>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

11 Μαΐ 2017

ΙΑΣΩ: Belly Painting στο ΙΑΣΩ για τη γιορτή της Μητέρας!

Το ΙΑΣΩ γιορτάζει ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε, την Μητέρα, και προσκαλεί την Κυριακή 14/5 από τις 10.30 έως τις 16.00 στο ισόγειο της κλινικής ΙΑΣΩ, όλες τις μέλλουσες μανούλες για belly-painting σε συνεργασία με την MAC, μία από τις κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών στο χώρο! 

Σας περιμένουμε σε ένα all day event με τους καλύτερους make up artists, δώρο MAC lipstick, προσφορές και πολλές αναμνηστικές φωτογραφίες με τα πιο ευφάνταστα props στο photo booth του ΙΑΣΩ.

Ελάτε να διασκεδάσουμε και να “βαφτούμε” στην πιο σημαντική γιορτή του χρόνου!!!

Σημείωση: Tα προϊόντα Mac είναι απόλυτα ασφαλή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από γυναίκες που κυοφορούν. Είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ και φέρουν όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις ασφαλείας.

"E-survey": Η INTERAMERICAN πρωτοπόρος στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων

Στο πλαίσιο της ολιστικής ψηφιοποίησης των λειτουργιών της, με ιδιαίτερες καινοτομίες και εφαρμογές ειδικότερα στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, η INTERAMERICAN είναι πρωτοπόρος και στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη. 

Η εταιρεία έχει θέσει σε χρήση τα το "e-survey", που αρχικά λειτούργησε τον Οκτώβριο του 2013 ως stand alone εφαρμογή σύνταξης ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης από τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Τον Ιούλιο του 2014, ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα του OnE (Operations ‘n’ Excellence: ενιαίο σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση των γενικών ασφαλίσεων και της βοήθειας) και έκτοτε, λειτουργεί ως το μοναδικό εργαλείο καταγραφής εκτίμησης ζημιάς, τόσο για τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία όσο και για τα ανεξάρτητα.


Η ιδέα της εφαρμογής "e-survey" βασίζεται στην δυνατότητα συνεχόμενης αξιολόγησης της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα και το διακανονιστή, μέχρι την τελική έγκρισή της από το διακανονιστή, με στόχο την άμεση και αντικειμενική αξιολόγηση του κόστους της ζημιάς. Με τη λειτουργία της εφαρμογής, καλύπτονται τα βασικά ζητήματα της διαδικασίας πραγματογνωμοσύνης:

  • η ανάκτηση των χαρακτηριστικών του προς εξέταση ζημιωθέντος οχήματος από την βάση δεδομένων της εταιρείας
  • η καταγραφή της αναλυτικής προσφοράς του συνεργείου (εργασίες και ανταλλακτικά)
  • η καταγραφή της αξιολόγησης της προσφοράς από τον πραγματογνώμονα
  • η αξιολόγηση από τον διακανονιστή, η οποία κατευθύνει είτε σε τελική έγκριση είτε σε επανέλεγχο της ζημιάς.
Όσον αφορά στη διαδικασία που ακολουθείται για τον πελάτη, αυτή διαχωρίζεται ανάλογα με το συνεργείο επιλογής εκ μέρους του (συνεργαζόμενο συνεργείο ή ανεξάρτητο). Αν το όχημα έχει οδηγηθεί σε συνεργαζόμενο συνεργείο, ο πελάτης το επισκέπτεται σε εργάσιμη ημέρα. Το συνεργείο άμεσα διενεργεί την αρχική εκτίμηση στο "e-survey", η οποία σε πραγματικό χρόνο είναι εμφανής στον ελεγκτή πραγματογνώμονα και στον διακανονιστή που χειρίζεται την υπόθεση. Αυτοί, επιλαμβάνονται της ζημιάς και ακολουθούνται τα βήματα που περιγράφονται ανωτέρω. 

