπερνά και τροποποιεί τις κλασικές συνήθειες των κατοίκων και επισκεπτών της πόλης.
 
Κι αυτό διότι, όπως διευκρινίζεται, σταδιακά και για έξι μήνες θα αλλάξει πλήρως, όχι μόνο ο τρόπος κίνησης και κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τον αστικό ιστό και τη συμπεριφορά μας ως πολίτες που αλληλεπιδρούν με τους συμπολίτες μας.

Σε πρώτη φάση, και πριν ξεκινήσουν τα έργα για τη διαμόρφωση του χώρου κίνησης των λεωφορείων χωρίς οδηγό, απαιτείται η ενημέρωση όλων των πολιτών. Η κίνηση των οχημάτων θα γίνει σε μια περίπου κυκλική διαδρομή στο κέντρο της πόλης, μήκους σχεδόν 3 χλμ.

Η κυκλοφορία των λεωφορείων θα γίνεται ως εξής: από την αφετηρία τους δίπλα από το τζαμί (οδός Δ. Τερτίπη) θα εισέρχονται στην οδό Καρδίτσης και στη συνέχεια στην οδό Καποδιστρίου, την οποία θα ακολουθούν και ως οδό Κοραή, διασχίζοντας τη γέφυρα Γούρνας. 

Στη συνέχεια θα στρίβουν δεξιά στην οδό Αμαλίας και αμέσως αριστερά στο στενάκι της οδού Νέλσωνος. Δεξιά ξανά, θα εισέρχονται στην οδό στρατηγού Σαράφη, την οποία θα ακολουθούν μέχρι την πλατεία Εθνικής Αντίστασης. 

Εκεί θα ξαναστρίβουν δεξιά, επί της οδού Διονυσίου Φιλοσόφου και στη συνέχεια επί της οδού Απ. Ιακωβάκη, οπότε θα στρίβουν δεξιά στη γέφυρα του ΚΤΕΛ. Στα φανάρια θα στρίβουν αριστερά στην οδό Όθωνος, την οποία θα ακολουθούν μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου και θα εισέρχονται στο πάρκο πίσω από τις παλιές φυλακές, από όπου θα φτάνουν ξανά και θα σταθμεύουν στην οδό Δ. Τερτίπη.

Αυτό το δρομολόγιο θα ακολουθηθεί από το πρώτο λεωφορείο που, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα έρθει στα Τρίκαλα στις 29 Ιουνίου για να καταγράψει στη μνήμη του τη διαδρομή. 

Τα χρονικά διαστήματα, από τις 22 μέχρι τις 28 Ιουνίου και από την 1η μέχρι τις 12 Ιουλίου, θα γίνονται σε όλο το μήκος της διαδρομής τα απαραίτητα έργα για τον διαχωρισμό της λωρίδας κίνησης των λεωφορείων, τη βαφή της με διαφορετικό χρώμα, την τοποθέτηση των αισθητήρων που θα δείχνουν τον προορισμό στα λεωφορεία, των σημάτων για πεζούς και οχήματα, των σηματοδοτών και όλων των υπόλοιπων τεχνικών και τεχνολογικών μέσων για την καταγραφή της πορείας τους.

Ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala Α.Ε. λαμβάνουν όλα τα μέτρα που απαιτούνται, προκειμένου, και ο πολίτης να μπορεί να μετάσχει στο εγχείρημα, και τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν, να αποτελέσουν τη βάση για μια ουσιαστική συνεισφορά των Τρικάλων και του Δήμου μας στην εξέλιξη της ζωής και κίνησης στις πόλεις, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

19 Ιουν 2015

Διακοπή καπνίσματος : Πόσο σύντομα θα δω τα οφέλη;

