>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

7 Απρ 2016

Όμιλος ΙΑΣΩ: Φροντίζω πάντα ό,τι πιο πολύτιμο έχω…την υγεία μου!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας (7 Απριλίου), ο Όμιλος ΙΑΣΩ φροντίζει την υγεία σας, παρέχοντας μοναδικές προσφορές σε υπηρεσίες υγείας στο ΙΑΣΩ, ΙΑΣΩ Παίδων, ΙΑΣΩ General και στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Φιλοκτήτης.


Συγκεκριμένα, παρέχονται:
  • ΙΑΣΩ: Ψηφιακή Μαστογραφία & Μέτρηση Οστικής Πυκνότητας, 60€
    Τηλ. για ραντεβού: 210 6185227 (Δευτ.-Παρ. 8:00-15:00)
  • ΙΑΣΩ Παίδων: 20€ ανά επίσκεψη σε Παιδο-Οφθαλμίατρο, Παιδο-Δερματολόγο, Παιδο-ΩΡΛ, Παιδο-Αλλεργιολόγο, Παιδο-Διατροφολόγο
    Τηλ. για ραντεβού: 210 6383070-2 (Δευτ.-Παρ. 12:00-18:00)
  • ΙΑΣΩ General: Βασικός Έλεγχος Μεταβολισμού 35€
    Περιλαμβάνει ορμονολογικό, βιοχημικό έλεγχο και Δωρεάν Κλινική Εκτίμηση από Ενδοκρινολόγο
    Τηλ. για ραντεβού: 210 6502662 & 210 6502015 (Δευτ.-Παρ. 08:00-20:00)
  • Φιλοκτήτης:
    - Δωρεάν αρχική αξιολόγηση από Φυσίατρο - Κατάρτιση προγράμματος και 10 Δωρεάν φυσικοθεραπείες
    - 10% έκπτωση στην υδροθεραπεία
    - Πλήρες Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Διατροφής με πλήρη ανάλυση σύστασης σώματος - λιπομέτρηση 40€
    Τηλ. για ραντεβού: 210 6670525 (Δευτ.-Παρ. 08:00-15:00)
ΔΩΡΟ: Το πλήρες εξατομικευμένο Πρόγραμμα Διατροφής με πλήρη ανάλυση σύστασης σώματος-λιπομέτρηση στο Φιλοκτήτη παρέχεται Δωρεάν πραγματοποιώντας οποιαδήποτε από τις προηγούμενες προσφορές σε οποιαδήποτε Κλινική του Ομίλου ΙΑΣΩ.

Οι προσφορές ισχύουν κατόπιν ραντεβού στα αντίστοιχα τηλέφωνα από 7/4/2016 έως 31/5/2016.

Allianz Direct: Δύο βραβεία στα Sales Excellence Awards 2016

Η Allianz Direct, το κανάλι απευθείας πώλησης ασφάλειας αυτοκινήτου της Allianz Ελλάδος, βραβεύτηκε στα φετινά Sales Excellence Awards, με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Πωλήσεις μέσω Internet», αλλά και σε συνεργασία με την iProspect Greece, με το Gold βραβείο στην κατηγορία «Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Social Media στις Πωλήσεις».

Τα Sales Excellence Awards 2016 διοργανώθηκαν, για τέταρτη συνεχή χρονιά, από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την εταιρεία Boussias Communications, ενώ η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 30 Μαρτίου στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Η διοργάνωση αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους στην Ελλάδα.
Η Allianz Direct, ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης ασφάλειας αυτοκινήτου, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές πωλήσεων αλλά και έχοντας ως σαφή προσανατολισμό την άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της, κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη της αγοράς, αποσπώντας δύο σημαντικά βραβεία.
Με μότο της «Direct όταν την αποκτάς, Allianz όταν τη χρειάζεσαι», η Allianz Direct εναρμονίζει την αμεσότητα και ευελιξία των online αγορών, με την αξιοπιστία και εμπιστοσύνη ενός μεγάλου ομίλου, έτσι ώστε να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και βέλτιστη εξυπηρέτηση σε όλους εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά για την ασφάλισή τους.


