>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

21 Ιουλ 2017

INTERAMERICAN: Εκπαίδευση για Πρώτες Βοήθειες σε δύο Ξενώνες των Παιδικών Χωριών SOS

Στο πλαίσιο του Συμφώνου που έχουν υπογράψει η ΙΝΤΕRAMERICAN και τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος για την παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών εκ μέρους της εταιρείας Βοήθειας του ασφαλιστικού ομίλου προς τον οργανισμό, εξειδικευμένοι διασώστες (Άρης Παπαναστασίου, Νίκος Καραβαλάκης) της ΙΝΤERAMERICAN παρείχαν εθελοντικά εκπαίδευση Πρώτων Βοηθειών στους εργαζομένους δύο Ξενώνων των Παιδικών Χωριών.

Οι Ξενώνες, που βρίσκονται στην Αθήνα στην περιοχή της Κυψέλης, φιλοξενούν περί τους 50 ανήλικους πρόσφυγες. Η στέγαση ασυνόδευτων ανηλίκων προσφύγων αποτελεί νέα δραστηριότητα των Παιδικών Χωριών SOS, δεδομένου ότι το φαινόμενο κατά την περίοδο του μεγάλου προσφυγικού ρεύματος προς τη χώρα μας έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις και τα ασυνόδευτα παιδιά εκτίθενται σε πολλούς κινδύνους.

Τα προβλήματα υγείας που απασχολούν τα φιλοξενούμενα παιδιά, συχνά χρήζουν αντιμετώπισης με παροχή άμεσης βοήθειας και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ΙΝΤERAMERICAN περιλάμβανε επίδειξη σχετικών πρακτικών. Περίπου 40 εργαζόμενοι στους δύο Ξενώνες: παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, γυμναστές, εκπαιδευτικοί, μάγειροι, δικηγόροι, διερμηνείς, συμμετείχαν στις δύο ημερίδες, που οργανώθηκαν από την εταιρεία και τα Παιδικά Χωριά SOS στις 6 Ιουνίου και 13 Ιουλίου.


Σε ενδιαφέρουν:

20 Ιουλ 2017

Ευρωπαϊκή Πίστη: Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, έχοντας ενσωματώσει τις αρχές βιωσιμότητας στο πλάνο της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης και για το 2017, έχει σχεδιάσει και υλοποιεί μια σειρά από ενέργειες, που συνεισφέρουν στη βελτίωση του σήμερα και δημιουργούν τις βάσεις ενός καλύτερου αύριο για την κοινωνία και το περιβάλλον.

Πιο συγκεκριμένα, από τις αρχές του έτους, η Εταιρία έχει υλοποιήσει ένα έργο που αριθμεί περισσότερες από 50 δράσεις στήριξης στην Ελληνική κοινωνία, επικεντρωμένες στον τομέα της εκπαίδευσης, της νεανικής επιχειρηματικότητας, του πολιτισμού και του περιβάλλοντος.

Ενδεικτικά, αναφέρονται οι ακόλουθες:
  • Δωρεές μηχανογραφικού εξοπλισμού σε σχολεία και συλλόγους.
  • Δημιουργία προγράμματος προπτυχιακών υποτροφιών για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές, σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • Στήριξη του Διεθνή Διαστημικού Διαγωνισμού της NASA, Space Apps Challenge Greece 2017.
  • Στήριξη των Μ.Κ.Ο. «Make a Wish Ελλάδας» και «Κιβωτός του Κόσμου», καθώς και του ιδρύματος για τα παιδιά «Καρδιές για όλους».
  • Συμμετοχή στην κοινότητα των περιβαλλοντικά υπεύθυνων επιχειρήσεων Green Angels.
  • Επιβράβευση των εργαζομένων της, για την κοινωνική και περιβαλλοντική τους προσφορά.
  • Χορηγία στο εθελοντικό πρόγραμμα εργασίας φοιτητών εξωτερικού της Αiesec, Youth in Action, καθώς και της εκδήλωσης Youth Today.
  • Υποστήριξη πολιτιστικών γεγονότων μέσω χορηγιών σε συναυλίες.
  • Φιλοξενία και κάλυψη λειτουργικών εξόδων της Start up εταιρίας Οwiwi.
Η Εταιρία, έχοντας θέσει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως αναπόσπαστο και βασικό στοιχείο του στρατηγικού της σχεδιασμού, θα συνεχίσει να εστιάζει στη συνεισφορά της προς την κοινωνία και το περιβάλλον, παραμένοντας πιστή στους στόχους και τις δεσμεύεις που έχει αναλάβει.


