>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Ιουλ 2016

Τα χαρακτηριστικά των 5 τύπων οδηγών που πρέπει να αποφεύγεις!

Τα πράγματα είναι απλά. Είτε το ‘χεις, είτε δεν το ‘χεις. Ειδικά όταν πρόκειται για την οδήγηση, σε αντίθεση με την απλή μετακίνηση. Η οποία οδήγηση, για ορισμένους από μας, φαίνεται πως δεν είναι και τόσο φυσική λειτουργία.

Τα βασικά, ναι, είναι εύκολα για τους περισσότερους, ενώ, με τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, με τα άφθονα ηλεκτρονικά βοηθήματα κ.λπ., ο χειρισμός (προσοχή στη λέξη) του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη ευκολότερος. Αλλά, και οι δρόμοι είναι πλέον και πολύ πιο εύκολοι για να κυκλοφορείς, και πολύ ασφαλέστεροι. 

Παρ’ όλα αυτά, βασικότερος παράγων παραμένει ο οδηγός. Του οποίου τα διανοητικά χαρακτηριστικά παίζουν σημαντικότερο ίσως ρόλο από τις οδηγικές του ικανότητες. Γιατί, μη γελιόμαστε, αυτά είναι που καθορίζουν πώς ο καθένας μας διαχειρίζεται τη δύναμη που έχει στα χέρια του και αν τελικά οδηγεί καλά ή κακά. 

Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για πέντε (από αρκετά περισσότερους) αντιπροσωπευτικούς τύπους κακού οδηγού που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.  

(1) Για τον Εγωιστή
Που δεν εννοεί να αντιληφθεί πως το κέντρο του κόσμου δεν είναι ο εαυτός του και επιμένει να μην σκέφτεται τίποτε άλλο από το δικό του συμφέρον και τις δικές του επιθυμίες. Έτσι, αλλάζει λωρίδα όποτε του γουστάρει, δίχως βέβαια φλας, σταματάει επίσης όπου του γουστάρει, διπλοπαρκάρει, κλείνει τον δρόμο, απαιτεί την προτεραιότητα… Και φυσικά περηφανεύεται για όλα αυτά.  

(2) Για τον Επιδειξία
Που, όπως και ο Εγωιστής, με τη συμπεριφορά του φανερώνει πως δεν έχει ακόμη ενηλικιωθεί. Ενώ, με το να πασχίζει διαρκώς να δείχνει ανώτερος, συχνά προσπαθεί να κρύψει ένα αίσθημα κατωτερότητας. Και βέβαια, ποτέ δεν αντιλαμβάνεται πόσο γελοίος στην πραγματικότητα γίνεται. Έτσι, οδηγεί γρηγορότερα απ’ όσο οι συνθήκες επιτρέπουν, παίρνει ρίσκα, ειδικά όταν έχει «ακροατήριο», προξενεί επικίνδυνες καταστάσεις για να αποδείξει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σ’ αυτές, προκαλεί σε κόντρες, περηφανεύεται ότι οδηγεί καλύτερα μετά από δυο-τρία ποτά… Και φυσικά νομίζει πως όλοι τον θαυμάζουν γι΄ αυτά.

(3) Για τον Υπερευαίσθητο
Που εκλαμβάνει ακόμη και την παραμικρή κριτική ως προσβολή. Και μετά σου κρατάει μούτρα. Και συνήθως «στη φυλάει» κιόλας. Τύποι με τέτοια, ας πούμε, υστέρηση νοητικής ανάπτυξης, παρουσιάζουν ανάλογη οδηγική συμπεριφορά. Έτσι, αναστατώνονται και εκνευρίζονται με το παραμικρό, γίνονται ανυπόμονοι, τα χάνουν σε δύσκολες καταστάσεις, και μαζί χάνουν και την ψυχραιμία τους, άρα και την ευθυκρισία τους... Και αποσπώνται βέβαια από την ουσία της οδήγησης.

(4) Για τον Εκλογικευτή
Που δεν βλέπει τα πράγματα όπως αυτά είναι, αλλά όπως αυτός θέλει να είναι. Με αποτέλεσμα να μην παραδέχεται ποτέ πως έχει αυτός φταίξει σε κάτι – σ’ ένα ατύχημα, για παράδειγμα. Έτσι, για όλα φταίει ο «άλλος», ο δρόμος, το όριο ταχύτητας, οι πινακίδες, το φανάρι, η κακιά στιγμή, το αυτοκίνητό του έστω, αλλά όχι αυτός, ποτέ αυτός. Διαθέτει δε την ικανότητα να εφευρίσκει «λογικά» επιχειρήματα για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.  

(5) Για τον Αδικημένο
Που επειδή δεν μπορεί να επιδείξει επιτυχία στη ζωή ή στην εργασία του, μιας και όλοι επιμένουν να τον αδικούν, προσπαθεί να αναδειχτεί και δικαιωθεί με κάθε τρόπο στον δρόμο. Όπου απειλεί οδηγούς με λιγότερο ισχυρά αυτοκίνητα, τρομοκρατεί πεζούς, δεν αφήνει κανέναν να βγει από πλαϊνούς δρόμους, κάνει δύσκολη τη ζωή όποιου προσπαθεί να τον προσπεράσει, πατσίζει με όποιον «του την έφερε»… Και όλο και ψάχνει για κάποιο κίνητρο που θα τονώσει την καχεκτική του αυτοπεποίθηση.