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN διαθέτει το CarPoint, ιδιόκτητο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αυτοκινήτου στο οποίο λειτουργεί ο τομέας των αποζημιώσεων και ένα υπερσύγχρονο συνεργείο-φανοποιείο, που πλαισιώνεται από ένα δίκτυο 7 CarPoint συνεργείων (franchise) - 3 στην Αττική και από ένα σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης. Τα CarPoint συνεργεία συμπληρώνονται από ένα πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 89 συνεργαζομένων συνεργείων και 10 συνεργείων αποκλειστικά για μοτοσικλέτες. 

Η INTERΑMERICAN, με καταβεβλημένες αποζημιώσεις στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 56,9 εκατ. ευρώ κατά το 2016 (53.732 περιπτώσεις), ενώ αποζημιώνει και περί τις 20.000 δικούς της πελάτες μη υπαίτιους ετησίως, με έναν μοναδικό μηχανισμό εξυπηρέτησης. Η εταιρεία έχει ελαχιστοποιήσει με τις ακολουθούμενες διαδικασίες και τη χρήση του "e-survey" τα παράπονα για αποζημιώσεις στον κλάδο, αντιστοιχίζοντας έναν παραπονούμενο ανά 1.398 αποζημιώσεις.

10 Μαΐ 2017

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα ηλεκτρονική αίτηση για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής


Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για περαιτέρω αυτοματοποίηση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεών της, ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής αίτησης για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής.

Η νέα αυτή εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο τμήμα Εκδόσεων του Κλάδου Ζωής, τόσο η αίτηση ασφάλισης όσο και τα απαραίτητα, για την εκτίμηση του κινδύνου και την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, δικαιολογητικά.


Χρησιμοποιώντας τη νέα εφαρμογή της ηλεκτρονικής αίτησης τόσο τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, όσο και ο Κλάδος Ζωής, έχουν άμεσα διαθέσιμα όλα τα σχετικά με την αίτηση έγγραφα χωρίς να είναι απαραίτητη η διατήρηση έγχαρτων αντιγράφων και η σχετική αρχειοθέτησή τους.

Τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική αίτηση και στα επισυναπτόμενα αρχεία οποιαδήποτε χρονική στιγμή ακόμα και μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Με τη νέα διαδικασία μειώνεται σημαντικά ο χρόνος που αφορά σε επικοινωνίες σχετικές με τη σωστή συμπλήρωση της αίτησης ή την αποστολή επιπλέον δικαιολογητικών, με αποτέλεσμα την ταχύτερη έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.


ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Ο κ. Χαράλαμπος Βαρλάς Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου

Ένα νέο έμπειρο και καταξιωμένο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς προστέθηκε στο δυναμικό της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Πρόκειται για τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά, ο οποίος θα ενισχύσει την Εμπορική Διεύθυνση της εταιρίας.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, καλωσορίζει τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά και του εύχεται καλή επιτυχία στην επίτευξη των στόχων.


Groupama: Αναβάθμιση πιστοληπτικής ικανότητας από τον Fitch

Η Groupama Ασφαλιστική, ανακοίνωσε την αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Groupama S.A. και των βασικών θυγατρικών της σε Α- από ΒΒΒ+ που ήταν πριν, από τον οίκο αξιολόγησης Fitch.

Παράλληλα αναβαθμίστηκε και ο δείκτης Default Rating της εταιρίας σε ΒΒΒ+ από ΒΒΒ που ήταν πριν, με τις προοπτικές να χαρακτηρίζονται ως σταθερές.

Η αναβάθμιση αποδίδεται σε μια σειρά ενεργειών από πλευράς διοίκησης στη σημαντική μείωση του ρίσκου της εταιρίας, η οποία, όπως αναφέρει ο οίκος, προχώρησε σε μείωση της έκθεσής της σε επικίνδυνες τοποθετήσεις, αλλά και στη βελτίωση της ρευστότητάς της στα τέλη του 2016.