6 Απρ 2016

«Ξεσκόνισμα» στοιχείων ασφαλιστικών για παράπονα και προϊόντα

Στοιχεία που αποκαλύπτουν τα παράπονα των καταναλωτών καθώς και τα προϊόντα που αυτοί επιλέγουν να αγοράσουν από την κάθε ασφαλιστική πρέπει να αποστείλουν μέχρι τις 15 Απριλίου οι ασφαλιστικές εταιρείες στην ΔΕΙΑ.

Πρόκειται για αίτημα της ΕΙΟPA το οποίο και κατατέθηκε στην ΔΕΙΑ η οποία με την σειρά της προχώρησε στην ενημέρωση των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην χώρα ώστε να ενεργοποιηθούν και να ανταποκριθούν στο αίτημα

Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΙΑ, με έγγραφό της, ζήτησε, από την κάθε ασφαλιστική να καταρτίσει και να αποστείλει αναλυτικά στοιχεία για τις τυχόν διαμαρτυρίες –παράπονα των ασφαλισμένων της τα οποία και αποτυπώνουν την σχέση που υπάρχει μεταξύ εταιρείας και πελατών. Παράλληλα η ΔΕΙΑ ζητάει και στοιχεία για τα προϊόντα που η κάθε ασφαλιστική προωθεί στην αγορά και ποια τελικά επιλέγονται από τους καταναλωτές.

Τόσο τα παράπονα της κάθε εταιρείας όσο και οι καταναλωτικές επιλογές θα δώσουν το στίγμα για το τι συμβαίνει στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, θα αποτυπωθούν οι ανάγκες των ελλήνων και πώς προσπαθούν να τις καλύψουν στον ιδιωτικό τομέα και θα αποσαφηνιστεί –από τα παράπονα- το τι περιμένουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν ένα ασφαλιστικό προϊόν, και τι τελικά λαμβάνουν όταν κάνουν χρήση του προγράμματός τους.

Τα στοιχεία όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές αποτελούν μια προσπάθεια καταγραφής ποιοτικών χαρακτηριστικών της κάθε εθνικής αγοράς και συγκεντρώνονται από την ΕΙΟPA προκειμένου να διαμορφωθεί συνολική εικόνα για την ιδιωτική ασφάλιση της Ευρώπης. Να σημειωθεί ότι παρόμοια στοιχεία έχουν ζητηθεί και από τις άλλες εθνικές εποπτικές αρχές.

Τα στοιχεία αυτά με την σειρά της η ΔΕΙΑ θα τα αποστείλει στην EIOPA έως το τέλος Απριλίου ανταποκρινόμενη στο σχετικό αίτημα.

(Πηγή: 
Insurance-eea.gr)


Εθνική Ασφαλιστική: Τρία Βραβεία στα Sales Excellence Awards 2016

Τρία βραβεία, δύο silver και ένα bronze, απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική στο διαγωνισμό Sales Excellence Awards 2016, που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την εταιρία Boussias Communications. 

Συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, η Εθνική Ασφαλιστική διακρίθηκε σε τρεις σημαντικές κατηγορίες, με υψηλή βαθμολογία και συγκεκριμένα, για τα εκπαιδευτικά της προγράμματα, το νέο προϊόν υγείας και τον τομέα εφαρμογών υποστήριξης συνεργατών της. 