Ωστόσο, επειδή ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης των «κακών» οδηγών, όπως αυτοί περιγράφονται παραπάνω, είναι να τους αναγνωρίζεις και, όσο μπορείς, να τους αποφεύγεις, ας έχουμε όλοι τα μάτια μας ανοιχτά! 

(Πηγή: as-milisoume.gr)


INTERAMERICAN: Ενδυναμώνει το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών

Στην πολιτική της ισορροπημένης, πολυκαναλικής διανομής της INTERAMERICAN, το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών καταλαμβάνει σημαντικό μερίδιο συνεισφοράς στην παραγωγή, δίπλα στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεων agency, τις απευθείας πωλήσεις/Anytime από την εταιρεία και τις συνεργασίες με τράπεζες και retailers.

Tο πρακτορειακό δίκτυο της INTERAMERICAN, που έχει χρονικό βάθος μιάς δεκαετίας περίπου, αριθμεί σήμερα 1043 ενεργές συνεργασίες και, σύμφωνα με τα παραγωγικά στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του έτους, έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση παραγωγικής δραστηριότητας.

Συγκεκριμένα, οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου αύξησαν τους πελάτες ασφάλισης οχημάτων σε 36,9% στο σύνολο των συμβολαίων της INTERAMERICAN, που φθάνουν στις 550 χιλιάδες.

Συνολικά στις γενικές ασφαλίσεις, οι συνεργάτες αύξησαν τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα κατά 2,7% έναντι του αντίστοιχου περυσινού πενταμήνου, με ιδιαίτερη αύξηση στην αστική ευθύνη (13,7%) και στα σκάφη (94,9%), ενώ αύξηση σημειώθηκε και στον κλάδο πυρός (2,1%). Το πρακτορειακό δίκτυο παρουσιάζει βελτίωση της ισορροπίας στην κατανομή παραγωγής ασφαλίστρων μεταξύ των κλάδων ασφάλισης οχημάτων και λοιπών (65% έναντι 35%).

Στο πλαίσιο της συνεχούς υποστήριξης του δικτύου, η INTERAMERICAN έχει βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία συνεργασίας με την οργάνωση και λειτουργία του Broker First Contact Centre και την αναβάθμιση του ψηφιακού γραφείου μέσω της πλατφόρμας “ask me”. Κατά συνέπεια, έχει αυξηθεί η ικανοποίηση των συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών από τη συνεργασία (76%), με την προτίμησή τους στην εταιρεία να παρουσιάζει ανοδική τάση.

Στο επίπεδο της εκπαίδευσης, για το πρακτορειακό δίκτυο έχουν οργανωθεί από τις αρχές του 2016 σεμινάρια προϊοντικής εκπαίδευσης, πωλήσεων και επικοινωνίας με περί τις 500 συνολικά συμμετοχές συνεργατών, ενώ το Κέντρο της εταιρείας υλοποιεί σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων επανεκπαίδευσης για την επαγγελματική επαναπιστοποίησή τους, καθώς και τηλ-εκπαίδευση σε περιβάλλον webinar και σε συστήματα distance learning και e-testing για τους εκτός Αττικής δραστηριοποιούμενους.


Έρχονται νέα run – off στην ασφαλιστική αγορά

Εν εξελίξει βρίσκονται οι διαδικασίες run – off, καθώς ο κατακερματισμός της αγοράς, τα χαμηλά επιτόκια και η στασιμότητα των επιπέδων των ασφαλίστρων αποτελούν συστατικά της αγοράς τα οποία θα παραμείνουν σε όλη την διάρκεια του 2016. Η εκχώρηση μέσω run – off κλειστών χαρτοφυλακίων αποτελεί λύση για την αποδέσμευση αποθεματικών κεφαλαίων. Φέτος σύμφωνα με τις προβλέψεις οι διαδικασίες run off θα φτάσουν τα 4 δισ. ευρώ, διαμορφώνοντας νέα ιστορικά υψηλά.

Ισχυρό κίνητρο των διαδικασιών αυτών οι κεφαλαιακές απαιτήσεις που επιβάλλει το Solvency II. Η νέα οδηγία επιτάσσει τα εποπτικά κεφάλαια να καλύπτουν επαρκώς και τα ενεργά και τα ανενεργά χαρτοφυλάκια. Η διατήρηση των ανενεργών χαρτοφυλακίων έχει κόστος για τα αποθεματικά των ασφαλιστικών.

Μέσω των run off διαδικασιών, τα κλειστά χαρτοφυλάκια και οι προβλέψεις μεταφέρονται στον ισολογισμό της εταιρείας που διαπράττει την διαδικασία. Οι δε διαδικασίες ομοιάζουν με αυτές που ακολουθούνται στις συμφωνίες των εξαγορών και συγχωνεύσεων. Ωστόσο, για να προχωρήσει η διαδικασία και να βγει η τελική αποτίμηση η εταιρεία θα πρέπει να διενεργήσει λεπτομερή έλεγχο χαρτοφυλακίων (due dilligence), ενώ, στην συνέχεια ακολουθούν οι τελικές διαπραγματεύσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης για το run-off που διεξήγαγε η PwC το 2015, τα ανενεργά χαρτοφυλάκια των ευρωπαϊκών ασφαλιστικών αυξήθηκαν κατά 20% από το 2008, φθάνοντας πλέον τα 247 δισεκατομμύρια ευρώ.

