>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Απρ 2017

International Life: Οδηγίες εξόφλησης ασφαλίστρων

Με επιστολή προς τους κατόχους ατομικών ασφαλιστικών συμβολαίων της International Life, ο ασφαλιστικός διαχειριστής της εταιρίας κ. Περιστέρης, διευκρινίζει τους τρόπους εξόφλησης των ασφαλίστρων για την καλύτερη δυνατή εξασφάλισή τους.

Ακολουθεί η σχετική επιστολή:
 
Οδηγίες εξόφλησης ασφαλίστρων του ατομικού σας Συμβολαίου

Αξιότιμε/η Συμβαλλόμενε/η

Για την καλύτερη δυνατή δική σας εξασφάλιση, παρακαλούμε εφεξής να χρησιμοποιείτε αποκλειστικά και μόνο την 1η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ασφαλίστρων, η οποία αναφέρεται στην 2η σελίδα του εντύπου της International Life ΑΕΑΖ «Ειδοποίηση/Απόδειξη Είσπραξης Ασφαλίστρων», με τον τίτλο «Πληρωμή σε Τράπεζα μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ, …….», σε μια από τις Τράπεζες «Alpha Bank» ή «Πειραιώς».

Η τελευταία ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ασφαλίστρων, με το τίτλο «μέσω της ταχυπληρωμής στα καταστήματα ΕΛΤΑ, ……», δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πλέον, λόγω «ειδικού προβλήματος» που αφορά αποκλειστικά και μόνο την μηχανογραφική εφαρμογή των Ασφαλιστικών Εταιριών International Life ΑΕΑΖ & ΑΕΓΑ.

Με εκτίμηση
Γιάννης Περιστέρης
Ασφαλιστικός Διαχειριστής

ΥΓ
Δείτε την τελευταία «Ειδοποίηση/Απόδειξη Είσπραξης Ασφαλίστρων» που έχετε παραλάβει είτε από την «International Life ΑΕΑΖ» (1η) είτε από την «Εθνική ΑΕΕΓΑ» (2η), δηλαδή αποδείξεις με ημερομηνίες οφειλής ασφαλίστρων μέχρι και 31/03/2017 από την (1η) και μετά την 31/03/2017 από την (2η) και προχωρήστε σε εξόφληση οφειλομένων ασφαλίστρων ανάλογα με τις οδηγίες της (πλην ΕΛΤΑ) και μόνον αν το συμβόλαιό σας περιλαμβάνεται σε έναν από τους 2 Πίνακες συμβολαίων που στην ιστοσελίδα της International Life (www.inlife.gr) αναφέρεται ότι μεταβιβάσθηκε στην «Εθνική ΑΕΕΓΑ» στις 09/02/2017 ή στις 27/03/2017

Ασπίς Πρόνοια - Commercial Value: Προχωράει με νέες πληρωμές η διαδικασία προσωρινών διανομών

Η Τράπεζα της Ελλάδος, ως εποπτική αρχή των υπό εκκαθάριση ασφαλιστικών εταιριών, ενημερώνει ότι κατά το διάστημα Οκτωβρίου 2016 – Μαρτίου 2017 ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ:

  • Ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 9.674 συμβόλαια, εκ των οποίων 4.864 αφορούν την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 4.810 την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
  • Προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος.

Συγκεκριμένα, τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και τον Μάρτιο 2017 ανήλθαν σε περίπου 23 εκατ. ευρώ, μέσω τριών διαδικασιών προσωρινών διανομών (Δεκέμβριος 2016, Ιανουάριος 2017, Μάρτιος 2017).

Βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών, ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 3.454 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 1.527 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 1.927 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.

Το συνολικό ποσό προς καταβολή ανέρχεται σε 7.454.613,17 ευρώ και αναλύεται ως εξής:
  • 1.238.048,91 ευρώ για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ
  • 6.216.564,26 ευρώ για την COMMERCIAL VALUE AAE
Με βάση τη διαδικασία αυτή, δίδονται έως και την 7η Απριλίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.


Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών: Μην επιτρέπετε τη χρήση κινητών σε παιδιά κάτω των 12 ετών!