Στο πλαίσιο αυτό, η Εταιρία απέσπασε:

- Silver βραβείο στην κατηγορία Εκπαιδευτικά Προγράμματα για την υποψηφιότητα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δικτύου Πωλήσεων

- Silver βραβείο στην κατηγορία Καινοτόμο Προϊόν/Υπηρεσία για την υποψηφιότητα Πλήρες Πρόγραμμα Υγείας FULL

- Bronze βραβείο στην κατηγορία Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των Πωλήσεων για την υποψηφιότητα Εφαρμογές Υποστήριξης Συνεργατών (ΕΘΝΙΚΗ Force)

Σημειώνεται ότι η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων σε κάθε κατηγορία πραγματοποιήθηκε on line από τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής και τα βραβεία που δόθηκαν προέκυψαν από το μέσο όρο βαθμολογίας που συγκέντρωσε η κάθε υποψηφιότητα. 

Η επίσημη εκδήλωση για την ανακοίνωση των νικητών και την απονομή των βραβείων έγινε την Τετάρτη 30/03 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. 
Στην εκδήλωση απονομής παρευρέθηκαν στελέχη της Εθνικής Ασφαλιστικής ενώ τα βραβεία παρέλαβαν οι κ.κ. Ιω. Σηφάκης, Διευθυντής Marketing, Bancassurance και Λοιπών Συνεργασιών και Κων. Κουγιουμουτζής, Διευθυντής Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων.

Έτσι, για άλλη μια φορά, η Εθνική Ασφαλιστική διακρίθηκε πολλαπλώς, δίνοντας δυναμικό παρόν σε διαδικασίες βράβευσης ποιότητας και συγκεκριμένων παροχών. Πιστή στον πρωταγωνιστικό της ρόλο, θα συνεχίσει να διακρίνεται και να εμφανίζεται σε κάθε αξιόλογη πρωτοβουλία, που της δίνει την ευκαιρία να επιβεβαιώνει το έργο της στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά.


ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ Hospital Center: Εβδομάδα προληπτικού ελέγχου σε προνομιακές τιμές

Με στόχο να ενισχύσει το μήνυμα ότι η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη, το ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ Hospital Center συμμετέχει στις γενικότερες δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας (7 Απριλίου), προσφέροντας στο γενικό κοινό δύο πακέτα προληπτικού ελέγχου σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή.

Ειδικότερα, για ραντεβού που θα κατοχυρωθούν στο χρονικό διάστημα από 7 έως 15 Απριλίου 2016, το ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ Hospital Center παρέχει:

1. Πακέτο Προληπτικού Ελέγχου (check up), το οποίο περιλαμβάνει κλινική εξέταση από εξειδικευμένο καρδιολόγο, ηλεκτροκαρδιογράφημα, γενική αίματος, σάκχαρο, ουρία, κρεατινίνη, ολική χοληστερόλη, HDL, LDL, SGPT, SGOT, στην τιμή των 30 ευρώ.

2. Πακέτο Ελέγχου Θυροειδούς (Υπέρηχος θυροειδούς, TSH, T4 και Anti TPO), επίσης στην τιμή των 30 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες και προγραμματισμό των ραντεβού στο πλαίσιο της διπλής προσφοράς, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν από τις 7 έως τις 15 Απριλίου στο τηλέφωνο: 210. 6972913 (ώρες 08:00 -16:00) ή με ηλεκτρονική αλληλογραφία στο: p.nikomani@dunant.gr
  

Οι 3 πιο συχνές ασφαλιστικές απάτες

Στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν πολλά είδη απάτης. Την ασφαλιστική εταιρία μπορεί να προσπαθήσουν να την εξαπατήσουν τα συνεργεία, οι ασφαλισμένοι ακόμη και οι συνεργάτες κάποιες φορές.