Πλήρης οδοντιατρική περίθαλψη σε όλους


Πλήρη οδοντιατρική περίθαλψη και προσθετική αποκατάσταση σε παιδιά και ενήλικες, προβλέπει ρύθμιση του υπουργείου Υγείας που αναμένεται να ενταχθεί στο νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός στη διάρκεια συνάντησης με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας (Ε.Ο.Ο).

Σύμφωνα με τον υπουργό η συγκεκριμένη ρύθμιση προβλέπει:

• Σε κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας απασχολείται η Οδοντιατρική Ομάδα, η οποία αποτελείται, κατ’ ελάχιστον, από τον/την οδοντίατρο και έναν βοηθό οδοντιατρείου ή νοσηλευτή/τρια. Μέλη της Οδοντιατρικής Ομάδας θεωρούνται οι οδοντοτεχνίτες, οι επισκέπτες Υγείας, αλλά και το διοικητικό προσωπικό.
• Κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας βρίσκεται σε επιστημονική διασύνδεση με τα άλλα οδοντιατρεία των δομών της ΠΦΥ, τα οδοντιατρεία των νοσοκομείων, αλλά και τα Κέντρα Ειδικής Φροντίδας ανά ΥΠΕ.
• Η Οδοντιατρική Ομάδα, με επικεφαλής τον οδοντίατρο, οφείλει να πραγματοποιεί οδοντιατρικό έλεγχο της στοματικής υγείας του πληθυσμού της περιοχής ευθύνης (συνολικά 2.000 - 2.500 παιδιά ηλικίας 2 - 14 ετών) και να ενημερώνει τους γονείς για τα ευρήματα της εξέτασης, ενώ η Οδοντιατρική Ομάδα συνεργάζεται με την Τοπική Μονάδα Υγείας (ΤΟΜΥ) του Κέντρου Υγείας, συμμετέχει σε προγράμματα αγωγής και προαγωγής της υγείας στον πληθυσμό και αναπτύσσει συνεργασίες με άλλους επαγγελματίες Υγείας, εκπαιδευτικούς κ.ά.
• Η στελέχωση και ανάπτυξη των οδοντιατρείων των Κέντρων Υγείας ανά ΥΠΕ γίνεται με απόφαση του υπουργού.

Ανακοστολόγηση 

Από την πλευρά της η ΕΟΟ επέμεινε κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στις θέσεις της για υπογραφή συλλογικής σύμβασης μεταξύ του ΕΟΠΥΥ και της Ομοσπονδίας, με συγκεκριμένο τιμολόγιο, μετά από την αναγκαία ανακοστολόγηση των οδοντιατρικών πράξεων, και κλειστό ετήσιο προϋπολογισμό. 

Επίσης, ζητά καθιέρωση βασικού πακέτου παροχών, το οποίο θα περιλαμβάνει εμφράξεις, εξαγωγές, ενδοδοντικές θεραπείες, φθορίωση, ουλίτιδα, καθιέρωση ποσοστού ύψους 5% επί των δημοσίων δαπανών για τη Υγεία, το οποίο να αφορά την Οδοντιατρική, καθιέρωση της ελεύθερης επιλογής θεράποντα, δημιουργία ηλεκτρονικού φακέλου για την Οδοντιατρική για κάθε ασφαλισμένο, συγκρότηση Εθνικής Επιτροπής Στοματικής Υγείας, με αντικείμενο τον στρατηγικό σχεδιασμό και ως υπεύθυνοι μονάδων Υγείας στα Κέντρα Υγείας να αναλαμβάνουν και οδοντίατροι.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, «για την επίτευξη των ως άνω είναι αναγκαία η πρόσληψη νέων οδοντιάτρων και η ανανέωση του οδοντιατρικού εξοπλισμού. Ειδικά προβλήματα τα οποία δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν στα Κέντρα Υγείας να αντιμετωπίζονται σε ειδικά κέντρα, τα οποία θα ιδρυθούν στις έδρες των περιφερειών (στοματολογικά, γναθοχειρουργικά, κ.ά.)».