Οι περισσότεροι σίγουρα έχετε δει παιδιά να χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο ή ίσως να έχετε δώσει οι ίδιοι το κινητό στο παιδί να παίξει μέσω WiFi. Γνωρίζετε όμως τους κινδύνους;

Το θέμα συζητήθηκε σε ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, με τους ειδικούς να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και να συμβουλεύουν να γίνεται χρήση των κινητών με μέτρο και να αποφεύγεται η χρήση τους από παιδιά.


Μεταξύ άλλων συστήνει να μην χρησιμοποιούμε τα κινητά σε αυτοκίνητα, τρένα και αεροπλάνα, να μην τα φέρνουμε σε επαφή με το σώμα μας, να κάνουμε όσο το δυνατό λιγότερη χρήση των WiFi και σε καμία περίπτωση να μην επιτρέπουμε τη χρήση κινητών σε παιδιά κάτω των 12 ετών.

Συγκεκριμένα οι ειδικοί εξέδωσαν τις παρακάτω 15 οδηγίες προς τους πολίτες για την ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου:
  • Χρησιμοποίησε το κινητό τηλέφωνο λογικά και για σύντομα τηλεφωνήματα.
  • Παιδιά κάτω των 12 ετών καλό είναι να μην χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα.
  • Μην βάζεις το κινητό σε επαφή με το κεφάλι σου.
  • Μην κάνεις χρήση κινητού στο αυτοκίνητο, τρένο, αεροπλάνο ή ανελκυστήρα.
  • Μην κάνεις χρήση κινητού όταν υπάρχουν μικρά παιδιά, ή έγκυες γυναίκες γύρω σου.
  • Κράτησε το κινητό μακριά από το σώμα σου.
  • Όταν κάνεις χρήση κινητού, κράτα απόσταση από άλλους.
  • Μην τοποθετείς το κινητό στην τσέπη σου.
  • Τη νύχτα κλείνε πάντα το κινητό σου και απενεργοποίησε το Wi Fi.
  • Μην παίζεις παιχνίδια στο κινητό τηλέφωνο on-line, βάλτο σε airplane mode.
  • Ασύρματα LAN (Wi Fi) μπορούν να σε εκθέσουν σε ακτινοβολία μικροκυμάτων.
  • Περιόρισε το Wi Fi και κάνε χρήση σταθερής - ενσύρματης σύνδεσης.
  • Όταν το σήμα που δέχεσαι είναι κακό μην τηλεφωνείς.
  • Αν έχεις πρόσβαση σε σταθερή γραμμή, κάνε χρήση αυτής κατά προτεραιότητα.
  • Απενεργοποίησε επιλογές Wi Fi, Bluetooth, και Data, όταν δεν χρησιμοποιούνται.
Ο δρ Μέτσης επεσήμανε ότι ερευνητικά ιδρύματα, ακαδημαϊκοί και αξιόλογοι επιστήμονες προειδοποιούν ότι τα επίπεδα ακτινοβολίας που καταγράφονται σήμερα μέσα στον αστικό ιστό δεν είναι ασφαλή.

«Τα πορίσματα μελετών κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, για τα αρνητικά συμπτώματα στην υγεία, με έμφαση στο σύνδρομο της ηλεκτρομαγνητικής υπερευαισθησίας που σε κάποιες χώρες έχει πάρει μορφή επιδημίας», είπε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε, δε, ότι νέες εφαρμογές, όπως η τεχνολογία του 5G και οι έξυπνοι μετρητές που θα αντικαταστήσουν τους αναλογικούς μετρητές της ΔΕΗ, θα αυξήσουν την ακτινοβολία και θα επηρεάσουν την καθημερινότητα μας.


4 Απρ 2017

myDirect: 'Εδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις με ομάδα εξυπηρέτησης 24x7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.


Γιατί η διακοπή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου δεν είναι λύση...

