>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

17 Ιαν 2017

Prime Insurance: Έκπτωση 10% στα ετήσια συμβόλαια οχημάτων

Έκπτωση 10% σε όλα τα Ετήσια συμβόλαια του κλάδου οχημάτων από την Prime Insurance, σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα προς το δίκτυό της.

Λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς μεταβολές των δεδομένων της αγοράς, η Prime Insurance προχώρησε σε σημαντική βελτίωση στην τιμολόγηση των ετήσιων συμβολαίων του κλάδου οχημάτων.

Έτσι, από τη Δευτέρα 16/1/2017, σε όλα τα νέα ετήσια συμβόλαια, θα παρέχεται έκπτωση 10% για πάντα!

Generali: Νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης Ποδηλάτου Cycle Way

Τη νέα ασφαλιστική λύση Cycle Way, συστήνει η Generali στους λάτρεις του ποδηλάτου. Με δεδομένο ότι η αγορά ποδηλάτου στην Ελλάδα αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια, αποτελώντας όχι απλώς ένα εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, αλλά έναν τρόπο ζωής, η εταιρία σχεδίασε ένα πρόγραμμα ασφάλισης, που στόχο έχει την ολοκληρωμένη κάλυψη του ποδηλάτη.

Το Cycle Way έχει ετήσια διάρκεια και απευθύνεται σε ιδιώτες και μέλη συλλόγων ποδηλάτου, ηλικίας 5-65 ετών, προσφέροντας καλύψεις που αφορούν σε ατύχημα βλάβες, κλοπή και υλικές ζημιές.

Συγκεκριμένα, αναγνωρίζοντας ότι το ποδήλατο αποτελεί, όχι απλώς ένα χόμπι αλλά ένα πολύτιμο, καθημερινό εργαλείο για όσους το προτιμούν, το Cycle Way προσφέρει την κάλυψη της ολικής κλοπής, από αποθήκη ή γκαράζ της κύριας ή εξοχικής κατοικίας, με δυνατότητα άμεσης αντικατάστασης με ποδήλατο ίσης αξίας και ποιότητας.

Παράλληλα, οι ποδηλάτες είναι εξασφαλισμένοι από οποιοδήποτε απρόοπτο γεγονός συμβεί κατά τη μετακίνησή τους με καλύψεις που αφορούν:
  • Τις σωματικές βλάβες ή υλικές ζημιές, που μπορεί να προκληθούν σε τρίτους, κατά τη χρήση του ποδηλάτου.
  • Το προσωπικό ατύχημα οδηγού ποδηλάτου, συμπεριλαμβανομένου και οδοντικές βλάβες που μπορεί να προκληθούν από ατύχημα ή ακόμη και ζημιές σε γυαλιά οράσεως ή φακούς επαφής, από ατύχημα
  • Τις υλικές ζημιές στο ποδήλατο και τα εξαρτήματά του, που θα προκληθούν από σύγκρουση, πρόσκρουση, εκτροπή, ανατροπή, πτώση ή κατακρήμνιση.
Οι κάτοχοι του Cycle Way, θα μπορούν ακόμη, με ένα τηλεφώνημα στα 18112 και 2108096100, να απολαμβάνουν την έγκαιρη φροντίδα της Generali σε περίπτωση ατυχήματος ή μηχανικής βλάβης, με τη δυνατότητα μεταφοράς στον τόπο επιλογής τους, σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επιτόπου αποκατάσταση της βλάβης.

Γιατί η Generali, σέβεται τις επιθυμίες των ασφαλισμένων της και θέλει να κάνουν με ασφάλεια ό,τι αγαπούν, με τον δικό τους τρόπο!

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για το δίκτυο εξυπηρέτησης της Generali, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τη σελίδα: www.generali.gr/el/cycle-way/

16 Ιαν 2017

INTERAMERICAN: Οδική και άμεση ιατρική βοήθεια σε 431 χιλιάδες περιπτώσεις κατά το 2016

Με 1,4 εκατομμύριο πελάτες σε οδική και άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, έχοντας μερίδιο αγοράς 31,9% βάσει μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων (δημοσιευμένα στοιχεία - ΕΑΕΕ), η INTERAMERICAN κυριαρχεί στον ασφαλιστικό κλάδο βοήθειας και σε εξυπηρέτηση περιστατικών. Η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2016, συνολικά στους δύο τομείς βοήθειας, σε 430.906 περιπτώσεις. Η πυκνή χρονική συχνότητα "άμεσης δράσης" δηλώνεται από τις 1.180 περιπτώσεις εξυπηρέτησης, κατά μέσο όρο, ημερησίως. Είναι χαρακτηριστικό ότι η παροχή βοήθειας από την INTERAMERICAN παρουσίασε αλματώδη αύξηση 31,7% κατά την περασμένη χρονιά, που οφείλεται κυρίως στις ανάγκες για οδική βοήθεια, δεδομένου ότι η παροχή άμεσης ιατρικής αυξήθηκε κατά 2,4%.

Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρυσι υπηρεσίες σε 406.091 περιστατικά, έναντι 302.865 κατά το 2015. Τα περισσότερα από αυτά, αντιμετωπίστηκαν με ρυμουλκήσεις (151.620) και επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης (124.641), ενώ 117.267 περιπτώσεις υποστηρίχθηκαν με υπηρεσίες autohelp και 12.563 με μεταφορά του οχήματος στην έδρα του. Η οδική βοήθεια της INTERAMERICAN, με στόλο 218 ιδιόκτητων οχημάτων κάθε τύπου και 65 συνεργασίες με παρόχους υπηρεσιών, διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο με 111 σημεία εξυπηρέτησης. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία είναι πάροχος υπηρεσιών και σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ είναι αποκλειστικός πάροχος και σε τέσσερεις αυτοκινητοδρόμους της χώρας, καθώς και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε κατά το 2016 συνολικά σε 24.815 κλήσεις. Πραγματοποιήθηκαν 146 διακομιδές από αέρος -82 με υγειονομικό αεροπλάνο και 64 με ελικόπτερο- και οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 4.778. Στο εξωτερικό, εξυπηρετήθηκαν 91 περιστατικά, ενώ παρασχέθηκαν υπηρεσίες συμβουλευτικής από τη Γραμμή Υγείας 1010 σε 19.800 περιπτώσεις. Και πέρυσι, η εταιρεία συνέχισε τη συνεργασία της με την τοπική αυτοδιοίκηση -συγκεκριμένα, με τη Σίφνο και την Ύδρα- επεμβαίνοντας σε 21 περιπτώσεις με διακομιδή. Η INTERAMERICAN διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.
"Έχουμε κτίσει μια μεγάλη παράδοση αποτελεσματικών υπηρεσιών, εμπειρίας και τεχνογνωσίας επί δυόμισυ δεκαετίες τόσο στην οδική όσο και στην άμεση ιατρική βοήθεια, που προσθέτουν σημαντική αξία στις εταιρικές δραστηριότητές μας στους κλάδους ασφάλισης οχημάτων και υγείας" τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας, συμπληρώνοντας: "Οι ιδιαίτερα υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών (92%) και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (72%), δεν αναστέλλουν την προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Εστιάζουμε ιδιαίτερα στην αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, καθώς και στη διαρκή εκπαίδευση και την υψηλού επιπέδου εξειδίκευση του προσωπικού με προηγμένη μεθοδολογία, για τη δημιουργία επιπλέον αξίας προς όφελος των πελατών".

NN Direct Health: Παράταση προσφοράς έως 31/1

Με το πρόγραμμα ασφάλισης υγείας, NN Direct Health, η NN Hellas έχει εστιάσει στη σημασία της στήριξης της σύγχρονης οικογένειας, δημιουργώντας μία προσφορά για όλους:

Με την ασφάλιση ενός τουλάχιστον ενήλικα, η ΝΝ Hellas προσφέρει εντελώς δωρεάν την ασφάλεια υγείας για τα παιδιά του για τον πρώτο χρόνο ασφάλισης. Με απλές και γρήγορες διαδικασίες μπορούν, όσοι το επιθυμούν, να εξασφαλίσουν την προστασία της υγείας τους, όχι μόνο για τους ίδιους, αλλά και για τα αγαπημένα τους πρόσωπα σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή.

Μέσω του NN Direct Health η ΝΝ Hellas παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στην ελληνική οικογένεια, συμβάλλοντας στην ελάφρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού. Με στόχο να επωφεληθούν περισσότερες οικογένειες από τις παροχές του NN Direct Health, η προσφορά αυτή παρατείνεται και τη νέα χρονιά και πιο συγκεκριμένα έως το τέλος Ιανουαρίου 2017.  

Όλοι όσοι επιλέξουν να ασφαλιστούν έως 31.01.2017 θα απολαμβάνουν  υπηρεσίες υγείας για τους ίδιους, ενώ παράλληλα θα εξασφαλίσουν τη δωρεάν ασφάλιση όλων των ανήλικων παιδιών τους από την ΝΝ με διάρκεια για ένα (1) ολόκληρο έτος.  

