>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Απρ 2016

Εθνική Ασφαλιστική: Τρία Βραβεία στα Sales Excellence Awards 2016

Τρία βραβεία, δύο silver και ένα bronze, απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική στο διαγωνισμό Sales Excellence Awards 2016, που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την εταιρία Boussias Communications. 

Συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, η Εθνική Ασφαλιστική διακρίθηκε σε τρεις σημαντικές κατηγορίες, με υψηλή βαθμολογία και συγκεκριμένα, για τα εκπαιδευτικά της προγράμματα, το νέο προϊόν υγείας και τον τομέα εφαρμογών υποστήριξης συνεργατών της. 

Στο πλαίσιο αυτό, η Εταιρία απέσπασε:

- Silver βραβείο στην κατηγορία Εκπαιδευτικά Προγράμματα για την υποψηφιότητα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δικτύου Πωλήσεων

- Silver βραβείο στην κατηγορία Καινοτόμο Προϊόν/Υπηρεσία για την υποψηφιότητα Πλήρες Πρόγραμμα Υγείας FULL

- Bronze βραβείο στην κατηγορία Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των Πωλήσεων για την υποψηφιότητα Εφαρμογές Υποστήριξης Συνεργατών (ΕΘΝΙΚΗ Force)

Σημειώνεται ότι η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων σε κάθε κατηγορία πραγματοποιήθηκε on line από τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής και τα βραβεία που δόθηκαν προέκυψαν από το μέσο όρο βαθμολογίας που συγκέντρωσε η κάθε υποψηφιότητα. 

Η επίσημη εκδήλωση για την ανακοίνωση των νικητών και την απονομή των βραβείων έγινε την Τετάρτη 30/03 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. 
Στην εκδήλωση απονομής παρευρέθηκαν στελέχη της Εθνικής Ασφαλιστικής ενώ τα βραβεία παρέλαβαν οι κ.κ. Ιω. Σηφάκης, Διευθυντής Marketing, Bancassurance και Λοιπών Συνεργασιών και Κων. Κουγιουμουτζής, Διευθυντής Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων.

Έτσι, για άλλη μια φορά, η Εθνική Ασφαλιστική διακρίθηκε πολλαπλώς, δίνοντας δυναμικό παρόν σε διαδικασίες βράβευσης ποιότητας και συγκεκριμένων παροχών. Πιστή στον πρωταγωνιστικό της ρόλο, θα συνεχίσει να διακρίνεται και να εμφανίζεται σε κάθε αξιόλογη πρωτοβουλία, που της δίνει την ευκαιρία να επιβεβαιώνει το έργο της στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά.


ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ Hospital Center: Εβδομάδα προληπτικού ελέγχου σε προνομιακές τιμές

Με στόχο να ενισχύσει το μήνυμα ότι η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη, το ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ Hospital Center συμμετέχει στις γενικότερες δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας (7 Απριλίου), προσφέροντας στο γενικό κοινό δύο πακέτα προληπτικού ελέγχου σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή.

Ειδικότερα, για ραντεβού που θα κατοχυρωθούν στο χρονικό διάστημα από 7 έως 15 Απριλίου 2016, το ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ Hospital Center παρέχει:

1. Πακέτο Προληπτικού Ελέγχου (check up), το οποίο περιλαμβάνει κλινική εξέταση από εξειδικευμένο καρδιολόγο, ηλεκτροκαρδιογράφημα, γενική αίματος, σάκχαρο, ουρία, κρεατινίνη, ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, SGPT, SGOT, στην τιμή των 30 ευρώ.

2. Πακέτο Ελέγχου Θυροειδούς (Υπέρηχος θυροειδούς, TSH, T4 και Anti TPO), επίσης στην τιμή των 30 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες και προγραμματισμό των ραντεβού στο πλαίσιο της διπλής προσφοράς, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν από τις 7 έως τις 15 Απριλίου στο τηλέφωνο: 210. 6972913 (ώρες 08:00 -16:00) ή με ηλεκτρονική αλληλογραφία στο: p.nikomani@dunant.gr
  

Οι 3 πιο συχνές ασφαλιστικές απάτες

Στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν πολλά είδη απάτης. Την ασφαλιστική εταιρία μπορεί να προσπαθήσουν να την εξαπατήσουν τα συνεργεία, οι ασφαλισμένοι ακόμη και οι συνεργάτες κάποιες φορές.