Ανήκετε μήπως και εσείς στην κατηγορία των ανθρώπων που πλέον τρέμουν την ημέρα που ξέρουν ότι πρέπει να πληρωθεί το ασφάλιστρό τους;

Δυστυχώς, δεν είστε οι μόνοι. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που έχουν μεγάλες δυσκολίες, λόγω της οικονομικής κατάστασης, να πληρώσουν την ασφάλειά τους. Δεν έχει σημασία ποια είναι αυτή... σπιτιού, υγείας, όλες πλέον προκαλούν άγχος και κινδυνεύουν να μείνουν απλήρωτες. Ακόμα και αυτή του αυτοκινήτου, που είναι υποχρεωτική από τον νόμο, μπορεί να κινδυνεύει, αν δεν υπάρχουν χρήματα τη συγκεκριμένη στιγμή.



Όταν αντιμετωπίζουμε οικονομικές δυσκολίες, η πρώτη μας σκέψη και κίνηση είναι να κόψουμε αυτά που θεωρούμε ότι είναι περιττά. Και είναι λογικό. Οι διαφόρων ειδών ασφαλίσεις όμως, έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που μερικές φορές μας μπερδεύει και μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είναι «άχρηστες»: Δεν βλέπουμε την πρακτική τους εφαρμογή, παρά μόνο αν μας συμβεί κάτι. Αν είμαστε τυχεροί, αυτό μπορεί να μην γίνει και ποτέ, οπότε εύκολα κάποιος θα μπορούσε να πει ότι «τσάμπα πλήρωνε τόσα χρόνια»... Αν όμως συμβεί κάτι; Τι θα γίνει στη μία αυτή περίπτωση που κάτι πάει στραβά και τις χρειαστούμε; 

Αν πέσουμε λοιπόν στην παγίδα να αποφασίσουμε ότι η ασφάλεια υγείας ή η ασφάλεια σπιτιού θα περιλαμβάνονται σε αυτά που θα κόψουμε εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, εφόσον δεν μπορούμε πλέον να πληρώνουμε τα ασφάλιστρα, τότε μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτούμε. Αν τις διακόψουμε και μετά συμβεί το «κακό», θα βρεθούμε ξεκρέμαστοι και -κυρίως- ο λογαριασμός θα είναι πολύ μεγαλύτερος, σε σχέση με αυτό που θα πληρώναμε αν εξακολουθούσαμε να είμαστε ασφαλισμένοι. 

Ωραία, θα πείτε, δεν την κόβουμε. Τι κάνουμε όμως που δεν μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στο ασφάλιστρο; 

Λύσεις ευτυχώς υπάρχουν, καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες λειτουργούν στην ίδια πραγματικότητα με εμάς και έχουν προβλέψει την πιθανότητα κάποιος να δυσκολεύεται. Γι’αυτό και προσφέρουν διάφορες διευκολύνσεις, για τις οποίες μπορούμε να ενημερωθούμε μέσω του ασφαλιστικού μας διαμεσολαβητή. 



Για παράδειγμα, μπορούμε να εξετάσουμε την αλλαγή του προγράμματός μας. Είτε μπορούμε να το προσαρμόσουμε, αφαιρώντας κάποιες από τις καλύψεις που είχαμε προσθέσει, είτε να πάμε σε κάποιο «μικρότερο», που μας καλύπτει μεν, έχει μικρότερο ασφάλιστρο δε. Επίσης, μια ακόμα λύση είναι η αλλαγή συχνότητας της δόσης μας. Στις περισσότερες περιπτώσεις μπορούμε να προσαρμόσουμε το ποσό που δίνουμε, αλλάζοντας το κάθε πότε το δίνουμε (δόση μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνιαία ή ετήσια). Ως έσχατη λύση, αν δεν έχουμε σχεδόν καμία δυνατότητα να καταβάλουμε καμία δόση, θα πρέπει να ρωτήσουμε τον ασφαλιστή μας αν υπάρχει η επιλογή του να «παγώσουμε» για λίγο το συμβόλαιό μας, μέχρι να μπορέσουμε να σταθούμε ξανά στα πόδια μας, χωρίς όμως να χάσουμε τα προνόμια που ήδη έχουμε σαν παλιοί πελάτες. 