9 Μαΐ 2017

Μεγάλη η συμμετοχή της Εθνικής Ασφαλιστικής στο No Finish Line Athens

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση και η συμμετοχή των ανθρώπων της Εθνικής Ασφαλιστικής στον κορυφαίο, διεθνή φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line, που ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας το ποσό των 24.451,5 ευρώ, που θα προσφερθεί στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί».

Η Εθνική Ασφαλιστική, που ήταν μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης, κατέκτησε την τρίτη θέση στη συνολική κατάταξη και την πρώτη θέση στην κατηγορία της. Το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας, επιδεικνύοντας αθλητική διάθεση και έντονο φιλανθρωπικό ενδιαφέρον, περπάτησε και έτρεξε κατά τη διάρκεια του πενθήμερου αγώνα, «γράφοντας» τον σημαντικό αριθμό των 1.742 χιλιομέτρων.

Το παρόν έδωσε και ο Πρόεδρος της Εταιρίας, κ. Χριστόφορος Σαρδελής, ο οποίος έτρεξε μαζί με τους εργαζόμενους και, στην έναρξη του αγώνα, δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Η Εθνική Ασφαλιστική δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον σημερινό αγώνα διότι, τα παιδιά είναι ο πλούτος, είναι το μέλλον της χώρας μας και η υποστήριξη του προγράμματος σίτισης άπορων οικογενειών με ανήλικα παιδιά, που υλοποιεί η Ένωση «Μαζί για το Παιδί», είναι πραγματικά σημαντική!».

Το No Finish Line αποτέλεσε τον μεγαλύτερο φιλανθρωπικό αγώνα δρόμου που έχει δοθεί ποτέ στην Ελλάδα, στον οποίο πήραν μέρος χιλιάδες δρομείς, καλύπτοντας συνολικά 50.903 χιλιόμετρα. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν που έκανε τον εμπνευστή του αγώνα, το Γάλλο Philippe Verdier, να επισημάνει κατά τη διάρκεια των απονομών, ότι κανένας άλλος αγώνας δεν γνώρισε την πρώτη φορά διεξαγωγής του, τόσο μεγάλη επιτυχία!


Προσφορές και Εκπτώσεις ασφάλισης - Μάιος 2017

Ο Μάιος μπορεί να είναι ο μήνας των λουλουδιών, αλλά φέρνει παράλληλα και πρόσθετες προσφορές, εκπτώσεις, παροχές καθώς και νέα ασφαλιστικά προγράμματα και νέες υπηρεσίες.

Αναλυτικότερα, για το μήνα Μάιο ισχύουν τα παρακάτω:


Εθνική Ασφαλιστική


ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική
Οδοντιατρική κάλυψη και για άτομα άνω των 65 ετών


Prime Insurance

INTERAMERICAN: Συνεργασία με τη SAS για την προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Μετά τη συνεργασία τους για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση, INTERAMERICAN και SAS πραγματοποιούν ένα ακόμη βήμα προηγμένης ψηφιακής λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας για την Προστασία των Δεδομένων, με την εφαρμογή της λύσης “SAS for Personal Data Protection.

Με την εν λόγω λύση, η INTERAMERICAN ενισχύει σημαντικά την ευθυγράμμισή της με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (EU General Data Protection), αποκτώντας σημαντικό εφόδιο για την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες, εγγυώμενη την ασφαλή διαχείριση των προσωπικών στοιχειών τους.

Η λύση “SAS solutions for Personal Data Protection”, που ενσωματώνει στις ψηφιακές λειτουργίες της η INTERAMERICAN, υποστηρίζει τον στρατηγικό προσανατολισμό για τον μετασχηματισμό της σε απόλυτο “ψηφιακό Ασφαλιστή”. Παράλληλα, η εφαρμογή θα είναι καταλυτική για όποιες ανησυχίες των πελατών μπορεί να προκαλεί, εύλογα, η έκθεση των προσωπικών δεδομένων τους στην “εκρηκτική” εποχή των Big Data και Internet of Thinks και στον τρόπο με τον οποίο τα διαχειρίζονται οι ασφαλιστικές εταιρείες.