Η Hellas Direct κατέγραψε τις 3 πιο συχνές απάτες που γίνονται (ή προσπαθούν να γίνουν) από τους ασφαλισμένους προς την εταιρία.
  • Θραύση Κρυστάλλων: Είναι ίσως η πιο συνηθισμένη απάτη. Ένα κρύσταλλο το οποίο είχε σπάσει πριν την έναρξη του ασφαλιστηρίου δηλώνεται στην ασφαλιστική μετά την ενεργοποίηση του συμβολαίου ώστε να πληρώσει η εταιρία την επισκευή ή την αντικατάσταση.
  • Ολική Κλοπή: Ο ασφαλισμένος έχει εξαφανίσει το αυτοκίνητό του και το δηλώνει στην ασφαλιστική εταιρία προκειμένου να εισπράξει τα χρήματα της αποζημίωσης.
  • Δήλωση Εξυπηρέτησης: Συνήθως γίνεται μεταξύ φίλων. Προκειμένου να εξυπηρετήσει κάποιος ένα φίλο του, κάνει δήλωση στην εταιρία ότι προκάλεσε ζημιά στο όχημα του δεύτερου και ότι θα ήθελε η εταιρία να του φτιάξει το αυτοκίνητο. Το ίδιο συμβαίνει είτε μιλάμε για μηχανάκια είτε μιλάμε για άλλα οχήματα. Ο ιδιοκτήτης από ένα μηχανάκι το οποίο μπορεί να έπεσε μόνο του βάζει ένα φίλο του να του κάνει θετική δήλωση προκειμένου να επισκευάσει το δίκυκλό του.
Πόσο εύκολο είναι να γίνει αντιληπτή μία τέτοια απάτη;

Αρκετά εύκολο!

Ένας έμπειρος πραγματογνώμονας μπορεί να καταλάβει από που προέρχεται μία ζημιά. Μπορεί επίσης να δει αν τα 2 οχήματα έχουν εμπλακεί στο ίδιο ατύχημα ή αν πρόκειται για δήλωση εξυπηρέτησης. Όπως επίσης είναι πολύ εύκολο να φανούν ποιες ζημιές προέρχονται από παλιά σύγκρουση του αυτοκινήτου. Συνεπώς είναι άσκοπο να προσπαθήσει κάποιος να μπει σε αυτή τη διαδικασία εφόσον οι πιθανότητες να φανεί ότι είναι ψευδή η δήλωση είναι πολλές και όχι μόνο δε θα προχωρήσει η αποζημίωση αλλά ενδέχεται να κινηθεί δικαστικά εναντίον του και η εταιρία.

Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που κάποιος δηλώσει την κλοπή του αυτοκινήτου του προκειμένου να λάβει το ποσό της αποζημίωσης. Η εταιρία έχει κάθε δικαίωμα έως ότου αποζημιώσει να πραγματοποιήσει έρευνα για το αυτοκίνητο. Και σε αυτήν την περίπτωση φυσικά ο ιδιοκτήτης δε θα αποζημιωθεί.

Επίσης, σε κάθε περίπτωση ένας προασφαλιστικός έλεγχος καταγράφει όλες τις ζημιές του αυτοκινήτου πριν ακόμα ξεκινήσει το ασφαλιστήριο.

Λαμία: Άρχισαν να "αστράφτουν" πρόστιμα οι κάμερες της τροχαίας!

Η δοκιμαστική περίοδος τελείωσε και τα πρόστιμα τις τελευταίες μέρες άρχισαν να πέφτουν βροχή στη Λαμία!

Σύμφωνα με το LamiaReport.gr, πριν από λίγο καιρό είχαν μπει σε δοκιμαστική λειτουργία οι κάμερες της τροχαίας που είναι στη Λαμία και την ευρύτερη περιοχή. Tις τελευταίες ημέρες άρχισαν να λειτουργούν κανονικά και οι φωτογραφίες που βγάζουν θα έρχονται συστημένες στο σπίτι κάθε παραβάτη μαζί με τα τσουχτερά πρόστιμα, γι αυτό φροντίστε να είστε προσεχτικοί.

Οι εννέα συνολικά κάμερες στην περιοχή της Λαμίας θα λειτουργούν εκ περιτροπής. Για παράδειγμα, ας πούμε λειτουργεί, η μια από τις δυο, που έχουν τοποθετηθεί στη Λεωφόρο Καλυβίων, στην είσοδο της Λαμίας.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι εννέα κάμερες είναι:

2 στο δρόμο Λαμίας - Καρπενησίου (Λ. Καλυβίων)
3 στο δρόμο προς Μπράλο
4 στο δρόμο προς Δομοκό

Στο εξής λοιπόν θα καταγράφουν κανονικά τις παραβάσεις και οι κλήσεις με τις φωτογραφίες θα έρχονται στο σπίτι.