Το να κόψει κάποιος το κάπνισμα είναι από τις δυσκολότερες αποφάσεις, όπως όλοι οι εθισμοί, άλλωστε. Δεν είναι τυχαίο που στις περισσότερες περιπτώσεις χρειάζονται αρκετές προσπάθειες μέχρι να πετύχουμε τον στόχο μας. Ας ρίξουμε, όμως, μια ματιά στα οφέλη που έχει για την υγεία μας το κόψιμο του τσιγάρου, και ας τα αφήσουμε να μας εμπνεύσουν, και να “ατσαλώσουν” τη θέλησή μας.
Χωρίς το κάπνισμα:
  • Η αναπνοή, τα ρούχα και τα μαλλιά μας μυρίζουν καλύτερα
  • Επιστρέφει η όσφρησή μας στα φυσιολογικά, το ίδιο και η αίσθηση της γεύσης.
  • Τα δάχτυλα και τα νύχια μας γυρνούν στο κανονικό τους χρώμα.
  • Τα δόντια μας καθαρίζουν πιο εύκολα.
  • Τα παιδιά μας δεν αναγκάζονται να καπνίζουν παθητικά, ούτε και παίρνουν το κακό παράδειγμα.
  • Είναι πιο εύκολο να βρούμε δωμάτιο σε ξενοδοχείο.
  • Οι μη καπνίζοντες φίλοι μας θα είναι πιο πρόθυμοι να έρχονται στο σπίτι μας.
  • Γλυτώνουμε πολλά χρήματα. Καπνίζοντας ένα πακέτο την ημέρα, ξοδεύουμε το λιγότερο 1.200 ευρώ τον χρόνο.
Οφέλη στην υγεία:
Κάποια από τα οφέλη γίνονται εμφανή σχεδόν αμέσως, αλλά συνεχίζουν να αυξάνονται όσο περνάει ο καιρός.
  • Σε 20 μόλις λεπτά αφού το κόψουμε, η πίεση και οι παλμοί της καρδιάς πέφτουν στο φυσιολογικό.
  • Στις πρώτες 8 ώρες, τα επίπεδα μονοξείδιου του άνθρακα στο αίμα πέφτουν, ενώ το οξυγόνο αυξάνεται.
  • Στις πρώτες 24 ώρες, ελαττώνεται ο κίνδυνος για ανακοπή καρδιάς.
  • Στις 48 ώρες, τα άκρα των νεύρων αρχίζουν να αναπτύσσονται και οι αισθήσεις της όσφρησης και της γεύσης επιστρέφουν σε φυσιολογικά επίπεδα.
  • Μέσα στους 3 πρώτους μήνες, η κυκλοφορία του αίματος βελτιώνεται, το περπάτημα γίνεται ευκολότερο, οι πνεύμονες λειτουργούν καλύτερα και οι πληγές κλείνουν γρηγορότερα.
  • Στους 9 μήνες, τα αποθέματα ενέργειας είναι μεγαλύτερα, τα συμπτώματα που σχετίζονται με το κάπνισμα (όπως βήχας, δύσπνοια και βουλωμένη μύτη) βελτιώνονται, και δεν αρρωσταίνουμε τόσο εύκολα.
  • Στα 5 χρόνια, ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του στόματος και των πνευμόνων ελαττώνεται κατά 50% σε σχέση με τους καπνιστές.
  • Τέλος, μετά από 10 χρόνια, οι πιθανότητες εγκεφαλικού και καρκίνου έχουν πέσει στα επίπεδα ενός ατόμου που δεν έχει καπνίσει ποτέ.
Ακόμα περισσότερα οφέλη:
Μειώνεται η πιθανότητα σχηματισμού θρόμβων στα πόδια, οι οποίοι μπορεί να ταξιδέψουν προς τους πνεύμονες. Μικρότερες πιθανότητες για στυτική δυσλειτουργία. Λιγότερα προβλήματα κατά την εγκυμοσύνη, και μικρότερες πιθανότητες για επιπλοκές στην υγεία του μωρού. Στους άντρες, η ποιότητα του σπέρματος βελτιώνεται. Τα δόντια, τα ούλα και το δέρμα είναι πιο υγιή.
Αν έχετε παιδιά στο σπίτι, τα οφέλη που θα έχουν αν δεν αναγκάζονται να εισπνέουν τον καπνό σας είναι τα εξής:
  • Λιγότερες κρίσεις άσθματος.
  • Λιγότερες αρρώστιες, από το κοινό κρύωμα, μέχρι και πνευμονία.
  • Λιγότερες πιθανότητες για Σύνδρομο Αιφνίδιου Θανάτου Βρεφών.