Η διακοπή της ασφάλειας μας δεν είναι λύση...η προσαρμογή της όμως είναι. Με συνεννόηση και καλή επικοινωνία, μπορεί να βρεθεί η κατάλληλη λύση για όλους μας, χωρίς να είναι ανάγκη να φτάνουμε στα άκρα.

(Πηγή: As-milisoume.gr)

AXA: Νέες επιλογές ασφάλισης αυτοκινήτου με μειώσεις στα ασφάλιστρα

Μακρόπνοη στρατηγική ώστε να γίνει η AXA μια Εταιρεία συνοδοιπόρος του πελάτη, προσφορά αξίας προς τους καταναλωτές και συνεχής ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης τους με την AXA, αποτελούν τους άξονες πάνω στους οποίους η Εταιρεία δρομολόγησε μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες για τους ασφαλισμένους της στο αυτοκίνητο.

Η AXA θα προσφέρει πλέον 10% μειωμένο κόστος στην ασφάλιση αυτοκινήτου για όσους πελάτες πληρώνουν την ασφάλισή τους σε ετήσια βάση, επιπλέον μείωση 4% - 6% σε περιοχές της Αθήνας και 3% - 5% σε συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας (www.axa.gr/el/autokinito/car-calculator/). Αυτά σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες να καταβάλουν τα ασφάλιστρα σε 12 άτοκες δόσεις, να λαμβάνουν και να εξαργυρώνουν Bonus πόντους (μέσω της συνεργασίας που έχει η ΑΧΑ με την Alpha Bank, 4 Bonus πόντοι για κάθε 1 €) ενδυναμώνουν σημαντικά την πρόταση της AXA στον τομέα αυτοκινήτου.
Στο ίδιο πλαίσιο στρατηγικών προτεραιοτήτων η Εταιρεία διευρύνει την επιτυχημένη υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που έχει θέσει στη διάθεση των ασφαλισμένων από τον Σεπτέμβριο του 2015. Η υπηρεσία που προέβλεπε μέχρι σήμερα μείωση 20% στο ετήσιο ασφάλιστρο όταν οι καταναλωτές οδηγούν έως 5.000 χιλιόμετρα / έτος, πλέον θα περιλαμβάνει και νέα κλίμακα η οποία θα προσφέρει μείωση 10% στο ετήσιο ποσό ασφάλισης για τους οδηγούς που διανύουν 5.000 – 7.500 χιλιόμετρα.

«Στόχος μας είναι να αποτελούμε μια Εταιρεία συνοδοιπόρο του πελάτη προσφέροντας ολοκληρωμένη προστασίας και όχι απλώς μια Εταιρεία που αποζημιώνει. Αναλύουμε τις συνήθειες και τις ανάγκες των καταναλωτών και βάσει αυτών κινούμαστε σε στοχευμένες μειώσεις που καθιστούν την AXA ακόμα πιο ανταγωνιστική χωρίς να υπονομεύουν το κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών που θέλουμε να διατηρούμε» ανέφερε ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας της AXA, Μπάμπης Αναστασιάδης.

Η ολοκληρωμένη προστασία της AXA και η μακροχρόνια επένδυση ώστε να είναι η Εταιρεία συνοδοιπόρος των πελατών και στον τομέα του αυτοκινήτου, έχει δρομολογήσει μοναδικές ενέργειες στην ελληνική αγορά.

  • Πρόληψη: το μοναδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης «AXA – Driving Academy» για νέους οδηγούς 18 – 25 ετών με έκπτωση στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο όσων το παρακολουθήσουν.
  • Ασφάλιση: ανταγωνιστικό κόστος ασφάλισης, κάλυψη ζημιών του ασφαλισμένου οχήματος μετά από κακόβουλες ενέργειες, στο μεσαίο πακέτο καλύψεων (Extra) χωρίς να απαιτείται η κάλυψη Μικτής Ασφάλισης, πρόγραμμα τιμολόγησης βάσει χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», πρόγραμμα επιβράβευσης πιστών πελατών «Όσο χτίζω, κερδίζω».
  • Αποζημίωση: γρήγορη αποζημίωση με τη βοήθεια της ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης (remote assessment) και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του διευρυμένου δικτύου συνεργαζόμενων Συνεργείων της AXA.