Σε όλα τα σημεία όπου υπάρχουν κάμερες, αρχικά στο ένα χιλιόμετρο και αμέσως μετά στα πεντακόσια μέτρα πριν, υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες.

Ωστόσο, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι η υπερβολική ταχύτητα σκοτώνει και για αυτό θα πρέπει η ταχύτητα να είναι ανάλογη με το δρόμο στον οποίο κινούμαστε, είτε είναι σε κατοικημένη περιοχή όπως η Λεωφόρος Καλυβίων, είτε άλλα επικίνδυνα σημεία όπως αυτά στο δρόμο Λαμίας - Δομοκού.

5 Απρ 2016

INTERAMERICAN: Καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης οχημάτων με το χιλιόμετρο

Η ΙΝΤΕRAMERICAN, έχοντας εξελίξει σε ηγετική την παρουσία της στην ασφαλιστική αγορά του αυτοκινήτου, δίνει και πάλι τον τόνο στον κλάδο συνδυάζοντας την καινοτομία με την ποιότητα και το προσιτό ασφάλιστρο στο μέτρο της χρήσης. Μετά από πιλοτική εφαρμογή αρκετών μηνών, που έδωσε το στίγμα ενός ιδιαίτερα ζωηρού ενδιαφέροντος από το πελατειακό κοινό, η εταιρεία βγάζει στην αγορά τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων “Buy the Mile” της Anytime, τα οποία βασίζονται στην πρωτοποριακή λογική της αναλογίας των ασφαλίστρων με τη χιλιομετρική κάλυψη, δηλαδή στην αγορά ασφάλισης με το χιλιόμετρο. Τα προγράμματα διατίθενται απευθείας από την Anytime αλλά και από τα δίκτυα διαμεσολαβητών, το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων Agency και αυτό των συνεργαζομένων Πρακτόρων & Μεσιτών, μέσω της INTERAMERICAN.

Η παρακολούθηση των χιλιομέτρων είναι εφικτή με την εγκατάσταση ειδικής τηλεματικής συσκευής (OBD) στο αυτοκίνητο, που παραχωρείται από την Anytime εντελώς δωρεάν και εγκαθίσταται πολύ εύκολα στο όχημα. Τα προγράμματα “Buy the Mile” απευθύνονται σε κατόχους Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων που διανύουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα ετησίως και με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας από τον Ιανουάριο του 2000 και εντεύθεν. Όλα τα γνωστά προγράμματα της Anytime (Basic, Economic και Value) διατίθενται με τη λογική τιμολόγησης των “Buy the Mile”, με ετήσια διάρκεια και με τις ίδιες ακριβώς καλύψεις.

Τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων

Τα προγράμματα “Buy the Mile” ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός ευρύτατου κοινού για την ασφάλιση του αυτοκινήτου, το οποίο έχει ελεγχόμενη-περιορισμένη κίνηση, ενώ χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο. Το συμβόλαιο εκδίδεται άμεσα, από την ιστοσελίδα της Αnytime.

Η συσκευή παρακολούθησης των χιλιομέτρων OBD έχει ενσωματωμένο σύστημα εντοπισμού γεωγραφικής θέσης (GPS) και καταγράφει τον χρόνο έναρξης και λήξης κάθε διαδρομής, καθώς και τα στοιχεία γεωγραφικής θέσης που χρησιμοποιούνται, για τον υπολογισμό των διανυθέντων χιλιομέτρων. Τα στοιχεία γεωγραφικής θέσης δεν διατηρούνται και διαγράφονται άμεσα, αμέσως μετά τον υπολογισμό των διανυθέντων χιλιομέτρων. Η εγκατάσταση της συσκευής γίνεται απλά και γρήγορα από τον ίδιο τον πελάτη, ο οποίος ενημερώνεται για τα χιλιόμετρά του μέσω της ειδικής online εφαρμογής ή από το Buy the Mile application που εγκαθιστά σε κινητό smartphone. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, ενημερώνεται αυτόματα με SMS ή με e-mail όταν έχει διανύσει το 80% των χιλιομέτρων που έχει επιλέξει και ακόμη, όταν φθάσει το 95%. Αν ο κάτοχος του ασφαλισμένου αυτοκινήτου ξεπεράσει τα 5.000 χιλιόμετρα, μπορεί να επεκτείνει την κάλυψη για επιπλέον 1.000 χιλιόμετρα, με την επέκταση να είναι δυνατή μόνο μια φορά ετησίως.