Υπενθυμίζεται, χτες ανακοινώθηκε η εξαγορά της  ERGO Assicurazioni S.p.A από τον run – off  Όμιλο  DARAG με το  χαρτοφυλάκιο της ERGO Assicurazioni να  περιλαμβάνει προϊόντα όλων των κύριων ασφαλιστικών κατηγοριών, πλην της ζωής. Αποτελεί την  πρώτη συναλλαγή της DARAG στην Ιταλία, και ορόσημο για την αναπτυξιακή στρατηγική της στην Ευρώπη.

Η Ergo Assicurazioni μετονομάζεται σε DARAG Italia S.p.A, αποτελώντας την τρίτη ασφαλιστική εταιρεία του Ομίλου DARAG και την πλατφόρμα των δραστηριοτήτων της DARAG στη νότια Ευρώπη. Η  DARAG θα συνεχίσει την ανάπτυξη της ERGO Assicurazioni στους κλάδους στους οποίους δραστηριοποείται μέχρι σήμερα, και παράλληλα να θεμελιώσει ένα δεύτερο στρατηγικό πυλώνα, τις δραστηριότητες run-off, με στόχο να διασφαλίσει τη συνέχεια της ERGO Assicurazioni

Η DARAG είναι μία ασφαλιστική εταιρεία που εξειδικεύεται στο run off η δυναμική του οποίου ξεπερνά τα 240 δισ. ευρώ. Αναλαμβάνει τους κινδύνους που συνδέονται με την διατήρηση ανενεργών χαρτοφυλακίων και την διευθέτηση απαιτήσεων που συνδέονται μέσα από το κλειστό χαρτοφυλάκιο.

Το R-pad είναι μία πλατφόρμα ευέλικτη που προσφέρεται στους υποψήφιους επενδυτές ώστε να προσαρμόσουν τις απαιτήσεις τους για να τις διαχειριστούν σε χαρτοφυλάκια run-off.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

ΑΧΑ: Προσφορά ασφάλισης κατοικίας σε λιγότερο από 1’

Μερικά δευτερόλεπτα χρειάζονται οι δυνητικοί πελάτες της ΑΧΑ για να λάβουν προσφορά ασφάλισης κατοικίας προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά τους. Αυτό επιτυγχάνεται με τον νέο διαδραστικό υπολογιστή ασφαλίστρων μέσα από 6 γρήγορες και απλές ερωτήσεις οι οποίες απαντώνται με χρήση εικόνων – χωρίς να απαιτείται από τους πελάτες να γράψουν κάτι.

Η κατοικία αποτελεί για τους περισσότερους Έλληνες το βασικότερο περιουσιακό στοιχείο. Η ΑΧΑ δημιούργησε τον νέο υπολογιστή ασφαλίστρων με σεβασμό στις ανάγκες των πελατών και στον περιορισμένο χρόνο τους με βασική αρχή να μπορούν να λάβουν μια πρώτη προσφορά προσαρμοσμένη στα δεδομένα τους από την οθόνη του κινητού τους και όχι απαραίτητα από κάποιον προσωπικό υπολογιστή.

Η απλότητα της γλώσσας, τα «info-tabs» που συνοδεύουν κάθε πεδίο «χτισίματος» της προσφοράς ασφάλισης κατοικίας, οι ειδικές εικόνες, αποτελούν μερικά από τα χαρακτηριστικά του νέου υπολογιστή, ο οποίος έρχεται να υποστηρίξει ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρόγραμμα, φτιαγμένο να προστατεύει κάθε κατοικία και το περιεχόμενό της με το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο υπηρεσιών της ΑΧΑ.

Ενδεικτικά, το πρόγραμμα Home4all προσφέρει:

  • Τεχνική βοήθεια 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα.
  • Δυνατότητα προσθήκης συμπληρωματικών καλύψεων.
  • Αποζημίωση χωρίς να υπολογίζεται η παλαιότητα των αντικειμένων.
  • Οικονομικά ασφάλιστρα.
  • Έκπτωση επιβράβευσης 7,5% σε πιθανό συμβόλαιο αυτοκινήτου που έχουν οι πελάτες στην ΑΧΑ.
  • Αποζημίωση από το 1ο ευρώ για όλες τις καλύψεις με μοναδική εξαίρεση την κάλυψη βραχυκυκλώματος όπου εφαρμόζεται απαλλαγή 150 ευρώ.
Η νέα πνοή που λαμβάνει το Home4all έρχεται σε συνέχεια μιας σειράς ενεργειών που έχουν ήδη υλοποιηθεί για το εν λόγω πρόγραμμα στο πλαίσιο της στρατηγικής της ΑΧΑ να βελτιώνει συνεχώςτις υπηρεσίες της προς πελάτεςκαισυνεργάτες. Στο προηγούμενο διάστημα το Home4all έγινε «ψηφιακό» με τους πελάτες να μπορούν να λαμβάνουν και να διατηρούν τα σχετικά έγγραφά τους ηλεκτρονικά, με παράλληλη αυτοματοποίηση της διαδικασίας ανάληψης κινδύνου και έκδοσης του συμβολαίου. Επιπλέον, το Home4all ακολουθεί τη στρατηγική της Εταιρείας για ξεκάθαρη επικοινωνία με τους όρους να αναφέρουν αναλυτικά, τι καλύπτεται και τι όχι.