Σε ενδιαφέρουν:

Έρευνα NN Hellas: Τι δείχνει για την υγεία των Ελλήνων

Η NN Hellas πραγματοποίησε μία μεγάλη έρευνα με κεντρικό θέμα τις καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων και τον τρόπο διαχείρισης των θεμάτων που αφορούν στην Υγεία και τον τρόπο ζωής τους. 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πανελλαδικό επίπεδο, με αντιπροσωπευτικό δείγμα 1500 ατόμων, ηλικίας από 18 έως 60 ετών, για λογαριασμό της ΝΝ και του προγράμματος ασφάλισης υγείας NN Direct Health, από την IPSOS, το δεύτερο εξάμηνο του 2016.

Οι αναγνώστες μπορούν να αντλήσουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τις υπηρεσίες υγείας που χρησιμοποιούν και πόσο ικανοποιημένοι είναι από αυτές, τις καθημερινές τους συνήθειες με ειδική αναφορά στο κάπνισμα, τον τρόπο ζωής των νέων ηλικίας 18- 29 ετών, αλλά και της κρίσιμης ηλικίας 30 έως 45 ετών. Επιπλέον, μπορούν να πληροφορηθούν για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι Έλληνες από τις υπηρεσίες δημόσιας και ιδιωτικής ασφάλισης της χώρας, για το πόσο φροντίζουν την υγεία τους άνθρωποι από διαφορετικές κοινωνικο-οικονομικές ομάδες και για την έμφαση που δίνουν οι γυναίκες στην πρόληψη σε σχέση με τους άντρες.

Η έρευνα Υγείας που διεξάγεται από την NN Hellas και, συγκεκριμένα, στα πλαίσιο του προγράμματος ασφάλισης υγείας NN Direct Health, θα συνεχίσει να υλοποιείται σταδιακά και να δίνει χρήσιμες και σημαντικές πληροφορίες στους αναγνώστες για την Υγεία και τη φροντίδα της. 

Μάθετε περισσότερα για την ασφάλεια υγείας NN Direct Health ή δείτε αναλυτικά όλες τις πληροφορίες και τα στοιχεία της έρευνας για την Υγεία των Ελλήνων στη διεύθυνση: https://www.nndirect.gr/asfaleiaygeias/erevna-ygeia-ellinwn.



Σε ενδιαφέρουν:

Groupama Ασφαλιστική: Σταθερά σε πορεία κερδοφορίας και το 2016


Ιδιαιτέρως θετικά ήταν για την Groupama Ασφαλιστική τα οικονομικά αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2016.

Σ’ ένα οικονομικό περιβάλλον το οποίο, παρά τις ενδείξεις μιας σχετικής σταθεροποίησης, εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από δυσχέρειες στο επιχειρείν και υποχώρηση της κατανάλωσης, η Groupama Ασφαλιστική κατέγραψε ακόμα μία θετική χρήση για το οικονομικό έτος 2016.

Συνοπτικά, η εταιρεία:
  • Σταθεροποίησε την παραγωγή της στους στόχους που είχε θέσει
  • Διατήρησε την κερδοφορία της σε υψηλά επίπεδα
  • Ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη θέση της σε κλάδους ιδιαίτερα σημαντικούς για τη δραστηριότητά της, όπως το Αυτοκίνητο και η Υγεία
  • Συνέχισε να υλοποιεί πολιτική συνετής διαχείρισης των κινδύνων
  • Διατήρησε τον δείκτη συνολικών ζημιών/εξόδων του κλάδου Ασφάλισης κατά Ζημιών σε εξαιρετικά κερδοφόρο ποσοστό
  • Αύξησε τα καθαρά έσοδα από επενδύσεις
  • Μείωσε τα γενικά έξοδα, ως αποτέλεσμα μιας προσεκτικής, σοβαρής διαχείρισης
  • Αύξησε το ποσοστό κάλυψης της κεφαλαιακής απαίτησης φερεγγυότητας II στο 121% το 2016 από 117% το 2015.
Πιο αναλυτικά:

