>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

19 Σεπ 2016

Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: Προσφορά πακέτου εξετάσεων για την εκτίμηση μαθησιακών δυσκολιών

Ολοκληρωμένο πακέτο εξετάσεων για την εκτίμηση μαθησιακών δυσκολιών σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή προσφέρει το Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών, από τις 16 Σεπτεμβρίου έως και τις 31 Οκτωβρίου, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Το πακέτο εξετάσεων περιλαμβάνει αναπτυξιακή παιδιατρική εκτίμηση, παιδοψυχολογική και λογοθεραπευτική κλινική εκτίμηση στην ιδιαίτερα προνομιακή τιμή των €95 ευρώ.

Για να κλείσουν το ραντεβού τους, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν μέχρι τις 31/10 με το Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών, καλώντας από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, από τις 08:00 έως τις 22:00, στα τηλ: 210 6862397-339.

Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του «Προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.

18 Σεπ 2016

49ο Ράλι ΔΕΘ: Τραγική εξέλιξη με ένα νεκρό και δύο τραυματίες

Τραγική τροπή πήρε το 49ο Ράλι ΔΕΘ κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας διεξαγωγής του στην τρίτη ειδική διαδρομή μετά το Παλαιόκαστρο στη Χαλκιδική. 

Ένας 47χρονος άνδρας που παρακολουθούσε τον αγώνα έχασε τη ζωή του όταν παρασύρθηκε από αγωνιστικό αυτοκίνητο με πλήρωμα τους Φιλιππίδη- Μαχαίρα που συμμετείχε στον αγώνα.

Το δυστύχημα σημειώθηκε περίπου στις 10.30 το πρωί, στην παλιά Επαρχιακή Οδό Παλαιοκάστρου-Πολυγύρου. Συγκεκριμένα, ο 39χρονος οδηγός του αγωνιστικού οχήματος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια στροφή στην ειδική διαδρομή μετά το Παλαιόκαστρο. Το όχημα εξετράπη της πορείας του, παρέσυρε τον θεατή και στη συνέχεια έπεσε πάνω σε δέντρο με συνέπεια να τραυματιστεί ελαφρά ο 51χρονος συνοδηγός. Ο συνοδηγός διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Πολυγύρου χωρίς η κατάστασή του να εμπνέει ανησυχία, ενώ και ο οδηγός του αγωνιστικού νοσηλεύεται προληπτικά καθώς ένιωσε έντονους πόνους στα πλευρά από την πρόσκρουση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος άνδρας ήταν και αυτός οδηγός αγώνων.

Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου.

Μετά από το τραγικό περιστατικό ο αγώνας ακυρώθηκε και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε κανονική πορεία επιστρέφουν στη Θεσσαλονίκη.

Όπως τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ) Σταύρος Μαράτος, ο θεατής βρισκόταν στο εξωτερικό μέρος της στροφής, το οποίο είναι και το πλέον επικίνδυνο και σε χαμηλότερο επίπεδο από τον δρόμο. Κατά τον ίδιο, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του Ράλι ΔΕΘ έχει γίνει εκτεταμένη ενημέρωση για τα σημεία που είναι ασφαλή για την παρακολούθηση των αγώνων.

Σε ανακοίνωση του, εξάλλου, και ο ΑΟΘ επισημαίνει ότι ο άτυχος θεατής βρισκόταν σε μη επιτρεπόμενο σημείο και υπήρξαν έντονες προειδοποιήσεις των ανθρώπων ασφαλείας της οργάνωσης να απομακρυνθεί.

(Πηγή: Voria.gr)

16 Σεπ 2016

Η Allianz Ελλάδος στο Navarino Challenge 2016


Με την πολύτιμη υποστήριξη της Allianz Ελλάδος για 3η συνεχή χρονιά, άλλο ένα Navarino Challenge στέφθηκε με επιτυχία.

Το φετινό Navarino Challenge ήταν πλουσιότερο από ποτέ σε συμμετοχές και αθλητικές δραστηριότητες και η Allianz Ελλάδος ήταν εκεί ως επίσημος χορηγός αλλά και με την πολυπληθή της αθλητική ομάδα, Allianz Greece Running Team. Με 60 εκπρόσωπους του Ανθρώπινου Δυναμικού της και του Δικτύου Πωλήσεων, η ομάδα της Allianz ξεχώρισε στους αγώνες τρεξίματος, στα 5, 10 και 21 χλμ και μαζί με σχεδόν 2.000 συμμετέχοντες απ’ όλο τον κόσμο, μετέφερε το μήνυμα της άθλησης και της υγιεινής διατροφής.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του φετινού Navarino Challenge, ξεκίνησε το Σάββατο το πρωί στην Πύλο με την κολύμβηση, το stand up paddling και την ιστιοπλοΐα. Μετά από τα θαλάσσια αγωνίσματα, σειρά είχε το άθλημα του boccia, με τη δυναμική υποστήριξη της ομάδας της Allianz Ελλάδος. Στο γήπεδο μπάσκετ της Costa Navarino, οι αθλητές της εθνικής ομάδας boccia, Χρήστος Γαλαίος (6η θέση στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα) και Χρήστος Κυπριώτης (Πρωταθλητής στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα), με τη βοήθεια της προπονήτριας Τζένη Ροδίου παρέσυραν το κοινό σε ένα απολαυστικό παιχνίδι. Ο Χρυσός Παραολυμπιονίκης του boccia, Γρηγόρης Πολυχρονίδης, ο οποίος αγωνιζόταν την ίδια ημέρα στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, χάρισε και φέτος την παρουσία του στην εκδήλωση με ένα ξεχωριστό μαγνητοσκοπημένο μήνυμα προς όλους τους συμμετέχοντες.