Η Hellas Direct κατέγραψε τις 3 πιο συχνές απάτες που γίνονται (ή προσπαθούν να γίνουν) από τους ασφαλισμένους προς την εταιρία.
  • Θραύση Κρυστάλλων: Είναι ίσως η πιο συνηθισμένη απάτη. Ένα κρύσταλλο το οποίο είχε σπάσει πριν την έναρξη του ασφαλιστηρίου δηλώνεται στην ασφαλιστική μετά την ενεργοποίηση του συμβολαίου ώστε να πληρώσει η εταιρία την επισκευή ή την αντικατάσταση.
  • Ολική Κλοπή: Ο ασφαλισμένος έχει εξαφανίσει το αυτοκίνητό του και το δηλώνει στην ασφαλιστική εταιρία προκειμένου να εισπράξει τα χρήματα της αποζημίωσης.
  • Δήλωση Εξυπηρέτησης: Συνήθως γίνεται μεταξύ φίλων. Προκειμένου να εξυπηρετήσει κάποιος ένα φίλο του, κάνει δήλωση στην εταιρία ότι προκάλεσε ζημιά στο όχημα του δεύτερου και ότι θα ήθελε η εταιρία να του φτιάξει το αυτοκίνητο. Το ίδιο συμβαίνει είτε μιλάμε για μηχανάκια είτε μιλάμε για άλλα οχήματα. Ο ιδιοκτήτης από ένα μηχανάκι το οποίο μπορεί να έπεσε μόνο του βάζει ένα φίλο του να του κάνει θετική δήλωση προκειμένου να επισκευάσει το δίκυκλό του.
Πόσο εύκολο είναι να γίνει αντιληπτή μία τέτοια απάτη;

Αρκετά εύκολο!

Ένας έμπειρος πραγματογνώμονας μπορεί να καταλάβει από που προέρχεται μία ζημιά. Μπορεί επίσης να δει αν τα 2 οχήματα έχουν εμπλακεί στο ίδιο ατύχημα ή αν πρόκειται για δήλωση εξυπηρέτησης. Όπως επίσης είναι πολύ εύκολο να φανούν ποιες ζημιές προέρχονται από παλιά σύγκρουση του αυτοκινήτου. Συνεπώς είναι άσκοπο να προσπαθήσει κάποιος να μπει σε αυτή τη διαδικασία εφόσον οι πιθανότητες να φανεί ότι είναι ψευδή η δήλωση είναι πολλές και όχι μόνο δε θα προχωρήσει η αποζημίωση αλλά ενδέχεται να κινηθεί δικαστικά εναντίον του και η εταιρία.

Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που κάποιος δηλώσει την κλοπή του αυτοκινήτου του προκειμένου να λάβει το ποσό της αποζημίωσης. Η εταιρία έχει κάθε δικαίωμα έως ότου αποζημιώσει να πραγματοποιήσει έρευνα για το αυτοκίνητο. Και σε αυτήν την περίπτωση φυσικά ο ιδιοκτήτης δε θα αποζημιωθεί.

Επίσης, σε κάθε περίπτωση ένας προασφαλιστικός έλεγχος καταγράφει όλες τις ζημιές του αυτοκινήτου πριν ακόμα ξεκινήσει το ασφαλιστήριο.

Λαμία: Άρχισαν να "αστράφτουν" πρόστιμα οι κάμερες της τροχαίας!

Η δοκιμαστική περίοδος τελείωσε και τα πρόστιμα τις τελευταίες μέρες άρχισαν να πέφτουν βροχή στη Λαμία!

Σύμφωνα με το LamiaReport.gr, πριν από λίγο καιρό είχαν μπει σε δοκιμαστική λειτουργία οι κάμερες της τροχαίας που είναι στη Λαμία και την ευρύτερη περιοχή. Tις τελευταίες ημέρες άρχισαν να λειτουργούν κανονικά και οι φωτογραφίες που βγάζουν θα έρχονται συστημένες στο σπίτι κάθε παραβάτη μαζί με τα τσουχτερά πρόστιμα, γι αυτό φροντίστε να είστε προσεχτικοί.

Οι εννέα συνολικά κάμερες στην περιοχή της Λαμίας θα λειτουργούν εκ περιτροπής. Για παράδειγμα, ας πούμε λειτουργεί, η μια από τις δυο, που έχουν τοποθετηθεί στη Λεωφόρο Καλυβίων, στην είσοδο της Λαμίας.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι εννέα κάμερες είναι:

2 στο δρόμο Λαμίας - Καρπενησίου (Λ. Καλυβίων)
3 στο δρόμο προς Μπράλο
4 στο δρόμο προς Δομοκό

Στο εξής λοιπόν θα καταγράφουν κανονικά τις παραβάσεις και οι κλήσεις με τις φωτογραφίες θα έρχονται στο σπίτι.