Επισημαίνεται ότι ο τρόπος ασφάλισης με το χιλιόμετρο είναι ιδιαίτερα διαδεδομένος στο εξωτερικό και ουσιαστικά μεταφέρει την ανταγωνιστικότητα επί του ασφαλίστρου στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, στην οποία η INTERAMERICAN έχει επενδύσει μέσω της Anytime σημαντικά ποσά, αλλάζοντας εντυπωσιακά την αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου. Στην τεχνολογική εφαρμογή παρακολούθησης και καταγραφής εντοπίζεται και ο καινοτόμος χαρακτήρας των προγραμμάτων “Buy the Mile”, που ενισχύεται από το γεγονός ότι είναι πρωτοποριακά για την Ελλάδα και δεν συγκρίνονται με άλλα ασφαλιστικά προγράμματα επιβράβευσης.



Τέλη Απριλίου η πρεμιέρα για δωρεάν e-ραντεβού με γιατρούς ΕΟΠΥΥ

Έρχεται έως τέλος Απριλίου το e-ραντεβού για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ για να κλείσουν δωρεάν ραντεβού μέσω διαδικτύου με γιατρούς του ΠΕΔΥ, ιδιώτες – συμβεβλημένους γιατρούς ΕΟΠΥΥ, γιατρούς στα Κέντρα Υγείας και στα Εξωτερικά Ιατρεία των Δημόσιων Νοσοκομείων. Με το νέο τρόπο κλεισίματος ραντεβού θα επιτευχθεί ετήσια εξοικονόμηση κόστους 1,5 εκατ. ευρώ για το κράτος και 1,8 εκατ. για τους πολίτες.

Το Εθνικό Διαδικτυακό Σύστημα Κλεισίματος Ιατρικών Ραντεβού, παρουσίασε την Δευτέρα η κα Αθηνά Τριανταφυλλίδη, προϊσταμένη Διεύθυνσης Λειτουργίας και Υποστήριξης Εφαρμογών της ΗΔΙΚΑ στη διάρκεια ημερίδας για την παρουσίαση των έργων πληροφορικής στρατηγικής σημασίας για το χώρο της κοινωνικής ασφάλισης και της υγείας που  υλοποιήθηκαν από την ΗΔΙΚΑ στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.  

Όπως είπε, η ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) υπεύθυνη για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, έχει αναπτύξει μια κεντρική βάση δεδομένων σε εθνικό επίπεδο όπου καταχωρείται η διαθεσιμότητα των γιατρών για ραντεβού, κλείνονται  τα ραντεβού και βλέπουν οι γιατροί και οι εργαζόμενοι στις γραμματείες  τα κλεισμένα ραντεβού τους ώστε να τα διαχειρίζονται.  

Στην ημερίδα ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας κ. Ιωάννης Μπασκόζος αναφέρθηκε στην εφαρμογή νέων μέτρων ελέγχου και παρακολούθησης της συνταγογράφησης (νέα θεραπευτικά και διαγνωστικά πρωτόκολλα) καθώς και στην αξιοποίηση των Μητρώων Χρόνιων Ασθενών και Εμβολίων. Σημειώνεται ότι σήμερα έχουν ενσωματωθεί 21 θεραπευτικά πρωτόκολλα συνταγογράφησης.

(Πηγή: Healthview.gr)


AXA Ασφαλιστική: Νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης υγείας

Με έναν διαφορετικό τρόπο παρουσίασε η ΑΧΑ το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης υγείας Mediσυν 2, τη Δευτέρα 4 Απριλίου, στην αίθουσα Γαία του Μουσείου Γουλανδρή. Όλα ήταν προσεχτικά σχεδιασμένα για να δημιουργήσουν μία ατμόσφαιρα ηρεμίας και ξεγνοιασιάς. Κύριο μήνυμα των παρουσιάσεων ήταν το 10 to ΖΕΝ, τα 10 σημαντικά χαρακτηριστικά του Mediσυν 2 που βοηθούν τους ασφαλισμένους της ΑΧΑ να ζουν με λιγότερες έγνοιες.