3 Απρ 2017

Εθνική Ασφαλιστική: Μεγάλος Χορηγός στο «No Finish Line Athens»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναλαμβάνει το ρόλο του Μεγάλου Χορηγού στο Ευ αγωνίζεσθαι. O αθλητισμός τίθεται στην υπηρεσία των παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη, με το «Νο Finish Line Αthens» να δίνει το σήμα της εκκίνησης.

Σε έναν αγώνα που θα διαρκέσει από τις 26/4/2017 έως τις 30/4/2017, η μεγαλύτερη ασφαλιστική Εταιρία της χώρας, με κέντρο το άνθρωπο, θα είναι εκεί για να στηρίξει τους δρομείς και τον σκοπό τους.

Οι δρομείς μπορούν να τρέξουν όσο θέλουν, όποια στιγμή μέσα στη διάρκεια της διοργάνωσης το επιθυμούν και όσες φορές το επιθυμούν. Σκοπός είναι, οι συμμετέχοντες να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα. Κάθε χιλιόμετρο θα αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο ποσό και τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα αποδοθούν στο «Μαζί για το παιδί». Τα χρήματα θα διατεθούν τελικώς σε άπορες οικογένειες με ανήλικα παιδιά. Το Μαζί για το Παιδί είναι μία Ένωση 10 Ιδρυμάτων που ιδρύθηκε πριν από 20 χρόνια και βοηθά παιδιά που έχουν ανάγκη. 


Στην συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, για την αναγγελία της διοργάνωσης έδωσαν το «παρών» ο «χρυσός» Ολυμπιονίκης, Νικόλας Κακλαμανάκης, ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Σπύρος Καπράλος, η αντιπρόεδρος «Μαζί για το Παιδί», Αλεξάνδρα Μαρτίνου, ο εκπρόσωπος της Sportingbet, Γιάννης Καποδίστριας, ο γενικός διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής Γιώργος Ζαφείρης, ο εκπρόσωπος του ΚΠΝΣ, Πάνος Βαζαίος και ο διοργανωτής και εμπνευστής του ΝFL στην Ελλάδα, Γιάννης Νικολάου, ενώ παραβρέθηκε και ο 5ος Ολυμπιονίκης της ιστιοπλοΐας στο Ρίο, Βύρων Κοκκαλάνης.

Στη διάρκεια του πενθημέρου θα πραγματοποιηθεί αγώνας 90 συνεχόμενων ωρών, στον οποίο μπορεί οποιοσδήποτε να λάβει μέρος με κόστος συμμετοχής 5 ευρώ (τα παιδιά κάτω των 6 ετών συμμετέχουν δωρεάν) και να τρέξει ή να περπατήσει όσες φορές θέλει, όποιες ώρες στη διάρκεια της ημέρας θέλει. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί και ένας αγώνας 24 ωρών, το Σάββατο 29 Απριλίου, το κόστος συμμετοχής του οποίου είναι 10 ευρώ. 

Οι εγγραφές στο No Finish Line Athens ξεκίνησαν ήδη ηλεκτρονικά και ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δηλώσει ατομική συμμετοχή στο http://hermes-events.org/view/event=27 , ενώ για ομαδικές εγγραφές και για δημιουργία ομάδας, θα πρέπει να αποσταλεί γραπτό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση mary@nflathens.com.

Δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα έχουν όλοι, ανεξαρτήτου ηλικίας και φυσικής κατάστασης.

Pit Stop στη Γέφυρα: Με σημαντικές ελλείψεις σε συντήρηση τα περισσότερα οχήματα!

Στο πλαίσιο του "Pit-Stop στη Γέφυρα" (22&23 Μαρτίου),που πραγματοποίησε το ΙΟΑΣ σε συνεργασία με τη Mazi-gefyra, κατά τη διάρκεια της 10ης Πανελλαδικής Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας, ανακοινώθηκαν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αποτελέσματα έρευνας για την ελλιπή συντήρηση των οχημάτων, που διεξήχθη σε 120 συνεργεία της Πάτρας και της Ναυπακτίας.