Σε όλα τα σημεία όπου υπάρχουν κάμερες, αρχικά στο ένα χιλιόμετρο και αμέσως μετά στα πεντακόσια μέτρα πριν, υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες.

Ωστόσο, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι η υπερβολική ταχύτητα σκοτώνει και για αυτό θα πρέπει η ταχύτητα να είναι ανάλογη με το δρόμο στον οποίο κινούμαστε, είτε είναι σε κατοικημένη περιοχή όπως η Λεωφόρος Καλυβίων, είτε άλλα επικίνδυνα σημεία όπως αυτά στο δρόμο Λαμίας - Δομοκού.

5 Απρ 2016

INTERAMERICAN: Καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης οχημάτων με το χιλιόμετρο

Η ΙΝΤΕRAMERICAN, έχοντας εξελίξει σε ηγετική την παρουσία της στην ασφαλιστική αγορά του αυτοκινήτου, δίνει και πάλι τον τόνο στον κλάδο συνδυάζοντας την καινοτομία με την ποιότητα και το προσιτό ασφάλιστρο στο μέτρο της χρήσης. Μετά από πιλοτική εφαρμογή αρκετών μηνών, που έδωσε το στίγμα ενός ιδιαίτερα ζωηρού ενδιαφέροντος από το πελατειακό κοινό, η εταιρεία βγάζει στην αγορά τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων “Buy the Mile” της Anytime, τα οποία βασίζονται στην πρωτοποριακή λογική της αναλογίας των ασφαλίστρων με τη χιλιομετρική κάλυψη, δηλαδή στην αγορά ασφάλισης με το χιλιόμετρο. Τα προγράμματα διατίθενται απευθείας από την Anytime αλλά και από τα δίκτυα διαμεσολαβητών, το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων Agency και αυτό των συνεργαζομένων Πρακτόρων & Μεσιτών, μέσω της INTERAMERICAN.

Η παρακολούθηση των χιλιομέτρων είναι εφικτή με την εγκατάσταση ειδικής τηλεματικής συσκευής (OBD) στο αυτοκίνητο, που παραχωρείται από την Anytime εντελώς δωρεάν και εγκαθίσταται πολύ εύκολα στο όχημα. Τα προγράμματα “Buy the Mile” απευθύνονται σε κατόχους Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων που διανύουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα ετησίως και με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας από τον Ιανουάριο του 2000 και εντεύθεν. Όλα τα γνωστά προγράμματα της Anytime (Basic, Economic και Value) διατίθενται με τη λογική τιμολόγησης των “Buy the Mile”, με ετήσια διάρκεια και με τις ίδιες ακριβώς καλύψεις.

Τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων

Τα προγράμματα “Buy the Mile” ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός ευρύτατου κοινού για την ασφάλιση του αυτοκινήτου, το οποίο έχει ελεγχόμενη-περιορισμένη κίνηση, ενώ χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο. Το συμβόλαιο εκδίδεται άμεσα, από την ιστοσελίδα της Αnytime.