Η συνεχής ανάπτυξη στον τομέα της υγείας αποτελεί για τον παγκόσμιο ασφαλιστικό ηγέτη κύρια στρατηγική προτεραιότητα. Το νέο πρόγραμμα δευτεροβάθμιας περίθαλψης, που θα οδηγήσει αυτή την ανάπτυξη για το ερχόμενο διάστημα, είναι πλέον διαθέσιμο και προσφέρει στους ασφαλισμένους ένα πλαίσιο ολοκληρωμένης προστασίας 360ο.

Το Mediσυν 2 είναι ένα ευέλικτο πρόγραμμα υγείας που «χτίζεται» εξατομικευμένα για κάθε πελάτη, σύμφωνα με τις ανάγκες και την οικονομική του δυνατότητα. Μέσα από αυτό η ΑΧΑ είναι συνοδοιπόρος σε κάθε στάδιο της νοσηλείας σχετικά με δαπάνες πρόληψης, δαπάνες που σχετίζονται με τη νοσηλεία, καθώς και δαπάνες αποκατάστασης και βοήθειας στην καθημερινότητα μετά από κάποιο σοβαρό ατύχημα.

Με το νέο αυτό πρόγραμμα η ΑΧΑ προσφέρει υπηρεσίες ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου, σε συνεργασία με ένα ευρύ δίκτυο παρόχων υγείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Εταιρεία απευθύνεται στους πελάτες εκείνους που συνειδητοποιούν ότι η σφαιρική διασφάλιση της καλής υγείας απαιτεί σημαντικές δαπάνες και επιθυμούν να λαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές παροχές σε επίπεδο διαγνωστικών εξετάσεων, ιατρικών επισκέψεων και νοσηλείας.

Τα 10 κύρια σημεία του Mediσυν 2, τα οποία αποτελούν τον δεκάλογο του ΖΕΝ, είναι τα παρακάτω:
  • Απόλυτη ευελιξία επιλογών
  • Υποστήριξη 24/7
  • Προστασία με παροχές πριν από μια νοσηλεία
  • Προστασία με πλήρη κάλυψη κατά τη διάρκεια της νοσηλείας
  • Προστασία με παροχές μετά από μια νοσηλεία
  • Ελεύθερη επιλογή Νοσοκομείου
  • Απευθείας εξόφληση εξόδων στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό
  • Επιβράβευση πιστών πελατών
  • Απλή και ξεκάθαρη επικοινωνία
  • Ασφάλιση σε έναν παγκόσμιο, φερέγγυο ηγέτη
Μια σειρά από προαιρετικές παροχές πλαισιώνουν το Mediσυν 2, δίνοντάς του ακόμα πιο ισχυρό αποτύπωμα. Μία από αυτές είναι το πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης Mediσυν Care, καθώς και ειδικό πρόγραμμα ασφάλισης ατυχήματος και κεφαλαίου αποπληρωμής ασφαλίστρων σε περίπτωση ανικανότητας για εργασία.


INTERLIFE: Στο πελατολόγιο της ΟΛΘ, ΔΕΔΔΗΕ και ΑΠΘ

Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο των μεγάλων πελατών της INTERLIFE Ασφαλιστικής μετά τη διενέργεια των αντίστοιχων Διαγωνισμών και τη σύναψη των Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων.

Συγκεκριμένα, η εταιρία σύναψε «Συμβόλαιο Ευθύνης Διευθυντών και Στελεχών Διοίκησης» (D&O) του ΟΛΘ και της ΔΕΔΔΗΕ για διάρκεια ενός έτους, καθώς και Συμβόλαιο Ασφάλισης “Κινητών, Ακινήτων, Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και οργάνων” του ΑΠΘ για διάστημα 18 μηνών.

Η INTERLIFE, που φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια από την ίδρυσή της, συνεχίζει την κερδοφόρα πορεία της βασιζόμενη στην φερεγγυότητα και την αξιοπιστία της.


4 Απρ 2016

Τα "κυκλώματα" των τροχαίων ατυχημάτων

Μεγάλο κύκλωμα γιατρών, αστυνομικών, ιδιωτών και άλλων εκμεταλλεύεται θύματα τροχαίων ατυχημάτων και αποκομίζει κέρδη εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με καταγγελίες στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών (ΔΣΑ), έναντι αδράς αμοιβής προσεγγίζουν στον τόπο του ατυχήματος ή στα νοσοκομεία τους τραυματίες από τροχαία προκειμένου να τους «κατευθύνουν» σε συγκεκριμένα δικηγορικά γραφεία ή νεοσύστατες «εταιρείες» συνολικού χειρισμού τέτοιου είδους περιστατικών. Ορισμένα με τη σειρά τους σε αρκετές περιπτώσεις μέσω τεχνικών συμβούλων άγνωστης προέλευσης αλλοιώνουν στοιχεία του ατυχήματος, «υπερεκτιμούν» τους τραυματισμούς και αυξάνουν με διάφορα τρικ τις αποζημιώσεις και το δικό τους μερίδιο κερδών.