Πάρα το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον η Groupama Ασφαλιστική συνέχισε την κερδοφόρα πορεία της παρουσιάζοντας καθαρά κέρδη χρήσης €7,3 εκ. για το 2016. Η παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε €135,57εκ. (συμπεριλαμβάνοντας την παραγωγή των επενδυτικών προϊόντων). Στον κλάδο Ασφάλισης κατά Ζημιών η παραγωγή μειώθηκε κατά 4,1% ενώ αύξηση παρουσίασε συνολικά ο Κλάδος Ζωής κατά 1,6%.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών του Κλάδου Ζωής (συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής των επενδυτικών προϊόντων) διαμορφώθηκε στα 53,1 εκ. ευρώ. Η θετική μεταβολή σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο κατά 1,6% στηρίζεται κυρίως στην παραγωγή των ατομικών συμβολαίων υγείας και συμπληρωματικών ασφαλίσεων, η οποία αυξήθηκε κατά 11% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.

Η παραγωγή των αποταμιευτικών προϊόντων κινήθηκε ανοδικά κατά 4%, καθώς η αύξηση των εισφορών στα ομαδικά συνταξιοδοτικά (DAF) αντιστάθμισε την μείωση στην παραγωγή των προϊόντων Ζωής συνδεδεμένων με επενδύσεις.

Στον Κλάδο Αυτοκινήτου, η εταιρεία κατάφερε για άλλη μια χρονιά να παρουσιάσει απόδοση καλύτερη της αγοράς, αυξάνοντας το μερίδιό της. Παράλληλα, στον κλάδο Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων, το μερίδιο αγοράς ανήλθε σε 5,1% το 2016 από 4,9% το 2015, ενώ στον κλάδο Χερσαίων Οχημάτων το μερίδιο αγοράς διαμορφώθηκε στο 5,5% το 2016 σε σχέση με 5,1% το 2015.

Σε ότι αφορά τον Κλάδο Πυρός, τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν σε 21,4 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση κατά -7,4%. Η μείωση αυτή αντανακλά τις συνθήκες πίεσης που παρατηρούνται στην ασφαλιστική αγορά, όπου η μεταβολή της παραγωγής είναι επίσης μειωμένη κατά -2,8%.
Σε σχέση με τα τεχνικά αποτελέσματα, η συνετή διαχείριση κινδύνων αποτυπώνεται στον δείκτη συνολικών ζημιών και εξόδων, ο οποίος το 2016 διαμορφώθηκε στο εξαιρετικά κερδοφόρο επίπεδο του 84,9% για το κλάδο ασφαλίσεων κατά Ζημιών. Στον κλάδο Αυτοκινήτου, ο συνολικός δείκτης ζημιών και εξόδων αυξήθηκε κατά 5,4 μονάδες σε σχέση με τα επίπεδα του 2015 και ανήλθε στο 84,6%, ενώ σημαντικά θετικό είναι για το 2016 και το αποτέλεσμα στον κλάδο Πυρός όπου ο αντίστοιχος δείκτης διαμορφώθηκε στο 80,8% έναντι 79,4% το 2015.

Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα του 2016, ο κ. Χρήστος Κάτσιος, Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, σχολίασε:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις μας, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπ’ όψιν το σύνθετο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε να λειτουργήσουμε. Σε γενικές γραμμές έχουμε βελτιώσει τους δείκτες και τα μερίδια αγοράς στους περισσότερους από τους επί μέρους τομείς της δραστηριότητάς μας – κι αυτό είναι αποτέλεσμα σκληρής και μεθοδικής δουλειάς από το σύνολο των ανθρώπων της εταιρείας μας, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά σημαντική και εποικοδομητική συνεισφορά των δικτύων των συνεργατών μας.

Αντιμετωπίσαμε τις αντικειμενικές δυσκολίες με στιβαρό και συνετό management, ενώ παράλληλα επιμείναμε στις επενδύσεις μας στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας και της καινοτομίας. Ήδη οι καρποί της προσπάθειάς μας αυτής είναι ορατοί, όχι μόνο στα οικονομικά μας επιτεύγματα, αλλά και στο επίπεδο εξυπηρέτησης των τελικών πελατών μας.