Η συσκευή παρακολούθησης των χιλιομέτρων OBD έχει ενσωματωμένο σύστημα εντοπισμού γεωγραφικής θέσης (GPS) και καταγράφει τον χρόνο έναρξης και λήξης κάθε διαδρομής, καθώς και τα στοιχεία γεωγραφικής θέσης που χρησιμοποιούνται, για τον υπολογισμό των διανυθέντων χιλιομέτρων. Τα στοιχεία γεωγραφικής θέσης δεν διατηρούνται και διαγράφονται άμεσα, αμέσως μετά τον υπολογισμό των διανυθέντων χιλιομέτρων. Η εγκατάσταση της συσκευής γίνεται απλά και γρήγορα από τον ίδιο τον πελάτη, ο οποίος ενημερώνεται για τα χιλιόμετρά του μέσω της ειδικής online εφαρμογής ή από το Buy the Mile application που εγκαθιστά σε κινητό smartphone. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, ενημερώνεται αυτόματα με SMS ή με e-mail όταν έχει διανύσει το 80% των χιλιομέτρων που έχει επιλέξει και ακόμη, όταν φθάσει το 95%. Αν ο κάτοχος του ασφαλισμένου αυτοκινήτου ξεπεράσει τα 5.000 χιλιόμετρα, μπορεί να επεκτείνει την κάλυψη για επιπλέον 1.000 χιλιόμετρα, με την επέκταση να είναι δυνατή μόνο μια φορά ετησίως.


Επισημαίνεται ότι ο τρόπος ασφάλισης με το χιλιόμετρο είναι ιδιαίτερα διαδεδομένος στο εξωτερικό και ουσιαστικά μεταφέρει την ανταγωνιστικότητα επί του ασφαλίστρου στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, στην οποία η INTERAMERICAN έχει επενδύσει μέσω της Anytime σημαντικά ποσά, αλλάζοντας εντυπωσιακά την αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου. Στην τεχνολογική εφαρμογή παρακολούθησης και καταγραφής εντοπίζεται και ο καινοτόμος χαρακτήρας των προγραμμάτων “Buy the Mile”, που ενισχύεται από το γεγονός ότι είναι πρωτοποριακά για την Ελλάδα και δεν συγκρίνονται με άλλα ασφαλιστικά προγράμματα επιβράβευσης.



Τέλη Απριλίου η πρεμιέρα για δωρεάν e-ραντεβού με γιατρούς ΕΟΠΥΥ

Έρχεται έως τέλος Απριλίου το e-ραντεβού για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ για να κλείσουν δωρεάν ραντεβού μέσω διαδικτύου με γιατρούς του ΠΕΔΥ, ιδιώτες – συμβεβλημένους γιατρούς ΕΟΠΥΥ, γιατρούς στα Κέντρα Υγείας και στα Εξωτερικά Ιατρεία των Δημόσιων Νοσοκομείων. Με το νέο τρόπο κλεισίματος ραντεβού θα επιτευχθεί ετήσια εξοικονόμηση κόστους 1,5 εκατ. ευρώ για το κράτος και 1,8 εκατ. για τους πολίτες.

Το Εθνικό Διαδικτυακό Σύστημα Κλεισίματος Ιατρικών Ραντεβού, παρουσίασε την Δευτέρα η κα Αθηνά Τριανταφυλλίδη, προϊσταμένη Διεύθυνσης Λειτουργίας και Υποστήριξης Εφαρμογών της ΗΔΙΚΑ στη διάρκεια ημερίδας για την παρουσίαση των έργων πληροφορικής στρατηγικής σημασίας για το χώρο της κοινωνικής ασφάλισης και της υγείας που  υλοποιήθηκαν από την ΗΔΙΚΑ στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.  

Όπως είπε, η ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) υπεύθυνη για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, έχει αναπτύξει μια κεντρική βάση δεδομένων σε εθνικό επίπεδο όπου καταχωρείται η διαθεσιμότητα των γιατρών για ραντεβού, κλείνονται  τα ραντεβού και βλέπουν οι γιατροί και οι εργαζόμενοι στις γραμματείες  τα κλεισμένα ραντεβού τους ώστε να τα διαχειρίζονται.  

Στην ημερίδα ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας κ. Ιωάννης Μπασκόζος αναφέρθηκε στην εφαρμογή νέων μέτρων ελέγχου και παρακολούθησης της συνταγογράφησης (νέα θεραπευτικά και διαγνωστικά πρωτόκολλα) καθώς και στην αξιοποίηση των Μητρώων Χρόνιων Ασθενών και Εμβολίων. Σημειώνεται ότι σήμερα έχουν ενσωματωθεί 21 θεραπευτικά πρωτόκολλα συνταγογράφησης.