(Πηγή: Iatronet.gr)

Τι συμβαίνει τελικά στον γκισέ των τραπεζών;

Προκειμένου να σχηματίσει κανείς σωστή αντικειμενική άποψη πρέπει να έχει πρώτον, τις βασικές γνώσεις, δεύτερον τη στοιχειώδη ενημέρωση πάνω στο θέμα (γιατί αλλιώς θα λαϊκίσει) και τρίτον να ακούσει τις απόψεις και από τις δύο πλευρές. Αν δεν το κάνει τότε είτε έχει συμφέροντα, οπότε και δεν τον νοιάζει, είτε παρασύρεται από τη μάζα.
Παίρνοντας ως δεδομένο ότι στην πλειονότητά τους οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και τις βασικές γνώσεις έχουν αλλά και τη στοιχειώδη ενημέρωση, παραθέτουμε στοιχεία και δηλώσεις και από τις δύο πλευρές προκειμένου να σχηματίσουν την δική τους άποψη.
Στην ομιλία του ο κ. Χατζηθεοδοσίου είπε για 11.000 σημεία πώλησης των τραπεζών και μόλις 2.000 πιστοποιήσεις. Αύξηση του τζίρου των τραπεζών όταν η αγορά είχε πτώση 40% και για αθέμιτες πρακτικές προς τους πελάτες όπου τους εκβιάζουν στην ουσία να ασφαλίζονται με τα δικά τους προγράμματα και μάλιστα σε διπλάσιες τιμές από αυτές του ανταγωνισμού. Μίλησε ακόμα για πλιάτσικο στον γκισέ των τραπεζών αλλά και για παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων.
Από την πλευρά της η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ), στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας που κατέθεσε στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος ζήτησε την τήρηση των ίδιων κανόνων που ασκούνται σε διαμεσολαβητές και τραπεζικά ιδρύματα ως απόδειξη στοιχειώδους σεβασμού στα κατοχυρωμένα δικαιώματα των ασφαλισμένων και στα χρηστά και συναλλακτικά ήθη. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους τα τραπεζικά ιδρύματα καταστρατηγούν κατ’ επανάληψη και κατ’ εξακολούθηση, ακώλυτα και ανεξέλεγκτα  τόσο το νομικό και εποπτικό πλαίσιο, όσο και τις βασικές αρχές του υγιούς ανταγωνισμού.

Τι λένε οι Τράπεζες για όλα αυτά;

Οι Τράπεζες από την πλευρά τους έχουν αντίθετη άποψη για το θέμα. Και πώς να μην έχουν αφού βλέπουν τα πράγματα τελείως διαφορετικά. Πρώτα απ’ όλα δεν συμφωνούν με τα νούμερα. Σύμφωνα με πηγές των τραπεζών οι πιστοποιημένοι υπάλληλοι (πιστοποιητικό Α & Δ) ξεπερνούν τους 10.000 με κάθε χρόνο να αυξάνονται περί τους 500 ενώ τα σημεία πώλησης είναι περίπου 3.000 (800 Τράπεζα Πειραιώς, 600 Εθνική Τράπεζα). Το 2012 το bancassurance είχε το 19% της αγοράς φθάνοντας το 2014 στο 21%. Αύξηση δηλαδή 5% το χρόνο όταν η υπόλοιπη αγορά είχε μείωση (την 3ετία) 20-25%.
Όσον αφορά τις τιμές των συμβολαίων και εδώ οι τράπεζες έχουν αντίθετη άποψη. Δεν πουλάνε στη διπλάσια τιμή αλλά σε ανταγωνιστική, που λόγο της φύσεως του στεγαστικού δανείου (ενυπόθηκο) πρέπει να καλύπτει όλους τους κινδύνους που η τράπεζα θεωρεί αναγκαίους. Και πάλι ο πελάτης έχει το δικαίωμα πάνω στο χρόνο να αλλάξει εταιρεία τηρώντας όμως τους ίδιους όρους συμβολαίου.