Όντας μέλος ενός διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου που φιλοδοξεί να βρίσκεται πάντα στις πρώτες θέσεις στις αγορές στις οποίες επιχειρεί, θα συνεχίσουμε στον δρόμο της πρωτοπορίας, συνδυάζοντας πάντα την επιχειρηματική επιτυχία με την ακεραιότητα και την έμπρακτη κοινωνική υπευθυνότητα».



Σε ενδιαφέρουν:

Πότε λήγει ο Δακτύλιος για το καλοκαίρι 2017

Την Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017 είναι η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά-ζυγά) για την περίοδο 2016-2017, στην περιοχή του ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ.

Ο Μικρός Δακτύλιος ορίζεται από τις οδούς:

[Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή – Λ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Αλεξάνδρας] .

Ωστόσο, τα περιοριστικά μέτρα που καθιερώθηκαν με το μέτρο του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ και αφορούν φορτηγά με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και λεωφορεία, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 1−1−1994, τα οποία κυκλοφορούν στη ζώνη του ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ, εξακολουθούν να ισχύουν.

Ο Μεγάλος Δακτύλιος ορίζεται από τις οδούς:


[Παραλιακή λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι].

Κατά συνέπεια όλα τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους μπορούν να κινούνται ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας, μέχρι την έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης, που θα ρυθμίζει τα περιοριστικά μέτρα για την περίοδο 2017-2018.



Σε ενδιαφέρουν:

Ανακοίνωση για εκκαθάριση & αποζημιώσεις της Enterprise Insurance

Η Τράπεζα της Ελλάδος ενημερώνει για νέα ανακοίνωση που εξέδωσε ο εκκαθαριστής της ασφαλιστικής εταιρίας Enterprise Insurance Company Plc. Η ανακοίνωση αναφέρεται στη διαδικασία εκκαθάρισης της εταιρίας, αλλά και σε ασφαλιστικές αποζημιώσεις που θα δοθούν

Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση αναφέρει:

Σύμφωνα με την Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου του Γιβραλτάρ ("το Δικαστήριο") με ημερομηνία 26 Οκτωβρίου 2016, διορίστηκε ως Εκκαθαριστής της εταιρείας «Enterprise Insurance Company plc» (εφεξής «η Εταιρεία») ο κ. Frederick White.

Ο κ. White διεξάγει την εκκαθάριση υπό την εποπτεία του Δικαστηρίου και της Επιτροπής Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ (GFSC), της ρυθμιστικής αρχής για τον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στο Γιβραλτάρ.

Με ισχύ από τις 00:00 π.μ. της 27ης Οκτωβρίου 2016 όλα τα συμβόλαια αυτοκινήτων που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα από την Εταιρεία έχουν ανακληθεί. Αυτό σημαίνει πως από αυτό το χρονικό σημείο και έπειτα η Εταιρεία δεν είναι πλέον υπεύθυνη για υποχρεώσεις που απορρέουν από τα συγκεκριμένα ασφαλιστήρια συμβόλαια. Η αποποίηση της ευθύνης δεν επηρεάζει έγκυρες ασφαλιστικές αποζημιώσεις που μπορεί να προέκυψαν από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια πριν από την ημερομηνία αποποίησης. Ενδεχόμενες ασφαλιστικές αποζημιώσεις πριν την εν λόγω ημερομηνία αποποίησης πρέπει να γνωστοποιηθούν στον εκκαθαριστή, στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται παρακάτω.

Παρόλο που η Εταιρεία είναι σε διαδικασία εκκαθάρισης και δεν είναι σε θέση να πληρώσει ασφαλιστικές αποζημιώσεις, ο εκκαθαριστής θα διαχειριστεί και θα εγκρίνει έγκυρες ασφαλιστικές αποζημιώσεις που αναγγέλθηκαν πριν την ημερομηνία αποποίησης ώστε να λάβουν μέρος στην εκκαθάριση οι δικαιούχοι των ασφαλιστικών απαιτήσεων. Σε επόμενο στάδιο και ανάλογα με τα περιουσιακά στοιχεία που θα δημιουργηθούν από την εκκαθάριση ενδέχεται ο εκκαθαριστής να είναι σε θέση να πληρώσει τους δικαιούχους των έγκυρων ασφαλιστικών απαιτήσεων που εγκρίθηκαν ή των απαιτήσεων που προέκυψαν πριν την ημερομηνία αποποίησης αλλά αναγγέλθηκαν μεταγενέστερα.