Στο βραδινό Gala της διοργάνωσης, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας κ. Φιλίππα Μιχάλη, είχε την τιμή να βραβεύσει τον Ομοσπονδιακό Τεχνικό Κολύμβησης, κ. Νίκο Γέμελο, προπονητή του Αργυρού Ολυμπιονίκη κ. Σπύρου Γιαννιώτη. Με ένα ξεχωριστό βραβείο, οι διοργανωτές του Navarino Challenge τίμησαν την ομάδα της Allianz για τη συμμετοχή της στην παγκόσμια πρωτοβουλία του Ομίλου, Allianz World Run. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η κ. Φ. Μιχάλη «Το Navarino Challenge δεν είναι μόνο μία χορηγική ενέργεια για την Allianz. Εξήντα άνθρωποι της εταιρείας μας, βρισκόμαστε εδώ για να συμμετέχουμε μαζί σας στις δραστηριότητες αυτής της αθλητικής γιορτής, υιοθετώντας έμπρακτα τα όσα αυτή πρεσβεύει».



Το πλούσιο σε άθληση και ομαδικότητα τριήμερο ολοκληρώθηκε την Κυριακή 11/9/2016 με τους αγώνες τρεξίματος, στους οποίους οι αθλητές είχαν την ευκαιρία να τρέξουν παραλιακά και να απολαύσουν τη φυσική ομορφιά της νοτιοδυτικής Μεσσηνίας. Το σήμα εκκίνησης των αγώνων για άλλη μία χρονιά έδωσε ο διάσημος Ελληνο-αμερικανός υπερμαραθωνοδρόμος, Dean Karnazes, ο οποίος δήλωσε για τη φετινή διοργάνωση: «Με ιδιαίτερη χαρά επέστρεψα για τέταρτη συνεχή χρονιά στην κορυφαία διοργάνωση αθλητικού τουρισμού, το «Navarino Challenge» και συνάντησα οικεία πρόσωπα και φίλους που είχα γνωρίσει από τις προηγούμενες χρονιές. Ανάμεσά τους ήταν και οι άνθρωποι της Allianz Ελλάδος που με την πολυπληθή και δυναμική ομάδα τους, έτρεξαν μαζί μου και αγκάλιασαν την διοργάνωση στέλνοντας, σε όλο τον κόσμο, το δικό τους μήνυμα ευαισθητοποίησης για την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής».

Σάλος με πλαστά ασφαλιστήρια αυτοκινήτου στην Κοζάνη

Οι φήμες που κυκλοφορούσαν αρκετό καιρό για την ύπαρξη πλαστών ασφαλιστηρίων αυτοκινήτου στην Κοζάνη, φαίνεται ότι επαληθεύονται, μετά από καταγγελία που έγινε στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, τρία συνολικά ασφαλιστικά γραφεία βρίσκονται στο στόχαστρο των αρμοδίων αρχών, για εμπλοκή τους σε κύκλωμα έκδοσης πλαστών ασφαλιστηρίων αυτοκινήτου στο νομό Κοζάνης. Συγκεκριμένα, τα δύο από αυτά βρίσκονται στην πόλη της Κοζάνης, και ένα στην περιοχή των Σερβίων. Με βάση την καταγγελία, τουλάχιστον το ένα από αυτά φαίνεται να προχωρούσε στην έκδοση πλαστών ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτων, εν αγνοία των πελατών του, δελεάζοντάς τους με την πολύ χαμηλότερη τιμή στα ασφάλιστρα.

Ωστόσο, παρά τις υπόνοιες πως τα τελευταία δύο χρόνια κυκλοφορούσαν μαϊμού ασφαλιστήρια αυτοκινήτων στην περιοχή, κανείς από τους πελάτες που είχε εξαπατηθεί δεν είχε προχωρήσει σε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές. Οι εμπλεκόμενοι, όλο αυτό το διάστημα, φρόντιζαν όταν προέκυπτε περιστατικό είτε αποζημίωσης για επισκευή οχήματος μετά από τροχαίο (όπου εκεί ο ιδιοκτήτης διαπίστωνε ότι ήταν ανασφάλιστος), είτε προστίμου από την Τροχαία, να καταβάλουν οι ίδιοι τα χρήματα για λογαριασμό του πελάτη και έτσι να αποφεύγουν την όποια καταγγελία.

Σχετικά με τη συγκεκριμένη υπόθεση, ο κ. Δημήτρης Ακουμιανάκης, πρόεδρος Σωματείου Ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας, ανέφερε ότι: "στο παρελθόν είχε συζητηθεί το θέμα, αλλά επειδή δεν είχε γίνει κάποια επίσημη καταγγελία, δεν μπορούσαμε ως σωματείο να κινήσουμε διαδικασίες. Η υπόθεση φαίνεται ότι αφορά 2-3 συναδέλφους που εμπλέκονται σε αυτή την υπόθεση. Το σίγουρο είναι ότι τέτοια περιστατικά πλήττουν το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και τους επαγγελματίες του κλάδου σε μία περίοδο που αντιμετωπίζουμε έντονο ανταγωνισμό τόσο από τα τραπεζικά δίκτυα όσο και από τις απευθείας ασφαλίσεις".

Για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών εξάλλου, υπάρχει διαθέσιμη online εφαρμογή ώστε κάθε ιδιοκτήτης οχήματος να ελέγχει ανά πάσα στιγμή αν το αυτοκίνητό του είναι ασφαλισμένο.


Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: 32 χρόνια συνεισφοράς στην Ελληνική Οικονομία και Κοινωνία

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών παρουσίασε την 1η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας, η οποία αφορά το 2015 και επισφραγίζει τη δέσμευσή του να λειτουργεί υπεύθυνα, ανεβάζοντας διαρκώς τον πήχη των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα.

Όπως επισημαίνεται στην έκθεση, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών είναι η πρώτη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ιδιωτικής υγείας στην Ελλάδα και από τις πρώτες σε διεθνές επίπεδο που προχωρούν στην έκδοση Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας σύμφωνα με τη νέα έκδοση G4 των οδηγιών του Global Reporting Initiative (GRI), υιοθετώντας τα πιο σύγχρονα πρότυπα για την αποτύπωση της υπεύθυνης λειτουργίας του.

Με συνεχείς καινοτομίες σε ιατρικό και επιχειρηματικό επίπεδο, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών συμβάλλει σημαντικά, εδώ και 32 χρόνια, στην εθνική οικονομία και κοινωνία, πιστός στη διαρκή του δέσμευση να βρίσκεται «πάντα ένα βήμα μπροστά».

Από την ίδρυσή του, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών έχει υιοθετήσει τις αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας, εστιάζοντας τη στρατηγική του στην προσφορά στην κοινωνία, στο ανθρώπινο δυναμικό, στο περιβάλλον και στην εθνική οικονομία. Συγκεκριμένα:

  • Προσέφερε τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του σε 3.174.000 ασθενείς την περίοδο 2010-2015 και επένδυσε 30,8 εκατομμύρια ευρώ σε ιατρικό εξοπλισμό και τεχνολογία αιχμής, με σκοπό να προσφέρει στους ασθενείς τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες υγείας.
  • Διασφάλισε ένα άριστο, ασφαλές και δίκαιο εργασιακό περιβάλλον, το οποίο προσφέρει ευκαιρίες συνεχούς εξέλιξης και εκπαίδευσης σε όλους τους εργαζομένους του. Παράλληλα, λειτουργεί ως υπεύθυνος εργοδότης, καθώς το 2015 πρόσφερε 2.708 θέσεις εργασίας, ενώ κατά την περίοδο 2010-2015 κατέβαλε 169,9 εκατομμύρια ευρώ για ασφαλιστικές εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων του και 148,3 εκατομμύρια ευρώ στα δημόσια ταμεία για την πληρωμή φόρων χωρίς να υπάρχουν οφειλές.
  • Είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξη του Ιατρικού Τουρισμού, καθώς έφερε στη χώρα συνάλλαγμα 201,7 εκατομμυρίων ευρώ την περίοδο 2010-2015, προσφέροντας τις νοσηλευτικές του υπηρεσίες σε περισσότερους από 6.000 διεθνείς ασθενείς ετησίως.
  • Υλοποιεί με συνέπεια ένα πολυδιάστατο «Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης», μέσα από το οποίο προσφέρει κορυφαίες ιατρικές υπηρεσίες σε όσους έχουν ανάγκη καθώς και ενημέρωση για θέματα υγείας. Μεταξύ άλλων, τα τελευταία 8 χρόνια έδωσε τη δυνατότητα σε περισσότερους από 500.000 κατοίκους σε 100 απομακρυσμένες περιοχές να αποκτήσουν δωρεάν πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας, μέσα από το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής της Vodafone, ενώ το 2015 1.125 συμπολίτες μας και 17 Σύλλογοι και ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα επωφελήθηκαν από τις παροχές του προγράμματος Προσφορών Προληπτικών εξετάσεων. Στο παρελθόν, ο Όμιλος και οι άνθρωποί του έχουν οργανώσει ή συμμετάσχει σε αποστολές ανθρωπιστικής βοήθειας στην Αρμενία, στη Γιουγκοσλαβία και στην Παλαιστίνη.
  • Έχει αναπτύξει και εφαρμόζει πολιτικές με τις οποίες εντοπίζονται, εξετάζονται και αξιολογούνται οι περιβαλλοντικές πλευρές των δραστηριοτήτων του, με στόχο την αποφυγή πρόκλησης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
«Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, με βασική αρχή τον «σεβασμό στον άνθρωπο», αναπτύσσει όλα αυτά τα χρόνια τη δραστηριότητά του, υλοποιώντας ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς – ήδη από το 1986 που η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν υπήρχε καν σαν έννοια. Συμπληρώνοντας 32 χρόνια σημαντικής παρουσίας και κοινωνικής συνεισφοράς, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών προχωρά στην έκδοση της 1ης Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας, με σκοπό την πλήρη ενημέρωση όλων των εργαζομένων, των συνεργατών, των πελατών και των ασθενών για το σύνολο των δράσεων του που αναδεικνύουν τη διαρκή δέσμευσή του να λειτουργεί ως ένας υπεύθυνος εταιρικός πολίτης».

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη στρατηγική του και τα επόμενα χρόνια, ο Όμιλος θα εξακολουθεί να εστιάζει στην εξωστρέφεια, στην καινοτομία, στις επενδύσεις αυξάνοντας παράλληλα το οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμά του και αποδεικνύοντας στην πράξη τη δέσμευσή του να βρίσκεται “πάντα ένα βήμα μπροστά”», υπογράμμισε ο Δρ. Βασίλης Αποστολόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών.

INTERAMERICAN: Υποστηρικτής του 8ου P.I.C.K. στην Πάτρα


Το ενδιαφέρον της INTERAMERICAN για το αυτοκίνητο υπερβαίνει την ασφαλιστική κάλυψη και, πέρα από την οδική ασφάλεια, για την οποία η εταιρεία έχει αναπτύξει πολυετές πρόγραμμα ενημέρωσης για την αντιμετώπιση των οδικών κινδύνων και τον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων, επεκτείνεται και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Έτσι, η INTERAMERICAN είναι υποστηρικτής του 8ου P.I.C.K., του σιρκουί που οργανώνεται στο κέντρο της πόλης της Πάτρας, αποτελεί ετήσιο θεσμό και φέτος θα διεξαχθεί στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου.

Το P.I.C.K. οργανώνεται από το 2009 και αποτελεί τη μοναδική αθλητική εκδήλωση για καρτ στο είδος της στην Ελλάδα. Οι φίλοι του αυτοκινήτου και του θεσμού που θα βρεθούν στην πόλη της Πάτρας θα απολαύσουν για ακόμη μια χρονιά τους συναρπαστικούς αγώνες, θα θαυμάσουν τις ικανότητες των αγωνιζομένων, καθώς και πολλές επιδείξεις.

Η ενεργός, υποστηρικτική παρουσία της INTERAMERICAN θα έχει εκπροσώπηση από το διοικητικό γραφείο Πατρών, από την επικεφαλής Χάρη Μανιατοπούλου και το δυναμικό των 20 συνεργατών και στελεχών που διαθέτει.

Με την υποστήριξη της AXA ο διαγωνισμός "Data Science Games"

Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε η τελική φάση του διαγωνισμού "Data Science Games" με τη συμμετοχή 20 ομάδων-φιναλίστ και την υποστήριξη της ΑΧΑ στο πλαίσιο της στρατηγικής που έχει η Εταιρεία για βέλτιστη αξιοποίηση δεδομένων (Big Data) και την προσέλκυση ταλαντούχων εργαζομένων.

Ο διαγωνισμός "Data Science Games" προωθεί την καινοτομία στην επιστήμη της πληροφορικής προσκαλώντας φοιτητές από όλο τον κόσμο να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στην εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα που αφορούν στον κλάδο της ασφάλισης. Η συνολική διάρκεια του διαγωνισμού ήταν 24 ημέρες και σε αυτόν συμμετείχαν 143 ομάδες από κορυφαία πανεπιστήμια, υποβάλλοντας 831 αλγόριθμους στη διαδικτυακή πλατφόρμα "Kaggle".

Οι 20 ομάδες που έφτασαν στον τελικό κλήθηκαν να βρουν λύση σε ένα σύνθετο πρόβλημα που έθεσε το Data Innovation Lab της ΑΧΑ, μέσα σε 30 ώρες. Οι φοιτητές δεν ήταν μόνοι τους καθώς σε αυτό το 30ωρο Hackathon είχαν στο πλευρό τους επιστήμονες του Data Innovation Lab και στελέχη τμημάτων της Εταιρείας.

Οι φοιτητές δήλωσαν ενθουσιασμένοι με την εμπειρία του διαγωνισμού και τη συμμετοχή τους στο "round table" με τον Marcin Detyniecki, Head of Research στο Data Innovation Lab. Στο πλαίσιο του τελικού πραγματοποιήθηκαν επίσης ομιλίες από τους κ.κ. Philippe Marie-Jeanne, Head of the Data Innovation Lab και Chief Data Officer AXA Group, Eric Lebigot, Chief Data Scientist AXA Group, Patrick Ferraris, CEO of Capgemini Consulting France και Wassim Jouini, Nabil Benabbou, Isaac Haick, μηχανικούς της Microsoft.

15 Σεπ 2016

Ασφαλιστικές εταιρίες: Ανακατατάξεις στην αγορά μετά τις εξαγορές και συγχωνεύσεις

Κόντρα στη γενική αρχή που θέλει την ιδιωτική ασφάλιση να αναπτύσσεται παράλληλα με την ανάπτυξη της οικονομίας, η ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα μας καλείται να αναπτυχθεί σε ένα περιβάλλον ύφεσης. Τη δύσκολη αυτή εξίσωση θα πρέπει να λύσει ο ασφαλιστικός κλάδος, που βλέπει τα μερίδιά του να συρρικνώνονται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, έχοντας χάσει σε επτά χρόνια μνημονίων το 33% του κύκλου εργασιών του.

Απάντηση σε αυτόν τον γρίφο επιχειρείται να δοθεί μέσα από την αυτορρύθμιση της αγοράς, που, τα τελευταία χρόνια και καθώς η πίτα μικραίνει, περιορίζεται όχι μόνο σε επίπεδο τζίρου, αλλά και σε αριθμό εταιρειών. Τα στοιχεία για τα μερίδια αγοράς των ασφαλιστικών εταιρειών που δημοσιεύει η «Κ» αναδεικνύουν ως μεγάλους κερδισμένους τους ισχυρούς του κλάδου και επιβεβαιώνουν την επικράτηση ξένων πολυεθνικών ομίλων, που εν μέσω κρίσης διευρύνουν τα μερίδιά τους είτε μέσω εξαγορών είτε μέσω επιθετικής τιμολογιακής και προϊοντικής πολιτικής.

Σε αντίθεση με την πρακτική των προηγούμενων χρόνων, το ξεκαθάρισμα της αγοράς γίνεται πια σχεδόν αναίμακτα. Από τις ηχηρές ανακλήσεις αδειών που αποτελούσαν στο παρελθόν ένδειξη αποφασιστικότητας των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών (άλλο εάν η πολιτική των ανακλήσεων συνιστούσε στοιχείο πολιτικής αναποτελεσματικότητας), περάσαμε στην εποχή των συμφωνημένων μεταβιβάσεων χαρτοφυλακίων και στις «βελούδινες» απομακρύνσεις από την αγορά. Εξελίξεις, όπως η αποχώρηση της ασφαλιστικής εταιρείας Αιγαίον από την αγορά, αλλά και οι πρόσφατες κινήσεις για τη μεταφορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων της International Life και της Enterprise Insurance, σηματοδοτούν στροφή προς πιο ορθολογικές λύσεις προς όφελος των ασφαλισμένων.

Οι εξαγορές

Στον τομέα των εξαγορών, στην κορυφή των εξελίξεων το 2016 ήταν η μεταβίβαση της Eurolife στον όμιλο Fairfax και αν και η αλλαγή μετόχου δεν επηρεάζει την κατάταξη της εταιρείας στον ασφαλιστικό χάρτη από άποψη μεριδίου, θωρακίζει την κεφαλαιακή της θέση και της επιτρέπει να επαναπροσδιορίσει την πολιτική της, διευρύνοντας τα κανάλια διανομής και τα προϊόντα της. Σε αντίθεση με τη Eurolife, σημαντική αναδιάταξη σκηνικού συνιστά η εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής από το γερμανικό όμιλο της Ergo, εξαγορά που καθιερώνει την ενιαία εταιρεία στην πρώτη θέση στον κλάδο γενικών ασφαλίσεων, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Εθνική Ασφαλιστική, ενώ στο σύνολο γενικών ασφαλίσεων και ασφαλίσεων ζωής ο νέος όμιλος που θα προκύψει από την απορρόφηση της ΑΤΕ θα καταλάβει την πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη των εταιρειών. Ως μητέρα των μαχών θεωρείται πάντως η επίσημη έναρξη της διαδικασίας για την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής, που τοποθετείται στα τέλη του 2016.

Με βάση τα στοιχεία του 2015, η Εθνική Ασφαλιστική, η ολλανδική ΝΝ, η επίσης ολλανδική Interamerican, η καναδική πλέον Eurolife και η γερμανική Ergo κυριαρχούν στην πρώτη πεντάδα των ασφαλιστικών ομίλων στο σύνολο γενικών ασφαλίσεων και ασφαλίσεων ζωής, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η γερμανική Allianz, η ιταλική Generali, η ελληνική Ευρωπαϊκή Πίστη (στην οποία μέτοχος με ποσοστό 15% είναι πλέον η EBRD), η γαλλική AXA Ασφαλιστική και η αμερικανική MetLife.

Ο ανταγωνισμός

Ο έντονος ανταγωνισμός ευνοεί τις εταιρείες που βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση, διαθέτουν δηλαδή υψηλά κεφάλαια και τεχνογνωσία, που τους επιτρέπει να καθοδηγούν τον ανταγωνισμό, ισχυροποιώντας τη θέση τους στην αγορά. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αποτελεί η Interamerican, η εταιρεία που, έχοντας αξιοποιήσει την τεχνολογία, αυξάνει συνεχώς τον ασφαλισμένο στόλο οχημάτων που διαθέτει, συγκεντρώνοντας μερίδιο 11,7% στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, αλλά και το 8,6% στον κλάδο ζωής, στον οποίο δραστηριοποιείται με αιχμή τις υπηρεσίες υγείας. Την πρωτοκαθεδρία της Interamerican στον κλάδο αυτοκινήτου απειλεί η ενιαία εταιρεία που θα προκύψει μετά τη συγχώνευση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής με την Ergo, η οποία με βάση τα ασφάλιστρα του 2015 συγκεντρώνει μερίδιο 12,2% και τζίρο 99,5 εκατ. ευρώ. Ο κλάδος αυτοκινήτου συνεχίζει πάντα να μονοπωλεί το ενδιαφέρον των ελληνικών ασφαλιστικών εταιρειών, αλλά με αβέβαιες προοπτικές, καθώς όσο ο ανταγωνισμός εντείνεται, οι αντοχές εξαντλούνται.

14 Σεπ 2016

INTERAMERICAN: Συνεχίζει με κερδοφορία παρά το μη πρόσφορο οικονομικό περιβάλλον

Η INTERAMERICAN, παρά το μη πρόσφορο οικονομικό περιβάλλον και τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση της αγοράς, διατήρησε σημαντικά μεγέθη στα οικονομικά αποτελέσματά της κατά το πρώτο εξάμηνο, που οφείλονται στην επιτυχή εφαρμογή της μακρόπνοης στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη.

Η εταιρεία, με έμφαση στις παραγωγικές δραστηριότητες, την καινοτομία και την ψηφιοποίηση και σε συνδυασμό με τη συνεχή βελτίωση στον έλεγχο του κόστους, πέτυχε κερδοφορία προ φόρων σε λειτουργικό επίπεδο (επαναλαμβανόμενα κέρδη) 6,3 εκατ. ευρώ, καλύτερη κατά 20% σε σχέση με τη σχετική πρόβλεψη. Ταυτόχρονα, η INTERΑMERICAN σημείωσε συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 167 εκατ. ευρώ, έναντι 184 κατά το περυσινό πρώτο εξάμηνο, που αντιστοιχούν σε μερίδιο 9% επί του συνόλου της ασφαλιστικής αγοράς.

Ειδικότερα, η εταιρεία στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων παρουσίασε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 94 εκατ. ευρώ, κινούμενη στα παραγωγικά επίπεδα του αντίστοιχου εξαμήνου 2015.

Η INTERAMERICAN συνέχισε να αυξάνει τους πελάτες της στον κλάδο οχημάτων με την παραγωγή να ανέρχεται σε 68,8 εκατ. και τον στόλο των ασφαλισμένων στα 553.774 οχήματα. Αξιοσημείωτη είναι η καινοτόμος προσέγγιση της αγοράς με το πρόγραμμα ασφάλισης «Buy the Mile», προς όφελος των οχημάτων που γράφουν λιγότερα από 5.000 χιλιόμετρα. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση της ασφάλισης αστικών ευθυνών και σκαφών, κατά 32% και 29% αντιστοίχως, ενώ η συγκυρία δεν ευνόησε τις ασφαλίσεις πυρός που παρουσίασαν κάμψη. Ο δείκτης ζημιών της εταιρείας στις γενικές ασφάλειες έχει περιοριστεί στο 50,7%, με εξαιρετική διαχείριση underwriting και αποζημιώσεων, ενώ το μερίδιο αγοράς έχει αυξηθεί σε 11,4%, φέροντας την INTERAMERICAN στην πρώτη θέση.

Στον κλάδο υγείας, τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν στα 41 εκατ., δηλαδή κυμάνθηκε στα επίπεδα των περυσινών επιδόσεων, παρ’ ότι η νέα παραγωγή επηρεάστηκε από τη μείωση της αγοραστικής δυνατότητας, που δεν εξισορροπείται από την αύξηση των αναγκών των πολιτών για αποτελεσματικές και ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Η INTERAMERICAN κεφαλαιοποιεί, εν προκειμένω, το πρότυπο σύστημα υγείας και το πυκνό και ποιοτικό δίκτυο υγείας που έχει οργανώσει πανελλαδικά, διαθέτοντας και δικές της υποδομές υπηρεσιών.

Η παραγωγή στον κλάδο ζωής, που έφθασε στα 32 εκατ. σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, είναι εμφανώς επηρεασμένη από την εφαρμογή των capital controls. Ωστόσο, η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο ενίσχυσε την προϊοντική πλατφόρμα Capital με νέα, ελκυστικά επενδυτικά-αποταμιευτικά προγράμματα.

Ευέλικτη και αναπτυξιακή στρατηγική

Η INTERAMERICAN έχει προσαρμοστεί άριστα, με έγκαιρες οργανωτικές, δομικές, διοικητικές και πωλησιακές κινήσεις στις απαιτήσεις του Solvency II, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα για την κεφαλαιακή επάρκεια και φερεγγυότητά της την πρωτοπόρο εφαρμογή του Μερικού Εσωτερικού Μοντέλου στις γενικές ασφαλίσεις. Όλες οι επιλογές και πολιτικές της εταιρείας συγκλίνουν στην ικανοποίηση του πελάτη, που αποτελεί σταθερά το κέντρο του ενδιαφέροντός της. Αποδεικτικό στοιχείο αποτελεί ο υψηλός δείκτης ικανοποίησης πελατών, που για την INTERAMERICAN φθάνει στο 85%, ενώ για την Anytime βρίσκεται στο 91%. Εξάλλου, η εταιρεία κατέβαλε κατά το πρώτο εξάμηνο στους πελάτες της σε αποζημιώσεις και λοιπές υποχρεώσεις 97,5 εκατ. ευρώ.

«Η INTERAMERICAN συνεχίζει με επιτυχία την υλοποίηση των έργων για την απόλυτη ψηφιοποίηση των λειτουργιών της, που αποδίδουν σημαντική αξία σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Η καινοτομία είναι ρυθμιστικός παράγοντας κάθε εξέλιξης και πλέον, αντλούνται νέες ιδέες από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού, με ενθάρρυνση της συμμετοχικότητας των εργαζομένων. Παράλληλα, υποστηρίζονται όλα τα κανάλια πωλήσεων, σε ένα ιδιαίτερα ισορροπημένο σύστημα διανομής που παρέχει κάθε δυνατότητα επιλογής στον ασφαλιζόμενο, ενώ αναπτύσσονται επωφελείς συνεργασίες σε όλους τους εμπορικούς τομείς» τονίζει ο Γιώργος Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου.

Επισημαίνεται η αποτελεσματική υλοποίηση, σε πρώτη φάση, των στόχων του προγράμματος «Genesis» για την ενίσχυση του εταιρικού δικτύου πωλήσεων (Agency), σε συνδυασμό με την αυξανόμενη διαρκώς απευθείας πώληση (Anytime), ενώ βελτιωμένη είναι και η παραγωγική δραστηριότητα του δικτύου συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών.

Πώς να πηγαίνουν τα παιδιά με ασφάλεια στο σχολείο

Ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς και ένα από τα σημαντικότερα θέματα για το οποίο πρέπει να μεριμνήσουν οι γονείς, είναι η ασφαλής μετακίνηση των παιδιών τους από και προς το σχολείο. 

Ακόμα και αν τα παιδιά είναι αρκετά μικρά σε ηλικία και τα μεταφέρετε εσείς οι ίδιοι, υπάρχουν αρκετά σημεία που θα πρέπει να προσέξετε. Αντίστοιχα όμως, προσοχή χρειάζεται και όταν τα παιδιά μετακινούνται με σχολικό, με ποδήλατο ή έχουν πλέον φτάσει σε ηλικία ώστε να μπορούν να πηγαίνουν μόνα τους (π.χ. με τα πόδια ή με μέσα μεταφοράς). Είναι πολύ σημαντικό να μάθετε στα ίδια τα παιδιά τους κινδύνους που εγκυμονούν, και τι πρέπει να προσέχουν ώστε να προστατεύουν τον εαυτό τους και να μετακινούνται πάντα με ασφάλεια.

Ας δούμε όμως πως τα παιδιά θα μάθουν να μετακινούνται με ασφάλεια:

Στο σχολείο με τα πόδια



Πολλά παιδιά πηγαινοέρχονται στο σχολείο με τα πόδια, το οποίο εφόσον το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες είναι θετικό, καθώς το περπάτημα είναι ωφέλιμο και τα παιδιά μαθαίνουν να μετακινούνται με άσκηση αφήνοντας στην άκρη τις κακές συνήθειες και την καθιστική ζωή.  Άλλωστε, ειδικά αν η διαδρομή αυτή πραγματοποιείται παρέα με συμμαθητές, είναι και για τα παιδιά ιδιαίτερα ευχάριστη και τους δίνει ένα αίσθημα ανεξαρτησίας. Αρκεί να μην παρασύρει το ένα το άλλο και να υπάρχει η στοιχειώδης προσοχή στους διάφορους κινδύνους κατά τη διάρκεια της διαδρομής.

Τι γίνεται, όμως, αν το παιδί αναγκάζεται να πηγαινοέρχεται μόνο του στο σχολείο; Μία καλή ιδέα είναι να κάνετε μερικές φορές μαζί τη διαδρομή, για να δείτε αν τυχόν υπάρχει πιο σύντομος ή πιο ασφαλής δρόμος αλλά και δρόμος με λιγότερες διασταυρώσεις και μεγαλύτερα πεζοδρόμια και να του επισημάνετε τι να προσέχει.

Είναι χρήσιμο να συζητήσετε μαζί τους και να ορίσετε στα παιδιά κανόνες που θα πρέπει να τηρούν στη διαδρομή από και προς το σχολείο. Όπως:
  • Να περπατάνε πάντα στο πεζοδρόμιο
  • Όπου δεν υπάρχει πεζοδρόμιο να περπατάνε στην άκρη του δρόμου κι αντίθετα με τη φορά των οχημάτων ώστε να έχουν καλύτερη ορατότητα και αντίληψη των κινδύνων
  • Να διασχίζουν το δρόμο από τις διαβάσεις πεζών και φανάρια και αν έξω από το σχολείο υπάρχει σχολικός τροχονόμος που ρυθμίζει την κυκλοφορία, να διασχίζουν αποκλειστικά και μόνο από εκείνο το σημείο τον δρόμο
  • Πριν διασχίσουν το δρόμο για να περάσουν στο απέναντι πεζοδρόμιο: να σταματάνε να κοιτάνε προσεκτικά αριστερά, δεξιά και ξανά αριστερά και μετά να περνάνε
  • Αν έρχεται αυτοκίνητο, επειδή τα παιδιά δεν μπορούν να εκτιμήσουν σωστά αποστάσεις και ταχύτητα, να περιμένουν να περάσει πρώτα το αυτοκίνητο και μετά να περνάνε και όχι να βιαστούν να περάσουν πριν το αυτοκίνητο
  • Να μην παίζουν στο δρόμο και να διασχίζουν το δρόμο περπατώντας με ήρεμες κινήσεις και όχι απότομα, τρέχοντας
  • Κυρίως οι μεγαλύτερης ηλικίας μαθητές, να αποφεύγουν να περπατάνε μέσα στη μέση του δρόμου προκλητικά και να 'αγνοούν' τα αυτοκίνητα. Μια τέτοια συμπεριφορά δεν είναι μαγκιά αλλά ανοησία. Με αυτό τον τρόπο το μόνο που καταφέρνουν είναι να εκθέτουν τη ζωή τους σε κίνδυνο, σε συνάρτηση με το γεγονός ότι δείχνει έλλειψη παιδείας και σεβασμού στους γύρω τους
  • Να φοράνε ανοιχτόχρωμα ρούχα και στη σχολική τσάντα είναι χρήσιμο να υπάρχει αντανακλαστική ταινία
  • Ενημερώστε το παιδί πώς πρέπει να αντιδράσει σε περίπτωση που το προσεγγίσει κάποιος ξένος στον δρόμο και του μιλήσει
  • Αν στη διαδρομή προς το σχολείο υπάρχει κάποιο φιλικό ή συγγενικό σπίτι, βεβαιωθείτε ότι το παιδί το γνωρίζει και πείτε του να τρέξει εκεί, αν τυχόν προκύψει κάποια έκτακτη ανάγκη. Ενημερώστε, επίσης, και την οικογένεια που ζει στο σπίτι αυτό ότι το παιδί σας θα περνά καθημερινά από εκεί, τις συγκεκριμένες ώρες

Στο σχολείο με το αυτοκίνητο



Στις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο, μαθαίνουμε στα παιδιά:
  • Να φοράνε πάντα ζώνη ασφαλείας ακόμα και για μικρές αποστάσεις
  • Τα μικρά παιδιά να κάθονται πάντα στο παιδικό τους κάθισμα
  • Να μην ανοίγουν απότομα την πόρτα και να ελέγχουν πριν βγουν από το αυτοκίνητο
  • Να μην τρέχουν να περάσουν απέναντι το δρόμο αμέσως μόλις κατέβουν από το αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν ελέγξει προηγουμένως αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος

Στο σχολείο με το σχολικό


Τα περισσότερα ατυχήματα των παιδιών που χρησιμοποιούν σχολικό συμβαίνουν όταν αυτά επιβιβάζονται και αποβιβάζονται και όχι κατά τη μεταφορά τους με αυτό.