Τι μας είπαν για τις αθέμιτες πρακτικές – όπως οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές τις αποκαλούν – των υπαλλήλων στον γκισέ της τράπεζας;

Η Τράπεζα λειτουργεί με έναν πολύ αυστηρό εσωτερικό κανονισμό πωλήσεων, με συστήματα ελέγχου και καταρτισμένο προσωπικό (επιθεωρητές πωλήσεων σχεδόν σε κάθε υποκατάστημα) και είναι πολύ προσεκτική στο πώς προωθεί τα προγράμματά της μέσω του γκισέ. Στους 10.000 πιστοποιημένους υπαλλήλους τα περιστατικά κακών πρακτικών είναι ελάχιστα, όπως είναι και στην ελεύθερη αγορά. Στην ουσία η τράπεζα στον γκισέ πραγματοποιεί cross selling πάντα όμως στο πλαίσιο της νομιμότητας. Ο πιστοποιημένος υπάλληλος δεν είναι μόνος του. Έχει από πίσω εξειδικευμένη ομάδα (help desk – call center) την οποία μπορεί να συμβουλευτεί ο ίδιος αλλά και ο πελάτης.
Σύμφωνα με τις τράπεζες το bancassurance βοήθησε στο να μεγαλώσει η πίτα στην αγορά καθώς το 5% ετήσια αύξηση (2012-2014) είναι νέα παραγωγή που οφείλεται στην διεισδυτικότητά τους αλλά και στη χρηστικότητα του να είναι ασφαλισμένος ο πελάτης στην τράπεζα που του χορηγεί το δάνειο. Οι τράπεζες διαφωνούν ότι λειτουργούν αθέμιτα καθώς ο αυστηρός έλεγχος από την τράπεζα της Ελλάδος μαζί με τις αυτοματοποιήσεις που έχουν εφαρμόσει καθιστά δύσκολες τις κακές πρακτικές.

Τι συνέβη όμως και οι διαμεσολαβητές βγήκαν στους δρόμους;

Δύο είναι οι λόγοι. Πρώτον, το γεγονός ότι πλέον οι τράπεζες πουλάνε και συμβόλαια αυτοκινήτου και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές έχοντας ευνοϊκότερους τρόπους πληρωμής (δόσεις) έχει προβληματίσει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που μέχρι πρότινος είχαν να ανταγωνιστούν μόνο το κανάλι των direct ιντερνετικών πωλήσεων. Και δεύτερον, η δυνατότητα των τραπεζών από το 2006 να έχουν θυγατρικές μεσιτικές εταιρείες για να διαχειρίζονται τις ασφαλιστικές καλύψεις των μεγάλων πελατών τους.
Μέχρι να επιτραπεί από τις τράπεζες να έχουν δικές τους μεσιτικές εταιρείες, οι μεσίτες έπαιρναν πελάτες από τις τράπεζες προκειμένου να τους ασφαλίσουν τον κίνδυνο που η τράπεζα ζητούσε στους όρους των δανείων που ήθελε να δώσει. Αυτές οι δουλειές είχαν μορφή προσωπικών σχέσεων του εκάστοτε μεσίτη με την τράπεζα και όλα δούλευαν ρολόι. Μετά το 2006 και καθώς η κρίση χτύπησε δυνατά την αγορά των μεγάλων πελατών οι μεσίτες είδαν τα εισοδήματά τους να μικραίνουν και τις τράπεζες να δυναμώνουν απέναντί τους νιώθοντας – και λογικό είναι – την απειλή.
Σύμφωνα με στοιχεία των τραπεζών, στο bancasurance των μεγάλων πελατών οι τράπεζες έχουν ασφαλίσει μέσω των μεσιτικών τους εταιρειών μόνο το 10% των πελατών τους εκ το οποίων το 5% είναι πελάτες με εκκρεμότητες που η ίδια η τράπεζα έχει φροντίσει να διευθετήσει για λογαριασμό τους. Επομένως αυτό που μένει είναι ένα 5% των πελατών τους που δέχονται να πάρουν προσφορά από την ίδια την τράπεζα.
Συνοψίζοντας, η δική μας άποψη είναι ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Από τη μια υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο που οι τράπεζες ισχυρίζονται ότι τηρούν λόγω της αυστηρής εποπτείας (δυνατό επιχείρημα) και από την άλλη οι διαμεσολαβητές μιλούν για αθέμιτες πρακτικές που κατά τη γνώμη μας περισσότερο έχουν να κάνουν με θέματα ηθικής παρά παρανομίας. Στην τελική οι τράπεζες έχουν τις υποδομές και το δίκτυο αλλά οι διαμεσολαβητές έχουν το Know how και τις γνώσεις που με τον κατάλληλο επαγγελματισμό μπορούν να υπερπηδήσουν κάθε μορφής ανταγωνισμό.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Ελληνική Αστυνομία: Πως να προφυλαχτείτε από πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων















Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της προληπτικής της δράσης και με αφορμή περιστατικά που έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα, που αφορούν στην έκδοση πλαστών ασφαλιστήριων συμβολαίων Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, με θύματα ανυποψίαστους πελάτες – «ασφαλιζόμενους», που θεωρούν ότι κατέχουν γνήσια ασφαλιστήρια συμβόλαια, προτρέπει τους πολίτες:
  •  να ζητάτε πάντοτε την απόδειξη πληρωμής των ασφαλίστρων,
  •  να εξετάζετε οπτικά και με ιδιαίτερη προσοχή το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας, για τυχόν ενδείξεις παραποίησης,
  •  σε περιπτώσεις αμφιβολιών να επισκέπτεστε την ιστοσελίδα του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο «https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx», που η πρόσβαση είναι ελεύθερη για τον καθένα, χωρίς κάποιου είδους εξουσιοδότηση, όπου μπορείτε να ελέγχετε την εγκυρότητα του συμβολαίου, με την καταχώρηση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος,
  •  εναλλακτικά, να επικοινωνείτε οι ίδιοι τηλεφωνικά απευθείας με τις ασφαλιστικές σας εταιρείες και να ζητάτε την επαλήθευση της εγκυρότητας του συμβολαίου σας,
  •  να απευθύνεστε στις αστυνομικές Αρχές σε περιπτώσεις αμφιβολιών ή διαπίστωσης της μη εγκυρότητας του ασφαλιστήριου συμβολαίου σας.

Επισημαίνεται, ότι οι επιτήδειοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένη μεθοδολογία, προκειμένου να παραπλανήσουν τους υποψήφιους πελάτες και να τους προμηθεύσουν με πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια του οχήματος τους.

Συγκεκριμένα:
  •  μέσω της ψηφιοποίησης ενός έγκυρου συμβολαίου, προχωρούν στην αντικατάσταση των αρχικών στοιχείων με άλλα (μετατροπή αριθμού κυκλοφορίας, στοιχείων ταυτότητας, περίοδο ασφάλισης κ.α.),
  •  εκτυπώνουν το επεξεργασμένο συμβόλαιο και εισπράττουν τα χρήματα από τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς στις περισσότερες περιπτώσεις να παραδίδουν αποδείξεις είσπραξης χρημάτων,
  •  σε περιπτώσεις εμπλοκής του οχήματος σε τροχαίο ατύχημα, προσπαθούν να αποτρέψουν την αστυνομική συνδρομή και προτρέπουν τους πελάτες τους, να προχωρήσουν σε ιδιωτική διευθέτηση της προκληθείσας ζημίας.

Αποτέλεσμα αυτής της παραβατικής δραστηριότητας είναι οι ανυποψίαστοι πολίτες αφενός μεν να ζημιώνονται οικονομικά, αφετέρου δε να κινδυνεύουν με ποινικές και διοικητικές κυρώσεις, που σχετίζονται με την χρήση πλαστού ασφαλιστήριου συμβολαίου του οχήματος τους.