Οι ήδη υπάρχοντες πελάτες της ΑΧΑ δηλώνουν σε ποσοστό 91% ικανοποιημένοι από τις διαδικασίες προσφορών και αποζημιώσεων της ΑΧΑ. Η νέα υπηρεσία του Home4all, σε συνδυασμό με το εξαιρετικά ανταγωνιστικό αυτό πρόγραμμα, έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη δέσμευση της Εταιρείας να βοηθά τους ασφαλισμένους της να ζουν πιο ξέγνοιαστα.


19 Ιουλ 2016

MetLife: Ανοίγει τις πόρτες της στη νέα γενιά

H MetLife στηρίζει έμπρακτα τους νέους δημιουργώντας προϋποθέσεις για να πατήσουν γερά στα πόδια τους και να πετύχουν την επαγγελματική τους ανάδειξη, συμμετέχοντας στα «Business Days» του Πανοράματος Επιχειρηματικότητας της ΑΣΟΕΕ, και φιλοξενώντας μια ομάδα φοιτητών και αποφοίτων στα γραφεία της.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία και τη δομή μίας ασφαλιστικής εταιρείας, καθώς και για το ρόλο της Ιδιωτικής Ασφάλισης στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι της MetLife μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους, έδωσαν συμβουλές στους συμμετέχοντες για την ανάπτυξη χρήσιμων δεξιοτήτων στην επαγγελματική τους πορεία, και μέσα από διάλογο απάντησαν σε καίρια ερωτήματα που απασχολούν τη νέα γενιά.


Μεταξύ άλλων, ο Διευθύνων Σύμβουλος της MetLife, Δημήτρης Μαζαράκης, μίλησε στους νέους δίνοντας τους χρήσιμες συμβουλές μέσα από τη μακροχρόνια εμπειρία του, αλλά και τους ενημέρωσε για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζει η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα. Στη συνέχεια έκανε ένα πολύ εποικοδομητικό διάλογο με τους συμμετέχοντες σχετικά με τις πραγματικές τάσεις της αγοράς στις ημέρες μας, τονίζοντας όμως πόσο σημαντικό είναι να έχουν όραμα και να αγαπούν αυτό που θα επιλέξουν να κάνουν.

Στόχος της MetLife στα πλαίσια συμμετοχής στα «Business Days» είναι να ενισχύσει τον θεσμό συμβάλλοντας ως γέφυρα μεταξύ της εκπαιδευτικής κοινότητας και του επαγγελματικού κόσμου για την ενδυνάμωση μιας εποικοδομητικής σχέσης μεταξύ των δύο πλευρών. Ανοίγοντας τις πόρτες σε ταλαντούχους φοιτητές και αποφοίτους, δίνεται η δυνατότητα στη νέα γενιά να ενημερωθεί για την κατάσταση στην αγορά, να διευρύνει τα γνωστικά της πεδία περνώντας από την θεωρία στην πράξη.

Αξιοσημείωτο ήταν το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός των συμμετεχόντων, που εκφράστηκε μέσα από πληθώρα ερωτήσεων και αποριών, γεγονός που αποδεικνύει την αναγκαιότητα ενίσχυσης παρόμοιων πρωτοβουλιών που στόχο έχουν να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα εφόδια στη νέα γενιά στην Ελλάδα.  Η MetLife θα συνεχίσει να στηρίζει τους νέους, εμπνέοντάς τους και πιστεύοντας σε αυτούς!

AXA: Σέβεται τη διαφορετικότητα και προωθεί τη συνεργασία

H AXA, παραμένοντας πιστή στις προσπάθειές της για ίση μεταχείριση των ατόμων με κινητικά προβλήματα, φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία στο Παρίσι και υποστήριξε ως χορηγός το Συνέδριο «Disability Matters». Σταθερή δέσμευση της ΑΧΑ, ενός από τους μεγαλύτερους και καινοτόμους εργοδότες παγκοσμίως, αποτελεί η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που σέβεται και προωθεί τη διαφορετικότητα των ανθρώπων της, δημιουργώντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την απασχόληση ατόμων με κινητικά προβλήματα.

Στόχοι της Εταιρείας είναι η προσέλκυση των μεγαλύτερων ταλέντων, ανεξαρτήτως της διαφορετικότητας και των συγκεκριμένων αναγκών κάθε εργαζομένου και η δημιουργία ενός ιδιαίτερα ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού που θα την οδηγήσει στην επίτευξη της επιχειρηματικής αριστείας και σε συνεχείς επιτυχίες.

Το 2014 η ΑΧΑ έγινε μέλος του Global Business and Disability Network, της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (International Labor Organization - ILO), ενός δικτύου που φέρνει κοντά πολυεθνικές εταιρείες, ενώσεις εργαζομένων και ατόμων με κινητικά προβλήματα στον αγώνα για την προώθηση της ίσης μεταχείρισης στον εργασιακό τομέα. Επιστέγασμα των προσπαθειών της Εταιρείας αποτέλεσε η υπογραφή της «Χάρτας της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας» (ΙLO Charter) τον Οκτώβριο του 2015.

Στο πλαίσιο αυτό, η AXA έχει αναπτύξει, παγκοσμίως, προγράμματα ευαισθητοποίησης, σε συνεργασία με πανεπιστήμια και αρμόδιους οργανισμούς, για την προώθηση της απασχόλησης ατόμων που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα. Με τον τρόπο αυτό, συμβάλλει στην έναρξη της συζήτησης για την προώθηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, όπου ο καθένας αισθάνεται ότι μπορεί να είναι ο εαυτός του. 


Προβληματισμός με τις ΕΠΥ από Μάλτα και Ρουμανία

Τους κινδύνους και τις συνέπειες που θα προκύψουν για την ελληνική ασφαλιστική αγορά από την ανεξέλεγκτη δραστηριότητα των ΕΠΥ επισημαίνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, βάζοντας στο στόχαστρο κυρίως τις εταιρίες που έχουν έδρα τη Μάλτα και τη Ρουμανία καθώς σε περίπτωση αφερεγγυότητάς τους, τα Επικουρικά Κεφάλαια Αυτοκινήτων των συγκεκριμένων κρατών δεν έχουν υπογράψει τη Συμφωνία του 1995 ώστε να καταβάλουν ποσά αποζημίωσης σε άλλες χώρες.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΑΕΕ: Διευκρινίσεις για το καθεστώς της Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (Ε.Π.Υ.) στην Ελλάδα

1. Ο έλεγχος της φερεγγυότητας και της αξιοπιστίας ενός ομίλου ασφαλιστικών επιχειρήσεων ή και μιας μεμονωμένης ασφαλιστικής επιχείρησης ανήκει αναμφίβολα στην αποκλειστική αρμοδιότητα των εποπτικών αρχών, στις οποίες η επιχείρηση έχει την έδρα της.

Πέραν αυτού οι εποπτικές αρχές, όχι μόνον της χώρας καταγωγής μιας ασφαλιστικής επιχείρησης αλλά και των χωρών υποδοχής, έχουν αρμοδιότητα και υποχρέωση να διασφαλίζουν την τήρηση των κανόνων δημοσίου συμφέροντος και την προστασία των καταναλωτών εντός της επικράτειάς τους.

Σ’ αυτό το πλαίσιο η ισχύουσα εθνική εποπτική νομοθεσία (ν.4364/2016 για τη Φερεγγυότητα ΙΙ) προβλέπει ότι με απόφαση της αρμόδιας εποπτικής αρχής (ΤτΕ) καθορίζονται τα κριτήρια αξιοπιστίας και καταλληλότητας που θα πρέπει να πληρούν σε συνεχή βάση οι ειδικοί αντιπρόσωποι των εταιριών που δραστηριοποιούνται με Ε.Π.Υ. στην Ελλάδα στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου (άρθρο 120 παρ.7) και επιπλέον με απόφαση και πάλι της εποπτικής αρχής καθορίζονται και ενδεικτικές περιπτώσεις υπέρβασης του καθεστώτος δραστηριοποίησης με Ε.Π.Υ. (άρθρο 123 παρ. 1).

Όλα αυτά είναι αναγκαία, όταν είναι γνωστό ότι σε περίπτωση αφερεγγυότητας ασφαλιστικής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με καθεστώς Ε.Π.Υ., η ελληνική αγορά (καταναλωτές, ασφαλιστικές επιχειρήσεις και Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων) θα υποστεί σοβαρότατες συνέπειες. 

2.
Η Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά και κατ’ επέκταση οι Έλληνες καταναλωτές είναι αναμφίβολα εκτεθειμένοι σε αυξημένο κίνδυνο από τη δραστηριοποίηση στην Ελλάδα ασφαλιστικών επιχειρήσεων με Ε.Π.Υ. και έδρα σε κράτη μέλη των οποίων τα Επικουρικά Κεφάλαια Αυτοκινήτων δεν έχουν υπογράψει τη Συμφωνία του 1995, την οποία σημειωτέον έχει συνυπογράψει η πλειονότητα των Επικουρικών Κεφαλαίων Αυτοκινήτων των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ε.Ο.Χ., συμπεριλαμβανομένου του Ελληνικού Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων, και η οποία Συμφωνία προβλέπει ότι σε περίπτωση αφερεγγυότητας ασφαλιστικής επιχείρησης, το Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων του κράτους καταγωγής της ασφαλιστικής επιχείρησης της οποίας ανεκλήθη η άδεια λειτουργίας έχει υποχρέωση να επιστρέψει στα Επικουρικά Κεφάλαια Αυτοκινήτων των κρατών υποδοχής της ασφαλιστικής επιχείρησης όλα τα ποσά των αποζημιώσεων που έχουν αυτά καταβάλει σε ζημιωθέντες της επικράτειάς τους λόγω της αφερεγγυότητας αυτής.