(Πηγή: Healthview.gr)


AXA Ασφαλιστική: Νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης υγείας

Με έναν διαφορετικό τρόπο παρουσίασε η ΑΧΑ το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης υγείας Mediσυν 2, τη Δευτέρα 4 Απριλίου, στην αίθουσα Γαία του Μουσείου Γουλανδρή. Όλα ήταν προσεχτικά σχεδιασμένα για να δημιουργήσουν μία ατμόσφαιρα ηρεμίας και ξεγνοιασιάς. Κύριο μήνυμα των παρουσιάσεων ήταν το 10 to ΖΕΝ, τα 10 σημαντικά χαρακτηριστικά του Mediσυν 2 που βοηθούν τους ασφαλισμένους της ΑΧΑ να ζουν με λιγότερες έγνοιες.

Η συνεχής ανάπτυξη στον τομέα της υγείας αποτελεί για τον παγκόσμιο ασφαλιστικό ηγέτη κύρια στρατηγική προτεραιότητα. Το νέο πρόγραμμα δευτεροβάθμιας περίθαλψης, που θα οδηγήσει αυτή την ανάπτυξη για το ερχόμενο διάστημα, είναι πλέον διαθέσιμο και προσφέρει στους ασφαλισμένους ένα πλαίσιο ολοκληρωμένης προστασίας 360ο.

Το Mediσυν 2 είναι ένα ευέλικτο πρόγραμμα υγείας που «χτίζεται» εξατομικευμένα για κάθε πελάτη, σύμφωνα με τις ανάγκες και την οικονομική του δυνατότητα. Μέσα από αυτό η ΑΧΑ είναι συνοδοιπόρος σε κάθε στάδιο της νοσηλείας σχετικά με δαπάνες πρόληψης, δαπάνες που σχετίζονται με τη νοσηλεία, καθώς και δαπάνες αποκατάστασης και βοήθειας στην καθημερινότητα μετά από κάποιο σοβαρό ατύχημα.

Με το νέο αυτό πρόγραμμα η ΑΧΑ προσφέρει υπηρεσίες ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου, σε συνεργασία με ένα ευρύ δίκτυο παρόχων υγείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Εταιρεία απευθύνεται στους πελάτες εκείνους που συνειδητοποιούν ότι η σφαιρική διασφάλιση της καλής υγείας απαιτεί σημαντικές δαπάνες και επιθυμούν να λαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές παροχές σε επίπεδο διαγνωστικών εξετάσεων, ιατρικών επισκέψεων και νοσηλείας.

Τα 10 κύρια σημεία του Mediσυν 2, τα οποία αποτελούν τον δεκάλογο του ΖΕΝ, είναι τα παρακάτω:
  • Απόλυτη ευελιξία επιλογών
  • Υποστήριξη 24/7
  • Προστασία με παροχές πριν από μια νοσηλεία
  • Προστασία με πλήρη κάλυψη κατά τη διάρκεια της νοσηλείας
  • Προστασία με παροχές μετά από μια νοσηλεία
  • Ελεύθερη επιλογή Νοσοκομείου
  • Απευθείας εξόφληση εξόδων στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό
  • Επιβράβευση πιστών πελατών
  • Απλή και ξεκάθαρη επικοινωνία
  • Ασφάλιση σε έναν παγκόσμιο, φερέγγυο ηγέτη
Μια σειρά από προαιρετικές παροχές πλαισιώνουν το Mediσυν 2, δίνοντάς του ακόμα πιο ισχυρό αποτύπωμα. Μία από αυτές είναι το πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης Mediσυν Care, καθώς και ειδικό πρόγραμμα ασφάλισης ατυχήματος και κεφαλαίου αποπληρωμής ασφαλίστρων σε περίπτωση ανικανότητας για εργασία.