Μώλωπες προς €50-100
Οπως προκύπτει από τις ίδιες αναφορές, μέσα στα νοσοκομεία δίνονται «χέρι με χέρι» από τους ιδιώτες στους ασθενείς μεγάλα χρηματικά ποσά «προκειμένου να τους δεσμεύσουν και να υπογράψουν προσύμφωνα με συγκεκριμένους νομικούς ή εκπροσώπους εταιρειών».

Είναι εντυπωσιακό ότι οι «μίζες» που δίνονται σε γιατρούς και σε ορισμένους αστυνομικούς για να ειδοποιούν το «κύκλωμα» για τα τροχαία συμβάντα είναι ανάλογες της βαρύτητας του τραυματισμού του νέου «πελάτη». Μώλωπες πληρώνονται 50-100 ευρώ, όμως για κατάγματα ή σύνθετα τραύματα οι τιμές για τη «μεσιτεία» αυξάνονται κατακόρυφα.

Προς «άγραν» πελατών για νομικούς και «εταιρείες» κινούνται οδηγοί ασθενοφόρων, υπάλληλοι εταιρειών οδικής βοήθειας ή και νεκροτομείων. Σκοπός, στην τελευταία περίπτωση, να κατευθύνουν τους συγγενείς των νεκρών στα «συνεργαζόμενα γραφεία» ή να ενημερώνουν τους εκπροσώπους των δικηγορικών γραφείων για το τραγικό συμβάν.

Μίζες και ρευστό
Αυτή η «πλειοδοσία» προσφορών και ενδιαφέροντος για τα θύματα έχει οδηγήσει σε περιπτώσεις οι ιδιώτες να καταφτάνουν σε νοσοκομεία πριν από τους τραυματίες. Σχηματίζεται η εικόνα να τους προσφέρεται η προσοδοφόρα νομική «αρωγή» ενώ βρίσκονται ακόμη ημιλιπόθυμοι στο φορείο. Λίγο αργότερα, στον χώρο νοσηλείας τους, οι εκπρόσωποι των επίδοξων υπερασπιστών τους να τους δίνουν ως δέλεαρ «ζεστά» εκατοντάδες ευρώ. Οπως τους λένε, «για να καλύψουν τα έξοδα στο νοσοκομείο και να έχουν πολλά χρήματα τώρα που υπάρχει και το πρόβλημα με τα capital controls».

Μερικές φορές οι εκπρόσωποι των νομικών σχημάτων υποστήριξης φθάνουν ακόμη και στον τόπο του ατυχήματος. Ετσι προτού ακόμη αντιληφθεί κανείς τι και πώς έχει συμβεί, με τους τραυματίες ζαλισμένους και τους νεκρούς στην άσφαλτο, εκείνοι να διαφημίζουν «πλήρη υποστήριξη» και να διαγκωνίζονται καταμεσής του δρόμου για το ποιος θα αναλάβει. Σύμφωνα με αναφορά μέλους του Δικηγορικού Συλλόγου, «για να διασφαλίσουν ότι θα αναλάβουν τη νομική εκπροσώπηση για το ατύχημα πληρώνουν εκτός των άλλων τα έξοδα κηδείας των θυμάτων»!

«Το Βήμα της Κυριακής» επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Βασίλη Αλεξανδρή, ο οποίος επεσήμανε ότι «πράγματι τους τελευταίους μήνες έχουν υπάρξει σοβαρές καταγγελίες για το θέμα των κυκλωμάτων γύρω από τα τροχαία ατυχήματα». Συμπλήρωσε ότι «η διερεύνηση του θέματος αυτού είναι από τις προτεραιότητες του Συλλόγου». Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν έγγραφες αναφορές και στα πειθαρχικά όργανα του ΔΣΑ. Πάντως, όπως ανέφεραν εκπρόσωποι των δικηγόρων στην Αθήνα, πολλοί φοβούνται να αναφέρουν τέτοιου είδους περιστατικά «με τον φόβο ανταποδοτικής ενέργειας από τη δράση του κυκλώματος». Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, πιθανόν να υπάρξει και ενημέρωση της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ.