Η λύση εγγράφεται στο ευρύτερο πλαίσιο Διακυβέρνησης Δεδομένων, όπου INTERAMERICAN και SAS έχουν αναπτύξει συνεργασία που διασφαλίζει πολιτικές και διαδικασίες της ασφαλιστικής εταιρείας ως προς τη διαθεσιμότητα, την πληρότητα και ακρίβεια των υπό διαχείριση πληροφοριών και δεδομένων.

Η τεχνολογική υποδομή στην INTERAMERICAN, σε συνδυασμό με την υλοποίηση της ολοκληρωμένης λύσης “SAS solutions for Personal Data Protection”, υπογραμμίζει τη συμμόρφωση της εταιρείας με τον νέο ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων που θα τεθεί σε ισχύ τον Μάιο 2018. Συγκεκριμένα, η λύση της SAS παρέχει υψηλής ποιότητας λειτουργικότητα στις ακόλουθες περιοχές:
  • στον εντοπισμό των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των πελατών που υπάρχουν στις επιχειρηματικές εφαρμογές, καθώς και στις διάφορες βάσεις δεδομένων της εταιρείας.
  • στην εφαρμογή, καθώς και στην αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας για την αναγνώριση των προσωπικών δεδομένων, για τον έλεγχο της πρόσβασης σε δεδομένα, για την καταγραφή της δραστηριότητας του χρήστη κ.λπ.
  • στην εκτίμηση/αξιολόγηση των επιπτώσεων που είναι πιθανές από την έκθεση σε συγκεκριμένους κινδύνους. Σε περίπτωση που ένας τύπος επεξεργασίας δεδομένων ενδέχεται να δημιουργήσει μεγάλο κίνδυνο για τα δικαιώματα των πελατών, η εταιρεία θα πρέπει να έχει, ήδη, προβεί σε εκτίμηση των επιπτώσεων που ενδέχεται να συνεπιφέρει η  συγκεκριμένη επεξεργασία.
  • στην καταγραφή κάθε ζημιογόνου ή μη γεγονότος για την εταιρεία, που μπορεί να έχει σχέση με την παραβίαση της ασφάλειας ενός συστήματος, καθώς επίσης και στην ειδοποίηση της ανεξάρτητης αρχής για τις διαδικασίες/ενέργειες που πρόκειται να ακολουθήσει η εταιρεία για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου γεγονότος.
Η επένδυση της INTERAMERICAN στη λύση “SAS for Personal Data Protection”, πέρα από την απαιτούμενη συμμόρφωση που ορίζει το κανονιστικό πλαίσιο και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών, θα αποφέρει και αλλά σημαντικά οφέλη στην εταιρεία, όπως τη μείωση σε μεγάλο βαθμό της πιθανότητας επιβολής σοβαρών οικονομικών κυρώσεων και την αποφυγή του κινδύνου μιας δυνητικής δυσφήμισης.



8 Μαΐ 2017

Βελτιωμένη online εμπειρία με Live Chat στο www.carglass.gr

H Carglass® βελτιώνει την online εμπειρία στους επισκέπτες της ιστοσελίδας της, εντάσσοντας το εργαλείο web chat σε όλα τα στάδια πλοήγησης του επισκέπτη.  Το νέο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας που έχουν πλέον στη διάθεση τους οι χρήστες της ιστοσελίδας www.carglass.gr, βελτιώνει τόσο την πλοήγηση όσο και την εύκολη και γρήγορη ανεύρεση οποιασδήποτε πληροφορίας αναζητούν.    

Κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας της Carglass® έχει πλέον την δυνατότητα να συνομιλήσει ζωντανά με έναν εκπρόσωπό του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών και να λαμβάνει άμεση καθοδήγηση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση όπως π.χ. ραντεβού μέσω της online φόρμας υποβολής ενδιαφέροντος.

Το webchat αποτελεί μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού της Carglass® ο οποίος είναι αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής της αλλά της αφοσίωσης της στην απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών της.