Η Συμφωνία του 1995 υιοθετήθηκε από την πλειονότητα των Επικουρικών Κεφαλαίων Αυτοκινήτων, με ελάχιστες εξαιρέσεις (στις οποίες περιλαμβάνεται η Μάλτα και η Ρουμανία), καθώς κρίθηκε αναγκαίο και σκόπιμο τις επιπτώσεις της αφερεγγυότητας μιας επιχείρησης να αναλαμβάνει πρωτίστως το Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων της χώρας καταγωγής της επιχείρησης, η οποία άλλωστε έχει και τη βασική εποπτεία της ασφαλιστικής επιχείρησης.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η παραπάνω Συμφωνία κρίθηκε αναγκαία από τα Κράτη Μέλη παρά το γεγονός ότι οι δραστηριοποιούμενες με καθεστώς Ε.Π.Υ. επιχειρήσεις καταβάλλουν εισφορές και στα Επικουρικά Κεφάλαια των χωρών υποδοχής, καθώς ως γνωστόν οι εισφορές αυτές αφορούν πρωτίστως την κάλυψη αποζημιώσεων για ατυχήματα από ανασφάλιστα και άγνωστα οχήματα, η δε αφερεγγυότητα είναι ένα έκτακτο γεγονός για το οποίο το μεγαλύτερο βάρος θα πρέπει να φέρει η χώρα καταγωγής και εποπτείας. 

Συνεπώς, χωρίς αμφιβολία σε περίπτωση αφερεγγυότητας ασφαλιστικής επιχείρησης με έδρα στην Μάλτα ή τη Ρουμανία που ασκεί Ε.Π.Υ. στη χώρα μας, τον κίνδυνο της αποπληρωμής των αποζημιώσεων θα έχει εξ ολοκλήρου η ελληνική ασφαλιστική αγορά (Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων), χωρίς να μπορεί να αναζητήσει και να επανεισπράξει τα ποσά που θα καταβάλει στους ζημιωθέντες από τον αντίστοιχο Οργανισμό της Μάλτας ή της Ρουμανίας.

3. Πέραν των ανωτέρω, με νεώτερη συμφωνία (Βιέννη, Νοέμβριος 2012) τα Επικουρικά Κεφάλαια Αυτοκινήτων των κρατών μελών της Ε.Ε. και Ε.Ο.Χ., τα οποία έχουν συνυπογράψει την παραπάνω Συμφωνία του 1995, δέχθηκαν κάθε κράτος μέλος στο έδαφος του οποίου δραστηριοποιούνται εταιρίες με Ε.Π.Υ. ή με υποκατάστημα να είναι εν μέρει οικονομικά εκτεθειμένο στην περίπτωση που οι εν λόγω εταιρίες αποδειχθούν αφερέγγυες.

Συγκεκριμένα αποφασίστηκε τα Επικουρικά Κεφάλαια Αυτοκινήτων, δηλ. οι ασφαλιστικές αγορές των κρατών μελών στο έδαφος των οποίων δραστηριοποιείται ασφαλιστική επιχείρηση με Ε.Π.Υ. ή με υποκατάστημα, να μπορούν στο εξής να επανεισπράττουν από το Επικουρικό Κεφάλαιο του κράτους καταγωγής για τις ζημιές που έχουν πληρώσει για λογαριασμό των αφερέγγυων εταιριών ποσό που δεν θα ξεπερνά ετησίως το 0,5% της συνολικής παραγωγής ασφαλίστρων αστικής ευθύνης αυτοκινήτου στο κράτος αυτό.

Έτσι, ο κανόνας ότι το βάρος της εποπτείας και άρα των συνεπειών λόγω πλημμελούς άσκησης αυτής φέρει το κράτος καταγωγής κάθε ασφαλιστικής επιχείρησης κάμφθηκε και στη συγκεκριμένη περίπτωση εξαιτίας της επιμήκυνσης του χρόνου επανείσπραξης, με προφανή συνέπεια την πρόσθετη επιβάρυνση της χώρας υποδοχής και της εγχώριας αγοράς.

4. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα ανωτέρω καλούμε όλους τους υπευθύνους να πάρουν τα ενδεδειγμένα μέτρα για την εξασφάλιση της μεγαλύτερης δυνατής προστασίας των δικαιωμάτων τόσο των ασφαλισμένων όσο και όλων γενικώς των καταναλωτών.

18 Ιουλ 2016

Pokemon Go: Η νέα μόδα της εποχής φέρνει.. νέους κινδύνους!

Η νέα τρέλα που ακούει στο όνομα "Pokemon Go" έχει εξαπλωθεί και στη χώρα μας! Ήδη στους δρόμους θα βρείτε πολλά άτομα να κοιτάνε προσηλωμένα το κινητό τους σαν να ψάχνουν κάτι μέσα από αυτό και μην έχετε καμία αμφιβολία ότι αναζητούν... Pokemon!

Αυτή η προσήλωση όμως στην οθόνη, η οποία σε πολλές περιπτώσεις καταλήγει σε βαθμό εξάρτησης, εγκυμονεί πολλούς κινδύνους, ακριβώς επειδή η προσοχή του κάθε χρήστη εστιάζεται εκεί και όχι στο τι συμβαίνει γύρω του.