Για το «ζεστό» χρήμα
Οπως ανέφεραν στο «Βήμα» δικηγόροι που πρωτοστατούν στις καταγγελίες, «η ένδεια που έχει προκαλέσει και στον νομικό χώρο η οικονομική κρίση οδηγεί ορισμένους συναδέλφους μας στην προσπάθεια να εκμεταλλευτούν με κάθε τρόπο υποθέσεις με τροχαία ατυχήματα. Και αυτό διότι, αντιθέτως προς τις διαφόρου τύπου αγωγές για οικονομικές αποζημιώσεις και άλλες δικαστικές πράξεις, οι υποθέσεις με τροχαία συμβάντα είναι κερδοφόρες. Αυτό συμβαίνει επειδή οι εν γένει φερέγγυες ασφαλιστικές εταιρείες είναι συνεπείς στις καταβολές των αποζημιώσεων και πληρώνουν με "ζεστό χρήμα" που είναι δυσεύρετο σήμερα. Μια διαδικασία που αφήνει σε αρκετές περιπτώσεις στους δικηγόρους περιθώρια να έχουν περαιτέρω κέρδος με "φούσκωμα" των ζημιών και των τραυματισμών.

Σχετική εξειδίκευση στα τροχαία ατυχήματα έχουν περίπου 100-150 δικηγόροι της Αθήνας. Το περιθώριο όμως σημαντικού, σχετικά άμεσου, κέρδους δημιουργεί κύκλο παράτυπων και παράνομων ενεργειών και ένα σύστημα διαφθοράς κρατικών λειτουργών από τρία-τέσσερα δικηγορικά γραφεία αλλά και ορισμένες νεοσύστατες "εταιρείες" στο κέντρο της Αθήνας. Ετσι την τελευταία κυρίως διετία δημιουργούν συστηματικά "συνδέσμους" σε διάφορες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. και του υπουργείου Υγείας προκειμένου να λειτουργούν ως "κράχτες".

Οι τραυματίες από τροχαία ατυχήματα ακούνε τις υποδείξεις ορισμένων τροχονόμων ή γιατρών επειδή ξέρουν ότι από αυτούς αντίστοιχα μπορεί να εξαρτηθεί μια "ευνοϊκή" ανάλυση του ατυχήματος ή μια ιδιαίτερη προσοχή στην περίθαλψη και στην περιποίηση των τραυμάτων τους. Δεν είναι θέμα μόνο εσωτερικό των δικηγόρων και αθέμιτου ανταγωνισμού, είναι ότι αυτό το σύστημα παράγει διαφθορά σε κρατικές υπηρεσίες»

Ενδεικτικές περιπτώσεις
Οι «κράχτες» και οι αυτόκλητοι «αυτόπτες» μάρτυρες
Ενδεικτικό της ευρηματικότητας των δικηγορικών γραφείων για να προσεγγίζουν τραυματίες ή τους συγγενείς τους είναι αυτό που συνέβη πριν από μερικούς μήνες με θανατηφόρο τροχαίο στο Καρπενήσι, όταν όχημα έπεσε σε στηθαίο ασφαλείας. Στους συγγενείς του νεκρού εμφανίστηκε άτομο που δήλωνε αυτόπτης μάρτυρας δηλώνοντας ότι «είχε δει πολλά». Στην πορεία της επαφής που επεδίωξαν μαζί του οι συγγενείς τούς ενημέρωσε ότι «τελικώς δεν είδα τόσο καλά επειδή ήμουν πιο πίσω από το σημείο του δυστυχήματος». Στη συνέχεια τους έδωσε κάρτα δικηγορικού γραφείου της Αθήνας που θα χειριζόταν καλύτερα το «περιστατικό». Απλώς ο «κράχτης» είχε προσποιηθεί τον αυτόπτη μάρτυρα.

Στις αρχές του 2015, σε μία άλλη περίπτωση, είχε μεταφερθεί σε κρατικό νοσοκομείο 35χρονος ο οποίος άκουσε τον ορθοπαιδικό που είχε αναλάβει τη θεραπεία του να τον ενημερώνει ότι θα αναλάβει και το ζήτημα της αποζημίωσής του! Σε μία τρίτη περίπτωση, σε πρόσφατο τροχαίο σε εθνικό δρόμο, ο συγγενής τραυματία παρουσίαζε αφελώς τον νομικό εκπρόσωπό του ως «δικηγόρο της Τροχαίας».