Για αυτό πρέπει το παιδί να ενημερωθεί να προσέχει για τους εξής κινδύνους: 

  • Να μη στέκεται ποτέ πολύ μπροστά, πίσω ή στο πλάι ενός σχολικού, καθώς είναι σημεία χωρίς ορατότητα και είναι πολύ πιθανό ο οδηγός να μην το δει
  • Να μην ανεβαίνει στο σχολικό πριν η πόρτα ανοίξει καλά, ούτε να κατεβαίνει πριν του το επιτρέψει ο οδηγός, ο οποίος θα ελέγξει πρώτα αν περνά κάποιο όχημα
  • Αν το παιδί ακούει μουσική στο σχολικό, καλό είναι να την κλείνει όσο βρίσκεται στη στάση και περιμένει για να έχει όλες τις αισθήσεις του ενεργές
  • Η αναμονή του παιδιού για το σχολικό θα πρέπει να γίνεται σε σημείο όπου το παιδί να φαίνεται, ώστε ο οδηγός να μην το προσπεράσει
  • Αν για οποιονδήποτε λόγο το σχολικό φύγει χωρίς το παιδί, θα πρέπει να γνωρίζει ποιους άλλους τρόπους να αναζητήσει και τι ενέργειες να κάνει για να μεταφερθεί στο σχολείο
  • Όταν το σχολικό βρίσκεται εν κινήσει, το παιδί θα πρέπει να κάθεται στη θέση του, κοιτάζοντας μπροστά και να φορά ζώνη ασφαλείας. Έτσι, όχι μόνο το παιδί σας θα βρίσκεται σε ασφαλή θέση αλλά και δεν θα αποσπά την προσοχή του οδηγού

Στο σχολείο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς




Όταν το παιδί χρησιμοποιεί κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς για να πάει στο σχολείο, θα πρέπει:
  • Nα μάθει να έχει την υπομονή να το περιμένει στη στάση και να μη στέκεται σε οποιοδήποτε σημείο μπροστά ή πίσω από αυτό, στο οποίο ο οδηγός ίσως δυσκολευτεί να δει το παιδί
  • Αν χρησιμοποιεί τραμ, ηλεκτρικό ή μετρό, να μάθει να ακούει πάντα τις ανακοινώσεις ασφαλείας από τα μεγάφωνα, καθώς μπορεί να αναφερθεί κάτι που το αφορά, π.χ. ότι ακυρώνεται κάποιο δρομολόγιο, και να γνωρίζει τι θα πρέπει να κάνει σε μια τέτοια περίπτωση
  • Αν υπάρχουν άδεια καθίσματα να καθίσει μέχρι να φτάσει στον προορισμό του και αν είναι όρθιο θα πρέπει να κρατιέται καλά από κάποια χειρολαβή ή στήριγμα και να αποφεύγει να στέκεται κοντά στις πόρτες ή να στηρίζεται σε αυτές
Μία καλή ιδέα είναι να κάνετε μερικές φορές μαζί με το παιδί τη διαδρομή προς και από το σχολείο με το μέσο που θα χρησιμοποιεί, ώστε να την συνηθίσει και να νιώθει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν θα είναι μόνο του.

Επίσης, καλό είναι να μπορέσετε να βρείτε και άλλα παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο με τον ίδιο τρόπο, ώστε το παιδί σας να έχει παρέα στις διαδρομές του, κάτι που θα δημιουργήσει σε όλους μεγαλύτερη ασφάλεια.

Τέλος, είναι χρήσιμο και θα σας εξοικονομήσει και χρήματα, αν βγάλετε στο παιδί μία μηνιαία κάρτα διαδρομών για τις μετακινήσεις του, ώστε να μη χρειάζεται να ψάχνει για εισιτήριο κάθε μέρα.

Στο σχολείο με το ποδήλατο


Εάν πάλι το παιδί είναι μεγαλύτερης ηλικίας και χρησιμοποιεί ποδήλατο θα πρέπει:
  • Να φροντίζει το ποδήλατό του να είναι πάντα σε καλή κατάσταση και με εξοπλισμό που λειτουργεί (φώτα εμπρός και πίσω, φρένα, κουδούνι, λάστιχα)
  • Να φοράει ειδικό προστατευτικό κράνος
  • Να κρατάει πάντα το τιμόνι με τα δύο του χέρια
  • Να έχει την προσοχή του εστιασμένη στο δρόμο
  • Να οδηγεί στην άκρη δεξιά του δρόμου ή στον ποδηλατόδρομο (όπου υπάρχει)
  • Να μη μεταφέρει πράγματα ή άλλο πρόσωπο
  • Να οδηγεί προσεκτικά, εφαρμόζοντας τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Η εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. δεν είναι απλώς η "υποχρέωσή'' του. Είναι η ασφάλειά του
Καλή σχολική χρονιά με ασφάλεια για όλα τα παιδιά!