Ήδη στην Αμερική εξαιτίας του Pokemon Go σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα όταν 28χρονος, ενώ οδηγούσε, επιχείρησε μέσω του κινητού του να πιάσει ένα Pokemon, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να πέσει πάνω σε δέντρο.


Δεν δίστασε μάλιστα στους αστυνομικούς που έσπευσαν στο σημείο να δώσει την πραγματική δικαιολογία πως "Έπαιζα "Pokemon Go" και αποσπάστηκε η προσοχή μου". Από το τρακάρισμα προκάλεσε πολύ μεγάλες υλικές ζημιές στο αυτοκίνητο που οδηγούσε ενώ ο ίδιος τραυματίστηκε ελαφρά.

Η μητέρα του 28χρονου οδηγού, σε ανάρτησή της στο Facebook, τόνισε ότι ο γιος της ούτε μιλούσε στο κινητό ούτε έστελνε ποτέ μηνύματα όταν οδηγούσε, μόλις όμως είδε ένα "σπέσιαλ" Pokemon στην εφαρμογή του smartphone του, κοίταξε για λίγο προς τα κάτω και... λίγο μετά ξύπνησε μέσα στο ασθενοφόρο.




Συμπλήρωσε δε, ότι ο γιος της δεν ξέρει αν "έπιασε" το συγκεκριμένο Pokemon καθώς το κινητό του έχει καταστραφεί μέσα στο στραπατσαρισμένο αυτοκίνητο.

Η αστυνομία από την πλευρά της προειδοποιεί τους οδηγούς να μην χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη εφαρμογή όταν οδηγούν, ενώ αντίστοιχοι κίνδυνοι υπάρχουν και για τους πεζούς, καθώς είναι εκτεθειμένοι σε πολλούς κινδύνους τους οποίους δεν συνειδητοποιούν.





Χαρακτηριστικές είναι οι συμβουλές της αστυνομίας στην Αμερική για όσους κάνουν χρήση της εφαρμογής Pokemon Go, η οποία επισημαίνει:


  • Μην παίζετε το συγκεκριμένο παιχνίδι ενώ οδηγείτε αυτοκίνητο, μηχανή ή ποδήλατο.
  • Μην εισέρχεστε σε ιδιωτικούς χώρους ξένης ιδιοκτησίας για να πιάσετε ένα Pokemon.
  • Μην επικεντρώνετε την προσοχή σας στην οθόνη του κινητού σας και να ελέγχετε γύρω σας τους διάφορους κινδύνους σε δρόμους, λεωφόρους, νερά, λακούβες και ότι άλλο μπορεί να θέσει τη ζωή σας σε κίνδυνο.
  • Προσέξτε με ποιον μοιράζεστε την τοποθεσία που βρίσκεστε.
  • Μην ταξιδεύετε μόνοι σας.
Εφόσον είναι μια εφαρμογή που σας έχει ενθουσιάσει, απολαύστε το παιχνίδι σας αλλά χωρίς υπερβολές, με προσοχή για τον εαυτό σας και κυρίως όχι εις βάρος των γύρω σας!

Prime Insurance: Παρουσιάζει το νέο της website!

Η Prime Insurance με μεγάλη χαρά παρουσιάζει το πλήρως ανανεωμένο web site της.

Με μοντέρνα δομή, αναβαθμισμένη αισθητική και φιλική προσέγγιση στον χρήστη, αναδεικνύει την “φρέσκια” και δυναμική παρουσία της εταιρίας και στο διαδίκτυο. Το νέο web site αποδεικνύει στην πράξη ότι η Prime Insurance γίνεται ταχύτερη, ακόμα πιο λειτουργική και πάντα κοντά στις εξελίξεις της αγοράς.

Ο λιτός και ελκυστικός σχεδιασμός, διευκολύνει την περιήγηση στις ιστοσελίδες του, ενώ το ποικίλο και συχνά ανανεούμενο υλικό, αναβαθμίζει την εμπειρία της πλοήγησης και διευκολύνει την κατανόηση του περιεχομένου. Θα αποτελέσει πολύτιμο βοηθό στην εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πελατών της καθώς και του ευρύτερου κοινού, 24 ώρες το 24ωρο.

Το νέο website δομείται σε ενότητες με επίκεντρο τις ανάγκες των συνεργατών και των πελατών της Εταιρίας.

Το www.primeins.gr έχει σχεδιαστεί ώστε να αναδεικνύει τον πλούσιο κόσμο παροχών και υπηρεσιών της Prime Insurance.

Μαζί με το ολοκαίνουργιο site, η Prime Insurance ανανεώνει τη δέσμευση της για άμεση και έγκυρη πληροφόρηση.

Επισκεφθείτε το!

Dr. Allianz: Ο γιατρός στην... πόρτα σας!

Η Allianz παρουσίασε μια νέα υπηρεσία ιατρικής φροντίδας, αναβαθμίζοντας τις παροχές υγείας και μειώνοντας το κόστος τους, επιλέγοντας την Τουρκία ως πρώτη χώρα εφαρμογής της νέας υπηρεσίας Dr. Allianz.