Παράλληλα σε μεγάλο νοσοκομείο της Αθήνας ρόλο «μεσάζοντα» φαίνεται να παίζουν μία-δύο κοπέλες που εμφανίζονται αρχικά ως «ομάδα ψυχολογικής υποστήριξης», μέλη ενός άτυπου σωματείου. Υστερα από δύο-τρεις σχετικές συμβουλές δίνουν σε αυτόν στον οποίο συμπαραστέκονται την κάρτα του «ιδανικού δικηγορικού γραφείου» για να αναλάβει τα περαιτέρω.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, σε ορισμένες περιπτώσεις -σχετικά πιο περιορισμένες - υπάρχει συνεργασία αυτών των εταιρειών με υπαλλήλους ασφαλιστικών εταιρειών για να γίνουν αποδεκτές αιτήσεις αποζημίωσης μεγάλων ποσών με βάση ειδικά «κατασκευασμένες» τεχνικές μελέτες.

(Πηγή: tovima.gr)


AXA Ασφαλιστική: 1η Eταιρεία στην Ελλάδα με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον

Μία πολύ σημαντική διάκριση πέτυχε η ΑΧΑ Ασφαλιστική, η οποία αναδείχθηκε ως η καλύτερη Εταιρεία στην Ελλάδα για το εργασιακό περιβάλλον της, στον διεθνώς αναγνωρισμένο διαγωνισμό Best Workplaces, στην κατηγορία των επιχειρήσεων με 250 εργαζόμενους και πάνω.

Από τις 3 Απριλίου 2016, η ΑΧΑ, η μεγαλύτερη επωνυμία παγκοσμίως, κατακτά την κορυφή και στην Ελλάδα, χάρις στη δυναμική ψήφο εμπιστοσύνης των ανθρώπων της. Πρόκειται για μια μεγάλη πρωτιά, η οποία αποτελεί τον καρπό της συνέπειας, της επιμονής και της αφοσίωσης όλων των ανθρώπων του οργανισμού, από το 2007, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, μέχρι σήμερα.

Η επιλογή της ΑΧΑ να τοποθετεί τους ανθρώπους της στο επίκεντρο της στρατηγικής της είναι ξεκάθαρη και διαχρονική. Όλα ξεκινούν με τους ανθρώπους της και καταλήγουν σε αυτούς. Η επαγγελματική εξέλιξη και ανάπτυξή τους αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της επιχειρηματικής προόδου του οργανισμού. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΧΑ δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε 5 κύριους πυλώνες - ΑΧΑ επιβραβεύομαι, ΑΧΑ αναπτύσσομαι, ΑΧΑ ανταμείβομαι, ΑΧΑ επικοινωνώ και ΑΧΑ απολαμβάνω - υιοθετώντας βέλτιστες πρακτικές, ακούγοντας με προσοχή τα μέλη της και βελτιώνοντας συνεχώς το πλάνο δράσης της.

Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: "Η σημαντική αυτή νίκη δικαιώνει τη στρατηγική μας και αναγνωρίζει την ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση. Οι εργαζόμενοί μας βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητάς μας. Για να προστατεύουμε τους πελάτες μας πρέπει, πρωτίστως, να προστατεύουμε τους ανθρώπους μας. Αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά που κερδίζουμε την κορυφή και στην Ελλάδα και μεγάλη ευθύνη για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία στους ανθρώπους μας. Ευχαριστώ από καρδιάς όλα τα μέλη του οργανισμού μας για την εμπιστοσύνη τους και την υψηλή δέσμευσή τους."

Η κ. Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, ανέφερε: " Η σημαντική διάκρισή μας έχει το όνομα της συλλογικής επιτυχίας και είναι αποτέλεσμα των μακρόχρονων προσπαθειών όλων των εργαζομένων, καθώς και της καταλυτικής δέσμευσης της Διοίκησης της Εταιρείας μας. Η διάκριση της πρωτιάς ανήκει σε όλους τους ανθρώπους της ΑΧΑ Ασφαλιστικής. Επιλέγοντας να εργαζόμαστε με κατάθεση ψυχής, θωρακίζουμε τον οργανισμό μας έναντι κάθε δυσκολίας και πρόκλησης. Είμαστε υπερήφανοι για την Εταιρεία μας και το αποδείξαμε!"

Η έρευνα διοργανώνεται από το Great Place to Work Institute Hellas ® και η αξιολόγηση των εταιρειών γίνεται σε συνεργασία με το Τμήμα Εφαρμοσμένης Έρευνας του ALBA Graduate Business School.