Γιατί στην ΝΝ Ηellas το να στηρίζεις την ελληνική οικογένεια έχει σημασία!


"Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος": Πρωτοποριακό Πρόγραμμα από την INTERLIFE

Ένα νέο ασφαλιστικό προϊόν στην ελληνική αγορά, το Πρόγραμμα «Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος» λόγω Απώλειας Ζωής από Ατύχημα ή και Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας από Ατύχημα έχει δημιουργήσει η INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για την πληρέστερη κάλυψη των αναγκών των πελατών της.

Το Πρόγραμμα είναι ειδικά σχεδιασμένο για να εξασφαλίζει στον ασφαλιζόμενο ή στο δικαιούχο αρχικά ένα μεγάλο εφάπαξ και στη συνέχεια ένα μηνιαίο εισόδημα (µια εγγυημένη Σύνταξη για 10 έτη). Στο Πρόγραμμα μπορούν να ενταχθούν άνδρες και γυναίκες, από 18 έως 60 ετών, ενώ η κάλυψη παρέχεται μέχρι το 67ο έτος της ηλικίας του ασφαλισμένου. Αξίζει να σημειωθεί πως για την ένταξη στο Πρόγραμμα δεν απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις, ενώ η καταβολή των ασφαλίστρων μπορεί να γίνεται και µε χρήση πιστωτικής κάρτας σε 12 άτοκες δόσεις.

Η INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ προσφέρει αυτό το Πρόγραμμα ως ανεξάρτητο προϊόν στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Το εξαιρετικά χαμηλό ασφάλιστρο σε συνδυασμό µε την υψηλή κάλυψη που προσφέρει, καθώς και οι συνοπτικές και γρήγορες διαδικασίες καθιστούν το Πρόγραμμα «Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος», πρωτοποριακό στο είδος του.

13 Ιαν 2017

Αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες: Οι προϋποθέσεις για να κυκλοφορούν στην Ελλάδα

Έγγραφη απάντηση στη Βουλή έδωσε η υφυπουργός Αικ. Παπανάτσιου προς τον βουλευτή Ε. Μπασιάκο σχετικά με την καταγγελία - ερώτηση του τελευταίου ως προς τα μέτρα που προτίθεται να πάρει η Ελληνική κυβέρνηση ώστε να αποθαρρύνει τους Έλληνες πολίτες να αποκτούν στη Βουλγαρία ΙΧ αυτοκίνητα, συνήθως πολυτελείας, με βουλγαρικές πινακίδες, για να περιορίσουν το κόστος ασφάλισης, τα τέλη κυκλοφορίας, το ΚΤΕΟ κ.λπ.

Αναλυτικά η απάντηση:

Οι προϋποθέσεις για την προσωρινή εισαγωγή και κυκλοφορία οχημάτων με ξένες πινακίδες στη χώρα μας ορίζονται ρητά στην υπ’ αριθμ. Δ/247/13/88 (ΦΕΚ 195 Β/1988) Α.Υ.Ο. 

Το διάστημα κατά το οποίο επιτρέπεται η ως άνω κυκλοφορία στο έδαφος της χώρας ορίζεται κατ’ ανώτατον σε έξι (6) μήνες και μόνο εφόσον πληρούνται οι σχετικοί όροι (συνήθης κατοικία εκτός Ελλάδας, προσωρινή διαμονή στη χώρα, ιδιωτική χρήση κλπ).

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες διαπιστώνεται κυκλοφορία οχήματος με ξένες πινακίδες στη χώρα χωρίς να πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, ο Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας προβλέπει ιδιαζόντως αυστηρές κυρώσεις, οι οποίες, για κοινοτικά επιβατικά οχήματα, κυμαίνονται από 2.500 έως 10.000 Ευρώ. 

Αντίστοιχα, για οχήματα με πινακίδες τρίτων χωρών, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Τελωνειακού Κώδικα περί λαθρεμπορίας, ήτοι επιβολή πολλαπλού τέλους που ισούται με το τριπλάσιο των αναλογούντων δασμών και λοιπών φόρων, κατάσχεση του οχήματος και υποβολή μηνυτήριας αναφοράς στον Εισαγγελέα.

Από τα ανωτέρω προκύπτει σαφώς η ύπαρξη ενός ξεκάθαρου και αυστηρού θεσμικού πλαισίου περί της απόκτησης οχήματος σε ξένη χώρα και κυκλοφορίας του εντός της χώρας χωρίς να πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις.

Η εφαρμογή του συγκεκριμένου νομικού πλαισίου έχει ανατεθεί στις Τελωνειακές και σε λοιπές ελεγκτικές Αρχές της χώρας και αποτελεί βασική προτεραιότητά τους.

(Πηγή: enikonomia.gr)

12 Ιαν 2017

Groupama NOW: Νέα εφαρμογή που απλουστεύει όλες τις διαδικασίες για τους ασφαλισμένους!

Με γνώμονα τις τεχνολογικές εξελίξεις και την προσπάθεια για ολοένα και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, η Groupama Ασφαλιστική ανέπτυξε την εφαρμογή Groupama NOW για κινητές συσκευές. Μέσω της εφαρμογής, οι πελάτες της εταιρίας μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή και όπου και αν βρίσκονται με την αμεσότητα και την απλότητα χρήσης που προσφέρει η τεχνολογία. Η εφαρμογή προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες που στόχο έχουν την καλύτερη ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρίας για όλα τα θέματα που ενδέχεται να τους απασχολούν και είναι διαθέσιμη δωρεάν, σε όλα τα λειτουργικά συστήματα: iOS (Apple), Android και Windows.

Η Groupama Ασφαλιστική προσθέτει ένα ακόμα εναλλακτικό άμεσο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες της, μετά τα "clicks" (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστοσελίδα, Κοινωνικά Δίκτυα), "calls" (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών) και βέβαια "visits" (στα Γραφεία Πωλήσεων). Το "tap" (smartphones και tablets), έρχεται να συμπληρώσει επάξια τα ήδη υπάρχοντα κανάλια και να δώσει νέες διόδους επικοινωνίας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης για τους πελάτες της εταιρίας.


Τι προσφέρει το Groupama Now

1. Πλήρη και γρήγορο έλεγχο της τρέχουσας ασφάλισης 

• καλύψεις και παροχές συμβολαίων

• ιστορικό αποζημιώσεων ή εξαγορών 

• πληροφορίες σχετικά με την ανανέωση των συμβολαίων 

• ενημέρωση για ανεξόφλητες οφειλές και υποχρεώσεις, κ.λπ.


2. Άμεση επικοινωνία με την εταιρία 

• δυνατότητα κλήσης στην υπηρεσία Άμεσης Βοήθειας ή στο Τμήμα Υποστήριξης 

• δυνατότητα λήψης ειδοποιήσεων και μηνυμάτων από τη Groupama Ασφαλιστική

• πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία και δυνατότητα ενημέρωσης των στοιχείων επικοινωνίας με τα πιο πρόσφατα

• εντοπισμός των γραφείων πωλήσεων και των σημείων εξυπηρέτησης


3. Βελτιωμένη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση 

• εντοπισμός των πλησιέστερων συμβεβλημένων νοσοκομείων και συνεργείων 

• πληροφορίες για όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής 

• οδηγίες σε περίπτωση ζημιάς 

• άμεση εξόφληση συμβολαίων με απλά βήματα και με ασφάλεια (με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας) 

• πρωτοποριακή λειτουργία "E-asy Claim"


Πρωτοποριακή Λειτουργία "E-asy Claim"

Η πρωτοποριακή λειτουργία E-asy Claim, ΑΠΛΟΠΟΙΕΙ τη δήλωση τροχαίου ατυχήματος,καθιστώντας τη διαδικασία ζήτημα λίγων λεπτών! 


Μέσω της εφαρμογής Groupama NOW και χρησιμοποιώντας το smartphone ή το tablet του, ο χρήστης μπορεί, στο σημείο του συμβάντος, να καταγράψει την περιγραφή ατυχήματος, να αποτυπώσει το ατύχημα στο χάρτη της περιοχής και να αποστείλει τις αναγκαίες φωτογραφίες, μαζί με τα στοιχεία του άλλου οχήματος σε έξι (6) απλά βήματα. Η εφαρμογή προσφέρει ένα νέο, απλό, αξιόπιστο και κυρίως αποτελεσματικό τρόπο για τη δήλωση τροχαίου ατυχήματος.

Εγγραφή και πρόσβαση στην εφαρμογή

Το Groupama Now λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως ο Χώρος Πελατών (https://clientsportal.groupama.gr/ ) και η διαδικασία εγγραφής είναι απλή και γρήγορη.

Για την εγγραφή στην εφαρμογή, απαιτείται ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), ο προσωπικός κωδικός πελάτη, μια έγκυρη διεύθυνση email καθώς και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου. Η διαδικασία είναι ΑΠΛΗ και ΓΡΗΓΟΡΗ.

Εγγραφή μπορούν να κάνουν μόνο φυσικά πρόσωπα (ιδιώτες) που διαθέτουν ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο στους κλάδους Ζωής, Υγείας, Επενδύσεων, Αυτοκινήτου, Κατοικίας ή Σκαφών αναψυχής.

Δεν είναι διαθέσιμη (προς το παρόν) η προβολή συμβολαίων γενικής αστικής ευθύνης, ειδικών και τεχνικών κινδύνων, συγκεκριμένων προϊόντων νοσοκομειακής περίθαλψης καθώς και Ομαδικά.

Κατεβάστε την εφαρμογή Groupama NOW

Ευρύτατη υποστήριξη από την INTERAMERICAN για "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Την πολυετή υποστήριξή της με ουσιαστική χορηγική συνδρομή ασφαλιστικού περιεχομένου σε ποικίλες λειτουργικές ανάγκες του εθελοντικού οργανισμού "Το Χαμόγελο του Παιδιού" συνεχίζει η INTERAMERICAN. Η εταιρεία ανανέωσε πρόσφατα τη χορηγία ασφαλιστικής κάλυψης για όλο τον στόλο οχημάτων που διαθέτει και κινεί ο οργανισμός. Συνολικά, εκδόθηκαν 91 ασφαλιστήρια συμβόλαια που καλύπτουν αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, ασθενοφόρα και ειδικές κινούμενες μονάδες του "Χαμόγελου", πανελλαδικά.

Στο σκέλος των δραστηριοτήτων κοινωνικής υποστήριξης του οργανισμού εξάλλου, η INTERAMERICAN κατά το 2016 ασφάλισε χορηγικά και τις εκδηλώσεις που οργανώθηκαν από το "Χαμόγελο", τα bazaar στο μετρό της πλατείας Συντάγματος κατά την έναρξη της σχολικής περιόδου και στη HELEXPO στο Μαρούσι πριν τις εορτές του Δεκεμβρίου. Ακόμη, στο επίπεδο της εθελοντικής συνεισφοράς των εργαζομένων της εταιρείας, οργανώθηκαν δύο bazaar κατά τον Σεπτέμβριο και τον Δεκέμβριο στα κεντρικά γραφεία της, με συγκέντρωση σημαντικών ποσών από τις ενδοεταιρικές πωλήσεις ειδών.

"Ευχαριστούμε θερμά την INTERAMERICAN για τη σταθερή, επί πολλά χρόνια υποστήριξη που μάς παρέχει και ελπίζουμε ότι θα έχει πάντα τη δυνατότητα να στέκεται δίπλα στα παιδιά-μέλη της μεγάλης οικογένειας του Χαμόγελου" αναφέρει ο Κώστας Γιαννόπουλος, πρόεδρος του εθελοντικού οργανισμού. "Το Χαμόγελο του Παιδιού" έχει στηρίξει ουσιαστικά και αποτελεσματικά κατά τα είκοσι και πλέον χρόνια της λειτουργίας του περισσότερα από ένα εκατομμύριο παιδιά και τις οικογένειές τους ανεξάρτητα από εθνικότητα, υπηκοότητα και θρήσκευμα, έχοντας αναπτύξει μοναδική υποστηρικτική τεχνογνωσία, καθώς και διεθνείς πρωτοβουλίες και συνεργασίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο οργανισμός αύξησε τη δραστηριότητά του με υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε περιστατικά για οικογένειες και παιδιά, κατά την πενταετία 2011-2015 που η χώρα δοκιμάστηκε κοινωνικοοικονομικά από την κρίση, κατά 312,5%.

11 Ιαν 2017

523 Τροχαία Ατυχήματα και 35.059 Τροχαίες Παραβάσεις κατά την περίοδο των γιορτών

Από 19.12.2016 έως 09.01.2017 συγκροτήθηκαν 7.715 συνεργεία ελέγχου, πραγματοποιήθηκαν 206.222 έλεγχοι σε οχήματα και βεβαιώθηκαν περισσότερες από 35.000 παραβάσεις

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων (από 19 Δεκεμβρίου 2016 έως 09 Ιανουαρίου 2017) καταγράφηκαν σε όλη την επικράτεια λιγότερα τροχαία ατυχήματα και τραυματισθέντες, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ειδικότερα τα τροχαία ατυχήματα και οι παθόντες είναι:

Ατυχήματα20162015
Θανατηφόρα3452
Βαριά3650
Ελαφρά453605
Παθόντες20162015
Θανάσιμα3856
Βαριά4457
Ελαφρά588823
Το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο του επιχειρησιακού σχεδιασμού της Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, πραγματοποιήθηκαν αυξημένοι τροχονομικοί έλεγχοι.

Συγκεκριμένα συγκροτήθηκαν (7.715) συνεργεία τροχονομικών ελέγχων, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε (206.222) οχήματα και βεβαιώθηκαν συνολικά (35.059) παραβάσεις, ως ακολούθως:

Υπερβολική Ταχύτητα7.458
Παραβάσεις Μέθης2.321
Παραβίαση προτεραιότητας1.115
Παραβίαση ερυθρού Σηματοδότη1.141
Αντικανονικοί ελιγμοί315
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα263
Αντικανονικό Προσπέρασμα406
Χρήση κινητών τηλεφώνων537
Κίνηση στην αριστερή λωρίδα256
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας656
Μη χρήση παιδικών καθισμάτων456
Μη χρήση κράνους374
Παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων1.295
Παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ)567
Λοιπές παραβάσεις17.899
Σύνολο παραβάσεων35.059
Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των χρηστών του οδικού δικτύου και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει:
  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κ.Ο.Κ.
  • Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά.
  • Σέβομαι τα όρια ταχύτητας.
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα.
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη.
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα.
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
  • Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας.
  • Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας.
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος.
  • Πριν ξεκινήσω για ταξίδι ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω.
Για περισσότερες χρήσιμες συμβουλές στον τομέα πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων και οδικής ασφάλειας, οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται τον ιστότοπο της Ελληνικής Αστυνομίας www.hellenicpolice.gr

Ορίζων Ασφαλιστική: Νέο βελτιωμένο τιμολόγιο αυτοκινήτων και νέος κανονισμός πωλήσεων

Νέο βελτιωμένο τιμολόγιο για τον κλάδο αυτοκινήτου που θα ισχύει από την 1η Φεβρουαρίου 2017, καθώς και νέος Κανονισμός Πωλήσεων της εταιρίας με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2017, από την ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική.

Στο πλαίσιο διαμόρφωσης ενός ακόμη πιο ευέλικτου και ανταγωνιστικού τιμολογίου αυτοκινήτων, η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική με βάση την ανάλυση των στατιστικών στοιχείων ανά χρήση οχήματος και γεωγραφική περιοχή, πραγματοποίησε τις παρακάτω βελτιώσεις:

A. Νέα βελτιωμένα ασφάλιστρα σε συγκεκριμένες ιπποδυνάμεις, για όλες τις περιοχές της Ελλάδας, σε ΕΙΧ, ΦΙΧ, ΦΙΧ Αγροτικό, Γεωργικούς Ελκυστήρες και Μηχανήματα Έργου του βασικού πακέτου κάθε χρήσης.

B. Προσθήκες εκπτώσεων
  • Η έκπτωση για ετήσια συμβόλαια από 5% γίνεται 10% (ΕΙΧ, ΦΙΧ, ΦΙΧ Αγροτικό).
  • Νέα έκπτωση για νέα οχήματα ηλικίας έως 4 ετών στις χρήσεις ΕΙΧ, ΦΙΧ, ΦΙΧ ΑΓΡΟΤΙΚΟ 3%.
  • Όλες οι νέες και υφιστάμενες εκπτώσεις του κλάδου αυτοκινήτου μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με μέγιστο ποσοστό 20%, σε αντίθεση με σήμερα που το μέγιστο ποσοστό είναι 15%.
  • Η έκπτωση ομαδικής ασφάλισης 5% πλέον παρέχεται και στις χρήσεις ΦΙΧ, ΦΙΧ Ρ2 ΚΑΙ ΦΙΧ Ρ4.
Επιπλέον, για το δίκτυο συνεργατών ισχύει νέος κανονισμός πωλήσεων για το 2017, με ιδιαίτερα ισχυρά κίνητρα, που επιτρέπουν την ανάπτυξη ασφαλιστικών εργασιών και επιβραβεύουν τη διατήρηση και την αύξηση των εργασιών, με νέα Bonus αύξησης παραγωγής.

Οι παραπάνω μεταβολές έχουν προκύψει ύστερα από την συνολική ανάλυση του χαρτοφυλακίου της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής και με στόχο τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων της προς τους ασφαλιζόμενους και τους συνεργάτες της.