Πέρα από τις άλλες συνέργειές τους, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» ενεργοποιούνται τα τελευταία χρόνια στην κατεύθυνση της ενημέρωσης των πολιτών για τους κινδύνους που προέρχονται από την κυκλοφορία ελλιπώς συντηρημένων αυτοκινήτων.

Η Περιφερειακή Διοίκηση Αστυνομίας/Τροχαίας και τα τοπικά σωματεία επισκευαστών αυτοκινήτων, αποτελούν τους σταθερούς συνοδοιπόρους τους σε μία μεγάλη συμπαράταξη φορέων της Δυτικής Ελλάδας για την ανάσχεση των συγκεκριμένων επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στην οδική ασφάλεια.

Κεντρική ετήσια εκδήλωση της κοινής εκστρατείας είναι το «Pit-Stop στη Γέφυρα», που συνδυάζεται με πρόσκληση προς τους οδηγούς για μία στάση στο ανατολικό πάρκινγκ (δίπλα στον σταθμό διοδίων του Αντιρρίου) και δωρεάν έλεγχο από μηχανικούς που εκπροσωπούν τα συνεργαζόμενα σωματεία και παραδίδουν στους οδηγούς έντυπο με τις παρατηρήσεις τους.

Το Pit-Stop του 2017 (22&23 Μαρτίου), εκτός από τη μνημόνευση της επετείου της απώλειας του Πάνου Μυλωνά (22/3 – Περιφερειακή Ημέρα Οδικής Ασφάλειας Δυτικής Ελλάδας), συνδυάστηκε και με την ανακοίνωση αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήχθη σε 120 συνεργεία της Πάτρας και της Ναυπακτίας, τα οποία εμφανίζονται στο ακόλουθο βίντεο:



Αναλυτικά τα Αποτελέσματα της Έρευνας Καταλληλότητας Κυκλοφορούντων Αυτοκινήτων:












2 Απρ 2017

Τροχαίο Survivor: Τους μετέφεραν σαν... πρόβατα, χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας! [photos+Video]

Το τροχαίο που συνέβη πριν λίγες ημέρες στον Άγιο Δομίνικο με παίκτες από την ομάδα των Μαχητών, σόκαρε αρκετούς φανατικούς (και μη) του Survivor και έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις.

Εκείνο όμως που κανείς δεν στάθηκε μέχρι τώρα, είναι η παντελής έλλειψη μέτρων προστασίας και η χωρίς καμία ασφάλεια μεταφορά των παικτών στην καρότσα ενός φορτηγού.


Ίσως αυτός να ήταν και ένας από τους λόγους που το κανάλι δεν έδειξε κανένα πλάνο από το σημείο του τροχαίου ατυχήματος.


Η είδηση του τροχαίου που συνέβη στον Άγιο Δομίνικο με αποτέλεσμα τον αρκετά σοβαρό τραυματισμό δύο παικτών από την ομάδα των Μαχητών, έσκασε σαν βόμβα.

Ο Σάκης Τανιμανίδης στο επεισόδιο που ακολούθησε το βράδυ της Πέμπτης ανακοίνωσε τι ακριβώς συνέβη και έπειτα οι Μαχητές αποκάλυψαν με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το σκηνικό…

Η ευθύνη ωστόσο που βαραίνει την παραγωγή και όλους τους υπεύθυνους του παιχνιδιού είναι πολύ μεγάλη. Ίσως αυτό να δικαιολογεί και την ενοχική στάση τους στην συνέχεια.

Φωτογραφίες από το σημείο που έγινε η μετωπική:





Όπως και να το δει κάποιος, είναι από απαράδεκτο έως και εγκληματικό το γεγονός ότι η παραγωγή μεταφέρει όλο αυτό το διάστημα τους παίκτες στην καρότσα ενός φορτηγού με μια μεταλλική κατασκευή-κλωβό, χωρίς καν να είναι τοποθετημένο αφρώδες υλικό στα μεταλλικά μέρη, με την προστασία να είναι... ανύπαρκτη!




Στις φωτογραφίες  γίνεται άμεσα αντιληπτή η παντελής απουσία μέτρων ασφαλείας, καθώς στην συγκεκριμένη καρότσα αρκεί μόνο να γίνει ένα φρενάρισμα πανικού ή ένας απότομος ελιγμός και τα άτομα που βρίσκονται μέσα θα κοπανηθούν μεταξύ τους και πάνω στα σίδερα σαν σακιά. Για να μη μιλήσουμε για τα πιο ακραία παραδείγματα του τρακαρίσματος (όπως και έγινε) ή του ντελαπαρίσματος και τι συνέπειες μπορεί να είχε.

Είναι βέβαιο ότι εάν η μεταφορά των παικτών γινόταν με κανονικό βανάκι (κλούβα) και κανονικά καθίσματα ή με mini-bus, και εφόσον φορούσαν όλοι ζώνες, στο τροχαίο αυτό δεν θα είχε κανείς τους την παραμικρή γρατζουνιά!  


Όπως φαίνεται και από το παρακάτω βίντεο οι παίκτες στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα όπως πήγαιναν προς το αεροδρόμιο, μεταφέρθηκαν με Vip Vans (χωρίς ωστόσο να φοράνε ζώνες ασφαλείας), όπου στο κάθε ένα επέβαινε μόνο ένας παίκτης! Παρατηρήστε τώρα στο άλλο άκρο πως "τσιγκουνεύτηκαν" σε ένα νησί με αρκετούς κινδύνους να εξασφαλίσουν 2 βαν ή ένα mini bus για κάθε ομάδα να τους μεταφέρει με ασφάλεια.




Στο "βανάκι" που συνέβη το τροχαίο επέβαιναν οι παίκτες των Μαχητών, εκτός από δύο, τον Πάνο και τον Κώστα που είχαν επιβιβαστεί σε άλλο αυτοκίνητο προκειμένου να πάνε στο νοσοκομείο για να φροντίσουν τραύματά τους που είχαν από τα αγωνίσματα.

Οι παίκτες που επέβαιναν στο φορτηγό στην πλειοψηφία τους τραυματίστηκαν ελαφρά, καθώς σχεδόν όλοι τους είχαν μώλωπες και είχαν τρανταχτεί, ενώ πιο σοβαροί ήταν οι τραυματισμοί της Ειρήνης Κολιδά που έσπασε δύο πλευρά και του Μάριου Πρίαμου Ιωαννίδη ο οποίος τραυματίστηκε στην κλείδα και στα πλευρά.

Εκείνο που θα πρέπει να συγκρατήσουμε από αυτό το τροχαίο, είναι ότι μπορεί να βρίσκονται σε ένα νησί χωρίς μεγάλη κυκλοφορία οχημάτων, να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι, αλλά οι κίνδυνοι ούτε είναι παιχνίδι ούτε πάνε διακοπές, αλλά αντίθετα εξακολουθούν να υπάρχουν ανά πάσα στιγμή. 

Κάτι άλλωστε που θα πρέπει να έχουμε υπόψη και για τα δικά μας νησιά την καλοκαιρινή περίοδο που πλησιάζει...!

31 Μαρ 2017

INTERLIFE Magazine: Τεύχος Μαρτίου 2017

Η  ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Μάρτιο 2017 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Το μαρτύριο της σταγόνας
  • Ετήσια Συνέντευξη Τύπου της INTERLIFE
  • Συνεργασία με την ARAG
  • Υψηλές αποδόσεις από το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Χορηγία στην ΕΕΔΕ
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Ημέρα Καριέρας 2017
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η INTERLIFE υποστηρίζει την "ΑΧΤΙΔΑ"
  • Κοπή Πίτας INTERLIFE - Θεσσαλονίκη
  • Σοκαριστικά τα στοιχεία για τα τροχαία στην Ελλάδα
  • Παραγωγή Ασφαλίστρων 2016