Θυμάστε τις παλιές καλές ημέρες όταν ο γιατρός σας επισκεπτόταν στο σπίτι σας; Υπήρχε τότε μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση. Ωστόσο, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την μείωση των εξόδων μεταφοράς, τη θέση του ταπεινού οικογενειακού γιατρού πήραν ομάδες εξειδικευμένων επιστημόνων, πολύωρες αναμονές στα ιατρεία και αυξημένα κόστη.

Οι κατ’οίκον επισκέψεις επιστρέφουν δυναμικά στις μέρες μας, προσαρμοσμένες όμως στα νέα δεδομένα του 21ου αιώνα. Οι γιατροί μπορούν πλέον να παρακολουθούν τα επίπεδα σακχάρου ενός διαβητικού μέσω smartphone και να παρεμβαίνουν όποτε είναι απαραίτητο. Αισθητήρες στο σπίτι ενεργοποιούνται όταν ένας ηλικιωμένος πέφτει και ειδοποιούνται οι υπηρεσίες άμεσης βοήθειας. Αυτές είναι μόνο ορισμένες από τις διαθέσιμες επιλογές που έχουν στόχο να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες ιατρικής φροντίδας και να μειώσουν τα υψηλά ιατρικά έξοδα.

Ακόμα μια τάση που αναπτύσσεται είναι η αξιολόγηση των περιστατικών και η ταξινόμησή τους ως επείγοντα ή μη. Οι ασθενείς καλούν σε μια γραμμή εξυπηρέτησης στην οποία απαντούν εκπαιδευμένες νοσοκόμες και γιατροί, οι οποίοι για κάθε περιστατικό δίνουν ένα "επίπεδο προτεραιότητας" της κατάστασης, σύμφωνα με προκαθορισμένα πρωτόκολλα. Σε αυτή τη βάση, οι ασθενείς γνωρίζουν την κρισιμότητας της κατάστασης και το αν πρέπει να επισκεφθούν άμεσα γιατρό ή αν μπορούν να το κάνουν και αργότερα, ή απλά να δεχθούν συμβουλές και να ηρεμήσουν.

Σε συνεργασία με την Allianz Τουρκίας, η Allianz Worldwide Partners μόλις ενεργοποίησε την δική της υπηρεσία αξιολόγησης επειγόντων  περιστατικών και καθοδήγησης των ασθενών: τον Dr. Allianz.  Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν στους πελάτες που έχουν ασφάλεια υγείας και λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα. Δίνει ιατρικές συμβουλές από το τηλέφωνο και εάν κριθεί απαραίτητο, στέλνει εξειδικευμένο γιατρό στο σπίτι του ασθενούς.

Η νέα υπηρεσία Dr. Allianz δεν είναι άλλη μια ψηφιακή εφαρμογή εξυπηρέτησης πελατών. Οι ασθενείς συνομιλούν με πραγματικούς ανθρώπους και δέχονται επισκέψεις από πραγματικούς γιατρούς, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους ασθενείς σε τέτοιες περιπτώσεις. Οι συμμετέχοντες στο πιλοτικό πρόγραμμα τόνισαν ότι, πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου και τη λήψη εξειδικευμένων συμβουλών, η υπηρεσία αποδείχθηκε ιδιαίτερα καθησυχαστική. Τα νούμερα επιβεβαιώνουν την επιτυχία του εγχειρήματος. O Dr. Allianz κατόρθωσε να διεκπεραιώσει με επιτυχία το 66% των περιστατικών μέσω τηλεφώνου χωρίς να χρειαστεί κατ’ οίκον ιατρική επίσκεψη, ούτε να μεταβεί ο ασθενής σε ιατρείο.

Η έλλειψη μιας τέτοιας υπηρεσίας σε χώρες όπως η Τουρκία, ενδεχομένως αναγκάζει τους ασθενείς να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για να πάνε στον γιατρό. Ένα επείγον περιστατικό τη νύχτα σημαίνει επίσκεψη στο νοσοκομείο. Μια μητέρα διδύμων επισημαίνει την ευκολία που της προσφέρει η νέα υπηρεσί: "Μπορεί να είναι χαοτικό να βάλεις τα παιδιά στο αυτοκίνητο και να οδηγήσεις μέχρι το νοσοκομείο. Όταν καλώ τον Dr. Allianz, στέλνουν γιατρό στο σπίτι. Κάνουν εδώ ακόμα και τις εργαστηριακές εξετάσεις. Είναι τόσο απλό". 

Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι ο Dr. Allianz δημιουργεί και διαχειρίζεται ένα δίκτυο από τοπικούς παρόχους υπηρεσιών υγείας για να καλύψει τις τοπικές ανάγκες. Αυτό εγγυάται ότι οι ασθενείς απολαμβάνουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ο έλεγχος ποιότητας διασφαλίζεται από το ότι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν πόσο ικανοποιημένοι έμειναν από τις υπηρεσίες του παρόχου υγείας.

Ο Dr. Allianz είναι ήδη διαθέσιμος για 700.000 πελάτες στην Τουρκία. Το επόμενο βήμα είναι ο ψηφιακός βοηθός του Dr. Allianz, η εφαρμογή Ελέγχου Συμπτωμάτων (Symptom Checker app).