Ανάλογα με την πληρότητα των προϋποθέσεων, οι δικαιούχοι ασφαλιστικών απαιτήσεων ενδέχεται να μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση από το Επικουρικό Κεφάλαιο. Ο Εκκαθαριστής και η ομάδα υποστήριξής του θα βοηθήσουν αυτή τη διαδικασία με την παροχή πληροφοριών στο Επικουρικό Ταμείο.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ασφαλισμένοι και οι συνεργάτες της Εταιρείας μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: greececlaims@eigplc.com
Mε ταχυδρομική επιστολή στην διεύθυνση: T.Θ.: PR 79102, Π. Φάληρο
Στο τηλέφωνο τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-15:00: 0030 210 94 299 27


Σε ενδιαφέρουν:

19 Ιουλ 2017

Πως αντιμετωπίστηκε περιστατικό ασφαλιστικής απάτης από την INTERAMERICAN

Ένα χαρακτηριστικό περιστατικό έρχεται να αναδείξει τις πολιτικές και πρακτικές αντιμετώπισης της απάτης που οφείλουν να εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, στο επίπεδο των ποιοτικών απαιτήσεων του νομοθετημένου πλαισίου της Φερεγγυότητας (Solvency II) και της προστασίας τους από σχετικούς κινδύνους. 

Συγκεκριμένα, στις 19 Ιουνίου το Πενταμελές Εφετείο Δωδεκανήσου επέβαλε σε κατηγορούμενο συνολική ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών, για την πράξη της απάτης σε βαθμό κακουργήματος, καθώς και για την πράξη της απάτης σχετικής με τις ασφάλειες, αφού με πρόθεση και σκοπό να αποκομίσει όφελος από την ασφαλιστική σύμβαση, παρέστησε ψευδώς στην INTERAMERICAN ότι η αιτία της καταστροφής από φωτιά του ξενοδοχείου του οφειλόταν σε εμπρησμό εκ προθέσεως από άγνωστο άτομο.

Η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει και ενσωματώσει στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της πολιτική και διαδικασίες για την πρόληψη και καταπολέμηση της απάτης, που περιλαμβάνουν την ενημέρωση του ανθρώπινου δυναμικού της για τις μορφές απάτης και τους κινδύνους που επιφυλάσσουν για την εταιρεία, καθώς επίσης διαδικασίες και ψηφιακά εργαλεία διερεύνησης περιστατικών. 

Η θωράκιση έναντι της απάτης είναι για την INTERAMERICAN εξίσου σημαντική με την οφειλόμενη συνέπεια εκπλήρωσης των υποχρεώσεών της προς τους πελάτες. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία κατέβαλε, πέρυσι, ειδικά για ζημιές γενικών ασφαλίσεων (κατοικία, αυτοκίνητο, αστικές ευθύνες κ.ά.) 65,5 εκατ. ευρώ, έχοντας διαχειριστεί αποτελεσματικά και με διαφανείς διαδικασίες 58.452 περιστατικά.


Σε ενδιαφέρουν:

ΚΕΕΛΠΝΟ: Στην Αργολίδα το πρώτο κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου

Το πρώτο εργαστηριακά επιβεβαιωμένο περιστατικό λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου για το 2017 σημειώθηκε στην χώρα μας, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ).  Το περιστατικό σημειώθηκε στην Αργολίδα και η έκβαση της νόσου στον ασθενή ήταν καλή και έχει ήδη εξέλθει από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν. 

Κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου σε ανθρώπους και ζώα είχαν καταγραφεί τα έτη 2010-2014, κατά τους θερινούς μήνες, σε διάφορες περιοχές της χώρας, ενώ κυκλοφορία του ιού είχε καταγραφεί σε όλες σχεδόν τις Περιφέρειες. Αν και τα έτη 2015-2016 δεν καταγράφηκαν κρούσματα της λοίμωξης σε ανθρώπους στην Ελλάδα, λόγω της σύνθετης επιδημιολογίας και της απρόβλεπτης κυκλοφορίας του ιού, θεωρούνταν πιθανή και αναμενόμενη από τους επιστήμονες, η επανεμφάνιση περιστατικών λοίμωξης από τον ιό στη χώρα μας.



Υπενθυμίζουμε ότι ο ιός του Δυτικού Νείλου μεταδίδεται κυρίως μέσω του τσιμπήματος μολυσμένων «κοινών» κουνουπιών. Η βασική δεξαμενή του ιού στη φύση είναι τα άγρια πτηνά, από όπου μολύνονται τα κουνούπια, ενώ οι άνθρωποι δεν μεταδίδουν περαιτέρω τον ιό. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι ασθενείς παραμένουν ασυμπτωματικοί, ή έχουν ήπια συμπτωματολογία, ενώ οι πιο σοβαρές εκδηλώσεις της νόσου, όπως π.χ. εγκεφαλίτιδα, αφορούν συνήθως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, καθώς και άτομα με χρόνια υποκείμενα νοσήματα.

Ο ασθενής που καταγράφηκε είναι κάτοικος αγροτικής περιοχής της Περιφέρειας Ενότητας Αργολίδας. Ωστόσο, οι περιοχές κυκλοφορίας του ιού κατά την τρέχουσα περίοδο δεν μπορούν να προβλεφθούν με ασφάλεια, καθώς η επιδημιολογία του ιού καθορίζεται από πολλούς παράγοντες. Ως εκ τούτου, συνιστούμε να λαμβάνονται συστηματικά μέτρα ατομικής προστασίας από κουνούπια, σε όλη την επικράτεια.

Τα μέτρα ατομικής προστασίας από τα κουνούπια περιλαμβάνουν τη χρήση εγκεκριμένων δραστικών εντομοαπωθητικών ουσιών σώματος και περιβάλλοντος, σητών, κουνουπιέρων, κλιματιστικών κλπ, καθώς και την αποφυγή δημιουργίας λιμναζόντων υδάτων σε αυλές και μπαλκόνια.

Σε σύσκεψη που διοργανώθηκε την Τρίτη 18/07/2017, με κοινή πρωτοβουλία του ΚΕΕΛΠΝΟ και της Περιφέρειας Πελοποννήσου και στην οποία συμμετείχαν η πολιτική ηγεσία, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του αρμόδιου δήμου καθώς και το ΚΕΕΛΠΝΟ, συζητήθηκαν οι ενδεικνυόμενες δράσεις πρόληψης σε τοπικό επίπεδο.

Στη σύσκεψη αποφασίστηκε η εντατικοποίηση στοχευμένων μέτρων πρόληψης και απόκρισης για την επιτήρηση και τον έλεγχο των εντόμων διαβιβαστών και για την ενημέρωση του πληθυσμού στο πλαίσιο συνεργασίας των ανωτέρω φορέων.

Το ΚΕΕΛΠΝΟ βρίσκεται σε επικοινωνία και συνεργασία με τις αρμόδιες εθνικές και τοπικές αρχές, για την εφαρμογή των ενδεικνυόμενων μέτρων πρόληψης και σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, παρακολουθεί την εξέλιξη της επιδημιολογίας της νόσου στη χώρα μας.



Σε ενδιαφέρουν:

18 Ιουλ 2017

AXA: Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών σε κατοικία ή επιχείρηση

Στη βάση της στρατηγικής της να μεταβεί από μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει» σε μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών με δύο βασικά χαρακτηριστικά: 1. Επισκευάζει με συνεργαζόμενο συνεργείο, άμεσα, τις ζημιές συντονίζοντας και επιβλέποντας κεντρικά τις εργασίες και 2. Αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες για τις ζημιές αυτές.

Μια μοναδική διαδικασία έχει εισαγάγει η ΑΧΑ για την ολοκλήρωση ζημιών σε κατοικίες και επιχειρήσεις. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών προσφέρει στους πελάτες εναλλακτικές να αναλάβει η ΑΧΑ πλήρως το συντονισμό των συνεργείων επισκευής ή να αποζημιώσει άμεσα τους πελάτες αφού πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για το κόστος επισκευής.


Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και απλότητα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον ηρεμίας για τους πελάτες. Στόχος της ΑΧΑ είναι να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από επιπλέον άγχος και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα.

Για ζημιές που υπάγονται στη διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος, γίνεται επί τόπου αξιολόγηση της ζημιάς και ακολούθως ο πελάτης έχει δύο δυνατότητες:
  •  να επιλέξει την άμεση αποζημίωση (η οποία ολοκληρώνεται σε 1 – 2 μέρες) ώστε να την αξιοποιήσει για τα τεχνικά συνεργεία που θα καλέσει ο ίδιος.
  • να αφήσει το συντονισμό των συνεργείων στην ΑΧΑ η οποία σε συνεργασία με τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς του ασφαλισμένου.
Αφού όλες οι εργασίες ολοκληρωθούν γίνεται αυτοψία από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας, υπογράφεται συμφωνία για το άρτιο πέρας των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη.

«Η διαδικασία της Άμεσης Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ που δημιουργούμε για να στηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας να ζουν καλύτερα, μεταβαίνοντας από μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει” σε μια Εταιρεία “συνοδοιπόρο του πελάτη”. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, να στεκόμαστε δίπλα τους και να ενισχύουμε συνεχώς την αμοιβαία εμπιστοσύνη μέσα από θετικές εμπειρίες» αναφέρει ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ.

17 Ιουλ 2017

Anytime: Νέα, ευέλικτα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου "Buy the Mile"

Tο πρωτοποριακό προϊόν “Buy the Mile” εξελίσσει η Anytime, η direct ασφάλιση από την INTERAMERICAN που έχει ξεπεράσει, ήδη, τα 300.000 ασφαλισμένα οχήματα. Η Anytime καινοτομεί για ακόμα μία φορά με τα προγράμματα “Buy the Mile”, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες και στο προφίλ του οδηγού που κάνει, σχετικά, περιορισμένη χρήση του αυτοκινήτου του.

Όλα τα προγράμματα “Buy the Mile” παρέχουν, πλέον σημαντική ευελιξία ασφαλιστικής επιλογής. Τα προγράμματα είναι βασισμένα και πάλι στη συχνότητα χρήσης του οχήματος και στα διανυθέντα χιλιόμετρα, με κλιμάκωση που χαρακτηρίζει πιο δίκαιη την τιμολόγηση της ασφάλισης, ανάλογη με τα χιλιόμετρα. Για τον υπολογισμό τον χιλιομέτρων είναι απαραίτητη η χρήση μιάς ειδικής συσκευής, η οποία τοποθετείται μόνιμα στο αυτοκίνητο και αποστέλλεται από την Anytime εντελώς δωρεάν.

Τα ευέλικτα προγράμματα “Buy The Mile”, ξεκινούν από 3.000 χιλιόμετρα και σε περίπτωση που το ασφαλισμένο αυτοκίνητο έχει διανύσει τα χιλιόμετρα αυτά και χρειάζεται επιπλέον, μπορεί να προσθέτει 2.000 χιλιόμετρα με 20 ευρώ. Τα προγράμματα έχουν ετήσια διάρκεια, ακολουθώντας τη λογική των υπολοίπων προγραμμάτων της Anytime (Basic, Economic, Value), καθώς και τις συμπληρωματικές καλύψεις της νομικής προστασίας και της θραύσης κρυστάλλων. Η ασφάλιση γίνεται απευθείας μέσω internet ή τηλεφωνικά, σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Με τα νέα προγράμματα “Buy The Mile”, η Anytime της INTERAMERICAN καινοτομεί και πάλι, αναδεικνύοντας τη σταθερή προσήλωσή της στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και το όφελος των πελατών της. Είναι χαρακτηριστικό ότι, στο βάθος της δεκαετίας που η Anytime λειτουργεί στην ασφαλιστική αγορά, η αναγνωρισιμότητά της προσεγγίζει το απόλυτο (98%), ενώ 9 στους 10 πελάτες της δηλώνουν ικανοποιημένοι.


Σε ενδιαφέρουν: